נא לעצור את הכל: הלייקרס עבדו על פיל ג'קסון בגדול . עכשיו גם הסיבות / מנחם לס

THE LAKERS PLAYED A GAME WITH HIM

כל הסיפור שפיל ג'קסון דרש הרים וגבעות מהלייקרס מצוץ מהאצבע. הלייקרס פרסמו אותו לא רשמית דרך אוהדיהם כותבי הטוויטרים השונים, וזריקות צימוקים לעתונאים "כאילו". עכשיו מסתבר שבשיחה בשבת בין הלייקרס (מיץ' קופצ'אק) ופיל ג'קסון סוכם שהוא יהיה המאמן של הלייקרס כבר הערב במשחק נגד סן אנטוניו, ולא הוזכר דבר: בקשר לתנאים לא הוזכרה משכורת, לא הוזכר אורך חוזה, רק בקשה מהלייקרס שפיל יסכים לאמן אותם והוא נתן הסכמתו מבלי להציג ולו תנאי אחד. הלייקרס ופיל היו אמורים להיפגש אתמול ולסגור תנאים. כבר בלוס אנג'לס

לא היה אדם בעולם מופתע יותר מפיל ג'קסון כשנודע לו שמייק ד'אנטוני ניבחר למאמן על פניו. אחרי שזה כבר נודע ברבים אחרי המשחק נגד סקרמנטו, קופצ'אק צילצל אליו אתמול בבוקר ומסר לו הודעה שהלייקרס החליטו להעדיף את מייק ד'אנטוני "כי לדעתנו הוא מתאים יותר לקבוצה ולסגל שיש לנו"

הבהרה: הייתי הבוקר בביקור רגיל אצל רופא עיניים והוא טיפטף לי את הרפואה המגדילה את עישוני העין ואיני רואה מה אני כותב, אבל רואה (בקושי) את המקשים, אז אנא הבינו אם ישנן הקשות מקשים לא נכונות!

כל הסאגה הזאת החלה להתברר וליפרום עור וגידים אתמול בלילה. פיל התגלה כג'נטלמן ולא השפיל את מעבידיו לשעבר, רק הגיב "אני מופתע בדיוק כמוכם. ניתן לי להבין שהג'וב של אימון הלייקרס ניתן לי, וכל מה שהיתן להיסגר היו תנאי החוזה, דבר שלא היה חשוב לי ואפילו לא חשבתי עליו עד כה".

אני בטוח שהסיפור לא ניגמר. קורט רמביס, שפיל צלצל אליו אחרי השיחה עם קופצ'אק והציע לו להיות עוזרו היה הכועס מכולם: "פיל לא הציג כל תנאים. הנושא אפילו לא עלה בשיחה. דובר רק על כך שהוא יהיה המאמן, והוזכר שאני אהיה אחד מעוזריו. אני בשוק מהצורה בה פועלת הנהלת הלייקרס". השחקנים היו מופתעים כמו כולם. "פאו גאסול אמר: אמרו לנו שפיל יהיה המאמן הבא שלנו ומאד שמחנו כי הגרעין של הקבוצה מכיר אותו ועבד איתו. היו לכולנו ציפיות מאד גבוהות, וכמובן ישנה אכזבה מסויימת. הופתענו מאד מהבחירה של מייק ד'אנטוני וחתימת החוזה איתו. אבל אנחנו מעריכים את מייק ויודעים שהוא מאמן מצויין. אנחנו מקצוענים ואחד מהדברים שמקצוענים עושים זה לקבל כל מצב ולהסתגל אליו מיד".

מייק ד'אנטוני שעבר ניתוח החלפת ברכיים הגיב בשמחה על הג'וב החדש והבטיח להיות על הספסל כבר במשחק נגד קבוצתו לשעבר הסאנס ביום ששי בערב. "הרופא נגד זה, אבל אני מקווה לשכנע אותו". קובי בריאנט היה מופתע ככולם. הוא הגיב שהבחירה מאד הפתיעה אותו, אבל הוסיף שד'אנטוני היה תמיד הכוכב האהוב עליו עוד כששיחק פוינט גארד באיטליה ובקיאנט ילד קטן עם אביו ששיחק מקצוען באיטליה. קובי אפילו בחר גופייה מס' 8 שהיתה גופייתו של מייק: "גם אני הופתעתי, אבל כנראה ההנהלה העדיפה את המשחק המהיר עם הפיק-אנד-רול, וה-OPEN SPACE של קוץ' ד'אנטוני".

השאלה היא מדוע מייק ד'אנטוני הועדף על פיל ג'קסון. היחידים שיכולים לענות על השאלה הם מיץ' קופצ'אק, ונשיא הקבוצה ג'ים באס, בנו של בעל הקבוצה ד"ר ג'רי באס. שניהם לא הופיעיו ל-"MEDIA DAY" הרגיל של הלייקרס ביום שני. אז ניתן לנו רק לנחש. אחרי שד'אנטוני ניכשל בגדול בדנבר וחזר לאמן באיטליה, ג'רי קולנג'לו, נשיא הסאנס, החליט שמה שלא עבר בדנבר (14 נצחונות ו-36 הפסדים לפני שנישלח בבעיטה חזרה לאיטלי) יעבוד בפיניקס. הוא טס לאיטליה ושיכנע את מייק לחזור לארה"ב. בסאנס היתה לו הצלחה גדולה עם 'משחק ה-7 שניות' שלו, ו-עד 70 פיק-אנד-רולים במשחק. הוא עשה שם רקורד שדל 96-232, והגיע איתם מ-2005 עד 2008 עם סטודמאייר וסטיב נאש לשני משחקי גמר של המערב, חצי גמר מערב, ורבע גמר. אבל אז באו עוד 4 שנים שדמו מאד לשנותיו בדנבר כשמאומה לא עבד, עד שהוא פוטר (התפטר? התפוטר?)..

איש NBA שנחשב למומחה-על, ולא יכול היה לגלות את שמו מחמת איסור מנהל אחד לדבר על קבוצה אחרת, גילה: "מייק ד'אנטוני הוא מאמן שמביןם מצויין את המושג SPACING וזה מה שהוא רוצה שקבוצתו תעשה. האווארד וסטיב נאש יעשו פיק-אנד-רול בשעה ששלושת האחרים יתפרסו ברחבי המגרש בקצוותיו. אם הפיק-אנד-רול לא עובד, הכדור מוצא החוצה, ואז שחקן כמו קובי נישמר ע"י שחקן אחד בלבד, ויש לו את כל ה-STACE בעולם לעשות את השטיק שלו. מאחר ואף אחד לא יכול לשמור על קובי 'אחד-על-אחד', מישהו יצטרך לבוא לעזור, ואז יהיה שחקן פתוח לשלשה. אתם תראו 55-70 פיק-אנד-רולס במשחק. הלייקרס כנראה רצו את זה במקום המשחק האיטי והעומד של 'משולשים' של ג'קסון. זאת הסיבה היחידה שאני מסוגל לראות, אלא אם-כן ישנם דברים שאנחנו לא יודעים!".

נחיה ונראה.

שוב, מתנצל על השגיאות. כתבתי בחצי עוורון!

אחרי שהסיקור הודפס הוא נימחק בטעות. חבל. היכנסו ל-NBA.COM וקראו בעיקר על נצחון ההיט על יוסטון, במשחק עליון של לברון ג'יימס. תגובות על המשחקים תמלאנה את החסר.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. ערב משחקים באמת נדיר היה הלילה, עם משחקים צמודים ותוצאות מדהימות. בשל זמני הפנוי הקצר אנסה בקצרה לפרט כמה שאפשר:

    מיאמי – יוסטון 110-113 : לברון עם ערב ענקי שלט בכל מקום עם 38 נק' ,10 ריבאונדים ו 6 אסיסטים. בוש היה נהדר גם כן עם 24 ו 10. ברוקטס הראדן עשה 22 באחוזים חלשים ופרסונן עם 25 ואסיק עם 19 ו 14 ריבאונד בלטו.

    יוטה – טורונטו 133-140 (לאחר שלושה הארכות) : ללא ספק התוצאה של הערב! פול מילסאפ עם 34 ואל ג'פרסון מעל כולם עם 24 נקודות ו 17 ריבאונדים בלטו מעל כולם. בראפטורס דרוזן נתן ערב בלתי נשכח של 37 עם 8 ריבאונד ו 6 אסיסטים ולצידו קלדרון עם 20 נקודות ו 17 אסיסטים.

    בוסטון – שיקאגו 95-101: ניצחון חוץ נהדר במשחק צמוד לסלטיקס. כאשר כל החמישייה של בוסון מסיימת ערב של דאבל פיגרס ורונדו היה קרוב ריבאונד אחד מטריפל דאבל (סיים עם 20, 10 ו 9 ). בבולס בלטו בעיקר דנג ונואה שסיימו שניהם עם דאבל דאבל נהדר של 26 נקודות ו 11 ריבאונד ו 17 נקודות ו 11 ריבאונד בהתאמה.

    זהו בנתיים צריך לחזור לעבודה. מקווה שזה קצת עזר למי חיפש היום את הסיקור. אנסה לכתוב בקצרה על שאר משחקים הלילה אם אף אחד לא יעשה זאת ויהיה לי זמן.

  2. ראיתי שדווין איבנקס נעצר עקב נהיגה בשיכרות… זה אומר שהקריירת NBA שלו הסתיימה? לא ראיתי שום עדכון על זה…
    אגב ראיתי שהלייקרס מעוניינים במייקל פיאטרוס… אני חושב שזה יהיה חיזוק מצויין לספסל כי הוא שומר מצויין וקלעי שלוש נחמד מאוד

    1. איבנקס פיתח מוניטין של שחקן עצלן, שמה שמעניין אותו בעיקר זה בליינות ולהגיד שהוא משחק בלייקרס.
      כנראה שהנהיגה בשכרות היתה בדיוק אחרי ליל בליינות שכזה.

      אבל אם זה אומר שעכשיו הלייקרס יהיו מוכנים לפתוח את הארנק ולתת את המיליון וחצי דולר לפייטרוס – אז הם רק ירוויחו מכל הסיפור.
      לדעתי היו צריכים ללכת עליו כבר קודם.

  3. חבל שהלייקרס התייחסו לג'קסון ככה. לפחות השיקולים שלהם היו (כנראה) מקצועיים.

    אני יכול להבין למה שיטת המשולשים לא תתאים לסגל הזה.

  4. הלייקרס עשו טעות, פיל ג'קסון יותר מתאים מד'אנטוני לסגל הזה, כי הוא יודע לאמן כוכבים. גאסול וקובי מסתדרים נהדר עם המשולשים, הווארד יתפקד כביינום משודרג, וגם נאש ימצא מקום.

  5. אני חושב שלקובי יכלה להיות בעיה גדולה עם שיטת המשולשים. הוא רואה משולש הוא חייב לתקוף, זה לא בשליטה אצלו. והפעם זה עלול להיגמר מאחרי סורג ובריח.

    כך שהמינוי של ד'אנטוני הוא עדיף.

    וג'קסון הוא חתיכת חרא, מה יש? חסר לך כסף? קח 2 מיליון לעונה לא מספיק לך, מזה הדרישה הפסיכית הזאת? ותגיד תודה שפונים אלייך בכלל. מאמן אוברטייד.

  6. כמה נקודות לגבי הצד ההתקפי:

    1) נאש השחקן הטוב בדורו בפיק נ רול. האווארד המסיים הטוב בליגה בפיק נ רול כבר 3 עונות. הם לא בין הטובים בליגה, הם הטובים בליגה נקודה.

    2) קובי הוא אנדרייטד כשחקן פיק נ רול (בתור מחזיק הכדור). עובדה זאת גם תעזור לחלק את העומס של החזקת הכדור בין שני השחקנים (נאש וקובי), וגם תאפשר לנאש להיות ספוט-אפ שוטר (והוא אחד הקלעים הטובים בהיסטוריה). זה גם ירצה את קובי, שזקוק מדי פעם לכדור בידיים שלו.

    3) תן לד'אנטוני קצת יותר קרדיט מ"מאמן פיק נ רול". הוא אמנם לא יריץ את התקפת 7 השניות, אבל הוא גאון התקפי, ואני בטוח שהוא יכול למצות את הטוב משחקניו.

    4) ללייקרס קלעים לא רעים מבחוץ – את נאש הזכרנו, ג'יימסון ומיקס טובים מאוד, בלייק סביר פלוס, איבנקס משתפר, וקובי לא רע בכלל (הסטטיסטיקה נגדו, אבל צריך לקחת בחשבון כמה זריקות שלוש הוא לקח כאשר השומר דבוק לו לאף, לעומת זריקות חופשיות לגמרי כתוצאה משומר שהלך לעזור להגן על הפיק נ רול).

    5) אמנם קובי ופאו מכירים את התקפת המשולש על בוריה, אבל ללמוד אותה on the fly, ללא מחנה אימונים מקדים יהיה קשה לכל שאר השחקנים. אם את התקפת פרינסטון הם לא קלטו מהר, אין סיבה שהם ילמדו מהר את התקפת המשולש. צריך גם לזכור שארטסט וסטיב בלייק נתנו את העונות הגרועות בקריירה שלהם במשולש.

    6) על נקודה 5 אפשר להתגבר בשנה הבאה, אבל צריך לזכור שהקבוצה בנוייה על זכייה "כאן ועכשיו". קובי ונאש דועכים, ודווייט שחקן חופשי בסוף העונה.

    7) אם לא מחשיבים את המשחק נגד דטרויט (שלא מהווה קנה מידה לשום דבר. זו קבוצה שעדיין לא ניצחה), הסטטיסטיקה אומרת שההתקפה של הלייקרס לא יעילה בכלל (במיוחד אם ניקח בחשבון את מספר איבודי הכדור שלהם).

    ההגנה היא אכן בעיה, אבל:

    1) דווייט רחוק מכושר מלא. באורלנדו הקיפו אותו שחקני הגנה פחות טובים, והיא הייתה בין קבוצות ההגנה הטובות בליגה.

    2) ד'אנטוני הוא אמנם לא מאמן הגנה גדול, אבל הוא ממוצע לכל דבר (בשנים בפיניקס לקבוצה הייתה יעילות הגנתית 16, 16, 13 ו-17 בטיבה בליגה). בניקס עם סנטר הגנתי (טייסון צ'נדלר) ועם זוועות בכל שאר העמדות (סטודמאייר, כרמלו וכו') היעילות ההגנתית של הקבוצה הייתה במקום ה-10.

    3) ד'אנטוני צפוי להביא מאמן הגנה (יש שמועות שזה יהיה נייט מקמילן), אשר לבטח ישפר את ההגנה אף יותר.

    לסיכום, אני לא חושב שלהביא את פיל הייתה החלטה פחות טובה, אבל הלייקרס יסתדרו מצויין גם עם ד'אנטוני (העיקר שלא הביאו את דאנליבי…).

    1. הסטטיסטיקות ההתקפיות של הלייקרס מצויינות.
      רק תראה מה קרה לאחוזי הקליעה של קובי בפרינסטון…

      הבעיה היחידה היתה איבודי הכדור, אבל ההתקפה עצמה עבדה – ועוד בעצם בלי נאש.

      החלק האנדררייטד אצל קובי הוא לאו דווקא משחק הפיק נ רול שלו, אלא היכולת שלו כקלעי ב catch and shoot. השנה הוא מקבל הרבה יותר מבטים כאלה – פחות צריך ליצור אותם בעצמו, והתוצאות בהתאם.

  7. אתם חייבים לזכור: דוויט האוורד הגיע בקיץ וזה הולך להיות השחקן המוביל של הלייקרס ב-25 שנים הבאות לפחות אחרי פרישתו של קובי ברייאנט. ברגע שאתה מביא מאמן כמו פיל ג'קסון(שבנוסף לדרישות הלא הגיוניות) אתה הורג את הווארד. מי יודע איך ייסתדר האוורד שהוא השחקן המפונק בליגה כאשר הוא השחקן הכי פחות מתאים לשיטה בהתקפה וגם הגנתית פיל ג'סון לא נחשב לאחד המאמנים הגדולים. אם האוורד לא יייסתדר על פיל אתה יודע שהוא עלול לעזוב ואז לאן תפנה הקבוצה אחרי פרישתם של קובי ונאש?! הרי הלייקרס זו קבוצה שאם אני לא טועה ב-30 שנה האחרונות פסיספה פלייאוף רק פעמיים זו הקבוצה התחרותית ביותר לכן הם חושבים על עידן אחרי קובי.

    מצד שני דאנטוני שגם לפי דעתי הוא לא המאמן הכי טוב בשוק אבל יש לו כימיה אם נאש וגם עם קובי והאוורד כי הוא היה עוזר מאמן נבחרת ארצות הברית ככה שאני לא מאמין שהאוורד או קובי יעשו לו פרצופים ובטח שלא נאש או גאסול שהם שחקנים שלא בעייתים. הלייקרס צריכיים השנה אליפות ומה שצריך קודם כל זה הכימייה שכנראה תהיה בין המאמן לשחקנים שעם בראון לא הייתה. אסור לשכוח שהלייקרס מבחינת כשרון נטו היא הקבוצה הכי כשרונית בליגה כך שסגנון המשחק קצת פחות קריטי בקבוצה כזו לעומת קבוצות כמו קליבלנד או וושינגטון. גם סגנון המשחק שמתאים לסטיב נאש ולשני הגבוהיים בלייקרס הוא טוב והבעיה היא קובי וארטסט. אני מאמין שקובי יתגמש קצת כפי שהתחיל כבר השנה וזורק הרבה פחות(גם קולע באחוזים טובים בהרבה) ומוסר יותר ולגבי ארטסט אם הוא לא יתחיל לקלוע משלוש באחוזים מצויינים אפשר לחשוב על טרייד כי גם בגהנה ארטסט הוא לא מה שהיה. במקרה כזה דאנטוני הוא בחירה נכונה לקבוצה הזו.

  8. נו באמת…

    ממי מגיעים כל הסיפורים על זה שלג'קסון לא היו דרישות משוגעות, שהכל כבר סוכם איתו, וכו' ?

    אך ורק מאנשי המחנה שלו.
    מרמביס – שזה היה הסיכוי היחיד שלו לחזור לאמן בנבא, מהסוכן של פיל, ומפיל עצמו.
    סליחה, אבל ממש לא רציני לקבוע שמדובר בעובדות לפי זה, כשהרבה מאד דיווחים שלא באים מהכיוון של ג'קסון טוענים אחרת – עד כדי כך שג'קסון רצה לדחוק את ג'ים באס מעמדה של כח בקבוצה, להשפיל אותו, ולקבל הרבה מהסמכויות שלו בגלל הצורה שבה באס העזיב אותו בפעם האחרונה.

    אין שום הגיון לסכם עם ג'קסון ואז "לחטוף" את דאנטוני – הוא לא בורח לשום מקום…
    אלא אם כן ג'קסון משמיע בפגישה דרישות מופרחות, כמו שכנראה קרה, והלייקרס עושים את זה כאקט של הצהרה והתרסה נגד הסחטנות של פיל.

    מי שבאמת מכיר את הלייקרס מבפנים, יודע שהסיפור בין ג'קסון לג'ים הוא הרבה יותר עמוק מזה – סיפור שהשורשים שלו נעוצים במאבק בין ג'ים לאחותו ג'יני על השליטה בלייקרס.
    ג'יני אחראית בשנים האחרונות על הצד השיווקי/עיסקי של הקבוצה, ולא פחות חשוב מזה – ג'יני היא בת הזוג של פיל ג'קסון…

    מדובר פה במאבק משפחתי טעון שיש לו השלחות גם לענייני ירושה ושליטה בקבוצה.
    ולכן הרגע שבו פיל דרש סמכויות שילקחו מג'ים, ואפילו דרש חלק בבעלות על הקבוצה – היה הרגע שבו אני מתאר לעצמי שאבא ג'רי אמר "עד כאן".

    דוק באס הזקן הוא זה שעמד מאחורי הפיטורים של מייק בראון – לא מיטש ולא ג'ים.
    ובהתחשב בזה שהדוק תמיד ערג לכדורסל ה showtime של שנות השמונים – גם כשג'קסון הביא לו אליפויות – זה בהחלט הגיוני שהיה לו גם חלק גדול בזה שד'אנטוני נלקח בחשבון כאופציה טובה.

    אישית, אני בכלל לא בטוח שהייתי מעדיף את פיל, אבל ברור לגמרי שהתפקיד היה שלו אם הלייקרס היו מתרשמים שהוא מנהל משא ומתן בתום לב ולא מעמדת כח וסחטנות.
    אין שום סיכוי בעולם שדוק באס היה נותן לג'ים לסכם עם פיל ואז להחתים את ד'אנטוני.
    שום סיכוי. זה פשוט לא היה עובר.
    למי שלא מבין – פיל הוא משפחה בשביל הדוק, והוא עם ג'יני לא יום ולא שנתיים.
    – זה פשוט לא היה קורה במשמרת שלו, ושלא יהיו ספקות – הוא עדיין זה עם המילה האחרונה במועדון הזה (תשאלו את מייק בראון אם אתם לא מאמינים לי…).

    או שאפשר פשוט להאמין לכל הלכלוכים שכולם באים מאותו מקור אינטרסנטי…

    תבחרו בעצמכם.

    1. כתבת יפה דדי. אכן מדובר כאן בסאגה משפחתית מסועפת. הד"ר לכימיה חולה אבל עדיין מבלה את זמנו בקומרס קזינו בחברת נערות צעירות (הפטיש שלו). ג'ים לא עושה הרבה למען הקבוצה חוץ מלהראות ב"אוונר בוקס" במשחקים עם כובע הבייסבול המטופש שלו. ג'יני היא המנוע השיווקי מאחורי הלייקרס, אישה מוכשרת ואמביציונית מאוד ונכון, הסיפור שלה עם פיל, גרוש ואב לחמישה, כבר מחזיק מעמד הרבה שנים בבית המשותף שלהם במרינה דל ריי.
      מאבק השליטה על הלייקרס לאחר מותו חס וחלילה של ג'רי התחיל כבר עתה – וג'יני ופיל הפסידו במערכה הראשונה. יהיה מעניין!

    1. דבר אחד לא ברור לי בפרשנות שלו, איפה קובי נעלם??
      ה׳שיטה׳ לא בנויה על קובי, מה גם שהשיטה של ה-7 שניות לא תעבוד על הלייקרס האיטיים כי הם עלולים לחטוף הרבה סלים במתפרצות..

  9. אם אתה טוען שלפיל ג'קסון היו דרישות לא הגיוניות – דבר שפיל ג'קסון ואנשי מחנהו מכחישים כ-'שקר' – למה אנשי הלייקרס לא יוצאים בהודעה שהוא משקר, ושכן היו לו דרישות מוגזמות?

    1. מנחם, עם כל הכבוד לפיל ג'קסון אני לא הייתי קונה כל הצהרה שלו לעיתונות… קשה לי להאמין שהלייקרס ישבו איתו, הציעו לו את התפקיד, הוא הסכים מייד בלי להעלות שום דרישה ופתאום הם מבריזים לו ועוד בצורה מלוכלכת. מה שאתה אומר זה שאחרי שהכל סוכם, מסיבה כלשהי הם החלו קמפיין תקשורתי מגעיל נגדו שלא היה מבוסס על כלום, והלכו על דאנטוני. מה ההגיון? סתם להשפיל אותו על הדרך בשביל הכיף?

  10. ומה יהיה הטעם בזה ?
    לכבס עוד לכלוך בחוץ ?

    בוא נשמע קודם מישהו שלא קשור לג'קסון ושיש לו מקור אחר חוזר על ההאשמות האלה…

    זו לא התנהגות שהדוק היה מקבל כלפי הבן זוג של הבת שלו בעשר שנים האחרונות, והדוק הוא עדיין בעל המילה האחרונה בלייקרס.

    אחת מהשתיים – או שלא היה סיכום והלייקרס פשוט בחרו במאמן אחר בגלל שיקולים מקצועיים או כספיים (אני מניח שה-4 מיליון של ד'אנטוני הם במקרה הטוב חצי ממה שג'קון דרש).

    או שאכן היו דרישות מגוכחות שהראו על חוסר רצון טוב ועל כוונה לסחטנות, מה שהוביל לתגובה מהירה ומתאימה של החתמת ד'אנטוני – בסגנון אריזה/ארטסט למי שזוכר (כשאריזה דרש 9 מיליון לעונה והלייקרס אפילו לא טרחו לחזור אליו אלא החתימו את ארטסט עוד באותו הלילה).
    רמון סשנז גם חשב שהוא חכם גדול…
    מי שמשחק משחקים עם הלייקרס, מוצא את עצמו במקום אחר.

  11. מנחם תהיה בריא!!!
    יהיה מעניין לראות איך ישחקו עכשיו את כל הפיק & רול במשחק שלהם כשקובי ונאש כבר לא צעירים בשביל לרוץ..
    וזה שקובי עד עכשיו קלע באחוזים הטובים שלו בקריירה (!!)..

  12. מנחם תהיה בריא!!!
    יהיה מעניין לראות איך ישחקו עכשיו את כל הפיק & רול במשחק שלהם כשקובי ונאש כבר לא צעירים בשביל לרוץ..
    וזה שקובי עד עכשיו קלע באחוזים הטובים שלו בקריירה (!!)..
    ועל המשחקים אתמול: במחצית השניה לברון עשה מה שבא לו על המגרש, ואם רק היה משחק ככה גם מחצית ראשונה זה היה מעניין.. ועד המשחק הזה (7 משחקים) לברון לא קלע מעל 26 נקודות, פעם אחת נגד בוסטון..

    1. אני מאמין לקורט רמביס הרבה יותר מאשר למיץ' קופצ'אק, ה-PHONY מס' 1 של הלייקרס כבר שנים (כפי שהיה כשחקן). ברור שמיץ' יאמר מה שאמר. רק טיפש יחשוב שיאמר אחרת.הם הבטיחו את הג'וב לפיל ג'קסון שלא דרש מאומה, ואז מאחורי גבו נתנו אותו לד'אנטוני.

  13. יש מעט מאד אנשים בתחום שהם straight shooters כמו מיטש, אבל תחשוב מה שעושה לך טוב (ומוציא את הלייקרס רע…).

    ומה בדיוק היתה הסיבה לחתום עם ד'אנטוני "מאחורי הגב" של פיל ?

    ?

    ?

    ?

    ???

    אההה אני יודע – בטח ד'אנטוני נתן להם אולטימטום !
    או שחותמים עכשיו, או שאני הולך !!!

    (הולך בחזרה לסלון לצפות בכדורסל בטלוויזיה…).

    תעשה לי טובה…
    לפחות תהיה הגיוני כשאתה מנסה להפיץ את שנאת הלייקרס שלך… 🙂

  14. קודם כל, הלייקרס לא רק עבדו בגדול על פיל ג'קסון, הם גם עבדו בגדול על מנחם לס.
    מילא מנחם, אבל למה להם לעבוד על פיל ג'קסון?!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט