עבר כבר כמעט שבוע מאז תחילת הפלייאוף, והיום עוד סדרות משלימות 3 משחקים, אם מפגשים של יוסטון נגד דאלאס, וושינגטון נגד טורונטו, וגולת הכותרת, הסדרה המרתקת של הסיבוב הראשון, סן אנטוניו נגד לוס אנג'לס קליפרס.
*
02:00-(7) דאלאס מאבריקס-(2) יוסטון רוקטס
מצב הסדרה: 0-2 ליוסטון.
יש לא מעט קבוצות שהתפרקו בפלייאוף, כולל קבוצת החוץ מהמשחק הבא. מפתיע מאוד שמשהו כזה קורה לקבוצה עם מאמן מנוסה ושחקני חמישייה מנוסים, שסובלת מפיצוץ ענק בדמות סכסוך עם הרכז הפותח שלה, אול סטאר ושחקן חמישייה באלופה בעברו, והשבתה למעשה של השחקן.
אז ראז'ון רונדו לא חלק מדאלאס, והם חזרו למה שהיו בתחילת העונה, רק ללא חוזה קלדרון, ג'מיר נלסון וג'יי קרואדר. בהעדרו של צ'נדלר פרסונס, שחקן חמישייה נוסף, וכנראה גם דווין האריס, למאבריקס אין יותר מדי עומק,והם יאלצו לתת לא מעט דקות לאל פארוק אמינו וריימונד פלטון מהקצה של הספסל.
בקשר לאיך דאלאס ינצחו את יוסטון, כתבתי על זה בהרחבה ביומן דאלאס שניתן לקרוא כאן. מלבד מה שכתוב פה, האתגר המרכזי יהיה שמירה על ג'יימס הארדן, בהעדר רונדו. יהיה מעניין לראות איך דאלאס תשמור על השחקן, כנראה שאם פארוק אמינו, השומר הטוב ביותר בדאלאס, יקבל הרבה דקות, הוא ישמור על הזקן.
גם בהנחה שלהארדן יש יום רע, לרוקטס יש הרבה כלים אחרים, כפי שראינו בסוף משחק מספר 2. סמית' אנד הווארד חזרו ל-2009, ואם זה ישאר ככה עד סוף הפלייאוף, לרוקטס יש סיכוי גבוה ללכת עד הסוף. למאבריקס אין יותר מדי כלים לעצור אותם, וכנראה נראה את מקהייל משתמש בכלים האלה במשך חלקים גדולים מהמשחק.
תחזית: השיפור באווירה מבחינת דאלאס, והחזרה להתקפה של תחילת העונה שמתבססת על קרלייל מהקווים ואליס על המגרש, יתנו ניצחון חשוב לדאלאס.
נ.ב-הערב ג'ייסון טרי יחזור לראשונה מאז עונת האליפות של 2012 לדאלאס במשחק פלייאוף.
*
03:00-(5) וושינגטון וויזארדס-(4) טורונטו ראפטורס
מצב הסדרה: 0-2 לוושינגטון.
זה קרה גם שנה שעברה (במימדים קטנים יותר), אבל אחרי שצברו קצת ניסיון פלייאוף כקבוצה זה בעייתי ביותר. מה עובר על טורונטו ראפטורס? הקבוצה נראתה כבויה ב-2 המשחקים הראשונים, ולא הצליחה לייצר נקודות.
המפתח לזה הוא החולשה של קייל לאורי, שנבלם כליל על ידי הוויזארדס. מאז שפול פירס חסם אותו ואת התקוות של הראפטורס לעבור סיבוב אשתקד. לאורי קלע ב-2 המשחקים ביחד 13 נקודות עם 8 אס' ו-10 עבירות, בממוצע יש לו 6.5 נק' (25%), 4 אס' ו-5 עבירות בחצי שעה למשחק, ירידה משמעותית מ-18 נקודות ו-7 אסיסטים בערב בעונה הסדירה, והוא עוד נפצע במשחק השני.
כדי לשנות את התמונה בהתקפה, הראפטורס צריכים להתנתק מלאורי. יחד עם לאורי כל ההתקפה של טורונטו נעצרת, ואין לקבוצה אף שחקן שקלע יותר מ-35 נקודות בשני המשחקים ביחד. לכן,גריוויס ואסקז צריך לקבל יותר דקות מלאורי הערב. ואסקז שונה מלאורי בצורת משחקו, ויהווה אתגר מסוג שונה לגמרי לוויזארדס. במידה ו-ואסקז יפתח לצד וויליאמס, דה רוזן, ג'ונסון ו-ואלניוצ'אס, זה יצור סמול בול שיקשה מאוד על וושינגטון להשיג ניצחון ביתי, ויכפה משחק חמישי על המכשפים.
אני לא רואה את דווין קייסי מבצע שינוי קיצוני כזה, ווזה אומר שיהיה עוד ניצחון של וושינגטון, בחסות תצוגה מדהימה נוספת של ג'ון וול.
*
04:30-(6) סן אנטוניו ספרס-(3) לוס אנג'לס קליפרס
מצב הסדרה: 1-1
ה-סדרה עד עכשיו, בה' הידיעה, של הפלייאוף הזה. המשחק הראשון כלל הרבה פייט, אקשן ואמוציות, ובחסות כריס פול ובלייק גריפין נגמר בניצחון על הספרס. במשחק השני הענק הלוחש של סן אנטוניו, טים דאנקן בן ה-39 (מחר) התפוצץ עם 28 נקודות ו-11 ריבאונדים, והביא את יתרון הביתיות לסן אנטוניו.
גם המשחק הערב יהיה כזה, והספרס יהיו תלויים בשני החלקים האחרים של הטריו המיתולוגי. בעוד שדאנקן הגיע במלוא כוחו לסדרה, לאונרד ממשיך בסיום העונה הרצחני שלו והצוות המסייע עובד מעולה (בעיקר דיאו ומילס), פארקר וג'ינובילי מקרטעים. מאנו עם 8.5 נק' למשחק באחוזים נמוכים מה-10.5 הרגילים שלו, ופארקר עם 5.5 נק' ו-3 אס' בממוצע בשני המשחקים הראשונים (ראוי להודות שהוא משחק פצוע). אם שני החבר'ה האלה לא מגיעים למשחק הזה והרביעי, הם יפסידו את הסדרה.
בלי קשר, הגיע הזמן שנראה את קוואי לאונרד, שחקן ההגנה של העונה, שומר יותר על כריס פול. הוא מהיר וחזק מספיק בשביל לעשות את זה, וזה יכול להרוס את כל משחק ההתקפה של CP3 בפרט והקליפרס בכלל.
בקליפרס פול וגריפין עושים את שלהם, אבל הבעיה היא איבוד העשתונות במאני טיים. דוק ריברס המנוסה לא מסייע יותר מדי לפתור אותה, והצבת ווטרנים על המגרש-מאט בארנס וג'יי ג'יי רדיק המנוסים, גם לא מסייעת יותר מדי. אין דרך לפתור את הבעיה הזאת לחלוטין באמצע העונה, אבל מתן דקות ליותר שחקנים מנוסים (ג'מאל קרופורד, טורקוגולו) יוכל להשפיע בכיוון הנכון.
להידו טורקוגולו אין יותר מדי מה למכור ברמות האלה היום, אבל יתכן שהצבתו על המגרש ברגעי ההכרעה על חשבון מאט בארנס כמנהל משחק שיתן לפול חופש פעולה ותוריד את מפלס הלחץ של הרכז המוכשר תעשה את ההבדל, אבל ההימור הזה מסוכן מדי בשביל הקליפרס בשלבים אלו של העונה.
תחזית: עם כל הכבוד לגריפין, פול ואפילו דיאנדרה ג'ורדן, קשה עד בלתי אפשרי לנצח משחק פלייאוף חשוב נגד הספרס בחוץ. זה לא יקרה הפעם. סן אנטוניו
תודה רבה על הפריוויו!
לדעתי אם פרסונס לא היה פצוע, אז הסיטואציה הנוכחית – ללא רונדו, הייתה יכולה להיות נהדרת עבורם.
אבל בהעידרו של פרסונס, יש להם בעיה עם יצירתיות בהתקפה.
לדעתי הם ישחקו טוב יותר ובוודאות יצליחו לנצח אחד מ2 משחקי הבית הקרובים.
מצד שני ביוסטון יודעים שכדיי להיות רציניים, הם צריכים לנצח גם משחק בחוץ, ועדיף להם לעשות זאת כבר הלילה, מאשר להפסיד ולהיכנס ללחץ למשחק 4.
לכן יש לי תחושה שנקבל הלילה משחק מעולה, שאולי אף יגיע להארכה, בהשראת המשחקים מהלילה הקודם.
לגבי קליפרס-ספרס – גם הקליפרס יודעים שעל מנת להישאר רלוונטיים, הם חייבים נצחון חוץ. לדעתי הוא יגיע אולי במפגש הבא, אבל לא הלילה.
הקליפרס כדי לנצח חייבים להגיע ליתרון דו ספרתי ב 3 דק' האחרונות, אחרת הסוף של משחק מספר 2 יחזור על עצמו, לא רואה את הספרס בבית מגיעים לסיטואציה הזו. הייתי שומר על פול עם לאונרד וגרין לסירוגין אך כבר מהחצי לוחץ עליו, גם כדי להתיש אותו וגם כדי להוציא לו את הכדור מהיד, שמישהו אחר שאין להם ינהל להם את המשחק.
דאלאס בבית מוכרחים לפוצץ, לפוצץ לפוצץ, אין להם משהו אחר למכור,.
אני עדיין חושב שהווארד פריך, וג'וש הראה כבר שעונשין זה לא התחביב האהוב עליו
וושינגטון צריכים להמשיך לעשות רושם טוב על הצופה בבית – דוראנט
תודה על הסקירה.
חידה (וסליחה על הטרחנות אבל הגיעו מים עד נפש (גיא!))-
מתוך שלושת המשחקים, איזה משחק משודר הלילה ובאיזה ערוץ?
בין הפותרים נכונה תוגרל בובה של ירון טלפז עם גבות מצמר אלפקה.
זה פשוט הזוי.
העיקר שב-5 או 5+ הם משדרים לי שידור חוזר, אם אני לא טועה בחצות, של שיקגו-מילווקי..
כאילו – יש לכם משבצת פנויה בלילה, ואתם בוחרים לשדר בה שידור חוזר?!?! תשדרו את השידור החוזר אחר הצהריים, ופאקינג תרכשו זכויות על יוסטון-דאלאס או ספרס-קליפרס בשביל הלילה!
דיי כבר, אין לי כוח יותר לצפייה מהלינקים.. זה נחמד במהלך העונה, אבל מבאס בפלייאוף.
התשובה היא פשוטה: ערוץ הספורט בוחר את המשחק הכי פחות אטרקטיבי ואז משדר אותו, כלומר- הלילה נוכל לצפות בטורונטו ובוושינגטון בערוץ הלייב.. גם בתשלום וגם לא מעניין, שילוב משובח.. הב לי את בובת צמר האלפקה!
תודה על הסקירה המעניינת!
אמת ויציב!
הכינו את הלינקים..
הפרס בדרך אליך, יש אפשרות להמיר את הבובה במאפה בצק שהוברח ארצה בתיק של גיל ברק היישר מהאולסטאר.
אני קופץ כנשוך נחש רק לשרותו של מנחם
(במילים אחרות, מנחם הראשון להבין איך לנגן על מיתרי ה-OCD שלי…)
אבל בכל זאת.
" הוֹשִׁיעֵנִי אֱלֹהִים כִּי בָאוּ מַיִם עַד נָפֶשׁ. טָבַעְתִּי בִּיוֵן מְצוּלָה וְאֵין מָעֳמָד בָּאתִי בְמַעֲמַקֵּי מַיִם וְשִׁבֹּלֶת שְׁטָפָתְנִי." –
(תהילים, סט)
(שוב אני קופץ…)
את הישועה מהרשע הידוע בשם "ספורט 5",
קבלתי דרך ה- nba league pass.
בספר יונה, ישנו תיאור די מדויק על ההרגשה שלהיות תלוי בערוץ הספורט:
"אֲפָפוּנִי מַיִם עַד נֶפֶשׁ תְּהוֹם יְסֹבְבֵנִי סוּף חָבוּשׁ לְרֹאשִׁי."
וישנו גם תיאור יפה, של היום בו זרקתי את הממיר לפח:
"וַיֹּאמֶר יְהוָה לַדָּג וַיָּקֵא אֶת יוֹנָה אֶל הַיַּבָּשָׁה."
המגזין נבא שלהם מעולה, אבל הם חייבים לשנות את השידורים. כל משחק שמתחיל עד חצות בעונה הסדירה ובפלייאוף צריכים להיות משודרים ב-5/5+ לפחות, וכל משחק מעניין על הנייר (ויש להם אנשים שמבינים באנ.בי.איי) ב-5 או 5 וחצי.
וכל משחק פלייאוף אפשרי. כל אחד.
תשובה טובה, גיא, אך לא מלאה. מה הכוונה בביטוי? עד לאן הגיעו המים קודם שהגיעו לנפש? האם הנפש עלולה לטבוע?
למזלנו, יש היום מספיק לינקים איכותיים.
רועי – ניסיתי לראות את המגזין NBA, ואז ראיתי שם את גיל ברק, שיחד עם חבר'ה כמו איציק זוהר מייצג את כל מה שרע בתקשורת הספורט בישראל.
גדול אתה משגיח
המגזין שלהם בושה וכלימה לליגה
יש פאנל של לפחות 20 גולשים / כותבים שראויים יותר
וכמובן, תודה על הסיקור.
אטורה מסינה מועמד לאימון OKC!
האמת? הייתי שמח לראות מאמן אירופאי טהור מאמן בליגה הטובה בעולם. בלאט שבר את הטאבו, ולדעתי נראה עוד ועוד כאלה. כמו שהיום כל הסנטרים אירופאיים (נואה, גאסול, ווצ'ביץ', גובר, דיאו, ואלניוצ'אס, גורטאט ועוד שאני לא זוכר כרגע) וחלק גדול משיטות ההתקפה מתבססות על אירופה, בהדרגה מוחות הכדורסל האירופאיים יבואו לנבא. המאמנים האירופאיים הצעירים יגיעו ויצליחו בענק בליגה. אולי גם ספאחיה יגיע לתפקיד מאמן ראשי מתישהו
לא יודע אם אני צריך להירגע מזה. מסינה זכה ביורוליג 4 פעמים, אבל היו לו גם פשלות בצסקא. אבל אחרי 7 שנות ברוקס, אני לא אהיה בררן.
סורי, אבל זה ממש לא מתאים ל-OKC במתכונת השנה האחת בחוזה של דוראנט. אין להם שנה לשרוף כמו קליבלנד למשל. אתם צריכים ללכת על שועל קרבות ותיק ב-NBA.
מה דעתך על תיבודו?
שיביאו את סטיב נאש
יפרק לדוראנט ו-ווסטברוק ת׳רגליים. אם שניהם מגיעים לפוסט סיזן, סחה.
לדעתי זה יהיה דונובן, סיכוי קלוש למייק מאלון או שחקן עבר גדול כלשהו (נאש זאת אופציה לא רעה)
מאמנים אירופאים ל-NBA?
אף פעם לאץ מע צריך אותם? כל מאמן מכללה דיביזיה I טוב יותר מכל מסינה.
אף פעם לא. מי צריך אותם?
איך אפשר להשוות מי יותר טוב מבין האירופאיים לבין מאמני מכללות?
אין לך שום דרך להשוות הם מעולם לא אימנו בסביבות או ליגות או וואט-דה-פאקן-אוור דומות
תודה על הסיקור המקדים.
מייק מאלון הוא האופציה המועדפת עליי. נראה כנו אחד שיודע לנהל קבוצה. נחיה ונראה.
די נמאס מהערוץ הזה, הלינקים קשים לצפייה. למה למען השם הם לא משדרים את ס"א-קליפרס ?!
אם הקליפרס תאבד את המשחק הזה היא תאבד את הסדרה
יד על הלב הפלייאוף קצת מאכזב השנה
יותר מידי סוויפים
לינקים יוסטון – דאלאס
http://zunox.hk/zunox1.html
http://intsports.net/str10.html
http://beba.tv/watch/Dallas-Mavericks-vs-Houston-Rockets-live-stream-hd.php
http://neolive.net/19367/1/Watch-Dallas-Mavericks-vs-Houston-Rockets/
http://nbaliveonline.tv/houston-rockets-live-streaming/
משחק שווה לצפיה!
חשבתי שרבע רביעי בגמר המערב מהפיזיות שבדקותיים הראשונות
הארדן הגיע לפלייאוף כמו שכתבתי בעבר ( כנראה לראשונה בחייו)
אין מאצ אפ להווארד וטראנס גונס בצבע שהגיעו בגדול.
נוביצקי לא פוגע
כל כך מתוק לראות את יוסטון מתפרקת ככה באיזה 2 דקות.
חומר למחשבה להמשך.
מלחמה אמיתית וסידרת חטיפות ומונטה אליס מוריד
לנקודה הפרש.
יש שינאה בין הקבוצות? שכחתי.
מאמץ אדיר של כל השחקנים.
כולל חוזה מקסימום לאמרה
ג'פרסון יוצא מהנפטלין.
צודק, אבל כנראה לא מול המאבריקס, הארדן עושה כרצונו.
אני רואה את המשחק במסעדה/באר.
למשחק קליפרס כבר אגיע לביתה של בתי
כשרואים את ההגנה של המבאס אפשר להבין למה דוויט וסמית חזרו להיראות כמו שחקניי אולסטאר.
חוצמזה, איך גפרסון ווילנואבה קשורים לפלייאוף?
ועוד לא הזכרתי את ה"הגנה" של אמארה ונוביצקי
אגב, לא הייתי יוצא מגדרי יותר מדי מג'וש סמית'.
כזה בית זונות ומיס מאציץ' בגודל לטובתו הוא לא יראה עוד בפליאוף הזה.
העדרות של טייסון צנד'לר נותנת לו כניסה חינם לטבעת וכשיש גם את האוורד לידו, שומר מבוגר ורזה כמו ריצ'ארדסון מאפשר לו להגיע יותר לפוסט.
תוסיפו לזה גם את העובדה שאין איזה צ'נדלר פארסונס שהיה מוציא ממנו אנרגיות גם בירידה להגנה.
בקיצור, תנאים חלומיים לסמרטוטי רצפה מקצועיים מהסוג הזניח של ג'וש שמית'.
זה כמו הבקטריות שגדלות על החסה. תתן להם את התנאים האופטימליים והם יפרחו, תתן להן ריסוס קל והן יעלמו.
לינק למי שצריך.
http://www.connectcast.tv/diklis4chiklis
חייב להגיד שזה לא נראה כמו משחק פליאוף, יכול להיות שאני רואה יותר מידי משחקים מהמזרח (אלו במערב נורא מאוחר) אבל אין הגנות במשחק הזה, 40 נקודות ברבע?
נראה שהוסיפו סיסמא לסטרים. יש אותה בשרשור ב
http://www.reddit.com/r/nba/comments/33re19/game_thread_2_houston_rockets_20_7_dallas/
יוסטון יעברו פה אין תסריט שיראה אחרת למרות הנצוצות הנוסטלגיים למרות כל הלבביות של דאלאס(הלוואי ואני טועה).
אבל צריך גם לציין שהם בערך מקבלים יריבה ברמה שהספרס קיבלה לפני שנתיים בסיבוב הראשון(נו זאת שהתחפשה ללייקרס עם גאלדלוק, ג'ודי מיקס, האוורד, פארמר).
נאמר זאת כך, יוסטון לא יזכו בפרס הקבוצה החכמה ביותר, הגופה של אמארה ותו לא מתחת לסל של דאלאס והם מיידים שלשות.
הפליאוף בינתיים זה כדור שינה אחד גדול, כמו שבערך גם חשבתי.
סדרה אחת באמת שנראית כמו סדרה של פליאוף שעוד בטח תמשיך לספק עלילה(ספרס- קליפרס).
