חם מהתנור: כספי בסקרמנטו/רועי ויינברג

סקרמנטו החתימה את כספי

הקינגס החתימו את בחירת הדראפט שלהם מ-2009, עמרי כספי, על חוזה מינימום לשנה אחת, שמחזיר השחקן לקבוצה. בעונה האחרונה, במדי יוסטון רוקטס, כספי קלע 6.9 נק' עם 3.7 ריב' ב-18.1 דקות משחק, בנוסף ל-42% מהשדה ו-35% מהשלוש. בשנתיים בסקרמנטו (2009-2011), השחקן קלע 9.45 נק' עם 4.4 ריב' ב-24.55 דקות לערב.

כספי צפוי להיות הסמול פורוורד המחליף בסקרמנטו, כאשר רודי גיי (20 נק' ב-35 דקות משחק) פותח, וטרוויס אאוטלו (5.4 נק', 2.7 ריב' ב-17 דקות), יאבק עמו על דקות.

*

ביירון סקוט קיבל הצעת חוזה מהלייקרס

לוס אנג'לס לייקרס, הקבוצה היחידה בליגה ללא מאמן, התקדמה בחיפושיה, והגישה הצעת חוזה לביירון סקוט. סקוט שיחק בלייקרס מ-1983 עד 1993, וב-1996/97 (עם כוכב הלייקרס, קובי בראיינט), וזכה עמם ב-3 אליפויות.

כמאמן הוא אימן את הנטס (2000-2004), הפליקינס (2004-2009) והקאבלירס (2010-2013), ואיתן ניצח 416 משחקים מ-937 (44.4% הצלחה). הגיע פעמיים לגמר עם הנטס, ב-2002 ו-2003, זכה בתואר מאמן העונה ב-2008 ואימן פעמיים את האול-סטאר, ב-2002 ו-2008.

סקוט ובעלי הלייקרס, ג'ים באס, משוחחים כרגע על גובה חוזהו של השחקן. סקוט רואיין 3 פעמים אצל הלייקרס, ששמה את הדראפט והפרי אייג'נסי בעדיפות מוקדמת לחיפוש המאמן. ראוי לציין כי יש יחסים קרובים בין סקוט וגארד הלייקרס, קובי בראיינט.

******

*בלייק גריפין פרש מנבחרת ארה"ב. ג'ון וול וצ'נדלר פרסונס צורפו  לסגל

******

הקאבלירס החתימו את אנדרו וויגינס על חוזה רוקי, דבר האומר כי קליבלנד לא תוכל להעבירו ב-30 הימים הקרובים, דבר שלא משנה השמועות בקשר למעבר אפשרי של קווין לאב למינסוטה, משום שמספר חוזים בלתי מובטחים של הקאבלירס תקפים עד ה-22 בספטמבר, ועל פי מומחה השכר דדי (הייזנברג) הקאבס לא יכלה לבצע הטרייד בלי שימוש בחוזהו. וויגינס, שנבחר ראשון בדראפט האחרון על ידי קליבלנד, לא יוכל לעבור קבוצה עד ה-23 באוגוסט. השחקן יקבל 5.5 מיליון דולר לעונה הראשונה, כאשר חוזהו תקף במשך ארבעה שנים, ולמרות שהסכום יעלה בכל שנה, הקבוצה תוכל לשחררו לאחר אחרי השנה השנייה והשלישית.

*

המאבריקס החתימו את גארד אורלנדו בעונה האחרונה, ג'מיר נלסון, על חוזה של 2.73 מיליון דולר לעונה אחת. השחקן חתם על חוזה ברום אקספשיון, מה שאומר שהחוזה לא נחשב מתחת לגג השכר. בעונה האחרונה, נלסון קלע 12.1 נק' עם 7 אס' למשחק.

*

יתכן כי שחקן הפיסטונס, גרג מונרו, יקבל את ההצעה שקיבל מהקבוצה לפני פתיחת שוק השחקנים החופשיים, מה שישאיר אותו בקבוצה לשנה אחת. כרגע הקבוצה היחידה שמעוניינת בסנטר, שקלע 15 נק' עם 9.3 ריב' למשחק, הנה פילדלפיה 76'.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 23 תגובות

        1. יפנים לא מבטאים ל' במקום ר',
          לכן הפתעה ואספקה נשמעות אותו דבר כשיפני אומר אותן.
          לכן מאחורי דלת עליה רשום אספקה עומדים ארבעה יפנים מגוחכים שצועקים הפתעה.

          מ. ש. ל.

          1. לא רק יפנים אלא רוב האוריינטלים. דוקא מצחיק לשמוע את זה. כשיפני לומד עברית הוא מזמין במסעדה מלק פטליות ובשל בקל

  1. אז ככה.

    קודם כל זו לא תהיה המשכורת של וויגינס למשך 4 שנים – השכר שלו יעלה בכל שנה.

    דבר שני, זה לא אמור להקטין את חרושת השמועת לגבי לאב.
    אין כמעט שום דרך בעולם שקליבלנד היו יכולים לעשות טרייד עבור לאב בלי להשתמש ב 5.5 מיליון של וויגינס, ובשביל זה הוא צריך להיות חתום בקבוצה.

    ובוא ניזכר בשחקנים שהקאבס "רכשו" לאחרונה במטרה לשלב אותם בטרייד עבור לאב – שחקנים שהם בכלל לא רשאיים להעביר אותם בעסקת חבילה עד ל 22 לספטמבר (!).

    בהחלט יכול להיות שהטרייד על לאב אם יקרה, יקרה בתאריך הזה, והשלושים יום של וויגינס לא משנים לכלום.
    להיפך – הם רק עוזרים להוציא לפועל את הטרייד בזה שהוא עכשיו חתום והמשכורת שלו כאמור כלולה בחישובי השכר.

    והאקספשן שבעזרתה דאלאס החתימה את נלסון היא לא המיד לבל אקספשן, אלא ה room exception ששווה בערך חצי ממנה וניתנת לקבוצות עם מקום בתקרת השכר אחרי שהם מסיימות לנצל אותו.

  2. מדהים שאף אחד לא קפץ על מונרו עד עכשיו… הבנתי שהוא מבקש חוזה מקס והאמת שהוא לא שווה את זה.

    אחרת היו הרבה קופצים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט