סיכום יום חמישי הגדול / דור בלוך

יום חמישי הגדול חזר ובענק.

השורה התחתונה של הערב מבטיחה לנו את אחד מהסיבובים הראשונים המשמימים בהיסטוריה, שמהווה קונטרסט חד לזה של השנה שעברה, הבולס, הקאבס והווריורס יהיו בסיבוב השני, אולי בסוויפ, אבל שלושת האנדרדוגיות, הסלטיקס, הבאקס והפלקינס הן שראויות לתשואות היום כאשר הן חזרו הביתה אחרי 2 הפסדים במשחקים הראשונים ונתנו את פייט חייהן בדרך לסוף הבלתי נמנע.

אז בואו ניגש לאקשן.

בוסטון סלטיקס 95 – קליבלנד קאבלירס 103

לפני המשחק עשו הרבה הייפ מהעובדה שג'יימס וג'ייר אר סמית' הגיעו להתאמן באולם שעה לפני הזמן, לפי ג'יימס הוא וג'יי אר סמית' צפו במשחקי פלייאוף ישנים בלילה במלון (שינוי חד מהרגלי הבילוי של סמית' בניו יורק), וסמית' אמר שהוא רוצה להגיע מוקדם לאולם לקראת משחק מספר 3.

לא משנה מה הסיבה סמית' הגיע מוכן למשחק הזה, וסיים עם 15 נקודות ב-50% מהשדה.

בוסטון התחילה להרביץ מתחילת המשחק, והבהירה שאף אחד לא ינצח אותנו במגרש שלנו בלי מלחמה, הסלטיקס שלטו בצבע עם 28-48 בנקודות בפנים, אבל לא הצליחו למצוא את הקליעה שלהם מבחוץ (26%) מה שעלה להם לבסוף במשחק. קליבלנד הובילה ב-8 במחצית החזירה אותה לשוויון ברבע השלישי, אבל אבל שלשות של לאב, ארווינג וסמית' החזירו את הפער לאיזור ה-10 נקודות, ומספר נסיונות קמבאק של בוסטון ברבע הרביעי לא הועילו, כששלשה גדולה של לאב 26 שניות לסיום חותמת את הסיפור.

ג'יימס שלט במשחק עם 31 נקודות, 11 ריבאונדים ותחושה שמתי שהקבוצה שלו תצטרך אותו עם סל גדול הוא יהיה שם, שתי הנקודות הבטוחות ביותר במשחק. קווין לאב הוסיף 23 משלו עם 9 ריבאונדים, והיכולת הטובה שלו היא אולי החדשה הטובה ביותר מהמשחק הזה של הקאבס שממשיכים לנהל רוטציה קצרה באופן מסוכן. קיירי ארווינג היה שקט עם 13 וטריסטון תומפסון, התרומה המשמעותית היחידה מהספסל סיים עם 12 וכמה ריבאונדים קריטיים ברבע הרביעי. שימו לב לכך שברנדון היווד, שון מריון, מייק מילר, וקנדריק פרקינס לא שיחקו, והשאלה הנשאלת היא האם לקאבס יש מספיק עומק כדי להתמודד עם הבולס או ההוקס.

בשורה התחתונה שתי הקבוצות יכולות לצאת מרוצות, הקאבס הבטיחו בפועל את עלייתם לסיבוב השני בלי יותר מדי בלגאן ושחיקה לשחקניהם, ובוסטון שההישג הוא בעצם הגעתם לפלייאוף, רכשו ניסיון פלייאוף חשוב, עמדו איתן מול קבוצת הכוכבים של קליבלנד והם יכולים להביט באופטימיות לעבר עתיד טוב יותר.

מילווקי באקס 106 – שיקאגו בולס 113 (בהארכה שנייה):

או מאן, איזה משחק היה לנו במילווקי.

2:50 דקות לסיום המשחק והסידרה נראו גמורים כשטוני סנאל קלע שתי שלשות רצופות כדי להעלות את הבולס ליתרון 10 על השכנה ממילווקי, זאת לאחר שהבאקס הובילו -18 הפרש ברבע השני לפני שהבולס יצאו לריצה שהביאה אותם למרחק 4 עוד במחצית הראשונה. מידלטון התעורר וקלע 8 נקודות בזמן שנותר והעלה את הבאקס ליתרון דרמטי של נקודות 10 שניות לסיום. רוז לקח את הכדור הוציא עבירה והלך לקו אבל קלע רק אחת משתיים כדי לשלוח את המשחק להארכה.

ההארכה הראשונה הייתה חלשה כששתי הקבוצות מתקשות לקלוע, והסתיימה בשוויון 6-6. הרבע השני נפתח בחטיפה של ג'ימי באטלר בדרך לדאנק שהוביל לריצה של 0-8 שחתמה את המשחק. דריק רוז עם 48 דקות 34 נקודות ו-8 אסיסטים הזיז את השעון אחרונית למרות החטאת זריקת העונשין בתום הזמן הרגיל. באטלר עם 24 סולידיות ב-53 דקות (!!!), גאסול הוסיף 17 משלו עם 14 ריבאונדים, כשנואה לא קיים התקפית עם 2 נקודות בלבד ב-45 דקות. טוני סנל תרם 16 נקודות מהספסל ובזה התמצתה תרומתו של הספסל של הבולס (טאג' גיבסון הוסיף 10 ריבאונדים אבל 6 נקודות בלבד) מהבחינה ההתקפית וכמו קליבלנד גם הבולס עלולים להיות בבעייה עם השחיקה שהשחקנים שלה עוברים לאורך הפלייאוף.

במילווקי כמו בוסטון הרבה אופטימיות לעתיד. ג'יאניס עם 25 נקודות ו-12 ריבאונדים ממשיך להראות התקדמות תחת קיד, מידלטון קלע 18 ומייקל קרטר ווילאימס תרם 19.

ניו אורלינס פלקינס 119 – גולדן סטייט ווורירס 123 (בהארכה)

והגענו למשחק של הערב.

קמבאק מפיגור 17 ברבע הרביעי? צ'אק. הארכה צמודה שהולכת עד לשניות האחרונות? צ'אק. כוכב שלא מוצא את הידית שלו ברבע האחרון אבל אז מתעורר כדי לקלוע את הסל הכי קלאצ'י בסידרה? צ'אק צ'אק סטף קארי.

ניו אורלינס הגיעה למשחק הזה נחושה מאוד לא לגמור את הסידרה בסוויפ, אחרי רבע ראשון צמוד היא לקחה שליטה ברבע השני כשריאן אנדרסון קולע 11 עבור השקנאים. הרבע השלישי המשיך את המגמה וניו אורלינס עלתה לרבע הרביעי עם 20 נקודות הפרש, כש9 דקות לסיום היא מובילה ב-19. אבל שם העסק התחיל להתהפך לה, והוא התחיל להתהפך בצורה מאוד לא צפויה – בקריסה בריבאונד ההגנתי.

שון ליבינגסטון נכנס והביא איתו המון אנרגיה, גרין ובארנס נתנו אנרגיות מתחת לסלים וגולדן סטייט נגסה ביתרון של הפלקינס שלא הצליחו להכניס את הכדור לדיוויס ולא הצליחו לקנות סל, התקפה אחרי התקפה. בפיגור שתיים הווריורס שלחו את דיוויס לקו והגבה החטיא אחת כדי להשאיר לווריורס כדור אחרון וסיכוי. קארי עלה לשלשה 6 שניות לסיום, החטיא, ספייטס לקח את הריבאונד הוציא בחזרה לקארי שקלע שלשה בלתי אפשרית לשוויון 2 שניות לסיום והמשחק הלך להארכה.

הארכה נפתחה כמו שהסתיים הזמן הרגיל, עם שלשה של קארי, כשבארנס מוסיף שלשה וגרין משלים מהלך של שלוש משלו עם סל ועבירה, לאחר שנעשתה עבירה של בוגוט בצבע על דיוויס שלא נשרקה. הפלקינס עוד עשו קולות של של קמבאק אבל 10 שניות לסיום בפיגור 2 דיוויס החטיא זריקה לשוויון וקארי חתם את ההתמודדות עם שתי זריקות עונשין.

האם יכול להיות משחק בינוני עם 40 נקודות ו-9 אסיסטים? כן כן כן אומר סטף קארי. העין הירוקה היה בערב קליעה חלש עם 10 מ-29 מהשדה ו-7 מ-18 מהשלוש, אבל בקלאץ' הוא היה שם, עם אסיסט ענק לבוגוט ושתי שלשות מכריעות. תומפסון עם 28 משלו היה מדויק יותר עם 6 מ-12 מהשלוש. גרין ובארנס כאמור עם 12 ו-11 נקודות בהתאמה אבל גם 17 ריבאונדים ו-7 בהתאמה והמון המון אנרגיות, וגם אופטימיות שהווריורס יכולים להתמודד עם ענקי המערב בצבע. ליבינגסטון הוסיפף 12 ומשחק חסר מורא ברגעים המכריעים.

*

וזה נכתב לפני המשחק:

יום חמישי הגדול איתנו היום כשסבב משחקי מספר שלוש יוצאים לדרך, אחרי ש-7 מ-8 הסדרות הגיעו למצב של 0-2 בתום שני משחקים (אם כי וושינגטון עשתה זאת בחוץ), סן אנטוניו סימנה אמש שהגיע הזמן להתחיל להעלות את הקצב. שלוש פייבוריטיות מובהקות יכולות להבטיח מעשית היום את עלייתן לסיבוב השני והן בלי שום ספק ירצו לעשות זאת על חשבון האנדרדוגיות שעדיין לא הצליחו לנשוך, על אף כמה משחקים צמודים.
משחק מספר שלוש הוא המשחק שיקבע האם הסדרות האלה ימשיכו לחיות או ימצאו את מותן המוקדם, אז צפו להרבה אקשן הלילה, בואו ניגש אליו.
2:00 בוסטון סלטיקס (0) – קליבלנד קאבלירס (2)

בראד סטיבנס סיים במקום ה-4 במשאל מאמן העונה של הליגה, וקשה להתווכח עם הדירוג הזה בהתחשב בעבודה האדירה שהוא עשה עם הסגל המשתנה שלו לאורך העונה. גם התחלת סידרת הפלייאוף עם קליבלנד לא ביטלה את ההערכה הזאת, כששני המשחקים מול קליבלנד היו תחרותיים על אף שהסתיימו בניצחון של הפייבוריטית.
שימו לב במשחק הלילה לרבע השלישי, זה היה הרבע שהרג את בוסטון לאחר שהיא הובילה ברבע השני בשני המשחקים הראשונים. ולא צריך להיות מופתעים מזה. ברבע השני עולים המחליפים והספסל של בלאט פשוט לא מצליח להיות רלבנטי נכון לעכשיו בפליאוף הזה. לעומת זאת בתחילת השלישי לברון וארווינג עולים חדים ורעננים ופשוט טורפים את הפרקט, הייתה זו תצוגה גדולה של לברון גם ברבע הרביעי במשחק מספר 2 שחיסלה את הסיכויים של בוסטון.
בעוד ארווינג ולברון מככבים, לאב ומוזגוב נותנים את התפוקה הצפויה מי שמאכזב מאוד בינתיים הוא ג'יי אר סמית'. יכולת הקליעה שלו מבחוץ קריטית להצלחה של הקאבס בהמשך הדרך ועם 3 מ-15 בשני המשחקים הראשונים, הקאבס לא יגיעו מאוד רחוק בהמשך, כך שצפו שתרגילים כדי לפנות את סמית' לשלשות נוחות יהיו חלק מהאסטרטגיה של בלאט הלילה.
הימור: הקאבס ב-4
3:00 מילווקי באקס (0) – שיקאגו בולס (2)
פייר, מריח שמילווקי תיקח משחק אחד לפחות בסידרה הזאת ואין זמן טוב יותר מאשר ההווה. מצד שני אף אחד לא מצפה שהבאקס יעברו סידרת פלייאוף לראשונה זה 25 שנה דווקא מול הבולס החזקים.
המרחק בין שני האולמות הוא 90 מייל בלבד, כך שאל תצפו לתופעות ג'ט לג במשחק הזה. מה שכן אפשר לצפות לו זה המשך היכולת הטובה של ג'ימי באטלר שממשיך להראות שהוא אחד הכוכבים הכי אנדרייטד בליגה, נכון לעכשיו לא יהיה מוגזם להגיד שהוא הפרנצ'ייז פלייר של הבולס. 31 נקודות, שליש מכמות הנקודות של הבולס בניצחון במשחק מספר 2 היו מנות חלקו.
המקרה של רוז הוא מורכב יותר, אומנם כל עוד הוא מצליח לעמוד על שתי רגליו ללא עזרה ת'יבודו והצוות המקצועי של הבולס אומר תפילת תודה לפסלים האינדיאנים שעוד נותרו שם מתקופת ג'קסון, אבל במשחק מספר 2 האחוזים שלו היו נמוכים מהשדה והוא סיים את המחצית הראשונה בלא נקודות. מצד שני 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים הופכים את התרומה שלו למגוונת יותר גם בערבים שבהם הקליעה לא נכנסת, והאתלטיות היא לא מה שהייתה פעם.
עוד שחקן שהיד שלו לא הייתה מכוונת מספיק הוא פאו גאסול, שקלע 9 מ-29 בשני המשחקים הראשונים, אבל מנגד הוא ממשיך להיות כוח הגנתי שיש להתחשב בו עם 7 חסימות. מירוטיץ' שעוד לא ממש נכנס לסידרה הזאת ולפלייאוף כולו יפסיד את המשחק בגלל פציעה.
מנגד הבאקס מתבססים על ההתקפה המגוונת שלהם כשמידלטון מוביל עד כה עם 20 למשחק, כשגם הנסון,קארטר ויליאמס ואיליאסובה תורמים ספרות כפולות בממוצע. לעומת זאת מילווקי לא מוצאת עד כה את הקליעה שלה, עם 8 מ-33 בלבד. שיפור בעמודה הזאת שצפוי לאור זאת שהם משחקים בבית יעזור להם מאוד.
הימור: הבאקס ב-9.
4:30 ניו אורלינס פלקינס (0) גולדן סטייט וויורס (2)
ניו אורלינס תארח את גולדן סטייט למשחק מספר שלוש, והשאלה שכולם רוצים לשאול היא האם דיוויס יוכל למנוע מגולדן סטייט סוויפ.
ובכן, לא.
אומנם שני המשחקים הראשונים היו לכאורה צמודים בשלבים שונים שלהם, אבל התחושה הייתה שזה בעיקר שאלה של החלטה של קאר והווריורס. המאמן שהפסיד את תואר מאמן השנה למאמן ההוקס (בצדק לטעמי) יפנה את תשומת ליבו לפרסים חשובים יותר, ובעיקר ללהביא אליפות ראשונה לווריורס מאז 1975, האליפות היחידה שלהם בקליפורניה.
המחסום העיקרי של ניו אורלינס כרגע הוא האיבודים, 8 כאלה של דיוויס ו-9 של גורדון הם פשוט יותר ממה שהקבוצה הזאת יכולה להרשות לעצמה, והיא תקווה שהמעבר חזרה הבייתה יעזור להתקפה שלהם להתפקס, ולעשות פחות טעויות.
הפציעות של אבאנס והולידיי שלחו את נוריס קול לעמדה בולטת באופן מפתיע והוא הראה שהוא מוכן למשימה עם 16 נקודות 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים ביום שני.
בגולדן סטייט השחקן המשלים החשוב ביותר עד כה הוא דריימונד גרין. עם 14.5 נקודות 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אבל בעיקר, הגנה מעולה על דיוויס ברגעי הקלאץ', גרין הופך להיות שחקן מפתח לא פחות חשוב מהספלאש בראדרס עבור הריצה של גולדן סטייט. במובן הזה, ניו אורלינס היא אימון טוב עבור הבחורים של קאר, בסיבוב הבא הם יפגשו ככל הנראה את ממפיס (שעלתה הלילה ליתרון 0-2 אחרי שני נצחונות בפורטלנד), ושם זה כבר יהיה שני תאומי מגדל ולא רק אחד.
הימור הוויורס ב-9.
נ.ב: למי שחיכה וציפה הפרק השני של הספר, שיעסוק בווריורס צפוי לעלות בסופ"ש.

לפוסט הזה יש 310 תגובות

  1. קבאס-סלטיקס -4-0 דיויד דרוך,כי כל הפסד יכול לזעזע.באקרון אין פרופורציה.זה נורא שהוא צריך לעבוד ככה אבל רוקי'ס באמריקה מקבלים יחס אחר,לא רק בספורט
    ווריוס-פליקנס -4-1 דייויס שווה נצחון אחד
    בולס-באקס -4-1 יש שיטה ויש כשרון לקחת אחד בסדרה

  2. קליבלנד צריכים להפסיד בבוסטון.
    המשחק הקבוצתי שלהם נחלש מאוד, ואין סיכוי להגיע לאליפות בלעדיו.
    אי אפשר להסתמך רק על היכולות האישיות של לברון וקיירי.

    אם הם יפסידו אולי זה קצת יעיר אותם…
    מקווה שזה יגמר ב-10 לטובת בוסטון.

  3. לפעמים שימי ריגר גורם לי להתקפי צחוק בקול רם באמצע הלילה. על שאמפארט : ״פיל ג׳קסון לא רצה אותו בניקס. הוא גם קולע וגם שומר, הוא לא יכול להיות בניקס״

  4. סמארט אדיר, קיירי ישן בינתיים.
    לאב טוב אבל לא מצוין (הרמה שדרושה לאליפות), הוא ישתפר אבל לא השנה כנראה…
    בוסטון סימפטית

  5. פתאום אני קולט את וורז׳או על הספסל. אם גריפין יצליח למצוא רכז מחליף ראוי לקיירי, הם באמצ יהיו קבוצה מפלצת

    1. ומה עם 5 הצעדים של קיירי שלא שרקו?
      זה פלייאוף. לא משחק יורוליג בו כל נגיעה היא ציפצוף. כאן השופטים נותנין לשחקנים לנצח

  6. קליבלנד צריכה להניע את הכדור יותר, ולהגיע ליותר מבטים נקיים לשלוש. זה היה חלק מרכזי מההתקפה שלהם העונה (בעיקר חסר ג׳יי אר)

  7. משחקו של לברון השתפר מאד מאז מיאמי בדבר אחד לפחות: כניסתו לסל. במיאמי הוא כמעט לא פרץ כי הוא לא ידע איך. לפרוץ עם הכדור, וזה השיפור הגדול ביותר במשחקו.

  8. מי לדעתכם מאמן יותר טוב, דייויד בלאט או בראד סטיבנס?
    לדעתי שניהם טובי, אבל בראד יותר טוב. אולי הרבה יותר טוב. בכל מקרה, אם היו שתי קבוצות שוות והיה משחק על החיים ועל המוות, הייתי רוצה את סטיבנס לקבוצה שלי.

    1. אני חושב שאתה טועה. יש הבדל עצום בין לאמן חבורה של שחקנים צעירים, מוכשרים ונטולי אגו במועדון ללא ציפיות, לבין מה שאתה יודע שיש לבלאט בקליבלנד – אולי המצב הקשה ביותר והלחוץ ביותר בהיסטוריה, כי לספולסטרה היה גיבוי של הסנדק פט ריילי מעליו, ואת ווייד ובוש שזהים בכוח האש לקיירי ולאב, אבל הגיעו עם ניסיון פלייאוף מוכח ו״ביצים״ מוכחות היטב.

  9. שאלוהים ייקח את הפרסומת המפגרת הזאת של סלוצקי ודומינגז בערוץ הספורט כבר. מתחיל להתחרט שלא לקחתי את הסטרימינג של עומר רק בשביל הלצה או שתיים של שימי.

  10. כאן הפרסומות עשר. במיוחד בלייק גריפין ודוראנט ששניהם כשרונות ישר להוליווד. אני לא מגזים. שניהם כשרונים ומצחיקים לאללה

  11. איזה כדורסל מגעיל. בוסטון ממש סימפטיים. הקאבס יידרסו מול מי שלא תעלה מהמערב, אם לא לפני, זריקות מפגרות של לברון וג'ייאר וקיירי, דווקא לאב מראה כמה הוא חכם.

  12. אתם מגזימים זה משחק בית של בוסטון בפיגור 0-2 בסדרה, אין להם מה להפסיד אז הם מרביצים ונותנים את כל הנשמה, ועדיין לא היה רגע במשחק אפילו כשהובילו בנקודה או שתיים שהיה נראה שהם ינצחו, אז תנו קרדיט לקליבלנד.

  13. איזה קרדיט, 1*5 כל התקפה, וזה מצליח עד שנתקלים בקבוצה אמיתית מולך, לא יותר, וזה כשיש לך את שניים מעשרת שחקני ההתקפה הטובים בעולם. אני מתעוור ומאבד את החשק לחיות גם יחד.

  14. לברון פשוט הורס את המשחק הקבוצתי של הקאבס, מחזיק את הכדור 20 שניות בהתקפה ובסוף משליך גאמפ, לפעמים נכנס ולפעמים לא אבל זאת לא התקפה, בשלב הזה של העונה היה אפשר לצפות מהקבוצה של בלאט למשחק התקפה יותר מסודר ומגוון. יש להם נטייה, בעיקר ברבע הרביעי ללכת על הבידודים הדוחים האלה.

  15. קליבלנד משחקת יותר מכטוער באחד נגד כולם שלה אפילו יותא=ר ממשהיה במיאמי.
    מה בדיוק בלאט לימד אותם, אני רוצה לדעת.

  16. סורי אבל מה שאני ראיתי:3 רבעים ראשונים היה אחלה של משחק שוטף של קליבלנד מול אלימות לא ברורה של בוסטון, לגבי הרבע האחרון אתם צודקים.

  17. קראודר גדול היום, חבל שבזבז נקודה על הקו. אפרופו קו, מגמת ההאק מתרחבת אפילו לטריסטן תומפסון, שחקן של 64% מהעונשין. נראה לי שקצת הגזמנו. מה הצעד הבא? האק א קארי כדי למנוע ממנו את השלשות?!

  18. מפתיע שסטיבנס השאיר את תומאס על הספסל כל הרבע הרביעי אבל הבעיה של הסלטיקס היתה בהגנה ולא בהתקפה

  19. מנחם אם הקאבס לוקחים אליפות השנה אני משאיל לך לימוזינה למשך כל הביקור הבא שלך בארץ. מומי ינהג. עם שמפניה קריסטל במושבים מאחור ומה שבא לך. אשכרה לא מומלץ לצפייה מתחת לגיל 18. לילה טוב, מקווה שלא יהיו לי סיוטים ממה שראיתי.

  20. בוסטון ןמילווקי קרובות מאוד להדחה בסוויפ.
    לא הפתעה גדולה – אין לקבוצות עם מאזן שלילי מה לחפש בפלייאוף.

  21. היום נראה איזה גברים הם הילדים היפים של ג"ס. בינתיים ניו אורלינס מכים אותם בטוסיק והם נראים אובדי עצות

  22. בינתיים אחרי פתיחה רצחנית הלוחמים קפאו לגמרי, מבטים פנויים של כל קלעי החוץ נופלים בחוץ והירידה שלהם להגנה גרועה לאללה

  23. אני חוזה בשני המשחקים ואני יודע שאתם רק בשיקגו. אז לידיעתכם טייריק אוואנס עושה בווריורס שמות. קודם ריאן ודייויס הרסו אותם

    1. אני ממש לא נגד שיקגו. ניחוס עובד רק כאשר אתה אומר משהו על קבוצה שאתה בעדה…
      (ואני בעד כל מי שלא תשמש סמרטוט בדרכה של קליבלנד וה- GM שלה, לברון)

    1. אבל אני לא מאמין לך. אם אתה מהאתר הישן, אז כתוב כאן את הקבוצה שאתה הכי אוהב והקבוצה שאתה הכי שונא, ומה שם אחיך

  24. מכור לא מכור, חבר'ה עוד שבוע קרב המאה פאקאיו – פלויד
    מישהו מרים פריוויו חגיגי ?

  25. יאללה. נאלץ לעזוב אתכם. מחר בבוקר מוקדם נסיעה לאטלנטה לראות הופעה של הנכדות בבית הספר.
    ג"ס קטעה ההפרש ל-8
    יש משחק!

    1. אתה מעדיף הופעה של הנכדות על פלייאוף אן בי איי ? משהו לא בסדר בסדרי העדיפויות שלך בן אדם !

  26. בנ"א כבר ארבעה שחקנים בספרות כפולות. בג"ס רק האחים. ההפרש בריבאונדים מטורף לגמרי, 33 לנ"א לעומת רק 20 לג"ס. נראה סג"ס לא רוצים להתאמץ במשחק הזה.

  27. היה איזה דיבור שהספסל של הווריורס יכול לעשות פלייאוף בעצמו…
    בינתיים אני לא רואה מליבינגסטון, ספייטס ואיגואדלה שום דבר חיובי.
    וכשמהצד השני קול, אנדרסון והולידיי נותנים תפוקה אדירה זה נראה כמו החמישיות השניות של הספרס מול הקליפרס

  28. לא משחק שמחזק את ההרתעה הגם ככה מוגבלת של הלוחמים. אלא אם כן הם ייתנו פה קאמבק מהסרטים… אני מניח שאם תוך 3-4 דקות ההפרש לא מתקרב לחד ספרתי קר ידמור כוחות למשחק הרביעי

  29. המונטי הזה מתראיין לו בנחת בזמן שגולדן חותכת לו 5 סנטימטר מהשמוק

  30. להבדיל מהמזרח, הקבוצה בבמקום ה-8 במערב היא קבוצה חזקה. ניו אורלינס הגיעו מוכנים למשחק, והם משחקים באינטנסביות הן בהגנה, והן בהתקפה.
    גם סן אנטוניו של השנה שעברה, שהיא אחת מהאלופות המרשימות שראינו (ולא קל לכתוב את זה…), הזיעה בסיבוב הראשון מול דאלאס בסדרה של 7 משחקים.

  31. הפליקנס פשוט לא סוגרים לריבאונד. הם ינצחו את המשחק הזה כנראה אבל רק בגללם זה נהיה צמוד לא בזכות הווריורס.

  32. גם לכם נראה כאילו עבר חתול שחור בין הבעלים של השקנאים לאשתו ?

  33. וואווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

  34. יוסי, אל תעשה את זה, לחיים יש עוד כל כך הרבה להציע… סמיילי

  35. אגב בשלשת שיוויון המטורפת הייתה גם עבירה, אם כי אין סיכוי לקבל שריקה בסיטואציה הזו.

  36. החוק הזה הכרחי בשביל למנוע האק א-שאק אבל צריך קצת שיקול דעת. במקרה כזה צריך לשרוק לעבירה רגילה לדעתי.

    1. בינוני לחלוטין. היו לו משחקים טובים מזה. במשחק טוב הוא סוגר ענין ברבע השלישי ולא חופר בור של 20. ה 40 נקודות רק מראות עד כמה גדולות היכולות שלו.

    2. 10-29 מהשדה זה משחק בינוני לכל שחקן וגם אם נוריד 2-3 זריקות קשות בסוף שעון שלא היו בשליטתו זה עדיין אחוז מאוד נמוך מהשדה. לזכותו של יאוק העיניים אפשר לציין את האחוז האפקטיבי הסביר פלוס שלו, בסביבות 55%.
      אומנם ניצחון של אופי והכל אבל אם אני קר אני לא מתלהב יותר מדי מהמשחק הזה ולמען האמת, לא מתלהב מהיכולת של הקבוצה שלו בסדרה הזו כשהפנים קדימה ועם 67 נצחונות יש רק מטרה אחת לנגד עיניהם.

  37. איזה יופי של משחק. גולדן סטייט הוכיחו אופי ונחישות בניצחון הזה.

    קאמבק שאני לא זוכר בפלייאוף מאז הקאמבק של הקליפרס מול ממפיס לפני שנתיים+ הדקה האחרונה של משחק 6 מיאמי-ספארס עם קרי על תקן ריי אלן. פשוט יוצא מהכלל.

  38. ג.ס יצאו ענקיים .
    אבל בינתיים הפליאוף שהבטיח רבות לא מקיים.
    3 סדרות במשחק 3 כבר ב 0-3 .
    גם ביתר הסדרות למעט כמובן קליפרס -ס.א העסק נראה קל מדי כרגע (אז אולי תהיה איזו סדרה שתתאזן …אך ביחס שנה שעברה זה נראה קל מדי).

    התקווה שלי שבחצי הגמר האזורי הכל ישתנה .
    מסתמן שאלו יהיו הסדרות (מהקל לכבד).
    אטלנטה -וושינגטון …האחרונה במגמת התחזקות .

    יוסטון -ס.א …אם ס.א תעבור את הקליפרס זה בזכות האופי ולא הכישרון האינדיבידואלי וזה בדיוק מה שהם יצטרכו בסדרה הבאה …אם הם יגיעו אליה (אגב זה יכול להיות קליפרס -יוסטון לסדרה פנטסטית ועדיין לא פסלתי את דאלאס ).

    ג.ס -ממפיס לקלאסיקה של היפה והחיה.

    אבל סדרת הסדרות תהיה קליבלנד -שיקאגו לסדרת מכות "ללקק את האצבעות "

    נקווה שחצי הגמר האזורי יבצע אותנו על שלב ראשון רדום משהו.

  39. ג"ס היו מדהימים בסוף, אבל כל ההפסד הוא של נ"א ושל המאמן שלהם. אתה נכנס עם יתרון 20 לתוך הרבע הרביעי, נגד הקבוצה הכי מסוכנת בליגה. מה אתם הייתם עושים? הנה מה שאני הייתי עושה: לוקח כל פוזישן עד סוף השעון, ומנסה לסיים אותו בצבע, עם שתי נקודות בפנים או שתי קליעות עונשין. יש לך את השחקנים בשביל זה. מצד שני, כשהכדור אצל הווריורס, שומר טוב, ומחלק פאולים. שילכו לקו. או שתי נקודות או אחת (הם טובים מהקו), אבל לא שלשה. זכור שיש לך יתרון של 20!, עם כל דקה הם מורידים לך נקודה מהיתרון, עדיין אתה מנצח.

    1. צביקה לפי התגובה שלך אני משער שלא ראית את המשחק, הווריורס פשוט שלטו בריב ההתקפה וזה מה שהחזיר אותם למשחק ברבע הריעי ויותר מדוייק בשש הדקות האחרונות כשההפרש עמד על 17 לשקנאים. אם כבר הטעות של וויליאמס היתה שלא הכניס את אשיק בשביל הריב אבל מצד שני אנדרסון היה מצויין בהתקפה והיה חבל לוותר עליו ועם אשיק הלוחמים היו יכולים לנצל מיס מצ וגם לרוץ ביתר קלות.
      ועם כל זה הפליקנס היו ביתרון 5 12 שניות לסוף..

  40. זה משחק שהוא דוגמא טובה למשחק שבו אם השקנאים היו מבצעים האק דה לקראת סוף שעון ההתקפה או לפני ההוצאה לפועל של הגולדן, הם היו שומרים על היתרון מנצחים את המשחק, אך הם העדיפו למות יפים, כל הכבוד להם…

  41. שגיא, בדיוק ראיתי את המשחק, ואני חושב שמה שהצעתי היה פותר את הבעיה. כשאתה שולח אותם לקו, הסיכוי שלהם לקחת ריבאונד התקפה יורד מאוד.

  42. הבן השחור – מה שכתבת בהחלט תואם את מה שאני כתבתי. הם היו צריכים לעצור את המשחק שלהם ולשלוח אותם לקו. 1.6 נקודות (ג"ס קולעים 80% מהקו בערך) עדיף על 3….

  43. בכל מקרה היה בוקר מהנה ביותר, עם ההארכות בשני משחקים. המשך ראוי להופעה הנהדרת של ספרס וקליפרס אתמול. זה פלייאוף בסקטבול!

  44. אחרי שמנחם יראה את השלשה של קארי, זו תהיה הפעם האחרונה שהוא יעדיף הופעה של הנכדות שלו על פני משחק פלייאוף ב 4 לפנות בוקר. במקום זה הוא ישכור צלם לפי שעה שיתעד את המופע המקסים של החמודות ואחרכך יצפה בהן רוקדות על גבי מסך פלזמה 70 אינץ" שלו, בדיליי של כמה ימים… סבא טוב.

  45. בגלל זה העדפתי שלא נעלה לפליאוף, מונטי מאמן גרוע , אם לא היינו עולים היו מפטרים אותו , מקווה שלא נצטרך לחכות 7 שנים כמו אוקלהומה

  46. שכר לימוד – כוכב צעיר שמוביל קבוצה, בפלייאוף הראשון שלו, צריך ללמוד בדרך הקשה.
    גם ג'ורדון הגדול לא זכה באליפות ברודאו הראשון שלו.

    היוצאים מהכלל הם כוכבים שהצטרפו לקבוצה מוכנה עם סופרסטאר מבוגר – דנקן לספרס עם האדמירל, מג'יק ללייקרס עם קארים, בירד לסלטיקס עם טייני ופאריש.

    1. גיא, אני רוצה להתנצל אם פגעתי בך בטעות אתמול. לא הייתה איזה שהיא כוונה לפגוע, והכל נאמר בהומור. אז אם נפגעת – אני מצטער.

      1. חס וחלילה, ברור שהכל בהומור!

        אם כבר, אני צריך להתנצל בפני רוז
        על שהוספתי לו שעות מנוע לברכיים…

        !With great power comes great responsibility
        (תרגום: אנו המנחסים, צריכים לשקול מילים!)

  47. יש לי הרגשה שכמה קבוצות לא הגיעו לפלייאוף, חלקן עקב שחקנים חסרי אופי (ברוקלין, טוקנטו?) וחלקן עקב פציעות(פורטלנד, דאלאס?).
    הסיבוב הראשון השנה לא מזכיר את זה של שנה שעברה, אני מקווה שבסיבוב השנע הכל יתכנס לכדי שיא של טירוף ותחרותיות.
    בינתיים הסידרה של הספרס קליפרס היחידה שבאמת מרגישה כמו פלייאוף, עם כל הכבוד, ויש, לכל השאר.

  48. וואו, מה נגיד ומה נאמר על הווריורס וסטף קרי?
    ראיתי את המשחק רק מאמצע הרבע הרביעי, ומזל שכך..אחרת עוד הייתי נרדם בסוף הרבע השלישי, מתוך אמונה שהמשחק בכיס של השקנאים.
    אם עכשיו קרי מקבל את הmvp, אז כבר באמת שלא אכפת, למרות אהדתי ליוסטון והארדן..
    זה מסוג המשחקים שאתה אומר לעצמך ״פאק״.. אם מישהו מוכן לשים את הכסף שלו נגד הווריורס – בין אם זה מול הספרס, קליבלנד או ממפיס – שיהיה לו בהצלחה..

  49. ניו אורלינס , בוסטון ומילווקי קבוצות צעירות שצוברות נסיון , אף אחד לא ציפה שינצחו יותר ממשחק אחד

  50. אסור לשכוח שמירוטיץ' לא שיחק בשיקאגו ולכן תרומת הספסל הפכה לשולית עוד יותר.
    מה שכן – הם שוחקים את באטלר בצורה מאסיבית, אבל פשוט אין להם מחליף בשבילו.

    לגבי הווריורס – יש להם סגל כל כך טוב, רק שהם מתחילים לפתח תלות גדולה מדי בקרי.

  51. משעשע (לא לאוהדי הפליקנס, כמובן) עד כמה הסל מזכיר את הסל של ריי אלן במשחק 6 (וגם לא לאוהדי הספרס…)

    החטאה, רב' התקפה, שלשה מהפינה, KO!

  52. ראיתי עכשו את מילווקי מהקלטה. מישהו מסוגל להסביר לי איך המאמן הדגול של מילווקי, ג'ייסון קיד משאיר בהארכה השניה 5 שחקנים גמורים על הפרקט כשהוא רואה אותם מחטיאים מעייפות נסיון אחרי נסיון ולא משתמש באלייסובה דאדלי בייליס ופצ'וליה שיושבים טריים ןמתוסכלים על הספסל.קיד יושב מאובן על הספסל שלו ולא עושה כלום.
    אני הייתי מפטר אותו כבר היום.

  53. לקאבס אין בעיה של עומק. לא נראה לי שזה יד המקרה שדווקא ארבעת השחקנים היחידים עם נסיון פליי אוף לא משחקים בסדרה הזו, בזמן שקיירי, לאב, תומפסון, דלובדובה וסמית׳ טוחנים זמן פליי אוף…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט