הקבוצה הטובה ביותר בעשור האחרון-חלק ו'/רועי ויינברג

פרוייקט הקבוצה הטובה ביותר בעשור האחרון מגיע לחלק השישי מתוך שבעה, והאחרון שמסקר קבוצות האנ.בי.איי. הפעם הבית הדרום מערבי, שכולל את יוסטון רוקטס, סן אנטוניו ספרס, דאלאס מאבריקס, ממפיס גריזליס וניו אורלינס פליקינס.

*

דאלאס מאבריקס

הישגים בעשור האחרון: אליפות אחת (2011), גמר אחד (2006), 2 הדחות בסיבוב השני, 6 הדחות בסיבוב הראשון. 380 נקודות.

מאזן: 576 ניצחונות, 310 הפסדים (65.01% הצלחה), 300 נקודות.

מאמנים: דון נלסון (1997-2004), אייברי ג'ונסון (2004-2008), ריק קרלייל (2008-הווה). 80 נקודות.

הגיעו בטריידים ממילווקי וברוקלין, והביאו לדאלאס אליפות ראשונה. נוביצקי וקיד.

דאלאס של 2003/04 התבססה על סטיב נאש ומייקל פינלי, שהגיעו בטריידים מפניקס, ודריק נוביצקי, שהגיע בטרייד ביום הדראפט ממילווקי. יחד עם שחקנים כאנטואן ג'יימיסון וראלף לה פרנץ, הקבוצה סבלה מבעיות כימיה בין כוכביה, אבל עדיין ניצחה 50 משחקים, מה שמספיק למקום החמישי במערב, ולמרות הבחרות ג'יימסון לשחקן השישי, הקבוצה הודחה ב-5 משחקים נגד סקרמנטו קינגס בסיבוב הראשון.

בקיץ 2004 נאש עזב לפניקס כשחקן חופשי, אבל מספר טריידים הנחיתו בקבוצה את אריק דמפייר, ג'ייסון טרי, דווין האריס וג'רי סטקהאוס, אבל ג'יימסון ולה פרנץ עזבו הקבוצה. עקב כך דאלאס ניצחה עוד 8 משחקים, הגיעה למקום הרביעי במערב, ועברה את יוסטון בסדרה קשה של 7 משחקים בסיבוב הראשון, רק כדי להפסיד לפניקס של אקס דאלאס, נאש, ב-6 משחקים בסיבוב השני.

ב-2005 פינלי נחתך מהקבוצה, ודאג כריסטי הגיע במקומו כשחקן חופשי. לצד ההתפתחות הגדולה של הרוקי ג'וש הווארד, הקבוצה ניצחה 60 משחקים בעונה, ומאמנה, אייברי ג'ונסון, בעונה מלאה ראשונה עם הקבוצה (כמאמן), זכה בתואר מאמן העונה. בסיבוב הראשון דאלאס טיאטאה את ממפיס של פאו גאסול, רק כדי לפגוש את האלופה המכהנת, סן אנטוניו ספרס, בסיבוב השני. 5 מתוך 7 המשחקים הוכרעו בדקה האחרונה, כאשר המשחק השביעי הלך להארכה, ובו נראתה אחת מתצוגות הפאוור-פורוורדים הטובים בהיסטוריה: טים דאנקן מהספרס סיים עם 41 נק', 15 ריב', 6 אס' ו-3 חס', ונוביצקי סיים עם 37 נק', 15 ריב', 3 אס' ו-15 מ-16 מהעונשין. בגמר המערב המאבריקס פגשו את הסאנס של נאש, והדיחו אותם ב-6 משחקים, רק כדי לפגוש בגמר את שאקיל אוניל, דווין וויד ומיאמי היט. סדרה גדולה של וויד, שקלע 34.6 נק' למשחק, מנעה מדאלאס את האליפות.

בעונה לאחר מכן נוביצקי מתעלה וזוכה בתואר האמ.וי.פי, מה שמוביל את דאלאס ל-67 ניצחונות למשחק, כאשר הקבוצה משתמשת באריק דמפייר ודיסג'נה דיופ כסנטרים, לעתים בעת ובעונה אחת, מה שמוביל אותה לפגוש את גולדן סטייט ווריורס בסיבוב הראשון, בו החלטת ג'ונסון לפתוח עם נוביצקי כסנטר מתאימה לסמול בול של הווריורס, שמנצחת את המשחק הראשון ושומרת על הביתיות כל הדרך לסנסציה ענקית בדמות הדחת המאבריקס בסיבוב הראשון. 2007/08 מסתמנת כעונה סולידית לדאלאס, שעד ה-13 בפברואר מנצחת 35 משחקים, ואז הקבוצה מעבירה את ג'ייסון קיד מהנטס, שיחד עם ה-20 נק' למשחק של ג'וש הווארד ונוביצקי הבלתי נגמר, מנצחת 51 משחקים בסופו של דבר, אבל זה מספיק למקום השביעי במערב בלבד. לאחר מכן הקבוצה מודחת ב-5 משחקים נגד ההורנטס, כיום הפליקינס, וג'ונסון מפוטר.

בעונה לאחר מכן, הפעם עם ריק קרלייל כמאמן, הקבוצה מתקדמת לסיבוב השני, לאחר הדחת הספרס בסיבוב הראשון, אבל דנבר מעיפה את המאבס מהפלייאוף, הודות לתרומה הגדלה של טרי מהספסל, שמזכה אותו בפרס השחקן השישי של העונה. ב-2010 הקבוצה מודחת בסיבוב הראשון, אבל בקיץ לאחר מכן משיגה את טייסון צ'נדלר מהבובקאטס דרך טרייד, ויחד עם באטלר שהגיע באותה דרך מהוויזארדס יש למאבריקס מועמדת לאליפות, שמנצחת 24 משחקים מ-29. נוביצקי ובאטלר נפצעים בברכיהם, פציעה שבדיעבד מסיימת העונה של הסמול פורוורד, אבל הוספת פז'ה סטוקיואביץ' וקורי ברואר, צמד שחקנים חופשיים, מחפה על דאלאס, שמנצחת 57 משחקים, והקבוצה, שכוללת את שון מריון שהגיע בסיין-אנד-טרייד מהראפטורס, מסיימת במקום השלישי במערב. הבלייזרס, הלייקרס והת'אנדר מודחות על ידי דאלאס, שבגמר מצליחה לנצח את מיאמי הודות לסדרה גדולה של נוביצקי, וזוכה באליפות הראשונה בתולדותיה.

בעונות לאחר מכן דאלאס מאבדת שחקני מפתח כצ'נדלר, פז'ה, קיד, טרי והווארד, ונעצרת פעם אחר פעם בסיבוב הראשון או מוקדם יותר, אבל הקבוצה משנה את סגנון הבנייה מהטריידים שהביאו לה אליפות וגמר להחתמת שחקנים חופשיים בולטים, כמונטה אליס, וינס קרטר וצ'נדלר פרסונס.

ניקוד כללי: 760 נקודות.

*

ניו אורלינס פליקינס

צמד בחירות דראפט של ההורנטס, שהובילו אותם קרוב מאוד לגמר המערב.

הישגים בעשור האחרון: 3 הדחות בסיבוב הראשון, הדחה אחת בסיבוב השני-100 נקודות.

מאזן: 406 ניצחונות, 480 הפסדים- 45.82% הצלחה, 200 נקודות.

מאמנים: טים פלויד (2003-04), ביירון סקוט (2004-2009), מונטי וויליאמס (2010-הווה), 80 נקודות.

ב-2003/04, עוד שהפליקינס, אז ההורנטס, שיחקו במזרח, סגל חלש של הקבוצה, בהנהגת בארון דיוויס (דראפט), ובסיוע דיוויד ווסט, הרוקי, והג'מאלים, מגלויר ומשבורן, שהגיעו בדראפט ובטרייד בהתאמה, מנצחת 41 משחקים, ומגיעה לסיבוב הראשון בפלייאוף, שם מיאמי של דווין וויד מצליחה להדיח אותם ב-7 משחקים (סיקור המשחק הראשון בסדרה, שמראה כיצד נראה האינטרנט לפני 10 שנים).

בעונה לאחר מכן ההורנטס עוברים למערב, ללא משבורן שפרש, ניצחו 18 משחקים בלבד, למרות המצאות הרוקי ג'יי אר סמית'. עקב כך הקבוצה, שנאלצת לשחק חלק גדול ממשחקיה באוקלהומה סיטי עקב הוריקן קטרינה ב-2005/06, זוכה בבחירה הרביעית בדראפט 2005, ומנצלת אותה כדי לבחור בכריס פול, רכז מכללת וויק פורסט. המצאות פול מוסיפה עוד 20 ניצחונות לקבוצה, והגארד המבטיח זוכה בתואר רוקי העונה.

פז'ה סטוקאיוביץ' מגיע לקבוצה בקיץ 2006, והקבוצה זוכה בצמד בחירות לוטרי-הבחירה ה-12 והבחירה ה-15, דרך טרייד עם הבאקס. הקבוצה מבזבזת את שתי הבחירות על הילטון ארמסטרונג וסדריק סימונס, לפני שחקנים כת'אבו ספלושה, רוני ברואר, ראז'ון רונדו, פול מילאספ וג'ורדן פארמר. עקב כך הקבוצה מתקדמת במועט מהעונה הקודמת, ומנצחת רק משחק אחד יותר מהעונה שעברה. בחירת הלוטרי הנוכחית מתבזבזת על ג'וליאן רייט, אבל טייסון צ'נדלר, שהגיע בטרייד משיקגו, נותן לקבוצה את הסנטר שהייתה צריכה, ומשתלב בצורה מעולה עם פול ו-ווסט. הקבוצה מנצחת 56 משחקים, מה שמזכה את מאמנה, ביירון סקוט, בתואר מאמן העונה. היא מגיעה למקום השני במערב, עוברת את המבריקס של נוביצקי בקלילות, אבל לא מצליחה לעבור קבוצה מגובשת יותר משמעותית, הספרס של דאנקן וג'ינובלי.

ב-2008/09 רוב הקבוצה סובלת מפציעות, ואף שחקן לא מצליח להשלים 60 משחקים בעונה. עקב כך הקבוצה מסיימת במקום השביעי בלבד במערב, עם 49 ניצחונות, ומגיעה לפלייאוף, בו מודחת ב-5 משחקים נגד דנבר של בילאפס ואנטוני. פול נפצע בעונה הבאה, בנוסף לאוקפור שמגיע במקום צ'נדלר, ולמרות עונות רוקי טובות של דארן קוליסון ומרקוס ת'ורנטון, הקבוצה מסיימת במקום ה-11 במערב ומחוץ לפלייאוף, כאשר גם החלפת מאמן באמצע העונה לא מסייעת להורנטס.

בעונה הבאה מגיע מאמן חדש לעיר, מונטי וויליאמס. המהלכים של וויליאמס והמנג'ר החדש, דל דמפס, מביאים לקבוצה את קרל לנדרי, מרקו בלינלי וטרבור אריזה, ויחד עם פול הקבוצה מנצחת 46 משחקים, מספיק לפלייאוף, אבל בפוסט-סיזון מודחת בסיבוב הראשון נגד האלופה המכהנת, לוס אנג'לס לייקרס.

בקיץ 2011 פול רוצה החוצה, וכמעט מגיע ללייקרס, במהלך שנפסל על ידי בעלי הליגה (וההורנטס באותה תקופה, עקב האשמות תקיפה מינית על בעלי ההורנטס הקודם, מה שהוביל לביי אאוט של הקבוצה), ובסופו של דבר פול מגיע לקליפרס. אריק גורדון שמגיע במקומו לא ממלא את החסר, ויחד עם שחקנים כמו גריוויס ואסקז (טרייד) וגוסטבו איון (פריי איג'נסי), הקבוצה מנצחת 21 משחקים מ-66, ולמזלה זוכה בבחירה הראשונה בדראפט 2012. אנטוניו דיוויס מגיע לעיר, ונותן עונת רוקי ממוצעת, אבל הפליקינס לא משתפרת יותר מדי-27 ניצחונות מ-82, ובחירת לוטרי נוספת, שהפעם הולכת על נרלנס נואל. הקבוצה בונה את עצמה דרך טריידים, מלבד הדראפט, שמביאים את ג'רו הולידיי כפוינט גארד תמורת נואל עצמו, ומהלכים רבים אחרים. הקבוצה עדיין בונה עצמה, ויהיה מעניין לראות מה המהלכים הבאים של דמפס ו-וויליאמס.

בסופו של דבר, ההורנטס/פליקינס החלו לבנות את עצמם דרך בחירות דראפט, והגיעו להישגים עקב כך, אבל כיום הקבוצה מתבססת גם על טריידים, מלבד השיטה הישנה והמוצלחת, מבחינת הפליקינס, של הדראפט.

ניקוד כללי: 380 נקודות.

*

יוסטון רוקטס

טרייסי מקגריידי ויאו מינג. הובילו את יוסטון לשיא בעשור האחרון.

הישגים בעשור האחרון: הדחה אחת בסיבוב השני, 6 הדחות בסיבוב הראשון. 160 נקודות.

מאזן: 508 ניצחונות, 378 הפסדים (57.32% הצלחה), 250 נקודות.

מאמנים: ג'ף ואן גנדי (2003-2007), ריק אדלמן (2007-2011), קווין מקהייל (2011-הווה), 80 נקודות.

יוסטון של 2003/04, בהנהגת קוטינו מובלי, סטיב פרנסיס והסופרמור יאו מינג, יחד עם המאמן החדש ג'ף ואן גאנדי, ניצחה 45 משחקים והדחה בסיבוב הראשון נגד סן אנטוניו ספרס, ב-5 משחקים. בקיץ אותה שנה מובלי ופרנסיס עוברים לאורלנדו תמורת מלך הסלים וחבר חמישיית הליגה השנייה, טרייסי מקגריידי. טי מאק ומינג הפכו את יוסטון מיידית לקונטנדרית, אבל הקבוצה, יחד עם דיקמבה מוטומובו, שהגיע בטרייד מהבולס, לא עברה סיבוב ראשון.

בעונה לאחר מכן מינג משחק 57 משחקים ומקגריידי 47 (פציעות שני השחקנים פגעו ביוסטון משמעותית במשך שנים),ויחד עם ראפר אלסטון שבא ממיאמי, וג'ואן הווארד שבא מאורלנדו, הקבוצה עדיין לא הצליחה לעשות את הפלייאוף. בעונה לאחר מכן מקגריידי ומינג השתפרו מבחינה בריאותית, הקבוצה ניצחה 52 משחקים והעפילה לפלייאוף, והפסידה ב-7 משחקים ליוטה ג'אז. הקבוצה ניצחה 3 משחקים יותר בעונה הבאה, אבל פעם נוספת פגשה את הג'אז, למרות הוספת שחקנים כלואיס סקולה (הזכויות עליו הגיעו בטרייד מהספרס), שין באטייה שבא בטרייד מהגריזליס ובחירת הדראפט של ארון ברוקס, שסייעו לה לנצח 22 משחקים ברציפות.

ב-2008/09 טי-מאק משחק 35 משחקים בלבד, אבל ארון ברוקס זוכה למקום בחמישייה במקומו, ויחד עם רון ארטסט שמגיע מסקרמנטו והמאמן ריק אדלמן, הקבוצה מנצחת סכום של 53 משחקים ועולה למקום החמישי במערב. בסיבוב הראשון יוסטון סוף סוף מתעלה, ועוברת את הסיבוב הראשון. בסיבוב השני היא פוגשת את אלופת המערב המכהנת, לוס אנג'לס לייקרס, ומנצחת בסטייפלס סנטר. לצערם הלייקרס גונבים את המשחק השלישי בטויוטה סנטר, יוסטון, ובסופו של דבר מנצחים (הלייקרס), אבל רק לאחר 7 משחקים קשים.

את 2009/10 הרוקטס פותחת עם טרבור אריזה במקום ארטסט, שעבר ללייקרס. מינג מחמיץ כל העונה עקב פציעה ברגלו, וגם מקגרידי מחמיץ לא מעט משחקים, ובסופו של דבר מועבר לניו יורק. הקבוצה מסיימת את העונה עם מאזן חיובי, אבל זה לא מספיק לפלייאוף. ב-2010/11 מרטין, שבא בטרייד המשולש על טי מאק, וסקולה, שולטים בקבוצה ומנצחים 43 משחקים, אך זה לא מספיק לפלייאוף, ובסוף העונה יאו מינג פורש מכדורסל.

בעונה הבאה, עם קווין מקהייל כמאמן ראשי וגניבת הדראפט צ'נדלר פרסונס כסמול פורוורד פותח, הקבוצה מנצחת את רוב משחקיה, 34 מ-66, אבל נשארת מחוץ לפלייאוף. 2012/13 מסתמנת כעוד עונת שפל לרוקטס, למרות החתמת ג'רמי לין כשחקן חופשי בקיץ, אבל יום לפני פתיחת העונה מנג'ר יוסטון, דריל מורי, משיג את ג'יימס הארדן מאוקלהומה סיטי ת'אנדר, והחמישייה החדשה, שכוללת את הארדן, לין, פרסונס, עומאר אסיק ובחירת הדראפט טרנס ג'ונס, מחזירה את יוסטון לפלייאוף, אבל הקבוצה מודחת ב-6 משחקים מול אוקלהומה סיטי ת'אנדר. בעונה לאחר מכן דוויט הווארד מגיע כשחקן חופשי, אבל זה לא מספיק ליוסטון להתקדם בפלייאוף-הקבוצה מנצחת 9 משחקים יותר מהעונה הקודמת וזוכה בביתיות, אבל פורטנד של אולדריג' ולילארד מדיחה את הקבוצה.

בסופו של דבר יוסטון נבנתה במשך השנים על טריידים, למרות שהקבוצה האחרונה משלבת שחקנים חופשיים (הווארד, לין), טריידים (הארדן), ודראפט (פרסונס, ג'ונס). הרוקטס הכי הצליחו בהתבססות על טריידים, אבל הקבוצה הנוכחית משלבת בין שלושת השיטות.

ניקוד כללי: 490 נקודות.

*

ממפיס גריזליס

גאסול, רנדולף ואלן. הובילו את הגריזליס להישג השיא של המועדון, גמר המערב.

הישגים בעשור האחרון: גמר מערב אחד, הדחה אחת בחצי גמר המערב, 5 הדחות בסיבוב הראשון-200 נקודות.

מאזן: 445 ניצחונות, 441 הפסדים (50.02% הצלחה), 250 נקודות.

מאמנים: יובי בראון (2002-2004), ליונל הולינס (2004, 2009-2013), מייק פורטלו (2004-2007), מארק אייברוני (2007-2009), דייב יגר (2013-הווה), 60 נקודות.

באזור 2003/04 קבוצה חזקה מאוד התפתחה בממפיס, בהנהגת בחירת הדראפט פאו גאסול (בחירתו הגיעה בטרייד מאטלנטה), יחד עם מייק מילר (הגיע בטרייד מאורלנדו), ג'יימס פוזי (שחקן חופשי), שין באטייה (בחירת דראפט) וג'ייסון "וויט שוקולד" וויליאמס, שהגיע בטרייד מסקרמנטו. הקבוצה ניצחה 50, 45 ו-49 משחקים ב-3 שנים עוקבות, אבל הודחה פעם אחר פעם בסוויפ בסיבוב הראשון, למרות עונות גדולות של גאסול והבחרות מילר לשחקן השישי של העונה ב-2005/06.

ב-2006/07 הקבוצה ניצחה 22 משחקים בלבד, למרות הבחרות רודי גיי לחמישיית הרוקיז הראשונה (והעברת שין באטייה ליוסטון), בין היתר עקב כך שגאסול שיחק 59 משחקים בלבד באותה עונה. לממפיס היו הזכויות לבחירה הרביעית בדראפט, והקבוצה ניצלה אותן כדי לבחור במייק קונלי ג'וניור, ממכללת אוהיו סטייט. הנהלת הגריזליס בראשות המנג'ר כריס וואלאס החליטה לפרק את החבילה, והעבירה את פאו גאסול ללייקרס תמורת קוואמי בראון, ג'ארוויס קרינטו, ארון מקגי והזכויות הבין לאומיות על אחיו הקטן של פאו, מארק גאסול. עקב כך הקבוצה ניצחה שנית 22 משחקים בלבד, וזכתה בבחירת לוטרי נוספת, החמישית, ובחרה בה את פורוורד UCLA, קווין לאב. מינסוטה טימברוולבס הייתה בשיחות עם הגריזליס, והעבירה את או ג'יי מאיו לממפיס תמורת לאב.

יחד עם מאיו, קונלי, גיי ומארק גאסול שהגיע מג'ירונה, נראה כי יש פוטנציאל לקבוצה חזקה בממפיס, אבל הדובים ניצחו רק 2 משחקים יותר מהעונה הקודמת, כאשר מארק אייברוני, המאמן, מוחלף בליונל הולינס במהלך העונה. הולינס זוכה לעצב קבוצה בדמותו, אשר מבוססת על משחק הגנה קשוח. בדראפט 2009 ממפיס זוכה בבחירה השנייה בדראפט, ומבזבזת אותה על האשים ת'אביט, באחת טעויות הדראפט הגדולות ביותר שנראו (ג'יימס הארדן, סטפן קארי, דמאר דה רוזן וריקי רוביו היו זמינים). למרות זאת, זאק רנדולף מגיע לקבוצה בטרייד מהקליפרס, והקבוצה משתפרת, ומנצחת 40 משחקים-שיפור בדמות 14 ניצחונות, ונמצאת עם המבט קדימה.

טוני אלן הגיע כשחקן חופשי בקיץ 2010, והשתלב בסגנון ההגנתי של הדובים. לצדם של קונלי, גיי, מאיו וגאסול, בנוסף לשין באטייה שהגיע בטרייד מיוסטון, הקבוצה הגיע למקום השמיני במערב, ובשן ועין מצליחה לנצח את המשחק הראשון בסן אנטוניו. הקבוצה שומרת על יתרון הביתיות, ועוברת את הספרס ב-6 משחקים. לאחר מכן הקבוצה פוגשת את אוקלהומה סיטי ת'אנדר, ומודחת נגדה ב-7 משחקים, למרות יתרון הביתיות. בעונה הבאה הקבוצה מנצחת 41 משחקים (שקול ל-51 בעונה של 82), אבל מפסידה ב-7 משחקים עקובים מדם לקליפרס של פול וגריפין.

בעונה הבאה, הקבוצה מנצחת 56 משחקים ומצליחה לעבור את הקליפרס בסיבוב הראשון. פציעתו של ראסל ווסטברוק, כוכב אוקלהומה סיטי, משחקת לידי הגריזליס, שמצליחה לעבור את הת'אנדר בסיבוב השני, והקבוצה נעצרת רק בידי גמר המערב, בידי סגנית האלופה של 2013, סן אנטוניו ספרס, שנוקמת על ההדחה ב-2009 בדמות ניצחון 4-0. בעונה הבאה הקבוצה מעבירה את גיי לטורונטו תמורת טיישון פרינס, שמשתלב בשיטה החדשה של דייב יגר, מחליפו של הולינס. 50 ניצחונות מספיקים לקבוצה כדי להגיע למקום השביעי במערב, ושם לפגוש את הת'אנדר. הקבוצה, הפעם עם ווסטברוק, מנצלת יתרון הביתיות כדי להדיח את גריזליס מהפלייאוף.

בסופו של דבר, בגלגול הקודם של ממפיס, עם גאסול ומילר, הקבוצה נבנתה בעיקר על טריידים, אבל הדור הנוכחי של ממפיס, עם גאסול ואלן, בנוי בעיקרו על הטריידים והפרי אייג'נסי.

ניקוד כללי: 510 נקודות.

*

סן אנטוניו ספרס

הישגים בעשור האחרון: 3 אליפויות, גמר, 2 הדחות בגמר המערב, 3 הדחות בסיבוב השני, 2 הדחות בסיבוב הראשון-720 נקודות.

מאזן: 628 ניצחונות, 258 הפסדים (70.8% הצלחה), 350 נקודות.

מאמנים: גרג פופוביץ', 100 נקודות.

גם בזה הם ניצחו. דאנקן, ג'ינובלי ופארקר.

לעבור עכשיו עונה אחרי עונה ולנתח את הסיפור של סן אנטוניו זה מיותר. אין פה סיפור של עליות ונפילות או כל דבר כזה, הקבוצה נכנסה ל-2003/04 כאלופה, ויצאה מ-2013/14 כאלופה. הקבוצה החזיקה מאמן אחד במשך עשור, היחידה מקבוצות הליגה, והיחידה ש-3 שחקניה המרכזיים נשארו עמה במשך עשור-מאנו ג'ינובלי, טוני פארקר וטים דאנקן. היו קשיים בדרך, בדמות 2 הדחות בסיבובים הראשונים, אבל הפרנצ'ייז נשאר בשלו.

שחקני המשנה הגיעו ועזבו, כאשר ביופורד, מנג'ר הספרס, ופופ, לא בחלו בדרכים להשיגם-דרך הפרי אייג'נסי (בואן, הורי, מיליס ,גרין), בחירות דראפט (קוואי לאונרד, ת'יאגו ספליטר ,ג'ורג' היל), וטריידים (קורט תומאס, ריצ'רד ג'פרסון), אבל העיקר נשאר. בכל הקבוצות שלקחו 5 אליפויות אנ.בי.איי בטווח של 16 שנים, שני השחקנים הבולטים ביותר באליפויות שנשארו בקבוצה-עקב כך הלייקרס של קובי לא ברשימה, כי שאקיל וגאסול לא לקחו 5 אליפויות-נבחרו בטופ 5 בדראפט (ג'ורדן ופיפן, קארים, וורת'י ומג'יק, ראסל ובוב קוזי), כאשר בספרס יש רק שחקן אחד כזה, טים דאנקן.

לפני 8 שנים, ב-2006, ESPN דירג את המועדון ספורט המצליח ביותר באמריקה. הזוכה הייתה הספרס. לא תהיה הפתעה אם בעוד שנתיים, ב-2016, הספרס יזכו בתואר פעם נוספת, בהנחה שיתקיים עוד דירוג. ההצלחה הבלתי הנתפסת של סן אנטוניו מראה את היתרון הגדול של ההמשכיות במועדוני ספורט.

ניקוד כללי: 1,170 נקודות, מקום ראשון.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. אוהב את קרלייל, דאלאס עם קיד שיחקה טוטאל בסקטבול. משחק פנים וחוץ אינטלגנטי, הקבוצה הכיפית ביותר מאז פיניקס של נאש-סטאדומאייר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט