ג'וש סמית' לא פוגע

פורסם ב - 06. ינואר, 2014 ע"י ב - כללי, מאמרי NBA

בהפסד לממפיס, אתמול, ג'וש סמית' קלע 6 מ-17 מהשדה, כולל 0 מ-2 משלוש. בסה"כ 13 נקודות ב-35.3% מהשדה.
בשני המשחקים הקודמים סמית' קלע 2 מ-7 ו-6 מ-19 מהשדה. שניהם, אגב, הפסדים לוושינגטון וויזארדס.
אלה לא מקרים נדירים העונה. ג'וש סמית' לא קולע.

בדיחה גרועה

אפשר להתווכח אם ברנדון ג'נינגס הוא הבחירה הכי מתאימה לתפקיד הרכז; הוא מוסר 8.3 אסיסטים למשחק, ומשחק חזק כל דקה שהוא על המגרש. אנדרה דראמונד אולי יישאר הבטחה גדולה עם חורים במשחק שלו גם השנה, וזה בסדר עבור שחקן בן 20. כולם מסכימים ש-18.3 דקות למשחק זה בדיוק 18.3 דקות יותר מידי על המגרש עבר צ'ונסי בילופס. אבל מה שג'וש סמית' עושה זה פשוט בדיחה:

קירק גולדסברי, שהכין את האימג', כותב בקולו של סמית'י:

נמאס לי מכל אלה שאומרים שאני "לא פוגע". כי טכנית, חוץ מאייר-בול (air-ball) פה ושם, אני תמיד פוגע. פגעתי בטבעת אלפי פעמים. ואנשים יודעים את זה! אני חושב שהם מתכוונים לומר שאני לא פוגע במרכז הטבעת, כלומר לא קולע הרבה מהזריקות האלה. אבל אף אחד לא קולע את כל הזריקות שלו. ברצינות, אף אחד מעולם לא עשה זאת – אפילו לא רודי גיי, ומלא קבוצות שילמו לו משכורות.
הנה, שוב אני והרציונליזציה של כל דבר שזז. הבטחתי להפסיק עם זה, סליחה. עבורי, שנת 2014 תהיה שנת הגשמה עצמית. אני נוסע למדבר לריטריט, קצת בהקטי, ומדיטציה, בקטנה. אני לא דירק נוביצקי. אני לא למרקוס אולדרידג', אני לא ראשיד וואלאס. אני ג'וש סמית' מהדטרויט פיסטונס. אני הג'אמפ-שוטר הכי פחות מדויק בליגה… שוב! הבטחה שלי לשנה הראשונה היא זו: אני מבטיח לקלוע את כל הזריקות שלי מחוץ ל-2.5 מטרים שהחטאתי עד כה. החל מ-עכשיו. אין בעד מה, דטרויט!

האימג' של ג'וש סמית' לקוח מהבלוג המוקדש לדטרויט פיסטונס, Need4Sheed

בסקטבלוג גם בפייסבוק

Tags: ,

37 תגובות ל - “ג'וש סמית' לא פוגע”

  1. אדיר

    06. ינואר, 2014
    15:53

    סתם שחקן לא משו.

    Reply to this comment
  2. ולדי קוגן

    06. ינואר, 2014
    16:05

    דווקא היום מצאתי כתבה ששואלת אם לדטרויט עדיף להעביר את סמית ולהישאר עם מונרו ודראמונד
    מה שמצחיק זה שהם הציאו להעביר אותו תמורת חכו לזה:
    רודי גיי!!!!!
    איזה עולם מצחיק אם זה באמת קורה
    הנה הלינק:
    http://bleacherreport.com/articles/1907935-should-detroit-pistons-consider-trading-josh-smith-instead-of-greg-monroe

    Reply to this comment
    • דנסקי

      06. ינואר, 2014
      16:07

      שמעתי מישהו מציע לניקס להעביר את מטא וורלד פיס וקניון מרטין כדי לשפר את הקבוצה. חח! מי ייקח אותם?
      לדעתי אין קונים לג'וש סמית' בשלב הזה של החוזה שלו. אבל לך תדע… רודי גיי מצא בית בסקרמנטו…

      Reply to this comment
  3. דנסקי

    06. ינואר, 2014
    16:05

    לא כללתי את המידע הבא בפוסט, כי זה לא משנה. גם שחקן בשקל לא אמור להחטיא 74 אחוז מהזריקות שלו.
    קלע גרוע הוא קלע גרוע, לא משנה כמה משלמים לו. ומשלמים לו.
    ג'וש סמית' מרוויח 14 מליון דולר לשנה כדי להחטיא.

    Reply to this comment
  4. יניב

    06. ינואר, 2014
    16:10

    הוא אכן קלע גרע,העניין שהוא לא אמור להיות קלע זה כל הנקודה הוא אמור לשחק בפנים בתוך הצבע ולדאוג שרוב הזריקות שלו יהיו משם.
    בכלל בכל פעם שאריק רושם יומן על דטרויוט אני מגיב ואומר שאני לא רואה דרך שזה יעבוד,אין מצב כל אחד דורך על האצבעות של השני,הם חייבים טרייד או על מונרו או על סמית

    Reply to this comment
    • דנסקי

      06. ינואר, 2014
      16:17

      גם במקרה של טרייד שישאיר לסמית' מקום מתחת לסל, אין לדעת אם סמית' מוכן לשחק מתחת לסל ו/או שהמאמן מסכים איתך. הוא זורק 4 שלשות במשחק למען השם!

      Reply to this comment
  5. דדי

    06. ינואר, 2014
    16:13

    לא ממש הפתעה גדולה. במיוחד בקבוצה שאין לה קו אחורי יציב.

    Reply to this comment
  6. מנחם לס

    06. ינואר, 2014
    16:15

    מה שקרה עם ג'אש סמית' הוא הדבר המוזר ובלתי ניתן להסברה ביותר: באטלנטה הוא היה שחקן של 20 נק'+ ק-ב-ו-ע!!!
    בדטרויט הוא הפך סכיזופרני כמו כל הקבוצה. יום אסל, יום באסל. הרי היו לו כבר משחקים של 20+ ואפילו 30. ואז פתאום הוא נעלם.
    דבר מוזר ביותר, ופוסט חשוב ביותר על בעייה שאני לא מסוגל להבינה.

    Reply to this comment
  7. מנחם לס

    06. ינואר, 2014
    16:17

    ג'אש סמית' הוא לא קלעי רחוק גרוע. אני לא מסכים עם יניב. זה שמקומו תחת הסל זה עניין אחר, אבל אל תשכחו שהוא סמול פורוורד. מספר 3. סמול פורוורד בעצם הגדרת תפקידו הוא שחקן פנים-חוץ, תלוי במצב.

    Reply to this comment
    • יניב

      06. ינואר, 2014
      16:38

      זה נכון שבהגדרתו הוא סמול אבל הוא לא סמול "אמיתי" כמו לברון,ג'ורג' דוראנט ,עיקר הכוח שלו זה באתלטיות ובכוח שלו,וגם באטלנטה הוא זרק יותר מדי מרחוק,אם אני זוכר נכון הייתה עונה אחת שבה הוא הפסיק לזרוק כל כך הרבה מרחוק וכל הממוצע שלו קפץ,בכל מקרה מסכים עם דנסקי לדעתי הוא כבר מקרה אבוד מבחינת לשנות את המשחק שלו והוא לא יפסיק לזרוק מבחוץ כי זה מה שהוא,מה שכן הוא צריך לחבור למאמן שיידע להוריד את כמות הזריקות מבחוץ (אני לא אומר שהוא שחקן אבוד אלא פשוט שהוא כבר לא ישנה את המשחק שלו)

      Reply to this comment
      • דנסקי

        06. ינואר, 2014
        16:44

        יניב, ציינת את לברון ג'יימס, וזה נושא מעניין: האם הוא מספר 3 או מספר 4, סמול או פאוור פורוורד?
        דירק נוביצקי בזמנו "שינה" את תפקיד הפאוור עם הקליעה משלוש. ובהקשר של לברון מדברים על פוינט-פורוורד. בכל אופן, מישהו מדד את השימוש של לברון והוא לא מעט משחק בתפקיד ה-4 עבור מיאמי. מדד שהפפתיע אותי ציין 82% מהזמן (!) כמובן שבאטייה שומר על ה-4 של הקבוצה היריבה, ולברון בדרך כלל נח על שחקן יותר חלש כשי להפריע בהגנה כמו שחקן חופשי, לחטוף כדורים ולשגע את המשחק.
        אבל זה כבר נושא אחר. לג'וש סמי' אין כישורים של מספר 3 ביותר מבחינה אחת.

        Reply to this comment
        • יניב

          06. ינואר, 2014
          17:03

          לברון זה אכן סוגייה אחרת,מסכים איתך שהוא שינה את ההגדרה של שלוש והיום שלוש משחק גם ארבע אפילו עומרי כספי שלנו.בכלל לברון אם נשתמש באנלוגיה מהכדורגל הוא מה שנקרא שחקן חופשי שאין לו תפקיד מוגדר.הוא מספיק זריז(יחסית)לשמור על גארדים ומספיק חזק לשמור על סנטרים.ואני,אתה ודדי אומרים בגדול אותו דבר הוא לא יכול להיות סמול שזורק מבחוץ כמו שאמרת 4 זריקות לשלוש במשחק!!! ושוב אני אמור הטרייד לדטריוט היה לא טוב לשני הצדדים ודטריוט חייבים לקבל החלטה האם הם ממשיכים איתו ושולחים את מונרו לטובת גארד טוב או מעבירים אותו בטרייד

          Reply to this comment
  8. דנסקי

    06. ינואר, 2014
    16:32

    הוא לא סמול, מנחם.
    הוא פאוור.
    שישחק קצת כמו דיוויד ווסט, לא כמו ניקולה באטום.
    שיתפוס ריבאונד התקפה, שירוץ במתפרצות, שיקבל כדורים בפוסט.
    הוא לא יכול לקלוע מרחוק ולא יכול לשמור על מספרי 3 זריזים.
    הקבוצה ניסתה אותו בתפקיד הסמול וזו טעות לדעתי. והסטטיסטיקה מסכימה איתי..

    Reply to this comment
    • מנחם לס

      06. ינואר, 2014
      17:08

      כשהוא עולה בחמישייה עם גרג מונרו ודרמונד, אז מה הוא?

      Reply to this comment
      • דנסקי

        06. ינואר, 2014
        17:11

        הוא בעיה,
        קוץ בישבן,
        צ'ק שמן,
        וקלע גרוע.

        כן כן, הוא בתפקיד ה-3, אבל זה לא אומר שהוא טוב בזה!
        כמו שמייק בראון שם את לברון בתפקיד הסמול פורוורד בקליבלנד. או שבמשך שבוע יוסטום הציבה את האוורד לצד אסיק. או הנסיון של ניו אורלינס להפוך את טייריק אוואנס בתפקיד ה-3. טייריק וסמית' לא משחקים באותו תפקיד…

        Reply to this comment
  9. דדי

    06. ינואר, 2014
    16:41

    הוא שיחק לא מעט סמול פורוורד גם באטלנטה.
    זו לא הבעיה.

    הבעיה היא שכשאין לקבוצה שלו קו אחורי יציב יחסית כמו קורבר וטיג באטלנטה, אז הוא לוקח יותר זריקות רעות.
    ולאורך כל הקריירה הבעיה שלו תמיד היתה בחירת זריקות כי הוא פשוט קלעי לא טוב מבחוץ, אבל הוא היחיד שלא יודע את זה…
    (טוב – הוא ומנחם).

    Reply to this comment
  10. אריק

    06. ינואר, 2014
    19:47

    תודה על הפוסט הנהדר!

    האמת אני לא מכיר את ג'וש סמית יותר מידי. לא ראיתי המון משחקים שלו לפני שהגיע לדיטרויט. לפי ה"סטט ליין" שלו הייתי מבסוט – כמו שמנחם אמר – 20+ למשחק. גם העובדה שהוא ממלא את כל הקטגוריות ושחקן שעושה המון על המגרש נשמע כמו צירוף נהדר לקבוצה.

    האמת המספרים פחות חושבים גם אם היה קולע רק 10 אבל היה משחק טוב והפיסטונס היו מנצחים הייתי מבסוט. האמת גם הממוצע שלו כרגע 15 למשחק לא כזה נורא. אבל הוא משחק נורא ואיום!

    יש לו ניצוצות מדי פעם. כמו לכל הקבוצה אבל בגדול הוא לא משחק משחק שלם כמו כל הקבוצה. האם הוא אשם? לא יודע. האם הוא משחק גרוע – אין ספק!

    אולי אני צריך לאכול את הכובע ובאמת לראות שכל השילוב הזה לא עובד. אין ספק שהאכזבה הגדולה ביותר בפיסטונס זה ג'וש סמית!

    Reply to this comment
  11. אריק

    06. ינואר, 2014
    20:05

    שאלה – האם יש סטטיסטיקה של כמה ניצחונות/הפסדים יש לכל שחקן? כלומר עם שחקן השתתף בכל ה 82 משחקים של קבוצה בעונה יהיה לו את המאזן של הקבוצה, אבל אם הוא שיחק פחות אז בכמה משחקים הם ניצחו? אם כן איפה?

    Reply to this comment
  12. מוטוראי

    06. ינואר, 2014
    20:47

    סמית' מזעזע מבחוץ, אין ספק, אבל לפחות כשהוא לוקח את הזריקות שלו יש את דראמונד ו/או מונרו בצבע בשביל הטיפ-אין. כשלג'נינגס יש קריזה הוא פשוט זורק בלי להתחשב במצב על המגרש, וזה מוריד את הסיכוי לריבאונד התקפה, שהוא הלחם והחמאה של דראמונד.
    עד לפני זמן מה חשבתי שצריך לעשות טרייד על מונרו, אבל הוא משחק הרבה יותר טוב מסמית' ולא נכנס לבעיית עבירות קבועה כמו דראמונד.
    במצב הנוכחי בלי קו אחורי סביר (אין שום מספר 2 נורמלי, ויסלח לי KCP) ועם ספסל חלש (סינגלר רץ יפה, אבל חור בהגנה והשאר מגיעים משחק כן שלושה משחקים לא) דטרויט בדרך הבטוחה לעונה מבוזבזת לתפארת האגמים הגדולים.

    Reply to this comment
  13. ולדי קוגן

    06. ינואר, 2014
    22:35

    אם דטרויט ירצו להעביר את סמית תהיה לפחות קבוצה מטומטמת אחת שתיקח אותו…

    Reply to this comment
  14. דדי

    06. ינואר, 2014
    22:40

    הם צריכים לשלוח אותו לנטס עבור פול פירס, ולפנות לעצמם המון מקום בתקרת השכר כדי לצאת לקניות חדשות ויותר חכמות בקיץ…

    Reply to this comment
    • דנסקי

      06. ינואר, 2014
      22:55

      רעיון מעניין!
      פירס ממלא תפקיד שיכול לעזור לדטרויט.
      ואז נגלה אם הוא עדיין מסוגל לרוץ ולשחק כדורסל.

      Reply to this comment
    • doriso

      06. ינואר, 2014
      23:47

      הטרייד שאני חולם עליו זה ראש בראש עם איגי. הפיסטונס מקבלים סמול קלאסי שכל כך חסר וגולדן (שצריכה שינוי) מקבלת עזרה אמיתית לבוגוט שהיא צריכה יותר מאיגי, סמית' לא יצטרך לזרוק יותר משלוש ויקבל ים של לובים מקארי. כולם מרוצים

      Reply to this comment
      • דדי

        07. ינואר, 2014
        00:21

        גולדן סטייט היא הקבוצה החמה בליגה.
        לא ממש זועק "שינוי"…

        Reply to this comment
        • doriso

          07. ינואר, 2014
          00:26

          ששש… למה אתה מגלה?

          Reply to this comment
          • דדי

            07. ינואר, 2014
            00:27

            סליחה. הקלדתי בלי לחשוב קודם.

            רגע, על מה הייתי אמור לחשוב ?

      • דנסקי

        07. ינואר, 2014
        08:54

        סמית' (מתחת לסל) באותה קבוצה עם דיוויד לי (שהוא גם ככה בעייתי, כמה שהוא נפלא, לדעתי) לא יסתדרו. איגי גמיש יותר ויכול להוביל כדור לצד סטפן קארי.
        טרייד לא מוצלח.

        Reply to this comment
  15. מיכאל

    06. ינואר, 2014
    23:43

    חשבתי שכבר יודעים שהתשובה היא לא.

    Reply to this comment
  16. איל רדושקוביץ

    07. ינואר, 2014
    00:01

    איך הוא נחשב בתור מגן?

    Reply to this comment
    • דנסקי

      07. ינואר, 2014
      08:57

      הוא נחשב מגן טוב
      במיוחד חוסם זריקות טוב
      האתלטיות שלו היא החוזק שלו, אבל הוא כבר בעונה העשירית בליגה, נדמה לי, ולא נהיה צעיר…
      מה גם שלצד מונרו ודראמונד הוא צריך לשמור על שחקנים נמוכים וזריזים ממנו.

      (והנה בעיה – אין סטטיסטיקות או מדדים להגנה! רק התקפה.)

      Reply to this comment
  17. kd35

    07. ינואר, 2014
    01:56

    הטרייד הנכון לדטרויט מונרו וילננובה וסטאקי תמורת כרמלו , ככה מלו ישחק ב3 וגוש ב4 ויתחלפו כל הזמן , לפי דעתי לדטרויט באמת יש פוטנציאל להפוך לקבוצה מצוינת וויש כאן החלטות מאוד חשובות לקבל , אף אחד לא אמר מילה על הפספוס שלהם בדרפט שלא לקחו את ברק בבחירה ה8 , במקומו לקחו את פופ , הייתי בטוח שיקחו אותו להיות לרכז העתיד שלהם למרות שאני חושב שגנקיס לא רע כל כך השכר שלו דיי שווה , דטרויט הייתה צריכה לבחור את ברק והלחתים את איגודלה אז באמת הם היו על הגל… נראה מה יחליט דומארס על מי להמר טרייד על סמית או מונרו או אולי להשאיר את כולם ולהחתים את מונרו(שלפי דעתי אוברייטד ) ..

    Reply to this comment
    • k_700

      07. ינואר, 2014
      03:34

      ברק זו השקעה לעתיד אולי משהו כמו 4-5 שנים קדימה.

      לשלם לג'נינגס וג'וש את המשכורות האלה כשלידם מונרו ודארמונד זה להצהיר שאתה מתכנן משהו כאן ועכשיו או גג ב-3-2 הקרובות וכשיש להם גמישות עוד מבחינת טריידים(וילנואבקה, סטאקי, סמית'/מונרוׂ).

      לא חושב שזה נכון בכלל לשים חבורה כזאת ליד PG רוקי וצעיר ולקוות שיקרה משהו. מה גם שג'נינגס כרגע יותר טוב.

      זה כאב ראש את מי מהשניים ל"הטריד".
      אני לא רואה את מלו מוותר על חיים בניו יורק או "לוס אנג'לס"(שעל הנייר יש לו האופציה להגיע לשתי הלוס אנג'לסיות) בשביל דטרויט.

      למרות שזה נראה סקסי מה שאתה מציע על הנייר.

      Reply to this comment
      • k_700

        07. ינואר, 2014
        03:36

        אגב אני יודע בוודאות שעד שבוע לפני הדראפט הם ממש בנו על אולאדיפו ואת האמת פופ אולי זו הגירסה הצנועה יותר שלו(בחור עם מוטת ידיים ארוכות, הגנתי, נותן אנרגיה).

        הקטע שהמניות של אולאדיפו זינקו לשמיים יומיים לפני הדראפט(ביחד עם החבר השני שלו לאינדיאנה) ואז אתה צריך לשלוף תוכנית מגירה.

        Reply to this comment
  18. מוש השור

    07. ינואר, 2014
    02:09

    או שאפשר להכפיל לו את המשכורת ולשלוח לניקס..

    Reply to this comment
  19. ad23

    07. ינואר, 2014
    10:52

    לבנות תוך שנה קבוצה על שחקן שנה שנייה זה טעות ובזבוז משאבים… תסכימו איתי שלדרמונד יקח עוד שנה שנתיים לממש את הפוטנציאל שלו אז למה לבזבז כסף והחתים שחקנים לא מתאימים העיקר להגיע לפליאווף כאן ועכשיו ראו מקרה לברון בקליבלנד ודיוויס בניו אורלנס… לברון בקליבלנד החתימו סביבו סתם שחקנים מי שהיה פנוי בשוק העיקר להתחזק ישר לארי יוז אילגקווקס … אותו דבר דיווס וניו אורלנס העונה במקום להשאיר את נואל מהדרפט ולתת לדיוויס עוד שנה חהתחזק ולהשיג עוד בחירת דרפט גבווה החתימו את טייריק ןהביאו את הולדיי שבוא נהיה כנים שתיהם שחקנים בינוניים לעמדה שליהם .. הולדי רכז טוב וזהו כיום בליגה יש קרוב ל10 -15'רכזים טובים ממנו אותו דבר לגבי אוונס … רוב ההנהלות שח הקבוצות בליגה פשוט גרועות…. לפי דעתי מלו בדטרויט יכול להיות שילוב נדיר יש מספיק שחקנים שיעשו הגנה ויחפו על חוסר ההגנה שלו והוא יתן להם את התפוקה ההתקפית שלו שזה מה שחסר להם כיום .. תוסייפו להם עוד קלעי ל3 ולפי דעתי הם קונטנדרית העונה

    Reply to this comment
  20. יניב

    07. ינואר, 2014
    11:07

    האמת שאם דומארס מביא בטרייד את מלו אז עוד לפני בכלל אם זה טוב או לא טוב לדטריוט זה סגירת מעגל על אחת הבחירות ההזויות שהיו שדומארס בחר את מילציץ' במקום את מלו

    Reply to this comment

הגיבו