מעורב הופס לשבת: התמונה של השחקנים המחבקים את בלאט היתה שווה הכל! / מנחם לס

(התמונה המקשטת היום את אתר NBA.COM)

1. החיבוקים לעבר בלאט היו שווים הכל

כשהמשחק ניגמר, לברון היה הראשון שהגיע לדייויד בלאט ו-"חפף" את ראשו וחיבקו באהבה. אחריו ורג'או וכל האחרים. רק בשביל זה היה שווה לחזות במשחק עד סופו. אגב,  משך כל הבלוג החי שאלתי "מה האוסטראלי (מת'יו דלבדובה) עושה על הפארקט?". ובכן, הוא סיים עם "0" גדול של נקודות, אבל עם 15+ ב-PER, הגבוה ביותר בקבוצה. לברון? סיים עם 36 נקודות אבל…3- ב-PER. אז אולי דייויד בלאט יודע משהו שאני לא יודע… אבל דבר אחד ברור: דיון ווייטרס הוא לא אחד שיחבק את דייויד בלאט בעתיד הקרוב!

*********************

2. מי שמע, מי יודע?

 

Ray Allen is hanging out at home now.  (USATSI)

 

לאן נעלם ריי אלן?

הסתכלתי ברוסטרים של כל הקבוצות. חיפשתי ב-"LOST PERSONS". חיטטתי בעמוד ה-OBITUARY (עמוד נחמות האבלים), ובשום מקום לא מצאתי "ריי אלן". עד שהעתון HARTFORD COURANT מצא אותו בביתו שרכש כששיחק בבוסטון (וכן רצה להיות קרוב ליוקון, שם ישנם לו עדיין חברים). אז מה הסיפור איתו? -"אני מתאמן במכון הכושר בביתי עם מאמן כושר אישי, ומתאמן כדורסל במגרש של הכנסייה שלי. אני בכושר מצויין. אם אחליט היכן לשחק, ייקח לי שבוע להיות מוכן. בינתיים אני נהנה לשבת בבית עם האשה והבנות, לקחת אותן לבית הספר, ולהסתכל על סרטים ישנים בטיווי!". רגע. מי רוצה אותו היום? אני בכלל לא בטוח.  הוא אומר: "החלטתי לשבת ולחכות לראות כיצד העונה מתקדמת ואז אחליט אם ישנו מצב שיתאים לי". מה שאני חושב שהוא יעשה זה לחכות עד האול סטאר ואז לראות איזה קבוצה במצב טוב מאד לפלייאוף שיכולה להשתמש בשוטינג גארד כמוהו. אני מסופק אם מישהו ירצה בו, אלא אם כן תהיינה קבוצות עם פציעות לשוטרים שלהן!

 
****************************

3. 46,981 התקפי לב

כשדריק רוז שכב על הפארקט והתפתל מכאבים, נירשמו בשיקגו 46,981 התקפי לב – תן או קח 46,879. אבל ברצינות: לרגע אפילו לבי נעצר. חשבתי 'OH, NO…'. מסתבר שהוא נקע את עקבו ואני עדיין לא יודע כמה זמן ייעדר.

 
*****************************

4. ראסל ווסטברוק הוא פצצת זמן מתקתקת 

 

אני נשבע בכל היקר לי שכמה דקות לפני הפציעה  של ראסל ווסטברוק הוא ניכנס לסל בצורה פרועה ואמרתי לעצמי 'אין צ'אנס שאם הוא ממשיך לשחק ככה הוא לא ניפצע בקרוב מאד. עוד כמה משחקים מוזהו!". טעיתי. הוא ניפצע כמה דקות אחרי. הכניסות שלו פרועות ביותר ומועדות לפורענות, וזה קרה. אני עדיין לא יודע לכמה שבועות הוא זקוק להתדבר על הנקע ברגל. אותו דבר, אגב, קרה הערב לדריק רוז בנפילה לא טובה ששברה או נקעה לו את כף היד.

*****************************

 

5. לניקס, בנצחון על הקאבס, היו  A lot of unsung heroes

 

  

 

כן. כרמלו אנטוני שוב היה הקלעי המוביל והגו-טו גיי, אבל אני רוצה ליידע את דובי שיש לנו כמה צעירים חדשים שהיו אמש גבורי הנצחון על לברון והקאבס:

*JASON SMITH 

*TRAVIS WEAR

*QUINCY ACY

הם היו ה-SPARK PLUG של הניקס ברבע השני והשלישי. אני אהבתי ביותר את ג'ייסון סמית' וטרוויס וור, הלבנים מקולורדו סטייט ו- -UCLA הראשון 2.13 מ', חזק, לוחם, שבעונה שעברה קלע עבור ניו אורלינס 9.7 נק' עם 5.8 ריב', ושוחרר רק כי לא היה בו צורך עם אנטוני דייויס ועומק אסיק. בניקס יש בו צורך גדול. הוא ממש נתן אחלה משחק בצבע נגד ורג'או ות'ומפסון. אותו דבר טרוויס וור, ה-2.10 מ' מ-UCLA שהראה לי שהוא גבוה עם נשמה. שחקן נשמה כל כיפאק ואתלט חזק וטוב.

קווינסי אייסי, איש השנה השנייה מביילור, הוא סמול פורוורד בגובה 2.02 מ' עם ביצי שור שלוחם כמו חייה תחת הסל.

לך תדע. דרק פישר מכיר את היתרונות שלהם ונתן להם MAJOR MINUTES. אולי איתם הניקס יהיו יותר טובים משחשבנו!

 

*************************

 

6. לארי בראון ובילי קנינגהם מבקרים קשות את הקבוצה שפעם אימנו

 

בילי קנינגהאם הוא חלק מפילדלפיה כמו פעמון החרות. הוא לקח איתם אליפות, ואימן אותם לאליפות (אני לא בטוח אם הוא היה המאמן של שנת האליפות עם ד"ר ג'יי ומוזס מלון, וכאן כבר 1:40 בלילה אז אין זמן לבדוק).

הוא – בילי – ולארי בראון היו שני המאמנים הטובים שהיו לסיקסרס מאז ימיו של צ'מברליין ואלכס האנום. לארי בראון הוביל את הקבוצה שחסרה שחקנים בעלי קליבר רציני מלבד אלן אייברסון עד לגמר ה-NBA ב-2001. כשהם מדברים -ב-'עיר אחוות האחים'  מקשיבים.

בראיון עם עתון העיר פילדלפיה אינקוויירר בראון אומר:

 “I hate what’s going on in Philly,” the Hall of Fame coach said Wednesday. “They don’t have a basketball person in the organization. It makes me sick to my stomach.” 
 
אבל באותו זמן הוא מחמיא מאד למאמן הקבוצה ברט בראון, אבל אומר שהוא לא יכול בהיה לאמן קבוצה שההנהלה כל כך הרסה שאין למאמן סכוי לנצח. 

 

. “No, I wouldn’t do it. I would not coach a team that is designed to lose. We wouldn’t lose. Brett can coach, he’s one of Pop’s guys,” Brown said, referring to San Antonio coach Gregg Popovich. “But what they are doing to that city to me is mind-boggling. That’s the greatest basketball city in the world with its fans and you want them to sit back and watch you lose. “Can you imagine telling Allen Iverson that this is a rebuilding season so we’re going to be bad on purpose?” Brown continued. “I love [Nerlens] Noel, I love Joel [Embiid]. But you can’t put that stuff into them. Again, it boggles my mind. I understand you have to get assets to get better. You get assets by developing young players, draft picks, and moving contracts. But how much teaching is going on?” … Harris hired Sam Hinkie, previously the assistant general manager in Houston, to replaceTony DiLeo. Hinkie is an advocate of advanced basketball analytics. The Sixers finished with the second-worst record in the league last season (19-63) but fell to the third pick in the lottery, and drafted Embiid, a 7-foot center who will likely sit out this season after surgery to repair a broken right foot. “These analytics, they don’t mean squat to me,” Brown said. “Throw it up against the wall and see if it sticks. To say that these analytics guys have the answer is crazy. It doesn’t apply to basketball. Everybody uses the data you get, but that’s what coaching is. Maybe it will work, I don’t know. But it’s a shame what those fans are going through waiting to see if it will.”

בילי קנינגהאם אמר בערך אותם דברים!

*******************************

7. הווריורס נתנו לקייל ת'ומפסון חוזה מקסימום

 

 
החוזה הוא ל-4 שנים על סכום של בערך 70 מיליון. מגיע לו. אז עתה ברור שסטפן קרי וקייל ת'ומפסון הם הפנים של הווריורס לשנים הבאות!
*****************************

8. "נתתי לאוגוסטין לשחק במקום ג'נינגס כי  רציתי לנצח"!

 

סטן ואן גנדי נתן לפוינט גארד הפותח ברנדון ג'נינגס 20 דקות במשחק ההפסד לדנבר, ואז החליפו בדי.ג'יי. אוגוסטין ששיחק 28 דקות.

כשהוא נשאל למה, הוא ענה:

 "I thought he was playing better than Brandon, I guess," Van Gundy said .

 "The answer is you're going with the guys who give you the best chance to win,"
 
סטן זורק הכל החוצה ללא כל צנזורה. זאת היתה גם בעייתו באורלנדו מג'יק. אבל ידעו מי הוא כששכרו אותו. "TAKE HIM OR LEAVE HIM!"
 
THEY TOOK HIM!
 
 
 
 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. אייסי הוא שחקן עם לב ענק.
    בקינגס הוא הכניס המון אנרגיה והיה לו חלק נכבד בזכייה בליגת הקיץ.
    הוא ורגיי אוונס ישבו על אותה משבצת והקינגס עשו בשכל שהחליפו את אאוטלו ואייסי בריאן הולינס וסשנס שנותנים להם עומק ומגוון.

    אייסי הוא מסוג השחקנים שהופך מהר מאד לאהוב הקהל, מצד שני הוא נמוך מידי ולא מספיק מוכשר כדי להיות באמת משמעותי. לדעתי שחקן רוטציה 7-10 בשיא שלו.

  2. אני בעיקר שמח לראות קבוצה חיה ומתפקדת. הלוואי שימשיך כי באמת יש ניצוצות של דברים.
    מה שמוזר זה ההקפאה של טימי ג'וניור על הספסל.

  3. מישהו יודע אם לקליבלנד יש ספסל?
    יש רכז וגבוה מחליפים. וזהו.
    מאוד מאוד בעייתי. גם הרבה דקות לחמישייה כל השנה . גם אם מישהו נפצע אז אין מחליפים בכלל….
    ומילה על לברון – משני המשחקים הראשונים נראה שאיבוד המשקל שלו פוגע בו מאוד. הוא לא יותר זריז או מהיר ממה שהיה אבל הרבה יותר קשה לו לתפוס עמדה בצבע

  4. אני לא חושב שיש קבוצה שרצה לאליפות שיכולה לקחת את אלן ולא תיקח אותו. הוא כבר לא מה שהיה, אבל הוא עדיין יכול להיות אקס פאקטור בדרך לאליפות ועוד הוא לא יעלה הרבה כסף. כל קונטנדורית שיש לה מקום לקחת אותו רוצה אותו, הוא רק צריך לבחור.

  5. +1
    גם אני שמתי לב לזה
    מעכשו אולי אתחיל להאמין שבפעמים שהדוק עף על עצמו וטוען שהוא חוזה דברים רטרואקטיבית
    וזה קורה הרבה..

  6. כל כך פחדתי מהיחס של השחקנים בקליבלנד כלפי המינוי של בלאט, שלא יבינו מה הם זכו לקבל. שחקנים בקאליבר כזה גבוה עם יומרות להגיע הכי רחוק שאפשר ופתאום מנחיתים עליהם מאמן חסר ניסיון בNBA?!
    טוב לדעת שהם אוהבים אותו ומכבדים אותו

    1. תראה את הראיון של קיירי אחרי המשחק הקואץ' אמר ככה והקואץ' אמר ככה… לברון יותר עם פאסון אבל הוא גם נראה חיובי.

  7. מישהו צריך להגיד לרוז להוריד הילוך אחרת זה יגמר בפציעות חמורות יותר.
    ההחטאות של לאב ולברון לא מוצדקות. אם הם היו קולעים באחוזים הרגילים שלהם אז המשחק היה נגמר הרבה לפני.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט