חם מהתנור: אלווין ג'נטרי מאמן ניו אורלינס/רועי ויינברג

משרה נוספת אוישה בליגה, כאשר ניו אורלינס החתימו את מאמן העבר אלווין ג'נטרי, כיום עוזר מאמן בגולדן סטייט. ג'נטרי יכנס לתפקידו בניו אורלינס רק בסיום גמר האנ.בי.איי, בו קבוצתו, הווריורס, משתתפת, וחתם על חוזה 4 שנתי (מ-2015/16 עד 2019/20).

כזכור, ניו אורלינס פיטרו את מאמנם, מונטי וויליאמס, לאחר עונה עם 45 ניצחונות והדחה בסוויפ בסיבוב הראשון מול אלופת המערב, גולדן סטייט. ג'נטרי בן ה-60 הועדף על פני ואן גאנדי למינוי (לאחר 2 ראיונות) בזכות יכולותיו בניהול משחק התקפה מהיר וקשריו הטובים עם שחקנים, לפי מקורות.

ב-705 משחקי אנ.בי.איי, עם מיאמי, הקליפרס, הפיסטונס והסאנס, ג'נטרי ניצח 335 (47.5%) הצלחה. הישג השיא שלו בקריירה הוא העפלה לגמר המערב עם פניקס ב-2010. לא ידוע מי יהיו בצוות האימון מלבד ג'נטרי, או מהו אורך החוזה שהוא קיבל.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. ג'נטרי חתם ל4 שנים , שמח על המינוי הייתה לי העדפה קלה לתיבודו אך ג'נטרי בהחלט מאמן ראוי שיוכל לקדם את הקבוצה…

  2. תקנו אותי אם אני טועה אבל נראלי רק ב NBA יכול לקרות מצב שמאמן שאימן מעל 700 משחקים נהפך לעזור מאמן של מאמן רוקי( קר).

      1. פיני גרשון זה היצא מהכלל שמעיד על הכלל.הינשוף צודק בכך שבNBA זה לא דבר מוזר או אפילו מיוחד שמאמן ראשי שלא אימן כמה עונות הופך/חוזר להיות עוזר

        1. זה נורא תלוי במידת ההצלחה של המאמן. למשל את ון-גנדי לא תראה חוזר לעמדת עוזר המאמן. כשמאמן מפוטר הוא לא חוזר לעבוד? גם בארץ מאמנים בקבוצות הזוטרות שמאבדים את משרתם לעיתים לןזרים לעמדת העוזר בקבוצה בכירה יותר. אופציה נוספת שקיימת גםב-NBA היא לאמן בליגת המשנה. פיני גרשון במקרה הזה הוא באמת יוצא מן הכלל.

          1. תגובה לינשוף, במקרה שלך אני מסכים, רק כאלה כמו ג'נטרי ו-ווסטפול שפוטרו מתפקיד מאמן ראשי חזרו להיות עוזרים של מאמנים בכירים שהראו שהתפקיד לידם הוא מקפצה (פופ, ריברס), או מנטורים של מאמנים חדשים

          2. פי גרשון זה הענק? BOB???

            מה שבטוח, זה שהתפקיד בסרט על בלאט (עלייתו של היהודי מפרינסטון)
            תפור על קייל מקלכלן…

          3. הינשופים הם לא מה שהם נראים..
            הסדרה הזו ובעיקר בוב והגמד גרמו לי לסיוטים. עד היום אני שונאת רצפות בשחור לבן..
            ובלי קשר, תפקידו של פיני גרשון לא באמת ברור לי, כי אם הוא היה מתערב יותר, אולי העונה הזו הייתה פחות עלובה.

  3. ג'נטרי הוא עוזר מאמן מצויין אבל לדעתי הפליקנס עושים כאן טעות.
    הוא איכזב בכל ההזדמנויות בהן קיבל את המושכות לקבוצה לידיו. זה לא בגלל שלא היו לו שחקנים לעבוד איתם -גרנט היל, ג'רי סטקהאוס, אלטון ברנד,לאמאר אודום,אנדרה מילר,… כולם בשנים הטובות שלהם.
    הפים היחידה בה הוא התעלה מעבר לציפיות הייתה עם הסאנס ב-2010 וההתפכחות מהתקוות שהוא הבשיל לדרגת מאמן ראשי הגיעו מיידית בשנה לאחר מכן.

  4. כתענית על המערוף הענק שדמות החיקוי שלי עוללה לי (נשיאת שם ה' לשווא והשוואתו לשטן), הריני מחליף תמונתי בזאת עד הודעה חדשה.

    או עד שליימביר יתפכח, או עד שהרעד הבלתי נשלט, החולשה וההקאות שלי יעברו.

    מה עשית ליימביר?!
    wtf ?!

    עגל, מתן, ושאר המלעיזים – תהנו מנצחונכם, מהיום האשך היחיד שלי בחצי תורן (גובה ברך) ולא מן הנמנע שמפאת המבוכה יחמוק לו אף הוא לבטן התחתונה כמו התאום האובד !!!

    הולך להקיא קצת בשירותים

  5. בחירה מעולה.
    לא בטוח מה אני חושב על התזמון של ההודעה בהתחשב בזה שהוא עדיין מנסה לזכות באליפות עם גולדן סטייט, אבל הבחירה היא נכונה, ויפה עשו שלא נפלו למלכודת של טיבודו שהיה גומר לדייויס את הקריירה תוך שנתיים…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט