הספארס יכולים רק לחלום על אליפות העונה / מנחם לס

 

בדרך כלל אני לא בנוי לכתיבת מאמרים קצרים. יש לי יותר מדי מה לומר ואני לא מסוגל לסתום את הפה.

אבל הפעם אנסה. סתם מאמרון קצרצרון על למה הספארס רק חולמים על פלייאוף טוב.

יהיו לנו פריוויו על הפלייאוף ורבות ידובר על זה. אבל בקיצור – לא משנה לי שהרקורד שלהם הטוב במערב ובליגה:

WESTERN CONFERENCE
Western W*** L PCT GB CONF DIV HOME ROAD L 10 STREAK
San Antonio1x 58 16*** 0.784 0.0 34-10 10-3 29-8 29-8 10-0 W 18
Oklahoma City2x 54 19 0.740 3.5 32-13 11-5 31-7 23-12 8-2 W 2
L.A. Clippers3x 53 22 0.707 5.5 32-13 9-4 31-5 22-17 8-2 W 3
Houston4 49 23 0.681 8.0 26-18 9-4 29-8 20-15 6-4 L 1

 

מה שמשנה לי זה שהם 3-0 נגד OKC ו-3-0 נגד יוסטון.

הם קבוצה שבנוייה לעונה רגילה, אבל בפלייאוף חייבים כוח עליון, מהירות עליונה, וכושר עליון.

גם טים דנקן וגם מאנו ג'ינובלי יישרפו לחלוטין בפלייאוף, ולכן הספארס תפסיד ולא תגיע לגמר.

אני מקווה שהפעם קיצרתי מספיק, ובכ"ז הצלחתי להראות את המצב העגום של קבוצתו של הפלח.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
40 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
רועי ויינברג
רועי ויינברג
02/04/2014 0:15:38

3 קבוצות יכולות לעצור את מיאמי:
הבולס, שתגיע מותשת מקרב נגד הנטס בסיבוב הראשון
הפייסרס, שנמצאת במגמת ירידה
הספרס, שתגיע עצבנית לגמר עקב הגמר הקודם.

בשורה התחתונה, אם מיאמי תפסיד סדרה, זה יהיה לספרס

שים לי ריגר
שים לי ריגר
02/04/2014 0:24:25

מנחם, דווקא הנתונים שהבאת מעידים על דבר הפוך:
רוב המשחקים נגד הגדולות היו בחצי הראשון של העונה מה שמעיד שהספרס שמרו כוחות דווקא לפלייאוף והם הולכים ונכנסים לכושר ככל שהפלייאוף מתקרב…זה שהם הצליחו בעונה הסדירה זה למרות שהם שמרו את הכוחות לפלייאוף ונתנו לכוכבים הרבה מנוחה.

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2014 0:25:12

מאחר והספארס לא יגיעו לגמר, אפשר לתת את האליפות למיאמי כבר היום

שים לי ריגר
שים לי ריגר
02/04/2014 0:48:15
הגב ל  מנחם לס

אתה מוכן לשים על זה כסף? יותר סביר שמיאמי לא תגיע לגמר…ואם כבר תגיע אז תחטוף בעיטה בישבן השחוק שלה

שי
שי
02/04/2014 0:37:44

מנחם, בפוסט הזה הוכחת סופית שאין לך מושג ירוק…
לא מותאמת לפליי אוף? זאת הקבוצה הכי מותאמת פלייאוף מכולם כי הם עושים משהו אחד שתמיד צריך – ה ג נ ה כמו שצועק רפי גינת.
ובחיאת זומ זומ נמאס כבר המומי שלומי הזה . אפילו אם יש עוד כמה תינוקות ורועי צאן שעדיין מאמינים לסיפור זה כבר אבר את גבול המצחיק ונהיה מעיק.
מבחינתי בוא נעשה ויחתוך לחצילון הווירטואלי שלו ובא לציון גואל.

k_700
k_700
02/04/2014 0:48:14

מסכים עם מנחם, אני לא מסתנוור מהעונה הרגילה שלהם.
בזה הם תמיד היו הכי יעילים והכי טובים.

הם לא יחזיקו מעמד מול פלייאוף במערב השנה.
שם פה את שתי הביצים שלי שזה מה שיקרה.

שים לי ריגר
שים לי ריגר
02/04/2014 0:49:47
הגב ל  k_700

אם בשנה שעברה הם הגיעו לגמר, אז למה לא השנה? מה עוד שהיריבה בגמר תהיה הרבה יותר חלשה העונה

k_700
k_700
02/04/2014 0:57:37

כי השנה לא תהיה להם קבוצה של 3 שחקנים וחצי שילבשו מדים של לייקרס בסיבוב הראשון, כי השנה לא תהיה להם OKC פצועה, כי השנה יש מערב הרבה יותר חזק.

על הנייר יוסטון עם מאץ' אפ מהסרטים נגדם(אני חשדן ליכולת של האוורד להראות בפלייאוף כפי שנראה מולם בעונה הרגילה).

כי בפלייאוף השנה יש קליפרס שגם הם לדעתי מגיעים חזקים מאוד נגדם.
כי השנה בפלייאוף כנראה יהיו גם ג"ס שגם הם בנויים בצורה מאוזנת מאוד למלחמה נגדם+ספסל הרבה יותר חזק ומנוסה ממה שהיה להם שנה שעברה.
ואני מאמין שבפלייאוף איגוואדלה יתעורר קצת כי יש גבול כמה אפשר לעשן סמים.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
02/04/2014 8:19:44
הגב ל  k_700

זה מאוד תלוי בזהות השמינית במערב. אם זאת הגריזליס, יהיה להם הרבה יותר קשה, וקיים סיכוי שמקרה 2009/10, שהם עפו בסיבוב הראשון שהיו במקום הראשון במערב, יחזור על עצמו. נגד קבוצות רכות כמו פניקס או דאלאס, יהיה להם קל יותר. בסיבוב השני דאנקן ופארקר שחקני המפתח, נגד לילארד ואולדריג'/הארדן והווארד.

לדעתי הם יגיעו לגמר המערב, משם הכל פתוח

k_700
k_700
02/04/2014 18:16:32

סיבוב ראשון לא כל כך אמור להוות סכנה עבורם, בטח לא בכושר הנוכחי שלהם.

שי
שי
02/04/2014 0:50:28
הגב ל  k_700

זה עוד יותר מחזק את דעתי , שרפה שכל כמוך אומר דברים כאלו…
סטייט סטייט סטיייייייייט

k_700
k_700
02/04/2014 0:55:33
הגב ל  שי

לך תאונן קצת שי אתה מתחיל לדבר שטויות.

בעצם אתה תמיד מדבר שטויות אז פשוט לך לישון ילדון.

יפת
יפת
02/04/2014 0:58:36

מבין את הטענה שלך, והיא נשמעת הגיונית, רק התעלמת מנקודה קטנה אחת, הספרס היא לא מיאמי OKC או אינדיאנה, ההצלחה שלה לא תלויה בשחקן בודד או בשניים, יש להם שיטה ודרך.
בנוסף, יש להם שני דברים שמיאמי יכולים רק לחלום עליהם, אינטלגנציה, ומשחק קבוצתי (ולא, אליהופס של וויד ולברון זה לא משחק קבוצתי).

אז הספרס יקחו אליפות? לא יודע, יכול להיות שלא.
אבל להספיד אותם כבר מעכשיו? No way.

רוזן ההופס
רוזן ההופס
02/04/2014 0:58:57

בסיכום של גיל ופציעות מצבם לא פחות טוב משל מיאמי. תהיה להם בעיה מול אוקלוהמה, אבל אם מישהו אחר יעשה להם את העבודה אז הדרך לגמר סלולה. בכלל לא בטוח שמיאמי תחכה שם. קשה לי לראות את שיקגו מפסידה ארבע פעמים לאותה קבוצה

k_700
k_700
02/04/2014 1:02:09

תהיה להם בעיה רצינית מול קבוצות שיוכלו לעצור את מאנו וזה לא עד כדי כך מופרך.

יש לא מעט מערביות שיוכלו לעשות את זה.
OKC לדעתי יעשו את זה מצוין.

ווסטברוק- פארקר? במאץ אפ הזה אני עם ווסטברוק,
אין לי סיבה להאמין שOKC כשירה תפסיד סידרה מול הספרס, מצטער.

יפת
יפת
02/04/2014 1:05:52
הגב ל  k_700

OKC נראית נורא.
אם כבר קבוצה שהעונה הרגילה שלה לא משקפת מה שיקרה בפלייאוף זה הם.
ווסטברוק חזר מהפציעה חצי ממה שהוא היה.
כרגע דוראנט לוקח את רוב העבודה על עצמו, אבל ראינו בפלייאוף הקודם שגם לזה יש גבול.

k_700
k_700
02/04/2014 1:11:18
הגב ל  יפת

חצי ממה שהיה? זו קצת הגזמה.

ממש לא חצי. הוא לא טוב כפי שהיה לפני הפציעה אבל לא משהו שגורם לי לחשוב שתוך כדי פלייאוף זה לא יתחבר.

בפלייאוף אני חושב שOKC יעלו הילוך. זו קבוצה מנוסה בפלייאוף עם שני כוכבים שיודעים איך לנצח את המערב.

דוראנט בהילוך מעל לכל הליגה, אני לא מתרגש מהנמנום העונתי.
בפלייאוף קבוצות כאלה מעלות הילוך, משחקות יותר טוב בהגנה, מכתיבות משחק על חצי מגרש ובסופו של דבר היכולת של דוראנט ווסטברוק צריכה לעשות את ההבדל.

יפת
יפת
02/04/2014 1:24:07
הגב ל  k_700

זה העניין, הם צריכים גם את היכולת המקסימלית של ווסטברוק בשביל להצליח באמת (שוב, תיזכר בפלייאוף הקודם), ולדעתי הוא לא מסוגל לספק את זה.

k_700
k_700
02/04/2014 1:32:07
הגב ל  יפת

לא טענתי שהם לא צריכים את ווסטברוק, אני פשוט בניגוד אליך חושב שהוא יכול לחזור לעצמו בפלייאוף.

נחיה ונראה.

איל רדושקוביץ'
איל רדושקוביץ'
02/04/2014 13:10:58
הגב ל  k_700

נראה לי שהיית צריך לראות קצת יותר משקחים של ס"א ולא של דראגיץ ופיניקס

הסקנד יוניט השנה של הספרס הוא מכריע משחקים. אוק' עם ספסל פחות טוב עלולה לקרוס, וברוקס מאמן פחות טוב. אלא אם נראה התעלות של דוראנט ווסט יחדיו, תוך כדי הבנה שדוראנט צריך לקבל את הכל בסוף ועדיין הוא לא יהיה תשוש מהעונה המטורפת שלו + פלייאוף מתיש מסופקני.

ido moria
02/04/2014 2:15:26

ס"א משחקים על חצי הילוך עד דצמבר ואז בהילוך שני עד אפריל.
זה הולך להיות משפיל לכל שאר הקבוצות.

ג'ורג'
ג'ורג'
02/04/2014 2:26:36

איך מנחם לס כתב פעם:

"כדורסל משחקים 48 דק' ובסוף הספרס מנצחים"

אני מאמין לו.

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2014 2:46:26
הגב ל  ג'ורג'

…כמו נגד מיאמי בשנה שעברה. הופס…טעיתי. שיחקו 53 דקות ולכן הספארס הפסידו…

שי
שי
02/04/2014 3:32:24
הגב ל  מנחם לס

טעית כי השופטים נתנו את המשחק לא בגלל שום דבר אחר

איתי
איתי
02/04/2014 7:26:02

ג"ס יתפוצצו בפלייאוף סטף הוא חיה

איתי
איתי
02/04/2014 7:26:53

הספרס לא יגעו לגמר המערב בטח שלא לגמר או לאליפות

מיכאל
מיכאל
02/04/2014 7:33:27

אני נאלץ להסכים.. זה לא חד משמעי אבל בהחלט עניין בעייתי.. אני גם מרגיש שבפלייאוף הם יתקשו להתעלות..
מקווה שאתבדה כי באמת שיהיה נחמד לראות את טימי שם עוד טבעת

המשגיח
המשגיח
02/04/2014 8:04:18

את הפשלות שלהם בפלייאוף (נגד ממפיס ופיניקס) הם כבר עשו.
אם יש קבוצה שמיאמי צריכה לחשוש ממנה, זו ס"א.

נתן גולד
נתן גולד
02/04/2014 8:07:23

יהיה להם קשה לנצח את המערב. אני חושב שהבעייה העיקרית שלהם היא אוקלהומה עם שאר הקבוצות הם יוכלו להסתדר(מישהוא באמת חושב שבסדרה יוסטון לוקחת את הספארס? או יותר נכון מקהייל לוקח את פופוביץ'?) אם הם עולים לגמר הNBA הסיכויים לטובתם לדעתי.

מאור
מאור
02/04/2014 8:45:15

במילים אחרות אם ההיט עולים לגמר הם החולמים האמיתיים
של האליפות,כי הפעם זה יגמר בפדיחה שתשכיח את הגמר הקודם.
אני מציע לאוהדי ההיט להוסיף לתפילה היומית שלהם -רק-לא-ספרס.

ועוד דבר:אם אתה מדבר על החלשות של פרקר-טימי-ומאנו בפלייאוף
זה מראה שלא למדת דבר מכל המשחקים שאתה "חוזה" (או מזפזף)
הספרס כבר מזמן לא שייכת לשחקן כזה או אחר (בניגוד ל)

זה קבוצה של חמישייה א' וחמישייה ב'

עכשיו אתה תמשיך מכאן.

שעייה
שעייה
02/04/2014 9:04:19

אומרים את זה כבר 15 שנה. דנקן ופופוביץ לא מבינים עברית. אייל, אולי תתרגם להם ביומן שהם לא בנויים לפלייאוף

איל רדושקוביץ'
איל רדושקוביץ'
02/04/2014 10:07:26

מנחם, פרובקטור שלא נס ליחו, אכן לא ברור איך סא תשרוד בפלליאוף הזה…

ה3-0 נגד אוק הוא אחד הקשקושים הגדולים.
בראשון הם היו לא מחוברים, בשני קוואי לאונרד לא שיחק ולא היה מי שישמור על דוראנט ובשלישי הוא שבר את האצבע ברבע השלישי ואז קורי גוזף שמר על דוראנט, בנוסף לשאר הפצועים.

גם יום חמישי לא יהווה יותר מידי אינדיקציה. הספרס מגיעים למשחק שלישי בארבעה ימים אחרי אינדי וג"ס ואחרי רצף של 18 (בתקווה 19).
למה לפופ לקרוע את השחקנים?

ממפיס? מישו שכח את הסוויפ? או יותר חשוב מזה את המאזן נגדם העונה?

ג"ס?
תראו קצת עונה רגילה, חסר להם כמה סנטים טובים

יוסטון?
מאמן. סימכו על מקהייל שלא ייקח טיים או שישחק את הארדן.

קליפרס?
משחק אחרי האולסטאר כשטוני פ פצוע – בלואו אאוט.

שנה שעברה אני זוכר שמנחם טען שהם מפסידים 4-0 ללליקרס והם מנסים להמנע ממפגש עימם בכל מחיר ולכן הם מפסידים משחקים בכוונה, כדי לפגוש את יוסטון…

יש להם השנה קבוצה מדהימה שאמורה לקחת את הטבעת. התעלות של דוראנט ווסט \ לברון חוזר להיות מפלצת יכולה לעצור את זה.
כל השאר סביר להניח שלא.

k_700
k_700
02/04/2014 18:19:02

רק שהם לא ממש פגשו לייקרס בסיבוב הראשון… תנסה שוב.

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
03/04/2014 0:30:35
הגב ל  k_700

??

צביקה
צביקה
02/04/2014 10:17:17

מסכים עם אייל. מעבר לזה לא חושב שניתן לבטל את הקליפרס, השנה אני מקווה שבזכות העבודה של דוק ריברס הם יצליחו מעבר לכל מה שעשו בעבר, ומי שתצטרך לעבור אותם, תצטרך לירוק דם וגם לשבור שיניים.
בכל מקרה, אלופת המערב לדעתי תהיה אחת מהשלוש אוק/ס"א/קליפרס, כל אחת מהם זה אפשרי. כל אחת מהם יכולה גם לנצח בגמר נגד מיאמי או מי שתעלה לגמר (ברוקלין? שיקגו? אינדי? – לא מאמין שזה יקרה) אבל גם בהחלט יכולה להפסיד – מיאמי יתנו מלחמת עולם ואף אחד לא יקח לה את הגביע בקלות. עדיין, על פי הטבלה היום, כל אחת מהשלוש שהזכרתי תגיע לגמר עם יתרון ביתיות, וזה יכול להכריע את הסיפור לטובת המערבית.
רק בגלל הניסיון במעמדים הללו, כנראה יש יותר סיכוי לנצחון לס"א או לאוק מאשר לקליפרס.

אדיר
אדיר
02/04/2014 12:42:52

הסכיתו ושמעו-
לאוק.סיטי יש את המאמן הכי גרוע בליגה. אז שנה אחת בפוקס הוא עבר את פופוביץ בדרך לגמר. תסמכו על הפלאח שזה לא יקרה שוב והוא ימצא דרך להוציא את הנשמה לדוראנט, לתת לווסטברוקהאת הכדור ולכל אוהדי אוקס את הג'ננה.
הקליפרס מאוד מרשימים אותי, לא אתפלא אם הם ינצחו את המערב (את מיאמי הם לא יעברו לדעתי), אבל הקבוצה לא מנוסה מספיק בפלייאוף וצריכה לשלם עוד קצת שכר לימוד של גמר מערב בשביל שנה הבאה.
הרוקטס? תעשו לי טובה. קבןצה לא מאומנת מספיק, פארקר יעשה בית ספר לסיני ובוורלי סיים את העונה. הווארד רק רואה את דאנקן הוא נזכר בסוויפ של שנה הבאה ומתחיל לבכות לאמא שהוא רוצה לחזור למזרח.
ממפיס? שני מספרים יש לי בשבילכם- 4-0.

מיאמי? מבטיח לכם שדאנקן יעלה באש את האמריקן איירליינס ארינה ה לפני שהוא יאבד את האליפות ללברון שוב.

בקיצור- אמנם הספרס הפסידו קצת, אבל המאזן הטוב בליגנ שלהם ולא סתם, וכשהפלייאוף מתחיל לאף אחד לא אכפת מה קרה קודם.

זו האמת!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/04/2014 18:52:31
הגב ל  אדיר

בדיוק!

1+

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2014 15:55:08

כמו שכתוב בתנ"ך, צוחק זה שצוחק אחרון

אדיר
אדיר
02/04/2014 16:17:44

זה לא כתוב בתנ"ך, אבל אני אצחק בכל מקרה 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/04/2014 18:51:11

לפני תחילת העונה חשבתי כמוך, שהם עוד יהיו טובים בעונה הרגילה ושבפלייאוף יגמר להם הסוס.
אבל לאחר שצפיתי בהם העונה השתכנעתי שהפלח עשה זאת שוב.
אפילו חזקים יותר (ונחושים יותר) מהעונה שעברה!
מדהים