Most Valuable Player San Antonio Spurs forward Kawhi Leonard listens to a question at a news conference after  Game 5 of the NBA basketball finals against the Miami Heat on Sunday, June 15, 2014, in San Antonio
לא מעצבן אתכם שנגר (אוקיי. נגר וחצי) פתאום קופץ לו הפופיק והוא רוצה חוזה מקס? מי הוא בכלל הקאווי לנרד הזה? קלע 12.7 נקודות דפוקות עם 9.9 ריב' ב…קנזס? דוק? פלורידה? צפון קרולינה? נו סיר. בסן דיאגו סטייט הדפוקה, אוניברסיטה שישנם בה יותר סטודנטים מקסיקנים מאשר במכסיקו סיטי, ואנגלית היא שפה זרה שם. טוב, אז בשנתוט השנייה שם הוא קלע 15.7 עם 12.5 ריב'. אם דאג מקדרמוט היה משחק שם הוא היה קולע 45 נק' למשחק.
אוקיי. הוא זכה עם הספארס באליפות ה-NBA והוא היה ה-MVP. ביג דיל: כל שחקני מיאמי היו על הפנים, ובספארס לא היתה לו הרבה תחרות.
אפילו מנבחרת הילדים של ארה"ב הוא נופה כאילו היה גרגר חול במטבח של חנה. רודי גיי עשה את הבנבחרת. דמר דרוזן עשה את הנבחרת. לנרד נישלח הביתה עם "תודה על העזרה".
היתה לו עונה של 12.8 נק' עם 6.2 ריב' בעונת 2013-14. ישנם לפחות 100 שחקני NBA עם מספרים כאלה.

אם עד יום ששי בלילה – ששי הזה -הם לא נותנים לו חוזה מקסימלי, הוא יהיה שחקן חופשי מוגבל, אבל ב-2017 בלתי מוגבל, והוא ינחת ישר בכמיאמי.

טוב. לדעתי הוא לא 'שווה' חוזה מקסימלי. אבל אני לא המנכ"ל ולא המאמן של הספארס. אז מה עליו להבין? שגם הם מאמינים כמו דוקטור לס שהוא לא שווה את הכסף וההימור?

בריאן אפטוס, המנכ"ל של הספארס, לא יתן לו חוזה מקסימום, כי כמו הפלח הוא רוצה להחזיק בשיבולי החיטה, וגם לאכול אותם. הוא לא מוכן לשלם ללנארד 90 מיליון ל-5 שנים פלוס 'הארכה', ובכך לעשותו 'הפנים הבאות' של הספארס אחרי שטים דנקן יפרוש בסיום העונה. או הם יכולים להציע לו 90 מיליון לארבע שנים, וזהו, אז למה להסתכן עתה?

הם יכולים גם לחכות לעונה הבאה ואז כשיהיה שחקן חופשי מוגבל, להציע לו 5 שנים במקסימום משכורת. בינתיים ישנה לו אינפקציה בעין והוא לא ישחק את משחק הפתיחה  נגד דאלאס מחר (היום) בערב.

אוקיי, לנארד לא הולך לשום מקום. אוקיי, הם יכולים להציע לו חוזה מקסימום ל-5 שנים בסיום העונה הבאה.

אבל מה? הוא רוצה את זה עכשיו, לא עוד שנה. מה אם ייפצע? מה אם פתאום תהיה לו עונה של 9.2 נק' ו-4.8 ריב', והספארס לא יעברו סיבוב שני בפלייאוף, האם הם יתנו לו חוזה מקסימום?

הבעייה היא שבריאן אפטוס והפלח חושבים בדיוק כמוני: למה להסתכן שנה למפרע?

כי אם ייפצע קשה, הם יתנו לו חפיסת בוטנים כמתנת פרידה עם בעיטה בתחת.

אז תגידו שהספארס 'חכמים' כי למה עליהם למהר?

למה? כי אם הם באמת טוענים שהוא 'שחקן העתיד' שלהם, שייראו זאת עם חתימה היום, לא בשנה הבאה.

מה על לנארד להרגיש שהוא ביקש מקבוצתו חוזה מקסימלי עכשיו, והם אומרים לו 'FORGET ABOUT IT'? הוא חייב להרגיש שנאה יוקדת לכל הארגון הזה.

הוא לא יישכח זאת להם.

בדיוק אותו ספור שיש לקייל ת'ומפסון בגולדן סטייט ווריורס!