כל השאר זה יותר מייגע מהשעה וחצי ברידג' בשבוע שיש למנחם עם זקנות מגרינוויל שהשדיים שלהן כבר חצי יובל נושקים לפופיק.
ריימונד פלטון זה רועי ברקוביץ מינוס הקליעה וההגנה
+ החיבה ללאפות.
בראה, וילנובה ופלטון משחקים במשחק פלייאוף בו זמנית על המגרש… ואחרי זה יורדים על המזרח…
ויוסטון לא עשתה עצירה בהגנה כבר שבוע…
איזה בידור…צ'ארלי וילנואבה סטפ בק, כניסה לסל וליי אפ על הראש האוורד.
פלטון, בריאה, אמרה ג'ק טייטל המחבל היהודי סטודומאייר עם דאנק על הראש שלהם לפני 5 דקות.
מתי ביוסטון יקלטו שזה מופע של פתטיות?? רק שלא יכריזו על יום חג לאומי אחרי שיעברו סיבוב ראשון מול הגוויות המהלכות האלה.
מקווה שלאפלטון יש טישו באיזור.
תודה עומר לא הצלחתי לצמצוא את הסיסמא.
סידרה של החטאות ורק צנדלר שיש לי הרגשה שיחזור לשחק טוב
ובראה קולעים.
כנראה שמעו אותכם שאין מספיק הגנות אטובות
אז כן מצאת בסוף את הססמא?
מת על מקהייל, ברואר לא עוצר את בראה כבר עשר התקפות? נשים עליו את טרי בן ה-3000.
וילנואבה שומר, ונראה, כמו דחליל
וואו, פשוט אין הגנה, יוסטון זוכרים שזה משחק פליאוף???
היה הרגע ברק בחוץ ושרקו על זה עבירה להארדן.
בחיי לא יכלו למצוא משהו קצת יותר מציאותי?
מתי מתחיל האק א הווארד? לא יכול לחכות
http://nbaliveonline.tv/houston-rockets-live-streaming/
עובד מצוין…טפוטפוטפו
אתם מצחיקים וצודקים.
תודה עומר אני רואה ב http://livetv.sx/en/eventinfo/307961_houston_dallas/#webplayer_ifr|279621|307961|279621|3|3|en
בנתיים י שהרגשה שהלינק שלך יותר טוב
אני לא אשאר למשחק של ס"א נגד הקליפרס. ממליץ על reddit בשביל הסטרימים. האיכות מצויינת!
בשביל דרור הסיסמא כאן:
http://www.reddit.com/r/nba/comments/33re19/game_thread_2_houston_rockets_20_7_dallas/cqnp16v
שוקראן, אני אשן ואנסה לצפות בריפליי בלינק שנתתי
דאלאס בוערים!!
אבל אין שום הצדקה ל 70 נקודות במחצית, בפלייאוף!!!! במזרח זאת תוצאה של משחק
ניסיתי. זה בלתי אפשרי לחבב את הווארד. האק א- אניוואן?
ראיתם את זה?? סמית' רץ ומטביע מהשלוש עד לטבעת בלי אף אחד שאפילו מנסה לגעת בו…
72 נקודות בחצי מקבוצה שהרכז שלה זה ריימונד פלטון, enough said
חולה על הרים פרוטקשן של דאלאס. הארדן לא מטביע בכל התקפה רק מתוך נימוס. אפלטון, עכשיו כשיש זמן ללהג במחצית, תסביר למה החלטתם היום שג'וש סמית ינהל את ההתקפה?
יוסטון תנצח את המשחק וכולם יכולים להירגע
שמח לראות עם
עומר שאוהב מאד את הניתוח שלך
וכתבתי בעבר על זה, הסברת גם למנחם איזה קושיה.
קיי 700 שיודע להתחיל יפה עם אחיות(רפואה שלמה באיחור)
ולראות את מה שהמאמנים לא רואים ולמצוא שחקנים חדשים…
דרור אוהד הספרס הותיק שנהדר לראות עם מבין כמוך
שמגיע לפלייאוף ,זוכר אותך לטובה משנה שעברה.
תודה דורון, לצערי אני נוטה להסכים עם הנבואה של מנחם. איכשהו קשה לי להאמין בסיכויים של קבוצה שבה זומבים כמו וילנואבה פלטון ושאר ירקות הם שחקני רוטציה, אפילו אם קרלייל הוא המאמן. אולי אם יידבקו באופטימיות שלך יהיה לנו נצחון הרוח…אבל כרגע נראה שהארדן נח לפני שיחסל את המשחק כשיתחשק לו.
קיי עומר דרור כתבתם הרבה תגובות משעשעות ותודה
ועכשיו מנחם הגיע וממשיך עם תגובה משעשעת
זה בכלל לא בטוח מנחם שיוסטון לוקחת יש אש
במשחקשל דאלאס
וכמה המזוקן יכול לשחק לבד די הוא לוקח את כל הטילים על
הכתפיים שלו.
מה שבטוח במחצית שזה משחק מטורף ומותח.
קיי 700 המשפט שהתחלת עם האחות ההיא ראוי להלמד
יפה מאד
חחחח זכרון יפה, אהבתי.
אליס ענק
אני גם מאוד אופתע אם יוסטון לא ינצחו, אבל הם לא יכולים להרשות לעצמם לקבל 70 נקודות מקבוצה כמו דאלאס
ריצ'רד ג'פרסון הוא אפס, ותמיד היה אפס. מה בכלל קרלייל נותן לו לשחק?
קרעת אותי דרור עם השאר ירקות.
המחצית השניה ממש נראית רגועה כאילו היא תחילת המשחק
ממש החליפו רבעי 1 ברבע 3
מנחם הסיפור פה זה בכלל לא אם יוסטון ינצחו או לא, זה רק כמה סמרטוטים הם נראים מול סגל שפצוע אנוש זו הגדרה אופטימית ביחס למצבו.
חוץ מאמרה ג'ק טייטל המחבל היהודי סטודומאייר מעביר מאחורי הגב ראיתי כמעט הכל במשחק הזה.
פאקינג עם רוסטר כזה להשפיך 72 נקודות בחצי על הפרצוף של האוורד המכוער??
חכה שיגיעו הפופוביצ'ים בהמשך.
אלליי…קרלייל נותן לג'פרסון לשחק כי הוא יודע שאין הבדל בינו לבין וילנואבה….שניהם מצופים בחומר אנטי-פלייאוף ושבירים יותר מהאגו של הגברת הראשונה של ישראל
תודה עומר עם הלינק תבורך, בכלל תבורכו כולכם
מנחם דרור קיי700 ועומר, תותחי הבנה
פלוס רפה הבנה כמוני שצופים
מכל הכניסות האלה לצבע אני כמעט בטוח שלהאוורד יש משהו לבן על הפרצוף, נראה כמו נוזל סמיך.
כאילו האוורד לא השריץ כבר יותר מדי ילדים מיותר מדי נשים, כאילו מישהו הבטיח לו משהו שאנחנו לא יודעים אם ימלקו לו על הראש 72 נקודות במחצית אחת….
והוא עוד מיילל לשופטים על צ'אנדלר…. סופט בייבי, יו סופט!
בפסק זמן כנראה מנחם צודק
כאילו יוסטון החליטו שהם ינצחו את דאלאס רק בהתקפה. בלי הגנה
אני מציע לכולם לקחת את דורון בערבון מוגבל. ישנו דורון וישנו מתחזה שכותב בשם דורון. אני רואה את השם ואו שקורא או עובר הלאה.
קרעתם אותי דרור "בחומר אנטי-פלייאוף ושבירים יותר מהאגו..
וקיי 700 נביא הזעם שרואה יפה את הטעויות של הקבוצות
בעבר אהבתי את ההשוואות שלך לדאעש.
דאעש זה היה רק בתקופת בחירות כדי להפחיד אתכם מספיק כדי שתצביעו ימינה.
היום חזרנו למציאות, אמרה הוא בעצם זרע העמלק של ג'ק טייטל.
אותו דבר עם K-700
מתחזה חמוד שמוסיף תגובות לאתר, וזה טוב לנו
מנחם, אני לא מתחזה, זה אני רק ממחשב אחר(לא בדירה שלי) ולכן אין את החתימה הקבועה.
תשאל אותי שאלה מתחומי הדעת שלנו ותראה שתקבל תשובה.
כמו למשל למה שחת יותר טוב לעיזים שלך מהחציר מהרוסס שאתה מגיש להם….
נו עוד לא למדת לזהות שאני כותב מחמאות רבות ואוהב
את האתר ובאוברדאפט רציני במחמאות מאז שהאתר שודרג,
עוד אכתוב את הטוב שחושב בעתיד,
לעומת המתחזה שיורד וכועס על האתר משום מה.
מנחם דרור עומר קיי
אני אוהב את האתר
הג'ינג'י שמראים הוא המאמן של הקאובויס
מנחם הגיע הזמן שתפסיק ללכת למשחקי בינגו משעממים עם עוד 35 זקנים שמחוברים לקטטר, יש פליאוף ואנחנו זקוקים לך צלול.
בערך 100 ל 2 הקבוצות, בסוף הרבע השלישי. לדאלאס אין הגנה בכלל, יוסטון כנראה החליטה להראות לדאלאס שגם בהתקפה היא טובה יותר.
משחק מוזר.
מרגיש בינתיים כמו משחק אולסטאר ממש גרוע, משהו כמו האולסטאר הישראלי ברמת השחקנים הכללית.
באמת יותר דומה למשחק האולסטאר ממשחק פלייאוף. תכלס אני לא בטוח שדאלאס עוברים את בוסטון במצב שלהם היום.
הידעתם? איש הטלוויזיה האמריקאי הממוצע מפריש עד כ-125 גרם של שמאלץ בממוצע בשעת שידור, כמות המספיקה לצנצנת אחת ולכ-20 לחמניות. בתיאבון חמודים.
שחקנים כמו צ'ארלי וי וג'פרסון יכולים לשחק עד גיל 200, הם אינם עוסקים בספורט מגע כלשהו.
סוף 3 נראה שהולך לכוון הטילים.
קיי הוא לא מתחזה מנחם היקר זו אותה כתיבה קשוחה
ותובענית למול השגיאות של המאמנים ובכלל.
קיי עכשיו צחקתי בקול גדול בחיי
בטח גם מנחם צוחק כי מנחם יודע לצחוק על עצמו
מצחיק שהמראיינת אומרת לקרלייל שההתקפה לא עבדה להם כל כך טוב ברבע השלישי, ושואלת מה קרה. הם קלעו 27 נקודות ברבע כן ?? רק קצב של 108 למשחק
חחחח
צריך רק קצת האק דה דוויט בשביל החוויה המושלמת שהמשחק הזה עוד יכול לספק לצופה ששרד את הפיהוק הראשון.
עומר צודק ודרור מצחיק
לילה של חוש הומור שלכם
בכל פעם שגאש סמית עולה לשלשה מלאך מת בשמיים.
הכל נרגע במשחק וגם עומר מצחיק.
קיי הרסת אותי בצחוק מדבק עם תגובת הבית חולים שלך,
שאנ י נזכר בזה או קורא את זה אני מתגלגל מצחוק.
ואם חלילה מישהו נפגע אני מתנצל מעומק ליבי.
יש!!!! האק אסמית!!!!!!!! לט דה גיימס ביגינ!!!!1
אאוץ נפל הסטרים. כנראה שזה אומר שזה הזמן לישון
אופס….
חזר. אבל נראה לי המשחק גמור גם ככה…
פיניטו, ג'פרסון וצ'ארלי וי כבר רבים על השאמפו במקלחות
שיתחיל כבר הקליפרס בספארס
אני די בטוח שג'אש סמית הוא שיבוט של הסיוטים הכי נוראים של מאמני נבא
גמרתם עלי דרור עם המלאך שמת,
הרי אומרים שמכבים נר מלאך או משהו מת,
לא מספיק קיי גמר עלי עם הקטטר עכשיו אתה עם המלאך
קרעתם אותי.
הארדן אמר הבוקר שהוא היה מגלח את הזקן כי הוא מרגיש שהזקן מפריע למשחקו, אבל הוא חושש כיתד ייראה ללא זקן
יוסטון שיחקו אותה עם המיקום. קיבלו סדרה נגד הקבוצה שלדעתי (כמובן שזאת רק דעתי האישית) הכי חלשה במערב כיום, ניו אולינס הרבה יותר טובים מהם כרגע.
קומבינציה של אליאופ שפוגע בקרש ואיירבול מהשלוש….פרייסלס
שנגיד קדיש על אמרה עכשיו או שנחכה לעילוי נשמתו?
יופי עכשיו האק-אה-הווארד….
מגעיל
זה מצחיק הארדן אפילו לא מנסה להגן על נוביצקי שם. כאילו הוא יודע שחבל לבזבז את האנרגיות על זה
סתם נקודה מעניינת:
Mavericks and Rockets have 200 combined points, most thru 3 quarters in a playoff game since 1994
הארדן ישן עומר… אל תעיר אותו. לפחות פארקר ישחק היום בספרס. נוביצקי לא קיים בהגנה, ואני אומר זאת בעצב רב, חולה עליו, אבל אין לו רגליים בכלל.
נקרע מצחוק גם בקול, נשבע לכם. הייתי מקליט את עצמי,
הריב על השמפו של הקרח גפרסון לא יודע אם השני
הקדיש של קיי
מנחם,
מזל שעומר נשאר רציני
ואז מגיעה תגובת החוסר הגנה של הארדן
אין מה לדבר….מפגן וינריות ענק של סמית והווארד…
דרור גמרת עלי עם הארדן הישן
הזקן הזה נוביצקי!
צ'נדלר זה האהבל מס' 1 בליגה!
אני לא רואה איך יוסטון מפסידים הלילה, או במשחק הבא,
למרות הקמ-באק של דאלאס.
אבל ההגנה של יוסטון איומה.
כן, הוא יוצא ל"שלשה" של הווארד במקום לחסום להארדן את הנתיב לסל. איינשטיין.
טעות של הטבעת
צ'אנדלר הוא מג'אבת אל נוסרה, אלה אף פעם לא העפרונות המחודדים בקלמר של חסן.
למה לא עשו קודם פאול על הווארד? לפני הסל של הארדן?
יאללה, אפשר להתפנות למנה העיקרית.
חבל על דאלאס. מסתבר שרונדו מחבל וג'ייארסמית הוא פוסיקט.
תודה לכם על הצחוקים, פשוט התפוצצתי מצחוק
מהתגובות, באמת תודה דרור עומר
וקיי 700(נמאס לנו מהשם) אולי תשקול שינוי שם לנביא הזעם
או שם של תרופה משום בדיחות הבית חולים הטובות.
אהלן גיא והבן ברוכים הבאים
למפכש ההופס הבא אביא לכם מתנות שוות
לאלו שהצחיקו אותי ולכל הכותבים.
מגיע לכם.
welcome to the machine…..
מישהו זוכר מתי לאחרונה פארקר התחיל פלייאוף בריא?
בוקר טוב, דורון.
הקליפרס עדיין לא השתחררו מהדכאון של ההפסד הקודם,
ההגנה מבולבלת, אין סגירה לרב', והבחירה של כריס פול לזרוק פול אפ מה-3 בכלל מזכירנ יותר זריקת יאוש.
גיא, עזוב את המתחזה הזה. אני אפילו לא קורא את מה שהוא כותב. אבל לפחות הוא מוסיף לנו תגובות
לנארד עם פתיחה חזקה מאוד. 4 מ5 מהשדה.
קליפרס היא קבוצה שחסר לה אומץ, ואין לה ביצים. רועדות להם הידיים. יהיה זה ערב עצוב עבורם בס"א
לינק מישהו?
הקלידו את התגובה כאן…
נראה כאילו הספרס הם הבייבי של אדם סילבר.
מה יש?
פאטי מילס לא רואה בעיניים
http://nbaliveonline.tv/la-clippers-live-streaming/
אגב כל מחפשי הלינקים, הליג פס משתלם ושווה כל שקל.
שידור של 3מגהביט, לא נתקע וללא פרסומות.
אני כבר אנוח בקבר. נורא מאוחר (שעון עפולה).
בוקר אור גיא,
תודה על המאמר המצוין שמלווה בקטעי יו טיוב
משובחים על אטלנטה, שאני עוד צריך להשלים לקרוא (קטעי היו טיוב)
מי שלא קרא שלא יהיה פרייר ויקרא.
הרבה מאמרים טובים שעוד לא הספקתי להגיד תודה
עוד בתחילת ולפני הפלייאוף.
כל מאמר פיצוץ.
כל תגובה של גיא רוזן אני אוהב.
איפה עומר כשצריך אותו?
לא מצאתי את הסיסמא ב-reddit
לא מסוגלים לקנות סל הקליפרס הללו
שתי הקבוצות בהרכבים שלא מסוגלים לקלוע.
פאני…נסה את הלינק שנתתי, עובד מצוין
שוב סן אנטניו לא סוגרים משחק
תודה דרור, אכן.
הגיע הזמן לקצת האק הא
נוט א מינט טו לייט
מישהו מוכן להעיר כבר את פארקר?
הכניסה של בוריס לסל בול כמו כניסה של לברון.
רק בהילוך איטי,
ובלי האתלטיות,
ובלי סל…
מזלו שדאנדרה שמר עליו!
נתון משעשע ש-ESPN הראו במהלך המשחק –
ל-24 שחקנים בליגה, יש אחוזי קליעה מ-3 שגבוהים מאחוזי הקליעה של דאנדרה מהעונשין.
מנחם היקר אני סולח לך,
אשמ כתבת שלברון חודר לסל מה שלא היה במיאמי
והחברה היו בהלם מכתיבה כלכך לא נכונה,
אז אולי גם עכשיו אתה טועה ובגדול,
אני כותב מאותה חותמת מחשב בביתי,
זה דורון,
סליחה אם צחקתי מבדיחת הבית חולים של קיי 700
זה לא היה עליך אלא בכלל.
מנחם שתתאפס אתה יכול להתנצל אני סולח לך
הולי שיט !!!!!!!!!!!!!!!!!!
החיקוי של קאווי ללברון הרבה יותר מוצלח.
איזה אליהופ!!!!!!!!!!!!
מנחם, מה אתה חושב על הסדרה בין הלקיפרס לספארס עד כה?
יש כבר סדרה מצוירת עם ביג בייבי כגיבור הראשי? הבנאדם מצויר מלידה
השופטים חשבו שדנקן עצר את גלן דייויס.
הם טעו – זה היה כח ההמשיכה.
הצלמים מתחת לסלים מסכנים את החיים שלהם יותר מאיתי אנג'ל כשאילנה דיין זורקת אותו להביא כתבה בעיראק
גריפין תותח
ביג בייבי עשה מהצלם ממרח
גריפין הופך להיות שחקן כמעט מושלם.
הוא חודר, מוסר, לוקח ריבאונד, חוטף. לכל אלו בשנתיים האחרונות הוא הוסיף טווחים נוספים לג'אמפ. פשוט אי אפשר לעצור אותו.
קרעת אותי גיא, בייבי שאק עושה חור בגודל של המכתש
במצפה רמון היכן שנוחת, וכן דאנקן עשה עבירה (ואולי טעיתי)
ואם כבר טעויות אז מנחם חשב שקיי 700 מתחזה ואחרי זה אני
והנה אני מקבל באהבה
הרי כל החיים יאשימו אותנו בדברים שלא עשינו
וצריך ללמוד לקבל את זה ולא להפגע
דורון the Prodigal Son ,
אתה פשוט צריך לחזור לשם שהענקתי לך!
גריפין גם הפך מנער מוכה לבריון (הגזמתי כמובן)
סיפור של הרבה עבריינים בילדותם כנראה.
עכשיו עושים חשבון לפני שמרביצים לו
דרור הבן +2 על בייבי והממרח
מחשבות לא מסודרות אחרי דאלאס יוסטון:
1.נוביצקי זה כנראה השחקן עם היחס הגנה-התקפה הכי מוגזם בהיסטוריה. אולי טופ 3 בהיסטוריה מבחינת יכולת התקפית, ובהגנה… אוי ההגנה… ליאור אליהו היה מתבייש.
2. הארדן התבגר מאוד. לא משתגע עם זריקות מפגרות ומנסה לשתף חברים. מצד שני הוא לא פגש שומר אחד שגרם לו קצת להתאמץ.
3. איך שיוסטון נראים אין להם סיכוי, אפילו קלוש, לעבור את הסיבוב השני. הסגל הוא סגל טוב מאוד, יש מחליף סביר פלוס לכל עמדה, אבל עם מאמן על תקן בובה, אין הרבה סיכוי.
4. חבל על דאלאס שככה הם יפרדו מהפלייאוף, אבל ההגנה שלהם מחפירה ברמה שאני לא זוכר מקבוצת פלייאוף. כל פיק אנד רול הכי פשוט ריסק להם כל פוזישן הגנתי. מביך לראות.
נ"ב- גם אני לא אהבתי את הבחירה של קוואי, הוא היה טוב רק בחצי השני, אבל אני לא זוכר שחקן חוץ שמשנה הגנה של קבוצה ברמה כזאת. הוא שומר על כל דבר שזז, חוטף, חוסם ובעיקר נראה שליו בצורה מפחידה. איזה שחקן
המשחק 'מרגיש' כאילו הספארס צריכים להוביל ב-20-25
אני חוזה במשחק וכותב באותו זמן מאמר על ג'יימס הארדן למחר בבוקר
קאווי מפחיד (ודומה ל) כמו Snoop מ- The Wire (הסמוייה)
הסיבוב הראשון הכי חד צדדי שאני זוכר. 6 סדרות עם 0-3 (וסיכוי מחר ל-7)
פארקר פשוט גרוע, שאלוהים יעזור לו!
Good night Vietnam!!
מה יהיה עם פארקר? עדיין לא הגיע לסדרה.
המשחק הזה והקודם מראים שמבחינת פוטנציאל הספרס יכולים לזכות באליפות גם בלי פארקר.
מדהים כמה מהנה המשחק של ס"א, והחזרה של ספליטר מאוד משמעותית
קוואי סופר סטאר !
לנארד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ולנארד לא בהכרה
לנארד ענק!
קאווי ענק. אבל מי שומר עליו?
תודה על השם גיא, אני מחייך.
אך מנחם שיצר בעזרת הכותבים והמגיבים אתר נהדר
צריך לעיתים להתגבר על הצד של הגאגו העקשן
ולהודות בטעויות.
זה אולי האתר שלך מנחם אך אם לא היו כותבים ומגיבים
לא היה אתר כי היית לבד.
והוכחה מנחם שכתבת לי שאני רפה שכל בן 14 כתבתי לך
כמו שלמדתי מדובי: אני פה בשביל ללמוד.
הנה קיבלת הוכחה לדורון המקורי.
בהצלחה מנחם במאמר.
לנארד ישבור היום את שיא הקריירה.
להתגבר על האגו העקשן שמסרב להודות בטעויות
מה שיש לכל האנשים ולו גם במידה זעירה
לילה טוב לכולם, קואיי לנארד רוצח את הקליפרס
ספליטר נראה יותר טוב. מתחיל להזכיר את ספליטר של הפלייאוף בשנה שעברה.
אם אני ריברס אני מוותר כבר עכשיו על המשחק כדי שפול-גריפין-ג'ורדן ינוחו למשחק הבא. זה איבוד 6 של כריס פול כבר.
לא סתם אהבתי את קאווי בפלייאוף שנה שעברה
מחיי ביפן מזכיר קאווי זה מגניב/חמוד ביפנית
יכול להיות שברנס הוא ממזר מרומן של מר ברנס מ הסימפסונס עם המשרתת השחורה שלו ? יש בהם משהו נורא דומה בפנים.
סו אנטוניו חושפים את ההגנה הבינונית של הקליפרס (דורגו במקום ה-15 בסוף העונה הסדירה), בעיקר את המחסור בשחקני הגנה סבירים בעמדת ה-SF וה- SG.
ברוך הבא טוני
תאונת משאיות טריילר, הנוסעים בדרכים מתבקשים לנסוע בדרכים חלופיות.
הכדור לא נגע ברשת. דאנקן !
אסון מה שקורה בס"א
לא יכול להיות, הם לא הגיעו לשיא שלהם מוקדם מידי לפני שבועיים ?
פשוט כיף לראות את ההגנה של הספארס. פופוביץ' עושה נוקאאוט לריברס.
הקליפרס היא הקבוצה היורמית ביותר בליגה.
אבל תראו מה הניו יורק מטס עושים!
הפסידו ליאנקיס, לצערי. ממש רציתי נצחון 12 רצוף.
מצד אחד, גלן דייויס גורם לי להרגיש רע עם עצמי בגלל שבגללו אני מספר בדיחות על שמנים.
מצד שני, הוא גורם לי להרגיש טוב עם עצמי – כי ליד דייויס, אני רזה!
(ואני לא!)
הארגנטינאי עושה מהם אסאדו ברוטב עוגיות אלפחורס
והוא קלע רק 2 נקודות
אבל 2 חסימות, שלושה אסיסטים וחמישה ריבאונדים מספרים את הסיפור שלו הערב
ה-שחקן
יהיה קאמבק או שאפשר לישון סופסוף?
הקליפרס הם לא הווריארס,
הספרס הם לא הפליקנס,
ופופ הוא ממש לא מונטי!!!
כתבנו בדיוק אותה תגובה…
הקליפרס לא גולדן, והספרס בטוח לא השקנאים
קרעת גיא,
ההגנה של הספרס כמו צבת חוץ שלפעמים דיאדרה והבייבי
מרגישים שם טוב מידי
דיאו התחפש לגירסה האיטית של פארקר
גרין מנטרל את פול. לנארד מנטרל את רדיק. ברגע שמבודדים את גריפין מגיעה שמירה כפולה. פופ חיסל את כל הכלים ההתקפיים של הקליפרס. פשוט מלאכת מחשבת.
איזו קבוצה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יחי האבורג'ינים העם המופלא (פאטי מילס)
יואוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
תמונות קשות
הספארס פשוט מפרקים להם את הצורה!!
האבורג'יני הכניס להם את הדוג'ידידו או איך שלא קוראים לחליל הארוך והעבה שלהם עמוק בתוך ה…
100+
דרור אחרי שהצחקת בהחלט מגיע לך לישון
פה זה גולדן סטייט שחוזרים מ20 הפרש,
לילה טוב ותודה לך
טבח, שחיטה, חיסול ממוקד. הוכחה שכל מה שצריך זה 12 שחקנים מעולים ואינטיליגנטים.
כריס פול עפ 7 נק', 3 אס', 6 איבודי כדור, ו-3 ליטר דמעות…
די ג'ה רי דו שמשמיע סאונד מדהים
אני חושב שכריס פול חולק עליך…
בוקר טוב אוהדי ס"א
עכשיו רק שיתבלו את זה עם קצת האק הא בשביל הצחוקים ואני מבסוט…
בוקר אור רדושקביץ! זה טו גוד טו בי טרו. מפחיד מעט. דורון, אני מתבאס להפסיד, אנסה לשרוד.
קוואי………………………………….. סאמק למה אני לא אוהד של הקבוצה הזו ?
לנארד בשליטה מוחלטת. מדהים.
נקודות לדאגה:
דיאו פרקר ובונר לא יכולים לקלוע מבחוץ.
ככה לא לוקחים אליפות.
אפילו לא בטוח שעוברים סיבוב ראשון, דיאו כבר הפסיק לזרוק קשקושים מבחוץ ולהנכס פניה על כל דבר שזז. לא אלגנטי מדי.
נק לשמחה מוקדמת בסיבוב:
ריברס לא המאמן הכי חכם. פול בקאנט, והוא עדיין שוחק אותו בדקות 4 דק' לתוך הרבע רביעי עם 30 דק משחק.
יאללה משחק 4 הכל מההתחלה.
אתה על אמת ???????
כן.
אמיתי. אם לא יקלעו מבחוץ, הקליפרס יכולים להתאפס על הרחבה שלהם
קליפרס מתאפסים על הרחבה, ראינו מה קרה בגיים 1. וזה תקף לגם סיבובים הבאים
אייל אתה אמיתי?
רק פופ יכול לקחת פסק זמן 7 דקות לסיום כשהוא מוביל ב30. נראה שהוא כבר מסתכל על המשחק הזה כמשחק אימון לקראת משחק 4.
כשסן אנטוניו משחקת ככה בהגנה אין אף קבוצה שיכולה לנצח אותה .
זאת קבוצת הכדורסל הטובה בהיסטוריה .
צריך להודות שהכלים ההתקפיים של הקליפרס מאוד מוגבלים. אם הוא עוצר את פול, רדיק וגריפין הם גמורים. ההגנה מצויינת אבל מול הלוחמים או מול יוסטון יהיה יותר קשה בהגנה לדעתי.
תענוג, התגובות של האוהדים המסורים.
אבל קודם תקחו 2 רצוף.
(שלא לדבר על 3 רצוף, או 6 ב-8 שנים)
אתה מתבקש להפסיק לבכות.
למה לבכות?
לא סובל את הקליפרס!
(האמת היא שכאוהד של הסאנס אני בוכה מבפנים בכל משחק שהספרס מנצחים…)
לא תהיה עוד קבוצה כמו הבולס של 1995-1997, שהפסידה 23 משחקים בשנתיים (מה שהניקס מפסידים בחודש).
ו2 קילו ממחטות למפונק כריס פול שלא יודע להפסיד בכבוד,
צדק מנחם שהזכיר את הפינוק של ילדי ישראל
שיפגעו קשה כשיגדלו.
הפינוק אסון.
אני אוהד את האברוג'ינים יותר מהקבוצה
שמתם לב שלנארד דומה רצח להלו קיטי?
בגללכם כל התקפה של דייויס מצחיקה אותי.
דרור גיא קשה לי להתרכז בזכותכם
חיחחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיח
עכשיו, אחרי שספסר הוז החטיא קרשסל, הבנתי למה הוא לא ברוטציה. קודם חשבתי שזה בגלל שיש לו שם של כוכב פורנו.
הספרס מנצחים את הדרים טים. כן, אמרתי את זה !
וגם את ג'ורדון והלוני טונס!
זה לכאן או לכאן…
אם באגס באני שומר את דאנקן אין לספרס סיכוי
מי זוכר עוד את ההשפלה שביינס חטף מגריפין, החיוך חזר לו לפנים.
חאלאס, אני יודע שזה הימור כבד מצדי, אבל לדעתי לא יהיה קאמבק, לילה טוב, חלומות פז.
ביינס מדאיג
עכשיו זה גג מספנסר הוז
אני מחכה ומקווה למפגש ווריארס – ספרס בגמר המערב.
גם לי יש אסוציאציות לדרים טים. אתה שובר את השיניים על מנת להשיג שתי נקודות ואתה יודע כמעט בוודאות שתקבל שתי נקודות או יותר בצד שני כמעט בכל התקפה.
המשחק עובר ועובר בלי איזה משהו דרמטי… ונגמר 30 הפרש
יכול להיות דרור הקליפרס בקאמבק הורידו ל27 הפרש
בחיאת פופ, תן לי רק עוד האק הא אחד…
מה שיפה אצל הספרס, זה העומק של הקבוצה –
דנקן ופרקר ביחד עם 10 נק' ב-29% מהשדה, והקבוצה מנצחת ב-27 הפרש.
זה לא העומק כמו השימוש בו. אני לא חושב שהספסל של הספארס טוב יותר מקבוצות המערב האחרות (חוץ מהקליפרס ופורטלנד) אבל רק אצל הספארס שחקנים כמו אהרון ביינס, בונר ועוד ימצאו מקום. רק הספארס יכולה לקחת שחקנים שנשכחים בקצה הספסל בקבוצות אחרות כמו גרין, דיאו ומילס ולהפוך אותם לשחקנים חשובים בקבוצה.
*רק פופ יכול
https://www.bostonglobe.com/sports/2015/04/24/for-boston-guy-david-blatt-sure-doing-number-boston/cBTI1LoNnUEBpQaL4cQblM/story.html
התרשמות ממשחקי הלילה:
1) התפרקות הגנתית של יוסטון במשחק הזה. כל קבוצה אחרת מלבד בית האבות של דאלאס היתה מפרקת אותם היום.
2) הארדן- הגיע בדיוק במשחק שצריך אותו. 42 נק', 9 אס' ולא כפה עצמו על המשחק בשום שלב. בעצם אולי כפה עצמו על שחקני דאלאס שמרגישים מחוללים.
3) סן אנטוניו היא התעלומה הגדולה בתולדות הספורט. מה הולך שם? קבוצה של רקובים שלפעמים נראים כאילו תיגע בהם והם יתפרקו לחתיכות ולפעמים נראים כאילו הם קבוצה של אלים שירדו מאולימפוס הכדורסל ומלמדים את בני האנוש איך צריך לשחק את המשחק.
4) מי שאומר שההגנה של יוסטון גרועה לא ראה משחקים שלהם העונה.
אני באמת לא מבין מה נסגר עם ההגנה הלילה, אבל אולי מקהייל לא רצה שהשחקנים יוציאו יותר מדי אנרגיות בהגנה כדיי שיישאר להם מספיק דלק למשחק 4.
אני מאמין שאם לא היה מדובר בדאלאס, אז בהתאם יוסטון היו משחקים נורמלי יותר בהגנה הלילה (לפחות כך אני מקווה).