פוסט ואתגר: מי תחזור לגדולה מהר יותר? / מנחם לס

 

********************

הג'וב שלי הוא להשקיע שעתיים-שלוש עבודה ומחקר להכין את הפוסט הזה. האתגר שלכם הוא לקרוא אותו בעיון, ולהגיב ל'-אמא של השאלות':

מי תצא ראשונה מבור הצואה בו היא נמצאת, הסלטיקס או הלייקרס?

הכל בתגובות!

****************

נכון לשעת כתיבת הפוסט הזה, אתמול ב-5 אח"צ זמן גרינוויל, הלוס אנג'לס לייקרס המפוארת היא הקבוצה האחרונה במערב. 40-21…סקרמנטו לפניה. בוסטון עם רקורד אפילו יותר דפוק – 40-20, אבל היא 13 רק כי יש שלוש דפוקות יותר ממנה במזרח הדפוק.

איך שלא תסתכל על זה, מאיזו זווית שלא תביט, ולא משנה איזה זכוכית מגדלת תעמוד לרשותך, שתי הקבוצות הגרועות – וללא כל עזרה  מ-THESAURUS כי אני יודע את כל המילים בע"פ כי הן שגורות בשפתי 24 שעות ביממה – המגעילות, בזויות, מאוסות, מבחילות, מגונות, מכוערות, מעוררות סלידה, מתועבות, משוקצות, נאלחות, מעלות בחילה, מזעזעות ,ומביישות ביותר  את המקצוע הן הבוסטון סלטיקס והלוס אנג'לס לייקרס.

אני מאושר שכאוהד מיאמי לעולם לא אצטרך להרגיש מה שאוהדי הלייקרס והסלטיקס מרגישים היום: בושה וכלימה; חרפה; אומללות; גועל-נפש; בזיון; דכאון-קלון-וקלס.

כיצד מנהלי הקבוצות נתנו להן להישחק עד עפר הוא דבר שנעלם מבינתי. אם אני הדיקטטור של העולם, אני מכריח את דני איינג' ושאר מנהלי הסלטיקס וכל אוהדיהם ללבוש סרט ירוק עם שלושת העלים על זרועם, כדי שכולם יידעו מי הם, ואותו דבר קופצ'יק וכל בעלי ומנהלי הלייקרס, וכל הלייקר נשיון ואוהדיהם בכל רחבי העולם – אכריח אותם לענוד סרט כחול-צהוב על זרועם עם המילה "לייקרס". באותיות לטיניות. כדי שכולם יוכלו לקרוא כי "לייקרס" בעברית יעבוד רק בארץ הקודש.

עדיף כבר למות ממה שמרגישים היום אוהדים כדדי, אלי לס, שעייה, דקסטר, מומי, MBK, K-700, יוסי כהן, וכל השאר. הסיבה היחידה שהם עדיין באתר – תורמים, מתדיינים, מדסקסים – היא כי הם עדיין מקווים.  ככה זה. ארכידוויוראס אמר עוד 889 שנים לפני הספירה ש-"אין דבר איתן יותר מהתקווה. כשהתקווה תיעלם, העולם ייעלם איתה". טוב, ארכידוויראס? לא היה איש כזה, וזה נאמר על ידי, אבל האימרה מתאימה לפילוסוף יווני מהימים ההם. ההמנון שלנו פור גאד סייק מאשר שכל זמן שישנה תקווה – יש סכוי לגאולה.

אז העיקר שישנה תקווה.

אם כך, איזו תקווה תתממש ראשונה, אם בכלל? איזו קבוצה תצא ראשונה מבור הצואה, חרא, גללים (שוב, שום  שימוש ב-THESAURUS; הכל בראש הנקי שלי!), טינופת, לשלשת, וזוהמה בו היא נמצאת?

הלא השתיים היו הלחם והחמאה של הליגה ב-65 השנים האחרונות, להוציא את 6 השנים של בן אלוהים מייקל. 33 תוארים לשתיים. 111 משחקי פלייאוף. 52 פרצופים ב-"היכל התהילה". הכתר והמלוכה. הפנים של הליגה.  רק לפני ארבע שנים – זה לא נראה כאילו פרה-הסטוריה? – הן נאבקו ראש-בראש שבעה משחקים על אליפות ה-NBA, והיום לא רק שהן אינן קנדידטיות לפלייאוף; הן אפילו לא COMPETITIVE. אני לא בטוח שהן היו מנצחות את ה-NCAA השנה. עתה הן תקועות עמוק-עמוק בתחתית בחוסר תקווה מחלט לצאת משם לחלוטין עד, הייתי אומר, 2018. אבל בסופו של דבר לצאת הן תצאנה.

מי תצא ראשונה? למי ישנה יותר תקווה לעשות מקלחת טובה במלתחת הגברים (של פעם)  בקיבוץ עין שמר, ולהתנקות מהדרק?

שתי הקבוצות חייבות להיבנות מחדש. הליגה לא מסוגלת להתקיים ללא השתיים בפלייאוף, דבר שאני לא זוכר מתי קרה לאחרונה. אולי טנקינג? גם עשרה טנקינג לא יעזרו להן. שתיהן יודעות שהן חייבות בנייה חדשה מהבסיס, ושתיהן עושות זאת בדרכים שונות. הבה ונראה מי עושה זאת טוב יותר:

 

מה מצב הסלטיקס נכון להיום (ובעתיד הנראה לעין)?

 

 

אחרי שהם נופצו ע"י קבוצה אומללה אחרת, הניקס, בפלייאוף של השנה שעברה, הם הסתכלו על עצמם. ומה הם ראו? קבוצה זקנה, תשושה, שלא מסוגלת יותר למאמץ הדרוש. הם החליטו להיפטר מכל הזקנים – פול פירס, קווין גארנט, וג'ייסון טרי – עבור ג'רלד וואלאס (שיש לו את אחד החוזים המטומטמים ביותר בכדורסל), עם כמה דילים מינוריים, אבל בעיקר בחירות דראפט עתידיות. להיות יותר ספציפיים – בחירות דראפט סיבוב ראשון של 2014, 2016, ו-2018. לסלטיקס ישנה גם אופציה להחליף בחירת דראפט של 2017 עם הנטס, אם ככה יחליטו.

הבחירה של 2014 תהיה האופציה היותר נמוכה בין אטלנטה והנטס. תחת ה-CBA, בחירות סיבוב ראשון בלתי מוגנות הן ה-ASSET, הנכס הכי עדיף שקבוצה יכולה לשחק איתו כי זה מאפשר גמישות גדולה ביותר אם כטרייד או ב-CAP SHEET. החוזים של רוקים מהבחירה העשירית ועד סוף הסיבוב הראשון הן בד"כ גילוי שדות נפט בערבה, וזה מה שיש לסלטיקס מהנטס.

ראז'ון רונדו כנראה לא הולך לשום מקום ויש לו חוזה לעוד שנה. מה הסלטיקס יעשו איתו?הוא ירצה חוזה 'מקס' לארבע שנים. לסלטיקס יש כסף תחת הסף ללכת עליו תוך שהם מכתירים אותו למנהיג הקבוצה ופניה הראשיים עד סוף העשור. אבל הם גם מסוגלים להראות לו את שלט ה-EXIT בתום העונה הבאה.

שאר הרוסטר שלהם מלא בצעירים במרכז שנות ה-20  הנמצאים באמצע הדרך. אולי אמצע הדרך זה כל מה שיש להם; אולי אמצע הדרך היא עצירה להשתנה לפני שממשיכים בעלייה. אני מדבר על ייצורים כג'רד סולינג'ר, אברי בראדלי, וקלי אויניק. בראדלי הוא RESTRICTED FREE AGENT בסיום העונה אז ה-$$ שיצטרכו לשלם עליו יהיה די גבוה. לסולינג'ר יש פוטנציאל של אול סטאר בפאור-פורוורד עתה כשמסתבר שברכיו מחזיקות מעמד.הוא היה הביג-מן מס' 1 של הסלטיקס. אוליניק בינתיים חידה. יום אסל ויום באסל. הוא חומר לטרייד אם ככה הסלטיקס מחליטה.

לבוסטון תהיה בחירת דראפט ראשונה גבוהה בלוטרי, ואת בחירתה של הנטס. אני בטוח שהם לא יחליטו דבר עד שיידעו היכן הם בוחרים, מי נשאר לבחור, ואז אם עושים או לא טריידים על שתי בחירות הדראפט של הסיבוב הראשון. האפשרויות רבות. לדעתי הם עולים על דרך המלך ב-2018, ובגדול.

מה המצב הלייקרס נכון להיום (ובעתיד הנראה לעין)?

אני עדיין מקווה לפוסט מאחד המכיר את המצב שם טוב ממני – דדי – אבל בינתיים הנה שני הסנטים שלי.

ההבדל בין שני הפרנצ'ייזים הגאים הללו הוא שבשעה שהסלטיקס החליטו לוותר על הגרעין והנשמה שלהם – פול פירס, קווין גארנט, וקצת פחות ג'ייסון טרי – הלייקרס החליטו לבנות את עתידם בלי לחשוב על "לכמה זמן" על קובי, פאו גאסול, דווייט האווארד, וסטיב נאש. הם מכרו את נשמתם וכל מה שהיה להם כדי להבטיח את ארבעת האסים האלה ביחד בקבוצה. הם קיוו לשתיים-שלוש אליפויות עם המבוגרים הללו, ואז המומנטום שיחזיר את הלייקרס לטופ, יספיק באינרציה שלו להחליף דורות תוך כדי כך שמנצחים.

כדי להבטיח את אושרם של הארבעה, הלייקרס מכרו את כל הנכסים שהיו להם, כולל בחירות דראפט ראשונה ושנייה בדראפט של 2013, בחירת הדראפט סיבוב שני העונה, ובחירות הדראפט הראשונות שלהם ב-2015 ו-2017 (למזלם הם שמרו לעצמם את בחירת הסיבוב הראשון העונה, או שהם היו טובעים בצואה עד העשור הבא).

אני בטוח שבלייקרס נמצאים אנשים עם IQ>100, והם לא יכלו בדיוק לנבא את האסונות שיכו בהם, אם כי משני אסונות אפילו אני הזהרתי: את פציעתו הראשונה של קובי ניתן אולי היה לנבא – או לפחות להזהיר שפציעה כזאת עלולה מאד לקרות – בגלל העומס הלא רגיל על רגליו, אבל אולי לא. אבל לי היתה תחושה מההתחלה שהעניין עם האוארד פשוט לא יעבוד כי שני איגו כמו של קובי המבוגר והאורד המחייך-מחייך אבל בפנים שוכן איגו גבוה כמו גובהו – לא יסתדרו ביחד. במיוחד לא עם מאמן חדש כמייק ד'אנטוני שלדעתי המקום האידיאלי עבורו לאמן זה UCLA. הבעייה השנייה שהזהרתי ממנה היא סטיב נאש. כתבתי וכתבתי שבעולם החדש של פוינט גארדים צעירים, חזקים, מהירים כברק ויוצרים 20 עד 30 נקודות למשחק – רק תבקש – כג'ון וול, קיירי אירוינג, כריס פול, דמיאן לילארד, ראסל ווסטברוק, או סטפן קרי, סטיב נאש הוא סחורה משומשת, פגועה, עייפה, ופגומה. ביזבוז. WASTE. וזה בדיוק מה שקרה.

העונה היתה קומבינציה של תכנון רע ומזל רע: האוארד השתמש בסעיף הבריחה שלו; נאש שבר את רגלו; קובי קרע את גיד האכילס, חזר לשחק, נתן התחלת עונה פנטסטית ואז נפצע בטיביה ופיסת הברך, 'פציעה של 6 שבועות' שמסרבת להתאחות, ופאו התלונן (ומתלונן) על הימצאו בקבוצה של שחקני קולג'ים. המכה הקשה ביותר היתה כמובן איבודו של האוארד כי היתה להם עבורו תכנית בת שלושה חלקים לעשר השנים הבאות:

1. להחתים את האוארד ל-4 שנים.

2. ואז להחתימו לעוד 4 שנים.

3. ואז להחתימו לשנתיים.

זה היה מביא אותנו ל-2024, וכול אוהדי הלייקרס באשר הם שם היו יכולים לישון בשקט עד סוף רבע המאה הזאת.

בניין הקלפים התמוטט כמו מגדלי התאומים.

הדבר הטפשי ביותר עתה הוא להצביע על האשמים. מה שהלייקרס צריכה לעשות היא לאמץ לעצמה את ה-SERENITY PRAYER של האלכוהוליסטים, כי כל הנהלת הלייקרס היו אלכוהוליסטים לפני שנתיים:

1. God, grant me the serenity to accept the things I cannot change

2. The courage to change the things I can,

3. And wisdom to know the difference.

1. אלהים. עזור לי לקבל (ולחיות עם)  את הדברים שאיני יכול לשנות:

א. דווייט האוארד משחק ביוסטון

ב. סטיב נאש בן 39 ומחוסל גופנית עם יותר מדי מיילאג' ברגליו וגבו

ג. קובי חתום על 48 מיליון לשנתיים הבאות.

ד. קובי קרע את גיד האכילס, ואח"כ פציעת הטיביה/ברך, והוא יחזור מתי שיחזור, וביכולת הגופנית שתהיה לו

ה. פאו מסוכסך עם המאמן ורוצה טרייד

2. תן לי את הכוח הנפשי והיכולת לשנות דברים שאני יכול.

א. כאן אני מביע את דעתי שאין ללייקרס תקווה לפחות עד סוף העשור

ב. כאן המקום לדדי – או כל גולש אחר באתר באתגר הזה –  להביע את דברו כי אולי ישנם רעיונות שלי אין!  כשאני חושב על אפשרויות הלייקרס אני עומד בפני שוקת שבורה.

3. תן לי את החוכמה והיכולת להבדיל בין דברים שאני יכול לשנות, ודברים שאין לשנות (דוגמא: האורד ביוסטון, נקודה. סטיב נאש גמור, נקודה).

א. מאז פציעתו של קובי עברו 9 שבועות, ואין כל ידיעה מהלייקרס מה קורה איתו. בשאלה לגולשים הרוב המחלט הציע שלא יחזור העונה. לי נדמה שלא משנה אם יחזור או לא. אם הוא מתכונן לשחק בעונה הבאה – והוא מתכונן – אז מוטב שיחזור לשחק בקלות, סתם לשמור על כושר וללא כל מטרה אחרת.

ב. בריאנט יהיה בן 36 בעונה הבאה עם משכורת של 24 מיליון. בעונת 2015-16 הוא יהיה בן 37 עם חוזה של 24 מיליון. הלייקרס ניכשלו בתפילה השנייה של ה-'סרניטי' כי לא היו לבעליה ביצים לומר לקובי, "הסתכל בתעודת הלידה שלך; הסתכל בתעודות הרפואיות; הסתכל על פניך במראה. תחליט בעצמך: 'אתה שווה 48 מיליון לשנתיים'? תסתכל בדף המשכורות ותראה איזה אחוז הוא 24 מיליון מסך המשכורת המותר. ברור שלא נוותר עליך; ברור שאנחנו רוצים שתפרוש כגדול הלייקרים מכולם. אבל אתה חייב לעזור! אתה לחייב לקחת CUT רציני במשכורתך אם אתה רוצה שיישאר מספיק כסף להביא שחקנים אחרים שיוכלו לעזור לך להחזיר אותנו להיות הפרנצ'ייז המוביל בליגה!

ג. אבל בעלי הלייקרס הם נטולי ביצים. הם לא פנו לקובי עם בקשה כזאת ועתה זה מאוחר.

אז מה הלייקרס יכולים לעשות?

1. הם מקווים שסטיב נאש יפרוש. יש לו חוזה של 9.7 מיטליון לעונה הבאה.

למה שיפרוש? יש לו בית ספר באפריקה לממן. הוא פעיל בכמה וכמה פרוייקטים לילדי מצוקה, ולהשאיר את עולמינו ירוק. אם אני נאש אני אומר לקופצ'אק: "שקובי יתרום חצי ממשכורתי אז אני אעלה לכם רק 4.85 מיליון, וזה אני שווה".

רוברט סרקה וניק יאנג הם על חוזי מינימום. בעונה הבאה יש ללייקרס לפי החשבון שלי איזה 20 מיליון אם סטיב נאש מחליט להישאר (ולמה שלא יחליט להישאר? הלייקרס בישלו את הדייסה? שיאכלו אותה!)    ז"א קובי, נאש, סאקרה, יאנג, מרשל, ושני הצעירים שבאו בטרייד של סטיב בלייק שאני אפילו לא זוכר את שמם, ו-20 מיליון.

קווין לאב לבדו יאכל את כל ה-20 מיליון. אז הם יכריחו אותו לרדת לאיזה 17 מיליון ויביאו עוד איזה 4-5 מליגת D או מחולון לשחק עבורם בחוזי מינימום. לא משנה אם זה יהיה לאב, או למרכוס אלדרידג', או רוי היברט, או ראז'ון רונדו. כולם ירצו כסף באותו סדר גודל.

אז מה, קבוצה עם קובי, סטיב נאש, קווין לאב, ו-9 שחקני ברארה תחתוך את החרדל? אני מסופק מאד.

אולי למישהו באתר, או לדדי, יש רעיונות משלו שאני לא מסוגל לחשוב עליהם. בפנקס  שלי הלייקרס נשארת בבריכת הצואה עד לפחות עונת 2018-19 במקרה הטוב, ועד 2020-21 במקרה הרע.

ומה יהיה אחר כך?

מה איכפת לי? אז אני כבר אהיה סנילי!

ואתם -מה דעתכם? מי תצא מבריכת הצואה ראשונה, הסלטיקס או הלייקרס?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 60 תגובות

  1. אין עוררין בכלל שבוסטון תתאושש מהר יותר, פשוט כי הם ידעו לחתוך בזמן בלי סנטימנטים והתחילו את תהליך הבנייה.
    הלייקרס כרגע רק בתהליך ניקוי השטח, הם לא יעשו צעדים משמעותיים השנה ויתחילו רק מהקיץ של 2015,
    שתי הקבוצות יעלו חזרה אבל אי אפשר לדעת כמה זמן זה יקח, במיוחד בלייקרס שם לא ברור מה יקרה עם ההנהלה והבעלים

    1. אין עוררין?? על סמך מה אתה אומר תשטות הזאת??

      בוסטון חתכה מהר, אספה חוזים גרועים מאוד כמו של וואלאס ובעצם שמה את כל הביצים על הדראפטים הקרובים.

      בעצם היא תקום ותיפול על היכולת שלה לפגוע בינגו בדראפט הקרוב.

      גם הקלף מיקוח הכי טוב שלהם הוא כרגע ללא ערך ממשי ובטח לא בתוכניות להשאר שם(רונדו).

      בלייקרס המצב מאוזן יותר, לא קבלנו את עצמנו לדראפט, עדיין יש שחקנים טובים בקבוצה וצעירים שיחתמו בזיל הזול, תהיה בחירת דראפט גבוהה ויהיה בסיס למשוך פרי אייג'נט אחד לפחות ב2015.

      1. אין עוררין כי כולם בלייקרס יודעים שלפחות עד 2017 אין סיכוי לעשות משהו אמיתי. גם קופצ'ק אמר (רמז) שרוב הסיכויים שלא יחתימו שחקן השנה אלא אם כן יצוץ להם משהו משמיים. אין ללייקרס שום קלפים בטריידים, שום בחירות דראפט של קבוצות אחרות ועם משכורות של נאש ושל קובי שתוקעות אותם בשנה-שנתיים הקרובות.
        בוסטון במצב טוב בהרבה להקים קבוצה רצינית בתוך שנה שנתיים, עם שחקן פרנצ'ייז אחד (שאין סיבה שלא יחזור ליכולתו לפני הפציעה, הוא אף פעם לא התבסס על אתלטיות יתרה) עם הרבה בחירות דראפט בשנתיים הקרובות ועוד קלפי מיקוח טובים לטריידים.
        אתה חייב להודות שבוסטון שלב אחד לפחות בתהליך השיקום, ואם בזה אתה לא מודה אז אתה באמת עיוור

          1. עזוב אותי מהפוסטים המשעממים של בליצ'ר רפורט שלא מחדשים כלום לאף אחד.

            אני שואל אותך בשיא הרצינות אתה רואה אחד מהפרי אייג'נט של 2015 מגיע לבוסטון??
            אני לא.

            וכשאני מדבר על התאוששות או יציאה מהחרא במונחים של בוסטון לייקרס אני מתכוון לדבר אחד- להכין קבוצה לאליפות.

            ואת זה בוסטון לא תעשה דרך בחירות דראפט ב5-6 שנים הקרובות.

          2. שמע K באמת כנראה הלימודים מקשים עליך, אולי עדיף שתדבר על כדורסל מכללות, בזה אתה באמת מבין.
            קווין לאב ובוסטון זה זיווג שמדברים עליו כל השנה מכל כיוון. רק אתה תקוע על הלייקרס למרות שהוא אמר במפורש שאין לו מה לעבור ללייקרס כי אין לה מה להציע לו

          3. The Boston Celtics have emerged as another potential free-agency destination for Kevin Love after Minnesota Timberwolves star's comment about the team's ability to attract big time free-agency over the next few seasons.Love, who is widely expected to opt out from the final year of his deal with the T-Wolves and become a free agent in the summer of 2015, believed the 17-time NBA champion has the winning tradition, the talent and a great coach to be an attractive free-agency destination for All-Star caliber players.

          4. חחחח טוב נחנקתי עכשיו, תתן לי זמן להתאושש.

            מי מדבר על קווין לאב לבוסטון? נדמה לי שרק אתה, יש מצב שאתה צף עם היאכטה שלך ליד משולש ברמודה???

            יש מצב שיצאת לחפש את הניצולים של אושיאניק 816?? לא יודע אתה נשמע משובש לאללה.

            לאב לבוסטון?? ?!?! תהיה לי בריא אלפטון באמת, אני מקווה שתחזור אלינו במהרה אני כבר חושש.

            היית אצל רופא משפחה לאחרונה?

          5. תקשיב אלפטון אם לא הייתי מחבב אותך הייתי מנצל את זה שאיבדת את הצפון כדי להתערב איתך גם על השטות הזאת שאמרת לגבי לאב(מביא לי איזו ידידעה שהיא יותר משאלת לב של עיתונאים ממורמרים מבוסטון גלוב שחושבים שיש להם טאלנט להביא את לאב בשיא של הקריירה שלו),
            אבל מפני שאני באמת דואג לך אני חושב להתקשר לסבתא רבה, שהיא במקור קרובת משפחה של הבאבא סאלי והיא קיבלה יכולות לרפא בעזרת כל מיני כשפים וצמחים לעיסים.

            להגיד לה שתרקח לך את תרופת הפלא???(כלול רודה שהיא לועסת ויורקת וציפורני חתול דרוס).

            אני אומר לך זה מרפא את כל החולי.

          6. קווין לאב מדבר על קווין לאב לבוסטון.
            קווין לאב אומר שללייקרס אין מה להציע ולבוסטון יש הרבה.
            בליצ'ר רפורט מביאים לך מאמר מנומק בעובדות ולא משאלות לב ואתה אומר עזוב אותי מבליצ'ר רפורט המשעממים.
            בינתיים בשבועיים האחרונים אתה פולט כל כך הרבה שטויות שאני באמת חושש שהלימודים קשים עליך, כבר לא נעים לי לקחת ממך את הכסף בערב הדראפט.
            אה ונאש שחקן טוב בהרבה מסטוקטון…
            ואני כרגע עושה סקי בקולורדו תודה ששאלת, נחזור ליאכטה שבוע הבא

          7. אתה ממשיך לעבוד פה על כולם ולעוות את המציאות.

            את ההתייחסות ללייקרס הוא נתן בראיון למגזין GQ, ולמה הוא התייחס? שים לב לזה:
            Now that he looks like a leading man—and with free agency looming as an option at the end of next season, and the Wolves not exactly killing it on the court—everyone assumes that his next big move is to Los Angeles. He's dating actress Cody Horn, a California girl, and his Beach Boy uncle, Mike, co-wrote “California Girls.” So fess up, Kev: You're gone, right? “People think it's so far-fetched that I would stay in Minnesota,” he says. “And I'm not shitting on the Lakers, but we have the better team, the better foundation. I'm having fun.” Note the present tense.

            הוא ניסה לברוח מכל מטר השאלות והספקולציות בקשר ללייקרס שקיבל בחצי שנה האחרונה, בראיון אחד על אחד למגזין יוקרתי וכשהוא מקבל עמוד שער הוא כבר לא היה יכול לברוח אז הוא נתן תשובה פופוליסטית שקודם כל לא תפגע בקבוצתו הנוכחית.

            למה אני לא מתרגש מזה? כי שים לב מה אמר ב2012:
            Back in July 2012, he told Yahoo Sports' Marc J. Spears, "My patience is not high. Would yours be, especially when I'm a big proponent of greatness surrounding itself with greatness? All these [Team USA] guys seem to have great players around them."

            כנראה שהבן אדם שצריך לשחק עם ריקי "4 נק' ב30 אחוז" לא כל כך מרוצה וגם הסבלנות שלו לא ממש משהו להתגאות בה…

            החיבור שלו לעיר הוא דבר טבעי, הוא ירצה כסף, מעמד ובעיקר קבוצה שתוכל לבנות איתו קבוצה לאליפות.
            לא עוד 4-5 שנים אלא בחוזה הבא שלו אהה ואם רצוי שזה יהיה שוק גדול כמו שהסופרסטארים בליגה אוהבים לקבל.

            בחיי שאני לא מוצא ידיעות רציניות על בוסטון פרט למשאלת הלב של איינג' מהימים שרונדו עוד היה פצוע וחשבו שהוא יחזור והעתיד יהיה זוהר.
            בפועל הערך של רונדו כרגע לא מאפשר להם אפילו לקבל עליו בחירות דראפט, אז שסופרסטאר כמו לאב יחבור אליו?

            חלומות מאספמיה.

          8. טוב מבטיח שאלו המילים האחרונות שלי לפוסט הזה, ניתן לאחרים להשחיל כמה מילים, אבל אני לא אתפלא אם לאב ימצא עצמו בבוסטון כבר הקיץ. חוץ מזה ראית כמה הוא לבן וכמה מזוקן? זה לא מראה של ל.א חמוד זה תפור עליו ירוק.
            דבר נוסף שלא ציינו ויש מקום להגיד- בליגה הזו בחירות דראפט זה נכס יותר מהכל, זה לא שבוסטון בונה על דראפט 2016 2017 2018 אבל לא חסרות קבוצות שכן. להזכיר לך מה יוסטון נתנו בשביל הארדן? אז לבוסטון יש הרבה יותר מזה

        1. אין לי מושג איך אתה הולך רחוק עד 2017.

          ללייקרס יש כמה צעירים מוכשרים מאוד על כלום כסף שיוכלו להתבשל באש קטנה, תוסיף לזה בחירת לוטרי(שיכולה להיות גבוה מאוד) השנה.

          ב2-15 אתה נכנס בלי החוזה של נאש ועם סיכוי אמיתי להביא פרי אייג'נט(ואת זה לא אני אומר אלא כל אתר שמכבד את עצמו) אז אין לי מושג מאיפה אתה מביא את הפסימיות של קופצ'אק(שהוא בכלל הGM הכי ערמומי בליגה).

          אני מבין את הקנאה שהצטברה אצלך בלב שנים על גבי שנים ואת זה שאתה ניזון מכל הבררה שמנחם מפיץ על הלייקרס.
          המצב רחוק מכך בשיא הרצינות.

          לבוא ולתת פה חיזוי שעד 2017 אין כלום עוד גרוע מכך, עשור שלם זה פשוט לא רציני.

          להיפך אם הייתי צריך להמר על כספי הייתי מהמר שדווקא קבוצה שאין לה שום קלף רציני באמתחתה ורק בחירות דראפט בשנים הקרובות דווקא היא יקח לה יותר זמן להתרומם וגם זה לא בטוח.
          הינה תראה קבוצות כמו פילדלפיה, קליבלנד- כל שנה יש להם בחירות דראפט גבוהות, מתי זה עזר להן לאחרונה? הן התרוממו כבר?

          דבר שני שהוא מצחיק אותי זה איך כולם כבר חיסלו את קובי וזה מדהים.
          אנשים מסתמכים על 6 משחקים כדי להכריע שלא מדובר יותר בכוכב.
          ונניח שלא מדובר בכוכב, אם רק יהיה שחקן טוב בשנתיים הקרובות האם זה לא יהיה מספיק כדי למשוך פרי אייג'נט?? תתפלא אבל זה יהיה מעל ומעבר בטח כשאתה קורא כמה שחקני NBA חולמים לשחק בלייקרס(קיירי VIA אבא של תומפסון, אקסום, אמביד שצייץ בעבר על אהדתו לקבוצה וחלום לשחק עם קובי ויש עוד הרבה כאלה).

          1. שוב אתה נופל בפח של צעירים "מוכשרים" שמנפחים סטטיסטיקות תחת דאנתוני.
            עזוב אני לא מתכוון להיכנס לזה, אין לי שום קנאה ללייקרס ואף פעם לא היתה פשוט כיף לשנוא אותם ובטח את הכוכב המבחיל שלהם (שהוא שחקן ענק) ואני מעדיף את זה על לרחם עליהם.
            קח את זה, אולי תגלה משהו ששכחת:
            http://bleacherreport.com/articles/1941796-divergent-paths-have-celtics-future-looking-brighter-than-lakers

          2. ואם להסביר את זה במילים פשוטות:
            ללייקרס אין מה להציע מלבד השם והעיר, ושניהם כבר לא זוהרים כפי שהיו פעם

          3. ללייקרס בהחלט יש מה להציע,
            ויש לה GM חכם ומחושב שיודע שאם הוא רוצה להשיג פרי אייג'נט מהקיץ הבא שיספק רשימה כזאת לשוק הוא לא יכול לבנות רק על הדראפט של 2014,2015,2016 ו2017.

        2. אני מנסה להסביר לך שלא אני לא חושב שבוסטון שלב אחד לפני כי:

          1. הם בכלל לא בונים שם על רונדו והוא תקוע לאיינג' כמו עצם בגרון. אם היה מגלה יכולת התאוששות טובה הוא כבר מזמן לא היה שם, הציפייה כרגע היא שיהיה אפשר להשיג עליו משהו במועד שמתקרב לדראפט מאשר לבנות עליו לעתיד.

          2. יש להם חוזים גרועים של שחקנים בינוניים.
          3. אין להם צעירים עד כדי כך מבטיחים.

          4. יהיה להם מאוד מאוד קשה למשוך פרי אייג'נט אחד אפילו בטח אם רונדו לא נשאר שם.

          5. הם בונים את עצמם רק על סמך בחירות דראפט וזה תהליך מסוכן מאוד בטח אם אתה לא פוגע בול.

          1. לכן אם אני חושב שלא ינחת שם שום פרי אייג'נט אין לי סיבה אמיתית להאמין שהם יצליחו להרים קבוצה לאליפות ב-5-6 שנים הקרובות דרך בחירות דראפט.

            זכותך לטמון את ראשך בחול ולהאמין אחרת.

  2. אגב מנחם, לפי ההסבר של דדי ולפי מה שאני קראתי בנאיישון לא מזמן אין סיבה ללייקרס להעדיף שבעונה הבאה נאש יפרוש.
    כי אם הוא פורש המשכורת של השנה האחרונה נפרשת על פני שנתיים או שלוש ומכיוון שבעונה הבאה לא בונים גם ככה קבוצה שאמורה לרוץ לאנשהו עדיף לספוג את המשכורת שלו בעונה הבאה ולסיים סיפור ואז אתה מגיע ל2015 נקי.

  3. טוב וואחד ויכוח סוער התנהל פה.אני אמנם אוהד לייקרס ולכן קצת משוחד אבל אני בהחלט מסכים עם K-700,מעבר לכך ש2017 זה שנה ריאלית ביותר להעמיד קבוצה תחרותית וכן בוסטון לא יעשו את זה לפני.אני לא נכנס לעניני משכורות וכאלה(כי אין לי כל כך מושג) אבל נכון שנה הבאה הם לא יביאו אף אחד אלא יתנו לבחירה הגבוהה מהדראפט להשתפשף ואז יש לך את קובי(ששגם אני חושב שמזלזלים בו יותר מדי),כוכב מהדראפט שירוצו במהלך השנה ושנה אחרי זה קיווין לאב חותם(כן אפלטון אתה תראה שאין מצב שהוא חותם בקבוצה אחרת הוא יחתום רק בלייקרס).דרך אגב אפרופו בוסטון תרעננו את זכרוני ב20 שנה האחרונות מלבד קווין גארנט וריי אלן איזה בדיוק פרי אייג'נט חתם בבוסטון?.
    נחזור לליקרס אז בגדול ב2016 יהיה קובי,כוכב מהדראפט ולאב הם יבנו את הבסיס ואז שנה אחרי ב2017 החוזה של קובי נגמר ואז יש לך אפשרות להביא פרי אייג'נט נוסף כמו כן תהיה לך אפשרות לטרייד על הכוכב מהראפט(נגיד אוקלהומה שלא מוכנים לחרוג מתקרת המס יעדיפו לקחת כוכב צעיר מאשר לאבד ללא כלום את דוראנט/וווסטברוק.
    בכל מקרה זה נראה שב2017 יש קבוצה תחרותית.

    1. Yaniv, OK, I see today it is Lakers fans vs the world. Let's admit it, the Lakers are quite screwed for now. Signed Kobe for all this money – and I am not underestimating Kobe, just reminding you that a season ago, when he was still healthy the Lakers just barely made it to the playoffs. But fair enough, you mentioned 2017 as your destination so who knows, maybe you will bag that all-star you are all dreaming of. But do you really believe Kevin Love is your guy? Good luck with that.

      About the Celtics, they did it all by the book and if Danny Ainge proved something as a gm, is that the guy is probably the best draft expert in the league. Look who he fished with low picks, now dream about what he can do with all those draft picks they got.

      Lastly, about Boston's ability to land a free agent, do you seriously believe that Boston can't do this? Fantastic town, amazing legacy, great coach, great fans, and the possibility play with rondo, Salinger, Green, and good chance also one of the first 3picks. Perhaps the most amazing setting for a superstar to fit in. But I personally think they'll go for Gordon Hayward, not exactly an all star, but will probably fit very well

      1. אברי,קודם כל אהבתי את התגובה (למרות שהיא גם סותרת אותי וגם באנגלית :))
        לעצם העניין,אני בהחלט חושב שלאב בתור סופרסטאר שני יהיה ענק.
        אני גם לא כל כך הבנתי את המהלך של הלייקרס עם החוזה העצום לקובי,ביחוד שנראה לי שגם תמורת שכר נמוך יותר הוא היה נשאר.
        לגבי בוסטון אז בוא נניח שאתה צודק ואיינג' גאון דראפט ויביא 3 שחקנים נהדרים מהדראפט,עדיין ייקח להם זמן על מנת להיות רלוונטים(לא כולם אוקלהומה ולא לכולם יש את דוראנט).והשאלה של מנחם הייתה מי תהיה רלוונטית לפני מי,ולכן אני חושב שהלייקרס יהיו רלוונטים לפני.
        לגבי פרי אייג'נט מצטער אבל אני באמת לא זוכר,אני אשמח אם תזכיר לי,דרך אגב זה לא סותר את כל מה שכתבת על בוסטון בתור ארגון ועיר ויכול להיות שאני באמת לא זוכר,אז אני אשמח לדעת ואז אולי אשנה את דעתי.

  4. זאת שאלה קשה
    הלייקרס קבוצה עם גאווה וכל עוד קובי בתמונה הם יעשו הכל להמשיך ולנצח
    אין שום סיבה לקובי להמשיך לשחק בקבוצה שלא רצה לאליפות ואנחנו מדברים על לייקרס מודל 2014-5 כקבוצה שלא תגרד את הפליי אוף מלמטה

    אני לא מאנין שממרשאל וביזמור ניק יאנג ודומיהם תגיע הישועה
    אם אני פרי איגנט ועם כל הצער שבדבר בוסטון עדיפה בעיקר אם רונדו נשאר ץ הלייקרס היא הקבוצה של קובי וכל משחקי האגו האלו לא מתאמים לכל אחד ( הווארד …..)
    הלייקרס צריכה לקוות שבחירת הדראפט הקרוב תהפוך למפלצת ( אקסום / רנדל / גורדון ) ולקוות שלדוראנט או ווסטברוק ימאס האחד מהשני

    הלייקרס או לוס אנג'לסהיא עיר מפתה מאוד עם מזג אויר טוב שואו ביז וכל הדאווין מסביב , בוסטון עיר ספורט מספר 1 באמריקה , דילמה

  5. מנחם לעולם אל תיקח לבן אדם את התקווה …כי לפעמים זה כל מה שיש לו.
    לגוף העניין כתיבתץ מנחם נפלאה כרגיל.
    איך נפלו גיבורים זה מדהים לראות את הלייקרס בוסטון ואפשר לצרף אפילו את דטריוט שלושת הקבוצות הטובות של שנות ה 80 מרוסקות ככה .אך נתמקד בלייקרס ובבוסטון .
    אין ספק שכמעט בכל אספקט בוסטון פעלה יותר נכון ולכן היא תצא מזה יותר מהר.
    בוסטון לדעתי עשויה כבר בעונה הבאה לחזור לפליאוף המזרחי גם כי המזרח חלש אבל גם כי תקבל את רונדו מהתחלה ובחירות דראפט טובות.
    ללוס אנג'לס אין מה לדבר על השתקמות עד אשר בריינט ,נאש וגאסול יסיימו חוזיהם.
    בכל זאת אבקש לומר את דעתי כאוהד על התרבות באמריקה.
    אם בוסטון חתכו את פירס כנגד רצונו זה דבר בעייתי שאיני אוהב .
    צריך שיהיו סמלים.
    לכן אני אוהב מאד את ס"א כי הם יודעים להשאיר אצלם את דאנקן גם בגיל 37-8 כנ"ל דאלאס ונוביצקי .
    לכן על הלייקרס להשאיר את בראיינט כי הוא סמל.
    אבל להביא את נאש בגיל 37 ? כבר אז אמרתי שזו שטות.
    למרות אהבתי הגדולה מאד לשחקן הנפלא הזה.

  6. השתכנעתי לגמרי. שתי הקבוצות במיץ של הזבל. אז תודה לאפלטון ולK-700, אבל תכל'ס זה מה שמנחם כבר אמר מראש…
    קבוצות שהתחילו את המצב הגרוע כבר בעונה שעברה, 2013, ואף אחד מאיתנו לא מצליח להוציא אותם מהבוץ לפני 2018! חמש שנים! לא חושב שהייתה אי פעם תקופה כזאת.
    לדעתי זה הולך ככה – מצד אחד על הנייר, כאילו לליקרס יש סיכוי לעשות משהו באחת השנים הקרובות עם קובי בריא, כוכב מהדראפט ועם פרי אייג'נט כלשהו. אבל זה רק על הנייר. אני לא חושב שניתן לסמוך על זה, ופרי אייג'נט שיחתום יסכן המון. ובכל מקרה הם מוגבלים בכסף שהם יכולים להציע.
    בוסטון כאילו מראש הולכים דרך ארוכה יותר, אבל בפועל היא קצרה יותר. לצערי נראה לי שאצל לייקרס השנתיים של קובי עם החוזה הזה, מפריעות לאפשרות של התפתחות אמיתית.

  7. אני הולך עם בוסטון, מפני שהלייקרס כבר מילאו בערך חצי מגג השכר שלהם על 2 שחקנים בני 38-40, עם ברכיים דפוקות, לשנים הקרובות. הסלטיקס לא עשו את זה, וכך יש להם יותר זמן לצאת מזה, אלא אם הלייקרס יבצעו מהלכים חריגים.

  8. ואני סקרן בעיקר אם אותם מאמנים ימשיכו.
    אני מאמין שהחלפת מאמן לכל אחת משתיהן פירושה דחייה בעוד שנתיים לפחות…

  9. אני מאמין שלאב יכול להגיע לבוסטון אבל לא כשחקן חופשי אלא בטרייד בקיץ,לבוסטון יש המון בחירות סיבוב 1(9 ב-5 הדראפטים הבאים)והם יכולים לתת למינסוטה הצעה שהם לא יכולים לסרב לה.לדוגמא:לאב ובאדינגר תמורת סאלינגר,גרין או באס,פאברני ו-3 בחירות סיבוב ראשון(שתיים ב-2014 ועוד אחת ב-2015).לא רואה איך מינסוטה מסרבים למשהו כזה.

    1. זה יכול להיות השאלה רק האם לאב יסכים להארכת חוזה בבוסטון,בזה אני לא בטוח בכלל.מעבר לכך שאני די בטוח שמיניסוטה ינסו לעשות על לאב טרייד כי לא נראה שהוא ימשיך את החוזה שלו

      1. ברור שזה סיכון אבל ללאב יהיה רכז כמו רונדו לידו,ואם בוסטון יביאו סנטר טוב(אשיק למשל) לבוסטון תהיה קבוצה מצוינת שתרוץ קדימה.
        אני סומך על דני איינג שיוציא את הקבוצה מהבוץ.

        1. לא יודע למה אתם כל כך מחזיקים מאיינג',חוץ מבחירות דראפט מוצלחות כמו רונדו וסאלינג'ר אני לא רואה אותו עושה מהלכים כאלה גדולים.לא יודע GM שבמהלך 5 שנים יוצא פעמיים לטנקינג אותי זה לא כל כך מרשים.מה עוד שמבחינתי הוא בכלל יצא לא משהו זה השחרור של פירס שאם כבר החלטת להתנהג רק עם הגיון עסקי קר ולא להתחשב בסמלים אז למה לא לפרק את העסק שנה קודם שיכלת לקבל ערך ממשי בטרייד.

  10. שלום לכולם אני שנה וחצי כבר עוקב אחרי האתר ונהנה מאוד אבל עדיין לא יצא לי להגיב .יצא לי להבין מי גם אוהד של מי פחות או יותר . 
    שקראתי את הפוסטים האחרונים על לייקרס ומה הם צריכים לעשות אמרתי לעצמי מה אני הייתי ממליץ על פי השמועות ומה האופציות האפשריות והיום אמרתי שאני הגיב על זה  ( בתור אוהד לייקרס שרוף ) סורי מנחם הנה עוד אחד . 
    אז אני אחלק את ״ הפוסט שלי ״ לשלוש:
    1.  מה כל השמועות אמרו . 
    2. ומה האופציות האפשריות 
    3. מה אני ממליץ(בהסתמך על השמועות והאפשרויות ) 

    1. השמועות : 
    היו כמה שמועות מתחילת העונה חלק נכונות ככל הנראה וחלק מופרכות: 
    -לברון וכרמלו ודנג ( לא ביחד כמובן ) 
    מגיעים בקיץ . 
    -קווין לאב רוצה להגיע לליקרס ולעזוב את מיניסוטה שבה הוא לא מצליח . 
    – דנטה אקסום מהדרפט רוצה לבוא לליקרס והפוך.
    -לייקרס יציעו בקיץ לבלדסו חוזה גבוה . 
    – לייקרס רוצים טריידים על גסול , נאש , סכר , גורדן היל ועוד הרבה . 
    בתוך הטריידים האלה נכללו שחקנים  כמו : רונדו , לאורי , קווין לאב , דנג , אנדרו בינום . 
    ואופציות כמו : בחירות דראפט וחסיכת כסף . כמובן שרק בלייק עבר . 
    – לייקרס לא יביאו שחקנים גדולים בקיץ.
    – גסול ביחסים גרועים מאוד עם המאמן ולא יחתום בחיים בלייקרס . 
    ועוד … היו הרבה על לייקרס . 
    2. האופציות : 
    בחלק הזה יש כמה אפשרויות ושתיים עיקריות : 
    1. לייקרס לוקחים סיכון ומחכים לקווין לאב – נתחיל בסיכון – הסיכון הוא שלייקרס לא יקחו שחקנים מהפרי אגנט של הקיץ שיש בה שחקנים מעולים בכל הרמות ואז קווין לאב יקבל הצעה שונה ויחליט לבחור בה ככה לייקרס נשארים אם לנסות לשכנע שחקנים כמו אולדריג ורונדו וקיירי . 
    אם הם מחכים ולאב לא שם להם רגל אז הצעד החכם של לייקרס הוא לקחת שחקן אולסטאר בינוני מהקיץ הקרוב בסכום של 7-8 מיליון כמו מונרו , בלדסו , ספנסר האוס ועוד ואז לחכות שנאש יעזוב ואז ישאר כסף להביא את לאב . מנחם לייקרס כרגע עם 36 לשנה הבאה ואז נשאר 24 מיליון  לקנייה  … והם יוכלו לעבור את תקרת השכר באיזה 5 מיליון שלאב יגיע . 
    2. ללכת בכל הכוח על לברון ,כרמלו ,דנג , רודי גיי וכמה שחקנים מהדרג הראשון . 
    במקרה הזה לייקרס יפרשו את הכסף של נאש ואז ישאר להם להביא את לברון ועוד שחקן טוב ב30 מיליון בערך שישארו . 
     3. ההמלצה שלי – 
    לקחת את הסיכון וללכת על לאב . 
    למה ? 
     לגבי הסיכון- אם לאב לא יחתום כנראה שהם כן יצליחו להחתים כוכב אחר . בתור התחלה ללייקרס לעונה הבאה 23 מיליון – בהם הם צריכים להביא שני שחקנים כמו בלדסו , לאורי , מונרו , ספנסר האוס בסכום של 14-16 מיליון ביחד ככה נשאר 8 מיליון לספסל ( מיקס , גונסון למשל להחתים מחדש )  ,את הספסל צריך להחתים חלק לשנה אחת כדי לפנות שכר ללאב .
    בנוסף לליקרס השנה יהיה בחירת דראפט כנראה בחמש הראשונים אז למשל שחקנים כמו אקסום , פארקר , וויגנס וסמארט יכולים להיכנס לחמישייה . 
    אז ככה לסיכום : 
    -חמישיה לדעתי שצריכה להיות ב2015 לפני לאב ( לא לפי עמדה כי אי אפשר לדעת איזה בחירת דראפט תיהיה ) : 
    1. בחירת דראפט 
    2. בלדסו / לאורי 
    3 קובי 
    4. מונרו / ספנסר האוס
    5. מיקס / יאנג / גונסון / נאש / מרשל ועוד אבל זה תלוי בהחתמות נוספות . 
    -אחרי לאב  ( + השחקנים שאני רוצה ):
    עמדה 1 – אקסום / לאורי  – 8/2 מיליון .
    עמדה 2 בלדסו  / וויגנס 2/8 מיליון בערך
    עמדה 3- קובי  25 מיליון 
    עמדה 4 לאב  18 מיליון בערך 
    עמדה 5 מונרו  7 מיליון בערך  
    ( הבחירה של הדראפט רק 2 מיליון כי לא ברור איך יהיה ובטוח שהוא לא יקבל סכום גדול בתחילת הקריירה , אחרי שקובי יעזוב הוא יקבל יותר ) 
    + ספסל אפשרי : גונסון , מיקס , מרשל , ניק יאנג ועוד שחקנים חדשים . בסכום של בערך 5-6 מיליון מעל תקרת הסחר בגלל שקבוצה לאליפות אז אין מה לעשות . 
    חוץ מזה שלדעתי הבעיה החמורה ביותר : המאמן !!!

    1. יופי של תגובה, אתה צריך להגיב יותר, רואים שיש לך מה להגיד ואתה גם לא כותב כאילו אתה זה שנמצא בצמרת ההנהלה של הלייקרס, שזה שינוי מרענן לאוהד לייקרס

  11. תודה רבה .
    אשמח לכתוב מאמר . האמת שיצא לי לכתוב כתבה בכללי בספורט על אוהדי ספורט ( זה היה ביום אבל של הבוקר אחרי ההפסד לקליפרס 36 הפרש ) אני יכול ללטש את זה קצת ואולי אשלח לך .

  12. קודם כל אני אגיד שאני אוהד סלטיקס משנות ה-80 ולא אובייקטיבי במשאלות הלב שלי.

    למרות זאת אני חושב שK700 צודק שהלייקרס נמצאים במעמד מיוחד שבו המגבלות הכלכליות הרגילות פחות משפיעות עליהם.
    הלייקרס חשבו שהם יכולים לקצר תהליכים ולבנות מחדש מבלי לפרק את הישן והכל התפוצץ להם בפנים. על טעויות משלמים ולכן לליקרס ייקחו עוד כמה שנים לחזור להיות קונטנדרית אבל לאב כבר בסבירות גבוהה ישחק אצלם וההימור שלי הוא שקובי כרגע מחמם את הכיסא בשביל ווסטברוק עד לקאמבק של הצמד מUCLA…

    הסלטיקס במצב יותר טוב מבחינה תקציבית אבל לא בהכרח יצליחו לבנות קונטנדרית יותר מהר. השורה התחתונה היא סופרסטארס ומה שK700 מפספס לדעתי זה שבחירות דראפט הם לא בהכרח שחקנים אמיתיים אלא קלפי מיקוח מצוינים לטרייד על שחקן לפני סיום חוזה. הבעיה היא שאני לא בטוח עדיין על מי הסלטיקס צריכים לכוון. הייתי מת שקווין לאב יבחר בסלטיקס אבל משום מה אני לא מאמין שזה יקרה. אני מנסה לחשוב על שילוב טוב לרונדו ומגיע רק למקומות לא ראליים כמו דוראנט, לאב וגריפין או לא מספיק אטרקטיבים כמו אולדריג' או קאזינס (האופציה הכי מגניבה ומסוכנת..).

    בשורה התחתונה הלייקרס כרגע מאד(!) לא נזילים אבל תוך שלוש שנים מקס' ישיגו שלד חדש לעומת הסלטיקס שמאד נזילים אבל חייבים לעשות עד סוף העונה הבאה צעד קדימה אחרת יעשו שניים אחורה…

  13. וכולם מתעלמים כאן לחלוטין מנושא המאמן שלטעמי גרם לרוב הצרות בלייקרס, אם לא יביאו תותח רציני כמו תיבודו אז זה לא ממש משנה איזה שחקנים יהיו בלייקרס (אותו הדבר לגבי בוסטון), הדבר הראשון שהלייקרס חייבים לעשות זה להעיף את דאנטוני.

  14. רשמתי את זה בסוף … יש כמה מאמנים טובים חופשיים .
    וגם קרים אבדול גבאר רוצה לאמן ממה ששמעתי ? את מילווקי . אבל בכללי לאמן .

  15. אחלה מאמר, שגורר אחלה וויכוחים. כן יירבו.
    מה שלי יש לתרום לדיון זה לא הבנה עמוקה כמו לרובכם, אלא קצת (ממש קצת, באמת) זיכרון. שתי הקבוצות הללו כבר עברו שנים קשות בשנות התשעים, גם אם לא כאלו גרועות, ואני לא בטוח שצריך להכנס לפניקה.
    בתור אוהד בוסטון ותיק, וגם אוהד מכבי ת״א בכדורגל מתחילת שנות השמונים, אני כבר רגיל לצלול עמוק לכמה שנים, להעמיס את כל הליגה על הגב, ולהתחיל לטפס, צעד צעד.

  16. מי שלא תעשה החלטות שפוגעות מקצועית בקבוצה ותבנה קבוצה איכותית ומאוזנת בכל העמדות, היא תעלה לגדולה מהר יותר, והליגה בהחלט צריכה את שתי הקבוצות בצמרת הגבוהה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט