מעתה ועד סוף העונה – התחזית שלי למשחקי יום ראשון ב-NFL / מנחם לס

Quarterback or a Holywood star? – Tom Brady

עד עתה זה היה יותר טפשי לנבא מנצחי משחקי NFL מאשר לנבא משחק רולטה בלאס ווגאס. אבל עתה, אחרי ששני שליש העונה מאחורינו, אפשר להתחיל לעשות תחזיות קצת יותר אמינות מסתם ניחושים.

משחקי השבוע ה-11

*מיאמי דולפינס בבופלו בילס

מיאמי מנצחת. הפרש קטן מ-10 אבל היא מנצחת, ואני אומר זאת למרות ההפסד המרגיז לקולטס בשסוע שעבר. אבל אם אתה זוכרים, בלי ההפסד הזה הם היו הפתעה הליגה רק לפני שבועיים כשהטייטנס גרמו להם להיראות כקבוצה הטובה בהסטוריה של הליגה. מיאמי חייבת לנצח אם יש לה תפילה לתפוס את אחת מקבוצות ה-3-6 שלפניה. לי נעשה קשה יותר ויותר לבטוח בפיצפטריק וההתקפה של הבילס. אצל הדולפינס ההגנה מתפקדת מצויין, אבל ההתקפה היא עדיין עבודה בהתהוות. הפתעת העונה של הדולפינס היא הקוורטרבק שלה, ריאן טנהיל, אם נתעלם מהמשחק האחרון.

*פילדלפיה איגלס בוושינגטון רדסקינס

נצחון ברור ללאינדיאנים מהבירה. האיגלס הם ב-MESS גדול. זה מתחיל כמובן עם זעזוע המוח של מייקל וויק, והחובה על הרוקי קוורטרבק ניק פולס לעלות לראשונה כקוורטרבק פותח במקצוענים. לי יש הרבה בטחון בצעיר המצויין מאונ' אריזונה, אבל לבקשו להגיע למכתב בבירה נגד הקהל המטורף שם ולהביא נצחון זה לדרוש הרים וגבעות. דווקאט במשחק הזה האיגלס היו רוצים את וויק שיישא כדור כמו רוברט גריפין III. טוב כמוהו הוא לא מסוגל, אבל קצת. פולס לא מסוגל לרוץ חמישה מטרים – – זה לא המשחק שלו. RG3 ימסור וירוץ למעלה ולמטה נגד ההגנה השבירה של האיגלס. השאלה שלי היא אם אנדי ריד נשאר מאמן שם עד סוף העונה.

*גרין ביי פקרס בדטרויט ליונס

בפרה-סיסון הייתי נותן לדטרויט סכוי במשחק הזה. לא היום. אמנם ל-"COMEBACK KIDS" נגמר הדלק בשבוע שעבר, וההתקפה שלהם די פצועה, עדיין יש להם מספיק עבור הליונס. וההגנה לא תתן למאט סטפורד כל תעלות אוויר פתוחות וכשרונו הגדול של קלווין ג'ונסון יתבזבז. דטרויט הפסידו נגד הויקינגס בשבוע שעבר משחק שהיה MUST WIN עבורם, וההתחלה האיטית שלהם כנראה הוציאה את האוויר מהבלון. לגרין ביי תמיד קשה בדטרויט ואיש לא אומר שיהיה קל, אבל האורזים מויסקוןנסין ינצחו.

*אריזונה קרדינלס באטלנטה פלקונס

אוקיי, הפלקונס סבלו את הפסדם הראשון בשבוע שעבר, ואני מעולם לא טענתי שהם טובים מספיק ל-0-16. אבל הם הפסידו לסיינטס המשתפרת, בעוד שאריזונה עומדת עם ראשה למטה. האופנסיב ליין שלהם הוא כנראה החלש בליגה (41 סאקים של הקוורטרבק, שיא NFL), וההתקפה לא טובה יותר. מה שנכון הוא שההגנה שלהם מצויינת, אבל יהיה להם קשה מאד להסתדר עם טוני גונזלס, רודי ווייט, וחוליו ג'ונס. הם ימצאו חורים בסקנדרי של הקרדינלס, והפלקונס יסיימו בנצחון ברור בהפרש ספרות כפול.

**טמפה ביי בוקנהירס בקרולינה פנת'רס

משחק שני ברציפות שאראה משולחן העתונאים בשרלוט. אשאר שם כבר עד יום חמישי לחג ההודייה. אני מתפלל למשחק כמו בשבוע הבא, אבל משחקים כאלה אתה זוכה לראות רק 3 פעמים בחיים. ראיתי כבר שניים. מסיבה ברורה לא רוצה שמחר יהיה השלישי. אני מאמין שההפסד לדנבר ופייטון מנינג בשבוע שעבר שבר את ליבם והם לא יצליחו להתאושש בזמן. בנוסף, טמפה ביי משחקת את הפוטבול הטוב ביותר שלה מאז 2011. ה-'מסל המסטר' דאג מרטין שוב יעשה יארדים גדולים וג'אש פרימן יעשה יארדים רציניים בנשיאה. האם קם ניוטון מסוגל לצאת מהפאנק שאליו ניכנס? העונה הזאת שלו היא ההגדרה של "SOPHOMORE SLUMP" – הנפילה של אנשי השנה השנייה. הוא חייב לצאת מהמשבר לתת לפנתרס סכוי כלשהו. טמפה ביי צתא מנצחת.

*קליבלנד בראונס בדאלאס קאובויס

הקאובויס – "AMERICA TEAM" יעני – היו ברי מזל בשבוע שעבר כששיחקו נגד קבוצה מושפלת כמו האיגלס. מצד שני עלי להודות שהרקורד שלה – 5-4 – הוא לא רע כפי שהוא נראה כי הם הפסידו לקבוצות הטובות בליגה, ובהפרשים קטנים. טוני רומו וחייליו הפסידו בפחות מטאצ'דאון לרייבנס, לג'איינטס, ולפלקונס. הם עדיין נלחמים עם תקווה קלושה לפלייאוף. לבראונס, עם 7-2, אין על מה להילחם מלבד כבוד. כל הבק-פילד שלהם מורכב מרוקיס, והם פשוט מתכוננים לעונה הבאה כשטרנט ריצ'רדסון משחק נפלא ממש כפולבק (והפבק לחילופין), אבל ההגנה של דאלאס תתרכז בו ותספוג את היארדים שלו. נצחון בספרות כפולות לדאלאס באיצטדיונם שהוא יותר ארמון מלכות מאיצטדיון פוטבול.

*ניו יורק ג'טס בסנט לואיס רמס

הספור פשוט: עד שלטים טיבו יינתנו המושכות, הג'טס ימשיכו להפסיד, אפילו לאחת הקבוצות החלשות בליגה. למעשה היא חלשה נגד חלשות ובינוניות, אבל היתה מצויינת נגד סיאטל וסן פרנציסקו. אבל זוהי קבוצה בלתי עקבית ביותר. אבל הג'טס במערבולת אישית כזאת גדולה עם כל הבלגן עם מרק סנצ'ז וטיבו, שאפילו בשפל אני מאמין שהרמס ינצחו, אלא הבלתי יאומן יקרה וטים יקבל את הכדור. לג'טס ההגנה מס' 30 בחולשתה בליגה, ואפילו סטיבן ג'קסון – נושא הכדור הענתיקרה, יבקע בה חורים. הרמס ינצחו בהפרש קטן.

**ג'קסונוויל ג'גוארס ביוסטון קטסנס

מה לדעתכם קורה כשהקבוצה שלדעתי היא החזקה ביותר היום משחקת בבית נגד החלשה ביותר? ישנם שיאמרו שזו התפאורה הכי טובה להפתעה, אבל אני לא מאמין שהיא תקרה הפעם.

*סינסינטי בנגלס בקנזס סיטי צ'יפס

מה עשו הבנגלס בשבוע שעבר? השפ]ילו את אלופת הסופרבול 13-31 ופתאום הם בתמונת הפלייאוף. מנגד, הצ'יפס שיחקו יותר טוב מהסטילרס במנדיי נייט פוטבול והיו צריכים לנצח, אם לא עשו כמה שטויות קולוסליות ופשוט נתנו ל-'בן הגדול' נצחון שלא הגיע לו. האינטרספשיון של מאט קסל בהארכה קבר אותם. אז יש כאן קבוצה המנסה לעשות את הפלייאוף נגד קבוצה שכנראה נאבקת על בחירת דראפט ראשונה. אז תנחשו מי ינצח.

*ניו אורלינס סיינטס באוקלנד ריידרס

הסיינטס לוהטים מחום, והם עלו מהפחת ועתה מחשבתם היא פלייאוף. המשחק הזה הוא לא סתם משחק שעליהם לנצח, אלא משחק שאסור להם להפסיד. למה? כי ארבעת משחקיהם הבאים הם נגד הניינרס, הג'איינטס, הפלקונס, והבוקנירס. ארבעה משחקים שקשים מהם לא תוכל למצוא. הסיינטס ינצחו כי הם חייבים.

*אינדינאפוליס קולטס בניו אינגלנד פטריוטס

אחד המשחקים המעניינים ביותר של יום ראשון. קוורטרבק צעיר בדרכו לגדולה – אנדרו לאק – נגד הקוורטרבק השולט, החתיך, המבוגר, והגאה. אולי זה לא פייטונג מנינג נגד תום בריידי, כשפייטון שיחק בקולטס, אבל לאק נגד בריידי לא נופל בהרבה. ה]פטריוטס ינצחו אבל הקולטס יתנו להם קרב על הכסף.

*דנבר ברונקוס בסן דיאגו צ'ארג'רס

בפעם האחראונה ששיחקו, הצ'ארג'רס נתנו לברונקוס לחזור מדפיציט של 24 לנצחון. זה לא יקרה יותר כי עם פייטון מנינג לא יהיה דפיציט של 24. למעשה לא יהיה דפיציט כלל וכלל. אני חושש מ-BLOWOUT של דנבר על סן דיאגו במשחק החוץ הזה.

*בולטימור רבנס בפיטסבורג סטילרס

שתי הקבוצות תיפגשנה פעם נוספת עוד שלושה שבועות. תוצאות שני המשחקים יקבעו את ה-NFC צפון. ללא בן רואת'ליסברגר, פיטסבורג ישמרו על הפרש קטן לרעתם רק בגלל שזה משחק ביתי, אבל העורבים חוזרים הביתה מנצחים.

*שיקגו ברס בסן פרנציסקו ניינרס

זעזוע המוח לג'יי קטלר הוא מכה כמעט אנושה. ג'ייסון קמפבל הוא מחליף הרבה יותר טוב מקלב היין, וגם הניינרס ישחקן כנראה ללא אלכס סמית' – זעזוע מוח גם לו – אבל קטלר הוא לא סמית'. אני חושש שללא סמית' הניינרס יהיו יותר טובים עם קולין פקרניק. הניינרס ינצחו בפחות מטאצ'דאון!

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. מישהו מכיר אזור פוטבול מצויין, שאפשר לעקוב דרכו באופן יומיומי על המשחקים (חוץ מזה של ESPN)? אני רוצה ללמוד עוד על המשחק הזה.

    מאמר מצויין.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט