סקירת יום שני – פול כוכב עליון

הערב הראשון של סיבוב הפלייאוף השני התחיל כפי שהחל הפלייאוף, כאשר הקבוצות המארחות המשיכו להיות מארחות למופת והפסידו בביתן.

 

אינדיאנה {1} 96 – וושינגטון {5} 102

(וושינגטון מוליכה 0-1 בסדרה)

לפני המשחק צפיתי שלמרות כל הבעיות, אינדיאנה תתגבר על המכשפים.

רבע ראשון אדיר של הויזארדס הוכיח אותי על טעותי.

וושינגטון הגיעה מוכנה למשחק, התקיפה את הסל וסיימה את הרבע עם יתרון דו ספרתי, 15-28.

את הרבע השני פתחה אינדיאנה בסערה בהנהגת סי ג'יי ווטסון, ניצלה עד תום את דקות המנוחה של ג'ון וול, רשמה ריצה של 2-16 והובילה בפעם הראשונה והאחרונה במשחק, 30-31.

כאן אירעה נקודת התפנית במשחק.

ג'ון וול חזר בשורות וושינגטון כדי לייצב את העניינים, ואצל אינדיאנה חזר רוי היברט.

צמד הגארדים הטוב בליגה?
צמד הגארדים הטוב בליגה?

היברט חיסל לבדו את המומנטום של אינדי עם 3 עבירות בדקה וחצי, והוחלף. משם וושינגטון השתלטה בחזרה על המשחק, וסיימה את המחצית ביתרון 13.

בתחילת הרבע הרביעי היברט וננה הגיעו במהרה ל 4 עבירות, ובעוד אצל אינדי נכנס יאן מהימי הבינוני, בשורות וושינגטון נכנס למשחק דרו גודן הותיק והמנוסה.

אינדיאנה הצליחה להתחבר פעם נוספת, וסיימה את הפער בפיגור 7 בלבד, עם תקווה למהפך נוסף לקראת הרבע הרביעי.

הרבע האחרון של המשחק לא חידש מאומה. וושינגטון הגדילה את הפער, אינדי צימקה, אך לא באמת התקרבה. וושינגטון היא קבוצת החוץ הטובה בפלייאוף עם 4 מ 4, ואינדיאנה שהפסידה 6 משחקים בבית כל העונה, כבר סופרת הפסד שלישי ביתי מתוך 5 משחקים בפלייאוף.

בוושינגטון כל שחקני החמישייה סיימו עם ספרות כפולות.

בראדלי ביל המשיך להיות הקלע המוביל של הקבוצה בפלייאוף עם 25 נק' ושיא אישי בפלייאוף של 5 חטיפות. ג'ון וול שלט בקצב המשחק, ניהל בחוכמה ובגרות את המשחק וסיים עם 13 נק' ו 9 מסירות שתורגמו לסלים על ידי חבריו (מסר המון). גורטאט הלוחמני וגודן שהיה נהדר כשחיפה על ננה קלעו 12 נק' כל אחד, וסיימו עם 15 ו 13 כדורים חוזרים בהתאמה, כאשר וושינגטון כולה לקחה 53 כדורים חוזרים (17 בהתקפה!) מול 36 בלבד של אינדיאנה. מעל כולם, בלט טרבור אריזה עם 22 נק', כולל 6 מ 6 מהשלוש, והגנה אישית וקבוצתית נהדרת.

אריזה אחרי עוד שלשה מוצלחת
אריזהמסמן עוד שלשה מוצלחת

באינדיאנה, מלבד ווסט (15 נק' ו 12 ריב') וסקולה (12 נק') הוותיקים, וגם ג'ורג' היל שקלע 18 באחוזים טובים ופשוט לא מתאים לעמדת הרכז, קשה לציין מישהו לטובה. פול ג'ורג' קלע 18 באחוזים רעים, אבל השחקן הגרוע ביותר (בעולם) אתמול היה רוי היברט.

אם חשבנו שבמשחק ה 7 מול אטלנטה היברט חזר לעצמו, טעינו. אתמול בלילה אדון היברט חזר לעצמו.

0 נק', 0 ריב', 5 עבירות (רובן מטופשות ביותר) 2 איב' ו 2 חסימות בודדות. זה המאזן של ה"סנטר" הפותח של אינדיאנה. פשוט נמאס, ולא רק לנו.

המדריך לתפעול רוי היברט
המדריך לתפעול רוי היברט

דיוויד ווסט יצא נגד היברט בתקשורת ואמר : "הוא חייב להיות חלק מהמאבק. הוא חייב להיות חלק מזה כדי שנגיע לאנשהו". לפי דיווחים שונים, ווסט התקיף את היברט מילולית בחדר ההלבשה, והיברט בסופו של דבר התבטא כי הוא "צריך להיות יותר אגרסיבי, ולהיות רוי היברט אחר". וואלה… צפו להתפתחויות.

 לדף המשחק הרשמי

אוקלהומה ת'אנדר {2} 105 – לוס אנג'לס קליפרס {3} 122

(הקליפרס מוליכים 0-1 בסדרה)

לפני המשחק חשבתי שאוקלהומה חדורת המוטיבציה, לאחר שעברה את האתגר הגדול בדמות ממפיס בסיבוב הראשון , תגיע כדי להבהיר לקליפרס מי הקבוצה הטובה יותר. מה קרה? הפוך.

לאחר גישושים מצד שתי הקבוצות, כריס פול השתלט על המשחק לחלוטין (17 נק' ברבע הראשון), והוביל את הקליפרס ליתרון 14 מבטיח של 25-39. המגמה נמשכה ברבע השני, כאשר על כל קליעה מוצלחת של ווסטברוק ודוראנט הקליפרס הגיבו עם ריבית. ברבע השלישי הקליפרס הוכיחו קילר אינסטיקט והרגו את המשחק, בדרך לרבע רביעי שכולו אימון קליעות למחליפי הקבוצה.

יכולים להיות מרוצים
יכולים להיות מרוצים

באוקלהומה הגיעו למשחק שני שחקנים בלבד, ווסטברוק ודוראנט, שסיימו עם 29 ו 25 נק' בהתאמה .

אצל הקליפרס? כריס פול, באחד ממשחקיו הטובים בקריירה, נראה כשיר ב 100% אחוז, וסיים עם 32 נק'  ב 12 מ 14 מהשדה (עם 8 מ 9 מחוץ לקשת, עם 8 שלשות רצופות ללא החטאה, רחוק שלשה אחת משיא פלייאוף), ו 10 אס', כולל כמה לבלייק גריפין שניגן כינור שני עם 23 נק'. משחק יעיל התקפית של בארנס רדיק וקרופורד (שחגג ברבע הרביעי) חיפה על ערב חלש של ג'ורדן, שעשה צעד אחורה עם 8-1 בלבד מקו העונשין, אבל כשהקבוצה כולה נראית כל כך טוב, זה לא באמת משנה.

יומן האליפות של הקליפרס חי וקיים. אוקלהומה? מוקדם להספידם, אך בלי עזרה משמעותית מהצוות המסייע, זה ייגמר בדם.

לדף המשחק הרשמי

לפוסט הזה יש 32 תגובות

      1. +1 אכן פילדלפיה מתאימה כמו כפפפה ליד
        אמש חשבתי לעצמי שאולי, כאוהד מיאמי, עדיף אינדיאנה בעצם. אבל מצד שני ברור לי שאסופת השחקנים המוזרה הזו – פתאום תתחבר והיברט אפילו יתן משחקים מפלצתיים.

  1. היה ברור… בראן אנד גאן אין מה להשוות בין קבוצה עם שניים וחצי סקוררים לקבוצה שיכולה להעלות את קרופורד מהספסל…

  2. החמישייה של וושינגטון היא המאוזנת ביותר שראיתי בשני צידי המגרש והם יכולים להתקיף מכל עמדה ברמה גבוהה מאוד. יש להם ספסל חלש מאוד יחסית וזה יכריע בהמשך. אינדי נראית כמו קבוצת תחתית. היברט מזכיר את מנוט בול רק בלי החסימות , ווסט נראה כמו פורוורד מחליף בקבוצת תחתית וכל השטויות של סטיבנסון יוצאות החוצה. אם זה ככה ממשיך ייגמר ב 5 גג לקוסמים.

    הת'אנדר התרגלו לסדרה עומדת ולהרביץ. פתאום הגיעה סופת קלעים במהירות קצב ואיכות שונים לחלוטין. אין להם סיכוי מול הקליפרס בטח בכושר הנוכחי של פול ושאר החברים…. אם ימשיך ככה גם ייגמר ב 5 לקליפרס

    1. לדעתי הספסל שלהם לא כזה גרוע.
      בנוסף לוובסטר שיכול לצלוף מבחוץ, יש להם חבר'ה ותיקים טובים דוגמת אנדרה מילר הנהדר ודרו גודן היעיל, וגם הרינגטון פתאום יכול לעלות מהספסל ולצלוף שלשה לפני שהוא נפצע.

  3. ההיברט הזה זו הבדיחה הכי עצובה שיצא לי לראות בליגה הזאת.
    אימפוטנציה ברמה הגבוהה ביותר..

    נו ומה תגידו על הקליפרס.. אומנם רק משחק ראשון אבל לokc יהיה יותר קשה לעצור את הקליפרס מאשר להיפך

  4. לא שההגנה להיט אבל משחק התקפה עלוב של אינדיאנה,הם פשוט משחקים על מהלכים אישיים בלי שום מהלכים או תוכנית משחק.
    ג'ורג' היל שאמור להיות הרכז שלהם ישר מוסר לסטיבנסון או ג'ורג' ואפילו לא מנסה לנהל את המשחק.
    היברט משחק חרא אבל כל הקבוצה הזאת לא נראית מאומנת וגם עם ההספק של היברט אין להם סיכוי.

        1. לא הייתי ממהר להספיד את היברט גם אם עכשיו הוא פחות טוב.

          קראתי שוב את הדברים התקשיתי למצוא את הגיחוך.
          זה לא מנחם שבחר בהיברט לאול סטאר וזה לא מנחם שעובר תקופה לא טובה והכישרון של היברט לא נעלם גם עם כרגע הוא משחק רע..

          מנחם אני בעד שתמשיך לכתוב בצורה חופשית כמה שאפשר כי זה מה משהו שאני אוהב בך.

  5. אחרי שלא ישנתי (זמני ישראל) מיום ראשון ב-7 או 8 בבוקר, ניסיתי לחזטות במשחקים ביום שלישי ב-2:00 זמן ישראל. אבל אחרי ברבע הראשון העיניים נעצמו ונירדמתי אחרי 37 שעות חוסר שינה ואחרי ההתחלה המפוארת של וושינגטון. שמחתי להתעורר הבוקר ולראות שהם ניצחו. התעוררתי לפני שלוש שעות וחזיתי בהקלטה של שני המשחקים (הרבה ב-FF למניעת הפסקות ) ונהניתי מאד מהויזרדס ומפול.
    הערב כבר אהיה ער, האמינו לי!

  6. אוקלהומה ספגו מעל 100 נקודת ב 3 רבעים!!! יש להם שומר אחד שמסוגל להתמודד עם גריפין. כריס פול התפוצץ עליהם היום. מחר זה יכול להיות מישהו אחר בקו האחורי. הם בצרות!

  7. וושינגטון הקבוצה הכי מאוזנת בליגה, לדעתי יעברו את הפייסרס ויש להם מאצ' אפ מצויין גם נגד מיאמי. למיאמי אין תשובה לננה וגורטאט וגם לגודן מסתבר….

    1. אמא של אייל נא שני לתמונה יותר הולמת.

      תגובתי:
      בברקט שלי איניאנה מפסידה רק לנטס בגמר המזרחי. אני חושב שהמשחק אתמול לא היה כזה גרוע… האשם העיקרי הוא ווגל (כרגיל) שבזבז פוזשנים על ג'ורג' היל שהלך את סטפנסון וג'ורג'ץ בשניות המועטות ש CJ היה על המגרש הכדור זז והיו יותר שפלאשים.

      כיוון שווגל הוא ווגל והוא מבין רק שהוא רואה דברים מהוידאו, אין לי ספק שבמשחק הבא אינדיאנה מנצחת ץ למרות שננה יכול לחזור לקלוע מחצי מרחק..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט