מאמן העונה – המשך בחירות סוף העונה לפני התחלתה / מנחם לס

אני ממשיך בבחירות סוף העונה כפי שנכון להיום ככה הייתי מצביע

מאמן השנה

1. אריק ספואלטרה – מיאמי

אריק ייבחר למאמן העונה לא רק בגלל שמיאמי תהיה הקבוצה מס' אחת בליגה בדרך לאליפות שנייה, אלא אולי יותר בגלל שהוא ימשיך לעשות זאת עם טוטאל בסקטבול שיהפוך להיות הדבר החם והמדובר ביותר בכדורסל, כשקבוצות NBA אחרות, ואז קבוצות מכללה ותיכונים, ואחרי כמה שנים גם אירופה כי השמועות מגיעות לשם רק תוך 3-4 שנים. אריק הצעיר פתאום יהפוך לממציא ויוצר, והוא יוזמן לככב ב-'סטרדיי נייט לייב', 'טודיי שואו', ו-'ENTERTAINMENT TONIGHT' כאילו היה רוק סטאר חדש.

2. ריק אדלמן – מינסוטה

אני מאמין שזו תהיה סוף סוף העונה של השועל הזקן, כי אפילו אם מיאמי תזכה באליפות, אני לא מאמין שהקליקה ב-NBA תצביע עבור אריק ספואלטרה כי הוא "עדיין לא שילם את שכר הלימוד". כדי שזה יקרה מינסוטה חייבת להיכנס חזק לפלייאוף, וריק אדלמן יראה כיצד הוא מכניס את אנדרי קירילנקו לכושר משחק גבוה ב-NBA אחרי שעונתו האחרונה ביוטה ופך לסופרסטארלפני שברח לאירופה היתה קרעי תרנגולות. מה שיתן לריק אדלמן נקודות רבות תהיה הצורה בה רוי ברנדון חוזר טוב ל-NBA, קווין לאב יהפוך לסופר-כוכב, וריקי רוביו יחד עם חוזה בריאה יהפכו צמד-חמד בר החלפה למופת.

3 ויני דל נגרו – קליפרס

אתם יכולים לגחך ולצחוק ולומר 'הזקן בזאת חתם על תעודת הסניליות באופן רשמי', אבל לוויני יש יותר כדורסל בראש מאשר לגרג פופוביץ' – ואני שם אותו הפעם רביעי, ז"א שאני לא מוחק לחלוטין את הפלח – ולפיל ג'קסון גם יחד. הבחור היה באיטליה והיה שחקן-מאמן עם הצלחה עצומה. לקח לו שנתיים לבנות מבצר בקליפרס, וכשהעונה תראו את חבורת הצעירים בלייק גריפין, דיאנדרה ג'ורדן, ואיתם ג'מאל קראופורד, ברנדון ראש, ואת כריס פאול אפילו לא הזכרתי, רצים עיגולים ורוקדים 'הורה' מסביב הלייקרס, תודו שצדקתי והאדריכל דל נגרו מתחיל להשלים את עבודתו שם. הוא בדרך להשלמת יצירתו. אני מוכן להתערב שהעונה דל נגרו מביא לקליפרס שווייון נצחונות נגד הלייקרס אם משחקים זוגי, ונצחון באחד, אם משחקים בלתי זוגי.

4. גרג פופוביץ' סאן אנטוניו

בעונה שעברה פופוביץ' התחיל טוב מדי עם הספארס, וכשהם נייכשלו בגדול בפלייאוף, הרבה מהאשמה חלה על הפלאח. העונה זה יהיה הפוך: הספארס תתחיל לא בקול ענות חלושה, אבל בצורה שלא מעוררת התלהבות. הוא יצליח לתת לטים דאנקן ומאנו ג'ינובלי מנוחה במשך העונה כשהם משחקים מקסימום 20-25 דקות. הוא לא ביצע כמעט כל חידוש ברוסטר, ודווקא בגלל כך כל הצלחה תיחשב לזכותו, בעיקר כשהוא יחליט סוף-סוף שהגיע זמנו של דחואן בלייר לשחק. מה שפופ יעשה לזכותו יהיה לקחת שנת התבגרות, ולנצלה רק כמו שמאמנים וותיקים – אפילו שהם מתלבשים כמו פלאחים מאזור חקלאות בקרואטיה – יודעים.

5. ריק קרלייק

אנשים לא מצפים מהמבריקס לעשות דבר אחד טוב, ודווקא בגלל כך דאלאס תצליח מהמצופה, והקרדיט להצלחה יהיה של קרלייל. אני מנבא שאו.ג'יי מאיו וכריס קיימן יעשו הרבה טוב לדאלאס לצד נוביצקי, והדאלאס תעשה צרות לכל קבוצה. קרלייל יהיה זה שמנהל את ההצגה, והצלחתה של דאלאס תיזקף בצדק לזכותו.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. איך לעזאזל דל נגרו שלישי? הוא מאמן גרוע, והגיע לאן שהגיע בזכות סגל מצויין. לדעתי פרנק ווגל צריך להיות ראשון, כי הפייסרס גדולה הרבה יותר מסך חלקיה.

  2. רועי אני חושב שפרנק ווגל ראוי להיות שם אבל לא ראשון (עם כל הכבוד אבל קבוצה של גריינג'ר-היבריט-ג'ורג' זו לא חברות נגרים מאיקאה)
    וכמובן שה"פלח" חייב להיות הרבה יותר גבוה מאמן מדהים בעיני
    (*) אם היה המאמן המסריח של השנה הייתי מריץ את מייק בראון , רועי תעזור לי בנושא מסוים בתקופה של לברון בקליבלנד אז הדוקטור היה מציין את מייק בראון בתור מאמן גדול גם? (אני מנסה להבין את ההערכה המוגזמת לסופלסטרה…)

    1. נכון, אבל שנה שעברה התואר נשדד ממנו (בשנה וחצי הפך קבוצה ממקום אחרון בליגה [הגיעה לשם בחצי העונה האחרונה של אוברייאן], למקום שלישי במזרח).

      מייק בראון מאמן גרוע. את כל ההתקפות שלו אפשר לעצור עם בוקס אנד וואן, ובלייקרס הדבר שהוא צריך לעשות זה לא לכפות התקפת פרינסטון (טובה ל-2 גארדים זריזים, לא לזקנים כמו נאש ובראיינט), אלא לתת לנאש אוטונומיה בניהול המשחק ההתקפי, ולהיות אחראי על ההגנה. בכל הקבוצות של בראון, הוא לא הצליח להשיג תרומה מהצוות המסייע של הסטאר, כמו בקבוצה אלופה (איך עם צוות של וויליאמס+ג'יימסון+שאק לא השיג טבעת?). ספולסטרה בנה היררכיה ברורה במיאמי, השיג לא מעט מספסל בינוני, ולקח איתם אליפות.

  3. מנחם, מה נשמע?
    הג'איינטס מנצחים 6 אלימיניישן גיימס בפוסט-סיסון והאתר שלך אפילו לא מתיחס לזה בשורה. מה עוד שהם ניצחו את אלפות האופי- הקרדינלס.
    אבאוט טיז איים סייד "פאקינג אמייזינג"
    אז במטותא מינייכו, נשמח לפריוויו לוורלד סירייס עם התיחסות לעומק על הסדרות שהיו. אבאוט טיז איים סייד "פאקינג אמייזינג"

  4. לדעתי המאמן הזה עם השם שמתאים יותר לרוטב לסלט (כל הזכויות שמורות ל K_700 ) ואריק ספואלטרה צריכים להזרק מהרשימה ובמקומם צריכים להכנס ברוקס ופרנק ווגל.

  5. לא טרחתי לקרוא את התגובות
    אבל הבחירה בספולטרה מעידה על מהות האתר:
    בלוג של אוהד.
    עם עוד כמה כתבי משנה בגיל ההתבגרות.

    דל נגרו לפני פופוביץ?
    סתם נסיון לסחוט תגובות.

  6. קישקוש הספרס נכשלו ב-ג-ד-ו-ל
    הלוואי על כולם "להכשל" ככה
    הפסרס נצחו כל סטטיסטיקה אפשרית
    וכל זאת עם אותם כוכבים מזדקנים שמלווים אותם עשור
    להבדיל מקבוצות אחרות שמחליפות כוכבים כמו שאני מחליף גרביים
    כל מאמן פעיל עכשיו רחוק שנות אור מפופ.

  7. דן צודק. פופוביץ' מאמן דגול שמשכיל להוציא את המיטב משחקניו.

    מנחם, התאוריה שלך בנוגע ל"טוטאל באסקטבול" מרתקת, אבל הלכת אתה רחוק מדי. עם חומר השחקנים שיש לו, ספולסטרה יכול להיות מאמן העונה רק אם ישבור את השיא של שיקאגו 96'.

    הבחירה בדל-נגרו במקום השלישי היא באמת מופרכת. גם דייויד בלאט מאמן טוב ממנו (בהרבה, אבל בעצם בלאט טוב יותר מלא מעט מאמנים בליגה). לא מבין אותך, נראה כאילו שזו הייתה פרובוקציה מיותרת.

    הימור שלי הוא שדאג קולינס יעקוף את כולם בסיבוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט