קובי אמר לקופצ'אק: "עונת 2015-16 היא האחרונה!" / מנחם לס

 

האמינו או לא, ישנה קבוצה בליגה ושמה "לייקרס". חובה להזכיר את שמה מדי פעם כדי שלא תישכח לחלוטין, ולי ישנה חובה לאוהדיה שעדיין נשארו באתר. רוב אוהדיה נעלמו לחלוטין או כמעט לחלוטין, כשדקסטר הוא האוהד היחידי שנותר שלא מתבייש להשמיע קולו בצורה רגילה ומסודרת. למעשה, כמעט החלטתי לכתוב איזה מאמר אוהד על הלייקרס כדי להחזיר כמה בנים אובדים, אבל החלטתי נגד זה. מי שלא נמצא באתר בגין אהבת כדורסל טהורה – אנחנו לא צריכים אותו!.

אז מה קרה פתאום? נפלה עלינו חדשה די מפוצצת: מנכ"ל הלייקרס מיץ' קופצ'אק הודיע בתכנית הרדיו SIRIUS XM NBA שהעונה הבאה – עונת 2015-16 – תהיה עונתו האחרונה של קובי בריאנט בקבוצה.

איך הוא יודע?

קובי אמר לו. "KOBE HAS INDICATED TO ME THAT THIS IS IT!"

ואז הוא הוסיף: "הוא יודע שהוא קרוב לסוף".

-האם העונה הזאת תהיה FAREWELL? (עונת 'פרידה')

-זה כבר תלוי בקובי!

קובי ישתכר העונה יותר מכל שחקן אחר – 25 מיליון – וזוהי עונת החוזה האחרונה שלו. אבל אם אתם זוכרים, ג'יני באס אמרה שקובי יכול להמשיך לשחק בלייקרס ככל רק שירצה.

קובי סיים 19 עונות והעונה הבאה תהיה ה-20 שלו. כשהעונה תתחיל הוא יהיה בן 37+.. לפי קופצ'אק הוא מתאמן חזק יותר ויותר ומקווה להיות בכושר מלא כשהעונה תתחיל.

מה שמעניין הוא שקובי, בטוויטר שלו היום, לא הזכיר ולו במילה אחת מה הן תכניותיו לעתיד, ושזאת עונתו האחרונה בייקרס.

אז מה קורה כאן?

הנה מה שאני חושב: קובי יכול לחשוב ולהחליט מה שהוא רוצה. בלייקרס הוא לא משחק בעונת 2016-17 – ולא משנה מה ג'יני הבטיחה לו.

מצד שני קופצ'אק לא יכול לומר בעצמו "קובי לא יהיה שחקן לייקרס בעונה שאחרי העונה הזאת". זה לא יאה ולא נאה, וגם לא תרבותי לקבוצה עם שורשי NBA עמוקים כמו הלייקרס, וכן ג'רי באס – אפילו שהוא 15 אמות תחת האדמה – יעלה צרחותיו השמימה. אז קופצ'אק לא יכול לומר "קובי לא יהיה כאן כי אני לא רוצה אותו", ועליו להשתמש במילותיו של קובי – כאילו, ואולי ברשותו של קובי – "זאת עונתי האחרונה בלייקרס".

על מה ולמה ככה? כי אף שחקן חופשי רציני עם רבע אונקיית שכל לא יסכים לחתום עם הלייקרס אם קובי חוזר אחרי העונה הבאה. אף אחד לא רוצה להיות אזרח נחות ושחקן שיקבל כדור כשכבודו, מיסטר קובי בריאנט, יחליט.

אז הכי טוב לביזנס זה להודיע שקובי הודיע שהוא לא חוזר אחרי 2015-16.

אם הוא יחליט לחזור – ואם הלייקרס יהיו טפשים מספיק להחתימו – זה כבר יהיה מאוחר מדי עבור השחקנים החופשיים המסכנים כי נפשם כבר תהיה מכורה לשטן.

(סתם מאמרון קטנטון עבור אוהדי הלייקרס שיידעו מה קורה בביצה המרופשת שלהם)

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. תודה על המאמר פרופסור

    מומי מאריך שהלייקרס יעשו מהלך עם החתמה של כוכב גדול מאוד רנדל יחזור וילכו על גבוה נורמלי בדראפט

  2. 1. אני די בטוח שקופצאק וקובי מתואמים במאה אחוז לפני אמירות כאלה בתקשורת.
    2. אם קובי יהיה במצב בריאותי סביר (סיכוי נמוך)- קשה לי להאמין שהוא יפרוש בסוף העונה הבאה.
    3. אני לא פוסל אפשרות שקובי יעבור לשחק בקבוצה אחרת בנסיון להשפיע ולהגיע לפלייאוף. הוא יכול להשתלב טוב במיוחד בחוף המזרחי (קבוצות חלשות, פחות נסיעות, אפשר לישון במשך רוב העונה הסדירה). שיקאגו תתאים לו מאוד.

  3. מנחם קובי לא יעזוב בחיים לקבוצה אחרת ואם קובי יירצה לחתום לעוד עונה בלייקרס אז ההנהלה תסכים כי קובי הוא הסמל של הקבוצה ואם הם לא יסכימו אז הם לא מכבדים את האוהדים ואותו וזה ממש לא אומר שהם טיפשים אם הם יחתימו אותו

  4. זה תלוי רק באיך הלייקרס יראו העונה, אם יהיה להם סיכוי הוא ימשיך גם יותר מעוד עונה כמובן שזה בהנחה שישאר בריא

  5. האמת שקובי יכול לדעתי בקלות לעשות הסטוריה בלייקרס, ולקחת עוד אליפות. הוא רק צריך להסמנכרן על תוכנית. מבחינת משחק וגוף, יש לו לדעתי את היכולת וכוח הרצון, להמשיך עוד המון. הוא רק חייב לשנות עוד טיפה את המיינסט, ולשחק בצורה שיותר שומרת על הגוף שלו, ולהוריד את מספר הדקות. בתסריט מתאים, כולל הורדת השכר ל15 מיליון, הלייקרס יוכלו להעמיד קבוצה טובה בעוד שנתיים, כשקובי משחק תפקיד מפתח, אבל הוא לא הכוכב המוביל, לא במספר דקות, ולא בנקודות. בדיוק כמו שעשה וייד במיאמי, מה שהביא לו עוד שתי טבעות.

    1. ב-2012 ווייד היה בן 30. זה הבדל משמעותי. חוץ מזה, קובי הוא לא ווייד ולא וינס קרטר, אין סיכוי שהוא יסכים לנגן כינור שני למישהו, בטח לא להיות שחקן שישי. האיש צריך לפרוש.

      1. קובי הוא פנומן פיזי, שבאוגוסט השנה יהיה בן 37 (נולד ב78), שגם בשנה שעברה שחקו אותו עם 35 דקות למשחק. אם הוא ידע להוריד הילוך כדי לשמור על עצמו, ולהיות כינור שני למישהו רציני, זה יכול להיות אדיר. והוא יוכל לשחק עוד כמה שנים באפקטיביות. אני טוען שזה תלוי רק בו ולא באף אחד אחר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט