מה ווגאס אומרת על כל זה?

אני קורא את מנחם אומר יוסטון ב 4, את יונתן אומר ששיקגו לוקחת ואת זה שאף אחד לא סופר את ג"ס ואטלנטה, אבל, אף אחד לא מביא את הצד של ווגאס בעניין …

הבוקר התחלתי את היום עם ספורטסבט דוט קום שאם הוא מספיק טוב לסמואל K ג'קסון הוא גם מספיק טוב בשבילי, בניגוד לנו שזורקים מילים בא אתר אחראי ושם את הכסף שלו איפה שהפה שלו. ומצטער מנחם, ווגאס לא חושבת כמוך… לא ממפיס ולא יוסטון ימשיכו הלאה… למעשה על כל דולר שלך תקבל ארבע אם ה-2 האלו יינצחו רק את המשחק הבא.

אז יש לנו כבר את ג"ס וקליפרס בגמר. מה יהיה אם הצד המזרחי? ווגאס נותנת לשיקגו ווושינגטון את המשחק הבא אבל תתן לכן $90 !! במידה וושינגטון תעשה את זה. אז המועמדים של ווגאס זה ג"ס 50%. לברון 37.5% ובשאריות קליפרס ואטלנטה ייתחלקו. זה דיי מדהים שחושבים על זה שבתחילת העונה קליבלנד עמדו ב 40% סיכוי לזכות באליפות על פי ווגאס, כנראה שהם יודעים שם מאיזה צד מרוח הווסאבי על הקליפורניה רולס.

אבל אם לא למדנו כלום מווגאס אולי נסתכל על ההיסטוריה…

בהיסטורית ה NBA מלבד מקרה בודד (שגם הוא היה של האלופה היוצאת) תמיד!  האלופה הגיע מארבעת הגדולות . אז אפשר למחוןק כבר עכשיו את וושינגטון וממפיס. לרוב הגמר משוחק בין מקום ראשון עד שלישי מה שמשאיר לנו את אטלנטה מול הקאבס או הבולס. מול ג"ס מול יוסטון או קליפרס, ווגאס חד משמעית בדיעה שלה על יוסטון (סיכויים של 1.8% …. )

נחמד לדפדף באתר חזרה לחודש אוקטובר לפריווי פתיחת העונה לראות מי מכם ספר את הקבוצות האלו:

הנה הקישור למי שחשב מיאמי… , יוסטון… , ג"ס או אטלנטה. בפריוויו פתיחת העונה של צוות הופס.

קסם ה MVP

כן, את ה MVP נותנים על העונה הרגילה ואז מתחיל הפלייאוף, אבל ראו זה פלא. נמושות כמו מינסוטה, פיניקס, אוקלוהומה ופילדלפייה הגיעו לגמר הקונפרנס שברשותם משחק ה MVP, וזה הגיוני לחלוטין. עם אדון קארי מספיק טוב לגבור על לברון הארדן והצקיטה במירוץ הוא שווה לפחות 2 נצחונות שהוא סוחב את הקבוצה על הגב בכל סדרה. וכן.. קארי במשחקים ארבע וחמש הוכיח לנו שהתואר שייך לו. מה שמעביר אותי במעבר חד למי שלא זכה הארדן והציטה עדיין לא נתנו את 2 המשחקים שיעלו אותם לשלב הבא בפלייאוף, כנראה שהם לא באמת שייכים לשם. נעים להיזכר ברוזי הצעיר סוחב על הגב את שיקגו עד לגמר המזרח, ואת לברון משחק 1 מול 5 מול ס"א ועדיין שווה נצחון! זה MVP פר אקסלנס.

מה העבודה שלך בדיוק ?

במאבק המוחות של בלאט מול הגוויה המהלכת משיקגו (שמשהו יהיא לו כדורים להורדת לחץ דם, הפרצוף שלו כל כך אדום) בלאט נותן נוק אאוט. חילופים נכונים שינויי קצב ומערכים נכונים, אבל כל זה לא יכול להסביר למה בראיון לאחר משחק 4, בלאט ענה על סאגת הפסק זמן שלו "שמאמן לוקח את ההחלטות שלו כמו טייס קרב", עזוב אותנו מצבא דיוויד.. בייחוד שטייס אחרי להמראה הנחיתה והשאר טייס אוטומטי. משלמים לך 5 מליון דולר בשביל לספור פסקי זמן אז תפסיק לזרוק זXXן , פה זה לא צה"ל. לולא השופטים עשו לך הנחה היה 2 זריקות וכדור מהצד או בשפה כלכלית הדחה בשלב חצי גמר אזורי ואיבוד כל הנכסים לקליבלנד. זאת טעות פטאלית. לפעמים טוב להיות רוקי כי אלוהים שומר על הילדים…

שוב ווגאס לסיום

ווגאס נותנת את גמר האן בי איי חד משמעית ל ג"ס מול הקאבס. אבל מי יהיה הפיינלס MVP? קארי הוא 1:2 מול לברון שגם לטומפסון סיכויים , אבל משנה שעברה, הMVP הגיע דווקא מהשחקנים האלמוניים יותר. דריימונד גרין ייתן לכם $16, קיירי ייתן לכם $12 אבל את $5הדולר שלי שמתי על בוגוט ($36). בגלל שאני ציוני ובגלל שבמאבק ראש בראש של ג"ס מול קאבס בוגוט יהיה מי שיינטרל את המלך.

 

אז מה ההימורים שלכם פה שחור על גביי לבן לגבי משתתפי הגמר האזורי? גמר האן בי איי ו ה MVP של הפיינלס? וכמובן בכמה משחקים תנצח ג"ס את הקאבס לדעתכם?

 

 

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. קשה לי להאמין שיוסטון ינצחו עכשיו פעמיים ויעלו לגמר המערב, ואם אכן הקליפרס עולים לסידרה מול גולדן סטייט, אני הולך (ואף פעם לא האמנתי שאני אגיד את זה) עם הקליפרס עד לאליפות.
    הMVP במקרה כזה לדעתי יהיה גריפין, שנותן עד עכשיו פלייאוף חלומי.

  2. סוף סוף מאמר מצוין באתר .
    לדייוויד אין מושג מה קורה ב נבא הוא ישן בעמידה ….ולברון חובט וחובט בסוף מישהו יפול וזה לא יהיה לברון …. לפחות לא ראשון שיפול …

    1. "סוף סוף" ?!
      יש באתר הזה כותבים מעולים בשפע, הרבה יותר איכותיים מכותבים של אתרי ספורט אחרים בארץ, ובטח בתחום של הNBA.

      לגבי בלאט אתה צודק, הסיטואציה בקאבס ממש לא בשבילו ואני מקווה שהוא ימצא משרת אימון בקבוצה שיותר מתאימה לו (חבורה של שחקנים שאפשר להפוך לקבוצה, לא שחקן אחד ששולט על כל המערכת)

  3. כיף של פוסט, עידו.
    אבל לווגאס אין מושג.
    אני מתחילה אמרתי קליבלנד לוקחת הכל.
    אבל אחרי שלאב נפצע שיניתי לשיקגו.
    אבל כשפאו משחק אותה פצוע שיניתי שוב לקאבס.
    אבל הקאבס ללא קווין לאב תפסיד בגמר לגולדן סטייט

    1. תגיד מנחם, אתה אמיתי?
      התגובה הזאת ממחישה היטב מי אתה ומה אתה- לא צריך יותר מזה.
      אני איקס, לא אני וואי, בעצם איקס ואולי זד.
      ע ל ו ב

  4. אכן ללא קאב, עם כל הרצון, קשה להאמין שהקאבס מנצחים את ג"ס. עם גרין ובוגוט עשו בי"ס לרנדולף וגאסול, אז עם כל הכבוד לתומפסון ומוזגוב, ויש כבוד, הם לא יכריעו את העסק דרך הפנים.
    קצת מספרים. ניקח את מה שמקבלים ממספרי 4-5 בקאבס, כולם ביחד: לאב, מוזגוב, תומפסון, פרקינס. לא לקחתי אחרים כי כמעט ולא שיחקו. לא הכנסתי את המספרים של וורז'או, כי אני רוצה להבין מה נתן הסגל הנוכחי לפני הפציעה של לאב: יוצא כ35 נקודות וכ-30 ריבאונדים. מתוך זה, כ-17 נקודות וכ-10 ריבאונדים, זה מלאב בעצמו. נכון שהשאר יקבלו יותר דקות, אבל הם לא כאלו אפקטיביים, לא בקליעה, לא בריבאונד, ולא במסירות – לאב מוסר 2.2 אסיסטים למשחק, כל שלושת האחרים ביחד מוסרים 1.8.
    לעומתך זאת ניקח מה נותן הפנים של ג"ס: בוגוט, לי, ספייטס, אזילי ואני מוסיף את גרין ובארנס שלדעתי משחקים יותר מ4 מאשר 3. אז יש פה קודם כל הרבה יותר עומק. מעבר לזה הם מקבלים מהם ביחד כ-50 נקודות, ו35 ריבאונדים. גם במחוץ – ראינו היום את השלשות של גרין ובארנס, אבל הרבה נקודות מהצבע. אין לקאב תשובה לזה לדעתי.
    השלשות של ג"ס קטלניות ויש להם עדיפות כמובן גם מהקו האחורי, אבל לזה הגנה טובה ועבודה מוצלחת בהתקפה, לשילוב של לברון, קיירי וסמית' ושומפרט, בהחלט יכולה להיות תשובה לפלאש בראדרס + איגי + וליוינגסטון

    1. שכחת להכניס את לברון שישחק הרבה 4. בטח כשגולדן סטייט תשחק בהרכב נמוך. וזה מוסיף לשוואה 27 נק ודו סיפרתי בריבאונד. נגד שיקגו שעמוסה בשחקנים גבוהים וטובה בריבאונד, לברון לוקח דו סיפרתי ב4 מ5 המשחקים עד עכשיו.

      אבל עדיין קשה לי להאמין שקליבלנד תנצח את ג"ס.
      לדעתי לקליפרס יש את הסיכויי הגבוהה לנצח את ג"ס. וגם נגדם יהיה לקליבלנד קשה.

  5. עידו,

    קצת מצחיק לקרוא בדיעבד את התחזיות לתחילת העונה שנכתבו על ידי צוות האתר המוכשר.
    ממה שראיתי, דובי היה היחידי שהאמין באטלנטה,
    ודור היה היחידי שהאמין בלוחמים.

    יש פה צוות כותבים מוכשר, שמבינים מצוין כדורסל בדיעבד,
    אבל בתור נביאים, לא משהו.

    עדיין אני מת עליכם!

    1. Hi Mate ,
      sorry for the none Hebrew answer, my Hebrew pc is on and off.

      Vegas can be pure with the odds or fully currepted with money.

      I've taken the odds when all games were 2:2 and the finals are far away so vegas is offer the REAL odds.
      to minimize their risk and attract punters

      you absolutely right about the fact them at the last minuites with a game like Huston vs clippers at 3:1 where all the punters invest in clippers vegas will change the odds to attract punters to Huston.

      but a month before the finals they simply relay on there stats, expert and history which in that, they are the no:1 brain in predicting the future score.

  6. יאללה מכבי , מכבי מנצחים בשבע , מפטרים את דייוויד ומחזירים את פיני …. תיכף ראיון באמצע המשחק עם שימון … גרטל יראיין …וישאל למה לברון לא משחק ..אינטיליגנטי לא ….

    פעם חשבתי שבנבא זה אחרת … בא לברון הראה לי שטעיתי …. אני כבר מתגעגע …בחזרה לשימון …

  7. יופי של טור. הצחקת אותי עם הבחירה הציונית שלך בבוגוט.
    שכחץ שיוסטון לקחה אליפות אחרי שיתה מקום 8 או 9 בכל הליגה. לא נורא, הרבה לא מעריכים את יוסטון ההיא.
    קליבלנד לא במצב שהם יכולים לעשות משהו. כל הצלחה שלהם תהיה בגדר נס שעושים עליו סרט הוליוודי מרגש שבסיומו האשך כורע ברך עם דמעות בעיניים ונשבע אמונים לקינג ג'יימס.

  8. קליבלנד יזכו באליפות בגלל:
    א. ההגנה שלהם, ובראשה לברון.
    ב. ההתקפה שלהם, ובראשב לברון.
    ג. הקור רוח שלהם במעמד גמר, ובראשם לברון.
    ד. דיוויד בלאט שיתקע בהם את המבט המודאג תמידית שלו, זה יעשה להם חלושעס (חולשה ביידיש) רק מלראות את גלגלי המוח שלו עובדים כנגדם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט