יומן הגריזליס (1): WHAT DO WE DO NOW? / מאת FAT CAT

יומן הגריזליס (1): WHAT DO WE DO NOW? / מאת FAT CAT

 

************************

הקדמה של מנחם לס:

FAT CAT הוא הגולש האחרון להתנדב לעשות יומן קבוצה. כל יומן על כל קבוצה יופיע אחת לשבועיים-שלוש. כהרגלי בקודש, אני לא נוגע בפוסטים של המתנדבים. תגובות הגולשים על התוכן ועל השפה הם האינדיקציה הטובה ביותר עבורי עם להמשיך עם המתנדב, או להגיע למסקנה שהוא מין "לוס אנג'לס לייקרס" ואז לומר לו תודה על המאמץ. בינתיים יש לנו  יומנים על הלייקרס (יש, או היה? אלעד רבין מצא תרוץ שהוא בקיבוץ גונן, כאילו שאין שם אינטרנט, ולו אין מחשב. אבל אם תחשבו על זה ברצינות, על מה שיכתוב? אילו הייתי הוא הייתי שולח יומן שכולן כתם שחור. הוא יכול ללכת לאפליקציית הצבע ולצבוע את כל הדף בשחוק) , על אינדיאנה, דטרויט, לייקרס, ת'אנדר, בולס, ונדמה לי שיש עוד, אבל שכחתי.

מאחר והשנאה למיאמי מוציאה כל גולש נורמלי מדעתו ואיש לא בחר בה, אני לוקח אותה על עצמי, מחוסר ברירה. ניסיתי בכל כוחי למנוע מכם את הכאב בלקרוא מדוע היא היום שווה לתחת, אבל בימים הקובעים היא תצחק על כולן ותטייל לאליפות, אבל מאחר ואיש לא התנדב, אין לי ברירה. אז גם למיאמי יש יומן.

אני מבקש מכותבי יומנים על קבוצות אחרות ששכחתי על קיומן להתייצב בתגובות ולהכריז על עצמם כדי שגולשים מתנדבים אחרים לא יקחו 'יומן' שכבר נילקח (למשל הספארס! אני כמעט בטוח שמישהו לקח אותם אבל איני זוכר על בטוח.

בכל מקרה, אם כותב "יומן" לא מגלה פרצופו משך חודש – אני אזרוק אותו כמו טיל ואתן את הקבוצה למישהו יותר אחראי. אלעד רבין, ראה הוזהרת. לא אזרוק אותך מהצוות, אך אקח ממך את קבוצתך העצובה והמסכנה, ואתן אותה למישהו אחר!

 

***********************

יומן קבוצה: ממפיס גריזליס

מה עושים עכשיו?

השלוש השנים האחרונות היה שנות שיא לדובים של ממפיס.

פליאוף מטורף ומדהים של הדובים ב2011

עונה סדירה טובה מאוד והפסד לישמעאלים מLA  ב2012

ונקודת השיא, נקמה(בישמאעלים ובברקים) והגעה לגמר המערב אשתקד.

לאחר ההישג המדהים עלתה השאלה (כמו אצל כל קבוצה שמצליחה לבצע הישג בגודל כזה)אז מה עושים עכשיו?

ההנהלה הגיעה להחלטה לא לשנות את הקבוצה בצורה דראסטית להביא איזה קלע שלשות ולהיפטר בצורה די מפתיע את המאמן שהביא אותם להישג שלהם הולינס.רק ימים יגידו אם הסטטיסטיקה מנצחת וזו הייתה ההחלטה הנכונה מה שבטוח שכרגע אי אפשר לדעת.

הדובים התחילו מגומגם,עם הפסדים לקבוצות שהם היו צריכים על הנייר לנצח(דאלאס,ניו אורלינס,טורונטו!!)לפייסרס האדירים ולעמלקים האפורים שלא מזכירים את שמם. למרות כמה נקודות אור קטנות כמו השתפרות קונלי סולידיות גאסול והשתלבותו הלא רעה של מילר היה נראה שכל הביקורות והתחזיות על שקיעת הדובים נכונות.

ואז התחלנו לשאוג ולנצח, ארבעה משחקים רצופים ניצחנו והם לא היו פשוטים בכלל.מארק הבהיר לכולם מי הגאסול הטוב יותר היום,קונלי המשיך בהשתפרות שלו וZ-BO עשה לכולם אצבע משולשת על לכל המפקפקים.

הכל נראה טוב בגריזלילנד של אלביס,אבל מרפי לא יכל לוותר לדובים נכון?                                                    מרפי החליט להתערב ומה הזדמנות יותר טובה ואירונית לפגוע בנו מאשר מפגש אם העמלקים האפורים,שבהם נפצע גאסול לתקופה הקרובה וכך נהרסה ההתחברות של הגריזליס.

לאחר מכן הגיעו עוד פציעות חשדות לפציעות וכו' כלפי חלק נרחב מהסגל,פשוט אי אפשר לשחק ככה.התיסכול שבלראות שבכל משחק חסר בורג אחר כולל מארק גאסול שחסר תמיד.

נענה לשאלה בכותרת מה עושים עכשיו? מקווים לטוב ושמרפי לא יציק לנו

אז מה יש לנו השבוע?

פיניקס המפתיעה בשלישי

הישמעאלים מLA בחמישי

והלוחמים שאיכשהו תמיד מפסידים לנו(טפו טפו) בשבת

נקווה ל2 ניצחונות ושאפחד לא יפצע את הציפורניים

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. FAT CAT!
    יומן טוב מאד בתוכן, פחות מבינוני בפיסוק ושפה.
    יש לך את זה והיומן יכול להיות שלך, אבל דחילאק, תבקש מהחברה שלך שתעבור על הכיתוב ותתקן:
    1. שפה
    2. דקדוק
    3. פיסוק וניקוד.
    היומן הבא חייב להיות הרבה יותר תקין מבחינת השפה. זה לא ביג דיל: רק תשומת לב, ולתת למישהו לקרוא ולתקן לפני שאתה שולח אותו אלי!

  2. מתנצל על שגיאות הכתיב היומן נעשה מאוחר….

    ציפי, אני לא בטוח שהוא הפסיק להיות מפלצת אבל הוא מתקשה לשמור על עקביות -משחק מעולה ולאחר מכן בינוני אני חושב שמינוס הגדול באובדן גאסול הוא שהוא היה(וקצת קונלי) העוגן העקבי של הקבוצה

  3. יאללה, איך נפלתי איתם.
    הייתי בטוח שהשנה הם יגיעו לשיא.
    נראים כמו קבוצה עצובה כרגע, ללא שאר רוח.

    אבל נהניתי מהיומן!

  4. קבוצה ללא דרך לטעמי. היה להם את האופציה להתחזק ואפילו לא הרבה ולהתחרות על האליפות. במקום זה הם בחרו להיחלש ועכשיו הם מתחרים על הפלייאוף.

  5. מישהו היה צריך להקשיב בשיעור הבעה של נחם בייטנר!
    סתם, יומן מצויין, כתיבה איכותית מאד, ככל הנראה יותר מרוב היומנים פה. אם תמשיך ככה, אולי אני אפילו אטרח לקרוא את זה.

  6. יש לי את הבולס ,אבל אני עדיין מעכל את הבשורה שרוז בחוץ לכל העונה , ובמידה וזה לא הספיק שבאתי לכתוב על המשחק אתמול עוד הפסדנו אותו ,אני צריך לדאוג ללב השבור ואז אני אשגר יומן לכיוונך מנחם :

  7. מל- שכחת את אפלטון שכותב על הרוקטס.
    פאטקאט- אחלה טור, המשך כך!
    (לדעתי אפשר להוסיף בכותרת את מאזן הניצחונות\הפסדים של הקבוצה נכון לזמן העליה לאתר)

  8. למען הסדר הטוב: קליפרס – עמלקים, מיאמי – פלישתים, יוסטון – מתבוללים. ישמעאלים מתאים לי לניקס.

    תודה על הטור.

  9. בשביל אוהדי הגריזליס האפורים שלא מזכירים את שמם הם יותר גורעים מהקליפרס(כיום) ולכן הם העמלקים נאלצתי למצוא לקליפרס שם תנכ"י ראוי אחר

  10. תודה על הטור. באמת מעניין איך יצלחו את התקופה הפצועה הזאת. המשחק של אתמול מול הסאנס זה אינדיקציה לא רעה שהם מסוגלים לעשות זאת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט