בורוכוב וגילור מתווכחים על לברון / וואנטו וד"ר חליל

שלום לכולכם סאיידי וסאיידתי, ברוכים הבאים בצל אוהלנו. סגרנו הערב את הדיר של הכבשים לחליבה של ערב, הרחקנו את הגולגולים הקטנים שלהם הקקי, שמנו מחצלות והזמנו צופים וצופות. אפשר להגיד הכל מוכן לקרב משקל כבד בין שניים אוחזין שהגיעו לא מזמן כאן לערד וביניהם מחלוקת.

והמחלוקת עוד פעם זה לברון ג'יימס. אללה ירחמו זה, כל יום מגיע מישהו אחר עליו. פעם אשך ביצה שונא אותו, פעם אחת הפעם באו הגילור והבורוכוב ואמרו חליל בוא עוד פעם תהיה בורר מחליט בשאלה. והנה אני מקריא מה כתבו האלה בפתק:

"לברון ג'יימס, חיה או רכיכה, מנהיג או מגעיל, וכמה מדרגות נשארו לו עד שיעמוד על הפודיום של הגדולים באמת?"

עכשיו תראו קטע. יש אצלי פה אחד סיני קוראים אותו וואנטו. זה יום אחד בא לי פה מתחיל לעבוד. אני אומר וואלה יופי. נותן לו פה איזה חולצה קטנה של ילד, שם קצת אורז, עובד טורבו. עכשיו אני קורא להם, ועם שהידא חותך לאיזה שלאפשטונדה, והסיני מטפל בהם קצת. הוא קצת מג'נון, אבל ילד תוך בסך הכל.

יא גילור! בוא בוא.. מתחילים. יאללה.

גילור:

הופה יא חליל. אני רואה השיבריה זבת דם. וואלק ד"ר, לא טוב לנו היום. היום היאהוד רק חלבי. אבל שים קפה, זה בכיף.

אני הולך לחבוץ לנו איזה לבנה, אז בינתיים תן למידן לשים פה איזה לברון על האש, למה בלי שומן זה נחשב פרווה.

וואנטו:

אה אדון חכם, אה באמת כאן וואנטו דאט, ד"ר חליל לא באוהל, יצא עם שהידא.

אני כאן עובד אותם באמת טובים אהה, אומרים וואנטו דאט טוב, הכי טוב עובד, מה עושים בלי הוא… אהה אהה, הכל עושה מהר מהר, הכל עושה, כן בטח, מהר, ארנבת שפן, אהה אהה..

ד"ר חליל אומר למסור יבואו שניים מדברים עוזר אותם קפה תה קציצות דגים עד הוא בא, עוד מעט,

בטח אדון נחמד

בורוכוב:

בחייאת דינק, תקרא דחוף לחליל ותפתח את הדלת של האוהל , נזל לי המוח מהקידוחים של אדון גילור

שעתיים וחצי איסוף טרמפ מכפר סבא ולא דיבר מילה על לברון …

יש לי פלאשבקים של יניב קטן וקנדאורוב.

שים איזה קפה בדואי אורגינל על האש ותכין מקום על המנגל למה היום שמים את לברון.

ואני שואל את הדוקטור, לברון ומנהיג יכול ללכת באותו המשפט ? כמו לערבב דיבורים על טיוטה קורולה 94 של סטודנט למשפט מבאר שבע לג'יפ אאודי Q7 של שופט מעומר.

לברון נכשל עם הקליבלנד שלו בקדנציה הקודמת . הגיע לפיינל פעם אחת וחטף על הראש ביג טיים מדאנקן עזר לו פרקר שדחף את הבאגט . אפרופו באגט אני מת מרעב תוציא לנו איזה פיתה מהטאבון עם קצת לבנייה.

מנהיג ? לברון הוא הכל חוץ ממנהיג אחרי שכשל פעם אחר פעם החליט לנטוש את הספינה הרעועה לטובת ספינת הפאר ממיאמי . ואני שואל ככה נראה מנהיג ? אחד שהגופייה שלו נשרפת בכל פח אשפה בקליבלנד . זה לא שהוא היה צריך לקרוע את הסוליות מול המערב החזק , כולה במזרח מול בוסטון , אורלנדו של הדוויט

והדרך ? הכי מגעילה שיש. ראיון באי אס פי אן עם חולצת משבצות סגולה שלא רואים גם בפרק של פאודה ופיזור הבטחות ללא כיסוי 6 7 8 ??? מנהיג לראשות עירונית מבטיח פחות הבטחות בקמפיין שלו

לא הבטיחו אצלך ביוב יא חליל ? כבר לפחות 35 שנה ?

לברון הוא אדם מתנשא מפוצץ מחשיבות עצמית כשדרק נוביצקי עלה לשחק חולה ומשתעל מה בחר הלפלופ לעשות ? לארגן חיקויים ודאחקות על חשבון נוביצקי , מנהיג ? פחדן ! נראה אותו גבר ללעוג לרון ארטסט או ראשיד וואלאס.

ואז כשקצת קשה ושוב סן אנטוניו מוציאה את החרבות ונועצת המנהיג הדגול מקבל התכווצות שרירים ונתמך ע״י 2 פספוסים בדרך לספסל . ככה נראה מנהיג ? ד״ר חליל אפרופו חרב יהיה איזה צלע כבש למנה עיקרית ? ( אם החליל חושב שאני נסעתי 5 שעות עם גילור בלי לרדת על כמה צלעות אז הוא טועה)…

הנטישה של מיאמי הייתה מבחילה , שוב מסיבת עיתונאים שוב תרוץ קלוש …. החינוך של הילדים ? נו באמת ? אפשר לחשוב שמיאמי זה תיכון אורט גאולה .למה שוב לזלזל באינלגציה של העיזות של מנחם ?

ההתנהגות של לברון מגעילה הוא מפוצץ מחשיבות עצמית , ההתנהגות של אני ואפסי עוד בקאבס . תאמין לי יא חליל איך שמר ג׳ייימס מתנהג לבלאט האל יהוד אתה לא מתנהג ככה לכבשה הכי מכוערת בעדר

עד שמגיע רגע גדול של ניצחון על שיקגו הוא מוציא את בלאט שטיחון של רכב גנוב מעומר ודורך עליו בחפלאת העיתונים , בשתפ מלא של ג׳י אר סמית.

ויבוא מתן בחג מתן תורה וישבח את הלברון עד חברון . ועוד אחרי ניצחון על מי ? על ההוקס שגם רפה השכל הגדול ביותר לא נתן להם שום סיכוי ללכת עד הסוף.

שוב מסיבת עיתונאים שוב לברון מודה למאמן שלו , מהתיכון ?! מה נסגר עם הבן אדם . אני במקום אישתו מרים טלפון לגרושתו של דאנקן . להשוות את מערכת היחסים עם המאמן למערכת יחסים של האשה שלך ?

כריס בוש ראה את הנולד ואמר לקווין לאב שהחיים תחת לברון עוד יהיו קשים מאוד . ככה יעשו למנהיג ? זה ניסיון למרד.

ויוסיף מתן לומר כי לברון עושה את השחקנים לצידו מחויבים יותר ? זה נשמע לא אמין . מדובר פה במקצוענים לא במתנ״ס בית דני שממתין לתמריץ ארוחה בשיפודי התקווה לאחר הניצחון בדרבי על שכונת שפירא.

תוצאת תמונה עבור ‪lebron james curious‬‏

וואנטו:

אדון טוב נחמד, וואנטו מבין כועס הבורוכוב אומר חושב טוב טוב רע לא כל כך אוהב האיש השני

גדול שחור קצת מכוער כמו יפני פחם הא הא… גם וואנטו קצת בחילה מחכה מר גילור שני אומר דבר טוב שניים

גילור:

מידן חושב שדבר הזה שיש לו על הראש – נו, איך קוראים לזה? כבר כמה שנים טובות לא היה לי כזה, אהה, נזכרתי…שיער שופע – נותן לו את הזכות להתנשא עלינו הקרחים. אז חביבי, נתקלת פה באחוות השיער המידלל ואנחנו לא מתכוונים לוותר.

הטענות כלל אינן מפתיעות, שכן שמו של מידן הוא שם להקת מטאל שפרצה לתודעה בשנות ה-80 של המאה הקודמת ונראה שגם התודעה שלו נתקעה שם.

בשנות ה-80, גדולי הדור קיבלו עזרה בדמות כוכבי על. ג'אבר ומג'יק – אחד בחמישיית כל הזמנים והשני מתמודד חזק עליה – שיחקו ביחד ועוד עם וורת'י. בירד שיחק עם מקהיל ופאריש, ליצור את הקו הקדמי הגדול בתולדות המשחק. הדבר תקף כמעט לכל שחקן היסטורי אחר. אם אותם שחקנים היו נופלים לפרנצ'ייז כמו קליבלנד, היה קורה אחד מהשניים:

  1. היה נמאס להם בשלב כלשהו להתבוסס בבוץ והם היו עוברים לשחק בקבוצה אחרת (ע"ע אוניל, שאקיל; או צ'מברליין, ווילט).
  2. הם היו עוד בארקלי/מלון/סטוקטון – שחקנים בטופ מבחינת היכולת, אבל שחסרים להם התארים כדי להתבסס בטופ גם מבחינת הגדולה. כן, בדיונים האלה אפילו 2 גמרים ואליפות מציבים אותך הרחק מאחור.

אז לברון ג'יימס היה בדיוק באותו המצב – יכל לבחור להיות המלון/בארקלי הבא או להיות השאקיל אוניל הבא. 4 גמרים, 2 אליפויות, 2 MVP עונה רגילה ו-2 MVP גמר, ב-4 שנים, תוך כדי העמדת מספרים מפלצתיים, הוכיחו שהוא בחר נכון.

אז אם שמים את מייקל ג'ורדן בצד, כי הוא באמת לא שייך לדיון, נשארנו עם דאנקן שלא עונה לקריטריונים. החברים היותר ותיקים פה זוכרים בדיוק איך דאנקן הגיע לספרס – באמצעות טנקינג. אותו טנקינג שלברון לא אפשר, כי משלב מאד מקודם הוא הגיע להצלחות וכך נמנעה מהקבוצה האפשרות להתחזק בדראפט. אהה, סליחה, כמובן שכמו קובי בראיינט הוא יכל לומר: "תנו לי להיות בפרנצ'ייז עצום שיכול להעמיד לי קבוצות היסטוריות או ששוברים את הכלים ולא משחקים."

אז עכשיו, כשהוא מסייע לעשות זאת באמצעות טריידים זה גם לא בסדר? רבותי, חלק מלהיות מגדולי כל הזמנים זה לשלוט בגורלך.

בקיצור, אין שום קשר בין מעבר קבוצה למנהיגות. דווקא ההתערבות בבניית הקבוצה כדי להשיא את הקריירה היא אקט מנהיגותי, גם אם שלילי באופנים מסוימים.

צדיקים, מי שמכניס מרצדס למוסך של פג'ו ונותן לה טיפול של סוסיתא, צריך לקחת בחשבון שבעל המרצדס לא מתכוון לבלות את שארית ימיו בביקור חודשי במוסך כושל וייקח עצמו למרכז שירות.

מידן אוהד את בית"ר ירושלים, ולכן אומר לו בהקשר של ג'יימס מה שצריך לומר ללה-פמילה בהקשר של בני מיעוטים – if you fear of the dark you better run to the hills.

בורוכוב זה שם של בית קפה פלצני ברעננה וכך מידן מתנהג. אל תצפו ממנו להבין נפש מצולקת כמו של לברון מאקרון, אוהיו או של מתן גילור מדאון טאון חולית.

נכון, לברון ג'יימס נרקסיסט. נכון לברון ג'יימס מלא בחשיבות עצמית. אבל מה פוגע בנפשו העדינה של בית הקפה מרעננה? כמה פרצופים, איזה חיקוי ואימרות מיותרות בראיונות טלוויזיה. על זה אמרו חז"לנו – אוי רחמנא לצלן!

(כמעט) לכל אחד מגדולי כל הזמנים יש את השריטה שלו. כל אחד מהם נרקסיסט, כי בלי להאמין שאתה שווה יותר מכולם, אין לך שום סיכוי להראות שאתה יותר טוב מכולם.

אז אצל לברון זה בא לידי ביטוי בראיונות מיותרים שגם מוציאים לעיתים את המאמן קטן. לא מקל בזה ראש, אבל עשו לי טובה, מה עדיף? אחד שמתעסק בטראש-טוק שחורג מגבולות הטעם הטוב ומכור להימורים? אחד שהדביק מאות נשים באיידס? אחד שהתייחס לנשים כשוק בשר וקיים מגע מיני עם רבבות? אחד שבגד באשתו? אחד שהכה אותה? אחד שנחשד באונס???

אז לכל אחד מהם יש את השטיק שלו וכמובן שאנחנו חשופים יותר לראיונות מאשר לחיים האישיים, אבל אני מעדיף את הכוכבים שלי אנשים שתורמים מיליוני דולרים לקהילה, נאמנים לחברים מהתיכון ואנשי משפחה למופת, על פני כל הנ"ל. להגיד שהאישיות שלו יותר גרועה מכולם בגלל אותן התבטאויות, מקביל ללהשוות מרצדס לרנו, פז'ו וסיטרואן ולציין שהג'נטים שלהן במקרה חדשים ובגלל זה הן מכוניות טובות יותר.

אז לא, אני לא פוטר את לברון מהגועל נפש שהוא מוציא מעצמו וכמובן שמה שאחרים עשו לא נותן לו לגיטימציה, אבל דחיל רבאק, אפשר קצת לחזור פה לפרופורציות? נראה שמאז קינונן של הרשתות החברתיות יש תחרות מי מפזר יותר ארס על מצליחנים.

ללברון נפש מצולקת מלחץ בלתי פוסק כבר מחטיבת הביניים וציפיות שכל אחד אחר היה קורס מהן, אך האיתנות שלו עמדה לו. לברון הוא הגיבור שכובש את יצרו. כמה שחקנים היו מבליגים על ניסיונות בלתי פוסקים להוציאו משלוותו בדרכים לא כשרות ואלימות מוגזמת? אפילו כשספג בעיטה למבושיו משחקן שיכל בנקל לשלוח לו זר פרחים להריח מלמטה הוא בחר לשים את האגו בצד ולפעול לטובת הקבוצה. מידן רואה בזה פחד – אני רואה בזה אומץ, אני רואה בזה פאסון, אני רואה בזה מנהיגות.

חיים תחת מנהיג לא אמורים להיות קלים וזה לא המבחן למנהיגות. השחקנים לא צריכים ללקק דבש, אלא לזכור שבלעדיו הם היו בריורוליג (קדנציה ראשונה בקאבס), עפים בסיבוב שני (מיאמי) או קבוצת לוטורי (קדנציה נוכחית). במקום זה, הם ידעו ללכת אחר מנהיג, והגיעו להישגים לא מבוטלים.

לברון מנהיג כי שחקנים הולכים אחריו ומקבלים את מרותו. ואנחנו לא מדברים פה רק על שחקנים משלימים. למישהו בכלל היה ספק שוויד פינה את מקומו לשליטה של לברון?

מציע פשוט לבדוק מה הקבוצות של לברון עשו איתו ובלעדיו ומה השחקנים המשלימים ששיחקו איתו עשו איתו ובלעדיו. מה קרה ש-JR נותן עונת קריירה? מה קרה שמוזגוב נראה בשיאו? העיניים היפות של גריפין? השילוב המנצח עם תומפסון? אך ורק העובדה שהם ניזונים מג'יימס ומהמנהיגות שלו.

חברים וחברות, לברון ג'יימס עשה ועושה דברים טיפשיים רבים בכל מה שקשור להתנהלות תקשורתית. אי אפשר לברוח מזה וצריך לבקר זאת. אבל הדמוניזציה שהוא עובר היא חסרת פרופורציות לחלוטין וניזונה מתחרות בין שונאים מחפשי לייקים שבאיזשהו שלב כבר הפסיקו להאמין לעצמם ורק מחפשים למי יש את ההשתלחות הטובה ביותר.

ולמה הם מחכים לו מעבר לפינה? למה הם צריכים לרוץ אחרי כל משחק גרוע? כי הם יודעים שאין הרבה הזדמנויות כאלה.

אם לברון היה נחבא אל הכלים, הוא לא היה שנוא, אבל גם לא מנהיג. האג'נדיה של להקת המטאל מבית הקפה היא הוכחה נהדרת למנהיגותו.

תוצאת תמונה עבור ‪lebron james curious‬‏

בורוכוב:

זה הזמן להוריד את הכפפות לתת 2 אפקרטס לגילור להכניס לתא למטען ולנסוע בראש ( מלא שיער ) ושקט עד כפר סבא .

כנראה שגיבורנו כמו גילורנו איבד כמה תאי מוח על כל תא שיער שנשר ולא חזר .

הוא לא יודע על מה מדבר ולכן נעמידו בפינה ונפליא בו מכות כי מה שלא ניכנס בניחותא …..

להזכיר את לברון שסביבו מרחפת עננה ואפלה של קוקטיילים ? 125 קילו ללא פציעות ? ממש תופעת טבע .

להאשים אותי בפלצנות ?? הפלוץ היחיד בפוסט הזה הפרצוף של לברון.

אתה רואה מצב שמייקל מרים טלפון לג׳רי באס ומודיע לו שבמקום התקפת המשולש הוא החליט לחבור למשולש פרקינס וורת׳י מריילי דוראהם וצאפל היל ?

לברון הגיע 5 פעם לגמר הליגה כשבמזרח היה חלש מארץ החלשים.

שים אותו באייטיז וביל ליימביר וחבורת הפיסטונס העליזה הייתה מפרידה לו את הברכיים והקרסוליים .

שים לב לדבריך . מג׳יק שנדבק באיידס ( אני לא יודע מאיפה הבאת את הנתון ההזוי שהדביק אלפי נשים ) , קובי שאנס ( נחשד בניסיון ) מייקל שהימר ורימה זקנה ברמי קוב ווילט שטבל את החציל יותר ממומי כולם דמיות לחיקוי ראויות יותר מהפלופר .

הוא לא יתקרב לקרסול של סטוקטון בארקלי או מלון גם אם יזכה ב 4 תארים נוספים . הם נכסי דלא ניידי בתרבות הספורט ובכלל .

אתה רואה מצב שמישהו מהם מפסיד לנבחרת ארגניטה ומסיים 3 במשחקים האולימפיים ? התירוץ של צעיר שווה לתחת . מג'יק הצעיר דפק 42 נקודות ו 15 ריבאונד על פילי להביא אליפות במו ידיו לאל איי.

הר ראשמור ? הוא מתאים אולי לחירייה , חומר גלם לפסלו יש בשפע .

טוב , החום הכבש הלבנה והפרצוף של לברון הספיקו לי.

יעזור לי נא התאילנדי להכניס את רפה ההבנה בתחתון הירוק לבאגז.

זהירות על הגלגל ספייר שלא נתקע בדרך.

תוצאת תמונה עבור ‪chinese farm boy‬‏

וואנטו:

אדון נחמד גם זה גם זה. דברים וטעם בטח בטח. דוקטור חליל אומר למסור כבש בדרך לידו קפה לבנייה וקצת מהשהידה. אם אני לא שוטף יפה מנקה מהר מהר טוב טוב הוא שם וואנטו ליד גמל משתולל בקצה. זה רוצה גמלה אישה כל היום עצבני עושה חרר חרר.

גילור ובורוכוב מהר בואו עכשיו וואנטו מתקפל טוב טוב יושב במאחורה אוטו איפה דלת אין חלון. אומר עכשיו נוסעים מטוס עם אדון מוריה צרפת מהר מהר טניס!

אדון מוריה אומר וואנטו טניס!

בואו בואו אדון נחמד נותנים אנשים מגיבים אומרים צודק, מהר מהר נוסע עכשיו לפני דוקטור חליל חוזר נותן וואנטו לגמל מחפש גמלה עצבני עושה חרר חררר…

 

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 81 תגובות

  1. אני בצד של גילור. ולא רק בגלל הרפרנס הגאוני לאיירון מיידן. אם כמה שאתה שונא את לברון, ואפשר להבין את זה, הוא אחד מהגדולים ששיחקו. ובגילו ג'ורדן רק לקח את האליפות הראשונה. לכו תדעו איפה הוא יהיה ב-2020.

  2. אחרי כל מה שניכתב ונאמר אני חייב לומר שאני גם בצידו של גילור.
    אבל היצירה הספרותית חשובה כאן יותר מהתוכן עצמו!

  3. אני גם בצד של גילור וצפונה מכך.

    אך חשוב לי לומר למידן שאפו על ההשקעה, אני מריח שרוב הניסוחים ורוב העבודה הם של בורכוב, אז תדע שזה מגניב, ותודה רבה ! אפילו שאתה הייטר 🙂 אתה הייטר חמוד

  4. ככל שנוקפים הימים, אני הופכת לחברה נאמנה יותר במועדון האנטי לברון, בקרוב אצטרף לצוות הטלמרקטינג וגיוס הלקוחות..
    חן חן על הפוסט המשעשע ואני הולכת לחפש את הקטע שבו לברון לועג לנוביצקי (זה אמיתי?! לצחוק על אדם חולה זה יותר גרוע מלרמות זקנה!).
    ורק כדי להמחיש כיצד מאכילים את המפלצת בקליבלנד, להלן הכותרת הראשית באתר שלהם:
    Is Lebron better than Jordan?
    די דומה למה שקורה בהופס אבל כאן יותר מעניין והתגובות הרבה יותר חכמות ומעמיקות.

      1. אני שואפת לתפקיד בהנהלה הראשית.. 🙂
        מקווה שאתה יודע שאנחנו כן מעריכים את האיש ופועלו אבל מתקשים להשלים עם כל מה שמסביב ובעיקר עם ההתבטאויות.

        1. רגע, תני לי להבין –
          האם את אוהדת קליבלנד טהורה? כלומר, בלי שום אהדה שנובעת מלברון, בלאט וחיות אחרות? פשוט אוהדת את סמל המועדון שנקרא "קליבלנד קאבלירס"?
          אם כן – שאפו ענק.

          1. אני בעד כדורסל יפה ולכן בעד גולדן סטייט. במקביל בצד המזרחי, אני בעד בלאט (חונכתי מגיל מאוד צעיר לאהוד את מכבי). לאורך השנה, התחלתי לחבב את הקבוצה, בעיקר לאחר הצטרפותו של סמית'.
            אין לי מסורת של שנים כמו לאחרים כאן (אבל יש לי חברים טובים באוהיו אם זה מוסיף..)

          2. אהה, הבנתי. אם ככה, החיים שלך כלל וכלל לא רצופי אכזבות. מכבי מגיל צעיר, קליבלנד החל מהשנה + חיבה לגולדן-סטייט – לא רע בכלל הייתי אומר 😉

            תסתכלי על גיא, כמה עשורים כבר שהוא אוהד פיניקס, וכלום.

            עזבי אותך ממסורת, בליגה הזאת היא רק תכאיב לך 😛

          3. ואת המלח על הפצעים זורה אוהד יוסטון שלה הפסדנו גם ב-94' (אחרי שהובלנו 0-2 עם 2 נצחונות חוץ בפתיחת הסדרה) וגם ב-95' (אחרי שהובלנו 1-3) ב-7 משחקים.

            לפחות ההפסדים שלנו תמיד מבדרים, תמיד נגד הגדולים ביותר
            (אקים, ג'ורדן)

          4. גיא, גילוי נאות לגביי – ב-94 ו-95 עוד הייתי ילד קטן יחסית, שהתעניין מקסימום בכדורגל ישראלי. את האהבה ל-NBA בכלל ולרוקטס בפרט פיתחתי בעצמי, היא לא הגיעה מבית.
            אפשר להגיד שהתחלתי להיות אוהד בתחילת העשור הקודם, בעידן פוסט-אולג'וואן ופרה-מינגריידי, כשהשחקן הטוב ביותר היה סטיבי פרנסיס, והבא בתור אחריו קוטינו פאקינג מובלי!

            אז בהתחשב בכך, ידעתי לא פחות סבל ממך, אם לא יותר 😉

        2. התקבלת.

          התפקיד דורש עבודה בחזה חשוף.
          * מדבקות על הפטמות – אופצונלי

          ניסיון בריקוד על עמוד – יתרון

    1. להגדיר את בורוכוב כהייטר חמוד זה בברור פשע שנאה.
      אז להגדיר את jojo כהייטרית חמודה, זה שובניזם?

      (סמיילי עם חיוך של הייטר סנילי…)

  5. אני בכלל בצד של דובי, שפורח מהשילוב הנפיץ של הצלחתו של הנרקסיסט מאוהיו וההייטרים החמודים…

    (עשה לי את היום, גיא נטול הזקן. הייטר חמוד…)

  6. ענק גדול מצחיק. קורע.
    האם דובי כתבת הכל מעצם ידיעת הדעות של השנים?
    משוגע על הסידרה הזאת.
    מאסטרפיס

  7. וואלה, אהבתי את הטיעונים של מתן.
    באמת ההתנהלות התקשורתית של לברון היא מעצבנת, נרקסיסטית, מגעילה, you name it. אבל – ההתנהלות הכללית היא כלל לא פסולה. הבחור בסופו של דבר רצה להגיע למעמד בו הוא יכול לזכות באליפות.

    כמה שנים לפני הטריו של מיאמי, נוצר טריו לא פחות אימתני בבוסטון.
    מישהו בא בטענות לגארנט? בדומה ללברון, גם הוא נבחר הישר מהתיכונים למועדון לוזרי. בדומה ללברון, גם הוא ניסה מספר לא מבוטל של שנים (אם כי יותר שנים מהקדנציה הראשונה של לברון בקאבס) לסחוב אותם על הגב שלו.
    לברון, בזכות המזרח החלש, הצליח להגיע לפיינלס. גארנט הסתפק בגמר המערב.
    בסופו של דבר גם גארנט וגם לברון החליטו שעליהם לעבור לקבוצה רצינית יותר.

    אז נכון – סביב אלן וגארנט לא היה את הקרקס התקשורתי שניהל לברון במעבר למיאמי. מה גם שהנהלת הקבוצות של בוסטון, מינסוטה וסיאטל היו יותר מעורבות במהלך, לעומת הסוכנים של השחקנים במקרה של יצירת הטריו במיאמי.
    אבל עדיין, המטרה הייתה אותה מטרה, והתוצאה אותה תוצאה – יצירת מפלצת תלת-ראשית, שתשביע את תאבון כוכביה לתארים.

    חוץ מהפן התקשורתי, קיימת סלידה לא מעטה ללברון גם בגלל הפיזיות שלו. הבחור הוא פאקינג גורילה אתלטית ובלתי-ניתנת לעצירה.
    כפי ששאקיל היה בעל מבנה גוף שאפשר לו להיות אחד מהסנטרים הדומיננטיים בתולדות המשחק, ללברון יש מבנה גוף שמאפשר לו להיות אחד מהאול-אראונד הגדולים בהיסטוריית המשחק. ואין מה לעשות, כשאתה רואה אותו משחק, לעתים זה נראה "לא פייר".
    אצל שחקנים כמו מייקל, בירד וקובי בעבר, וכיום אצל הארדן וקרי, אתה רואה שזאת לא רק האתלטיות שעוזרת להם לתפור את היריבות (וכמובן שלא הייתה חסרה שום אתלטיות למייקל וקובי), אלא גם הרבה מאמץ, נחישות, ויכולת קליעה מעולה.
    כשאתה מסתכל על לברון אתה רואה יותר כוח מכדורסל, וזה גורם לאוהד הממוצע לסלוד ממנו.

    אבל בהקשר הנ"ל, גילור רשם משהו נכון – שחקני היריבה לא מעט פעמים משחקים מולו בהמון אגרסיביות שלפעמים אף גובלת באלימות, ואתה לא רואה את הבן-אדם נשבר. וזה בהחלט ראוי להערכה.

    נקודה אחרונה לסיום – באותו משחק 4 מול שיקאגו, אחרי יום קליעות מזעזע, בכל זאת לדרוש לזרוק את הזריקה האחרונה, ולקלוע אותה – זהו ללא ספק מהלך של שחקן גדול. לדעתי זה מרשים יותר מסל הניצחון שקלע מול אינדיאנה, עם הספק-צעדים לליי-אפ כשנותרו 2 שניות על השעון. אותו סל ניצחון מול שיקגו, הוא דווקא מהלך שבו נטו הכדורסלן שבלברון דיבר, ולא היכולת העל-אנושית שלו כאתלט.

    1. דווקא רואים בהחלט שלברון מתאמץ יותר מכולם, בעיקר השנה כשהוא לוקח עליו את הכל.
      כל ההחלטות שלו היו נכונות – לעזוב את קליבלנד ועכשיו לחזור.
      רחמיי על הארדן שעכשיו נמצא במקום דומה מאוד לזה שלברון היה בו בקליבלנד בקדנציה הקודמת. אותו כנ"ל רחמים על דוראנט. עוד שנה -שנתיים נראה אם הם יקבלו את כל הרע שלברון קיבל.

      1. שמע, הארדן כולה שנה שלישית ביוסטון, ואפשר לראות גרף התקדמות.
        אם בעונה הבאה יהיו פחות פציעות, ומורי ידאג לכמה מהלכים חכמים בקיץ, האליפות בכיף תוכל לחזור לH-Town.

        במקרה של דוראנט – פה באמת יש סימן שאלה גדול. בעונה הקרובה אם אוקלהומה לא יגיעו מינימום לפיינלס, לא אהיה מופתע אם הוא אכן ינדוד ב-2016.

    2. בובי אין לי כוח להיכנס לוויכוחים אבל אני חייב על נקודה אחת להתעכב ההשוואה לטריו של בוסטון וחג ארנסט לא נכונה כיוון שלברון מכוון לגדולים ביותר. אתה לא יכול להצטרף לעוד שני סופרסטארים ולקצר את הדרך לתהילה. לגארנט כביכול מותר לעשות את זה לגדולים ביותר לא

    3. בובי, שבענו מהוויכוחים האלה. אין מה לענות למיידן או ליניב בהיגיון, הם שונאים את לברון בגלל שהוא מוחק את קובי מהדפים של ההיסטוריה ולא משום סיבה אחרת. אם אתה מבלה מספיק זמן באתר הזה אתה בטח יודע שההיגיון גם רחוק ממנחם ומהאשך.
      מיותר לציין שאני בצד של מתן ומסכים עם כל מילה שלו, כולל הביקורת על ההתנהלות של לברון.

  8. יופי של טור על נושא כל כך מאוס ולעוס !
    כל מילה על לברון רק מעצימה אוצו את לא מבינים ? זה כמו ה nothing מהסיפור שאינו נגמר, שרק הולך ומתחזק.
    ברגע שמבינים שהוא ילד מבינים את כל ההתנהגויות שלו, עזבו את הילד בשקט.

    1. דורון המהמם, פשוט קראתי על זה ונדהמתי, איך אדם מתאבד משיימינג בפייס, זה עדיין לא נתפס בעיניי. אז רציתי לחלוק את זה עם הקוראים האינטלגנטים פה.

      ואגב דורון שים לך תמונה מגניבה כבר… מגיע לך

      1. שיימינג זה אקט מגעיל שצריך לתפוס את מי שעושה אותו ולהעניש אותו.
        אבל מי שנתקל בתופעה ונפגע ממנה אישית ואז
        – התפקוד היומיומי שלו נפגע בכל צורה שהיא
        – מתחיל להרהר בפגיעה עצמית
        – מופיעות אצלו תופעות של פגיעה עצמית כמו הסתגרות, אובדן תיאבון ודומות להן

        חייב חייב חייב לפנות לעזרה חיצונית. פסיכולוג, פסיכיאטר, מוקדי סיוע טלפוניים, כולם יכולים ומיועדים לעזור במצבים האלה.

        אסור להישאר עם זה לבד.

  9. לברון שחקן שחקן. פצצת אנרגיה שלא נגמרת,
    אתלט מדהים ומחלק סוכריות בשפע.
    הוא גם כוחני, בעל אגו יותר גדול מקובי, מייקל
    כרמלו וברקוביץ בייחד! ובעל אופי של ילד שעוד לא יצא מהשכונה, בקיצור.. מלך הקופים.
    מעניין מה חושבים עלו בארה"ב? משהוא?
    באמת הצגת ההתיישבות שלו בסוף המשחק השאירה טעם רע. תראו אותי

  10. מתן ומידן יוצאים ענקים מתן גילור יותר משכנע היום ומביא
    טיעונים יפים אפילו על החוסר אגו של לברון במכות שמקבל
    ולעיתים לא מחזי לטובת הקבוצה.
    או שדובי כתב הכל.
    עושה חשק לקחת את כולכם לעלות (לא לרדת חלילה) לערד
    לבקר את דובי והמדבר היפה.
    ערד על המפה.
    כן ירבו ביקורים אצל ד"ר חליל.

  11. מבין גיא, וצודק בקשר לתמונה.
    דובי יעוד פעם יצרת תחושה כאילו אנו במדבר והעיזות והכבשים בחוץ
    והתה מתוק מידי,(הבדואים שמים 3 כפיות סוכר על רבע כוס)או הקפה.
    תענוג ענק דובי מתן ומידן.

  12. זה אולי יפתיע אתכם אבל אני בצד של מידן.

    מתן העלה כמה טענות מנומקות היטב ורהוטות, ולעיתים אף שנונות, אך לצערי אין להם שום קשר למציאות.

    1. חזרי עכשיו מהמושבה. סיימנו עונה בלי אליפות, בלי גביע ובלי אירופה.
      ובכל זאת, הבחירה שלך בצד של מידן היא זו שהרסה לי את מצב הרוח 😉
      חן-חן על המחמאות.

  13. אני ואני ואני ואני…
    רק בגלל זה הוא לא ראוי להיות בין הגדולים באמת למרות שמבחינת סט הכישורים שלו והרזומה הוא כן.

    בקיצור, מעצבן!

  14. שיימינג- ביזוי אדם בתקשורת וברשתות החברתיות
    (מילה שלמדתי פה בזכות גיא לברון הראשון)
    הוא דבר נורא ואיום, ואם חלילה יקרה למישהו שאתם מכירים
    אשמח לעזור ויש לי יכולת לעזור אם תפנו. שלא יקרה אמן.
    1000+ למה שדובי כתב על זה למעלה.

    1. כן, ממש מביש…

      קורה הרבה למשטרת ישראל כשניידות נתפסות חונות בחניית נכים.

      היה לאחרונה מקרה של נער שהעיף כלב מעל לגדר כשחבריו נקרעים מצחוק.

      למי תעזור קודם?

  15. התגובות פה גם מצוינות.
    גיא וגיא כולם פה ראשונים בסגנון הכתיבה שלהם
    אתם ראשונים וכל כותב פה הוא מספר 1 בסגנון הכתיבה
    שלו. כולכם נהדרים ושווים בעיני.
    קראתי פעם שניה לאחר שריפרפתי בראשונה
    ועוד יותר נהנתי.
    אפלטון הודה בזה ראשון שרץ לתגובות לפני שקרא הכל,
    בזכות אומץ ליבו של הקפטן קל לי גם להודות 🙂

  16. נהנתי מכל רגע בעת כתיבת הפוסט ומשיתוף הפעולה עם דובי ומתן , זה אחד הפוסטים המשעשעים
    הופס היא משפחה אחת גדולה אני נהנה להיות חלק מהכיף הזה

    והפעם בסגנון לברון ( סמיילי קקי מחייך ) – שוב הבאתי את יכולות הכתיבה היוצאות מגדר הרגיל שלי לאתר הופס ( סמיילי בכי ) הוכחתי שוב את מה שכולם יודעים מזה זמן רב ( סמיילי חושף שיניים ) ממתין למעבר אפשרי לניו יורק טיימס הבמה הראויה לי

    קפיש ? 😉

  17. +100 למידן "הופס היא משפחה אחת גדולה" וכל מה שכתבת.
    לי לא משנה מי צדק יותר אלא הכתיבה הענקית של שלושתכם
    ביצירה ספרותית (מנחם) נהדרת ומרנינה.
    כולל הסיני התאילנדי 🙂

  18. ב2016 נראה את מנחם והפרצופים של כל הכותבים כאן
    בניו יורק טיימס כאנשי השנה.
    דיברתי עם העורך אתם כבר שם בפיסגה. 🙂

    1. תודות על הפוסט ועל ההשקעה ומקווים שחליל יהפוך לפינה קבועה!
      משפט מטופש: אני מקווה שילדיו של בלאט (או גלדסטון שכנראה מתקשר אליו פעמיים ביום) מעדכנים אותו על ההתעניינות הרבה בארץ ועל התמיכה. אם לברון היה נוהג בו בקצת יותר אדיבות, היינו פחות הייטרים..האיש הוריד לו שנים מהחיים ושיערות רבות מהראש.

      1. גן גן אם טובתך של בלאט מול העיניים.

        אז כדאי לכולנו להבין שלברון הציל לבלאט את הקריירה. אם בלאט היה עף מול שיקגו, רובנו מסכימים שהוא לא היה נשאר

        ההתעלות של לברון וההגעה לגמר נתנו לבלאט צ'אנס

      2. לדוקטור חליל יש קביעות, משרד ופנסיה.
        הסיני עדיין על חוזה קבלן. נראה איך יתפקד ברולן גארוס ונחליט אם הוא ממשיך.

  19. תודה למגיבים.
    מזל שיש לי משפחה למה הייתי בדרך לעשות שיימינג לעצמי ולקפוץ לפיר של מעלית (דובי להירגע, לא באמת).
    עונה פח אשפה.
    בכל זאת עמדתי בסוף ומחאתי כפיים 5 דקות.
    אין על הקהל הזה בעולם.

  20. אישית, אני חושב שלברון פורץ דרך בצורה שהוא מנהל את הקריירה שלו, ואין לי שמץ ביקורת על זה שהוא התחבר עם שחקנים אחרים כדי ליצור קבוצה מנצחת כי המנהלים שלו לא היו מסוגלים לעשות זאת. מי שלא מבין שבזה הילד שבא ישר מהתיכון לליגה ולא למד מנהל עסקים או משהו בכיוון, שינה את הביזנס העצום שנקרא NBA, אז לא באמת מבין את המציאות שמול עיניו.
    כמו שאמרתי, יש משהו חסר חן בהתנהלות השחצנית, בדיבור על עצמו כמנהיג, וגם בשואו אוף ובפוזות, וזה בהחלט לחובתו, אבל במגרש הוא נותן הכל, ובחיים האישיים הוא ממש מופת של הנהלות ערכית, ובטבלאות הוא ממשיך לשבור שיאים ולשנות את המפה. אני מוריד בפניו את הכובע.

  21. אני עם מתן ב100 אחוז, בינינו כל השחקנים הם פלאקאטים של המדיה, כל אחד ואחד מהם כולל קארי המתוק באדם יכול להתברר כחלאה מהגיהינום, לכן אני מעדיף לשפוט כדורסל נטו. בכדורסל נטו לדעתי הוא שני רק למייקל ומג'יק. מה שהוא עושה בשנים האחרונות בליגה הוא לא פחות ממדהים, הוא הופך קבוצות לוטרי לקונטנדריות רק מעצם הגעתו והופך פינליסטיות לקבוצות לוטרי רק מעצם עזיבתו. מזרח חלש או לא זה לא החלטה שלו, לעזוב קבוצה בסיום חוזה? לגיטימי לחלוטין להשקפתי . בעיני הוא בלי ספק גדול שחקני הכדורסל מיום הגעתו לליגה ועד היום.

  22. העברית חזר!!

    הנקודה שלי הולך למידן, כי יש לו שם של בתולה. הטיעונים של גילור היו ארוכים מדיי, ומידן היה קורע, מה שלא הפריע לרועי ולי לתת לו בראש לפני שבוע.

    אחרי שקראתי ברור לי שהשכל של גילור נשר יחד עם השערות ויש לו קראש רציני.

    מידן בנוק אאוט בלי שום קשר לנושא הדיון

  23. ג'ו הלמור – ג"ר חליל כבר טיפל בטובי השחקנים בליגה מלברון ואשתו עד לליאור כספי. חפשי אותו בטאבים.
    (רועי נשמנ שלך קישור הולם למאסטר פיס)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט