הילד בן 30, יש לו חום גבוה

 

לקראת סוף החודש (29.5) יציין כרמלו אנטוני את יום הולדתו ה –  30

אל תשחקו אותה, התמונה שלכם בתעודת זהות לא טובה יותר...
אל תשחקו אותה, התמונה שלכם בתעודת זהות לא טובה יותר…

 

כרמלו אנתוני, הידוע בתור "מלו", סמול פאוורד אשר מתנשא ל 203 סנטימטרים, נכנס לספרי ההיסטוריה של כדורסל המכללות, כאשר הוביל בשנתו הראשונה (והאחרונה) בצוותא עם האקים ווריק המבוזבז את מכללת סירקיוז לאליפות המכללות בשנת 2003.

אלוף המכללות בגיל 18
אלוף המכללות בגיל 18

בסיום אותה עונה נרשם השחקן המוכשר לדראפט והצטרף למחזור שייזכר כאחד החזקים בהיסטוריה של הליגה אם לא החזק מכולם. הוא נבחר בבחירה השלישית על ידי הדנבר נאגטס, אחרי אחד, לברון ג'יימס, עוד אחד, דארקו מילצ'יץ, ולפני דווין וויד וכריס בוש.

הוא חווה פתיחה נהדרת לקריירה, ריסק את קיר הרוקיס המפורסם, שיחק בכל 82 משחקי העונה הסדירה (בפעם האחרונה בקריירה) וסיים כקלע המוביל של הקבוצה עם 21 נק' למשחק, הרבה לפני חבריו דאז לקבוצה כגון אנדרה מילר, ננה, מרקוס קמבי, וושון לנארד הנשכח, ארל בויקינס הפנטסטי (מאז פרש לא הגיע לליגה שחקן נמוך ממנו, 1.65, ספק גדול אם זה יקרה, צפו בביצועיו) וכריס אנדרסון השפוי יחסית לאותם ימים. העונה אמנם הסתיימה בהדחה  בסיבוב הראשון מול מינסוטה של קווין גארנט, אך עם המון אופטימיות ביחס לעתיד הקבוצה.

חשוב לי לציין: עונת 2003-04 הייתה העונה לאחר פרישתו הסופית של מייקל ג'ורדן ממשחק כדורסל פעיל. לפני שהפך ל"קינג ג'יימס", לברון היה "ג'ורדן הבא". רבים טענו, ועדיין טוענים, שאת תואר הרוקי המצטיין לאותה עונה, לברון קיבל בעיקר  כדי לקדם את יחסי ציבור של הליגה. אני אחד מהם. מלבד כמות האסיסטים, שם לברון הוביל בפער ניכר (5.9 לעומת 2.8), הסטטיסיקות שלהם אמנם היו די דומות , אך מלו שיחק בקבוצה תחרותית שהגיעה לפלייאוף במערב עם מאזן 39-43 לעומת קליבלנד שסיימה עם מאזן של 47-35 במזרח, שלמי שתהה, נחשב למחוז החלש יותר באותה שנה.

תמונה מהימים בהם הוזכרו בנשימה אחת
היו ימים בהם הוזכרו בנשימה אחת. ג'יימס ומלו בעונתם הראשונה בליגה.

בכל מקרה, זוהי כבר היסטוריה, ולא לשם דיון זה התכנסנו כאן.

בעונת 2006-2007, מלו זכה לראשונה בקריירת ה NBA  שלו לשתף פעולה עם כוכב על, כאשר מלך הסלים מפילדלפיה וה MVP  לשעבר של העונה הסדירה, אלן "התשובה" אייברסון הגיע בטרייד. בתקשורת דובר על כך שהקבוצה תצטרך שני כדורים לכל התקפה וכי השניים לא יסתדרו, אך שני החבר'ה בעלי סרטי הזיעה והצמות הסתדרו מצוין מחוץ לפרקט.

הבעיה הייתה, שגם עם אייברסון, הקבוצה נכשלה לעבור את הסיבוב הראשון בפלייאוף, כאשר הודחה ע"י האלופה שבדרך, סן אנטוניו ספרס.

בעונתו המלאה היחידה של אייברסון בקבוצה, דנבר שיחקה כדורסל התקפי מלהיב והציגה מצד אחד את ההתקפה מס' 2 בליגה, אך מצד שני, את ההגנה מס' 2 בליגה, מהסוף… בפלייאוף, הלייקרס של בראיינט וגאסול חגגו על אותה הגנה עם 0-4 מהדהד.

שיחקו כדורסל מלהיב, אך הצלחת פלייאוף הוא לא הניב
שיחקו כדורסל מלהיב, אך הצלחת פלייאוף הוא לא הניב

בעונת 2007-2008 הרומן עם אייברסון הגיע לקיצו, ויליד קולרודו, ה MVP  לשעבר של סדרת הגמר, צ'ונסי בילאפס הנהדר הגיע לקבוצה. דנבר עצמה הגיעה עד לגמר המערב (כאשר בדרך ננה, קניון מרטין וכריס אנדרסון המטורף מפוצצים את נוביצקי), שם פגשה פעם נוספת את הלייקרס, האלופה שבדרך. ונכנעה לקובי בראיינט בשיאו, אך עם אמונה שכעת, לאחר שהגיעו לגמר המערב, ביכולתם לעשות הצעד הבא לעבר גמר הליגה.

"רוצה לעבור סיבוב? תן לי את הכדור"
"רוצה לעבור סיבוב? תן לי את הכדור"

תכניות לחוד, מציאות לחוד. בשנה הבאה דנבר הודחה פעם נוספת בסיבוב הראשון של הפלייאוף, ועתידו של מלו, שעמד לסיים חוזה בעוד עונה, במדי הנאגטס, היה בספק. בזמן שחבריו לדראפט ולנבחרת ארה"ב, לברון וויד ובוש, מימשו את התכנית הזדונית (תלוי את מי שואלים) שרקמו במחנה האימונים של הנבחרת ב שנת 2008 והתאחדו להם בפלורידה, אנתוני היה עסוק יותר בלשגע את ראשי הנאגטס ולהשניא את עצמו על הקהל המקומי. בעונה הבאה קיבל את מבוקשו כאשר הועבר בטרייד לניו יורק ניקס יחד עם בילאפס, והתאחד עם מי ששיחק כמו סופרסטאר עד לאותה נקודה, אמארה סטודמאייר.

השידוך לא היה מוצלח בלשון המעטה, וכרמלו הודח פעם נוספת בסיבוב הראשון של הפלייאוף, הפעם בסוויפ מול בוסטון. לאחר עוד עונה שהסתיימה בהדחה בסיבוב הראשון, הפעם מול מיאמי, העונה שעברה הייתה הטובה בקריירה של אנתוני, ששיחק ברובה בעמדה 4 (בהיעדרו של אמארה הפצוע). הניקס הציגו משחק קבוצתי, סיימו במקום השני במזרח, ואיימו לקרוא תיגר של ממש על מיאמי האלופה. אז איימו… העונה הסתיימה בהדחה מסתכלת מול אינדיאנה, אך היי, לפחות מלו שבר את שיאו של טרייסי מגריידי (שלא ממש שיחק בסן אנטוניו) ועבר את הסיבוב הראשון בפלייאוף בפעם השנייה. על העונה האחרונה אני מעדיף שלא להרחיב יותר מדי לטובת כל קוראי העברית בעולם.

דיבורים כמו חול, ואין מה לאכול
דיבורים כמו חול, ואין מה לאכול

בעקבות העונה האיומה והמדכאת של הניקס, כרמלו שוקל ברצינות לממש את אופצית השחקן שלו לצאת מהחוזה, ולחתום במקום חדש, עם סיכוי לזכייה בטבעת האליפות הנכספת.

בגיל 30, עם 7 בחירות לאולסטאר, תואר מלכות הסלים (באדיבות דוראנט שיכל לעקוף אותו במשחק האחרון של העונה הסדירה והעדיף לנוח לקראת הפלייאוף), תארים קבוצתיים בנבחרת ארה"ב, מיליוני דולרים בחשבון העובר ושב ואליפות מכללות אחת גדולה, כרמלו רוצה אליפות, ועכשיו.  השנה הוא מעולם לא היה רחוק יותר, כאשר לראשונה בקריירה שלו הוא לא הגיע לפלייאוף.

נכון לעכשיו, ישנן שלוש קבוצות שמוזכרות כקבוצות שיתחרו על שירותיו בקיץ.

1. ניו יורק ניקס –כרמלו הוא השחקן האהוב ביותר על יושבי המדיסון סקוור גארדן, והניקס יכולים לשלם לו יותר מכל קבוצה אחרת. הגעתו של פיל ג'קסון האגדי לקבוצה, נועדה בין היתר לשכנע אותו לתת עוד הזדמנות לקבוצה. ג'קסון כבר התראיין בנושא והביע את רצונו שמלו ימשיך בקבוצה.

סיבה מספיק טובה כדי להישאר?
סיבה מספיק טובה כדי להישאר?

הבעיה היא שהניקס תקועים עם חוזי העתק של אמארה, צ'אנדלר וברניאני, ולצערם, עם קו אחורי של ג'יי אר סמית וריימונד פלטון (אולי הרכז הפותח הגרוע בליגה). בנוסף, אימאן שאמפרט היה איום ונורא, ומלבד טים הארדוואי, אף אחד לא בלט לטובה.

כרמלו כבר צוטט כאומר: "אני לא יכול להרשות לעצמי עונה נוספת של הפסדים", וכרגע זה נראה שאיתו או בלעדיו, גם בשנה הבאה הניקס יפסידו לא מעט, כאשר המילה "אליפות" היא בהחלט מילה גסה.

 2.שיקגו בולס – הפייבוריטית במירוץ? מלו הביע לא פעם את הערכתו למאמן טום ט'יבודו ולארגון עצמו. ג'ואקים נואה מדבר איתו כל יום במטרה לשכנע אותו להצטרף לקבוצה, ועדיין, ישנו סיכוי שדריק רוז עוד יחזור לשחק כדורסל, וגם אם יהיה חצי מהשחקן שהיה, חמישייה של נואה, גיבסון, אנטוני, באטלר ורוז היא חמישייה שיכולה להתמודד על האליפות.                                                                                                                                                                                                        שכחתי מישהו? לא, האמת שלא. קרלוס בוזר בחוץ, שכן כדי להחתים את אנטוני ולא לחרוג עוד יותר מתקרת השכר, הבולס ייאלצו לבצע "אמנסטי" על המועמד מס' 1 להיחתך מהקבוצה בכל טרום עונה זה שנים.

מפוטשופ למציאות?
מפוטשופ למציאות?

3. יוסטון רוקטס – עם האוכל בא התיאבון. לאחר שהחתימו את דוויט הווארד, גם יוסטון רוצה טריו כוכבי על משלה. הארדן והווארד אמנם מיודדים עם אנטוני, אך לדעתי לא מדובר באפשרות ריאלית (ולא בגלל שהוא על העמדה של כספי). כדי להחתימו, יוסטון תצטרך לשכנע מישהי לקחת את החוזים של עומאר אסיק וג'רמי לין. אם לפני כמה חודשים הניקס עצמם היו מטומטמים מספיק כדי לעשות זאת (לדעתי רוב אוהדי הניקס לא יתנגדו לחזרתו של ג'רמי לין), הרי שעם הגעתו של ג'קסון לקבוצה, אין סיכוי שזה יקרה, וליוסטון כדאי לשכוח מהעניין.

"תהיה בשקט ג'יימס פארונס שומע אותך!"
"שששש, תהיה בשקט ג'יימס פארונס שומע אותך!"

לדעתי, בנוסף לשלוש הקבוצות המוזכרות למעלה, גם דאלאס עשויה להיות אופציה.

נוביצקי מסיים את חוזה המקסימום שלו, וכבר אמר כי הוא מוכן להשתכר הרבה פחות כדי לאפשר לקבוצה להתחזק. החדשות האחרונות הן שלאור היכולת המפתיעה בסיבוב הראשון בפלייאוף, בדאלאס מתכננים להחזיר לעונה הבאה את שון מריון, וינס קארטר ולשדרג את חוזיהם של דווין האריס (שרשם קאמבק מצוין השנה בדאלאס לאחר פציעה) ודחוואן בלייר (שהיה טוב בפלייאוף). עם זאת, בכל קיץ דאלאס מוזכרת כמועמדת לקלוט את אחד מכוכבי הליגה. לרוב זה לא יוצא לפועל, אבל אם לקיובן תהיה הזדמנות להחתים את מלו, הוא יעשה זאת, גם אם זה אומר לשלם מס שכר גבוה (יכול להרשות זאת לעצמו מאז דיוויד סטרן פרש לגמלאות).

ישתפו פעולה בדאלאס הבנויה?
ישתפו פעולה בדאלאס הבנויה?

אז מה אתם חושבים???

לאן הייתם ממליצים למלו לעבור, והיכן לדעתכם הוא ישחק בעונה הבאה?

לפוסט הזה יש 42 תגובות

  1. אם הייתי צריך להמליץ למלו דבר אחד, העצה שלי הייתה להישרא במזרח!!
    כי במערב אין לו שום סיכוי אפילו לצאת מהקונפרנס.
    לדעתי שיקגו הם האופציה הכי טובה, בלי ספק.

  2. אולי אני במיעוט, אבל אני לא אבכה אם מלו יעזוב הקיץ. מבחינתי זה או שיקח פחות כסף או שיעזוב. יש לנו בחירה בשנה הבאה, המון מקום בתקרת השכר ופיל ג'קסון אחד שחייב לבנות פה קבוצה מנצחת. אני אשמח לראות אותנו בוחרים גבוה ומביאים שני כוכבים ב2015. זה הdream scenario שלי.

    1. בקשר לאופציה של הרוקטס – תפשפש קצת בפורום של הניקס בrealgm ותראה שכולם שם יתנגדו להחזרתו של ג'רמי לין. לי אישית לא אכפת אם יחזור או לא. אין לי בעיה גם שיקחו את אשיק וה-15 מליון שהוא הולך להרוויח בעונה הבאה. החוזים של שניהם מסתיימים בקיץ הבא וזה כמובן מצויין בשבילנו. כבר אמרתי שאני אשמח לsign-and-trade עם הרוקטס במידה ונקבל חבילה נאה שכוללת גם את צ'נדלר פארסונס ובחירות דראפט. זה לא ריאלי כ"כ.

  3. שיקגו אופציה אדירה, אבל אני לא בטוח שמלו יתאים למשחק ההגנה הקשוח שלהם.
    דווקא דאלאס יכולה להיות מעניינת. עם קרלייל ונוביצקי ואליס יהיה להם נשק התקפי שאין לאף קבוצה בליגה כמעט.

  4. כבר שנה שלמה שאני טוען שמלו יעבור בטרייד לבולס, ושום דבר לא קרה כדי לשכנע אותי שזה לא הדבר הטוב יותר בשבילו, בשביל הניקס, ובשביל שיקגו.

    בוזר, דנליבי (אם מלו יתעקש על מקסימום), 2 בחירות הסיבוב הראשון של הבולס השנה, ואני מניח שעוד בחירת סיבוב ראשון עתידית.

    ממשיך לדבוק בזה – מאמין שלפיל יהיה מספיק שכל לעשות את זה ולא לנסות להשאיר אותו.

    מלו ביוסטון יהיה אסון.
    אסור להם ללכת עליו גם אם הוא ירצה.

    דאלאס היא אופציה שנייה והרבה פחות טובה משיקגו.

    יש עוד כמה אופציות מעניינות מבחינת כדורסל, אבל מדובר בקבוצות/שווקים לא מספיק אטרקטיביים למישהו כמו מלו (ועל זה כבר דיברתי מספיק).

  5. כרמלו שחקן טוב, אבל עם אגו ענק, מה שגורם לכך שלא משנה לאיזו קבוצה הוא מגיע, הוא חייב להיות הכוכב הראשי.

    בגלל זה יוסטון היא אופציה גרועה לשני הצדדים.

    בשיקאגו זה יכול להיות מעניין, אבל רק אם רוז (שבעז"ה יחזור לפחות לחצי ממה שהיה) יוותר קצת על האגו (יהיה קצת קשה לMVP במיל'…)
    בכלל, זה יכול להיות ממש מעניין, ומבחינתם גם הצד הפיננסי מסודר עם אמנסטי על לוזר, סליחה, בוזר….

    דאלאס בטח ירצו אותו, אבל כמו שאמר פה מישהו מעליי, אם הוא באמת רוצה אליפות, כרמלו מן הסתם יעדיף להישאר במזרח החלש, שם הקונטנדרית היחידה (ויסלחו לי הפייסרס) הם מיאמי (לעומת 3 או 4 במערב).

    דרך אגב, אופציה שלא הזכרת היא ברוקלין.
    אם אני לא טועה גארנט ופירס מסיימים חוזים גדולים השנה, ועם בעלים עם כיס אינסופי אני חושב שהם יכולים להרשות לעצמם לזרוק עליו כמה גרושים.

    1. חשבתי עליהם, מה גם שכפי שציינת, יש להם בעלים עם ארנק רחב ופתוח.
      פירס אמנם מסיים חוזה השנה, אבל לגארנט יש עוד עונה, ואני לא רואה את השניים משתפים פעולה.
      עם זאת, יש מצב שגארנט פורש בסוף העונה, ואז לכאורה דרכו לקבוצה פתוהה.
      בכל מקרה, אם אכפת לו אפילו קצת מאוהדי הניקס, הוא לא יעשה זאת, ועם דרון וויליאמס, ג'ו ג'ונסון וסנטר מועד לפציעות (ברוק לופז), אולי כבר עדיף לו לחכות עוד עונה.

      1. הוא לא ילך לברוקלין ופיל ג'קסון גם לא יסכים לשלוח אותו לברוקלין. עם כמה שהנטס יותר טובים מהניקס כרגע זאת עדיין העיר של הניקס ומלו יודע את זה טוב מאוד. חוץ מזה, שיקאגו זאת אופציה הרבה יותר אטרקטיבית עבורו ועבורנו (במידה וזה יהיה בsign-and-trade כמובן). למה שג'קסון יקח מברוקלין את הגוויות של פירס וגארנט אם הוא יכול להשיג הרבה יותר משיקאגו?

        1. מעניין מה ג'קסון מתכנן…

          אני כבר לא יודע אם הוא מתבטא שהוא רוצה שמלו יישאר כדי לשמור על ערכו גבוה לקראת טרייד אפשרי , או אם הוא באמת רוצה שיישאר בקבוצה.

      2. אוהדי הניקס? לא חושב שסנטימנטים זה הצד החזק של הבחור.

        בכל מקרה, מה בדיוק אומר החוזה שלו?
        הוא יכול לצאת ממנו כבר בקיץ הקרוב? אם כן, זה תלוי בהסכמה של הניקס? או שזה נטו בחירה שלו?

        אם זה תלוי רק בו אין לו מה להישאר, ובקיץ הבא יהיו כישרונות יותר מעניינים שגם יהיו חופשיים, אז הקיץ זאת ההזדמנות בשבילו.

        הדרך הכי הגיונית בשבילו כדי להגיע לטבעת היא עם רוז נואה ות'יבודו (שאולי על הדרך ילמדו אותו קצת הגנה…).

        1. יש לו אופציית שחקן, כלומר הוא יכול לצאת מהחוזה על דעת עצמו, אם כי תוך ידיעה שאף קבוצה לא תציע לו סכום המתקרב לזה שהוא יכול לקבל אם יישאר בניקס.

          1. את הכמה מיליונים שהוא יפסיד בחוזה הוא ירוויח מחדש עם איזה נעליים צבעוניות שהוא ישיק ביחד עם ג'ורדן בשיקגו.

            לדעתי WIN WIN.

  6. שילך לשיקגו יש להם שם צוות אימון 'לא רע' והוא בדיוק החתיכה שחסרה להם. אין להם סקורר. הניקס מצד שני גם יכולים להרוויח אם הם ידעו ללחוץ את ההנהלה של הבולס לפינה ויצליחו להוציא מהם את הזכויות לכישרון הספרדי + 2 הבחירות דראפט שלהם העונה. במקרה כזה הם אפילו יכולים להרשות לעצמם להוריד מהם את בוזר כי גם ככה הוא חוזה גמור ואפשר לשחק איתו במהלך העונה.

  7. אמנסטי על בוזר לא יעזור להם להשיג את כרמלו.
    (אלא אם כן הוא יסכים לחתום על משהו כמו 60% ממשכורת המקסימום שלו – מה שלא יקרה…

    ברוקלין לא רלוונטיים – אין להם מקום בתקרת השכר. יכולים להציע למלו מקסימום 3 מיליון לעונה…

    1. כאן המבחן שלו. הוא לא ירוויח בשום מקום אחר כמו בניקס.
      השאלה היא מה יותר חשוב לו בשלב זה של בקריירה. כסף או סיכוי לאליפות.

      1. יש הבדל בין לקבל 96 מיליון ל 4 שנים מקבוצה אחרת, או 129 מיליון ל 5 שנים מהניקס –
        לבין לחתום בשיקגו עבור 50 מיליון ל 4 שנים.
        זה כבר טמטום, ואת זה הוא לא צריך לעשות.

    2. דדי שאלה לי אלייך למה ברוקלין יכולה להציע לו רק 3 מיליון? הרי עד כמה שאני יודע התקרת שכר גמישה ופשוט הרוסי ישלם מס מטורף על זה

      1. עקרונית, אין גבול לכמה שכר קבוצה יכולה לשלם בעונה מסויימת, אבל יש מגבלות על איך מותר לה לרכוש שחקנים שמרוויחים יותר.

        ועל קבוצה כמו ברוקלין שכבר נמצאת בין משלמות המס בליגה (ותמשיך להיות כזו בקיץ – גם כשהחוזה של פירס נגמר) – יש את המגבלות הכי קשות.

        זה אומר למשל שבטרייד, מותר להם לקבל חזרה שחקן או שחקנים שמרוויחים מקסימום 125% מהמשכורת/ות של השחקנים שברוקלין שולחת בטרייד הנ"ל, אז לצורך העניין – גם אם ברוקלין מעבירה בטרייד שחקן שמרוויח 10 מיליון דולר, היא יכולה לקבל בחזרה שחקן או שחקנים שמרוויחים לא יותר מ 12.5 מיליון דולר…

        אז לכן בפועל יש מגבלות על איך וכמה קבוצה יכולה להעלות את סך המשכורות שלה.

        המקרה של כרמלו קשור לשאלה של כמה מותר לקבוצה להציע לשחקן חופשי.
        ובמקרה של קבוצה משלמת מס כמו ברוקלין (שכאמור מטיל עליה את המגבלות הכי קשות) – החוזה המקסימלי שהם יכולים להציע לשחקן חופשי כמו כרמלו למשל, הוא בערך 9.5 מיליון ל 3 שנים = בערך 3 מיליון +עודף לעונה…

        זו עוד דרך של הליגה להגביל את הקבוצות עם הבעלים העשירים מצד אחד, ולתת יתרון לקבוצות שסף המשכורות שלהן נמוך יותר מצד שני.

  8. רון, תודה על הכתבה והנושא המעניין.

    לפי התמונה אני מגלה שלכרמלו יש תעודת זהות ישראלית מה שהופך אותו להיות מצוין למכבי ת״א.. מכבי תקבל שחקן טוב לרוטציה בדקות של החוק הרוסי ולכרמלו יש סיכוי משמעותי לקחת אליפות!
    אבל אם הוא נשאר באמריקה שיילך לקליבלנד. ככה הוא תמיד יוכל להאשים את הקבוצה בכשלון עתידי וכולם ימשיכו לחשוב שהוא כזה גדול למרות שלידו גם עשב לא יכול לצמוח.

    1. לא נראה לי שיש לו מקום בקליבלנד.
      משבצת ה"אני שחקן ענק כל השאר הורסים לי" תפוסה כרגע ע"י קיירי (עד שיוכיח אחרת)

  9. אחלה כתבה! צריך ללכת לשיקגו, אני מהמר שיישאר בניקס.

    מלו הוא קצת תעלומה. אולי הוא צריך איזה מבוגר אחראי לידו, או כמאמן או כשחקן. צ'ונסי בדנבר הוציא ממנו את המיטב. הם הגיעו לגמר, ובשנה שאחרי זה אאל"ט צ'ונסי נפצע ואחרי זה הם פירקו את החבילה.

  10. יישאר בניקס כמו גדול.
    הזן מאסטר ילמד אותו להירגע ומלו יעשה מדיטציה שנה עד שתתפנה אצלנו התקרה. מעריך שזה יהיה משולב בפציעה מתמשכת בתנוך האוזן שתשבית אותו החל מסביבות ינואר.
    בקיץ הבא מתפנה כסף למשוך את מי שנרצה פלוס בחירות.

  11. מאמר מעולה, אני מקווה שלא יגיע לרוקטס, קבוצה יחד עם הארדן, הווארד ולין היא מתכון לאסון.

    הבולס מתאימה לו, כפי שכתבת

  12. אני תמיד אהבתי ותמיד אוהב את כרמלו, אחד משחקני ההתקפה הטובים בליגה, ואם צריך לשמור הוא גם יודע לשמור. כשישנם לצידו שחקנים מעולים, הוא גם שחקן קבוצה מעולה, כפי שהוכיח בנבחרת ארה"ב, כשמייק ששבסקי ציין אותו ואת דוויין ווייד כשחקנים שתרמו 'הרבה במיוחד' לכימיה של הקבוצה האולימפית.
    הוא נשאר בניקס. יש לו עוד 7-8 שנים טובות. אם פיל ג'קסון באמת יביא שינוי, אני מעדיף שהוא יישאר בניקס.

    1. בנבחרת ארה"ב הוא כמעט תמיד הכי טוב.

      הולך להיות לו קיץ עמוס במחשבות. אני אישית לא יודע מה ג'קסון כבר יכול לעשות בניקס בשנה הקרובה.

  13. העונה הבאה תהיה בעיקר ניסיון של פיל להכניס את התקפת המשולש לניקס. המבחן האמיתי שלו, חוץ מסוגיית מלו, יהיה בקיץ 2015.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט