חם מהתנור:לאונרד פרי אייג'נט בקיץ הבא/רועי ויינברג

ב-24 השעות הקרובות יגיע דד ליין הארכת חוזי הרוקיז, כאשר כוכבים רבים, ביניהם ריקי רוביו, קליי ת'ומפסון, קוואי לאונרד, טריסטן ת'ומפסון ואחרים, לא בטוחים בקשר לעתידם בקבוצה. האם נראה מהלכים חריגים, כמו הטרייד של לפני שנתיים, שהעביר את ג'יימס הארדן ליוסטון? קרוב לודאי שלא.

*

הספרס לא יאריכו את חוזהו של קוואי לאונרד, וסוכנו אמר כי הוא יחקור את שוק השחקנים החופשיים. לאונרד לא הסכים לרדת מדרישתו לחוזה מקסימום.

*

יוטה החתימו את הגארד אלק בורקס על חוזה של 42 מיליון דולר ל-4 שנים, כפי שכתב ולדי קוגן ופרסם יאהו! ספורט ב-2013/14, בורקס קלע 14 נק' עם 3.3 ריב' ו-2.7 אס' למשחק. החל מ-2015/16 החוזה יחשב תחת גג השכר, ואין אופציות יציאה של בורקס או יוטה ממנו.

*

מקורות מדווחים כי הספלאש בראד'ר קליי ת'ומפסון והווריורס ירדו לפער של 1-1.5 מיליון דולר הפרש ביניהם, כאשר במהלך היום ההפרש היה 3 מיליון דולר. דיל עדיין אפשרי.

*

ג'ימי באטלר כנראה לא יחתום על הארכת חוזה עם הבולס עד דד-ליין הטריידים.

*

גל מקל לת'אנדר?

דובי פיק דיווח כי הוא שמע על עניין של אוקלהומה סיטי ת'אנדר בפוינט גארד הישראלי, שקלע 2.4 נק' עם 2 אס' בעונה האחרונה במדי דאלאס.

עקב פציעת רכז הקבוצה, ראסל ווסטברוק, שצפוי להחמיץ בין 4 ל-6 שבועות, הת'אנדר מחפשת רכזים, והישראלי הוזכר כמועמד. לאור מכת הפציעות שפשטה על אוקלהומה (קווין דוראנט, מיץ' מקגרי, ווסטברוק, אנטוני מורו, ג'רמי לאמב, ורג'י ג'קסון שצפוי לחזור בקרוב), הקבוצה יכולה להגיש בקשה חריגה לליגה ולהחתים שחקן נוסף, למרות העובדה כי סגלם מלא ב-15 שחקנים.

במקרה והבקשה תאושר, קיים סיכוי שמקל יחתום באוקלהומה. אבל נכון לעכשיו, לא מדובר ביותר מכך. למרות זאת, ב-48 השעות הקרובות מקל נמצא באזור ה-waivers, הווה אומר שהוא יוחתם בקבוצה שתציע לו החוזה הגבוה ביותר, בלי קשר לרצון השחקן.

*

קליבלנד קרובה להסכם על הארכת חוזה עם אנדרסון וז'אראו, שחוזהו יפוג בשנה הקרובה. השחקן צפוי לקבל משהו באזור 30 מיליון דולר ל-3 שנים, סכום לא רע לשחקן שקולע 7.8 נק' עם כמות זהה של ריב' למשחק בקריירה.

*

ESPN אומרים שקרוב לודאי שהספרס וקוואי לאונרד לא יגיעו להסכמה את הדד-ליין, מה שיהפוך את MVP הגמר לשחקן חופשי בסוף העונה.

*

מילווקי באקס תמשיך לדבר על הארכת חוזה עם ברנדון נייט, הבחירה השמינית בדראפט 2011, שקלע 17.9 נק' עם 4.9 אס' למשחק, עד הדד-ליין. ספק אם חוזה יחתם בסופו של דבר.

*

פילדלפיה האריכו את האופציות על טוני רוטן, מייקל קרטר וויליאמס ונרלנס נואל, והבטיחו ששלושתם ישחקו בקבוצה בעונת 2015/16.

*

האשים ת'אביט, יקיר המערכת, שנבחר בבחירה השנייה בדראפט 2009, הולך להצטרף לקבוצת הדי ליג של אוטיס סמית', מנג'ר המג'יק בעבר, בגראנד רפידס, בניסיון לחזור לליגה הטובה בעולם.

*

30.10, 21:46

thompson-leaonard

*

קליי ת'ומפסון וגולדן סטייט ווריורס צפויים לחתום על הארכת חוזה לפני הדד-ליין, לפי הטיים מגזין. לא ידוע לכמה זמן החוזה, והאם תומפסון יחתום על חוזה מקוצר עד סוף חוזה השידור הנוכחי של הליגה, אך קרוב לודאי כי הפערים בין הווריורס והשחקן הצטמצמו. בעונה האחרונה, תומפסון קלע 18.4 נק' למשחק.

*

מנג'ר ההורנטס, ריץ' צ'ו, הודיע כי הקבוצה החתימה את הפוינט גארד קמבה ווקר, על חוזה ארוך טווח. לפי מדיניות המועדון, פרטי החוזה לא פורסמו. בעונה האחרונה, ווקר קלע 17.7 נק' עם 4.2 ריב' ו-6.1 אס' למשחק. "זה מתגמל להמשיך את הקריירה במועדון הזה", אמר השחקן. "מהיום הראשון שלי בשרלוט, ידעתי שזה המקום שאני רוצה להיות בו".

*

העיתונאי הישראלי המוערך דובי פיק על גל מקל, שצפוי לצאת מהוויברס מחר, כך שכל קבוצה תוכל להציע לו חוזה, ללא הגבלות כלשהן-"אין מחשבות על חזרה לאירופה, כך נאמר לי".

*

בשורות רעות לאוהדי הניקס-חוזה קלדרון צפוי לא לשחק בשבועיים-שלוש הבאים עקב מתיחת שריר.

*

מינסוטה טימברוולבס וריקי רוביו קרובים להסכמה על הארכת חוזה, כאשר לא ידועות כמה שנים, אבל השחקן, שקלע 9.5 נק' עם 8.6 אס' למשחק, צפוי להרוויח 52 עד 54 מיליון דולר בתקופת הזמן הזאת.

*

שיקגו בולס והסטופר ג'ימי באטלר, שכזכור נבחר בבחירה ה-30 בדראפט 2011, התקדמו בשיחות ביניהם, אבל עדיין לא חתמו על דיל. קיים סיכוי שהבולס יעלו את ההצעה ויחתימו את באטלר, אבל דווח שייתכן כי השחקן יקח את הסיכון וילך לשוק השחקנים החופשיים.

*

אורלנדו מג'יק וטוביאס האריס מדברים על חוזה חדש, אבל כרגע רוב הסיכויים הם שהאריס ילך לשוק השחקנים החופשיים, ולא ימשיך עם המג'יק, נכון לעכשיו.

*

קרוב לודאי שרג'י ג'קסון לא ימשיך באוקלהומה סיטי, עקב כך שיש פערים גדולים בין הצדדים, וכנראה השיחות בין ג'קסון והת'אנדר ימשיכו כאשר השחקן, שקלע בעונה האחרונה 13.1 נק' למשחק.

*

הבחירה השלישית בדראפט 2011, הסנטר הטורקי אנס קנטר, הודיע כי יכנס לשוק השחקנים החופשיים. קנטר, שחקן הג'אז, קלע 12.3 נק' עם 7.5 ריב' למשחק בעונה האחרונה.

*

קיים סיכוי סביר שטריסטן תומפסון והקאבלירס, למרות הפערים הגדולים עליהם דיווחנו בעבר, יגיעו להסכמות על הארכת חוזה עד הדד-ליין.

*

רוקי הלייקרס, ג'וליוס רנדל, צפוי לפספס את כל עונת 2014/15 עקב הפציעה ברגלו. במשחק היחיד שהספיק לשחק, קלע 2 נקודות ב-33% מהשדה, ב-14 דקות בלבד.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. ספרס הולכים על חבל דק ומקווה שלא יאכלו את הכובע..אבל מעבירים מסר לקוואי שהוא עדיין צריך להוכיח את עצמו כל העונה כפרנצייז ולא רק בגמר הפלייאוף

כתיבת תגובה

סגירת תפריט