מייק ד'אנטוני. בחירה טובה, בינונית, או רעה? / מנחם לס

מייק ד'אנטוני. בחירה טובה, בינונית, או רעה?

מייק ד'אנטוני חתם הבוקר על חוזה ל-3 שנים בסך 12 מיליון עם אופציה לשנה רביעית שהיא אופציה של הקבוצה. למה הוא ולא פיל ג'קסון? כי פיל ג'קסון הוא פחדן. הוא הבין שעם הקבוצה הנוכחית צריכים מאמן של ממש, והוא אינו "מאמן של ממש". הוא גדול רק כשנותנים לו קבוצת כוכבים צעירה. אבל קבוצה מזדקנת, צולעת, שחייבת ניקוי מנוע כללי? זה לא מה שהוא יודע לעשות ולא מה שהוא רוצה לעשות. אז איך הוא יצא מהעניין מבלי להתבזות? ע"י שדרש חוזה מטורף שכלל חלק בעלות על הקבוצה, 12 מיליון דולאר משכורת, ורשות להחליט לאיזה משחקים לטוס ולאיזה לא. למשחק נגד מיאמי הוא בוודאי לא היה טס כי אז הוא היה מביים איזה כאבים בברכיים שהחליפו לו. אז מה אני מציע? למחוק את שמו של פיל, ולחזור אליו רק בדפי ההסטוריה!

אז מה מביא מייק ד'אנטוני לקבוצה?

הוא מביא יחסים טובים עם דווייט האוארד וקובי בריאנט כעוזר המאמן של מייק ששבסקי של הקבוצה האולימפית. כי דבר אחד אי אפשר לקחת ממייק: בניגוד לפיל ג'קסון, הוא 'מאמן של שחקנים'. יש לו פרצוף של דוד טוב שעובד בקופת חולים, ולא הפרצוף המכוער והמאיים של פיל ג'קסון. ללכת לשתות בירה עם ד'אנטוני זה תענוג. ללכת לשתות בירה עם ג'קסון זו גזירה. היתה שמועה שלברון, דוויין, וכריס בוש יילכו כשיסתיים חוזיהם לאן שמייק ד'אנטוני יילך. לברון ודוויין כבר הגדירו את השמועה הזאת כ-"בדיחה".

השאלה הגדולה ביותר היא אם החתמתו תביא להחלטה של דווייט האוארד להישאר בקבוצה בתום העונה, כשיהפוך לשחקן חופשי. אני לא מבין את הטרוף הזה אחרי האווארד. להשתפר יותר הוא לא מסוגל, וזה הטוב ביותר שיש לו. והטוב הזה אינו מפחיד יותר.

השאלה הגדולה, ובאמת היחידה, היא אם הבאתו תהיה טובה לקובי, האווארד, וסטיב נאש. עד עתה סטיב נאש היה כשלון אחד גדול. האם מייק יצליח להפוך את הקערה על פיה ולהראות לנו סטיב נאש חדש, כזה שהיה לו בסאנס? אולי, אבל זה יהיה נאש מבוגר ב-5 שנים, ומתקרב לגיל 40. כאוהד מיאמי היט אותי נאש לא מפחיד כהוא זה – מייק ד'אנטוני או לא מייק ד'אנטוני. חוץ מזה, משנה מקום משנה מזל. היה לו את אמארה סטודמאייר בניקס, אותו אמארה שפרח תחת מייק בסאנס. אז מה פתאום קרה בניקס? איך זה שאותו אמארה שפרח תחת מייק בפיניקס כל כך פישל בתפוח הגדול? את התשובה כבר נתתי: משנה מקום משנה מזל!": אקלים אחר; חברי קבוצה אחרים; קהל אחר; סלים אחרים. הכל אחר. האם אותו גורל יהיה לסטיב נאש תחת מייק בלייקרס? לדעתי כן. ה-ROSTER של הלייקרס שונה לחלוטין מזה שהיה לסטיב בסאנס, כשסטיב הריץ את ההצגה. כאן בלייקרס יש מאסטרו אחר, ופסיכולוגית סטיב לא יכול להרגיש שהוא מריץ את השואו אפילו אם מייק יגיד לו שזה כך, ואפילו אם קובי יתן לו את שרביט מריץ הקבוצה בטכס מלכותי בהוליווד. זה לא יעזור: הלייקרס היא הקבוצה של קובי, ולא משנה מה יאמר מייק, ומה יאמר קובי עצמו.

מה היתה השיטה בפיניקס? לא משנה מי השחקן, בהזדמנות הראשונה "YOU TAKE THE SHOT". מסירות זה לאירופה – ומוזר שהמאמן 'האירופאי' ביותר בליגה זרק את משחק המסירות קיביני מאט. הטמפו היה לקחת זריקה תוך מקסימום 7 שניות, בהנחה שכמה שיותר זריקות יהיו במשחק – כך זה יהיה לטובת הסאנס. מייק ד'אנטוני לא רצה לנצח 75-90. הוא העדיף לנצח 112-115. הצרה היא שהלייקרס עם האווארד, פאו גאסול, קובי, סטיב בלייק, סטיב נאש, ושלום עולם תתפגר לפני שתישמע הצפירה לחצי.

מה עוד הראה כל הבלגן האחרון? שלהנהלת הלייקרס אין מושג מה היא רוצה. לפטר מאמן ב-NBA אחרי 5 משחקים זה כמו לפטר מאמן NFL אחרי משחק אחד. מייק בראון רק החל ליישם את ההגנה שהוא חפץ בלייקרס; ד'אנטוני – מנגד – לא שמע בחייון את המילה הגנה. הוא מאמן התקפה, נקודה. אם ההחתמה של ד'אנטוני תתברר ככשלון, כל אוהדי הלייקרס – ודדי ואלי לס בראשם – יעמדו חסרי אונים וחסרי מילים לענות לשאלות של דוקטור לס.

האם מייק יהווה לידה מחדש של סטיב? תיאורטית כן. מעשית – לא. אלא אם כן סטיב הוא פנומן שלא מהעולם הזה. אחרת רגליו לא יעמדו בקצב, ומחליפו סטיב בלייק עוד יותר איטי ממנו.אולי סשיונס – זה שהם זרקו לשרלוט – היה עומד בזה. טיי לאוסון או קמבה וולקר היו פורחים עם ד'אנטוני. סטיב נאש? רחמנות על הבנאדם, אלא אם כן ד'אנטוני הופך עורו ומכריח 'משחק חצי מגרש', הדבר הגרוע ביותר עבור קובי וסטיב נאש. גם הפיק-אנד-רול שעליו מייק עשה קריירה לא יעבוד עם האווארד שלא שווה חצי קליפת שום בכך. הם עוד ייבכו על ההבאה שלו ועל הבעיטה בתחת של אנדרו ביינום.

אני מודה: הלייקרס היו יכולים לעשות הרבה יותר גרוע מאשר להביא את מייק ד'אנטוני. אבל הם היו יכולים גם לעשות הרבה יותר טוב.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 53 תגובות

    1. תגיד אתה עושה צחוק ?
      הוורד הוא הגבוה הכי טו בנבא בפיק אנד רול.
      זה אפילו לא עניין של דעה – יש סטטיסטיקות לזה.

      תחשוב מה שאתה רוצה על הקבוצה, אבל יש דברים שלהגיד אותם זה פשוט מגוחך.

      1. זה ממש לא נכון,להוואד אין יכולת זריקה מחצי מרחק,אין לו משחק גב (דבר שחייב שיהיה לסנטר),אין לו שום יכולת כדרור מה שאומר שהוא לעולם לא מושך את השחקנים שלו החוצה,כל הסנטרים הגדולים בעבר היו בעלי יכולת מגוונת שהשתמשו בכמה כלי נשק בזמן המשחק,הווארד לעומת זאת יודע לעשות רק דבר אחד וזה האלי אופים וסמוך על הגב שלו שזה שלא ימשך הרבה זמן. המזל הגדול של הווארד זה שכיום אין סנטרים טובים בליגה ולכן הוא נחשב ל"טוב" שבהם.
        אני מסכים עם מנחם וחושב גם שאנדרו ביינום טוב מהווארד בהרבה,הוא יותר מגוון,מסוכן ואינטיליגנט במשחק שלו.
        אני נותן לו גג שנתיים בלייקרס עד שהוא מקבל בעיטה ועף משם

        1. הגדלתי בשבילך את החלק החשוב:

          Last year, on a team where Jameer Nelson had injury issues, the entire team has chemistry problems related to the ongoing drama, and the offense was primarily geared around perimeter shooters (oh, and he was injured), DWIGHT HOWARD SCORED AS THE PICK AND ROLL MAN 73.7% OF THE TIME, WHICH WAS THE BEST IN THE LEAGUE.

          נ ק ו ד ה .

  1. זה פשוט.
    אין הגנה.
    יהיה שיפור בהתקפה.
    הרש של דאנטוני חושב נאש…ונאש הוא מנוע ההתקפה.
    בסה"כ מדובר בשיפור ביחס לתקופה הקודמת.. גם מההיבט של סדר וזרימה, במיוחד אחרי שזרקו את פרינסטון מהחלון.

  2. דאנטוני בטוח מאמן יותר טוב מאשר מייק בראון (להלן "הליצן")
    השאלה הגדולה אם הוא מתאים ללייקרס, התשובה לכך היא הליצן בכבודו ובעצמו שאם יש לו בכל זאת משהו להציע זה שהוא נחשב למאמן הגנה ובכל זאת הגנה זה לא משהו שראינו מהלייקרס בעונה האחרונה, אי לכך ובהתאם לזאת זה שדאנטוני הוא מאמן ראן & בלאגן לא אומר שזה מה שנראה מהלייקרס שלו.

  3. מנחם, קודם כל תרגיש טוב.
    שנית כל, אני מתקשה לראות יתרונות בד'אנטוני בלייקרס. היחידים שאולי אני מגרד זה שהוא מכיר ומבין את נאש וזוכה להערכתו של קובי (שזה בעצם אומר שקובי לא סופר אותו וישתמש בו כדי לסתום את החורים בססטיסטיקה שלו).
    חסרונות יש המון, אבל העיקריים הם: הקבוצ(ה)ות שלו מעולם לא שיחקו הגנה, והוא לא בדיוק שועל פלייאוף.
    אבל את כל אלו אני חייב לסייג בשנאה הספורטיבית שלי ללייקרס והתפילה החרישית שלי בלילות שהסטייפלס סנטר יתמוטט על יושביו. כמו שחבר יקר ואוהד צהוב סגול ציין בפניי, יש שם מספיק כישרון, ניסיון ואינטליגנציה בשביל שתפקיד המאמן יהיה שולי. כדור-סל הוא משחק פשוט. מסבכים אותו כשאין מספיק מהנ"ל.

  4. הלייקרס טעו בגדול. ד'אנטוני מאמן של התקפות מהירות, ומאמן הגנה חלש. השילוב שלו ושל נאש מדהים, וזה למה הוא התקבל, אבל יש כמה בעיות:

    1.מהירות-הלייקרס לא מהירה כמו שהסאנס היו מהירים בשנות השיא.

    2.כוכבים-לפניקס היה את נאש, שחקן נהדר עם מעט אגו, וסטודמאייר, שהיה שחקן צעיר מאוד. עכשיו יש לו 4 אגואים לנהל, ולא כל אחד יכול לאמן קבוצה מעולה.

  5. ד'אנטוני עזב את הקניקס בגלל פרימדונה
    בלייקרס יהיה לו את מלך הפרימדונות
    הוא גם במצב שכשלון אינו אופציה אך ת'כלס האופציה הסבירה ביותר

    שורה תחתונה:
    ייצאו באקשן ועין

  6. איזה טמטום! אני פשוט לא מבין איך קבוצה שמסוגלת להביא כמעט כל שחקן לא מסוגלת להביא מאמן ברמה, והלוואי שאני אתבדה.
    מתאים או לא – מה בדיוק יש לו ברזומה? כשלון אחר כשלון.

  7. יש כאן בעייה לא קטנה…

    קודם כל,נתחיל בעובדה שיש ללייקרס עוזר מאמן שהובא אך ורק בגלל פיתוח התקפת פרינסטון שבראון רצה שהקבוצה תשחק העונה ועכשיו צריך לשאול-מה עושים איתו?

    אני לא יודע אם גם אותו פיטרו (שכחתי איך קוראים לו,אבל הוא אחראי לנפילה הגדולה של הוויזרדס לפני הגעת וול),אבל הוא נראה כעת חסר תועלת.
    גם אם הלייקרס ימשיכו באותו סגנון התקפי,עדיין זה משאיר את הלייקרס ללא שום מאמן שמבין בהגנה!

    הלייקרס יהיו בהרבה בלאגן העונה.
    ד'אנטוני לא יסתדר בניקס,והפרנצ'ייזים דומים באופי (מלבד העובדה שאחד הוא לוזר והשני הוא ווינר לכל דבר) ולכן אני רוצה לראות איך ד'אנטוני שוב יסתדר עם כוכבים בעלי אגו וניסיון בניווט קבוצה ללא רצון ממשי לשחק הגנה.

    בסך הכל,ללייקרס יש פוטנציאל לצאת מכאן כאחת הקבוצות הכי כיפיות שנראו,ולעומת הסאנס,גם יקחו אליפות,אבל זה הכל,מה שנקרא,"על הנייר",ואם ד'אנטוני ישחק רק התקפה,זה כמעט ברור שהלייקרס לא יקחו אליפויות ככה.

    לסיכום,אני רואה את המהלך הזה די דומה לטרייד על אודום-נראה שהייתה קצת פאניקה במהלך.
    אם ג'קסון היה מופתע מהמהלך,ובראיינט לא אמר שהוא מרוצה לחלוטין (וזה ברור לאחר שגם הוא חשב שג'קסון כבר יחזור),אז אני חושב שהלייקרס לא פטרו המון במהלך הזה.

    נ.ב-אני חושב שמלבד ריילי,שואו,ריברס ופופוביץ',אין מאמן שבראיינט יהיה מוכן לסבול לטווח הארוך במועדון.

    1. אדי ג'ורדן לא ישאר.
      ד'אנטוני יביא את העוזרים שלו – כמו שכל מאמן ראשי בנבא מביא, ואם אי צריך לנחש – אז רק פרסון וקליפורד אולי ישארו.

  8. על הנייר זה זועק לחוסר התאמה משווע כמעט כמו ההחתמה של בראון,כאילו הלייקרס בקושי עוברים את המגרש בהתקפה עומדת,אז התקפה של 7 שניות ??,מצד שני אני מניח שדאנטוני גם יודע את זה,יתרון נוסף שלו זה כמובן שהוא יידע להפעיל את נאש כמו שנאש צריך לשחק,אמנם נאש שיחק מחשק וחצי אבל זה היה נראה כאילו הוא כבוי ולא נאש האמיתי,דבר נוסף לזכותו של דאנטוני זה שבניקס,עד הטרייד עם כרמלו הם שיחקו יפה מאוד והיו די טובים

    1. מתי? בשנתיים שהם אפילו לא העפילו לפליי אוף? בכל התקופה שלו בניקס היתה רבע עונה שהקבוצה הייתה סבירה וגם אז עם כל היופי היו לה בקושי 50% הצלחה.

  9. בחירה מעולה בשבילך מנחם (-:

    לדעתי בחירה גרועה של מאמן שלא הצליח ולא יצליח בשום מקום כי פשוט אין לו את זה.
    גם כל הדיבורים על סגנון הראן אנד גאן קצת רחוקים מהמציאות, כשיש לך את נאש בשיאו לא צריך מאמן וזאת אחת הסיבות שהם היו טובים במהלך העונה הרגילה עד הפליי אוף שם כבר צריך מאמן שינווט.

    בכל השנים בניקס מה שבלט זה חוסר שליטה בקבוצה, אין הגנה, לא יודע לחבר שחקנים לשיטה שלו(גם עם כרמלו וגם בלעדיו) בקושי העפיל לפליי אוף

  10. דרך אגב,זה לא שד'אנטוני יקבל מה שירצה בלייקרס!

    רק מאמנים דרג א' (מה שד'אנטוני לא…) מקבלים "רשות" לדרוש איזה טרייד שירצו וכדומה.
    זאת דעתי האישית,לכן אני גם מאמין שהלייקרס ישאירו דברים כמו שהם,לפחות כרגע,אבל בוא נאמר שהסיכוי שג'וש סמית' יגיע ללייקרס הפך לקטן יותר….

      1. סמית' יתפקד על תקן אמארה בלייקרס-הוא לא יקבל את הכדור,כי יש סקורר כמו בראיינט ושחקן כמו האוורד שצריכים את הכדור בהתקפה כדי להיות יעילים בה….

        סמית' יהיה שחקן שיצטרך לעשות את שאר הדברים עם נאש,כמו למסור,לקחת ריבאונד ולהיות רול פלייר לצד האוורד ובראיינט,שאין מה לעשות,ליד שני שחקנים כאלה מעטים יוכלו "לזהור" לידם.

        אני חושב שזה טרייד שפחות יכול להתקיים,כי סמית' לא כזה חכם בהתקפה,כמו ברניאני….אני חושב שעדיף לכם לעשות טרייד עליו מאשר על סמית'.
        חוץ מזה,ברניאני ייתן לכם משהו כמו גאסול,רק צעיר יותר,וזה מה שחשוב.
        בנוסף,באתם תקבלו לצד ברניאני עוד כמה אתלטים וקלעים (דייוויס,ג'ונסון,קלייזה…) לספסל והנה לך קבוצה הרבה יותר טובה ממה שהיא עכשיו

        1. סמית' לא אמור להיות אמארה – זה התפקיד של הוורד.
          הוא גם לא סקורר במנטליות שלו אלא יותר כלבויניק.

          אני גם לא מחזיק מברגנני שחקן חכם בכלל.
          מה שהו מביא בניגוד לסמית, זה קליעת שלוש יותר טובה, אבל אם אני מקבל את ההחלטות בלייקרס ויש לי את הבחירה – אני הולך על סמית בגלל אלמנט האתלטיות שכל כך חסר בקבוצה, מה גם שהוא מגיע עם מורו שהוא קלעי שלוש נפלא.

          אבל גם ה"נדוניה" של ברגנני מפתה מאד – קלדרון – קלעי שלשלות נפלא בעצמו, ומחליף מעולה לנאש.

          יש כאן דילמות, אבל אם אני צריך לבחור – אני הולך על סמית בגלל האתלטיות וההגנה, בגלל שלברגנני יש חוזה שנכנס לתוך 2014 (השנה שבה הלייקרס מתכננים נכון לעכשיו לבנות מחדש – למרות שזה עשוי השתנות), ואפילו בגלל החברות הקרובה שלו עם דווייט הווארד מסיבות מובנות…

          נראה מה יהיה. אין שום ערובה שאף אחת מהעסקאות האלה באמת זמינה, אבל להערכתי – 2 אלה + הבאקס הן האופציות הכי ריאליות לטרייד עבור גאסול כרגע.

          1. אני עדיין חושב שעדיף לכם את ברניאני….זה לא שאני לא מבין מה שאתה אומר,אבל לדעתי,בגלל שד'אנטוני לא הסתדר עם אמארה,כאשר היה לו סקורר בקבוצה (אנת'וני),אז אני חושב שגם הפעם זה לא יסתדר (ובין אם זה יהיה האוורד או סמית' שלא יסתדרו,מישהו יפגע מהשיטה וחבל).

            עדיף סמית',אבל לדעתי האופצייה הריאלית היא ברניאני.

            בכל מקרה,אתה גם מדבר רק על אופציות של טרייד "אחד על אחד".
            יש המון אופציות של טרייד משולש שאפשר להכניס!

            לייקרס-יוטה-סקרמנטו (גאסול לסקרמנטו,ג'פרסון ללייקרס ואוואנס ליוטה,וכמובן שיהיו עוד שחקנים שיעברו כדי לאזן את הסכומים) היא עד אופצייה מעניינת,אבל גם הכי פחות ריאלית אם לאמר את האמת.

            גאסול בסקרמנטו,לצד קאזינס,כשרובינסון יהיה מחליף מהספסל (שכמו שזה נראה,הוא גם ככה מתקשה לצד קאזינס) יהפכו את הקינגס לקבוצה עם טיפה יותר IQ ואולי הם סוף סוף יתקדמו טיפה.

            יוטה יקבלו שחקן יוצר ברמה גבוהה שיכול מאוד להתאים ביוטה.
            הוא יוכל לאזן יותר את כל הרוטצייה ואם יצליח לפרוץ שם,גם להפוך לכוכב של הפרנצ'ייז.

            לצד כל זה,אם אתם מצליחים איכשהו להביא את ג'פרסון,יהיה לכם שחקן שיכול לשחק גם בארבע וגם בחמש,והוא הסנטר הכי טוב התקפית,אחרי ביינום,ואני חושב שזה יהיה שילוב הרבה יותר מדהים ממה שיש לכם עכשיו (ותוסיף כמובן עוד איזה שחקן או שניים שיבואו כדי לאזן את השכר וזה נראה מבטיח!).

            בכל מקרה,כרגע זה סתם דיבורים ואני עדיין חושב שכלום לא יזוז כרגע.
            צריך לראות בכלל איך הכל יתפקד,ויכול להיות שגם הקבוצה תחכה לרגע בו מותר לעשות טרייד על כל השחקנים (נראה לי שזה בינואר…),אז יהיו להם יותר אופציות.

  11. מן הפח אל הפחת!!!

    התחלתי לבכות בלילות. אני לא יודע מאיפה להתחיל אפילו …

    כמובן שלא נראה (שוב) כל תפוקה מהספסל, לא נראה (שוב) כל אינטליגנציה במשחק, ולא נראה (שוב) שום תואר עד שגם הליצן הזה יפוטר.
    לצערי, אני לא רואה את קובי לוקח עוד טבעת, שזה אירוני בהתחשב בעובדה שהוא משחק אולי את הכדורסל הטוב ביותר בקריירה שלו

    1. יוני, השחקן שהלייקרס ירצו מיוטה הוא לא ג'פרסון אלא מילסאפ.
      אין שום פואנטה בהחליף את גאסול בג'פרסון שעוד מתאים פחות מגאסול לסגל ולשיטה…

      אם מדובר ביוטה, מה שהלייקרס ירצו יתחיל ב מילסאפ ומארווין וויליאמס, ובטח גם רנדי פוי.
      העניין הו שאני ממש לא רואה את סקרמנטו לוקחים את ה 40 מיליון של גאסול לשנתיים.
      זה לא יביא אותם לפלייאוף, סתם יעלה להם כסף, ויוביל לבחירת דראפט פחות טובה.

      יש אפשרות תיאוטית שהם יעשו את זה כדי שגאסול ישמש כמעין "מנטור" לקאזינס ורובינסון, אבל האפשרות הזו לא מספיק ריאלית כדי שאני ממש אבנה עליה.
      תמיד יכולות להיות הפתעות, אבל אני לא נותן לעצמי לפתח ציפיות על סמך תקוות כאלה.

      כרגע, לדעתי 3 הקבוצות שציינתי הן המועמדות העיקריות לרצות את גאסול. יש גם את שיקגו, אבל הלייקרס לא יסכימו לקחת את בוזר בשום מקרה והבולס לא יעשו טרייד בלעדיו.

      ואגב, אם אני מקבל את ברניאני כחלק מעסקת גאסול – אני מייד שולח אותו לניו אורלינס תמורת ריאן אנדרסון שהרבה יותר מתאים לשחק ליד הווארד.

  12. נורא אין לי מילה אחרת למה הם עשו את זה? בגלל שהוא הצליח עם נאש וסטודאמייר עכשיו נאש מבוגר בכמה שנים וכל הקבוצה מבוגרת אין מצב שההתקפה שלו תעבוד ושלא נדבר בכלל על ההגנה

  13. פשוט לא נראה מתאים. הלייקרס לא מספיק מהירים ואתלטים בצורת המשחק של השחקנים בשביל דאנטוני, אבל יהיה מעניין לראות מה הוא יעשה איתם, ואולי יחרוג מהרגליו ודוקא יעשה צורת משחק שיותר תתאים לקבוצה אך עם זאת ייתן לנאש להוביל קדימה. אם הוא ונאש הצליחו לעשות מאמארה מה שעשו ממנו וממריון, אז דוויט האווארד ושלום עולמי (בהתאמה) הולכים להינות מהצמד נאש-את-דאנטוני.
    עם זאת, מעניין לראות את מעמדו של קובי שהוא עדיין המנהיג הבלתי מעורער אך עם זאת קשה לי לראות איך דאנטוני ישמור על מעמדו כהשחקן החשוב בלייקרס, כי הסגנון התקוע והמבודד של קובי פחות מתאים לדאנטוני

  14. אנשים מדברים כאן כאילו ד'אנטוני זה רק פניקס.
    ד'אנטוני הוא גם זה שתכנן את התקפת נבחרת ארצות הברית שאיו לה שום קשר ל 7 שניות או פחות של פניקס.

    דבר אחד די ברור לי – גאסול חייב ללכת.

    לפי מה שאני רואה מסביב, זה יהיה או אטלנטה (ג'וש סמית'/מורו +/-), טורונטו (ברגנני/קלדרון +/-), או מילווקי (איליאסובה/דאנליבי/אודריך או משהו דומה).

    אבל גאסול חייב ללכת עבור עומק, קליעה מ 3, ואם אפשר אז גם אתלטיות.

    מבחינתי ד'אנטוני כבר לקח אליפות עם פניקס – בשנה שהליגה דפקה אותם עם ההרחקות. מבחינת השיטה – זה הוכח שהיא יכולה לעבוד גם ברמות הגבוהות – למרות ההגנה.

    עכשיו תוסיף לזה את אחד משחקני ההגנה הגדולים בכל הזמנים – וזה נראה מבטיח.
    הווארד בעצמו מעריך שהוא צריך עוד כחודשיים כדי לחזור לכושר הגופני של לפני הפציעה (שזה מה שמפריע לו כרגע – לא הפציעה עצמה).
    ולראות מה שהוא מסוגל לעשות כרגע – במיוחד בהגנה – ב 70-75% יכולת, זה לא פחות ממדהים.
    לאוהדי הלייקרס יש למה לצפות…

  15. אגב, שימו לב לחוזה – 4 שנים, אבל רק 3 שנים מובטחות.
    הרביעית – אופציה של הקבוצה.

    למה ?
    כי לנאש יש חוזה ל 3 שנים…

  16. מנחם,שתדע שהלייקרס לא יכלו לעשות יותר טוב!

    ג'קסון בסופו של יום הוא בעל קבלות,והמון קבלות,אז יש לתת לו כבוד על כך.
    גם אני מסכים שכל הקבוצות שלו שלקחו אליפות תמיד היו הטובות בליגה,אבל הוא גאון,בין אם תרצה או לא (בכל זאת,הוא אימן את ג'ורדן ובראיינט ולשניהם אין משהו רע אחד להגיד עליו).

    חוץ מזה,כבר אמרתי זאת איפשהו באתר-חוץ מריברס,פופוביץ',שואו,ריילי,קולינס (שלא אמרתי מקודם,אבל בהחלט יהיה נהדר שם) ואולי ברוקס,שום מאמן לא היה מגיע לשם וגם מצליח,ואף אחד מהם גם לא פנוי!

    אין מה לעשות,הלייקרס השיגו את המיטב שיכלו,וטוב שלא פנו לג'קסון,כי זה היה עלול להיות סתם כתם על כולם.
    הוא לא רוצה עוד עונה כושלת,כמו האחרונה שלו בלייקרס,והם לא רוצים מאמן שיאמן מתי שבא לו ויקבל שכר של שני מאמנים דרג א בליגה (ריברס וקולינס)!

      1. אפילו זה כנראה לא היה מונע את החתימה, איך שהבנתי הבעיה העיקרית היתה דרישתו להיות המחליט הבלעדי על כל העניינים המיקצועיים בלייקרס ולזה לא היה יכול באס להסכים.

        1. הנקודה התחתונה היא שהוא לא רצה לאמן כפי שכתבתי בתחילה, והציג בפניהם תנאים בלתי אפשריים בכלל. אילו קיבלו את תנאיו, הוא היה מבקש דברים נוספים. בקיצור, הוא פוחד לקחת את הקבוצה ולהיכשל.

  17. מנחם נראה לי קצת פשטני לקבוע שדאנטוני לא מבין הגנה, אחרי הכל הוא היה בורג מרכזי באחת מקבוצות ההגנה הטובות והקשוחות בכל הזמנים באירופה, והוא עצמו היה שחקן קשוח שלא פוחד להתלכלך.
    הסגנון שהוא הנחיל בפיניקס היה של ראן אנד גאן כי זה מה שהיה מתאים לסגל ההוא כמו כפפה ליד. בניקס זה פחות הצליח, אבל לא נראה לי שהכל היה באשמתו.

    גם פט ריילי שבלייקרס הייתה לו קבוצה ששוטפת את המגרש, שינה סגנון בניקס בהתאם לסגל שעמד לרשותו. דאנטוני יהיה חייב להתאים עצמו לסגל הקיים, ויהיה מעניין לראות כיצד הוא מתכוון לעשות זאת

      1. ליאור לא אמרתי שהקדנציה של דאנטוני בניקס הייתה הצלחה מסחררת, אבל הקבוצה הזו מדשדשת כבר שנים, והבאה של מאמן היא רק חלק אחד בפאזל שמביא הצלחה. הניקס לא היו קבוצה מספיק טובה עם או בלי דאנטוני. איזיה תומאס החריב כל חלקה טובה בקבוצה הזו. בכל מקרה לשפוט את דאנטוני רק עפ"י הקדנציה בניקס, ולהתעלם ממה שעשה בפיניקס נראה לי לא ראוי ולא רציני.
        גם פיל ג'קסון לדעתי לא היה מחולל העונה ניסים באל. איי ובכל מקרה הבחירה בדאנטוני לא נראית לי כל כך גרועה יחסית לאופציות הקיימות

        1. אלעד, מסכים איתך שיחסית לאפציות האחרות זה לא נורא אבל אני כן חושב שזאת החלטה גרועה שלא תוביל את הלייקרס לשום מקום.

          אני חושב שהזכרונות מפיניקס קצת משקרים, דאנטוני היה שם כמה עונות שרק 2 מהם היו באמת מעולות ועדיין בלי אליפות המערב.
          היה לו מזל שפשוט היו לו שחקנים טובים ובקבוצה של סטיב נאש לא צריך מאמן לעונה הרגילה, לעומת זאת בפליי אוף כן וצנסה להזכר איזה החלטות מקצועיות היו לא באותם שנים.

          אם אתה מחשיב לו את הקריירה בפיניקס בתור הצלחה אז גם מייק בראון הוא מאמן מוצלח כולל גמר פלייאוף עם קליבלנד, אבל הוא ממש לא לא.

  18. האמת שאני מאוד מופתע.. הייתי בטוח שגם אם זה לא יהיה פיל הם יקחו מישהו אחר ולא דווקא אותו.. לטעמי זו הבחירה הכי גרועה שיכלו לעשות. אני לא רואה אותו מביא להם את קשיחות שם צריכים. אולי ישחקו כדורסל יותר מהנה אך ספק אם יותר יעיל…

  19. אני מציע לא להפוך את המינוי של דאנטוני לכזה אסון
    הלייקרס ממילא לא היו לוקחים אליפות. גם לא עם ג'קסון.

    דאנטוני לא איזה אהבל שמכיר רק ראן אנד גאן. תנו קצת כבוד .

    אפילו בניקס בעונה הראשונה דאנטוני הצליח לא רע- עד שהתחילו עם הטריידים במטרה לפנות מקום ללברון

  20. מל – השינאה שלך ללייקרס מעבירה אותך לפעמים על דעתך…
    דיס ג'סט אין: אנדרו ביינום מושבת עוד חודש וחצי עם ברכיים דפוקות שכנראה כבר לא ישוקמו בחיים. דוויט הווארד? 23-18 3 חסימות, אמנם מול סקרמנטו אבל רק ב80 אחוז תפוקה.
    ההחלטה ללכת על דאנטוני לא התבצעה ע"י ג'ים באס בלבד – שיסביר להניח שהוא מקנא בפיל וגם לא ממש ביחסים טובים עם ג'יני החברה שלו – אלא ע"י הד"ר לכימיה עצמו ומה שחשוב מכל – מיטש קופצ'אק שאך אחד, כולל אתה מל, לא יכול להאשים אותו שהוא אידיוט גמור.
    כן, באל-איי כמו באל-איי יש תמיד דרמה – אבל תמיד מעניין!

    1. קופצ'אק בכלל לא אידיוט. החוזה שהוא קיבל באטלנטה האוקס כאילו היה האקים אולג'ואן, שם אותו בראש השועלים. כשהוא קיבל מה שקיבל מאטלנטה, כל עולם הכדורסל התהפך על בטנו.

  21. פיל לא רצה לאמן ?
    פיל עד עכשיו לא יצא מההלם שוויתרו עליו תמורת אויבו המושבע, כי פיל היה בטוח שהשמש זורחת לו מהישבן…

    אז ג'רי באס שלח אותו לראות את השמש של מונטנה.

  22. להלן תגובתי
    1. פיטורי בראון : לא הבנתי למה הוא בכלל מונה. אך אם כבר מונע ואם כבר הוא לא פוטר בסוף העונה ההי ראוי להשאירו עוד קצת. כפי שמנח םאמר חמישה משחקים הם אפילו לא שווים משחק אחד בפוטבול (17 כפול 5 זה 81 פחות מעונת נ.ב.א ללא שביתות)

    2. אי מינוי ג'קסון : אני דווקא חושב שמדובר בהתחלה נכונה.אמנם מקומו בהיסטויריה מובטח .יחד עם זאת אי אפשר לשכוח את התבוסה המהדהדת 4-0 לדאלס 2011 .בקיצור נראה שהוא מעבר לשיא

    3. מינוי ד'אנטוני : בעיני מינוי סביר .תראו אליפות הוא לא יביא .אך מסופקני אם מישהו היה מביא. מבין הפנוייים רק לג'קסון ולסילוואן היה סיכוי.ג'קסון מיצה .סילוואן לא אוהב פרימדונות.נשאר ד'אנטוני שהסגנון שלו מתאים מאד לליקרס.
    שורה תחתונה .אני סקפטי לגבי אליפות .אך ההצגה הכי טובה תהיה…כרגיל בהווליווד.

  23. חברים,נראה שד'אנטוני ידע והבין גם את מה שאני ראיתי ורשמתי כאן-אין לו עוזר מאמן הגנתי!

    עכשיו,ד'אנטוני כל כך לא מבין הגנה שהוא תמיד צריך מאמן דרג ב' בליגה שיהיה המאמן ההגנתי שלו לקבוצה.

    בניקס זה היה וודסון,עכשיו,לפי דיווחים,ד'אנטוני רוצה שזה יהיה מקמילן הפעם.

    מאמן פורטלנד לשעבר נחשב למאמן הגנתי לא רע בכלל ויהיה מעניין לראות איך ישתלב במערך המאמנים של הלייקרס,אם בכלל יגיע.

  24. פגעתי ב-3 חמישיות מתוך ה-5 לכן 15.
    בתור אחד שתמיד העדיף את האסיסט על פני הסל, אני חושב שזה לא בסדר לנקד נקודות ואסיסטים באותה צורה.
    מי שמוסר 10 אסיסטים למשחק מרשים הרבה יותר מזה זה שקולע 10 נקודות למשחק.

  25. טרייד בין סטאט לגאסול יהיה מצויין לשתי הקבוצות ויביא אליפות לניו יורק סוף סוף. אז מנחם אם לא תקבל את זה מה לייקרס תחטוף מהניקס

  26. חברים, אתם נסחפים…השילוב בין בראון לשחקנים פשוט לא היה קיים. אני חושב שהבאת ד'אנטוני הוא מהלך גאוני. אתם תראו, לא רק שהלייקרס ישתפרו, אתם תראו שהם יהנו לשחק וילהיבו. את בראון, השחקנים לא ספרו. ההגנה פשוט לא הייתה קיימת. אני חושב שבגלל סגל השחקנים הקיים, מייק ד'אנטוני פשוט הייתה הבחירה הטבעית…בגלל הסגנון שהוא מנחיל, וגם בגלל שהוא מאמן שהשחקנים משחקים בשבילו. הוא ממש מאמן מצוין. ולגבי ההישגים שלו, פשוט היו קבוצות טובות יותר מהסגל שהיה לו באותה התקופה. קובי והללייקרס, מיאמי, סאן אנטוניו בשיא של דאנקן ושות', אפילו דטרויוט היו יותר טובים מהסגל של פיניקס דאז. אז חברים, אל תשפטו ישר, מייק ייקח את הלייקרס רחוק. רחוק מאוד…אבל, הנבואה ניתנה לשוטים. אני חושב שהמהלך הוא מהלך מבריק. אני חושב שהוא יצליח. נראה מה יהיה…

  27. בניגוד לרוב הכותבים, אני חושב שזה מינוי לא רע שיכול להפתיע!
    מי שמצפה מנאש לחזור לגדולתו חי באשליות. אבל נאש היום הוא עדיין רכז גדול. איפה יכולה להיות ההפתעה? בשילוב שלו עם גאסו!
    לגבי הטריו ממיאמי – אני מסכים שזאת בדיחה. אם הם רצו את דאמטוני (ואם ריילי היה מסכים איתם), הוא כבר היה מאמן את הקבוצה…
    השאלה הגדולה היא הווארד – אני חושב שזה לא יהיה מופרך להגיד שכל עונה שלו עם דאנטוני, מקצרת לו את הקריירה בשנה… בשביל להישאר הוא צריך להאמין שהוא יוצא עם טבעת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט