פריוויו למשחקי שישי בערב/רועי ויינברג

12 משחקים הלילה, 3 מתוכם משודרים. במרכז המשחקים-הדרבי של לוס אנג'לס, "משחק הכינויים" בין ההיט והנטס, ועוד 10 משחקים מצויינים אחרים.

***

ברוקלין נטס (21-14)-מיאמי היט (9-27)

בתחילת העונה, הליגה תכננה כי אחד מהמשחקים בין הקבוצות, מה שהיה אמור להיות קרב על ראשות המזרח (מה שרחוק, בלשון המעטה, ממה שקרה בפועל), יהיה משחק בו השחקנים ילבשו הכינויים שלהם על גב חולצותיהם, בניגוד לשמותיהם. נראה הערב את ג'יזוס שאטלוורת' (אלן), דוק (ג'ואל אנטוני), באטל (באטייה), בי איזי (ביזלי), ושחקנים עם כינויים צפויים יותר (קינג ג'יימס, CB, די-וויד), נאבקים ברג'י הג'וקר אוואנס, הביג טיקט, האמת, וג'ט-טרי. ג'ו ג'ונסון וג'יימס ג'ונס ישחקו עם אותו כינוי, JJ

הנטס פתחו את 2014 בצורה פנטסטית, וטיפסו למקום השמיני במזרח. הם נמצאים ברצף 4 ניצחונות (הרצף העכשווי הארוך ביותר בליגה, יחד עם זה של הנאגטס), ולכן צפויי משחק מעניין. הנטס חסרה את וויליאמס ולופז, ושיחקה בלעדיהם במשך חלק ניכר מהרצף (כל הניצחונות ללא לופז), ונגד ההיט העמוקה, בה ג'יימס, וויד ובוש ישחקו, צפוי להיות להם קשה.

2 האקס פקטורים הערב הם שחקני הספסל המצטיינים של שתי הקבוצות, מירזה טלטוביץ' מברוקלין ומייקל ביזלי ממיאמי. שניהם מפתיעים העונה, וכל אחד יהיה קריטי אצל קבוצתו. ה-10-15 נק' של כ"א הערב יתנו תרומה משמעותית, אבל בהנחה שלא יתנו ערב מטורף הלילה, זה לא ישנה את המצב.

תחזית: פערי האיכות מדברים בעד עצמם. מיאמי.

***

לוס אנג'לס קליפרס (13-25)-לוס אנג'לס לייקרס (22-14)

שידור: 05:30, ספורט 5

בדרבי של לוס אנג'לס, משחקות 2 קבוצות, אשר כל אחת במצב אחר. הראשונה במצב מחפיר, עם 9 הפסדים ב-10 משחקים, ומנגד, הקליפרס נמצאת בעמדה בטוחה, במקום הרביעי במערב, עם יתרון של משחק על הרוקטס.

המצ'-אפ המרכזי הערב הוא בין בלייק גריפין ופאו גאסול. הגבוהים הם השחקנים המשמעותיים ביותר בקבוצותיהם (גריפין יחד עם פול, גאסול הוא הפרנצ'ייז פלייר בלייקרס העונה). בקרב בין האמריקאי המעופף והספרדי האלוהי, הגבוה שיהיה יותר טוב יעניק לקבוצתו את הניצחון הערב.

תחזית: הקליפרס.

***

ממפיס גריזליס (19-15)-פניקס סאנס (13-21)

שידור: 03:00, ספורט 5+לייב

משחק מערבי קלאסי, שלמרות פערי האיכות יכול להסתיים בתוצאה מותחת. פניקס תאלץ להסתדר, לראשונה הערב, ללא אריק בלדסו, שיעדר לזמן ממושך, ג'רלד גרין וגוראן דראגיץ' ישחקו בקו האחורי. שניהם יצטרכו להיות במיטבם, על מנת השגת הניצחון היקר בפדקס פורום.

עימות חשוב הערב יהיה בין הרכזים הפותחים, שמהווים שחקני המפתח בקבוצותיהם. מייק קונלי וגוראן דראגיץ', שניים מבין הרכזים האנדרייטד ביותר בליגה, יהיו בעלי חשיבות קריטית במשחק הערב.

תחזית: הקבוצה הטובה יותר תנצח. פניקס.

***

שאר משחקי הערב:

גולדן סטייט ווריורס (14-24)-בוסטון סלטיקס (23-13). הווריורס טובה משמעותית מהסלטיקס, ותנצח בשידור ישיר (05:30, ספורט 5+לייב). גולדן סטייט.

סקרמנטו קינגס (22-11)-אורלנדו מג'יק (25-10). בקרב הטנקינג היומי, הקבוצה המערבית תנצח, עקב יתרון הביתיות. סקרמנטו.

יוטה ג'אז (25-12)-קליבלנד קאבלירס (23-12). במשחק משמים נוסף, קרוב לודאי שהקאבלירס, עם הרכש החדש, לואל דנג, תנצח את הג'אז, החלשה ממנה. קליבלנד.

מילווקי באקס (27-7)-שיקגו בולס (18-15). ללא דריק רוז, לואל דנג, ואנדרו ביינום, יש למילווקי סיכוי להפתיע. סיכוי זה קלוש אמנם, אך הוא קיים. למרות זאת, הבולס תנצח. שיקגו.

ניו אורלינס פליקינס (19-15)-דאלאס מאבריקס (20-16). הקבוצה הטובה יותר תנצח. דאלאס.

מינסוטה טימברוולבס (18-17)-שרלוט בובקאטס (21-15). עוד משחק צמוד, בין 2 קבוצות לא צפויות. שרלוט צריכה לשמור על תוצאה נמוכה על מנת השגת ניצחון, וזה יהיה קשה נגד הוולבס של מרטין, פקוביץ' ולאב. עקב כך, מינסוטה תנצח.

אטלנטה הוקס (17-19)-יוסטון רוקטס (13-23). משחק צמוד נוסף בין קבוצה מהמערב למזרח, בו ההוקס יחסרו את אל הורפורד, מה שיתן להווארד יתרון בריבאונד. בד"כ קבוצה ששולטת בריבאונד משיגה ניצחון, וזה מה שיקרה הפעם. יוסטון.

פילדלפיה 76' (23-12)-דטרויט פיסטונס (22-14). הפיסטונס נמצאים בצלילה חופשית בזמן האחרון, וזה לא ישתנה בעיר אחוות האחים. פילדלפיה.

אינדיאנה פייסרס (7-28)-וושינגטון וויזארדס (17-16). אינדיאנה. לא צריך להסביר למה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 61 תגובות

  1. הנטס כנראה הולכים לפרק את החבילה יש דיבור על דרון ויליאמס תמורת אסיק ולין …. סוף סוף תפסו שכל לא מבין את אלה שאמרו שהם מועמדים לאליפות … דרון לא כוכב שיסחוב קבוצה לא היייתי בונה עליו בחיים מקסימום הכוכב השני בקבוצה , ועוד החוזה שהביאו לו וגו גונסון עם החוזה הבאמת מוגזם לעוד 3 שנים ממש טיפשים 23 מיליון לשנה בשביל 17 נקודות … נראה לי קובי ישבור אותו עוד מעט ביחס עלות שכר תועלת … דני פאריי מחייך מאטלנטה לא מאמין שנס כזה קרה לו גם חתך חוזה מטורף וגם יקבל בחירת לוטרי השנה

    1. אם זה אמנם יקרה, לין מתאים לברוקלין כמו כפפה ליד. אבל מה בקשר לאסיק שלא מוכן להיות כינור שני להאווארד? פתאום יסכים להיות כינור שני לברוק לופז?

      1. ברוק לופז גמר את העונה אבל בלי קשר יש להם את אבאנס, פלאמלי וגארנט שמשחק סנטר הרבה דקות, לא נראה לי אמין. קודם שאסיק יחזור ויראה שהפציעה שלו לא חמורה לפני שמישהו יקח עליו סיכון

    2. באותה נשימה ובאותה ידיעה נאמר גם שהקרסוליים של וויליאמס גמורים והם מזריקים לו לשם "כמו לסוס מירוץ" רק כדי שיעמוד על הרגליים.
      אם ליוסטון יש טיפה שכל, ומורי לא טפש, הם לא יגעו בו עם מקל של חמישה מטר.
      אני מת לראות את שני הוויינרים הכי גדולים בליגה באותה קבוצה. סוף סוף נדע מה קורה כשמחברים שני רעלים

  2. כריס בוש תופעה.בכל קבוצה נורמלית פורוורד לוקח ריבאונד,משחק עם הגב לסל .משהו. אבל לא.הוא שוטינג גארד.לא קופץ לריבאונד.כלום.נאדה.מטריף אותי

  3. לברון הזה חתיכת אפס. מקבל מטרייה אוירית מהשופטים. מתחיל כל מהלך עם עבירה ביד הנגדית, זה בדיחה או מה?

      1. דבר נקי על רמבו !!!!
        לעומת קיימן הוא נראה כמו דוגמנית מסלול

        בלייק גריפין עושה צרכים ( הדוקטור ביקש את מומי לדבר יפה ) על הגבוהים של הלייקרס

  4. מיאמי במשחק אמצע עונה, בלי ווייד בטייה וצ'אלמרס.
    מנחם, זה משפט שנוצר כדי לפתוח דיווח על הפסד.
    זה בטח לא משחק שנועד להגיד משהו על מישהו.

  5. ליוינגסטון בהופעה אדירה. מיאמי שמה מולו שחקן חצי אישה חצי קוף כמו קול. ליוינגסטון אכל אותו בלי מלח.

  6. מייק דאנטוני מזכיר למומי מישהו
    מומי נזכר , הוא דומה לחביתוש וגם מאמן כמו דודלי

    טוב שנזכר לקחת טיים אאוט
    ההגנה של הלייקרס יותר חדירה ממישהי שעובדת בסאנסט בוליוורד

    1. וואלה צודק
      מומי ראה 40 שנה את הלייקרס
      בחיים הקליפרס לא שלשלו על הלייקרס כמו שקרה ברבע הראשון
      אם מומי היה מאמן הלייקרס היה שולח את כל השחקנים לשטיפת רכב אוטומט + פוליש ווקס אחרי הרבע הראשון

  7. מומי נשאר אחרון ?
    הקליפרס עשו צחוק מהלייקרס בחצי הראשון
    מה יהיה פרופסור ? בדרך להפסד 10 מ 11

    1. התייאשת מומי יא מומי?
      מיגל דה סרוונטס כתב את דון קישוט וסחתיין עליו רק בשביל זה. חוץ מזה הוא אמר עוד שני דברים שאולי יתחברו לך.
      כה אמר מיגל –
      במקום בו יש חיים קיימת תקווה
      הלייקרס גוססים אבל לא מתים. צבוט להם בפטמה תראה איך הם קופצים. ולכן יש תקווה.

      מיגל דה החכם אמר עוד דבר. הוא כתב "מי שאוהב אותך גורם לך לבכות".
      אתה קולט שהוא היה אוהד ניקס????

  8. יש לנו הגנה זוועתית אי אפשר לטאטא ולכסות את זה.

    43 נקודות ברבע ראשון. נכון יש המון פצועים כל השנה אבל הקבוצה מתחילת העונה היא מאחת ההגנות שסופגות הכי הרבה בליגה ברבע 1. זה הגנה שהיא טיפיקל הקבוצות של דאנטוני.
    אי אפשר אחר כך להדביק את הפער.

    במצב הזה נוצר משחק שהוא סוג של גארבייג' טיים מאמצע הרבע השני.
    יותר מדי כאלה היו לנו העונה. ואז כשיש גארבג' טיים מחצית שלמה אז אפשר קצת "לכבס את הסטט' ההגנתית" ואולי פה הסטט' שדדי הביא פעם על הרייטינג של ההגנה שלנו פר פוזישן.

      1. לא שהחזקתי יותר מדי מדאנטוני.

        התגובה הזאת היא יותר לאלה שטענו שהרייטינג של ההגנה שלנו הוא מהגבוהים בליגה פר פוזישן.

          1. מארשל זה אחד שיכול לפרוח אצל דאנטוני. הוא משחק יותר מדי מהר בפוזשנים(וגם זה סוג של טמטום בעיקר בחצי הראשון כשהיה צריך קצת להאט את הקצב כדי לעצור את המפולת), הגנה הוא לא צריך לעשות גם ככה אצל האיטלקי אבל כן לפנטאזי עד עכשיו הוא יהלום.

            לקחתי אותו לפני חודש ואז חתכתי אותו והשארתי את פארמר ואז פארמר נפצע ומאז רק הוא הPG.

  9. יש מצב שהלייקרס עם עוד היסטוריה שלילית.
    אני מסתכל כרגע על הסטטיסטיקה ומגלה שכל מי שעלה לפרקט נחסם היום לפחות פעם אחת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט