סיקור יום שני/רון טחן

ערב נוסף מאחורינו. להלן סיקור משחקי הערב

 

 

שארלוט (22-10) 94 – מילווקי (16-16) 104 לאחר הארכה (מאזן פנימי וסופי 1-2 להורנטס)

לפני המשחק: ברנדון נייט יסייע למילווקי להתתגבר על ההורנטס המאכזבים

אחרי המשחק: האורחים פתחו מצוין את המשחק וירדו למחצית ביתרון 17, אלא שאז המארחת התעוררה, ובעזרת התעלות של קמבה ווקר (28 נק' באחוזים רעים, 7 מ מ22) ומשחק טוב של ג'ראלד הנדרסון (19 נק' ו 5 אס') הצליחו לחזור למשחק ואף להוביל לקראת סיום המועד החוקי של המשחק. במצב של 83-81 לחובת הבאקס, הלך ברנדון נייט (18 נק')אל איזור הצבע במטרה להשוות, ולאחר שנחסם בפעם הראשונה ע"י קודי זלר, השתלט על הכדור החוזר והשווה. ווקר איבד את הכדור 3 שניות לסיום, ומהצד השני ג'ארד דאדלי במשחק מצוין (17 ו 9 ריב') החטיא הזדמנות לנצח עם הבאזר. בהארכה הבאקס השתלטו על המשחק וקלעו 21 נק' לעומת 11 של האורחים בדרך לניצחון חוץ יפה.

מלבד נייט ודאדלי, סייעו למאמץ הגריק פריק עם 16 נק' ו 8 ריב', או ג'יי מאיו עם 17, ז'אז'א פאצ'וליה עם 15 וג'ון הנסון עם 13. אצל שארלוט אל ג'פרסון איכזב עם 6 נק' ב 29 דק', לפני שנפצע.

אינדיאנה (21-11) 90 – שיקגו (9-22) 92 (מאזן פנימי 1-1)

לפני המשחק: אינדי תילחם, אך הבולס ייצאו עם הניצחון

אחרי המשחק: אינדי אכן נלחמה, ולאחר שלושה רבעים ראשונים בשליטה מלאה של הבולס, ריצת של 0-20! , בראשותו של כריס קופלנד המצוין שהוליך את הקבוצה עם 17 נק' (7 מ 10 מהשדה) ב 17 דק' בלבד מהספסל, סייעה לפייסרס להפוך את המשחק. במצב של 85-88 לטובת הפייסרס, ג'ימי באטלר בעוד ערב ענק (27 נק' 9 ריב' ו 4 חט') החזיר את הצבע ללחיים של האורחים כשצימצם מהקו לפיגור נקודה, ובהמשך צלף שלשה גדולה שהחזירה את היתרון לשיקגו. במצב 90-92 לזכות הבולס, אינדיאנה ושיקגו החטיאו בתורן, ולבסוף, חצי שנייה לסיום, הפייסרס זכו להזדמנות להשוות או לנצח את המשחק עם כדור מהצד. הפייסרס . סי ג'יי ווטסון הצליח לברוח לכולם והיה פנוי לחלוטין לזריקת שלוש מהפינה, אך הכדור שלו הלך החוצה לאכזבת הקהל המשולהב, והבולס האריכו את רצף הניצחונות ל 7 (הארוך בליגה).

הוביל למהפך שכמעט והספיק

 

מלבד באטלר, גאסול המשיך את העונה הנהדרת עם 20 נק' ו 8 ריב', ודריק רוז הצליח לקלוע 17 בערב קליעה חלש (5 מ 20, 1 מ 7 מהשלוש). אצל אינדי המאוכזבת, מלבד קופלנד, 5 שחקנים נוספים קלעו בדאבל פיגרס: ג'ורג' היל וסי ג'יי מיילס עם 11 נק' כ"א, סולמון היל, דיוויד ווסט וסקולה עם 10 כ"א. היברט כהרגלו איכזב עם 6 נק' ו 3 ריב'

ברוקלין (16-14)  107– סקרמנטו (17-13) 99

לפני המשחק: קאזינס יוביל את האורחת לניצחון חוץ חשוב.

אחרי המשחק: לאחר פתיחה שקולה, ברוקלין השתלטה על המשחק ברבע השני, למרות "תרגיל" מוזר של רג'י אוואנס,שהתיישב (ככל הנראה בטעות) על ספסל קבוצתו לאחר איבוד כדור של קבוצתו והשאיר אותה עם 4 שחקנים על הפרקט, לא לפני שחזר אל המשחק במין חילוף עצמי שלקוח מעולם הכדוריד (שם ניתן להחליף שחקנים באופן שוטף למהלכי הגנה/התקפה) כדי למצוא את עצמו פנוי באיזור הצבע של הנטס. התוצאה לפניכם:

כאמור, הנטס השתלטו על המשחק עם רבע שני של 15-30, ומכאן הקינגס כבר לא הצליחו לסגור את הפער. לנטס הירבו לקלוע מחליפהם בחמישייה של ברוק לופז ודרון וויליאמס (שגם היום עלו מהספסל), מייסון פלאמלי הנהדר עם 22 נק'  וג'ארט ג'ק עם 16. ג'ו ג'ונסון ששמר על מקומו בחמישייה הוסיף 16 נק' אף הוא, וגם קווין גארנט היה לא רע עם 10 ו 8 ריב'.

את הקינגס, שהפסדים כאלו הם בדיוק הסיבה שהם בדרך לעוד עונה שתסתיים מוקדם, הוליכו גיי וקאזינס עם 25 ו 24 נק' בהתאמה. קוליסון תרם 16 נק' ו 8 אס', וכספי, למי שמתעניין, קלע 3 נק' בלבד ב 20 דק' משחק.

מיאמי (18-14) 101 – אורלנדו (21-13) 102 (מאזן פנימי 1-1)

לפני המשחק: ווצ'ביץ ושות' ישוו את המאזן בין שתי הקבוצות

אחרי המשחק: דרבי מצויין בפלורידה, שהיה צמוד לכל אורכו.כריס בוש חזר לאחר 8 משחקים ותרם 20 נק' ו 8 ריב', אך זה לא הרתיע את ניקולה ווצ'ביץ מלשלוט באיזור הצבע ולסיים 26 נק' ו 9 ריב'. מיאמי הוליכה ברוב שלבי המשחק בעזרת יכולת טובה של דווין וויד עם 25 נק' (11 מ 11 מהקו) ו 6 אס' ויכולת מצוינת של דני גריינג'ר המתקמבק (קרדיט למנחם לס שהצליח עם נבואתו לגביו) עם 21 נק' כולל 6 מ 7  מהשלוש. טוביאס האריס עם 18 נק' לא נתן למיאמי לברוח, ולאחר שויקטור אולאדיפו (22 נק' לגארד המוכשר) השווה ל 101-101, הוא קלע אחת מהקו 6 שניות לסיום כדי להעניק לאורחים את ההובלה. לוויד הייתה הזדמנות לנצח את המשחק, אך החטאה שלו עם הבאזר שלחה את ההיט מאוכזבים לחדר ההלבשה.

יוסטון (9-21) 103 – וושינגטון (8-22) 104

לפני המשחק: הויזארדס יתגברו על הטילים ויחזרו הביתה עם ניצחון חוץ מרשים

אחרי המשחק: עם ניצחון חוץ שלישי ברציפות, המכשפים פתחו ברגל ימין את מסעם הקרוב במערב (יפגשו בקרוב את דאלאס, אוקלהומה, ס"א ולקינוח את הפליקנס), הודות למשחקו הטוב ביותר העונה של בראדלי ביל, שצלף 33 נק', כולל 4 רצופות מקו העונשין בדקה האחרונה למשחק (10 מ 10 מהקו). הויזארדס תפסו פיקוד על המשחק ברבע השלישי, אך המארחת התעוררה ברבע הרביעי עם עזרה משחקן הרכש שהתאקלם נפלא, קורי ברואר עם 15 נק' והמון אנרגיה. פול פירס בערב מצוין נוסף עם 21 נק' (7 מ9 משדה) מול ה SF הקודם של הקבוצה, טרבור אריזה שסיים עם 15, הופיע ברגע האמת עם שלשה גדולה שהעלתה ל 91-98, אך ג'יימס הארדן עם 33 נק' משלו, לא הסכים לוותר, ועם 6 נק' ב 6 שניות, קיזז את ההפרש ל2 נק' בלבד, לא לפני שג'ון וול (13 נק' ו 12 אס') נשלח אל הקו כדי לסגור את הסיפור עם 2 קליעות מוצלחות.

אמנם חתמת ברוקטס לאחר שהבטיחו לך מקום בחמישייה, אך מה אתה אומר, אולי עדיף שתעלה מהספסל?

אצל יוסטון, צמד החברים הווארד וג'וש סמית איכזבו כאשר דוויט קלע 13 נק' ו 5 ריב', וסמית', לאחר בכורה מעולה מהספסל מול האלופה, היה גרוע גם במשחקו השני כשחקן חמישייה, עם יותר איבודי כדור (4) מנקודות (3).

קליפרס (11-21) 101 – יוטה (21-10) 97  (מאזן פנימי 0-3 לקליפרס)

לפני המשחק: כהרגלם, הקליפרס יהיו חזקים על חלשים וינצחו בקלות

אחרי המשחק: דיאנגרה ג'ורדן הוא הריבאונדר המוביל בליגה (היום סיים עם 19 ריב' ו 5 נק') עם 13.7 ריב' למשחק, אך מה כל זה שווה כאשר הקליפרס מפסידים פעם אחר פעם כקבוצה במאבקים על הכדורים החוזרים? על הנייר, הקליפרס שמתיימרים לקחת אליפות, היו אמורים לדלג מעל אחת הקבוצות החלשות במערב, אך יוטה שלטה מתחת לסלים עם לא פחות מ 18 ריב' בהתקפה (מתוך 52 לעומת 41 של הקליפרס), ולאחר יתרון 7 לקליפרס בתום הרבע הראשון, יוטה לא נתנה לקליפרס לברוח וכפתה עליה משחק צמוד. למזלם של הקליפרס, יוטה סבלה מערב קליעה חלש מהקו (13 מ 22), וכך נחלצה המארחת מעוד מבוכה ביתית.

דיאנדרה היקר, האם אתה מסוגל לקלוע סל שלא בהאלי-אופ?

הירבו לקלוע לקליפרס: גריפין עם 24 נק', 6 ריב' ו 7 אס', פול עם 20 ו 8 אס', רדיק וקרופורד עם 17 כ"א. ביוטה בלטו היוורד עם 22 נק' ו 7 אס', צמד הגבוהים קנטר ופייבורס עם 16 ו 15 נק בהתאמה, וכן רודי גובר הענק הצרפתי עם דאבל דאבל יפה של 11 נק' ו 13 ריב'.

 

 

 

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. הארדן במשחק שני ברציפות נראה מרוכז בעצמו יותר מדי. כנראה שכל דיבורי ה-mvp פגעו בקבוצה. נראה איך מקהייל יתמודד עם זה.
    יוסטון סגרו פיגור של 18 דווקא בהרכב המחליף ואז מקהייל חזר מפסק זמן עם החמישייה והמשחק נתקע שוב.
    ג'וש סמית' כבר ברור שצריך לעלות מהספסל, מספיק יש את הארדן שינסה מסירות משוגעות לרוחב המגרש.
    ליוסטון יש עכשיו עומק אז שמקהייל ינצל אותו, פאפאניקולאו היה מצויין אז למה מאז שסמית' הגיע הוא לא רואה מגרש?
    יאללה יוסטון להתרפס ומהר, במערב אין זמן להתבחבשויות

    1. K-700 ציין בפוסט המשחקים נקודה נכונה מאוד – עם ברואר ואריזה ביחד על המגרש, יש לרוקטס שני סטופרים ברמה מאוד גבוהה שבנוסף יכולים להפציץ מרחוק.

      יחד עם בברלי, ושני ה BFF המרגיזים הווארד וסמית', יוסטון יכולה להפוך לקבוצת הגנה קטלנית.

      1. סטופרים ? צוקרים
        חובת הוכחה על יוסטון לשמור על מקום גבוה ככל האפשר במערב
        בפלייאוף הם כבר ימצאו דרך לחרב את העסק
        אני לא אופתע אם לאחר הפתיחה המצוינת יוסטון תסתבך במאבקי כניסה לפלייאוף

        1. הנה שני הפסדים וכל ההייטרים קופצים.
          נו איפה האשך שיגיד שיוסטון לא עושים את הפלייאוף.
          שני הפסדים צמודים לסן אנטוניו ו- וושינגטון ורמת הגיחוך פה קופצת לשמיים.
          ממפיס בארבעה הפסדים רצופים, קליפרס משחקים כמו הצרות שלי, דאלאס עם הגנה של קטסל וסן אנטוניו מגרדים ניצחונות בשפכטל.
          זה בדיוק זמן הג'עג'וע לפני האולסטאר, כמו בכל שנה, רק מקהייל צריך לאפס את הרוטציה ששוב השתנתה בלי היכר באמצע העונה.
          אם כבר צ'וקרים, לוזרים, עכברי אשפתות ומלקקי רצפות זה הלייקרס, לא יוסטון שונים את עצמם מאפס תוך שמירה על תחרותיות לאורך כל הדרך

          1. לא הבנתי מה קשור הלייקרס? מעבר לכך אני מסכים איתך שאין מה להתרגש מ2 ההפסדים ובכלל מהתקופה הקרובה כי בדיוק כמו בדאלאס הם יצטרכו להתרגל להצטרפות של סמית וזה יעלה בכמה הפסדים לא מחויבים.אני במקומך הייתי דואג מדבר אחר,והוא מקהייל וביחוד החוסר שימוש שלו ברוטציה רחבה,לדעתי מקהייל ככל שיעבור הזמן יפסיק להשתמש בסגל העמוק שלו ויתקבע על שחקנים ואז ישחוק אותם

          2. היי כשאתה זורק חרא על הקבוצה שלי אל תופתע ממקלחת חומה 😉
            חוץ מזה מסכים שהעבודה הקשה היא עכשיו על מקהייל ו ניהול הרוטציה. נראה שהוא הרבה יותר טוב בלאלתר הרכבים מלבוא אם תכנית מובנית ואני באמת מקווה שידע להשתמש בעומק הזה כמו שצריך

          3. take it easy
            אם אתה זוכר גם בעונה שעברה הייתי משוכנע שיוסטון תפסיד לפורטלנד
            אני עדין מאמין שיוסטון הפתעת העונה אבל בוא לא נשכח שהספרס הקליפרס ו OKC עדיין לא חיממו מבערים
            הולך להיות חם וצפוף במערב גם מקום 2 או 3 לא נבטיח דבר כשיהריבות האפשריות לא נופלות ברמתן
            אני מאחל ליוסטון שתתבגר ותיתן קפיצה הכרורה בהפעלה לחצי גמר ומעלה , עד אז צוקרים 🙂

          4. אפלטון- נכוות קשות מכל האליפויות של הלייקרסז בעשור וחצי האחרונים אה?? מרגישים את זה בכל הודעה שנייה.

            אתה מטופל בכדורים ??

            בקשר לסטופרים- ליוסטון יש שניים כאלה וכמו שאין לאף קבוצה בליגה.
            מספיק לראות איך הם מחקו לבד פער של כמעט 15 ברבע השלישי.

            לא יודע כמה מקהיל באמת מודע לזה וכמה הוא יתן להם להמשיך לשחק דקות ארוכות ביחד(בלי הארדן והאוורד), אבל אם כן וליד שחקן קלאץ' כמו טרי יש ליוסטון אפשרות למחוק גם הפרשים יותר גדולים.

            ועדיין כדי לעשות רעש בסגנון אליפות וכאלה היא צריכה את האווורד בשיא, כלומר כשחקן דומיננטי באמת.

    2. ההתקפה של יוסטון זה לא זה. לא יספיק בפלייאוף. הגנתית הם ממש טובים. אבל בהתקפה יש תלות גדולה מדי בהארדן, שהמספרים שלו ירדו בפלייאוף והוא ייעצר לא מעט פעמים בשמירה טובה בלי הרבה שריקות.

  2. תודה על הסיקור. שאלה לי: למה וייד הלך על קליעה מרחוק בסוף? כניסה פנימה הייתה מביאה לו נקודות או הליכה לקו. הרבה יותר בטוח מאשר הזריקה מרחוק שהוא עשה והחמיץ. והיו לו 6 שניות, לא שניה וחצי. החלטה רעה שעלתה למיאמי במשחק לדעתי.

  3. הרבה משחקים צמודים מראים על עונה טובה
    וקשה מאד לחזות אלופה.
    הצחקתם אותי אפלטון ומידן הנהדרים.
    התודה נמצאת אצל על אדם, רק שחלק מוסתר
    ע"יי בעיות יומיומיות.
    שאומרים תודה ואפילו בלב מקבלים פי כמה.
    אך לא כדאי לחשוב על התמורה
    אלא להודות כמו שאנו רגילים מכל הלב.
    אני קורא זרם של תודות מרובות פה וכיף לי.
    אם השפעתי מיזערית, אני שמח מאד.
    אני ממש אוהב את האתר.
    תודה רבה לרון ולמגיבים הנפלאים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט