פריוויו למשחקי שישי בערב/רועי ויינברג

10 משחקים הלילה, במרכזם המשחק של פורטלנד באינדיאנה.

***

אינדיאנה פייסרס (10-38)-פורטלנד טרייל בלייזרס (14-35)

אין שידור

2 מהענקיות הליגה בקרב ישיר אחת נגד השנייה. מוליכת המזרח תאבק נגד הקבוצה שנמצאת במקום השלישי במערב. הפייסרס היא אחת מקבוצות הבית הטובות בליגה, עם 2 הפסדי בית בלבד עד כה. הם ניצחו 7 מ-10 משחקיהם האחרונים, ומהווים קבוצה שקשה מאוד לנצח, הודות לשליטה מרשימה בהגנה ובהתקפה.

כדי לנצח את הפייסרס הערב, פורטלנד חייבת לנצח את המפלצת, רוי היברט. למזלם, יש להם את אחד מהגבוהים הטובים בליגה, לה מרקוס אולדריג'. אולדריג' אינו סנטר, אך יאלץ להתמודד מול הגנת הברזל שהיברט משליט בצבע של אינדיאנה. הוא מוכרח להיות פנטסטי הערב, על מנת השגת ניצחון של הבלייזרס.

תחזית: אף אחד לא מנצח באינדיאנה. הפייסרס.

***

ניו יורק ניקס (30-19)-דנבר נאגטס (23-24)

שידור: 03:00, ספורט 5+לייב

דנבר מגיעה לניו יורק אחרי יציאה מסוימת מהמשבר שתקף אותה, למרות שהיא שומרת על אי יציבות- ב-17 המשחקים האחרונים ניצחה את הקליפרס, הפייסרס, אוקלהומה סיטי וממפיס, והפסידה לפילדלפיה, קליבלנד ויוטה. למרות זאת, הם באים עם יתרון מסוים על הניקס, אחת הקבוצות היחידות בליגה עם מאזן בית שלילי (11-17).

אקס דנבר, כרמלו אנטוני, הוא האיש המרכזי של הניקס גם הערב. 29.5 נקודות ב-40% מהשדה למשחק עושים את העבודה מבחינת אנטוני, אחד הסקוררים הטובים בליגה. מי שיעצור אותו הוא האיש שנשלח לדנבר בטרייד שהביא אותו לניו יורק, וילסון צ'נדלר, שחוזר למדיסון סקוור גארדן כיריב בפעם הראשונה מאז 2011. יהיה לו קשה לעצור את אנטוני, אבל הוא עדיין בא כפייבוריט למשחק.

תחזית: דנבר, בהארכה.

***

שאר משחקי הלילה:

אורלנדו מג'יק (37-14)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (11-40). גם אם דוראנט יזכה למנוחה הערב, אוקלהומה סיטי תנצח, לאור הפער העצום בין יכולות הקבוצות. אוקלהומה.

פילדלפיה 76' (35-15)-לוס אנג'לס לייקרס (32-17). משחק שקול, בין 2 קבוצות בינוניות. הלייקרס תשחק ללא פאו גאסול, ועם מעט מאוד שחקנים כשירים הערב (ע"ע המשחק בקליבלנד). נגד הסבנטי סיקסרס, ולאחר העייפות מהמשחק הקודם, זה לא יספיק. פילדלפיה.

וושינגטון וויזארדס (24-24)-קליבלנד קאבלירס (33-16). קרב בין 2 הרכזים הכשירים הטובים במזרח, כאשר אחד נמצא בתמונת הפלייאוף, והשני בדרך לעוד בחירת לוטרי. קרוב לודאי שידו של הראשון, ג'ון וול, תהיה על העליונה, גם הפעם. הוויזארדס פשוט טובה יותר. וושינגטון.

בוסטון סלטיקס (33-17)-סקרמנטו קינגס (32-17). הקינגס קבוצה חלשה יותר בחוץ מאשר בסקרמנטו (16-6), וזה יספיק לסלטיקס כדי להגיע לעוד ניצחון. בוסטון.

דטרויט פיסטונס (29-19)-ברוקלין נטס (25-22). המומנטום החיובי של הנטס צפוי להמשך בפאלאס, לאחר ניצחון נגד הפיסטונס המדרדרת (3 ניצחונות ב-10 משחקיהם האחרונים). ברוקלין תשיג ניצחון, ותקטין את הפער מהמקום השישי (וההזדמנות לא לפגוש את הפייסרס/ההיט בסיבוב הראשון) לחצי משחק. ברוקלין.

דאלאס מאבריקס (21-29)-יוטה ג'אז (32-16). למרות המומנטום החיובי של הג'אז לאחרונה, יהיה להם קשה מאוד, לנצח בחוץ קבוצת בית חזקה (8-17), שנמצאת חזק מאוד בתמונת הפלייאוף, כאשר הם במקום האחרון במזרח. דאלאס.

ניו אורלינס פליקינס (27-21)-מינסוטה טימברוולבס (25-24). שידור- 05:30, ספורט 5+לייב. קרב בין הפאוור פורוורד הגדול של ההווה, קווין לאב, לזה של העתיד, אנטוניו דיוויס. למרות יתרון הביתיות, לאב טוב יותר משמעותית מדיוויס, וצפוי לסחוף את קבוצתו לניצחון בניו אורלינס. מינסוטה.

לוס אנג'לס קליפרס (18-34)-טורונטו ראפטורס (23-26). למרות השיפור העצום של הקנדים מהעונה הקודמת, הם עדיין פחות טובים מהקבוצה מלוב סיטי. הקליפרס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. קאזינס חזר, גיי ותומאס משחקים מצויין. אני לא רואה שיש לבוסטון תשובה לקבוצה הזאת, למרות שני הנצחונות האחרונים של בוסטון, ולמרות שהמאזנים של הקבוצות דומים וזה משחק ביתי לבוסטון, הקינגס טובים מהם.

  2. אתה ילד הפלא של האתר
    מומי שהיה בגיל שלך בקושי ידע קרוא וכתיב והיה בכיתה טיפולית קבוצה ג. אולי למומי היו הפרעות ריכוז והקשבה או סתם העדיף לעשן סיגרות עם רחמים השרת .
    מומי חושב שהמשחקים הלילה לא משהו בכלל אבל זה מה שיש

    1. אני ממש לא בטוח שלאב טוב משמעותית מדייויס..
      אמנם הוא שחקן התקפה יותר טוב מדייוויס,אך דיוויס כבר עכשיו אחד השומרים הטובים הליגה(3.3 חסימות למשחק)
      לאב מנצח בנקודות,אבל כבר שנה הבאה הגבה יחשב כפאוור הכי טוב בליגה!!

  3. לפעמים דווקא ערבים כאלה שלא מצפים מהם לשום דבר מיוחד הופכים להיות הערבים הגדולים ביותר של כדורסל. יו נבר נו. לפעמים מילווקי נגד אוקלהומה למשל הופל למשחק חם עם קללות ומה לא, ושתי הארכות.
    פריוויו מצויין!

    1. צודק, אבל יש לזה הסבר:

      לספורט 5 וערוציו השונים יש חוזה עם NBA TV. את רוב המשחקים הטובים לוקחת ESPN, שאין לה שלוחה בארץ כרגע, ולכן אנחנו מקבלים את המשחקים של NBA TV. אני מקווה שזה לא ישפיע על הפלייאוף.

  4. הלייקרס זה משחק שקול לפילי בחוץ???

    שאני אתחיל לכתוב את מגילת הפצועים למשחק??

    אני לא רואה סרט שאנחנו מנצחים את המשחק הזה שם.

    לא כל יום קליבלנד.

  5. הלייקרס יביסו את פילדלפיה היום, גם המרתי על המשחק. וזה הולך להיות ההימור הכי קל שלי השנה בדיוק כמו התבוסה שפילדלפיה הולכת לחטוף.

  6. אצלנו מראים עכשיו את טכס הפתיחה. בשבועיים הבאים אצלנו כל היוןם והלילה רק אולימפיאדת חורף. אשתתף מעט בבלוגים החיים כי כל הדברים החשובים מ-6 בערב עד חצות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט