הקליפרס קברה את הספארס בחוץ . משחקי שני בלילה/ מנחם לס

קיירי אירוינג וסטפן ג'קסון שברו אצבעות, נקעו אצבעות – לך תדע – ושניהם OUT ל-6 שבועות. הניו גם משחקים.

סן אנטוניו ספארס (3-8) 87 – לוס אנג'לס קליפרס (2-8) 92

האם הקליפרס הם לא רק הקבוצה הטובה ביותר בעיר המלאכים, אלא האם היא גם הקבוצה הטובה בעולם? יכול מאד להיות שזה נכון לעכשיו. כריס פאול קלע 19, ובלייק גריפין הוסיף 16 עם 12 ריבאונדים, ולקליפרס יש נצחון ששי רצוף. היה זה המשחק הראשון מ-4 משחקי חוץ. הם הדפו התקפת מחץ של הספארס שחתכה דפיציט של 10 ברביעי ל-2 עם 60 טיקים לצפצוף. אך הקליפרס תקעו את 5 מ-7 החיצים האחרונים, בעיקר בגלל שני אופנסיב ריבאונדס על ידי אריק בלדסאו, הרוקי ששיחק בסוף (9 נק', 5 ריב') שחתמו את הגולל.

הפציעה של סטפן ג'קסון ששבר את 'הפינקי' (האצבע הקטנה) לא תהיה טובה להם ב-6 השבועות הבאים כי לאחרונה הוא היה אחד משחקניה החמים ביותר. הוא עלה בחמישייה במקום קאווי ליאונרד הפצוע שיחמיץ עוד 2-3 משחקים בגלל מתיחת שריר הקוודריצפס (ארבעת הראשים). הפלח כעס כמו הפלחים בכפר יהושוע כשארבה בא מהמדבר ואוכל להם את התבואה: "היינו ממש עלובי החיים. לא היה לי רגע במשחק שהיו לי 5 לוחמים רעבים על הפארקט", הוא אמר. "הקליפרס עלו עלינו מנטלית ופיזית".

ההפסד קרה למרות שהספארס עלו על הקליפרס מה-3 ב-27 נקודות ומהקו. זה חייב להספיעק לנצחון, במיוחד כשהקליפרס איבדה 17 כדורים לעומת 14 של הספארס. אני שמתי את אנדרה ג'ורדן בחמישייה השנייה שלי כ-"השחקן המשתפר". הפעם הוא קלע 5 מ-8 ל-13 נקודות. לא שווה ל-20 ו-14 קרשים של דנקן, אבל ג'ורדן משחק רק 24 דקות, ועליו לשחק 40 דקות.
הרוקי היחיד ששיחק היה ננדו דה קולו, ואף הוא רק 5 דקות ברבעי הראשון, בהם השכיל לאבד שני כדורים ולעשות שני פאולים.

******************************************

ממפיס גריזליס (2-8) 92 – דנבר נאגטס (5-6) 97

ככל שעוברים הימים ככה מתבהרר לי יותר ויותר שאני אחד היחידים בעוןלם (ובטוח היחיד באתר הזה) שמבין כדורסל: תראו את הג'באל מגי הזה: ב-17 דקות הוא קלע 15 וקטף 8 ריבאונדים. איך, איך ג'ורג' קרל לא רואה ולא מבין (הוא בדיוק כמו 95% מהגולשים כאן) שיש לו יהלום כזה בידיים? טוב, לסיפור הזה עוד אחזור.

גריזליס הפסידה את המשחק בדבר בו היא מנצחת כאגיל: בקרשים ובצבע. ההפ]סד עצר ריצת 8 נצחונות לדובים. דנילו גלינרי הוביל את הנאגטס עם 26 נקודות בעוד שקנת' פאריד עשה עוד דאבל-דאבל עם 13 בנקודות והורדות. קופוס בסנטר היה לא רע, אבל ב-26 דקות לעומת ה-15 של אהוב לבי מגי, הוא קלע רק 8 ולקח רק ריבאונד אחד יותר ממגי.

רודי גיי הוביל את המקומיים עם 22. זאק רנדולף קלע 12 ו-13, אך מרק גאסול נתן משחק פושר תחת הסל עם 16 נק' אך רק 6 קרשים תחת הסל ב-35 דקות. אחרי שזה ניגמר הספרדי שאוהב לדבר אמר: "קבלנו מה שהגיע לנו. גם במשחק שעבר לא שחקנו טוב אבל היריב לא היה חזק כמו דנבר. איך אנחנו אומרים בספרדית? 'אתה רוצה לשחק באש? אז תתכונן להיכווה מדי פעם'". טוב, שיהיה.

כוכה של הגריזליס עם ענקיה הוא הריבאונד. הפעם היא הוכתה 47-33 בחטיבה הזאת, ולי זה אומר חוסר ביצים. מלבד זאק רנדולף, אין לקבוצה הזאת מספיק לוחמים, וזה יכה בה שדוב בפלייאוף, אלא אם כן מארק גאסול יכניס מעט אש לנשמתו. הוא שחקן מצויין אך יותר מדי רך לטעמי כשמגיע הזמן למלחמה. הם הירשו לנאגטס לקלוע 50 נקודות מ-21 ריבאונדים בהתקפה. אם אני מאמנם, הם עושים היום אלף שכיבות שמיכה, 500 פוש-אפס, ורצים 18 קילומטר עם שק תפוחי אדמה על הגב. בושה וחרפה לתת לדנבר 50 נקודות מריבאונדים בהתקפה!

**************************************

דאלאס מבריקס (6-6) 101 – גולדן סטייט ווריורס (5-6) 105 (הארכה)

סטפן קרי קלע 20 מה-31 שלו ברבע הרביעי ובהארכה. ראית זאת בעיניים שלו. כשהוא עם עיני נץ, הוא יכול להיות השחקן המסוכן ביותר ב-NBA. צרתו היא ש-'עיני הננץ' שלו מופיעות רק אחת לכמה זמן. כשהוא בזון כזה, הוא בלתי עציר ממש. הריסון בארנס הוסיף 20 נק' ותריסר ריבאונדים, ודייויד לי הוסיף 17 עם 19 קרשים.

לדאלאס, או.ג'יי מאיו ממשיך במשחקו הנפלא עם 27 נקודות, וכריס קיימן הוסיף 18 עם 17 קרשים. טרוי מרפי היה המבריק היחיד הנוסף עם דאבל דיג'יט בקליעה – 12.

*********************************

וושינגטון וויזרדב (0-9) 89 – אינדיאנה פייסרס (5-6) 96

בפעם הראשונה נשמעו צעקות בוז באולם הביתי. דייויד ווסט קלע 13 מהסיסון-היי של 30 ברבע הרביעיח. רוי היברט שבר את ה-SLUMP שלו עם משחק של 20 נק' ותריסר קרשים. עדייןם ללו ג'ון וול, הרוקי בראדלי ביל קלע 18, 17 מהן בחצי השני. ג'ורדן קראופורד היה 2 מ-13 ל-11 נק'.

******************************

שרלוט בובקטס (4-5) 102 – מילווקי (3-6) 98

הבובקאטס שהיא הקבוצה המקומית החדשה שלי משתפרת ממשחק למשחק. אני מתחיל לשכוח ממיאמי הרחוקה, ומתחיל לקרב את שרלוט יותר ויותר ללבי. אולי אאמץ אותם לקבוצתי החדשה, ואז תהיה להם אליפות תוך 3-5 שנים.

ראמון סשיונס קלע 9 מה-23 שלו ברביעי, כולל שני פאולים עם 4 טיקים בשעון, ולא עזר משחק גדול של מונטה אליס עם 31 נק'. קמבה וולקר קלע לבובקאטס 19, כמו הבחירה שלי לחמישייה השנייה של ה-MIP ביירון מולינס. הרוקי מייקל קיד-גילכריסט נתן עוד משחק מכובד של 15 נק' ו-9 קרשים.

************************

משחקים נוספים:

יוטה – יוסטון 91-102

אטלנטה – אורלנדו 72-81

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. תענוג אמיתי לקריאה , תודה רבה מנחם
    ממש לא ברור לי הקריסה של הספרס במשחק הזה , אולי באמת הקליפרס רצו יותר , על ננדו דה-קולו אני אגן ואומר שבליגה הספרדית הוא מאוד הרשים, גארד מוכשר עם נסיון אירופאי לא מבוטל
    נ.ב. מנחם, באחת מהתגובות שלך על הכתבה של "שינוי מחשבתי" סיפרת קצת על החיים שלך ועל הקשיים שניצבו בפנייך , אני אשמח פעם לטור קצת שונה מ"הופס" על תבונות שלך לחיים בכלל, כבר אמרנו שאנחנו פה כדי ללמוד, לא?

  2. בהמשך למה שכתבת.. יצא לי לראות כמה משחקים של הספרס ודה קולו משחק נהדר! עד עכשיו מה שראיתי, משחק חכם, קולע טוב ומסירות מעולות..
    מצטרף לבקשה שתכתוב טורים על נושאים כלליים שיש לך תובנות בהם.. לא רק כדורסל אפשר ללמוד ממך מנחם!

  3. איזה עונה. דנבר הוכיחה בנצחון הזה, על אחת מ-2 הקבוצות הכי חמות בליגה, בביתה, שהיא לא פחות טובה מהרמה הזאת. השנה הליגה במצב חלומי לפי מה שנראה עד עתה.

  4. ברנדון רוי בחוץ לחודש לאחר ניתוח בברך, כנראה לא יחזור לדרוך על מגרש כדורסל בתור שחקן מקצועני!!!!

  5. צפיתי הלילה בגולגן סטייט-דלאס ובקליפרס-סן אנטוניו, ויש לי שלוש מסקנות:
    1. כמו שכתבתי לפני העונה, גולדן סטייט הולכים לפלייאוף העונה
    2. או ג׳יי מאיו כרגע אחד מחמשת הSG הטובים בליגה ואחד הטהורים שבהם! שחקן שיודע לשים סל מכל מצב (mid range, שלשות, חדירות וראנרים) והדחאס ברי מזל שגנבו אותו
    3. בלדסו הוא הדבר האמיתי ואני מאמין שעוד ישתפר וגם ליד פול הצוות הזה הלך טוב ביחד, ולמרות חמישייה נמוכה במאני טיים (פול, בלדסו, קרופורד, בארנס וגריפין) בלדסו גם תרם ריבאונדים ועזר לפול (שלא צריך הרבה עזרה)

  6. אלעד, משהו לא מסתדר לי: "בחוץ לחודש "לעומת "כנראה לא יחזור לדרוך על מגרש". תחליט: חודש או נצח? מה בדיוק אתה רוצה להגיד?

  7. אני לא מבין מנחם על פי הופעה אחת טובה של מגי זהו החלטת שאתה צדיק וכולם טועים?????

    על פי משחק אחד רע של ממפיס היא קבוצה רכה שלא תעשה כלום בפלייאוף?? איפה הרכות הזאת הייתה כשנתנה בראש למיאמי שלך, לניקס שלך??

    ג'אבל מגי למי שהספיק לשכוח:
    player_embedded&v=ialoWXcCCAg

      1. K_700 , אולי מנחם אוהב אותו כמו שתמיד לכולנו יש פינה חמה בלב
        עבור ה "ילד המיוחד" , הבחור לפעמים באמת לא קשר לענף…

  8. מנחם אני לא רוצה לבאס אותך אבל נדמה לי שג'בייל מגי
    טיפש מכדי לשחק כדורסל. הוא צריך לעבור לספורט פשוט יותר, אולי סטנגה?

  9. הקליפרס ממש מצויינים. הקבוצה הכי מרשימה כרגע. יש תחושה שדיאנדרה ג'ורדן לא מקבל מספיק כבוד מהמאמן שלו. יש סיבה אחת שאני יכול לחשוב עליה: הוא קלעי עונשין נוראי. יותר גרוע מהאוורד אם אני לא טועה.

  10. היום אתחיל לכתוב יותרר בסדר. היה בלגן משפחתי שהסתדר.
    מצחיק אותי שכולם כותבים כמה ג'באל מגי טיפש. אז K-700 והאחריםת יש לי שאלה אליכם: הוא משתכר איזה 8 דולאר לעונה, ואתם בקושי גומרים את החודש. אז מי פה החכם ומי הטיפש. וחוץ מזה, כמה חוכמה צריך כדי לדעת להכניס כדור בחור?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט