ראז'ון רונדו בדאלאס בהימור ענקי / מנחם לס

עם הטרייד הזה של ראז'ון רונדו עבור ברנדון רייט, ג'מייר נלסון, וג'יי קראודר – פלוס בחירת דראפט ראשונה של 2015 – דאלאס לקחה הימור ענקי.

האם הוא ישתלם? זאת השאלה (בתגובות) 

ישנן שתי אפשרויות:

1. דאלאס קנתה הערב אליפות

2. דאלאס החזירה את עצמה אחורנית בשנתיים.

היא הביאה את הפוינט גארד ראז'ון רונדו, ונתנה עבורו שלושה שחקני רוטציה חשובים: ברנדון רייט, ג'מייר נלסון, וג'יי קראודר, ואת בחירת הדראפט מס' 1 שלה לעונה זו (שהיא 'PROTECTED' אבל תלך לדאלאס כנראה בכל מקרה).

עבור זה דאלאס מקבלת פוינט גארד, עמדה הכרחית כי ג'מייר נלסון לא סיפק את הסחורה בכמויות, ובזמן. הוא היווה אכזבה במבריקס כפוינט פותח. מרק קיובן אמר הערב ש-"ההרגשה היא הכי קרובה ליום בו קבלנו את ג'ייסון קיד ב-2007-08".

ההבאה של ג'ייסון הביאה אליפות. האם אותו דבר יקרה עם רונדו? כשג'ייסון הגיע הוא לא ידע טעם אליפות מה-הוא. ראז'ון יודע גם יודע. במילים אחרות הם מביאים שחקן שהיה שם, עשה את זה, וניודע כיצד לעשות את זה.

הטרייד הזה לא היה קורה אילולא דאלאס הרגישה שהיא מספיק טובה לאליפות שנייה, רק חסרה לה חתיכה אחת לפאזל. חשוב לזכור שלקיד לקחה שנה שלמה עד שהוא הרגיש נוח עם הקבוצה, ושלוש שנים נוספות עד שלקח אליפות ב-2011. רונדו הוא בן 29. אני לא חושב שדאלאס תיכננה לחכות איתו ארבע שנים.

היא רוצה אליפות השנה.

דאלאס גם מאמיטנה כנראה שרונדו חזר מפציעת הברך טוב מספיק, והוא עדיין פוינט גארד מהעלית שבעלית, או שהטרייד הזה לא היה קורה.

לדאלאס יש אותו – ואת חוזה 13 המיליון שלו – לעונה זאת. אחריה הוא שחקן חופשי. האם הוא רוצה אותם לעתיד הרחוק? האם הם רוצים אותו לעתיד הרחוק? כפי שאני מכיר את מרק קיובן, הוא לא היה הולך על הטרייד הזה לחא הבטחה מראז'ון שהוא מסכים להישאר בדאלאס לעתיד הנראה לעין, עם משכורת שהולמת את עכולתו. גם הלייקרס, הניקס, סקרמנטו, ויוסטון רצו אחרי ראז'ון, אבל יוסטון היתה היחידה שהוא לקח ברצינות.

דאלאס מאבדת את ברנדון רייט שהעונה הפך לאחד השחקנים היעילים ב-NBA עם 75% מהפארקט. הטרייד גם עושה מהם קבוצה יותר נמוכה משהם כבר, והבדלי הגובה נראו בברור נגד ממפיס. קראודר הפך בדאלאס לאחד ממגיניה הטובים ביותר בפרימטר, ונראה שהוא מצא מקום יוח מאד ברוטציה, אחרי שניבחר בסיבוב השני לפני שנתיים.

היחיד שפישל מעט היה נלסון שלא הביא עמו מהמג'יק את התפוקה שציפו ממנו.

אז ה המצב. כוכב גדול הגיע למבריקס.

אני יודע טוב בדיוק כמוכם את מגרעותיו:

הוא לא מסוגל לקלוע מרחוק!

הוא PAIN IN THE ASS  לכל מאמן שעבד איתו

הוא לא חברי במיוחד עם חבריו לקבוצה

הוא אינטרוברטי הנוטה למצב רוח דכאוני

מלבד הדברים האלה, מה יש שלא לאהוב ברונדו?

הוא סוער כשהוא רוצה. יש לו את ה-FLOATER השני בטיבו בליגה אחרי טוני פרקר. יש לו את הצעד וחצי על הרגל הלא נכונה שמשגע את כולם. הוא הביא אליפות. הוא הביא את בוסטון פעמיים לגמר המזרח. הוא בא מבוסטון, העיר שבה להתקלקל כשחקני כדורסל אתה לא יכול. הוא יכול – אם הוא רוצה – להיות המגן הטוב בליגה בין הפוינט גארדים.

אבל אם תחשבו על מגרעותיו שכבר הזכרתי, הן לא שונות מאלה של קיד:

גם קיד לא היה מסוגל לקלוע מחצאי מרחק של 4-5 מטרים גם עם חייו תלויים בזה;!

גם קיד היה PAIN IN THE ASS למאמניו

גם קיד אף פעם לא היה  BUDDY-BUDDY עם שחקני קבוצתו, תמיד עם אף בשמיים  כאילו הוא הבן המועדף של אלוהים.

גם קיד לא היה חביב וצחקן בחדר ההלבשה, תמיד רציני וקודר.

והזכרתי לכם שהעונה רונדו הוא – לא יאומן כי יסופר – 33% מהקו?

עוד שאלה: כיצד הוא יסתדר עם מונטה אליס? מונטה בעונתו המפוארת ביותר. האם ראז'ון ייפגע בו? ייתן לו להמשיך להיות מצויין? יעזור לו?

לאלוהים פתרונים.

אבל אגיד לכם מה: אם ריק קרלייל יאמר לו שכל תפקידו הוא להלעיט את דירק נוביצקי, טייסון צ'אנדלר, ומונטה אליס באסיסטים – המבריקס לא היו יכולים להביא אחד טוב ממנו.

מה אגיד לכם? דברים נעשים מעניינים!

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 85 תגובות

  1. קליבלנד צריכים כבר להיות על הקו עם בוסטון לגבי ברנדון רייט שהסלטיקס לא צריכים, ושמתאים בדיוק לחריגת הטרייד של הקאבס.

    רייט אפילו לא צריך לקחת מטוס לבוסטון – ישר לקליבלנד תמורת בחירת דראפט. אולי בוסטון ישלחו בחירת סיבוב שני ויקבלו בחירת סיבוב ראשון.

    הקאבס חייבים לזהות ולנצל את ההזדמנות כאן.

    1. +800

      אבל לא חושב שזה יהיה בחירות דראפט. רייט לא מספיק טוב בשביל בחירת סיבוב ראשון (הוא גם מסיים חוזה השנה) ויותר מידי טוב בשביל בחירת סיבוב שני. הסלטיקס ישמחו לקבל את וויטרס בעדו ובעד בחירת סיבוב שני וזה נראה כמו טרייד הוגן.

  2. יפה דדי. רייט לקאבס!
    גם גולדן סטייט מחפשים גבוה. בוגוט פצוע ובלעדיו הם הפסידו (ויפסידו) לגריזליז וחיות אחרות.
    ואם בעניין גבוהים, אז דאלאס מאבדת גיבוי חשוב לטייסון צ'אנדלר. יכול להיות שהשופינג של קיובן לא הסתיים?

  3. האמת? רעיון מצויין עם קצת ספקות.
    רונדו יביא לדאלאס את הדבר היחיד שאין לה.. PG ברמה גבוהה..
    בנו בדאלאס קבוצה חזקה אבל הייתה בעיה בעמדת הרכז, נלסון לא מפסיק (להגנתו אגיד שהוא לא הרס), האריס יותר 2 ובראה תמיד יהיה מחליף.
    דאלאס לא צריכה מישהו שייצר נקודות, בשביל זה יש את אליס נוביצקי ופרסונס צריך מישהו שיוביל כדור ויקח מהעומס על אליס.

    הבעיה שלי עם הטרייד הזה זה ששלח את וורייט וגם את קרואדר..
    אלה שני שחקנים שהיו משחקים בהרכבים המשניים- קראודר כ4 ונוביצקי כסנטר או נוביצקי 4 וורייט כסנטר.. קראודר גם היה מחליף לנוביצקי כשהוא יוצא לנוח באמצע הרבע הראשון וחוזר לקראת סוף הרבע עם החמישייה השנייה.
    נוצר חור של כ 30 דקות.
    גפרסון 3, וילאנובה מי שראה את המשחק האחרון בהלם כשהכדור אצלו ביד והוא עומד להתעלף כשנותנים לו לזרוק..
    סמית שהוא גם 4, ואמינו הצעיר.
    הספסל נחלש, ללא ספק! בעיקר בחלק האחורי

    בסך הכל? דאלאס הופכת להיות קבוצה מפחידה עם חמישייה אימתנית וספסל בינוני

  4. WILD, WILD WEST

    יום א', 28 בדצמבר, אורלהומה מגיעים לדאלאס. יהיה מדהים!
    ווסטברוק נגד רונדו זו סיבה נהדרת לקום ב02:30 לפנות בוקר.

    קרלייל מאמן מנוסה, שלדעתי יצליח להתמודד עם האופי הבעייתי של רונדו. כמו כן, רונדו הוא ווינר בנשמה, והוא מגיע לקבוצה עם שאיפות לאליפות בסיטואציה מושלמת עבורו – הם מחפשים רכז אמיתי שקודם יחפש את השחקנים האחרים, ללא לחץ לספק נפח נק' גבוהה.

    יניר א. ניתח בצורה מדוייקת את בעיית הספסל שנוצרת עם עזיבתו של רייט (ובמידה מסויימת קראודר) – העונה רייט היה העוגן של המחליפים, ויכולתו הגבוהה אפשרה מתן מנוחה משמעותית לטייסון צ'אנדלר ונוביצקי.

    בכל מקרה, לחפיסת הקלפים של המערב, שגם ככה היה פרוע, נוסף הלילה ג'וקר…

  5. אני הולך עם 1.

    לא יודע אליפות אבל דאלאס נהייתה חזקה מאד מאד.
    רונדו הוא האיש שחסר להם.

    לא ויתרו על יותר מידי לדעתי כי הם מכווים לרלוונטיות כאן ועכשיו.

    המערב נעשה פרוע משניה לשניה.

    גם סקרמנטו עכשיו עם שינוי המאמן וקאזינס שחזר תיהיה מעניינת שוב כי בן מקלמור מתפתח בצעדי ענק לשחקן שחקן

  6. גם מבחינתי לא ויתרו על יותר מדי.
    הפוטנציאל להחזר גדול הרבה יותר ממה שאיבדו.

    קיובן מכה על חטא על ששיחרר את גל מקל 🙂

  7. אם יש חדר הלבשה שיכול להכיל את רונדו והשריטות שלו זה החדר הלבשה של דאלאס. יש שם מספיק ותיקים עם אופי וקריירה ומאמן יציב שכבר עברו יחד הכל, כולל גמר ואליפות.
    חוץ מזה, מה ההימור הגדול בוויתור על דורל רייט, עם כל הכבוד כמובן, ובחירת דראפט נמוכה ורכז סוג ג תמורת צ'אנס לאליפות וחוזה שנגמר השנה?

  8. בזה הרגע דאלאס נהייתה קונטנדורית. טרייד ענק בשביל דאלאס אני לא מבין למה בוסטון לא הצליחה להשיג יותר בעד רונדו. אני בטוח שהוא שווה יותר ממה שהם קיבלו עליו.

  9. זה טרייד שמשנה את יחסי הכוחות במערב, אין לי מושג איך איינג' הסכים לעזה טרייד הרי הוא תמיד אמר 'כוכב תמורת כוכב' או לפחות בחירות דראפט.
    בסוף קיבל ערימת שחקנים בינוניים מינוס ובחירות דראפט נמוכות בטירוף.
    נראה לי הזוי לחלוטין.
    בנוגע לדאלאס- עכשיו הם מפחידים. רונדו הוא בדיוק השחקן שהם צריכים. קיובן הזה בן זונה אבל ווינר. בנה קונטנדרית בפחות משנה ומבלי להביא ערימות כוכבים בשכר מקס'.

  10. אני לא בטוח שהטרייד יעזור להם. אליס הוא שחקן שצריך את הכדור בידיים. ואם רונדו ייקח אותו מאליס אז אליס יהיה פחות אפקטיבי ולכן הקבוצה לא תשתפר לדעתי.

    1. רונדו פרח ליד פירס, אלן וגארנט. הוא לא רכז שמזיק 20 שניות את הכדור, אין סיבה שהוא לא יתאים לשחק ליד אליס, הצ'אנדלרים ונוביצקי.

  11. אני מצטרף לאלה שחושבים שזה טרייד אדיר לדאלאס, לא ויתרו על יותר מדי וגם אם רונדו לא יסכים להאריך את החוזה זה עדיין היה שווה להם. יש להם אמנם בעייתיות קצת בספסל אבל ממש לא היסטרי. אני גם לא מבין את איינג ויתר מהר מדי ולא קיבל כלום על רונדו. מוזר

  12. לדעתי דאלאס הבטיחו את מקומם בגמר המערב. רונדו הוא שומר די טוב, הוא יעזור להם בהגנה שזה כאמור הצד החלש שלהם. רונדו יעמיד ממוצעים של 15 אס למשחק, חכו ותראו.
    לגבי בוסטון, זו עסקה לא רעה בכלל. רייט יכול להיות נכס, כמו שדדי ציין. נלסון הוא בסה"כ רכז לגיטימי, בוסטון הרי לא רצים השנה לפלייאוף. והבחירה היא הדבר הכי חשוב. הבחירה תגיע ב-2015 רק אם דאלאס תפספס את הפלייאוף(חחח..), מ-2016 הבחירה מוגנת טופ 7.מתאים מאוד.

  13. הטרייד מעולה על הנייר, אבל אם דאלאס לא יחתימו את רונדו מעבר לעונה הזאת – הם לא עשו כלום..
    לא זכור לי (ומומחי האתר מוזמנים להעמיד אותי על טעותי, אשמח ללמוד) מקרה שבו "קבוצת אינסטנט" לקחה אליפות בעונה הראשונה שלה ביחד.
    דאלאס צירפו 2 שחקני חמישיה בתחילת העונה ועכשיו הוסיפו שלישי, והם יצטרכו זמן להתרגל אחד לשני ולהבין איך משחקים ביחד
    מהטרייד הזה יש מרוויח אחד ודאי – רונדו. הוא יוצא מקבוצה שלא הולכת להתמודד על האליפות בשנים הקרובות, ומקבל הזדמנות להזכיר לכולם שבקבוצה שבה יש לו עם מי לשחק הוא יכול לפלרטט עם טריפל דאבל בכל משחק.

    1. בוסטון 2008.

      אבל הדוגמא המתאימה היא דטרויט 2004. הצרוף של ראשיד הביא את "השיגעון" שהיה נחוץ בשביל להביא אליפות.
      דרך אגב, אי אפשר להגדיר את טייסון צ'אנדלר כשחקן "חדש", הוא היה חלק משמעותי בעונת האליפות, והוא מכיר היטב את נוביצקי ואת שיטת האימון של קרלייל (כנ"ל ג'יי ג'יי בריאה).

    1. you are joking right? it's like saying that Cleveland will "gain" about 20$ million if they'll let LeBron go. They've should have gotten so much more for him. My only guess is that Ainge is thinking about killing two birds with one stone – let Smart play Rondo's minutes, and TANK while doing it

  14. קיובן יודע מה הוא עושה. הוא צריך מגן מצויין שישמור על כריס פול, סטפן קארי וגארדי העל במערב, מנהל משחק מהמדרגה הראשונה, ולא שחקן אנוכי מדי. התרומה שהוא נתן מינימלית, וזה יכול לתת למאבריקס יתרון ביתיות בפלייאוף. מהלך מבריק.

  15. הג'וקר. במקור ה-wild card, של הטרייד הוא רונדו.
    למבריקס הייתה יד לא רעה:
    אס – נוביצקי,
    מלך – מונטה אליס,
    מלכה – ג'יימס דולאן (שהחזיר בזול את טייסון צ'אנדלר למאבריקס)
    נסיך – צ'אנדלר "prince charming" פארסונס.

    הבעייה שהם היו תקועים עם קלף נמוך (נלסון) בחמישייה.

    הטרייד הזה הביא להם את הקלף המשוגע – רונדו, הג'וקר.
    קיובן מאמין שהיד שלו שלו היא יד מנצחת,
    כי אם ההימור יכשל, ורונדו יברח,
    הוא יצא מהמהלך "ליצן החצר"…

  16. וואו וואו וואו! בכל טרייד גדול יש סיכונים. בשורה התחתונה המוסר הטוב בליגה מצטרף לקלעי בגובה של סנטר ולסקורר מרהיב נוסף.
    החיסרון בקליעה הרעה של רונדו יוצר לו את בעיית 3 הממדים (גארד חייב לאיים בחדירה קליעה ומסירה או שהוא הופך ליחסית צפוי וקל לשמירה ) ולמרות שכל הגנה יודעת שצריך להתמקד מולו בסגירת קווי מסירה הוא מצליח לנפק מסירות במספרים של נקודות. מדהים. על אף אהבתי הגדולה לנאש, רונדו היה מתאים יותר ללייקרס לפני 3 שנים. ואף מילה על מערב ומזרח לאחר הטרייד….

  17. דני איינדג' הופך בנקל לג'נרל מנג'ר הכי טיפש בליגה.

    סוג של מהלך שGM פחות פופולריים מקבלים על זה מכתב פיטורים בסוף העונה.

    אגב, שעה וחצי לפני שהוא יקבל את הטרייד הוא דחה טרייד עם הלייקרס על נאש, הבחירת סיבוב ראשון שלהם העונה והבחירה שקיבלנו מיוסטון.

    במקום זה אסף את הגופה של נלסון ועוד כמה בינוניים עם בחירת סיבוב ראשון נמוכה וסיבוב שני.

    טיפש, אמרנו?

      1. The Los Angeles Lakers have offered the Celtics a package of point guard Steve Nash and “multiple draft picks” in exchange for Rondo, sources told ESPN.com’s Ramona Shelburne on Thursday.

        After reportedly offering the Celtics a package that included Steve Nash and several draft picks, the Lakers proposed another deal Thursday that would send Jordan Hill and a first-round draft pick to Boston for Rondo and Jeff Green, a source told USA TODAY’s Sam Amick. The Celtics declined the Lakers’ offer, according to Amick’s source.

    1. קיי אתה יכול להסביר איך הם הלייקרס יעבירו את הבחירה, אם היא כבר הועברה לפיניקס???. הלייקרס לא יכולים להציע בחירות עד 2019. ואיך בדיוק הגופה של נלסון יותר גרועה מהגופה של נאש?. דני איינג הולך בכל הכח על הדראפט, אנחנו עוד נשבח אותו.

    2. הוא שווה הרבה יותר מג'מיר נלסון וברנדון רייט. הסיבה היחידה היא שרונדו דרש טרייד לקונטנדרית, אבל עדיין היה אפשר להוציא מקונטנדרית כלשהי יותר עליו.

      כתבתי לפני הטרייד שבוסטון יכולים להגיע לפלייאוף אם יעשו טרייד טוב על רונדו-אני לא רואה את זה קורה עכשיו.

  18. בוסטון יכלו להשיג הרבה יותר על רונדו
    טרייד מזעזע לבוסטון
    רונדו שהיה למכונת טריפל דאבלים בבוסטון לא יצליח בדאלאס , תחושת בטן בלבד
    חצי גמר מערב בריחה בקיץ פרישה של נוביציקי ושנים של אבדוון

  19. קיובן הזה מדהים אותי כל פעם מחדש.
    לא יודע אם זה יסתיים באליפות, כי הם צריכים קצת זמן להתחבר, אבל אם רונדו נשאר גם אחרי העונה הזאת (וכרגע אין סיבה שלא), זה יכול להיות מפחיד.
    על הנייר זאת החמישיה הכי טובה בליגה, בלי תחרות.

      1. מה רע באוקאפור?
        נכון שהוא לא מימש את הפוטנציאל שלו (בעונות הראשונות בשארלוט הוא היה כוכב), אבל בתור מחליף הוא מעולה.

  20. טוב רבים כבר כתבו לפניי את המובן מאליו, ועכשיו גם אני אכתוב ש..וואו, אלוהים אדירים, איזה חמישייה יש שם עכשיו בדאלאס. עם עוגן הגנתי וקלע יציב בצבע כמו צ׳נדלר, 3 קלעים מובילים לעמדות שלהם – אליס, פרסונס ונוביצקי, ועכשיו עם רכז שיפעיל את כל המערך הזה?? פשוט וואו, קבוצת כדורסל שקיימת אולי רק בחלומות.
    הוויתור על קראודר, בנוסף לרייט ונלסון שצפוי היה שיישלחו בטרייד, לבטח פוגע להם בספסל. אבל בסופו של דבר בלאו הכי הרוטציות מתקצרות בפלייאוף, כך שאני בטוח שקרלייל יוכל להתמודד עם זה.

    כמובן שסימן השאלה היחידי הוא השילוב של רונסו לצד אליס –
    פירס ואלן לא היו מובילים כדור באותה תדירות של אליס. מצד שני, כשאליס שיחק בזמנו לצד קארי, התוצאה לא הייתה רעה מדי – נכון שהווריורס לא הגיעו לפלייאןף, אבל הם גם לא היו כאלה רעים, בנוסף אליס וקארי היו מאוד צעירים.
    אני מאמין שהשילוב ביניהם יכול להצליח, והמערב ללא ספק הולך להסתבך עכשיו. עד סיום העונה הרגילה אני דווקא לא חושב שהמאבס יהיו כל-כך בלתי עצירים, אבל בפלייאוף הם יהיו הקבוצה שאף אחת לא תרצה לפגוש.

  21. אני רק רוצה לברך את כל המגיבים החדשים שהצטרפו אלינו מוואלה כמו שגיא נאור, בובי ג׳ון ואולי שכחתי עוד מישהו. אתם מגיבים מצויינים ומוסיפים לאתר שלנו. אז ברוך בואכם.

    1. תודה רבה על קבלת הפנים, האתר הזה נהדר. חבל שלקח לי שנתיים לעזוב את וואלה שהיה גם כן משופע במגיבים ברמה גבוהה עם הבנה אבל נהרס עד אפר בגלל כמה טרולים.
      לא יצא לי לציין את הכמעט מובן מאליו – הסקירות שלכם נהדרות וכל הכבוד לכם על ההשקעה, מוצא את עצמי צוחק בכל פעמים רבות (בעיקר ממומי, אתה כוכב בן אדם!).

      לגבי הטרייד, כמובן שכל שחקן עם חוזה נגמר זה סוג של הימור אבל מאחר וכל הדיווחים דיברו על זה שרונדו רוצה קונטנדרית אני אופתע ממש אם לא יחתום בקיץ על הארכה. אין ג"מ במקום קיובן שלא סוגר את הטרייד הזה.
      לגבי בוסטון, יש הרגשה שהם לא יצאו עם הרבה ביד אבל מאחר והאופציות שלהם צומצמו לקונטנדריות בלבד היה ברור שמרחב התמרון שלהם מוגבל. אולי יוסטון יכולה היתה לתת להם יותר, לא בטוח, אבל גם רצון השחקן היה שיקול מכריע. אני חושב שדאלאס הכי מתאימה לו והחמישיה עכשיו מאוזנת להפליא. מצד שני, רעינו כבר הרבה דוגמאות לכך שהמציאות היא לו טרייד משין ולפעמים החתיכות לא מסתדרות כמו שהם אמורות על הקופסא של הפאזל.

    2. תודה רבה על קבלת הפנים החמה! עם או בלי קשר למה שנהיה בוואלה, ללא ספק הרמה כאן גבוהה מאוד, ובנוסף הרבה יותר נוח לכתוב בפורמט מסוג זה – שמזכיר יותר פורום, מאשר בפורמט טוקבקיסטי.
      מה שבטוח – כעת המעקב על העונה הזאת נהיה הרבה יותר מעניין עבורי!

      1. ברוכים הבאים.

        המדור NBA של וואלה עדיין טוב מאוד,כל עוד לא נותנים לחבר'ה כמו אודי הירש שחסכתי מעצמי את קריאת ה:כתבה" שלו על בלאט (קראתי על כך כאן), בטח בהשוואה לאתרים המסחריים האחרים.

        מבחינת התגובות, אין מה להשוות. הרבה יותר כיף כאן.

  22. פשוט מדהים כמה הייפ מקבל הטרייד הזה! רק תראו כמה תגובות קיבל המאמר הזה תוך פרק זמן קצר כל כך..
    באופן אישי, אני די מסופק בקשר אליו מבחינת שתי הקבוצות, אבל מעניין לראות איך רונדו ישתלב בדאלאס ואם הסלטיקס אכן ידרדרו לקבלת בחירה גבוהה בדראפט הקרוב

  23. דווקא אני במקום קרייליר( מאמן דאלאס ), הייתי מנסה להעלות אותו מהספסל, רונדו יביא אנרגיות ויתפעל את הספסל הסביל( אם זה עבד אצל בוסטון זה יעבוד גם פה), כמובן שהוא יהיה בחמישיה בסוף.
    קרופורד סטייל רק קצת שונה.

  24. בוסטון השיגו את שלהם , להיות הקבוצה הגרועה בליגה , הם רוצים את אוקופור , הבא בתור ללכת הוא גריין , לפחות עכשיו סמרט יקבל דקות ויראה מה הוא שווה
    באמת שאני מאמין שהם יכלו לקבל הרבה יותר , הולדי לבד היה שןןה יותר ממה שקיבלו והם יכלו לשווק אותו לטרייד אחר

  25. על פניו קיובן עשה נכון כשבחר בטרייד ולא בטנקינג נואש
    מכל ההיפ סביב דראפט 2014 נותרו רק תקוות ותלות בצוות רפואי
    בוסטון עשתה טרייד נטול הגיון

    אני חושב שרונדו לא יביא אליפות

  26. זה רק אני או שדאלאס ממש קצרים עכשיו ? אין להם סנטר מחליף לצנדלר וגם בעמדת הקלעי אין באמת מחליף לאליס . מוזר מאד כי קבוצה שרוצה להגיע רחוק חייבת יותר מרק חמישייה מפחידה .

  27. מברך את המגיבים החדשים.
    שגיא נאור כיף לקרוא. לעיתים למעלה מהבנתי או הכרת השחקנים,
    אך טוב שכך,
    פה כולם תותחים בידיעה ובחוש הומור.
    אגב אני רק בחוש הומור.
    ברוך בואכם ותודה שוב לכל המגיבים והכותבים.

  28. אודי הירש היה כתב מצוין וחזה דברים נדמה לי טוב
    אך מאז שהוא ירד קשות מאד על הייצוג הישראלי שלנו,
    ויכול להיות ברשעות מסוימת (מנסה לא לשפוט ולרצוח אותו
    כמו שניסה לעשות לבלאט).
    ממש לא הייתי רוצה לקרוא אותו שוב, אלא אם כן יתנצל

  29. צר לי לקלקל את החגיגה , לדעתי רונדו לא יצליח לעלות את
    דאלאס. אולי קרמה רעה. הציק לריי אלן והתפרע לא לעניין.
    איך האשך אמר שהוא מחכה לראות גלאקטיקוס מתפרקים
    אני נגד, למרות שלפני 4 שנים הייתי בעדם באליפות.

  30. דאלאס דיללו את הספסל תמורת חיזוק החמישיה. זה מהלך בעיתי כשטרם עבר שליש מהעונה. בפליאוף אפשר להצליח עם ספסל קצר אבל כדי לצבור ניצחונות בעונה הרגילה חייבים ספסל עמוק גם כדי לשמור על טריות הרגלים וגם כדי לכסות על פציעות.

    הימור שלי, דאלאס יצטערו על המהלך.

  31. רק שתדעו שהייתי גמור היום, כואב הלב על הטרייד לא חושב שקיבלנו עסקה טובה, אגב הלייקרס הציעו הצעה דיי גרוע באותה מידה אם תקראו את האותיות הקטנות.
    חבל שאין זיכה לGM שיהיו שחקניי פרנסציז…

  32. רונדו, לפחות של לפני הפציעה, היה Elite defender, מהגארדים המגנים הטובים ביותר. כמובן שמוטת הידיים ההזויה שלו (2.08) תורמת ליכולות ההגנתיות שלו, אבל הוא שחקן אינטיליגנטי באופן יוצא מהכלל ופוינט גארד של pass-first mentality (בניגוד לרוז, ווסטבורק, לילארד ורבים טובים אחרים). מתאים כמו כפפה למבריקס, עם סוללת המפציצים שלהם (נוביצקי, אליס, פרסונס) תהיה שם חגיגה.
    באמת על הנייר זו חמישיה מהטובות ביותר בליגה, אם לא הטובה מכולם. הבעיה העיקרית היא החלשות הניכרת של ההספסל, ועמוק לתוך הפלייאוף זו יכולה להיות בעיה.

    1. לא הייתי קורא לו קלעי מצוין עם 34.8% מהשלוש. הוא פשוט זרק הרבה בקריירה ארוכה. הוא יותר טוב מרונדו, זה בטוח, אבל יש בינהם דמיון בכך שישנם אספקטים במשחק שלא מוכרים לשניהם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט