חם מהתנור 24/10: סטיב נאש הוא "X" לעונה. הדוק שואל: מה עם ה-$$$?/ רועי ויינברג וצוות הופס

635496926252453245-USATSI-8153114

 סטיב נאש גמר את העונה לפני שהתחיל אותה. אבל הוא חתום על העונה.

הדבר היחידי שמעניין את הדוק הוא "מה יהיה עם הכסף"???

os Angeles Lakers point guard Steve Nash is out for the season because of a recurring back injury, the team announced Thursday evening.

"Being on the court this season has been my top priority and it is disappointing to not be able to do that right now," Nash said in a news release. "I work very hard to stay healthy and unfortunately my recent setback makes performing at full capacity difficult. I will continue to support my team during this period of rest, and will focus on my long-term health."

The 40-year-old is in the final season of his contract and has suggested in the past that he would retire after the season.

FOR THE WIN

Steve Nash comes to grips with the final stages of his career

Nash is one of 12 players to have won at least two NBA MVPs, taking the honors in 2004-05 and 2005-06. He has career averages of 14.3 points and 8.5 assists a game, shooting 49.0% from the field, 42.8% on three-pointers and 90.4% on free throws, the best mark in NBA history. Nash also has 10,335 assists, third-most in NBA history behind John Stockton and Magic Johnson.

But for the Lakers, back and nerve ailments have limited him to 65 games and averages 11.4 points and 6.4 assists over the past two seasons.

"As disappointed as we are for ourselves and our fans, we're even more disappointed for Steve," Lakers general manager Mitch Kupchak said. "We know how hard he's worked the last two years to try to get his body right for the rigors of the NBA, and how badly he wants to play, but unfortunately he simply hasn't been able to get there up to this point in time. Steve has been a consummate professional, and we greatly appreciate his efforts."

FOR THE WIN

NBA players react to news of Steve Nash's season-ending injury

The Lakers face another rough season and likely will rely on Jeremy Lin and Ronnie Price at point guard now. New coach Byron Scott is already instituting an offense to minimize outside shooting, and Nash would have been his top outside threat.

The 2012 offseason dream of Nash and fellow former MVP Kobe Bryant healthy and forming an elite backcourt never came to fruition. Nash joined the Lakers alongside Dwight Howard, but that Lakers team struggled early and ended up being swept out of the first round of the 2013 playoffs by the San Antonio Spurs.

Lakers guard Steve Nash  acknowledges the crowd after

לאחר השמועות כי כוכבים סרבו לשחק בלייקרס לצידו של קובי בראיינט, בעלי הקבוצה, ג'יני באס, אמרה שמי שמפחד לשחק לצידו של הבלאק ממבה הוא "לוזר", והוסיפה שהיא שמחה שלא בא לקבוצה, בראיון למגזין ESPN. דווח כי סנטר הקבוצה, ג'ורדן היל, חתם מחדש במועדון רק לאחר שהובהר לו כי מייק ד'אנטוני לא ימשיך לאמנו.

*

רוקי העונה האחרונה, מייקל קרטר וויליאמס, צפוי לחזור מאוחר מפציעתו, ולפתוח את עונת 2014/15 באזור ה-13 בנובמבר. בתאריך זה הקבוצה תשחק נגד הדאלאס מאבריקס, והשחקן, שעבר במאי ניתוח בכתפו הימנית, צפוי לחזור אז. בעונה האחרונה הוא קלע 16.7 נק' עם 6.2 ריב' ו-6.3 אס'.

*

כחלק משינוי השם של השרלוט בובקאטס לשרלוט הורנטס, והעברת כל ההיסטוריה של המועדון מניו אורלינס פליקינס, הקבוצה המקורית ששיחקה בשרלוט, להורנטס המתחדשים, הקבוצה קיבלה בחזרה את גופייה מספר 13 של בובי פילס, שחקן העבר של הקבוצה, אשר חולצתו נתלתה על גג האולם. פילס לא היה כדורסלן מרשים במיוחד, ובקריירה בת 9 שנים נבחר לחמישיית ההגנה השנייה וקלע 11 נק' למשחק, אך כשחקן ההורנטס, הוא נהרג בתאונת דרכים, עילה מספקת, על פי הנהלת הקבוצה, לתליית חולצתו על גג האולם, בטקס מיוחד שיערך בראשון לנובמבר.

*

מאמן גולדן סטייט עד הקיץ האחרון, מארק ג'קסון, אמר כי שוטינג גארד הקבוצה, קליי ת'ומפסון, צפוי לקבל שכר מקסימום בחוזהו החדש, לא ציין האם מהווריורס או מקבוצה אחרת. כזכור, לגולדן סטייט יש שמונה ימים בלבד להאריך חוזהו של השחקן, ואם לא תעשה זאת, בסיום העונה ת'ומפסון, שקלע כמעט 19 נקודות למשחק ב-2013/14, יהיה שחקן חופשי מוגבל.

*

הרוקטס שיחררו את הפורוורד ג'וש פאוול, כדי לצמצם סגלם ל-15 שחקנים. פאוול בן ה-31 שיחק 316 משחקים בליגה, במדי אטלנטה, הלייקרס, הקליפרס, אינדיאנה, הווריורס, המאבריקס ויוסטון, וקלע 4 נק' עם 5 ריב' ב-12.6 דקות למשחק. הוא זכה ב-2 אליפויות עם הלייקרס, וכך מצטרף לרשימה מצומצמת, יחד עם שחקנים כטוני קוקוץ', מאנו ג'ינובלי ובוב מקאדו, של שחקנים שזכו הן ביורוליג והן באנ.בי.איי (שיחק באולימפיאקוס של 2012/13). קרוב לודאי שהשחקן יחתום ביבשת הישנה בהמשך העונה.

*

עדכון מדאיג משיקגו-סנטר הקבוצה, ג'ואקים נואה, אמר כי הוא עדיין צריך עבודה על ברכו הפגועה, הוסיף שהיה ניתוח בברך ושהוא במהלך תהליך שיקום ארוך. שחקן ההגנה של אשתקד צפוי לפתוח העונה, אבל דווח כי הבעיה צפויה לפגוע בשיקגו כל העונה, ויתכן כי תהיה הגבלת דקות רצינית על השחקן.

*

הליגה שדרגה את מרכז הריפליי שלה, שאחראי לשידורים חוזרים של מהלכים במהלך משחקים. מלבד זאת, השינויים החדשים, שיפעלו החל מהשריקה הראשונה של העונה, יאפשרו לשופטים לראות כל רגע במשחק ממספר מצלמות שונות, במקרה שבו צריך שידור חוזר של מהלך מסויים כדי לקבל החלטה. המהלך נועד למנוע טעויות שיפוט אפשריות. למרכז החדש, שממוקם בניו ג'רזי, יש 20 תחנות ו-94 מוניטורי טלוויזיה, בנוסף לקשר ישיר לכל אחד מ-29 אולמות הליגה (הלייקרס והקליפרס חולקות אולם, הסטייפלס סנטר).

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. ברור שהוא מקבל את הכסף שלו.
    למה שלא יקבל ?
    סביר להניח שיקבל אותו מחברת הביטוח ולא מהלייקרס.

    ללייקרס יש אופציה לשמור על החוזה שלו כחוזה מסתיים למקרה שיזדקקו לו בטרייד, או להגיש בקשה לחריגת פציעה בגובה 4.85 מיליון שבעזרתה הם יכולים להחתים שחקן חופשי לעונה אחת או לעשות טרייד עבור שחקן שיש לו חוזה שמסתיים בסוף העונה בגובה של 4.95 מיליון לכל היותר.

  2. סוף עצוב?? הסוף שלא ממש לא עצוב לדעתי.
    בכל אחת מה-3 האחרונות הוא אובר פייד, נתן קריירה אגדית, עשה מפאקינג אמרה סטודומאייר שחקן ומדאנטוני מאמן, שיחק כמעט עד גיל 41, 2 MVP, המון כסף.

    כמה פוינט גארדים זוכים להיות שחקני כדורסל בגיל הזה??

    וזה אחלה הזדמנות להרים את רוני פרייס בפנטאזי שלדעתי יכול לקבל עם הזמן יותר דקות מלין בעיקר בגלל ההגנה שלו.

    1. מה שעצוב זה שבשלושת השנים האחרונות שלו הוא בקושי משחק, והקבוצה שלו היא קבוצת פח למרות שכשהוא הגיע הציפיות היו בשמיים.
      הסיבה שהוא עבר ללייקרס היתה לנסות לפרוש עם טבעת.
      הוא אפילו לא היה קרוב לזה.

      ואגב, זה שהוא ברוסטר עדיין לא אומר שהוא "זכה" להיות שחקן כדורסל מהסיבה הפשוטה שהוא פשוט לא שיחק…

      זה מה שעצוב

  3. לא קל לאהוד את פילדלפיה בשנים האחרונות
    בגלל זה פניקס היא הקבוצה האהובה עלי במקום שני, בערך מאז שבארקלי עבר לשם.
    אני ממליץ לאוהדי הלייקרס למצוא לעצמם גם קבוצה אהודה לגיבוי. השנים הקרובות לא נראות להיט…..

  4. ממש לא היה צריך לפרוש לפני שלוש שנים רועי. אם הוא לא היה נלחם כמו אריה להשתקם ולחזור לשחק את המשחק שהוא ככ אוהב זה לא היה נאש…. השחיף הצנום, נמוך, ולא אתלטי במיוחד שהיה וירטואוז, הדפנישן של "שחקן שבשבילו קונים כרטיס". 4 עונות של 90-50-40. א-ג-ד-ה מהלכת. אולי השחקן הכי "רווחי" בליגה, גם אם קונסטנטין פופה היה משחק לצידו היה זוכה לחוזה של מיליונים בנבא. אפילו את סבתא שלי היו מחתימים על מינימום אחרי כמה p&r איתו. אני עצוב עצוב עצוב. ד"א, נאש השיג את כל מה שהשיג אחרי פציעה קשה בגב בדאלאס. שחקן ואישיות מיוחדת במינה. אני כבר מתגעגע לאללה. מקווה שיאמן. מגיע לו כתבה בהופס. איי… לראות אותו משחק היה אחד הדברים היפים שראיתי על המגרש, חזן של כדורסל, אמן, אסתטיקן גדול. תהיה חזק.

    1. אני איתך ב 100 אחוז. אוסיף שהצוות הרפואי של פיניקס מדהים. כששאק הגיע לשם ממיאמי הוא ציין זאת. נאש היה עדיין טוב מאוד בשנה האחרונה שלו שם למרות שכבר התחילו הרינונים על גילו המתקדם. ביום שהגיע ללייקרס הסיפור שלו נגמר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט