פריוויו + סיקור של יום שני הבינוני / רון טחן

עקב הסופה בניו יורק, 5 משחקים בלבד נערכו לפנות בוקר. להלן סיקור הלילה

ברוקלין (26-18) – פורטלנד (13-32) – בוטל  (0-1 לפורטלנד במפגשים הפנימיים העונה) 

המשחק נדחה ל 6.4.15

ייאלץ לחכות למפגש עם גארנט

ניקס (37-8) – סקרמנטו (27-16) בוטל (0-1 לקינגס)

נדחה ליום 3.3.15

ממפיס (12-32) 103 – אורלנדו (33-15) 94(0-2 לממפיס)

לפני המשחק: מאז חזרתו של זאק ראנדולף מפציעה, ממפיס חוזרת להיות אותה קבוצה מפחידה מתחילת העונה, ועם החיזוק מבוסטון, ג'ף גרין שמתאקלם בקבוצה בצורה טובה, הדובים לא מתכוונים לוותר על מקומם בצמרת המערב. היום תגיע לביקור אורלנדו הסימפטית שמציגה השנה לראווה את ניקולה ווצ'ביץ וויקטור אולאדיפו. היום, השניים יתקשו לחגוג, בדרך לניצחון משכנע של המארחת.

איתו הרבה יותר קל

אחרי המשחק: צמד הגבוהים הקשוחים בליגה , גאסול את ראנדולף, סיימו כל אחד עם דאבל דאבל, 24 נק' ו10 ריב' לראנדולף ו 16 ו 10 לגאסול, ויחד עם עוד משחק טוב של ג'ף גרין שממשיך להתאקלם בצורה טובה (12 נק') ועוד 15 של אודריך מהספסל, ממפיס הכריעה את המשחק עם רבע שני מצוין וירדה למחצית ביתרון 19, שהספיק עד לסיום.

את אורלנדו הובילו כרגיל ווצב'יץ ואולדיפו עם 18 נק' לכל אחד, כאשר המונטגרי מוסיף 12 ריב', ואולאדיפו מוסיף שבעה כדורים חוזרים.

ניו אורלינס( 21-24) 99 – פילדלפיה (37-8) 74 (1-1 העונה)

לפני המשחק: המאזן של ניו אורלינס עדיין חיובי, דיוויס עדיין מועמד ל MVP, הצוות המסייע די טוב, והיא במרחק של 2 משחקים בלבד מהמקום השמיני במערב. אז למה ישנה הרגשה שלא באמת לוקחים אותם ברצינות במירוץ לפלייאוף? אחת הסיבות היא בגלל הפסדים מיותרים לקבוצות חלשות, דוגמת ההפסד לפילי לפני עשרה ימים בחוץ. היום, ניו אורלינס, שממשיכה להיראות מצוין בביתה (5-14) ורק אמש ניצחה את דאלאס, חייבת לנצח את פילדלפיה שאיבדה לא מזמן את טוני רוטן לאחר שזה קרע את הרצועה. אני באמת לא רואה מצב בו הסיקסרס מפתיעים. ניו אורלינס בקלות.

12 אס' בעוד משחק מוצלח לאוואנס כרכז

אחרי המשחק: ניצחון קל מאוד לפליקאנס, שנהנו מהצגה גדולה של אנטוני דיוויס שכיכב עם 32 נק' באחוזים מצוינים (12 מ 19 מהשדה, 8 מ 8 מהקו) והוסיף 10 ריב', 4 חס', 3 אס' וחט', ואפס איבודים, בשלושה רבעים בלבדראיין אנדרסון צלף 19 מהספסל ואריק גורדון המשיך לגלות יכולה טובה עם 13 נק' . בפילדלפיה, שאיבדה את טוני רוטן שסיים את העונה ועלתה לשחק בלי כוכבה מייקל קרטר וויליאמס,  הרוקי קיי ג'יי מקדניאלס הוביל עם 16 נק', כשסימס ואמבה או מוטה תורמים 14 כ"א.

http://youtu.be/NPaas6fx4_o

אוקלהומה (22-23) 92 – מינסוטה (38-7) 84(0-2 לת'אנדר)

לפני המשחק: לאחר שאוקלהומה עלתה סוף סוף למאזן חיובי, רבים כבר האמינו שהקבוצה סוף סוף התחברה מחדש בדרכה הבטוחה אל השמינייה הפותחת במערב, אך מאז הרעמים חזרו לקרטע, ולא הצליחו להתגבר על שתי הקבוצות הטובות בליגה, גולדן סטייט ואטלנטה, ורק אתמול הפסידו בחוץ לקליבלנד בדרך למאזן חצוי. אם אוקלהומה לא תתעורר בקרוב, היא תהיה בצרות ותראה את פיניקס ואפילו את ניו אורלינס בורחות לה. היום, יש לה הזדמנות מצוינת להרגיע את המערכת מול נמושת המערב ממינסוטה. הזאבים כבר סיימו את העונה שלהם וכעת יכולים לפתח בשקט את החבר'ה הצעירים בקבוצה. ווסטברוק ודוראנט ישחררו קצת עצבים היום על המגרש בדרך לניצחון בהפרש דו ספרתי.

אחרי המשחק: ללא קווין דוראנט הפצוע, אוקלהומה לא הרשימה יותר מדי, אבל השיגה את הניצחון החשוב בדרך חזרה למאזן חיובי בלי להסתבך יותר מדי. ווסטברוק בעוד ערב קליעה לא טוב (7 מ 22 מהשדה) הוביל עם 18 נק', אנטוני מורו ורג'י ג'קסון תרמו 14 כ"א, ואיבאקה היה טוב עם 13 נק' ולא פחות מ 19 ריב'. את מינסוטה, הוביל רוקי השנה המסתמן, אנדרו וויגינס, עם 23 נק', ותדאוס יאנג קלע 22 משלו.

יוטה (29-16) 90– בוסטון (27-16) 99

לפני המשחק: בוסטון הלוחמנית הרשימה אמש בהפסדה מול גולדן סטייט, אך יוטה, שמציגה כעת לראווה את דאנטה אקסום בחמישייה (עקב פציעתו של אלק בורקס), נראית טוב למדי לאחרונה, וצפויה לנצל את העייפות של הסלטיקס בדרך לניצחון שלישי ברציפות.

אחרי המשחק: במשחק בין שתי קבוצות תחתית שנראות טוב לאחרונה, בוסטון יצאה עם ידה על העליונה עם עוד ניצחון חוץ יפה. לאחר רבע שני בו האורחת פירקה את הג'אז עם 14-38, יוטה חזרה למשחק ברבע השלישי והורידה את ההפרש מ 24 ל 5 בלבד, אך בוסטון לא נלחצה ושמרה על יתרונה עד לסיום. את בוסטון הוביל במפתיע טיישון פרינס עם 19 נק' מהספסל, וטיילור זלר עזר לו עם 14, בנוסף ל 12 נק' כ"א מבראדלי וסאלינג'ר. גורדון היוורד בלט ביוטה עם 26 נק', כאשר מאחוריו אנס קאנטר עם 20, וטריי בורק עם 18. רודי גובר המשיך להיות יעיל מהספסל עם 8 נק' 10 ריב' ו 3 חסימות, ואולי הגיע הזמן לתת לו יותר דק'.

קליפרס (14-31) 102 – דנבר (27-18) 98 (0-1 לדנבר)

לפני המשחק: הקליפרס שהתחילו את העונה בכושר בינוני ממשיכים להשתפר והם כבר במקום החמישי במערב, מרחק משחק וחצי בלבד מממפיס שבמקום השני. כריס פול שהבין שאיבד את מעמדו כרכז הטוב בליגה העלה הילוך, גריפין ממשיך לככב, וכעת, עם סגל מלא וכשיר לחלוטין, יש לקבוצה הזדמנות לחזור ולאיים על צמרת המערב. היום תגיע להתארח דנבר המאכזבת, שלמרות תצוגות יפות פה ושם, עומדת על מאזן מאכזב. אמש הקבוצה הפסידה בביתה לוושינגטון לאחר הארכה, למרות הצגה של טיי לאוסון, שסיים עם 31 נק' ו 12 אס'.

 

היום, הקליפרס שהביסו אמש בחוץ את פיניקס, ימשיכו לחגוג בדרך לניצחון משכנע נוסף.

אחרי המשחק: דנבר פתחה טוב יותר את המשחק בדרך ליתרון 11 בסיום הרבע הראשון, אך בלייק גריפין וחבריו עלו בסערה לרבע השני וסיימו את המחצית ביתרון 3. הנדנדה נמשכה ברבע השלישי, ודנבר ניצחה את הרבע ב 11 נקודות כדי לעלות לרבע הרביעי ביתרון 8 נקודות. בדיוק כמו במחצית הראשונה, גם הפעם היתרון לא נשמר זמן רב, והקליפרס ביצעו מהפך, הרבה בזכות ג'מאל קרופורד המצוין, שבמצב של 92-92, חטף את הכדור בדרך לזריקה קשה יפה ומוצלחת ביד אחד מקו העונשין. אפללו השווה בהתקפה הבאה, ולאחר שגריפין חסם ניסיון זריקה של היקסון, הקליפרס יצאו להתקפה מתפרצת די מבולגנת שכמעט והסתיימה מחוץ לקווים, אך קרופורד הציל את הכדור ומסר בצורה מרהיבה למאט בארנס שקלע ליי אפ קל.  קרופורד, שוב הוא, סחט עבירה ל 3 זריקות ודייק בשלושתן, בדרך ליתרון 5, וילסון צ'אנדלר צימק ל 3, והקליפרס הלכו כהרגלם בסיום אל כריס פול, שכהרגלו השנה, החטיא ג'אמפ שוט ונתן לנאגטס הזדמנות להשוות. ריברס הורה לחניכיו לשלוח את הנאגטס לקו. גלינארי דייק בשתי זריקות (לאחר שבדנבר מחו כי מגיעות להם 3 זריקות). קרופורד נשלח אל הקו, דייק בראשונה, ולאחר החטיא במפתיע את השנייה, קפץ על הכדור החוזר יחד עם בלייק גריפין מול דנבר ההמומה, וקלע את שתי הזריקות הבאות מהקו כדי לסגור את המשחק סופית.

כאמור, קרופורד היה המצטיין בשורות הקליפרס עם 23 נק', מאט בארנס המשיך את התקופה הטובה שלו עם 15 נק', פול תרם 15 ו 8  אס', ובלייק גריפין היה קרוב מאוד לטריפל דאבל יפה עם 14 נק', 10 אס' ו 9 ריב'. את דנבר, ששמטה בפעם השנייה ברצף משחק שהיה בידיים שלה, הובילו טיי לאוסון עם 19, וצ'אנדלר ואפללו קלעו 18 כ"א שלא הספיקו.

האיש של הקליפרס ברגעי האמת

לפוסט הזה יש 54 תגובות

  1. ניו אורלינס כנראה לא יגיעו לפלייאוף, מצטער יוסי. דיוויס קצת נחלש אבל עדיין חוסם 2.9 פעמים למשחק. אוק' חייבת להתעורר כי אנחנו חייבים אותם בפלייאוף. איבקה מספיק כבר עם השלשות !

  2. תודה רבה על פריוויו מצויין! 🙂

    תיקון קטן, בשני מקומות רשמת מזרח במקום מערב.
    בממפיס נגד אורלנדו "הדובים לא מתכוונים לוותר על מקומם בצמרת המזרח".
    בקליפרס נגד דנבר "יש לקבוצה הזדמנות לחזור ולאיים על צמרת המזרח".

      1. האמת שהשנה יש במזרח קבוצות שאין להן מה להתבייש מול המערב.
        אם בשנה שעברה היו רק שתיים כאלו, השנה יש שבע כאלו – אטלנטה, וושינגטון, שיקגו, קליבלנד, טורונטו, מיאמי(חכו חכו) ודטרויט בעידן שאחרי ג'וש סמית(איזה פציעה מבאסת של ג'נינגס…)

  3. האמת צריכה להאמר: ישנם כ2 או 3 קבוצות ששווה לקום בשבילם בלילה והרבה קבוצות שעושות את העבודה אבל אוי לשעמום. חסר את הסקסיות של הלייקרס שכולם רוצים שיפסידו חוץ מהאוהדים שלהם. סר את הרוע הישן של הספרס שהיו פעם גורמים לבילות שרק משביתי שמצות יכולים לגרום. חסר רגש אוטנטי על המגרש. כזה שרק תצוגה לד פעמית היסטורית מסוגלת להוציא. הכל היי טקי וקר ומנוכר. אין טראש טוק אין מרפקונים קטנים מתחת לעיניים של השופט. אין את האני אקבור אותך וישפיל אותך מול הספסל שלך. הכל nba 2k. צפוי וממוחשב. הרבה גארדים כג׳ף טיק שלמדו לעשות הרבה דברים טוב. אבל כמה מהם מציתים את הדימיון. או עושים מהלך ששייך רק להם.

    אני לגמרי סותר את הקול הלוגי והקבוע והאולי מעט קר ואנליטי שבימים כתיקונם בוקע מגרוני. קול שמעריך את הגישה הדידקטית של הnba שרואה עצמו כגוף מחנך ומחונך. גוף שנותן קריצה פרוטסטנטית קטנה ל soccer mom האמריקנית בעלת הקוקו הבהיר המתקשה ללעוס את דמרקוס קאזינס אבל ילדיה לועסים נקניקיות בארנה וקונים מרצ׳נדייס ממותג במחיר מופקע.

    כדורסלית נטו במובנים רבים אנחנו בתור הזהב. אבל איפה הרומנטיקה הדם היזע תנועת הנו נו של מוטומבו הדחיפות של סטארקס הספוט לייט של הלייקס-סלטיקס ובכלל האנושיות השבירה שגורמת לנו להרגיש את כאב ההפסד ולעוף עם המנצחים. כן עוד נותרו לנו הצצות קטנות מאיזור המפרץ.

    זהו אפשר לשתות את הכדור נגד הנוסטלגיה עם תה חם ולצפות בממפיס אורלנדו. כמובן שאטבול את הבסקוויט בתה

    1. זה לא בגלל השחקנים זה הכול בגלל השופטים. כל פעם ששחקן מביע קצת רגש במהלך משחק הוא ישר מקבל טכנית. אני מקווה שאחד השינויים שסילבר יעשה במשחק יהיה להגיד לשופטים להקטין את כמות הטכניות. אין סיבה ששחקן לא ישאג אחרי סל (כל עוד זה לא ארטסט והארדן במקרה בזווית שלו) או יקניט את היריב שלו או את קהל הקבוצה היריבה. המצב הנוכחי הוא אבסורד.

      1. נוטה להסכים
        השופטים באמת משביתי שמחות
        אבל מצד שני השחקנים צעירים יותר, מעולם לא קיבלו "חינוך" קולג'י, ונסיון העבר מלמד שהמצב יכול להתדרדר מהר מאוד ובצורה אלימה
        מכאן פורח הכדורסל המדויק והכירורגי של הספארס וההוקס

    1. אז שיביאו לנו ניצחון טכני הלו! אנחנו בכיף שיבואו למה מה קרה קצת שלג קפא להם??
      מפחדים מאיתנו זה העניין. מחפשים תירוצים לא להגיע שפנים

  4. כותבי הפרוויואים וחלק מהמגיבים ממשיכים משום מה לטעון שסיכויי הפלייאוף של אוקלוהומה הם משהו מלבד "בטוח יגיעו".
    אני לא נביא ולא גאון נבא כשאני אומר שעד האולסטאר הפער בין הסאנס והת'אנדר יהיה קטן עד זניח. רק מסתכל על לוחות המשחקים.

    נ.ב – תודה למשגיח על פריוויו נהדר ועבודת קודש מאחורי הקלעים. עשו לייק לדף הפייסבוק שהפך בזכות רון מצינור לאתר לגוף עצמאי שמשתף סרטונים, ידיעות ועוד דברים שלא כלולים באתר.

  5. קור כלבים פה ( אני בחוף המזרחי )
    למי יש ראש לכדורסל ?

    העיקר שהגעתי למלון בשלום . בהתחלה זה מגניב לנהוג בשלג מהר מאוד מחפשים את הלב ליד המושב האחורי 😉

  6. כמה שחקנים ששווה לראות כרגע במשחק:
    קרופורד – מת על הקליעה שלו ועל החדירות שלו.
    נורקיץ – יוםי של תנועה בצבע. קולע מתי שהוא רוצה על ג'ורדן.
    לואוסון – משחק יפה ויעיל.

  7. קרופורד דופק שלשות בזמן הקריטי ומחזיר את הקליפרס למשחק. קצת פחות משלוש דקות נשארו, שיוויון 92. יהיה מותחן עד הסוף, ככה נראה.

  8. 21 נקודות ברבע, כמו כל דנבר ביחד. כמו כן יש לו 4 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 2 גנבות. הוא היה בכול מקום ועשה את המשחק.

  9. קרופורד כרגיל מציל את הקליפרס.
    היו צריכות להיות 3 זריקות של גלינארי, אין בזה ספק.
    אם כבר קרופורד קיבל 3 זריקות לפני כן על זה שהתקרבו אליו בזמן שזרק

  10. לא נכון. קרופורד קיבל 3 כי נגעו בו ביד הקולעת בדיוק כשיצא הכדור מהיד. יכול להיות שאפילו שניה אחרי. אבל זה בטוח היה במהלך של קליעה. גלינרי עוד לא הספיק בכלל להיות בתנועה של קליעה. רק אחרי שהמגן ממש תפס אותו הוא ניסה "כאילו" להרים את הכדור למצב קליעה – לא תפס.

  11. תודה על הסיקור. אני חושב שמגיע לבוסטון תואר מפתיעת העונה.
    תמיד ידענו שיש למועדון כבוד ענק הזה שמסרב להיות כלב אשפתות לא משנה מה עושים לרוסטר שלו. זה מדהים כי הקבוצה הזו אמור לעשות רצף 10 הפסדים בלי שאף אחד ירים גבה ועדיין ממשיכה לגרד ניצחונות ולא להתבזות בהפסדים. ממש כל הכבוד לקהל ולצוות המאמנים של בוסטון.

    1. אימפריה,אין מה לעשות.
      למרות כל השינויים בשבועות האחרונים , עדיין רואים יכולות גבוהות מהסגל הצעיר.
      עם כל הנכסים שיש להם, הפריצה למעלה תעשה במהירות

  12. MBK מידן, אפשר לחמם את הגוף מבפנים, שתיה או מאכל
    של דברים מחממים ע"פ רפואות עתיקות. בסין זה חזק.
    קינמון, זעטר רוזמרין, שום, פלפל, בזיליקום, ציפורן, קינמון, קימל, שמיר.
    זנגוויל (ג'ינג'ר) אתה יכול לקנות חי, ולחלוט בתוך מים רותחים.
    גם אבקה. כלומר להרתיח במים בפינג'ן ואח"כ על אש קטנה 5 דקות
    ואפשר לכסות את הסיר/פינג'ן בזמן החימום ואפילו אח"כ.
    או אם יש לך שם רק כוס
    אז אחרי שמזגת מים הכי רותחים שיש לכסות את הכוס בצלחת
    שתהיה כמה שיותר אטומה, שתוציא כמה שיותר מהפרודקטים
    שבפנים.
    שיבולת שועל, שומשום, צנוברים, תירס, אורז חום, כרוב, בצל, שום, קליפות הדרים, דובדבנים, תמרים, אלו מזונות לחימום.
    כל אלו יוצרים תנור פנימי בתוך הגוף. בהצלחה.
    לא להשתמש במוצרי החלב וחימום במיקרוגל מקררים את הגוף, גם אכינציאה למשל
    הידועה כנגד מחלות מקררת את הגוף, גם נענע מקררת.
    שתצליח בעבודה וגם בחימום הגוף. אנא אם יש שאלה אשמח להשיב

  13. מידן גם התה הירוק טוב,
    הכורכום נפלא, בבישול או להוסיף לסלט, ולאכול אותו
    בכפית, ממש מחמם ושמעתי שגם מחסל את הצינון במהירות
    קארי וכמון גם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט