לוס אנג'לס לייקרס 77 – אינדיאנה פייסרס 79
פתאום ניכנס לי לראש דבר שאיש לא חשב עליו: לקובי היה אמש 'טריפל דאבל' והלייקרבס עדיין הפסידו. איך זה יכול להיות עם 40, 10-, ו-10? כי הטריפל דאבל כלל 40 חיצים, 10 אשכוליות, ו…10 איבודי כדור (איזה ציון אתם נותנים לבדיחה של פרופסור לס הזקן?)
עם היד על הלב, ריחמתי על קובי בריאנט ובסוף רציתי שהבנאדם ינצח. הוא שיחק לבדו ממש נגד האינדיאנה פייסרס. הוא שיחק עם שפעת וחום של 40 מעלות, וזה היה בדיוק מספר נקודותיו בעוד יום נפלא של 12 מ-26, כולל 5 מ-11 מה-3. הוא אפילו לקח 10 ריבאונדים. ברור שהיו לו רק 3 אסיסטים. למי שימסור? לוורלד פיס שהיה 1 מ-8 ל-4 נק' (בסדר, הוא לקח 12 ריבאונדים, אבל זה לא תפקידו כסמול פורוורד. תפקידו לקלוע נקודות! ונוסף לכל, הוא החמיץ בסוף המשחק שני פאולים שהיו נותנים ללייקרס יתרון של נקודה!). למי שימסור? למוריס שהיה 0 מ-6 לנקודה אחת? לפאו גאסול שהוא 2 מ-9 ל-10 נקודות מסכנות? אז הוא לקח 9 ריבאונדים. ביג דיל. דווייט האוארד היה היחיד שנתן משחק בינוני. כל השאר מלבד קובי – על הפנים. האוארד קלע 17 ב-7 מ-10 ו-8 ריב'. הוא היה 11 מ-13 מהקו עם "בעייה קטנה": הוא החמיץ את שני הפאולים האחרונים, ולמזל הלייקרס אחד הזיברות שרק לפאול על שלום עולם. פאול? מי עשה פאול? בעת זריקות הפאול של האוארד? בכל ימי ב-NBA לא ראיתי פאול שנעשה בעת זריקת פאול. מקסימום זריקה חוזרת. היה זה ציפצוף איום. צפצוף של שופט שרצה שהלייקרס ינצחו. ממש שריקה איומה. טוב ששלום עולם פיספס את שתיהן. אגב, הלייקרס כולה החמיצה 20 פאולים!
אוקיי. קובי איבד קרייר-היי 10 כדורים. הוא מאבד אותם כי הוא מנסה לעשות דברים שהם מעל יכולת האדם לעשות. הבנאדם נראה לי הרוג ממש, ועדיין הוא מרגיש שהוא היחיד ששווה יותר מקליפת שום בקבוצה. אז הוא מנסה לנצח לבדו ומאבד כדורים.
לפייסרס ג'ורג' היל ניצח את המשחק, וכל הגולשים שפעם לעגו על הפייסרס עם הטרייד שעשו עם הספארס, מוטב שיתחבאו מאחורי הספסל מבושה. הוא בסוף ניצח את הלייקרס לבדו כשהוא כמו קובי עומד, מכדרר, עומד, מכדרר, ואז פורץ וקולע. אחד. ועוד אחד. והכל בזמן אמת, כולל סל הנצחון כשהוא עובר את פאו גאסול כאילו היה עמוד חשמל, וקולע את סל הנצחון עם 0:01 טיקים בשעון, לא מפסיק זמן אפילו לפולו-אפ. הוא סיים עם 19, 5 ריב', ו-5 אסיסטים. דוויד ווסט סיים עם 16, 10 ריב', ו-8 אסיסט – כמעט טריפל דאבל במשחק חוץ נגד הלייקרס! גורג' נמצא במשבר, והוא קלע רק 12.
נכון, סטיב נאש לא שיחק. אבל הפייסרס שיחקו בלי הקלע מס' 1 שלהם דני גריינג'ר.
מה כבר סטיב נאש יכול להוסיף ללייקרס? למי ימסור? לקובי? קובי ממילא מחזיק בכדור אז הוא לא צריך את נאש. ולשאר השחקנים זה בזבוז למסור כדורים כי הם לא יודעים מה לעשות איתם.
אומר זאת שוב: רחמנות על קובי. בכל הרצינות אני אומר זאת!
פילדלפיה סיקסרס (6-9) 100 – דאלאס מבריקס (8-7) 98
משחק מרתק, מותח, אבל רווי שגיאות העיר האחווה. אבן טרנר שם 22 ב-8 מ-12, ת'אדיוס יאנג 20, וטרו הולידיי 18 ב-7 מ-13, והסיקסרס שכמעט מיסמסו יתרון של 7 עם 1:48, יצאו עם הנצחון בשיניים. דאג קולינס נתן דקות אמצת לרוקי מאליק וויינס, והצעיר החזיר טובה ב-10 נקודות, ומשחק בוגר מצויין. כריס קיימן הוביל את הדאלאסים עם 230ת ואלטון בראנד ושון מריון התחלקו ב-34. וינס קרטר נתן הצגה לא נורמלית בסוף עם שתי שלשות, וריבאונד התקפי שהוא הפך בסיבוב לסל, ובעצמו ממשד החזיר את הדאלאס מהקבר לכמעט נצחון. הוא סיים עם 15, כשהוא מוכיח שהוא עדיין השחקן שיכול לעשות את הבלתי יאומן. דרן קוליסון קלע 12, ולאו.ג'יי מאיו היה משחק חלש ראשון מזה שבועיים. הוא סיים עם 11, בהפסד השני הרצוף.
לסיקסרס החמישייה הראשונה לא הצליחה לברוח מהמבריקס, אז קולינס החליף את כל החמישייה והחמישייה השנייה פתחה את ה-7-8 נק' יתרון. כשוינס קרטר קלע את הקליעה הבלתי תאומן בסיבוב מהאופנסיב ריבאונד, הוא קבע 98-100, ואז למאיו היו שתי זריקות פאול. הוא החמיץ את הראשונה עם 2.2 שניות, ואז היה חייב להחמיץ את השנייה בכוונה בתקווה לסל מאופנסיב ריבאונד, אך הכדור פגע בחוזקה בחישוק האחורי וקיפץ החוצה. הכדור הגיע לג'יי קראודר מאחורי הקשת והוא יכול היה לנצח את המשחק, אך כדורו פגע שוב בחישוק האחורי וקפץ החוצה.
קליבלנד קאבס (12-3) 78 – פיניקס סאנס (8-7) 91
הסאנס סיימו את הרבע השלישי בריצת 14-0 ויותר לא הסתכלו אחורנית. גורן דראג'יק קלע 19, ומצייקל ביזלי קלע 15, ואלבין ג'נטרי היה כולו חיוכים: "בקשתי מהשחקנים לדחוף קדימה ולהגביר את הטמפו. זה היה המשחק הראשון ששחקני שיחקו כפי קרציתי!". לביירון סקוט היה דבר אחר לומר: "כל שחקנהי מלבד אנדרסון וורג'או שהיו שוב מצויין, הסריחו את הפארקט. אני מתנצל לצופים". איך שסקוט ידבר אחרת כשקבוצתו הפסידה 10 מה-11 האחרונים? הריצה של הפיניקס עשתה 71-59, והקאבס לא הצליחה לעשות ריצה משלה. סקולה הוסיף 14 ודאדלי 11 לנקודות של גורן וביזלי. וורג'או קלע 20 עם 18 ריבאונדים, וסקוט אמר עליו, "כרגע הוא הסנטר הטוב ביותר ב-NBA". עמרי קלע 5 ב-2 מ-4. הוא לא משחק מספיק דקות כדי להראות מה הוא יכול לתרום.
יוסטון רוקטס (7-7) 117 – טורונטו רפטורס (12-3) 101
ג'יימס הארדן עם 24 נק', וקרייר-הניי 12 אסיסטים, ופטריק פטרסון עם 22, ועומר אסיק עם 13 חיצים ו-18 הורדות הישוו ליוסטון את הרקורד ל-7-7. אנדריאה ברגנני קלע 21 וטרנס רוס קרייר-היי של 19, אבל זה לא הספיק בהפסד חמישי רצוף לרפטורס. הרוקטס טסו למינסוטה מיד אחרי המשחק כדי להספיק להשתתף בלווייתה של בתו של קווין מקהייל מאמנם, סשה, שנפטרה מ-AUTOIMMUNE DISEASE (מחלה בה נוגדני הגוף שתפקידם להגן, 'מתבלבלים' ותוקפים את הגוף עצמון. אני לא מכיר את המילה העיברית למחלה. וונוס ויליאמס סובלת ממנה, אך כל מחלה תוקפת בצורה אחרת, וחלקי גוף אחרים). קווין מקהייל עדיין מקיים את ביתו במיניאפוליס ושם גרה בתו עד מותה..
סקרמנטו קינגס (10-4) 89 – מינסוטה טימברוולבס (7-6) 97
קווין לאב חוזר לעיצמו. הוא עשה 23 ו-24, וכמו בהרבה פעמים הקרשים היו יותר מהחיצים. הם עצרו עם הנצחון החלקה של 5 הפסדים. הוא כמעט לא יצא החוצה, ועשה את כל הנזק תחת הסל. טייריק אבאנס ודהמרקוס קאזינס התחלקו ב-40 ואייזיה תומאס ומרקוס ת'ורנטון התחלקו ב-24.
לוק רידנאור – שוב במשחק מצויין – קבר 18, וניקולה פקוביץ' הוסיף 16 עם 8 ריבאונד. קירילנקו קלע 14. דריק ויליאמס שוב לא קיבל אפילו דקת משחק אחת. הנגיע הזמן להתחיל לארגן טרייד כי הוא יותר מדי טוב לא לשחק!
****************************************
הוזיירס היסטריה
באינדיאנה לא היה דבר כזה מאז הימים של אייזיה תומאס. הקבוצה היא מספר 1 במכללות (0-7) לפני דוק (0-6), מישיגן (0-5), אוהיו סטייט (0-5) וסירקיוז (0-4). צפון קרולינה היא 1-5. הערב אינדיאנה אירחה את הטאר הילס מצפון קרולינה ורצחה אותם 59-83, באחת התבוסות הגדולות ביותר של צפון קרולינה בשנים האחרונות. הסופומור קודי זלר – כבר היום טוב מהאח שמשחק ב-NBA – לקח את ה-0'7 שלו ורכב על צפון קראולינה, הקבוצה בה כיכב אחיו הבוגר עד השנה שעברה. הוא קלי 8 מ-13 ל-20 נק' וקטף 8 ריב', במשחק מכללות שהראה שהעונה יהיה קשה מאד לנצח את אינדיאנה, שנראית לי אחת הקבוצות הטובות ביותר במכללות בשנים האחרונות!
ינון יבור
28 נוב 2012 07:17:15אני חושב שקראתי שהיא נפטרה ממחלה הנקראת זאבת (lupus), שהיא אכן מחלה אוטו-אימיונית כפי שכתבת. מאוד עצוב לשמוע.
מנחם לס
28 נוב 2012 07:54:53היא היתה צעירה חמודה לאללה! (נדמה לי בת 23)
אדם
28 נוב 2012 08:48:18מנחם, זה נראה לך מקרי שחבורה של אולסטארים נראית כמו דחלילים ליד קובי?
וגם, הוא קלע 12-28. לא אחוז מי יודע מה.
מנחם לס
28 נוב 2012 08:59:30אני חושב שהוא קלע 12 מ-26. יאללה, 2 בלילה. הרופא יהרוג אותי אם יידע שעד 2 בלילה הזקן שלו מתעסק עם הופס!
אורי
28 נוב 2012 08:50:44מנחם תודה על הסיקור , הופך את הקפה להרבה יותר טעים
לא ברור לי למה לעזאזל מיניסוטה לקחה בבחירה השנייה את דריק ווילאמס כאשר יש להם את קווין לאב , מה הם רצו להשיג?
ניסוי עינויים בבני אדם , ווילאמס הוא לא בסט פשוט יש לו את לאב בקבוצה, באמת לא ברור…
ותודה על ההרחבה למכללות
ולכל אוהדי הלייקרס לשיר איתי ביחד :
"למה לי לקחת ללב –
יש לי דברים חדשים בראש,
יש לי דמיון שעוזר לפעמים לשכוח.
למה לי לקחת ללב –
יש לי הרבה לאהוב מראש,
יש לי תמיד חברים שעוזרים לשמוח. "
א.ב
28 נוב 2012 09:42:26וויליאמס הוא טווינר בין 3 ל-4, הצפי היה שיוכל להסתגל לשחק 3 בנבא (2.03 זה לא גובה ל-4 בנבא). בכל מקרה, כשיש לך שחקן כמו לאב שיכול לשחק באזור קשת ה-3 או מתחת לסל, תיאורטית שחקן כמו וויליאמס שיכול להתחלף איתו במקומות יכול להתאים. וויליאמס פשוט לא מצא את הקליעה שלו מאז שהגיע לנבא, אפילו בליגת הקיץ היה עצוב לראות את האחוזים שלו, זה אומר שהוא יכול לשחק רק 4 ושם גם לאב יושב וגם יש לו בעיית גודל.
תכל'ס קירילנקו הוא גם 3-4 ואם וויליאמס היה קולע לא היו מביאים אותו ב-10 מיליון לעונה.
בן
28 נוב 2012 23:10:36ווילאמס אולי אינו בסט אבל היה לו חודש להוכיח מה הוא שווה בלי לאב על 4.
ושנה להראות מה הוא שווה ב3.
בנתיים הוא לא עשה את זה.
אייל
28 נוב 2012 08:55:14כמה אגואיסט יכול להיות קובי.לא רק שלא מוסר,גם לא יקרה כלום אם אני אדביק כמה חברה בשפעת.הלייקרס חולה ,חולה מאד
אמיר ל.
28 נוב 2012 09:18:00אם הלייקרס היו מנצחים אז הוא היה גיבר ולא אגואיסט. אבל מה לעשות שיש עוד קבוצה בצד השני שהיא בכלל לא רעה + שהלייקרס סובלים מעליות ומורדות כמו הרכבת הלבנה בסופרלנד (מלבד קובי שבא לעבודה כל יום במשך 16 שנה…)
יניב
28 נוב 2012 09:18:30בתור אוהד לייקרס נשאר לי רק לצערי להגיד שמנחם צדק והלייקרס לא יתרוממו(אלא אם יהיה טרייד שיאזן את הקבוצה),עד עכשיו חשבתי,קיוותי שזה שלבי הסתגלות אבל עכשיו ממש לא נראה ככה ובקצב הזה הם עוד עלולים לא להגיע לפלייאוף!!! והאבסורד הכי גדול שלדעתי זאת פתיחת העונה הטובה ביותר של קובי בשנים האחרונות
פדרו
28 נוב 2012 09:31:30דרק וויליאמס שחור מדי בשביל לשחק בוולבס. סתם, בצחוק, אבל אפרופו הצבע, אולי טרייד על פאו גאסול יכול להועיל לשתי הקבוצות? (רוטציית גבוהים של לאב-גאסול-פקוביץ' נשמעת מאיימת)
דקסטר
28 נוב 2012 09:32:23אני חוזר ואומר הקבוצה הזו חייבת רענון בסגל. אוקיי מדי פעם מישהו יפליץ שם 20 נק׳ אבל הסגל עייף מדי. ארטסט וגאסול חייבים להיות בחוץ ואם אפשר להביא עוד רכז מה טוב.
נתן
28 נוב 2012 11:27:13לא מבין איך לא רואים את זה: הלייקרס לא משחקים נכון. מה זה עוזר לקלוע 40 באחוזים לא משהו ועוד לאבד 10? זה מנצח משחקים? הקבוצה קלעה פחות מ 80 בבית אז מה זה משנה כמה קובי קלע?
נתן
28 נוב 2012 11:33:19חוץ מזה ההגנה של הלייקרס איומה ממה שאפשר לראות בתקציר: עושים חילוף אוטומטי על הפיק אנד רול ומשאירים את גאסול לרדוף אחרי ג'ורג' היל, כשהשומר המקורי הוא וורלד פיס שגם כן איטי מידי. האווארד מגיע מאוחר פעמיים לחסום והיברט פנוי לבד מתחת לסל בכל מקרה. אני מוכן לשים את כל הכסף שלי על ההצלחה של הלייקרס אם הם מחתימים שני גארדים זריזים ברמה טובה במקום הקו האחורי שיש להם עכשיו ומתחילים לשחק פנימה החוצה ופיק אנד רול נורמלי. גאסול הוא לא הבעיה וגם לא האוארד. הקו האחורי של הלייקרס לא מתאים לליגה הזאת!
אמיר ל.
28 נוב 2012 11:43:53אתה צודק שהלייקרס על הפנים אבל קובי הוא הנקודה החיובית. במשחקים שראיתי הוא מכניס את שאר השחקנים לעניינים, קולע באחוזים טובים ועושה מה שצריך לעשות על המגרש (גם דברים שלא באים לידי ביטוי בסטטיסטיקה).
ברור שזו קבוצה שבנויה סביב כוכב אבל זה לא משהו חדש ולכן אני לא יודע כמה זה יכול להוות תירוץ לשחקנים אחרים שלא פוגעים.
נתן
28 נוב 2012 12:30:21ממה שאני מבין הלייקרס בבעיה: בסוף המשחק יש להם את קובי בהתקפה אבל אין להם אף אחד שישמור על הגארדים, במקרה הזה ג'ורג' היל שהיה טבעי שקובי ישמור עליו. קובי היה בצד השני ונתנו לוורלד פיס את המשימה למרות שהוא פורוורד. אם קובי כבר לא שומר מספיק טוב ואף גארד לידו לא ממש משתלב זו בעיה לא?
פרפר לילה
28 נוב 2012 11:59:13בחייאת מנחם, מזה???
http://cdn1.sbnation.com/imported_assets/1321811/JOEY-CRAWFORD.gif
יניב
28 נוב 2012 12:15:51לפרפר לילה-גדול!!!
הבעיות של הלייקרס זועקות לשמיים וכל מה שכותבים כאן נכון ואני חוזר ואמר במערב הקשוח והמלא קבוצות טובות אני לא בטוח בכלל שהם נכנסים לפלייאוף
ישי
28 נוב 2012 13:36:43נמאס לי מהקבוצה הזאת כבר. זה לא הלייקרס שאני מכיר!!!! הלייקרס לא קבוצה שהבעל שלה הוא חוזר מובהק!!!! נמאס לי מהקוקסינל שיושב למעלה שלא הביא את גקסון, לא עשה טרייד מסויים על הספרדי המסריח הזה עוד כשהערך שלו היה בשמיים
Fuck jim buss!
פרפר לילה
28 נוב 2012 14:10:08כפוי טובה. הוא העמיד לך קבוצה מהאגדות.
k_700
28 נוב 2012 13:41:41דוויט היה 3 מ-13 מהקו, ממש מעורר רחמים.
מנחם סוף סוף כותב את האמת. לקובי אין למי למסור.
בחיי איזו קבוצה מטומטמת.
מיקס לא קלע שלשה אחת מתחילת העונה, ג'יימסון קלע בערך שלשה אחת מתוך 50 זריקות, מוריס הוא המפגר הכי גדול בקבוצה.
קליעות חופשיות הוא מוותר בשביל עוד כדרור וזריקה בג'אמפ שוט לע שומר, ממש כמו ילד בן 13 שמשחק קט-סל.
גאסול הוא הבדיחה הכי גדולה השנה. אני לגמרי מבין למה דאנטוני לא רוצה להשתמש בו ברבע ה-4(וגם הלילה הוא לא היה משתמש בו לולא האוורד היה בבעיית עבירות).
גאסול כל כך רך, ממש מזכיר לי את אחד מהלוני טונס מספייס ג'יים.
היוםפ קיבל בערך 3 או 4 חסימות כולל אחת במעבר כשהלייקרס היו 3 מול היברט.
הסל האחרון של היל הוא כולו גאסול שלא לקח אותו עד לטבעת אלא שלח את היד לחסימה הרבה לפני, כמו טירון גאסול משחק.
חוששני ככל שנחזיק בו יותר זמן אז הבלוף יתגלה והערך שלו ירד עוד יותר.
אם עכשיו עוד מדברים על טריידים של שחקנים כמו ג'וש סמית' על גאסול אז בעוד חודש גם שמות כמו של דיוויד ווסט לא יעלו על הפרק.
אני עדיין מתפלל שזה לא יהיה אמרה, אני מפחד מזה פחד מוות.
k_700
28 נוב 2012 13:46:11אגב, סשה, ביתו של מקהייל, נפטרה מזאבת. זו מחלה שנפוצה פי 8 אצל נשים מגברים ובין גילאי 20-40 פחות או יותר.
מנחם לס
28 נוב 2012 15:29:57זאבת היא מחלת אוטו אימיון? כי היא ניפ]טרה ממחלה אוטו אימיונית (כיצד קוראים לזה בעברית? במילון לא מצאתי)
נתן
28 נוב 2012 16:05:52אוטו אימיון: חיסון עצמי
נתן
28 נוב 2012 16:07:03זאבת:
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%96%D7%90%D7%91%D7%AA
אלעד רבין
28 נוב 2012 13:52:36דאנטוני מאמן מחורבן, אתמול כבר העלו אופציה לטרייד של גאסול וסטאט. לדעתי דאנטוני לא גומר את העונה
ישי
28 נוב 2012 14:26:13דאנטוני גומר את העונה…. בסיבוב השני של הפלייאוף כרגיל….אוהדי הלייקרס בחו"ל לא כל כך סבלנים. עוד עונה 2 בלי אליפות, הלחץ על גרים באס יהיה עצום. אני רואה את דר באס מוכר את הקבוצה ואת הקבוצה עוברה בנייה מחדש סוף סוף. הפרוייקט של לנצח עכשיו ייכשל. אם אתה נכנס אול אין תכנס אול אין. גרים באס פחדן והזמן שלו מתקצר בלייקרס
ישי
28 נוב 2012 15:21:44מנחם שכחת להזכיר שקובי קלע שלשה 10 שניות לסיום שהשוותה את המשחק. באמת רחמנות עליו
מנחם לס
28 נוב 2012 15:34:24דבר אחד ברור לי: קובי לא יכול להמשיך לשחק בקצב ובמאמץ הזה, ולסיים טוב את העונה. הוא בוודאי כל כך עייף שהוט נוטה יותר ויותר לפציעה רצינית. הגוף לא יכול לסבול WEAR AND TEAR כזה, אפילו גוף של פנומן כקובי.
בן
28 נוב 2012 23:15:37מצחיק אתה אומר את זה כבר 4-5 שנים….
גם אני חשבתי ככה אבל קובי הוא בלתי ניגמר…
רועי ויינברג
28 נוב 2012 16:04:02קובי זורק יותר מדי, אני לא מבין למה, ואני מסכים איתכם. לדעתי הוא לא צריך לשחק 40 דקות כל ערב, אלא 30-35, כדי שיהיה מוכן לפלייאוף. ללייקרס יש את ג'ודי מיקס שיוכל לחפות עליו 10 דקות למשחק, וב-8-3 הדקות שנותרו יוכלו לשחק שאר הגארדים בעמדה 2.
נתן
28 נוב 2012 16:12:15נכון מאד ועוד: נגיד שיכול לסיים טוב את העונה, בשביל מה? גם כשקולע 40 למשחק מפסידים, הוא לא יקלע 50 ממוצע, מה הטעם?
יניב
28 נוב 2012 16:27:52מישהו יכול להסביר את הירידה החדה של הווארד מהעונשין? הוא אמנם אף פעם לא היה קלע עונשין גדול אבל אני לא זוכר שהוא היה כזה גרוע,הוא עומד על משהו כמו 48%!!!
ישראל קרמר
28 נוב 2012 18:42:53בס"ד
מנחם, קובי הוא שוטינג-גארד ולא סמול-פורוורד.
את עצם דבריך זה כמובן לא משנה!
גל אל-איי
28 נוב 2012 18:58:34מה זה מסכים איתך דוק. לא מאמין שביזבזתי אתמול שלוש שעות על הזבל שקיבלנו בסטייפלס. ג'יימס ביג-גיים וורת'י משמש כפרשן מקומי בטיים וורנר ספורטסנט. אחרי המשחק הוא היה פשוט בשוק: "מאז הימים הראשונים שלי בלייקרס בתחילת שנות ה-80 לא קרה לי דבר כזה עם הלייקרס; בכל משחק נתון בכל יום אין לדעת איזה קבוצה תעלה לפרקט. דאט ווז אגלי!"
סקריר כוכבים שנראו אתמול בסטייפלס: ג'ין חיים סימונס מ"קיס" נראה כאילו הוא אחרי עוד ניתוח פלסטי להרמת הפנים. אשתו טווידי לוהטת כתמיד. דיוויד בקהאם, מעריץ גדול של קובי, נראה מעולה עם כובע צמר אופנתי על הפדחת. אשטון קוצ'ר לוהטטטטט! והכי אני אוהב את פלי, הגיטריסט של הצ'ילי פפרז ואחד האוהדים הכי שרופים והכי מביני עניין של מצעד הסלבס הלייקריסטי. את אנדי גרסייה החמוד, אוהד גדול ומתמיד, לא ראיתי עוד השנה. אה וג'ק ניקולסון הוא אותו ג'ק ניקולסון כבר 50 ומשהו שנים. אאוט
פרפר לילה
28 נוב 2012 19:32:33כל הקוקסינלים בקיצור חחח ..
דקסטר
28 נוב 2012 20:12:02בלי קובי הלייקרס 1 מ 27 לשלוש. ו 12 מ 30 מהקו!!!! אז מי רציתם שיזרוק אם לא הוא! זה לא שהאחרים לא ניסו. הם פשוט לא הצליחו. במשחק כזה האחוזים של קובי היו יחסית גבוהים . ובטח מעל הקבוצה .
תומר שור
28 נוב 2012 20:18:22איני מצליח להבין – בכל מקום שקובי נמצא בו הוא מסריח את כל מי שמסביבו. יש בו יכולת נשגבת להפוך שחקנים סביבו לפחות טובים. היוצא דופן היחידי שאני יכול לחשוב עליו היה שאקיל אוניל (שלא רואה אפילו את אלוהים ממטר).
דדי
28 נוב 2012 21:20:45אתה צודק – אינך מבין.
(וניחוש "פראי" – אתה גם לא רואה משחקים אלא רק מגיב לטפסי סטטיסטיקות וקליפים באורך דקה של היילייטס)
נתן
28 נוב 2012 22:23:28דדי לא העלבת אך לא הסברת, איך בדיוק קובי לא מצליח לנצח עם השחקנים שיש לידו? כל הליגה רדפה אחרי האווארד ועכשיו הוא לא שחקן טוב? גאסול היה גדול ופתאום הוא רך? וורלד פיס קולע יותר אבל לא מספיק, נאש פצוע, ד'אנטוני לא מאמן טוב, הספסל לא מספיק טוב, הנהלה לא בסדר, דיוויד סטרן לא בסדר, השופטים לא בסדר, הפסל של קארים בכניסה מכוער, יותר מידי טראפיק בכניסה לסטייפלס סנטר, הרצפה עקומה, חם מידי בקליפורניה…..
לא יכול להיות שהבנאדם לוקח יותר מידי זריקות ע"ח בניית הכימיה הקבוצתית? אני מודה, לא ראיתי משחקי נבא השנה ואם כבר אקום בבוקר זה בטח למשחק אחר, אבל עד כמה שזכור לי כשהלייקרס ניצחו זה בד"כ היה הרבה אסיסטים של קובי ופחות נקודות. הבנאדם לא נותן לאחרים להרגיש בנוח, אף אחד לא יכול להגיד לו איך לשחק שם והוא עלול להוביל את הליגה בנקודות בדרך ללוטרי.
Yinon Yavor
28 נוב 2012 22:50:40קובי קולע העונה 27.7 למשחק ב 18.3 זריקות, באחוזים טובים. הוא לא אשם.
דדי
28 נוב 2012 22:57:15כשגאסול היה טוב – הוא לקח עם קובי שתי אליפויות והגיע לגמר 3 פעמים רצוף. כרגע הוא עגלה. חלק מזה זה פציעות, וחלק מזה זה אי היכולת שלו לשחק היום 4 בקבוצה שרוצה לרוץ.
כשבחמישייה של קובי שיחקו סמוש פארקר, דווין ג'ורג', לאמאר אודום, וקוואמי בראון – הוא לקח אותם למרחק של ריבאונד אחד מהדחה של הסאנס שהיו הקבוצה הטובה בליגה.
מה בדיוק עשו כל אלה שעזבו את קובי "הורס השחקנים" ???
תראה לי יותר מדוגמא מיקרית של שחקנים ש"פרחו" כשעזבו את קובי ???
לדעתי, אתה תראה ש לפחות 80% – לא רק שלא נהיו יותר טובים, אלא התרסקו לגמרי.
כשתראה את הווארד העונה תבין שזה לא אותו הווארד – הוא פשוט עוד לא בכושר, והוא הראשון שמודה בזה. זה ייקח זמן. ניתוח בגב זה לא נקע בקרסול. אין לזה שום קשר לקובי ולנסיונות המצויינים שלו להפעיל את דווייט. אבל אתה וכל מי שלא רואה משחקים לעולם לא תדעו את זה…
ונאש ובלייק פצועים. מה לעשות ?
איך ממפיס היו נראים בלי קונלי ובייליס ?
מיאמי בלי צ'אלמרס וקול ?
ניו יורק בלי פלטון וקיד ?
מה – נאש ובלייק פחות חשובים לקבוצות שלהם מהשחקנים האלה ?
עוד הייתי נדיב בהשוואות, מה גם שבשיטה חדשה שמדגישה את תפקיד הרכז – החיסרון של בלייק ובמיוחד נאש כמובן – הוא דרמתי, ומכריח את קובי לעשות יותר – והוא עושה את זה ביעילות מדהימה ותוך הפעלת כל הקבוצה (ביום נורמלי העונה – לא בזוועה שהחברים שלו הביאו למגרש אתמול).
מי אמר מילה על ד'אנטוני ? ההנהלה ? דייויד סטרן ? (שאגב, אם לא הוא, היו היום בלייקרס קובי, הווארד, וכריס פול).
הנקודה היא שמי שטוען שקובי זורק יותר מדי או מפריע באיזו שהיא צורה לאחרים – לא ראה את הלייקרס משחקים העונה. נקודה.
זה לא מקרה שאני טוען את זה בלי ידיעה מוקדמת – ובאמת כל המקשקשים לא ראו…
אפילו מנחם לא יכול שלא לפרגן למה שקובי עושה במשחקים שהוא כן ראה.
למשל אתמול – אף אחד לא מתפקד, לא יכולים לקלוע כדור מחוף הים לאוקיינוס – ואני לא מגזים בכלום – תראה את המספרים.
הווארד היחיד שקצת עוזר אבל לא פוגע מהעונשין, וקובי שמשחק חולה לגמרי עושה את הדבר היחיד שהוא יכול לעשות ולוקח את הקבוצה על הגב וכמעט מביא אותה לבד לניצחון, באחוזי קליעה סבירים ביותר, ורק בפעם השנייה העונה מתחת לחמישים אחוז (!) מהשדה.
ומה קורה ? הקשקשנים יוצאים מהחורים.
אם הביקורת היתה מוצדקת, הייתי שותק, אבל כל כך ברור שמי שפולט את כל השטויות האלה לא ראה את המשחקים בגלל שזה פשוט רחוק כמזרח ממערב מהאמת, שאין לי בעיה להיכנס באותם אנשים צבועים, היסטריים, מלאי שנאה, או כל התשובות נכונות.
סלח לי, אבל גם הדברים שאתה אומר בסוף התגובה שלך הם פשוט בורות.
אבל למה לשאול אותי ?
שאל את מנחם על קובי אתמול, או בכלל במשחקים של הלייקרס שהוא ראה העונה.
עד כדי כך אני בטוח בקובי ובמה שהיא כנראה נכון לעכשיו העונה הכי טובה בקריירה שלו.
מגלה חומוסים
28 נוב 2012 23:05:11אתה לא מביא מספיק טיעונים לזה שהוא אפס מאופס
שקולע באחוזים עלובים בכל הקריירה בכמות של זריקות לערב נתון
שקיבל סוויפ עם ביתיות ושבעונה הראשונה שלו בלי שאקיל
לא הגיע לפליאוף וללא תטרייד ביזיוני שהביא את גאסול על כלום
לא היו שומעים עליו בכלל
שחקן סוליסט אגואיסיטי מסריח בנוסף לזה אנס מוג לב
שקובצתיות זה האנטיתזה שלו
אז אחרי כל זה אם אתה חושב שהוא גדול כמו שאתה טוען
אתה צריך טיפול נפשי של פאקולטה של פסייכאטרים שישבו לך על המוח
ויחקרו אותו למה הוא כזה מוח נבול ודפוק :]
נתן
29 נוב 2012 09:17:14לא יודע, אולי הציפיות מקובי גבוהות מידי. אתה מצפה משחקן שלקח את הקבוצה וקרא לה שלו לתרום לנצחונות ולא לסטטיסטיקה האישית. תראה ענית לי על העניין ההתקפי ונניח שזה נכון שכולם לא פוגעים והוא "חייב" לזרוק 30 במשחק. מה עם ההגנה? למה הוא לא שומר על היל בסוף? מה הוא שמר עבירות חצי דקה לסיום?
אני באופן אישי אף פעם לא אהבתי את בראיינט, אבל התחלתי לכבד אותו על הייציבות והכישרון שלו לכדורסל, המחוייבות לקבוצה. הבעיה שלו מתחילה כשאין לו את הקבוצה הטובה ביותר בעולם, הוא פשטו הולך לבד ולא מאמין באף אחד. גם זה בסדר, אבל לשחקן שנה שלישית בליגה, לא לווטרן כמוהו. תן משחק באחוזים טובים, בלי איבודי כדור, בחירת זריקות קבוצתית ונכונה ואז אף אחד לא יכול לבוא אליך בטענות. אם אתה מאבד 10 כדורים במשחק ועושה 12 מ 28 תמיד ישאלו אם אתה יותר מזיק ממועיל, ובכל אופן זו פשוט לא התנהלות נכונה בקבוצה שבונה את עצמה ואת הביטחון שלה מחדש ומשלבת שחקנים חדשים.
נחייה ונראה אם קובי יצליח לכל הפחות לשחק נכון.
עד אז אני איאלץ לראות את זה מהסטטיסטיקה, מהכתבות והתקצירים כי אני לא קם בבוקר לראות משחק של 48 דקות שלוקח שעתיים וחצי ברוטו ובסוף קולעים פחות מ 80 נקודות בבית, את ההקרבה הזו נשאיר לפלייאוף
דרור
28 נוב 2012 23:47:50רגע רגע רגע…
קובי נותן פתיחת עונה מהחזקות ביותר שנראו לשחקן ובטח ובטח
לגילו ולכמות הדקות הפסיכית שהוא משחק.
הבנאדם פצוע! בנוסף הוא מראה הסתגלות נהדרת לחברים החדשים
ומראה שאייקיו הכדורסל שלו גבוה מאוד.
אנשים, הוא סוחב לבד את הלייקרס. בלעדיו הם היו 0-13. פשוט כך.
רק טבעי שכשלא הולך הכוכב של הקבוצה "ינסה להציל את המולדת".
הוא הפחית בכמות הזריקות, העלה אחוזים, אין שאלה בכלל.
הוא וינר גדול. הוא נותן לאחרים דוגמא על המגרש. בלי לדבר.
הלייקרס פשוט בנו קבוצה בלי ספסל. הרה פעמים ירדתי על קובי שהוא לא מספיק קבוצתי, אבל זה לא הסיפור של הלייקרס השנה.
האחרים פשוט לא מתפקדים. אצל קובי הרעב לא נגמר, כמו אצל הגדולים באמת ומה שהוא עושה מתחילת השנה רק מעצים את גדולתו.
לקובי יש בעיית אופי אבל הוא התבגר במשחקו וחייבים להוריד בפניו את הכובע. גם בגילו הוא עדיין משתפר, זה בלתי נתפש.
ישי
29 נוב 2012 01:24:01דדי אני מסכים איתך בהכל חוץ מזה שזו ממש לא העונה הכי טובה שלו.
דדי
29 נוב 2012 01:32:03בטח אחת הטובות – שיאי קריירה באחוזים מהשדה, אחוזים מהשלוש, ואחוזים מהעונשין – לפחות עד לרגע זה.
ועדיין קולע 27 + למשחק (בערך אין לי כח לבדוק).
רא
29 נוב 2012 02:13:36תוסיף את אריזה לשחקנים ש״פורחים״ אחרי קובי.
מסכים עם תגובתו המנומקת של דדי 100%
זה מגוחך להתעלם מכך ששני הרכזים הפותחים לא משחקים.
כשהם יחזרו נוכל להעריך לאן פני הלייקרס העונה. בכל אופן, לפחות כרגע, אני נהנה מאוד לראות אותם מפסידים ואז לקרוא את התגובות.
קובי אחד מהגדולים ששיחקו כדורסל. אין ספק בכך.
נתן
29 נוב 2012 09:36:43סתם בדקתי בנבא קום נתונים של טרבור אריזה וג'ורדן פארמר אחרי הלייקרס, ושניהם העלו ממוצע נקודות בניו אורלינס וניו ג'רזי נטס ז"ל בהתאמה, אז כדאי לבדוק לעומק לפני שמדברים.
השחקן המשתפר ביותר ללא ספק אחרי עידן קובי הוא שאקיל אוניל! על ההישיגים שלו במיאמי כולם יודעים.
אגב, זה שאתה שחקן גדול וזה שהרכזים הפותחים פצועים לא פותר אותך מלשחק מה שנכון לקבוצה. זו הביקורת היחידה (והגנה)
דדי
29 נוב 2012 14:17:57אתה מוכן להסיק לקשקש על הגנה כשהבן אדם בקושי עומד על הרגליים ולא אמור בכלל לשחק ?
90% מהשחקנים בליגה לא היו משחקים במצב כזה, וחצי מהם היו עושים את זה בגלל שהם דואגים לסטטיסטיקות האישיות שלהם – שזה דבר שתמיד פגע בקובי בגלל ההתעקשות שלו לשחק גם פצוע או חולה.
ושאקיל אחרי קובי ?
עזוב, פשוט לא שווה להתווכח עם חוסר ידע כזה.
ואז "בדקת" נתונים של שחקן צעיר כמו פארמר, שסיים חוזה רוקי בקבוצה חזקה ועבר לקבוצת תחתית ?
מה בדיוק ציפית למצוא שרלוק ?
ואריזה "השתפר" כשעבר ליוסטון ?
על דקות המשחק ואחוזי הקליעה הסתכלת ???
בוא נדבר על "לבדוק לעומק לפני שמדברים"…
רוצה לראות מה הם באמת שווים – תסתכל מה הם עושים היום…
צביקה
29 נוב 2012 05:32:36לגמרי מסכים עם דדי ודרור, ומקווה בשביל כולנו שכשנאש יחזור נתחיל לראות משהו יותר טוב מהקבוצה הזאת. לא נראה שיש מישהו העונה שחושב שיש איזו בעיה עם קובי. קובי נותן את שלו בגדול בכל אספקט של המשחק וביציבות מדהימה.