על היאכטה של פט

הקדמה: (פיל ג'קסון/דובי עופר): אני מתכבד לפתוח את ישיבתה החמישים ושש של אגודת הסתרים של הג'יאמים בליגה. ראשית כל, ברצוני להודות לחבר פט שהואיל בטובו לארח אותנו על סיפונה של היאכטה הנהדרת הזאת, כאן במעגן היאכטות במיאמי.

אנא קבלו בהבנה את הצורך להופיע במסיכות. עיניים רעות מציצות עלינו מהחוף, ואין אנו מעוניינים שאזרחים מן השורה או, חלילה, שחקנים ייחשפו לעובדה שמדי שנה מתכנסים כלל הג'יאמים בליגה לישיבה חשאית בה הם מתאמים ענייני מדיניות. כל חבר הנושא דברו יתכבד ויציג עצמו, וכך נמנע מהצורך המעיק להסיר מסכות ואשכרה להסתכל אחד לשני בפרצוף המכוער . סילחו לי בבקשה על המשפט האחרון, לא תמיד הטיפול בניהול כעסים עובד.

ובכן רבותי המלומדים, מייד אחרי סבב המשקאות ניגש לעניין, והעניין היום הוא כזה. לאחרונה אנו נתקלים בתופעה מרגיזה ביותר. דור כוכבים הולך ומזדקן מחד, ויכולתו פוחתת בהתאם, ומאידך דרישות כספיות מופרזות לכל הדעות. הגדיל לעשות החבר קופצ'אק יימח שימו הזה שבלי תיאום עם אגודת הסתרים שפך מיליונים על פאקינג גרוטאה מקרטעת והכניס את כולנו לפאקינג ברוך! אתם מבינים מה עשה האידיוט הזה??

והנה לאחרונה אנו מתבשרים כי גם החבר ריילי נחשף לתביעות דומות מצידה של הגרוטאה שלו.

לכן, רבותיי המלומדים, התכנסנו כאן כדי לקבוע את ערכה של "תוספת סמל". כמה ניתן לשחקן מזדקן שעברו מפואר ועתידו עטוף בקרח באמצע הספסל עם פרצוף של "יא וולי הדור הצעיר, אם רק היו לי ברכיים הייתי עולה למגרש וקורע את כולם".

אנא הרגישו חופשי לנהל דיון עצמאי. ועצה ידידותית, שימו ידיים על הארנקים. יש כאן ילד עם אצבעות דביקות.

שווה את הכסף?

פט ריילי-מיאמי היט (רועי ויינברג): מוחות הכדורסל הטובים ביותר בליגה (ומיץ' קופצ'אק), ברוכים הבאים ל-Yacht שלי, המקום שיש בו את כל מה שמנג'ר כדורסל צריך (חוץ מהג'ל לשיער, שעדיין תקוע במכולה בנמל אשדוד). הבאתי אותכם לפה בגלל שחקן שלי, דווין וויד.

הוויד הזה רוצה 50 מיליון לדולר ל-3 שנים בגלל שהוא סמל. סמל מיי אס. לא רק שהבאתי לו את שאק כי הוא רצה להיות כמו החבר'ה המגניבים מאל איי, וויתרתי על הבחירה החשובה ביותר של מיאמי אי פעם בשביל שיקום אלכוהוליסט שאני עדיין מביא פעם בעונה בשביל פלאש (ביזלי) ונתתי לו לשחק עם החבר'ה שלו 4 שנים, הוא רוצה לדפוק אותנו עוד קצת. מי הוא חושב שהוא, קובי בראיינט?

אמרתי לו שאין סיכוי שאני משלם לו את זה ושנעשה לו מה שעשינו לג'מאל ווילקס ומארק ג'קסון, אבל האיש בלי הברכיים מתכנן לברוח לי לקליבלנד עכשיו. אז בקיצור, למישהו ממכם יש רעיון?

דריל מורי-יוסטון רוקטס (איל ספיר): שלום, חברים, אני דריל מורי המלך, ה-GM של יוסטון. בדרך כלל אני אוהב לדפוק ל-GM'ים האחרים את האמאמא (היי קיובן) אבל היות ומיאמי משחקת בקונפרנס אחר והסיכוי שניפגש בגמר במילניום הקרוב עומד, ע"פ החישוב על שלי, על 1:873, לא אכפת לי לסייע.

נשווה את וויד להארדן שלי. מיותר לציין שהחוזה של הארדן הוא נכון וצודק (אני נתתי אותו. מ.ש.ל).

ובכן, ב-PER – להארדן שלי יש 26.7 ולוויד 21.4. כלומר, פי 1.25. ב-WIN SHARE יש להארדן פי 4.69 נקודות (16.4 לעומת 3.5). בממוצע, זה יוצא בערך פי 3.

היות והחוזה של הארדן יעמוד בשנה הבאה על $15,756,438, החוזה של וויד צריך להיות $5,252,147 לשנה. במילים אחרות, שיגיד תודה על מה שיש לו ולא יתחזר.

לברון ג'יימס-קליבלנד קאבלירס (גיא רוזן): היי חבר'ה,דייויד (גריפין) לא יכל להגיע היום, בגלל ששלחתי אותו לנקות לי את ה-KIA.

אני יודע שרבים מכם לא מזהים אותי מתחת למסכת הבאטמן שלי, מזל שהגעתי עם אח שלי, מייק, כך שתדעו מי אני.

מייק (מילר) קפוץ לבר תביא לי את שייק החלבונים* שאני כל כך אוהב, ואח שלי, תקח גם לעצמך משהו, אל תתבייש!

טוב חבר'ה, רק שתדעו, אני קצת כועס. זה שלא זכיתי בפרס ה-GM של השנה, זה לא לעניין! לקחתי קבוצה כלומניקית ומאמן כלומניק, וכמו מלך ראוי, הובלתי אותם עד לפיינלס! ועוד תמורת שכר מינימום!

טוב, אני מבין שאתם רוצים לדבר על אח שלי, דוויין. (פונה לריילי) גבר גבר, אתה מתקמצן על כמה מיליונים בשביל ווייד?! אח שלו,די… אני יודע כמה אתה מוציא בשנה על תסרוקות + ג'ל + חייט. הרבה יותר מהמשכורת של ווייד…

אבל מבחינתי, סבבה לגמרי. יש לווייד מקום אצלנו בקבוצה. אח שלי ווייד, במקום ילד הפרחים, המזוקן המוזר, לאב.

ווייד עם 25 דקות מהספסל יהיה השחקן השישי הכי טוב אי פעם! וכולם ידעו שזה רק בזכות קינג ג'יימס!

מייק, תתקשר לבלאט ותגיד לו שיגיד לחבר'ה להגיע לאימון היום בערב, שייק החלבונים* נתן לי מרץ!

(* לא מומלץ לצריכת בני אנוש – תופעות לוואי אפשריות: נסיגת שיער, התנהגות אינפנטילית)

 

 

*הטלפון הנייד של ריילי מצלצל, שיחה מזוהה מ"לא לענות"*

מארק קיובן (בעלים, דאלאס מאבריקס)-עידו מוריה: ריילי יא מתרומם זה קיובן כאן בשיחה דרך האפליקציה שלי, אני תכף עולה לשידור, אז אין מצב שאני אבוא לאכול את הצ'ורוס על היאכטה. תשמע לי ותשמע לי טוב! אני כבר עשיתי אליפות וגמר והתנחלות בפלייאוף וסוד ההצלחה שלי זה לעשות בדיוק ההפך ממה שדריל מורי אומר. תסתכל טוב במסך ותעשה עם הראש אם אתה לא מבין.

דריל מורי אמר לתת לדי וייד 5.252.147 $ לשנה. ז"א שהמספר הנכון הוא בדיוק הפוך, קרי: $7,412,525. ממני אין לך מה לדאוג יש אצלי כבר מספיק זקנים, אבל אני פתוח לטרייד. האוויר היבש של דאלאס יעשה לוייד טוב אצלנו. הלחות אצלכם הורגת אותו.

סטיב מילס (ניו יורק)-איתי קדם: הי פט אני קופץ לשמוע מה נשמע על היאכטה , אחרי ששיחררתי מלא שחקנים יש לי סופסוף מקום בתקרת השכר שלי , שמע , הבחור שלך שווה כל סנט , במיוחד בשוק שלי – הוא ימכור הרבה חולצות ויגרום לקהל שוב תקוות שווא. העיקר שאנתוני יהיה רגוע שיש לנו עוד סופרסטאר. אצלנו יודעים לקבור טוב טוב סמלים וקריירות. תן לו מה שהוא רוצה או שאתנפל על השאריות!

מסאי יוג'רי (טורונטו)-איתי קדם: הי פט יש מצב להישאר לוויקאנד ? אצלנו שוב קפוא אפילו שאוטוטו קיץ, ואם אתה לא שומר על וויד אני נותן לו חוזה מקסימום. זאת תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה של הפרנצ'ייז שיש לנו שחקן אמיתי. חוצמזה אולי הוא סופסוף יוציא את הרכרוכיות מהשחקנים שלנו ונצליח לעבור סיבוב בפלייאוף. מצידי לתת לו את המפתחות של טורונטו כבר עכשיו ולהכריז עליו כסמל לאומי…. רק שלא יברח לנו כמו כולם בינואר.

גאר פורמן (שיקגו)-יונתן שגב: תשמע, פט, אני מדבר אליך מניסיון; פרנצ׳ייז פלייר עם בלי-ברכיים זה ממש בעייתי. 50M$ ל-3 שנים? הצחקתי אות – מגוחך לחלוטין. תראה אותנו, נדפקנו עכשיו עם רוז שה-50 משחקים שהוא שיחק השנה זה נס. הוא מקבל על כל משחק איזה חצי מיליון דולר. שערורייה. בכל מקרה, אם אתם רוצים טרייד, דברו איתי, כן? דווין מאוד יתאים לנו. גם יליד שיקגו, גם יכול לארח חברה לרוז בחדר הטיפולים.

בנושא אחר, יש שמועות שת׳יבודו רוצה לאמן באיזשהוא מקום. מי שרואה אותו אנא, שיסגיר אותו לנו במשרד הבולס. המוצא הישר יקבל את הזכות לשלם חצי חוזה של קרלוס בוזר….

פיל ג'קסון-דובי: בויז בויז כאן הזן מאסטר מנסה להשחיל מילה.

מייק מיי מן, תביא לי מהבר וויסקי נקי קרח בצד ושייק גמבה מלפפון עם איזה ביסקט שומשום. הברמן יודע.

לפני שעוד אחד פותח כאן תנו למאסטר ללמד את כולכם דבר או שניים. תראו מה עושים אצלנו בניקס. אנחנו כבר שנים עובדים להפך. אין לנו סמלים וזה פור פקט ושום משולש לא ישנה את זה.

אצלנו אנחנו מחפשים מי יגרום לנו את הנזק הכי גדול, ושמים עליו מקסימום, ואז הוא סמל. תראו אדי קארי. תראו מארבורי, אמארה… יו ניים איט. ככה הסבירו לי בחפיפה ואני אמרתי אחלה בחלה, אם עובד ככה יופי למה לשנות? דווקא נשמע הגיוני כמו כל דבר אחר בניקס.

אז הזן מאסטר עשה אחד ועוד אחד שווה מאה מיליון, שם את זה על האנטוני והלך למונטנה לסוסים. איך אה?? לא יצאתי מלך?

תודה מייק, בלס יו. עכשיו קפוץ למזח הנעליים שלי שמה. אני רוצה צחצוח ראי אה? ותחזור זריז נראה לי יש פה עוד כמה צריכים שירות.

פט ריילי-רועי: הולד איט, מי הזמין לפה את פיל? עכשיו היאכט מסריחה מקטורת…גאר, הבוס שלך נתן לג'ורדן (ימח שמו, בלעדיו היו לי 13 אליפויות) 50 מיליון דולר לעונה, מה אתה מבין? כולכם אומרים שלא כדאי להשאיר אותו, אבל לכולם פה אין שחקנים שהם באמת סמלים, רק למארק שנכנס ל-7.8 שניות ויצא לעוד אגו טריפ קיובני.

מועדון גדול מכבד את הסמלים שלו, אמר לי את זה נהג מונית עם מבטא ישראלי כבד שהסיע אותי לחגיגות האליפות של 88' בפורום. אם אנחנו רוצים להפוך את ההיט לפרנצ'ייז כזה צריך לתת לו כמה שהוא רוצה, שלא יסיים כמו מועדון לוזרי ומתוסכל שנשלט על ידי בינוניות/דיקטטור כמו הקבוצות שלכם.

רוב הינקי-פילדלפיה 76' (ולדי קוגן): אני לא מבין על מה אתם מדברים? זכיתם בארבע אליפויות בעשור האחרון, ע"פי החישוב שלי ב-10 שנים הקרובות אין על מה לדבר. צריכים להתחיל פרויקט בנייה מחדש. תראו מה עשיתי-ג'רו הולידיי נבחר לאולסטאר 2013, ומצא את עצמו בניו אורלינס. אוון טרנר נתן מספרים-עף לאינדיאנה. ספנסר הוז הכביר שיחק בסדר- עף לקיבלנד. אותי לא מעניין כאן ועכשיו, אותי מעניין העשור הבא.

ראיתם את הבן של שאק? הילד בן 15 וצריך לאסוף בחירות ל-2019 כדי להשיג אותו. וייד רוצה 50 מליון? אין בעיה, קח את הכסף ולך לסקרמנטו שיתנו לי עבורו 3 בחירות סיבוב ראשון פלוס הבטחה להיות ראש העיר. אין היום סמלים, הדבר היחיד שיש זה הג'וב שלך ועליו שומרים רק אם מבטיחים עתיד מזהיר אי שם ב-2020. נתת לכריס בוש 100 מליון ומה קיבלת ממנו? העולם שייך לצעירים, ורצוי כאלה שעדיין בתיכון

קופצ'אק וקובי
קופצ'אק וחבר יקר במיוחד (הבלאק גמבה).

מיץ' קופצ'אק-לוס אנג'לס לייקרס (מידן ברוכורוב): תגיד פט, השמש של מיאמי והג׳ל בשיער יבשו לך את המוח או מה ?

דווין וויד זה אבן יסוד של העיר, של הארגוןו של הקהילה ואתה מעדיף להקשיב לג׳י אמס שהטבעת היחידה שהם יראו היא טבעת הנישואין שלהם?

אצלנו באל איי, לואיליטי מעל הכל-נתנו 48.5 מיליון לקובי שמתפרק יותר מרובוטריק. סמוך על מיץ' עם האינשורנס הנכון מה זה 50 מיליון ל-3 שנים ? וחוץ מזה שמעתי משמעון מזרחי שהכיסים של רענן כץ עמוקים יותר מהמים הרדודים של האוקינוס האטלנטי.

קו אחורי עם דרגיץ את וויד פלוס דנג ובוש הטרנסווג׳ר ויש לך מקום 4 במזרח בלי בעיה בכלל.
תחשוב כמה תכניס ממסע משחקים למזרח, מינימום 50 מיליון רק בגופיות ומהעודף בוש יעשה את הניתוח לשינוי מין שהוא כל כך רוצה.

פט, אמנם היית הקואץ' שלי אבל הספינה פה במיאמי נראית כמו דיר חזירים, מה נסגר איתך בן אדם ? וחוץ מזה השמש של מיאמי והלטיניות של הסאוט ביץ הם סטאר מאגנט. יגיע סטאר אחר בלי בעייה בכלל.
אני חייב לחזור לאל איי, מחלת הים שלי פלוס הפרצוף של דריל מורי והריח של הקולון סוג ד' שלך גורמים לי להקיא את השרימפס קוקטייל והסנגרייה . ינעל דינאק פט ! מי השף שלך ? זוראן דרגיץ ?

ניק יאנג (איל ספיר): חברים, הייתי בתורנות השקפה מראש התורן אבל שמעתי את הצעקות שלכם ובאתי.

אני ניק יאנג. לא, לא ניק יאנג החמוד מהלייקרס. ניק יאנג בן ה-12 מהספינה של קפטן ג'יימס קוק. אתם יודעים, האנגלי הראשון לראות את ניו זילנד. יש מפרץ על שמי.

אצלנו באונייה, לא לימדו אותי מה ההבדל בין 10 מיליון, 5 מיליון ומיץ פטל בחינם שדרך אגב, הובטח לילדים מתחת לגיל 15 שנמצאים על היאכטה שלך, אדון ריילי.

כשמצאנו לוחות עץ סחופים ומלאי טפילים במים, ידענו שהיבשה קרובה וקפטן קוק הציע לקרוא לחלק מהיבשה הזו על שם מי שיבחין בה ראשון וכבונוס, יזכה המגלה גם בגלון רום
אחד. לא בשביל הרום צפיתי מראש התורן בכל עת שיכולתי. עשיתי זאת בשביל הכבוד. היום, חבורת GMים מפונקים שהארנקים של חצי מהם נמצאים אצלי, יש כף בניו זילנד שנקרא על שמי. כל מי שיתסכל על מפה יזכור אותי עד סוף הימים, בעוד שמכם ייבלע בתהום הנשייה.

זה העניין, ריילי. אם תיתן לוויד את כל הרום בבת אחת הוא לא יעמוד בזה, כמו שקרה לידידי המסכן שפס מהעולם חודש לפני שנחרטתי בספרי ההיסטוריה. אם הוא לא מסוגל להבין שאת הקינוח יקבל רק אחרי הארוחה, כלומר – אחרי שיוכיח שהוא מסוגל להוליך את ההיט להצלחות במצבו הגופני הנוכחי (הוא לא יכול) – אולי מוטב שתיפרדו כידידים.

פט: מיץ', זה שיש לך אי.קיו של מנגו זה לא חדש, אני יודע את זה עוד מהאייטיז. אבל 48.5 מיליון לקובי?? אפילו הינקי ההזוי לא היה עושה את זה. תודה לכולם, הגעתי למסקנה-לא נשלם לו, ואז כשיקבל הצעה רצינית ניתן לו 75 ל-3 עונות (750 אלף דולר למשחק) ונסיים עם זה. למה לטרוח בערב שבת כשאפשר לאכול אוכל לא מבושל?

וניק-לפני שאתי נותן לך את הפטל, אתה יודע לכדרר ולהתבכיין כמו שצריך? צריך מחליף למריו צ'למרס…

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 40 תגובות

  1. חברה, על אמת – צחקתי וצחקתי. משום מה הכי צחקתי עם הפקודה שלברון נתן למייק מילר ללכת להביא לו את ה-KIA!
    כל הכבוד! כל הכבוד! כל הכבוד ותודה לכולם.
    יש לי מאמר להכנסה אבל אני מתבייש להכניס מול המאמר שלכם אז אחכה עד מחר בבוקר.

  2. מצוין חברה. טוב לראות שיתוף פעולה כל כך מוצלח של הצוות. צריך לעשות את זה יותר.

    בכל מקרה בתור נציג הסאנס קיבלתי תגובה נזעמת מריאן מקדונהו על כך שמתעלמים מהדור הצעיר. הוא ביקש למסור לדור הדינודאורים העומד להיכחד את תגובותו:
    אם וויד היה פוינט-גארד הייתי בכיף מוריד לכם את הדאגה הזו מהראש. אבל הוא לא וכשאני חושב על זה אתם הייתם שותפים לפירוק החבילה שלנו, כך שפתאום לא כל כך בא לי לעזור.
    בכל זאת אני אהיה נחמד ואזרוק לכם טיפ: העתיד הוא באחים -שניים במחיר אחד. הנה תראו איך קיבלתם גם את זוראן מתנה. בכל מקרה הדבר הכי קרוב לאח של וויד כבר שם לכם ברז ושני אלה גם ככה לא יודעים לטפל במי שמתחיל עם האמא שלהם כמו החברה שלנו. לכן הייתי ממליץ לשלוח את הנידון לבית האבות הקרוב אליכם (סך הכל אתם במיאמי ויש הרבה בסביבה) ולהשקיע בדראפט-הנה האחים לבית האריסון עומדים לבחירה.

  3. האיחוד של הצוות היה האסמבלינג המוצלח הראשון והאחרון של מי מטעם הניקס העונה. מאחל לפיל ג'קסון את אותה הצלחה.

  4. סם פרסטי: אני מציע לכם לבנות מכונת זמן ולהעביר את וויד של 2005 תמורת קווין מרטין של אז (מייקל רד או משהו כזה)..

    מה כבר וויד יעשה ב2006?

    אה, וטוב לראות אותך דריל, מאוד נהנתי לעשות איתך עסקים!

  5. בילי קינג (ברוקלין):
    הלו מיסטר ריילי, יש לך בקבוק סמירנוף בבר? בשלוש שנים האחרונות אני מכור לוודקה. מאז ששלחתי את קירילנקו לפילי אין לי פרטנרים לשתייה.
    תקשיב טוב מיסטר ריילי, תן לו חמישים מה הבעיה? עוד כמה חודשים נעשה עיסקה, תן לי את בוש ווייד ואני נותן לך חמש בחירות סיבוב ראשון בין -2021 ל 2030 רק תבחר.
    אתה יודע שלבוס שלי ולי יש תחביב לאסוף גרוטאות עם שם גדול מהעבר וחוזה מופרך בהווה. אני אמן בלחלץ עמיתים למקצוע מבורות שהם הכניסו את עצמם אליהם. תשאל את דני שובבני, הוא כבר שנה מחייך אחרי הדיל שעשינו על פירס וגרנט.
    תראה ב-2017 נגמרים לנו החוזים הגדולים , אני חייב לנפח את המשכורות כדי שהבוס שלי לא יתרגל לרעיון שאפשר להעביר עונה בלי מס מותרות. זה WIN WIN לשנינו.
    SALUT

  6. ארוך !ארוך!
    נחמד בהתחלה , אח"כ חוזר על עצמו , ווייד ועוד פעם וויד.
    תקצרו את הכתבה בשני שליש , היא תראה הרבה יותר טוב.

    1. אתה צודק. התלבטנו מה לעשות עם האורך. המטרה של הפוסט הייתה לעזור לגולשים לגבש דעה לגבי סוגיית וויד, אבל יכול להיות שהמטרה קצת התפספסה.

    1. "קבל עם" מספיק. לא צריך "קבל עם ועדה".

      המקור הוא הפסוק שמספר על מותו של זכריהו בן ירבעם
      "וַיִּקְשֹׁר עָלָיו שַׁלֻּם בֶּן יָבֵשׁ וַיַּכֵּהוּ קָבָלְ עָם וַיְמִיתֵהוּ וַיִּמְלֹךְ תַּחְתָּיו."

      זכריהו הספיק למלוך 6 חודשים. שלם בן יבש, שגדע את שושלת ירבעם, מלך חודש אחד בלבד.

      מסתבר שהכרזות "קבל עם" לא מסתיימות בטוב…

  7. כתענית על המערוף הענק שדמות החיקוי שלי עוללה לי (נשיאת שם ה' לשווא והשוואתו לשטן), הריני מחליף תמונתי בזאת עד הודעה חדשה.

    או עד שליימביר יתפכח, או עד שהרעד הבלתי נשלט, החולשה וההקאות שלי יעברו.

    מה עשית ליימביר?!
    wtf ?!

    עגל, מתן, ושאר המלעיזים – תהנו מנצחונכם, מהיום האשך היחיד שלי בחצי תורן (גובה ברך) ולא מן הנמנע שמפאת המבוכה יחמוק לו אף הוא לבטן התחתונה כמו התאום האובד !!!

    הולך להקיא קצת בשירותים

  8. קלאסיקה אמיתית של ג'לולגיה (קשור להומור)
    ענק ביותר כולל השלמות של עידו גלרי ורפי,
    תגובות נהדרות
    תודה רבה לדובי שבישל רועי שערך ולכל המשתתפים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט