סטטיסטיקות משוגעות 8/12 / דור בלוך

1) הפתעה! זה לא רק הניצחון של בוסטון על הוויזארדס זה גם הדרך, הקוסמים לא הובילו ולו פעם אחת, בעוד הסלטיקס מגיעים ליתרון שיא של 25. רונדו עם טריפל דאבל מינימליסטי של 13 13 11, הוויזארדס החטיאו 14 מ-18 הראשונות שלהם. וול עם כמעט טריפל דאבל ומשחק רביעי רצוף עם מעל 12 אסיסטים.

2) וערב הקליעה העלוב שלנו מגיע מדנבר הבלתי יציבה עם 17% מהשלוש בלבד, ואטלנטה כבר שניה במזרח. איזה איזור הזוי. דנבר פתחה את העונה עם 7-1, המשיכה ל-1-7 וכעת הפסידה שלושה משחקים רצופים. למעט צ'נדלר הנאגטס קלעו ב-2 מ-23 מהשלוש. מביך.

3) מי אמר שהדובים לא יודעים לקלוע מבחוץ? 61% מהשלוש הלילה! אולי זה לא כזה חוכמה מול ההיט, ההגנה של מיאמי הופכת לבעיה של ממש ועשרת היריבות האחרונות שלה קלעו מעל 55% מהשדה בממוצע. קונלי במשחק קליני עם 8 מ-8 מהשדה.

4)  דטרויט הייתה קרובה וגם הובילה ב-11 אבל זאת הייתה אוקלהומה בסופו של דבר ששואפת קצת חמצן והפיסטונס עם 12 הפסדים רצופים, 2 משיא המועדון. 50 עגול לדוראנט ווסטברוק.

5) טייסון צ'נדלר מתחיל להיראות כגניבת השנה עם 15 ריבאונדים בממוצע למשחק ב-10 האחרונים של דאלאס שניצחה בקלות את מילווקי. כל החמישיה של מילווקי קלעה בדאבל פיגרס, אבל כשאתה לא משחק הגנה זה לא עוזר הרבה. דאלאס התקרבה ל-60% מהשדה במשחק הזה כשפרסונס קולע 11 מ-14.

6) הניקס נופלים לפתיחת העונה הגרועה בתולדותיהם עם 18-4. ברוכים הבאים לקיבוץ באורגון, פורטלנד היא הקבוצה היחידה בליגה שמסרה 20 אסיסטים או יותר בכל משחק העונה.

7) בוזר עלה מהספסל וקטע רצף של 588 משחקים כשחקן פותח בליגה הזאת. עכשיו שימו לב לזה, ג'רמי לין שיחק הלילה 20 דקות קלע 3 ומסר 4 אסיסטים. גל מקל? 12 דקות, 2 נקודות ו-4 אסיסטים. טרייד מישהו? אף אחד בלייקרס לא קלע מעל 14 בתבוסה. הכירו את אלכסיס אג'ינקה. מי? בחור נחמד מסנט אטיין בצרפת שבשיאו קלע 6 נקודות למשחק לפני שתי עונות והלילה קלע 10 ב-10 דקות על האין הגנה בצבע של הלייקרס.

ונסיים עם בוזר:

https://www.youtube.com/watch?v=St5PLcxZy44

 

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. ממפיס פשוט קבוצה קטלנית. הבעיה שלהם שאין להם ספסל ואם יצליחו לשמור על היכולת הזאת לאורך זמן… בכל מקרה מסכנה הקבוצה שתיפול עליה בפלייאוף.

    וול ממשיך לככב! רק שישמור על יציבות והנה לכם הרכז הטוב ביותר בNBA!

    1. אתה מתכוון הרכז הכי טוב בלהצטלם ל SI… כן כי ברשימות שלי יש 10-12 PG וקומבו גארד שעושים עבודה יותר טובה מהדוגמנית.

      אולי הייתי מהיר מידי בוא נראה:
      הארדן הספלאש ברדרס הצמד של טורנטו, טיי לאוסון כפרה, ג'ף טיג , LBJ שהשנה הוא רכז, MCVW , מנו ופרקר, לילארד . הנה כבר 12.
      שכחתי את CP3 הארדן בטח יש עוד כמה אה כן ראג'ון רונדו.
      אני אהיה אתך לארג' וול הוא ה PG ה 15 בטיבו בליגה אם אני לא אזכר בעוד כמה שמות… כמו מונטה אליס, קונלי….

      1. ברצינות? אוקיי
        דבר ראשון רוב השחקנים שמנית כאן בכלל לא רכזים ולחלקם גם לא הייתי נותן להוביל כדור בשום התקפה.
        דבר שני, אני לא יודע איך אתה מדרג את השחקנים, אבל ברשימה שלי רק קרי, ווסטברוק ופול (וכולם בינתיים) מקדימים את וול.
        אבל כל אחד ודעתו שלו, בעוד כמה חודשים אני מאמין שהוא כבר ישכנע אותך אחרת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט