חם מהתנור: הקאבלירס השעו את ביינום/רועי ויינברג

ה-28.12.13, 18:48 בערב:

אנדרו ביינום, קליבלנד קאבלירס
ביינום. בדרך החוצה מקליבלנד.

הקאבלירס השעו את אנדרו ביינום

 

דווח שהקאבלירס השעו את אנדרו ביינום, עקב התנהגות בלתי הולמת של השחקן, עד להודעה חדשה. מקור בליגה אמר שהקאבלירס יחפשו באגרסיביות טרייד על הסנטר. במידה וקליבלנד תחתוך אותו עד לשביעי בינואר, הם יאלצו לשלם לו רק 6 מיליון דולר, מתוך 24 המיליון שנמצאים בחוזהו. לא פורט מידע על ההשעייה של האול-סטאר לשעבר, מלבד זאת שהיא באה לידי ביטוי ביום שישי. ביינום עצמו אמר מספר פעמים שקשה לו מנטלית ללמוד לחזור לשחק עם פחות ניידות וכאבים בברכיו.

 

עקב חוזהו הנוח של ביינום, וזה שהוא הראה שהוא יכול לשחק (8.4 נקודות עם 5.3 ריבאונדים ו-42% מהשדה, ב-20 דקות), קרוב לודאי שיהיו הרבה קבוצות שיהיו מעוניינות בשחקן. ייתכן וההוקס, אשר צריכה סנטר בהעדרו של אל הורפורד, תנסה להשיג את ביינום.

***

ה-28.12.13, 09:53 בבוקר:

ראסל ווסטרברוק נפצע, יחזור רק אחרי האול-סטאר

ראסל ווסטרברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר.
יפספס 27 משחקים לפחות. ראסל ווסטרברוק.

מכה נוספת לאוקלהומה: אחרי שפספס חלק גדול מתחילת העונה, ווסטרברוק נותח שוב בברך, בפעם השלישית מאז אפריל. כאשר הגארד נפצע באפריל, נאמר באוקלהומה סיטי שהוא יחזור לאחר 4 עד 6 שבועות בתוך העונה. הוא חזר לאחר 2 משחקים בלבד. בפציעתו הראשונה, הוא קרע את המניסקוס, ועקב כך נותח. בפעם השנייה הוא היה צריך להסיר תפר רופף בברך (מה שקרה בגלל הניתוח הקודם), מה שהוביל לעוד ניתוח.

"ראסל שיחק ללא כאבים, אך סבל מנפיחות מוגברת בברך", אמר מנג'ר אוקלהומה, סם פרסטי. "לאחר התייעצות עם המנתח שלו בלוס אנג'לס, נוצרה תוכנית להקל על הנפיחות, שכללה סדרת בדיקות MRI מתוכננות. ב-MRI האחרון נראה חשש לדאגה, שלא היה קיים בעבר או ניתן לגילוי בבדיקות הקודמות. הרופא המייעץ קבע כי ניתוח ארתרוסוקופי בברכו של ווסטרברוק יטפל בנפיחות, ובבעיה זו. אנחנו יודעים שמוסר העבודה של ראסל והמחויבות שלו יעזרו לו לחזור לרמת המשחק שכולנו מעריכים".

ווסטרברוק צפוי לחזור רק לאחר האול-סטאר, ב-15 לפברואר. זה אומר שהוא יעדר מ-27 משחקים לפחות של אוקלהומה סיטי. מי שהחליף אותו בחמישייה במשחק אוקלהומה הערב נגד שרלוט, וצפוי לפתוח בזמן שווסטרברוק פצוע, הוא רג'י ג'קסון, השחקן השישי של הת'אנדר.

***

אל הורפורד גמר את העונה

בשורות רעות להוקס, שגילו בבדיקת MRI שהסנטר המצטיין שלהם, אל הורופורד, גמר את העונה-שריר בצד ימין של חזהו נקרע לחלוטין. הוא בחוץ לזמן בלתי מוגבל. השחקן דיבר על הפציעה בטוויטר:

 

לא ברור איך ההוקס יתאימו את עצמם למצב החדש, ללא הורפורד, אחד מ-6 השחקנים היחידים שמובילים קבוצתם בנקודות (18.6) וריבאונדים (8.4) למשחק. האחרים-לברון ג'יימס, קווין לאב, כרמלו אנטוני, לה מרקוס אולדריג' ודה מרקוס קאזינס. קרוב לודאי שפרו אנטיץ', שפתח על חשבון הורפורד, יפתח באטלנטה עד שהורפורד יחזור. ההוקס לא מחפשת סנטר אחר, נכון לעכשיו.

***

בראדלי ביל נפצע

עוד פציעה של שחקן משמעותי-בראדלי ביל, מוושינגטון וויזארדס, נפצע במהלך משחקם של הוויזארדס נגד הטימברוולבס. הוא נפצע ברגלו השמאלית לאחר התנגשות עם לוק ריצ'רד מבאה א מוטה, והיה צריך עזרה מחברי קבוצתו כדי לרדת לחדר ההלבשה. הוא יעבור בדיקות MRI היום, ואז ידע חומרת הפציעה.

בהנחה שביל יעדר תקופה ממושכת, קרוב לודאי שמרטל וובסטר יחליפו בחמישייה. נפרסם יותר מידע על פציעתו, ברגע שיהיה מידע זמין.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. לצערי הרב מאד (כי אני רוצה בהצלחת אוקלהומה), הפציעות של ווסטברוק הן בלתי נמנעות והן תוצאה של:
    – סגנון המשחק הפרוע שלו, שאינו משתנה. כניסות מפלצתיות המסתיימות בנפילה כלשהי.
    – עומס אדיר על הברכיים בהטעיות שלו (בדומה לרוז).

    לכן יקשה עליו מאד לסחוב קבוצה עונה שלמה.
    כמה ניתוחים בנאדם יכול לעבור בגיל כל כך צעיר. כל ניתוח מכיל סיכון מסוים.

    מקווה שאתבדה

    1. אם ווסטרברוק היה מחכה 4 עד 6 שבועות, והיה חוזר שהוא בריא ב-110% במקום ב-70-80%, קרוב לודאי שלא היה נפצע. הוא עשה טעות שחזר רק אחרי 2 משחקים, והוא משלם על זה בענק עכשיו. הת'אנדר היו מעדיפים פתיחת עונה חלשה ואמצע עונה חזק, מאשר ההפך, מה שקרוב לודאי שיקרה ללא ווסטרברוק.

      1. על סמך מה אתה אומר את זה?
        הנה רוז חיכה איזה עשור ועדיין נפצע אחרי שחזר.

        הפקטור הכי חשוב בכל עונה הוא הפציעות של שחקני מפתח וזה נורא.

  2. עומס המשחקים פשוט גובה את המחיר שלו.. דרך אגב גיליתי את האתר הזה רק לפני כמה ימים, פשוט תענוג צרוף (אישתי לא חושבת כמוני 😉

  3. בהנחה שלא יקצרו את מספר המשחקים בעונה
    הפתרון הוא הורדת העומס
    בעונת 2011-2 שיחקו חודשים פחות בשל השביתה ,אך 66 !!! משחקים. מי היה הגאון שחישב זאת ??
    בנוסף בסוף השנה היו משחקים אולימפים.
    עומס מוגבר על השחקנים שגם בפרי סיזן טסים ברחבי הגלובוס לחורים ברחבי הגלובוס , כל זאת עבור מכירת חולצה נוספת ……
    פתרון : משבץ שהוא גם רופא , השיבוץ בשנים האחרונות אידיוטי ולא הגיוני. משחקי בק טו בק , מסעות מזרח – מערב וכו '
    הארכת הליגה ב 3 שבועות ( להתחיל ב 15 לאוקטובר ) , לסיים בסוף אפריל , עשויה להוריד מן העומס ולהוסיף ימי מנוחה .

  4. פחות משחקים זה פחות צופים, פחות חסויות, פחות תשלומים על שכירות של מבנים. משכורות יותר נמוכות לשחקנים ולכל מי שמועסק ע"י הקבוצות. כל המבנה הכלכלי של הליגה יצטרך לעבור התאמה.
    לא נראה לי שלבעלי הקבוצות יש אינטרס. צריך לזכור שמדובר בספורט מקצועני והמשמעות היא שהערך הכלכלי שווה לערך הספורטיבי אם לא יותר (אלא אם אתה מנהל בסגנון התאבדות כמו בלייקרס)

  5. גם הנפיחות בברך של ווסטברוק וגם הפציעה של הורפורד אינן
    קשורות לעומס משחקים. הן הרי קרו אחרי 30 משחקים ולא 82.
    לפני כמה שנים היה מאמר בניו אינגלנד ג'ורנל אוף מדיסין (היקרתי בעולם בענייני רפואה) שכלל מחקר ארוך עם הקביעה ש-90 וכמה אחוזים (אני לא זוכר את המספר המדוייק) מהפציעות אין להן כל קשר לעומס, אלא למקרה ספציפי של IMPACT או תנועה OUT OR RANGE.
    כמובן שככל שתשחק יותר משחקים הסכוי שתיפצע גדל. אבל גם ככל שתטוס יותר, או ככל שתינהג יותר, הסכוי לתאונה גדל.
    גם טוני רומו הקוורטרבק של הקאובויס סיים את העונה בגלל פציעה שאין לה כל קשר למספר המשחקים ששיחק, אלא היה זה IMPACT אחד ויחיד.
    ספורט מקצועני הוא אחד משיאי המאמץ הגופני ופציעות תמיד תהיינה. זה חלק מהעסק. לכן ישנם 15 שחקנים בקבוצה.
    אבל נכון שצורת משחקו של ווסטברוק מגדילה את סכוייי הפציעה שלו בגלל המעופים שלו, והצ'אנסים שהוא לוקח.
    מצד שני תראו את לברון: כמעט אף פעם לא ניפצע. זה עניין שקשה להסבירו כי אין דבר כזה "נוטה" או "לא נוטה" לפציעות. זאת סתם סמנטיקה, אם כי ברור שאחד שכבר ניפצע בברך, ברכו יותר נוטה לפורענויות.
    כנראה שהשורה התחתונה היא מזל, וחוסר מזל.

      1. באיזה שיטה אני מצדד?
        כל מה שכתבתי הוא שאין הוכחה שמספר הפציעות מתרבה עם ריבוי המשחקים מעל ומעבר הקורלציה בין "מספר דקות" ל-"פציעות". במילים אחרות, ב-600 וכמה המשחקים הראשונים של העונה אין יותר תציעות מאשר ב-600 המשחקים של חצי העונה השני.

    1. אני ממש לא מבין למה מנחם אתה כל כך מצדד בשיטה הקיימת.

      יש הרבה דברים טובים בליגת הנבא ויש מעט דברים שלא.

      כמה דברים שלדעתי רעים ואתה מתכחש אליהם :

      שיטת הלוטרי כמו שהיא , כמות הפציעות המטורפת והליגה הארוכה ודחוסה מידי.

  6. מעניין.
    אני מתפלא שהפיצוץ הגיע רק עכשיו.
    אני שמח בשביל ורז'או שיותר מהוכיח את עצמו ויחזור כעת לחמישייה.

    ביינום? לדעתי הלייקרס חייבים לפעול בעניין.
    הם צריכים לתת את מי שצריך עבורו, להשאיר את פארמר וגאסול, ולמצוא את הדרך להחזיר את לאמאר אודום על כל בעיותיו, סשה וויצ'יץ, וכמו כן את שאנון בראון שמשום מה עוד לא מצא קבוצה.
    אליפות בטח שזה לא יביא, אבל לפחות הקהל יחזור לאהוב את הקבוצה שלו.

  7. חבל ההצלה של מיאמי.

    רק שמנחם יזכור שאין לזה שום קשר להערכות שלו לגבי הקבוצה וגרג אודן (שהדהים את כל הג'נרל מנג'רס שראו אותו מתאמן לפני שבחר קבוצה – בזה שהוא הטביע כזור לכם…) לפני העונה.

    1. חחחחחחח. דדי אודן יחזור רק בפליאוף מול אינדיאנה משלק 7 ויציל את מאמי, הם שומרים אותו בסוד.( פרוייקט מנהטן היה פחות סודי)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט