מעורב אמריקאי: ארמסטרונג, לארי בראון, בייסבול

USADA על לאנס ארמסטרונג: "אשם מעל כל ספק"

האנטי דופינג אג'קנסי האמריקאי (הארגון למלחמה בסמים) יצא עם AVALANCHE (מפולת שלג) של הוכחות – כרך של מעל 1,000 דפים של עדויות בשבועה של 26 איש – מהם 15 רוכבי אופניים, יריביו וחבריו של ארמסטרונג לתחרויות רכיבה – על שימושי חומרים בלתי כשרים ואסורים בשנות מרוציו עם ה-US POSTAL TEAM. ביניהם 11 מחבריו לקבוצה שהודו שגם הם CHEATED – שיקרו והעלימו שימושים בחומרים כימיים אסורים – כששם אחד מזדקר מעל כולם: ג'ורג' הינקאפי.

ארמסטרונג מחשיב את ג'ורג' הינקאפי כאחד מחבריו הטובים ביותר. הוא פעם הגדירו כ-"MY BEST BRO IN THE PELOTON!". הינקאפי העיד בשבועה שהוא וארמסטרונג החלו ב-DOPING כבר ב-1995 כדי להיות "תחרותיים בספורט בו דופינג היה מנהג הכלל. אני לא מכיר אחד שלא השתמש!". הוא סיים באומרו שהוא "עדיין גאה שהיה חברו לקבוצה, ושהתחרה עם לאנס בכל התחרויות הגדולות".

ה-USADA יצא בהצהרה שהפעם ההוכחות הן "OVERWHELMING" וללא ספק. הוועדה טוענת ש-"לאנס לא היה סתם משתתף פסיבי אלא היה מנהיג שהכריח את חבריו לקבוצה להשתתף בדופינג". לפי הוועידה, קבוצת הפוסטאל היתה המקצוענית, והמתוחכמת מכולן בשימוש, והעלמה, בחומרים אסורים, ושהשימוש בהם היה מאורגן ומסודר מא' עד ת'!".

עורך דינו של ארמסטרונג יצא בהצהרה שזאת שוב "קטילה חד צדדית מצד קנאים ועדי שקר שקיבלו הטבות כספיות גדולות עבור עדותם". לאנס ביקש שהוועדה תמסור לו את כל שמות העדים, בעיקר רוכבי האופניים. הוועדה לא חייבת למסור לו דבר. כל כרכי העדות מועברים היום ל-INTERNATIONAL CYCLING UNION ווועדת האנטי דופינג העולמית. ללאנס ישנם 21 יום לערער על הממצאים.

יכול מאד להיות שזה סופו של לאנס ארמסטרונג כגיבור רכיבת אופניים.

לארי בראון חוזר לקולג' בסקטבול

כשאתה בן 72, והיית בכדורסל כשחקן ומאמן בכל הרמות משך 60 שנה, אתה יודע כדורסל טוב מה הוא. וכשהוא משוחק גרוע אתה מכנה אותו "UGLY AS HELL". זהו לארי בראון היהודי, שחקן המכבייה בשנות ה-50 ואח"כ שחקן נבחרת ארה"ב, ABA, ומאמן בכל הרמות שזכה בתואר אלוף ב-NCAA (קנזס) וה-NBA (דטרויט) כמאמן, שאימן ופרש, אימן ופרש, אימן והחליף קבוצה, ועוד קבוצה, וחזרה מה-NBA ל-NCAA, ומה-NCAA ל-NBA, ואז פרישה "סופית", והיום הוא המאמן החדש של SMU.

זה המאמן שאימן את רג'י מילר, את דוויד ת'ומפסון, ומצא דרכים מוזרות ומשונות לחיות בשלום עם אלן אייברסון. משך כל הזמן שפרש הוא לא היה מסוגל לשבת בשקט בבית. מאחר ולא היתה לו קבוצה, הוא רכב על אופניו יום-יום חצי שעה לג'ים קטן לאמן ילדים בני 12. העיקר להיות היכן שנמצא האקשיון, היכן שיש הופס. הבנאדם הוא בסקהוליק מהשורה הראשונה. אולי הוא אפילו המציא בסקהוליק.. "זה מה שהוא חייב לעשות", הגיב מאמן קנטקי ג'ון קליפרי, המחשיב את לארי בראון כמורו ורבו. "הוא יאמן קבוצת תיכון. הוא יאמן חטיבת ביניים. הוא מאמן והוא חייב לאמן, או שהוא לא יימצא מנוחה ורגיעה בכל התעסקות אחרת. זה מה שהוא: מאמן כדורסל!

דני מנינג שהיה אול אמריקן תחת לארי באוניברסיטת קנזס (וכמובן שבראון גם אימן את UCLA!) שהיה שחקן הציר (לא פיבוט!) בנצחון האליפות של ה-NCAA והיום הוא מאמן טולסה הגיב: "הוא מורה. הוא לא ימצא אושר אלא אם כן ילמד כדורסל!". אז ביום ששי הוא ילבש את הטריינינג שלו ויתחיל לאמן ב-SMU את המוסטנגס שלא ביקרו בטורניר ה-NCAA מאז 1993. כמה זמן הוא יישאר שם? ממוצע שהייתו בקבוצה – ותהיה זו מכללה או פילדלפיה סיקסרס – הוא 3.1 שנים. אחרי 3 שנים משהו מתחיל לבעור לו בתחת. או שנימאס לו, או שנימאס להם ממנו. כי כשלונות לא חסרו לו, ואולי הכשלון הגדול ביותר היה הפיאסקו עם הניקס. גם עם נבחרת ארה"ב הוא ניכשל בגדול כמאמן.

SMU – אוניברסיטה פרטית שמומחיותה הוא פוטבול – החליטה להצטרף לביג-איסט, להשקיע 47 מיליון בשיפור ה-'מודי קולוסיאום' שלהם, ולהביא "BIG TIME COACH". וביג- טיים קוץ' הם הצליחו להביא. כמה זמן יישאר שם? הוא בן 72 ולא נשאר הרבה זמן. גם האוניברסיטה וגם לארי לא מוכנים לגלות את אורך החוזה.

לארי אמר הבוקר לספורטסנטר שהג'וב החדש הוא לא כדי לחזור לאורות הבמה. החזרה לאימון היתה רק "הדרך להפסיק עם כאבי הראש, נדודי השינה, קלקולי קיבה, ועלייה ברמת הסוכר" בדמו. "הרופא שלי אמר לי שהמחלה היחידה שלי נקראית 'NO BASKETBALL', ואם אחזור לאמן, אוכל לזרוק את כל התרופות. זה בדיוק מה שקורה איתי. אני כבר מרגיש שהישלתי 15 שנה מגילי. אני בן 72 פור גאד סייק. היו 14 נשיאי ארה"ב מבוגרים ממני. אז מה, אני זקן מדי ללמד "X" ו-"Y"? חוץ מזה שאני מסתדר יותר טוב עם ילדים בני 20 מאשר עם זקנים בני 80 ב-VILLAGE בו אני גר!".

באליפות האחרונה של קנזס הוא הגיע כאורח הקבוצה אך לא היה מסוגל לעזוב את הספסל. הוא היה מין אסיסטנט קוץ' בלי לאמן. רק לקפוץ מהספסל כמטורף. אסור היה לו לשוחח עם השחקנים, וכמאמן הוא ידע זאת. אך שפת הגוף שלו הספיקה: הוא אימן בלי שהוא ידע שהוא מאמן. בעונה שעברה הוא היה בכל אימוני אוניברסיטת וילנובה. סתם להיות היכן שמלמדים כדורסל והיכן שהכדור מקפץ. הבנאדם לא מסוגל לחיות בלי הדבר הזה. "היו לי את השנתיים הגרועות בחיי. הלכתי לפסיכולוג. אחרי 2 SESSIONS הוא זרק אותי וציווה שלא אחזור: "GO FIND YOUTRSELF A TEAM", היתה המסקנה היחידה של שעתיים דיבורים. מאמן הכושר של SMU איתו עובד בראון כבר כמה שבועות אמר בפשטות: "הוא לא יכול לא לאמן. זה החמצן שבדמו. הוא לא יהיה מסוגל לחיות הרבה שנים ללא כדורסל!".

אבל הדבר האחרון שלארי בראון הוא, זה טיפש. הוא יודע שעם כל הנסיון שלו, הדבר החשוב ביותר בקולג' בסקטבול זה RECRUITING. זה יתחיל רק לקראת העונה הבאה. הפעם הוא ירש 10 שחקנים על מילגות, וזה מה יש לו. "מה אני יכול לעשות?", הוא אמר כמעט בעיניים דומעות לספורטסנטר. "כדורסל הוא ההתמכרות שלי. אבל למזלי הוא גם הרפואה שלי!".


\

MLB PLAYOFFS

נשיונל ליג

*****הג'איינטס הישוו את המצב ל-2-2 נגד הרדס:: הג'איינטס עצמם לא מבינים את הפיכת עורם משחקנים הנראים כשיכורים מוכי גורל, לווינרים שחזרו לחיים. הם ניצחו אתמול את ה-'רדס' מסינסינטי 8-3, בסינסינטי, והכריחו משחק חמישי אחרון, קובע, היום ב-2 אחה"צ זמן מזרח ארה"ב. אתמול קשה היה להאמין שזאת אותה קבוצה שהצליחה לחבוט בהצלחה 3 פעמים ס"ה והשיגה RUN אחד ב-18 אינינגס. זה משהו כמו 18% קליעה בכדורסל בשני משחקים רצופים. צאנג'ל פגן ופבלו סנדובל היו גבורי הנצחון כשפגן חבט הום ראן בפעם הראשונה AT BAT, וסנדובל היה 3 מ-4, עם הומר שהביא שניים הביתה.

*****הנשיונלס מפגרים 2-1 נגד הקרדינלס<: סטפן סטרסבורג היה הראשון לצאת מהקלאב האוז של הוושינגטון נשיונלס אחרי ההפסד 8-0 לקרדינלס של סיינט לואיס. רוס דטוויילר לא היה הרבה מאחוריו. שני הפיצ'רים סרבו לדבר. דטוויילר הוא הפיצ'ר המחליף את סטרסבורג בהחלטה הקונטרוברסית לא לשתפו בגלל חשש למרפקו שעבר ניתוח מסובך והרופאים ציוו עליו מנוחה מחלטת לפני סיום העונה. הוא יהיה הפיצ'ר היום ב-5 אחה"צ זמן מזרח ארה"ב. איזו דרמה! משחק של ELIMINATION. סטרסבורג - אחד מהפיצ'רים הגדולים בליגה העונה היה יכול לזרוק היום, אבלך הוא יישב לחזות בחברו עושה את העבודה שהיתה צריכה להיות שלו. אם הקרדינלס תנצח ותישלח את הנשיונלס לשחק גולף, "ההחלטה" תהפוך לנושא לספרים, סרטים, ואגדות. *****היאנקיס מובילים 1-2 נגד בולטימור: כל מה שיכול היה המרוויחן הגדול בכל הבייסבול, והשחקן הקבוצתי המרוויחן מס' אחת בכל עולם הספורט – א-רוד, אלכס רודריגז – לעשות, היה לשבת ולחזטת. אחרי שלושה משחקי זוועה בה הוא חובט פחות מ-100. (1 מ-12), המנג'ר של היאנקיס ג'ו ג'יררדי ראה מספיק, ובאינינג ה-9, כשהיאנקיס מפגרים 2-1 עם סכנת מוות להפסיד ולפגר 2-1 במשחקים, הוא קארא בשמו של ראול איבנז הקרח המבוגר, לקחת את מקומו של א-רוד כחובט. היתה זו אחת ההחלטות האמיצות ממנג'ר בתולדות המשחק. "ידעתי שהייתי צריך לענות על הרבה שאלות אם זה לא היה עובד", אמר ג'יררדי כשזה ניגמר. אולי אפילו השאלות היו נשאלות כשהוא כבר באזרחי, במשרד המובטלים. אבל זה עבד. הוא הושיב את א-רוד עם משכורתו של 29 מיליון ומשרד פרטי ביאנקי סטדיום, ושכח שהבנאדם חבט 647 הום ראנס בקריירה, וקרא לאיבנז. הום ראן! שוויון 2-2. אקסטרה אינינגס. שוב איבנז. הפעם WALK OFF HOMM RUN (הום ראן שמסיים משחק ולכן אפשר ללכת את כל הבסיסים להנאה, מה שלא קורה!), ונצחון ליאנקיס. כמו מכבי ת"א, הם מוצאים את הדרך לנצחון ומרימים אצבע אמצעית לכל השונאים, כי כל עולם הבייסבול שונא אותם, מלבד חובבי היאנקיס, ועבדכם הנאמן הוא אחד הגדולים שבהם! המשחק הבא הערב ב-7 ביאנקי סטדיום.

*****אוקלנד בהפתעה אדירה הישוותה ל-2-2 נגד הטייגרס מדטרויט: כשהם מפגרים בשני ראנס ושלושה OUTS מסיום העונה, ה-A'S עשו את הסיום הכי מג'יקל בתולדותיהם כשסת' סמית' חבט כדור שעשה שני ראנס נגד הקלוזר (הפיצ'ר הסוגר) חוזה ולוורדה – אחד הטובים בביזנס – באינינג ה-9, ואז סינגל (עם 2 שרופים) של קוקו קריספ נתן לאוקלנד A'S נצחון אדיר, 4-3, ושוויון 2-2 במשחקים נגד דטרויט. ועכשיו אוקלנד הם רק משחק אחד מנצחון בסידרה, אבל כדי לעשות זאת הם יצטרכו לגבור על הפיצ'ר הטוב ביותר בבייסבול, ג'סטין וורלנדר, ה-CY YOUNG WINNER מדטרויט

RAUL IBENEZ WINNING HOME RUN

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. לאנס ארמסטורנג-הסיפור שלו היה אחד האלה שהכי אהבתי בספורט, אבל עכשיו מבחינתי הוא עוד מסומם.
    לארי בראון-מאמן גדול. אני מקווה בשבילו שיצליח בכדורסל המכללות.
    MLB-גו אייז!

  2. סורי. SMU. תקנתי (אבל פעם אחת לפחות אחרי ה-SNU כתבתי SMU – סאות'רן מתודיסט יוניברסיטי. מייג'ור יוניברסיטי!

  3. באתר ה-NBA מופיע הסמל של מכבי חיפה.
    פשוט מזוויע את האתר (אין לי בכלל משהו נגד חיפה,הם אחלה קבוצה אבל יש להם סמל מכוער, לדעתי).

  4. כחולה (לשעבר – Hopefully) ארמסטרונג היווה הערצה בשבילי וקראתי 2 ספרים על התמודדותו והצלחותיו.
    למרות זאת , היה אוקסימורון בין קנאותו להצלחה האישית ובצדה השאיפה להבאה למודעות של מחלת הסרטן.
    ובכל זאת ההתרשמות מארמסטרונג באופן אישי לא היתה טובה מבחינתי ותמיד היה לי משהו נגד דורסנותו.

  5. לאנס ארמסטרונג – הוא נוכל הספורט הגדול בהיסטוריה!

    העובדה שנחשף רק עכשיו אחרי שכבר סיים את חוזי הפרסום, אחרי שמכר במליוני עותקים 2 ביוגרפיות ואחרי שקיבל את כספי הפרסים מעמידה אותו במקום אחר לגמרי מכל נוכל אחר.

    כיוון שקראתי את האוטוביוגרפיה הראשונה שלו בוא הוא מתעסק כל הפרק האחרון ב"האשמות השקריות" של השימוש בממריצים, אני מרגיש שהוא שיקר לי באופן אישי.

    העברתי את הספרים שלו למדף המדע הבדיוני..

    אגב שאלה לקוראים:
    עכשיו שיפסלו את הזכייה שלו ב 2005 בטור, מי הולך לקבל את המקום הראשון?

  6. Why you say everybody?
    I know a few that struggle the next day they went on the attack
    While lance and his team were fresh as a daizy with the help of boost blood cell

    So the two did not compete the same event.
    One was playing by the roll and loose while the other cheet andwin.

    Also American hero lance wrote his own biography and LIE to all of us declare he is clean. Taking the prize money taking the

    Sponsorship deal taking the glory while lieing to his teeth..

    Sorry about English response my pc just explode…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט