האשך הטמיר מדבר על לברון אצל ד"ר חליל

 

חליל: אהלן אהלן, בוקר טוב בחור. הקדמת לי קצת אני עוד פה עם הקפה במרפסת.. בוא בוא, תפאדל, נשב פה בינתיים.. הגעת מהר אני רואה. מצאת בקלות איך שאמרתי לך בסיבובים ליד המכולת של סלים?

אשך: בוקר טוב הר דוקטור. האמת, לקח לי קצת זמן להגיע. כששאלתי אנשים ביציאה מת"א איך מגיעים לערד כולם צחקו עלי. אחד אפילו טען בתוקף שמדובר באגדה אורבנית. פיקציה. ממש כמו האיי-קיו הכדורסלני של לברון ג'יימס. וזה אגב מה שמביא אותי אליך.

חמקתי מגמלים, ניצלתי בעור שיני ממכשירי חשמל גדולים אשר ניצבו באמצע הכביש בסיבובים בדרך אליך (בטוח יש לוגיקה מאחורי זה), מסביבי רק חול וחולרה אבל עשיתי את כל זה כי ממש מטריד אותי חלום חוזר וטורדני. ואמרו לי שאתה האיש לדבר איתו.

אחלה זולה אירגנת. איזה ריח משכר! של קפה ירוק טרי קלוי בשילוב עם קקה של עיזים. ככה מצאתי את המקום דרך אגב (כי רוסית אני לא מבין). תוצאת תמונה עבור קפה בדואי חליל: בכבוד יא חביבי בכבוד… שירותים אם אתה צריך אחרי נסיעה זה מסביב מאחורי הדיר איפה שהצמר של הכבש הוא בגוון צהוב ירוק של מדבר בסוף האביב. עוד רגע תוציא לנו שהידא את הקפה והבקלאוות ואז בכלל אנחנו מסודרים חבל על הזמן.

יא איבני, אם לא מפריע לך אני קורא לך מעכשיו אשך. ככה ראיתי אתה מעדיף באתר שלכם של הדוקטור השני, הזה עם הזקן והנהג של המונית וכל הילדים והאוסטרלים ואללה יוסטור כל המבולבלים שבאים לשם כל לילה מדברים על כדורסל. והדיבורים האלה בלילה זה למה שכתבתי לך הזמנה ביקשתי אותך שניפגש.

תסמע אשך. עוד מעט תספר לי על החלום הזה שאמרת עכשיו, שהוא באמת מעניין מאוד. לפני כן יא איבני, לברון. זה שתקוע לך בראש בלי הפסקה, זה שאתה מדבר עליו כל היום ולא משנה אם שואלים אותך על הבצורת במונטריאול אתה עונה לברון.

אשך, בוקר יפה היום. לברון.

אשך, חולצה חדשה? לברון.

אשך, איך היה המבחן? לברון.

אז בחייאת, ספר לי על לברון.

אשך: לברון, הר דוקטור? למה שנדבר על לברון??

לברון לא מעניין אותי בכלל. ואני לא מעוניין לדבר עליו! נקודה!!

הוא בכלל לא מטריד אותי! לא למראה ולא כשיקוץ בנפשי!

אז ברשותך אני אמנע מנושא זה ואגיב ב"אין תגובה".

אבל אני שונא אותו !!!! רק למען הסדר הטוב !! הוא מתועב !!! שיקוץ !!! אנטיכרייסט !! הוא מייצג את כל מה שרע בעולם הזה !!! ויש מצב שגם בעולם שמעבר !!!

אבל הוא באמת לא מטריד אותי… אין לו שום קשר לבואי אליך… הר דוקטור… חושייך החדים כנראה טעו הפעם…

ותסלח לי רגע אבל כל ההתרגשות הזאת עשתה לי מזה רצון לחרבן… ברשותך אני אלך לרגע מאחורי הדיר להתפנות… לא, אין צורך בנייר, תודה… הבאתי המון תמונות של לברון שהורדתי מגוגל… אוי איזה לחץ במעיים פתאום! (מקווה שהוא לא מתכוון לחייב אותי על הזמן הזה, המניאק. נראה לי שזה הולך להיות ארוך). חליל: חסימה חסימה יש לו זה אין מה לדבר. רק תראו איך רק השם פתח לו את האם אמא של הסוגרים. נביא לו קצת מהתה המיוחד אולי יעזור לו להירגע. שהידא…!

הנה חזר המסכין.

נו, יותר טוב? אתה אל תדאג. זה תאמין לי קורה אצלי הרבה. לכולם קשה בפנים, אבל לא כל אחד יודע להוציא כמוך.  יש כאלה מה שהם מרגישים אומרים ישר לא אכפת להם מי שומע, יש כאלה יותר רגישים מעדיפים לרוץ לכבש. אתה עוד מהמנומסים שמחזיקים מעמד עד הדלת.

תשמח יא איבני, זה אומר מקרה שלך אפשר לטיפול ואפילו לא יעבור הרבה זמן עד שתרגיש הקלה ראשונית בלחץ. תשתה מהתה, תשתה. זה שהידא עושה מהצמחים בגינה מקדימה איפה שראית קודם צמחים גבוהים כאלה בלי שום פרח. נכון טעים?

וואלה תראה הצטרף אלינו הביקינז שלי מוקי, זה כלב קטן, גור.. הוא יישב פה לידנו אם זה לא מפריע.

אלזו אשך, לפני שיצאת ככה מהר לביקור בכבש היה נשמע שהתחלת להגיד איזה מן דבר. משהו על טוב, על רע, על שרץ. מה זה היה שרצית לספר לי ולמוקי?

אשך: תודה, תודה… טעים התה. מרגיע את בני המעיים אחרי עוד לילה קשה.

וחמוד הכלב, באמת. לא ממש כלב (בכל זאת פקינז) אבל חמוד.

וגם שהידא, דרך אגב. ציון 8.7 אם יורשה לי. לא רע בכלל למצוא פרח כזה בשדה הקוצים שאתה חי בו. יש עוד כאלה מאיפה שהיא באה?…

טוב… גלשתי… תסלח לי הר דוקטור, המחשבה נודדת. נחזור לנושא המדובר. ד"ר אני לא ישן… כל לילה חלום קבוע שחוזר ומטריד את שנתי… מעכיר את רוחי. החלום הזה מופיע בכל לילה שקליבלנד משחקת בו… ובשנה שעברה כשמיאמי שיחקו… לא יודע לשים את האצבע למה.

ובחלומי חמש שיבולים עומדות בשדה. ארבע מהן יפות וטובות מראה, ואחת כעורה רצח, מעוותת ומעט גדולה מהשאר (לא יודע למה, אתה יודע איך זה חלומות. אולי היא מקבלת דשן מיוחד). ויקומו ארבע השיבולים היפות וישתחוו לשיבולת המכוערת… ויתרפסו כלפיה… ולא יתנו תנובה… ונישאר עם השיבולת הכעורה והמצומקת… והיא גדלה והולכת על חשבון שאר השיבולים המקיפות אותה, גדלה ומתכערת… וצל כבד מכסה את השמיים… וארבע השיבולים היפות הולכות ומצטמקות.

לא יודע מה זה החלום הזה, דוקטור. תהרוג אותי אני לא מבין. אני גדלתי בכלל בעיר והבחורה היחידה שהיכרתי ששמה שיבולת לא התמזל מזלי איתה (וחבל. היא הייתה וואחד שיבולת מובחרת.)

ולפעמים, ד"ר, החלום הזה מופיע בווריאציות מעט שונות…

הלילה, למשל. חלמתי על ארבע פרות שמנות, בריאות, מדושנות. כשאחת מהן מניבה חלב מובחר במיוחד (זאת שפעם קראו לה הפרה המשוגעת(. ולפתע עולה מן היאור פרה רזה ומגעילה. ותפנה הפרה הרזה את הפרות הבריאות מן המרעה. ותשתלט עליו. והן כלות והולכות. מרזות לנגד עינינו. והיא אוכלת ואוכלת לבדה ואינה משמינה.   ואז אני מתעורר שטוף זיעה.

מה אתה חושב שזה אומר, ד"ר? כי אני לא יכול יותר, שנתי נודדת וזה מתחיל להשפיע על הליבידו, וכאן אני מותח את הגבול שלי.

אז באתי עד לחור הזה כדי שתתן לי עצה. ועוד מהתה הזה, בבקשה… קצת מתגעגע לשהידא. תוצאת תמונה עבור אישה בדואית חליל: תשתה חביבי… זה יעזור לך עוד יותר. וגם תמשיך ללטף את המוקי.

וואלק זה חמור מאוד החלום הזה. חמור מאוד. מקרה יותר קשה מאיך שנראה לי בהתחלה כשעשיתי לך המחיר בטלפון.

פרות וושיבולים אלה כבר סימנים שהבעיה התחפרה לך עמוק עמוק מתחת לעור של הנפש. זה אומר שיהיה צריך לפחות ככה חמש עשרה שש עשרה פעמים של מחשבה עמוקה עד שנגרד אותה משמה. אתה יא איבני משלם על שש עשרה מחשבות, זה ייקח לי ככה חודש חודשיים ואז אני מתקשר אליך ועוד פעם נפגשים ואני נותן לך הדיאגנוזה.

אבל מה, אתה בחור טוב גם הגון למרות שלכלכת לי את הכבש ואני רוצה לעזור לך, כמו שאומרים עזרה ראשונה.

שיבולים הם צומחים מהאדמה, ומשמה הרגש שלך של השנאה לזה לברון השיבולת המקולקלת. הוא זה שחקן אחד שמשחק לא כמו שאתה אוהב במשחק שאתה אוהב מאוד. ולמרות לברון קלאסה וסופר סטאר היסטורי, בשבילך הוא לכלוך באמצע יופי.

ולמה, זה הפרה. כמו אתה אומר עליה פרה איגואיסטית חושבת רק על ארבע קיבות שלה לא על חברות שלה מסכנות הולכות כל היום רעבות. תנו לי אליפות, תנו לי כפיים, תנו לי אמויבי, תנו לי עוד אמויבי, אתם קטנים ורק אני הגדול, וכל הפרות מסביב הולכות כל היום מו מו ועדיין לא מקבלות, רק זאתי פרה לברון מקבלת כסף ונייקי וכפיים.

והנה ליימביר הזה בתמונה שלך וכל החברים שלו הילדים הרעים אוהבים זה לזה כמו אחים לאחים, אשכרה חמולה, וזה אתה אוהב. בצד שני של סקאלה כמו אומרים.

תחשוב דוגמה בשפה שלך שאתה מבין. נגיד אתה אוהב תפוח ואוכל ואוכל, ופתאום תולעת.

אז אתה אומר פיכסה, תולעת מנייאק, שרץ. איגואיסטית. למרות שהיא מסכנה רעבה, אוכלת רק בשביל לחיות.

וגם לברון. כל תולעת היא אוכלת קצת, שבעה, טוב לה. לברון תולעת גדולה צריכה לאכול הרבה כל הזמן רוצה עוד. וזה למה? כי כשהיה קטן האכילו אותו עוד ועוד, וגם כשאמר חלאס אמרו לו תאכל עוד, זה טוב לך. ומה הוא יכול לעשות מסכן, כמה שאכל נהיה יותר רעב, ככה עשו אותו בנייקי.

אתה מתחיל להבין יא אשך? תוצאת תמונה עבור ‪bill laimbeer‬‏

אשך: וואלאק תודה, דוקטור.. אני חושב שאני מתחיל להבין את מה שאתה אומר לי.

אתה רומז לי שזה קשור ללברון. כל החלומות האלה והגירודים מתחת לעור והצרעת והקלקולי קיבה האלה אחרי כל לילה של משחקים. ואתה אומר לי התולעת גם צריכה לאכול. זה לא אשמתה. כשהיה קטן דחפו לו עוד ועוד, אמרו לו "תסיים את הכל בצלחת!", "אשך רוצה תוספת?" וגם כשאמר לא שמו לו עוד והיה צריך לסיים. וכשסבתא שלו העמיסה על הצלחת ואמרה "תגיד באס" והוא אמר היא שמה לו עוד 3 כפות אחרי הבאס.

וכשעלה לו למסכן האשך למעלה והוא נשאר עם אחד הוא פיצה על זה בעוד אוכל, למה זה מה שהוא הכיר.

אני מבין אותו קצת יותר עכשיו, את לברון, דוקטור. קצת רואה אותו טיפה באור אחר בזכותך. וואלאק יש על מה לחשוב. היה שווה להרביץ את כל הנסיעה הזאת לדיר הזה אחרי לילה בלי שינה. ובאמת שאתה איש מקצוע טוב, ד"ר.

אגב, ד"ר. אם כבר מדברים על אנשי מקצוע, אולי אתה גם פרוקטולוג במקרה? כי מכל העצבים והלחץ של העניין הזה נראה לי שיצא לי וואחד טחור.

חליל: יופי יא חביבי, יופי. ותחשוב לך שלברון הוא מסכין לא פחות מכל אחד אחר, כי תמיד יישאר רעב. ואולי, יא אשך, חיים שלך יותר דבש כי אתה אומר וואלה יופי, זה מה יש לי וזה מה טוב לי.

ואז, יא אשך, תגיד גם אתה יא לברון יא אומלל מה עשו לך. ובטח אתה כועס עליו שהמשחק הזה הכדורסל היפה שדיטרויט שלך עשו אותו כזה יפה כזה קבוצה. ואז בא המכוער הזה וכולם מסתכלים עליו ואומרים יא עלינה זה יופי הכדורסל של סופרסטאר ונייקי, ובגלל זה אתה כועס. ואז גם כל הדברים שיוצאים לך מכל החורים בצורה של גועל נפש וגם מילים מלוכלכות שלא נעים לך לשמוע מהפה שלך.

ותאמין לדוקטור חליל שמציע לך לחכות עם הטחורים עד שתקבל חשבון בדואר. ואם חשבת ידיים של חליל קצרות ומגיעות עד קצה של אוהל, ותחשוב יאללה עפתי מפה מי מכיר את הזקן הזה הבדואי, תזכור שלדוקטור יש גם חוץ מזה ידיים ארוכות קוראים להם אל עזאזמה ותאמין לי יש להם גם סניף בתל אביב. עכשיו יא איבני בוא נסגור פה העסק לעכשיו. תיקח איתך הכוס תשטוף טוב טוב שלא תדליק עליך את שהידא.. ותצא מאחור למה עוד מעט באה אישה של שייח לשמוע ייעוץ על משהו דיסקרטי.

יאללה יא אשך, מע סלאמה.

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. מ ע ו ל ה!
    לקח לי זמן להבין מה זה אמויבי.. 🙂
    אויה לנו אם תחזור מפוייס מן המדבר! למרות שדי ברבע אחד כדי להחזיר את המצב לקדמותו..

  2. אשך, האם האשך תמיר או טמיר?
    שחקנים קטנים וקבוצות קטנות לא מעוררים שנאה כה גדולה וכה עזה.
    הטור חביב ביותר, אבל התגובות שלך הרבה יותר מצחיקות.
    בכל מקרה, יש לך למה לצפות, כי שוב ג'יימס יפסיד בגמר. אני בטוח שלא אכפת לך לדחות את החגיגות לאמצע יוני.

  3. ענק, לברון תמיד ישאר רעב
    אשך תמיד טוב לו ושבע.
    אשך מיליונר ליד לברון, איזהו עשיר-השמח בחלקו.
    דובי תודה על האירוח המדברי הנפלא (הרגשתי כאילו אני קצת שם)
    ועל כל פועלך והצחקותיך.
    דובי – השף המידברי
    ואשף המדבר

  4. יפה, לברון תמיד יהיה רעב.
    אני מזכיר שבסדרת הגמר בשנה שעברה מול ס"א משהו נשבר אצל האשך וכשהפסדים של מיאמי החלו להיערם פתאום הוא התחיל לרחם, להבין, אולי קצת לסמפט, ושומו שמיים אפילו לחבב את לברון.

  5. אני ממש, אבל ממש רוצה סדרת גמר בין קליבלנד ליוסטון,
    רק בשביל לקרוא את התגובות של האשך.

    ואין ספק שמתבקש שהפוסט יהפוך לסדרה בהמשכים.
    שאפו גם לדובי וגם לאשך.

    1. תודה חמוד. האשך יודע שהוא מוזמן תמיד, ומעכשיו ההגעה היא וולונטרית. הפגישה הראשונה נקבעה בדחיפות עקב המצב החמור.

  6. אני מודה לד"ר חליל הנכבד על ההזמנה, על הייעוץ, ועל ההכרה שבנבכי נשמתי המסוכסכת אי שם בפנים, אולי יש נקודה קטנטנה שטיפה פחות שונאת את לברון.

    וגם על הקוויקי עם שהידא בדיר, כשהוא לא הסתכל.

    עם זאת, המשך הטיפול הפסיכולוגי יצטרך להידחות עקב בעיית הטחורים הדחופה שצצה.

    1. תראה מה זה, גרמת לשני גברים להסמיק.

      לא ראיתי דבר כזה מאז שמומי פתח את החנות להשתין בשירותים הציבוריים של התחנה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט