פריוויו יום שני / רון טחן

חמישה משחקים צפויים לנו היום: טורונטו תנסה להתאושש בפילדלפיה, הלוחמים ינסו להימנע ממבוכה בברוקלין, גארנט יארח את מאמנו לשעבר דוק ריברס והקליפרס, גוראן דראגיץ' יארח את מי שהייתה עד לא מזמן קבוצתו לשעבר פיניקס, ולקינוח, ניו אורלינס תנסה להיצמד לאוקלהומה השמינית במערב.

פילדלפיה (46-13) – טורונטו( 37-22) 2:00

מאזן פנימי 0-3 לראפטורס

יחסית לציפיות הנמוכות ממנה, פילדלפיה נראית בסך הכל בסדר ומצליחה לנצח פה ושם, כאשר ג'ייסון ריצ'ארדסון הותיק שחזר לאחר היעדרות ארוכה מנצל את הבמה כדי להוכיח שעדיין יש לו מה לתרום  בליגה (האם זה אומר שישוחרר בקרוב?).

http://youtu.be/hZ6JcJ6Gnx4

לצערם של אוהדי הראפטורס, לא ניתן לומר זאת על קבוצתם. דווקא לאחר משחקם הטוב ביותר העונה בו הביסו בחוץ את מוליכת המזרח מאטלנטה, טורונטו הפסידה כבר 5 פעמים ברציפות, כולל תבוסה ביתית לגולדן סטייט והפסד מביך לניקס.  כוכב הקבוצה, קייל לאורי, כנראה עדיין לא התאושש מהשתתפותו במשחק הכוכבים, שכן מאז הוא עומד על 11.6 נק' למשחק ב 29% בלבד .

היום תהיה ללאורי וקבוצתו הזדמנות יוצאת דופן לצאת מהמשבר לפני המפגש הקרוב עם קליבלנד,  שכן בפילדלפיה החלשה גם כך, נרלנס נואל לא ב 100% כשירות ורוברט קובינגטון לא צפוי לשחק. אני מאמין שהקנדים סוף סוף ינצחו, ובגדול. טורנטו ב 25

ברוקלין (33-24) – גולדן סטייט (11-46) 2:30

מאזן פנימי 0-1 לווריורס

ברוקלין נראית לא רע לאחרונה,  ובמשחקה הקודם גברה בחוץ על דאלאס, כאשר דרון וויליאמס מזכיר את ימיו היפים עם עם 25 נק'. במידה ודי-וויל ימשיך להרשים ויסחוף אחריו את ג'ו ג'ונסון וברוק לופז, ברוקלין, שהתחזקה מאוד עם הגעתו של תד'אוס יאנג, יכולה להיות אופטימית לגבי יתר העונה.

היום היא תארח את גולדן סטייט הנפלאה, לה זה יהיה משחק החוץ האחרון ברצף הנוכחי לפני החזרה הביתה לשלושה משחקים רצופים. אמש הקבוצה כבר נקלעה לפיגור בן 26 נק' מול בוסטון הלוחמנית, אך קאמבק אדיר בראשותו של סטפן קארי סידר לה את הניצחון.

אני מאמין שהלוחמים יגיעו היום עייפים, ושהנטס ינצלו זאת לניצחון מפתיע וחשוב בקרב על הפלייאוף במזרח. הנטס ב – 6.

מיאמי (33-25) – פיניקס (29-31) 2:30

מאזן פנימי 0-1 להיט

משחק חשוב לשתי הקבוצות, בו כל העיניים יופנו לעברו של גוראן דראגיץ', שיארח בביתו החדש את מי שהיו עד לא מזמן חבריו לקבוצה. למי שזוכר, דראגיץ' הועבר למיאמי לאחר שהביע בפני ראשי הקבוצה את רצונו העז לעבור, כאשר הוסיף כי במידה ולא יקבל את מבוקשו, הוא בכל מקרה לא מתכוון לחתום בקבוצה מחדש.

בעוד מיאמי נמצאת במצב טוב יחסית, עבור פיניקס כל משחק הוא קריטי אם ברצונה להגיע לפלייאוף. לאחר שהובסה בביתה ע"י האלופה, זוהי ההזדמנות של הסאנס לתקן.

אריק בלדסו שהפך להיות ה-רכז הבכיר של הקבוצה מאז עזיבתו של דראגיץ' (ואיזייה תומאס) בוודאי יעלה עם מוטיביציה מיוחדת, אך אני חושב שזה לא יספיק היום לפיניקס, שלא תצליח לעצור היום את חסן וויטסייד.

מינסוטה (45-13) – קליפרס (21-39) 3:00

מאזן פנימי 0-1 לקליפרס

לא פעם הוזכר שמו של גארנט כמועמד להגיע אל הקליפרס, אך במועד הטריידים האחרון גילינו כי מינסוטה, קבוצתו הראשונה בליגה, תהיה זו בה יסיים את הקריירה המפוארת שלו. גארנט אמר לאחר משחקו הראשון כי לא האמין עד כמה התגעגעו אליו במינסוטה, ולמרות שמבחינה מקצועית הוא לא מזכיר במאומה את השחקן שהיה, הוא נראה מחויך ושליו יותר מתמיד. בנוסף, מינסוטה ממשיכה להציג יכולת חיובית מאז שרוב פצועיה חזרו לשחק, רוביו חזר להלהיב את הקהל, שני הרוקים המבטיחים, אנדרו וויגינס ומלך ההטבעות זאק לווין אחראים להיילייטס, ומי בכלל זוכר שהקבוצה נמצאת עמוק במקום האחרון במערב? גארנט, השחקן שהרוויח עד כה יותר מכל שחקן אחר ממשחק כדורסל נטו, השתמש בחלק מכספו כדי לרכוש 1,000 כרטיסים לאוהדי הקבוצה למשחק, הוא בוודאי ישמח לנצח את מאמנו לשעבר מבוסטון, אך זה לא באמת תלוי בו.

סוף ראוי לקריירה

עם כל הכבוד למינסוטה, הקליפרס לא מתכוונים לעשות הנחות לאף אחת בניסיונם להשיג יתרון ביתיות לסיבוב הראשון., ולמרות היעדרותו של בלייק גריפין, כריס פול ובעיקר דיאנדרה ג'ורדן מחפים על חסרונו. הקליפרס אולי יתקשו בהתחלה, אך פול יתעורר בזמן כדי להבטיח ניצחון חוץ שלישי ברציפות.

דאלאס (22-39)– ניו אורלינס (32=27)  3:30

מאזן פנימי 1-2 לדאלאס

שימו לב לניו אורלינס. למרות שהיא חסרה כבר ארבעה משחקים את הכוכב אנטוני דיוויס ,וכן את  ג'רו הולידיי וראיין אנדרסון הפצועים, אתמול מול דנבר היא ציינה את ניצחונה החמישי ברציפות (שיא עונתי), ורחוקה חצי משחק בלבד מאוקלהומה שבמקום השמיני. היום היא תנסה לסגור את הפער, כשתצא להתארח אצל דאלאס.

עונה מצוינת של טייריק אוואנס

כבר תקופה ארוכה שדאלאס לא משכנעת. למרות התחלה טובה של העונה, מאזן לא רע ומקום די מובטח בפלייאוף, הקבוצה נחשבת למועמדת חזקה להדחה שנייה ברציפות כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף , וזאת למרות חיזוק הסגל במס' מועדים שונים.

גפ היום צפויים שני הצ'אנדלרים של הקבוצה (טייסון ופארסונס) לשבת בחוץ, ואני מאמין כי בדומה לשלושת המפגשים הקודמים בין הקבוצות העונה, גם היום נקבל משחק צמוד שיוכרע רק לקראת הסיום. מי תנצח? אני מהמר על עוד התעלות של טייריק אוואנס, וניצחון שישי ברציפות לשקנאים.

לפוסט הזה יש 42 תגובות

  1. אני חושב שסוף סוף הבנתי מה פילי עושים.
    כדי לדרבן שחקנים להיות טובים, הם מציעים למי שישחק ממש טוב את הפרס האולטימטיבי, כרטיס יציאה מפילידלפיה!

  2. מה יותר הזוי ממה כשאני מסתכל על הבוקס סקור של דאלאס בערך מאמצע המשחק:
    1. רונדו מוביל אותם בנקודות (!)
    2. מונטה אליס מוביל אותם בריבאונדים (!!)
    3. אמרה סטודמאייר מוביל אותם באסיסטים (!!!)

    אנחנו חיים באיזה עולם הפוך ולא סיפרו לי?

  3. התבשרנו הלילה שכן אנטוניו עקפו את הלייקרס והפכו לקבוצה עם אחוז הניצחונות הגבוה בהיסטוריה של הליגה, עם 61.4 מול 61.1.

  4. איזה רטרו זה לראות את גארנט עם מספר 21 במינסוטה….
    הקטע שאתה מסתכל מסביבו ואומר לעצמך רגע, מה זה הדיאנדרה ג'ורדן הזה… הוא לא אמור לשמור על אולג'ואן??

  5. ואז אוסטין ריברס ריברס מתחיל איתו דחיפות…
    דמיט ילד… אבא שלך עוד הספיק לקבל ממנו מכות על הפרקט, לא לומדים אצלכם שום דבר במשפחה??

  6. וייטסייד ואלכס לן הלכו מכות אחרי דאנק של וייטסייד על לן והורחקו, ווקר עם בלתי ספורטיבית על מוריס שקיבל טכנית, משחק רווי יצרים במיאמי

    1. בשביל להפסיד כשאתה עם 7 בדאבל פיגרס וריקי רוביו עם טריפל דאבל צריך כישרון, כמו למשל לאפשר 6 בדאבל פיגרס לקליפרס כשעוד שני שחקנים עם 9 ו-8 …

  7. וייטסייד הוא הלבנוני שדפק הכי הרבה שחקני הגנה מאז שאקירה

          1. אין לזה הסבר, רק סימן. אם אתה מסתכל על משחק שמשוחק בפיניקס, על הפרקט עם השמש, ואוטומטית רוצה שהקבוצה הביתית תנצח, אתה עדיין אוהד.
            על הלמה אפשר לדון בהרחבה, אבל אם אתה מחפש הצדקה להמשיך להיות אוהד, כנראה שהגיע הזמן להחליף.

    1. ממהירות השקיעה של השמשות התכוונת לומר ידידי…
      את תהסס לשחוק בעוד כמה מילימטרים את הקלישאה הכי משומשת בספורט

  8. ברנרד ג'יימס עם ריבאונד ענק ואסיסט לשלשה של נוביצקי ומיד בצד השני גג על דאנק בטוח של אשיק, וכל זה בתוך השני דקות האחרונות.
    תעשה טובה טחן, תן לו קרדיט בסיקור על הקלאץ'… שאיפשהו מתישהו מישהו יעשה איתו את החסד הזה.

    1. מהמקלדת שלך כבר אפשר לחשוב שהקלאץ' היה דבוק לרצפה עד לריח השרוף.

        1. אני הייתי הולך על "ברנרד "אלוהים על סטרואידים" ג'יימס. משהו לא לא מנקר עיניים, ככה בעדין.

        1. חיובי, פוסע על החוף, משקפיי דיסטנס תיירים, סיגר קובני בזווית הפה, השיער משוח לאחור ב מוס אתרוגים, על היד שעון קרטייה עשוי מסגסוגת של טיטניום ועצם של זונה, חליפת ארמני 7 חלקים, נעליי קלישאות עור איטלקיות, והגלאי מתכות.
          באוגוסט תחת שמש פלורידיאנית

כתיבת תגובה

סגירת תפריט