אין חדש תחת השמש: כולם שונאים את ההיט! / מנחם לס

 

 למה כולם שונאים את ההיט?

 

אני לא יודע אם ידוע לכם שישנם כמה גולשים באתר השונאים את ההיט שנאה שניתן להגדירה כ-"שנאה קלינית".

מה זאת שנאה קלינית?

זוהי שנאה שמפריעה לאדם בחייו הרגילים. כיצד מפריעה?

*הצלחת ההיט – כגון נצחון על הספארס בפלייאוף – גורמת להם דכאון.

*הצלחת ההיט  – נניח השלשה של ריי אלן במשחק הששי נגד הספארס – גורמת להם בחילה.

*החשש מנצחון ההיט לפני המשחק השביעי גורמת להם נדודי שינה; חלומות זוועה, ווהליכה תוך שינה כשהם חולמים שלברון ג'ונס מנסה לתפוס אותם, והם טוני פרקר המנסה לברוח.

*נצחון ההיט במשחק השביעי מוציא להם את התיאבון לארוחת בוקר, והם לא מעיזים להיכנס לאתר ולקרוא מה כתב הדוק הזקן כי הם חוששים לקרוא את כל דברי הלעז, חרחור, וסרקאזם שלו.

 

אני יודע זאת כעובדה, וכמובן שלא אזכיר שמות. ישנם כמה כאלה מהאתר הישן שנעלמו לנצח, אבל אחד מהם עדיין ניכנס הנה מדי פעם. כמה מאוהדי הלייקרס היו ניכנסים גם בעונה שעברה לשנאה קלינית אם הלייקרס היתה ברמה שמסוגלת לדגדג את מיאמי, אבל מאחר והלייקרס היום לא מסוגלת אפילו להוות יריב, כל מה שנותר להם לעשות הוא להטיל יהבם על קבוצה אחרת, לאמץ אותה כקבוצת בית זמנית, אבל הבומבות שהיא חוטפת בראש ממיאמי גורמות לייאוש ושנאה – אם כי לא ברמה קלינית.

ניסיתי לחשוב היום מה מקור השנאה הגדולה הזאת למיאמי. שאלתי את עצמי – את מי אם לא את עצמי אשאל כשהזקנה ואני כבר נמצאים בפנמה סיטי? – מה הן הסיבות לשנאה החולנית הזאת של קבוצה חיובית כזאת? שאלתי:

*למה את בוסטון לא שנאו כשלקחה אליפות עם שני שכירי חרב כמו קווין גארנט וריי אלן שהצטרפו לפול פירס ליצור 'שלישייה גדולה'?

*למה את הלייקרס לא שנאו כמו את ההיט כשהם גנבו שחקן כמו פאו גאסול עבור חופן בוטנים, שכוכבם הוא שחקן שנאשם באונס, ומאמנם בן לכומר מתודיסטי – שונאי יהודים – והוא, המאמן, מאמין בתורת 'הזן' ופעם עשה הצגה לשחקניו והציג את המאמן אדלמן כקצין אס.אס?

*למה את הספארס לא שנאו כשכל הקבוצה שלהם כמעט מרכבת זרים שלא יודעים את ההבדל בין הקפיטול והבית הלבן, ומאמנה הוא איזה פלח קרואטי או סרבי – טוב, לא הוא, אבל אביו?

אז מה מקור השנאה הזאת למיאמי היט? ישנן כמה סיבות:

א. הם היו חכמים והביאו את לברון ג'יימס וכריס בוש כשכל קבוצות הליגה האחרות ניסו, אבל מה לעשות שאין להם את הסאות' ביץ', איים קטנים עם וילות למכירה, קיץ של 12 חודשים בשנה, ולטיניות בביקיני על החוף? כולם מקנאים במיאמי היט שלא מספיק שיש להם חופי זהב, עכשיו יש להם גם את השמוק הזה ששמו לברון!

ב. כי יש להם את לברון שהוא הגדול מכולם אבל – מה לעשות? – אין לו את הפנים של קובי ואת החיוך של שאקיל. מה לעשות שבגיל 19 הוא כבר נראה בן 29? מה לעשות שהוא עשה שגיאה ואמר בשידור חי בטיווי שהוא "לוקח את הטלנט שלו לסאות' ביץ'"? ביג דיל. אפשר לחשוב איזה פשע הוא ביצע כאן. כל אניני הטעם והאיסטניסטים בציון, גולשי האתר העדין הזה, התנפלו עליו כאילו אנס את אחותם. פתאום כל צדיקי ציון שלא מתגנבים בתור, לא נוהגים 120 קמ"ש בכביש החוף, לא מחליפים ג'ובים ברגע שמציעים להם יותר כסף, ולא מבלפים את מס הכנסה,  הפכו להיות אצילי רוח, נקיי כפיים, רודפי-צדק שלא ירשו לקבוצתם בית"ר י"ם או מכבי ת"א לעשות דבר הכי קטן שהוא לא חוקי. והסיפור הוא שבמה שעשה לברון לא היה מאומה לא חוקי. הוא פעם ב-100% לפי החוק, ו-99 מ-100 שחקנים (כולל כמעט כולנו) היינו עושים בדיוק מה שהוא עשה, ועל זה דברנו כבר עשרות פעמים!

ג. כאן מגיע דוקטור לס לעניין. אני לא מנסה להגדיל את השפעתי השלילית בעניין ולעשות ממני חשוב עד כדי כך, אבל יודע צדיק נפש בהמתו: אני בטוח שסגנון הכתיבה שלי ROBBED-OFF כמה נשמות אצילות באתר. כמה שיותר האללתי ורוממתי את מיאמי היט, כך גבר האנטי.  ככל שיותר הייתי בטוח ויותר 'הבטחתי' נצחון – כך גברה השנאה למיאמי, והרצון לדפוק אותי.  ככל שהעלבתי והיכפשתי יותר את אוהדי הלייקרס, הניקס, הספארס- כן גברה השנאה למיאמי ואיתה הרצון לקבור אותי אחת ולתמיד, ולזרוק אותי לבור של קקא. אבל מה? ככל שיותר פתחתי את פי הגדול, כך מיאמי הירבתה לנצח והגדילה את יתרונה. כשכתבתי שהסל של ריי אלן לא היה מפתיע כי הכל בא כחלק מהתכנון – זה היה זה. רצו לשסע לי ת'גרון. אני בטוח שכמה גולשים היו מוכנים לזרוק אותי לירקון, ליד איצטדיון המכביה. אבל – כרגיל – יצאתי מנצח יחד עם מיאמי, ועתה אנחנו מוכנים לנצחון שלישי ברציפות, ל-THREE-PEAT שהומצא ע"י נשיא הקבוצה שלנו.

ד. כולם שונאים את מיאמי כי היא ניצחה עם מאמן ממוצא פיליפיני שרק לפני 6 שנים היה אחראי על הוידיאו של ההיט. אני הכרתי אותו עוד כעוזר מאמן, וידעתי על הידע הרב שלו באנליטיקס, מאני-בול, סינמטוגרפיה, ומוכנותו להשתמש בכל דבר מדעי-טכנולוגי שעוזר לקבוצה. עשיתי ממנו – רחמנא ליצלן – אחד מהמאמנים הטובים ביותר בליגה.  היום אפילו האנטיים ביותר יודעים שצדקתי, אבל אז התחיל ויכוח מר כשכל חדי השכל, בעלי הבינה האינטיליגנטים של האתר התחילו לגחך על חוסר המושג שלי. אז מה קרה? הפיליפיני הזה זכה ב-REPEAT כשהוא פעם שלישית ברציפות בגמר. אם יעשה THREE PEAT הוא יהיה אחד מיחידי סגולה ביותר לעשות זאת בכל ההסטוריה של הליגה, והדבר העצוב ביותר לאיסטניסטים הוא שהוא  אמנם יעשה זאת שוב: ייקח אליפות שלישית על אפם וחמתם של שונאי ההיט.

ה. אני עכשיו רק מתאר לעצמי מה יקרה עם כל השונאים כשגרג אודן יתחיל לשחק 10, ואח"כ 15, ואז 20 דקות למשחק, יקלע 12-15 נק' עם 8-10 ריב', וישלוט ברחבה כשכל הסנטרים האחרים ייראו כחגבים לידו. השנאה למיאמי, לאודן, ולפרופסור לס תיגדל ותעלה השמיימה. וכשמייק ביזלי – נקי וטהור כמו אגלי הטל של הבוקר, כמו ה-"צפרירים" של הפועל חולון (פעם כשכתבתי למעריב שאלתי מה זה 'צפרירים' ואף אחד לא ידע!, אבל מי שהוא כתב "הטל של הבוקר", אז כך אני חושב על 'צפרירים', אפילו שזה בטוח לא נכון) – יהפוך לסמול פורוורד המשחק כמו שבחירת דראפט מס' 2 צריכה לשחק, השנאה למיאמי ש-"גונבת את כל השחקנים" (אף אחד כמעט לא רצה את אודן או ביזלי!) – וכמובן אלי – תיגבור פי כמה.

זוהי בעייה גדולה עבורי, עבור רועי ויינברג, ועוד איזה 5-10 אוהדי מיאמי שרופים באתר. מה, הזוהי אשמתנו שיש לנו את בעל הקבוצה הטוב ביותר, נשיא הקבוצה הטוב ביותר, המאמן הטוב ביותר, צוות השחקנים הטוב ביותר? למעשה אין לנו את הטובים ביותר, אבל אריק ספואלטרה עושה מהם מצויינים, והמקרה של מריו צ'אלמרס הוא טיפוסי. אם תשוו אחד לאחד, ותתחשבו בגיל השחקנים ומצבם הגופני, אנחנו עם חמישייה בינונית ביותר: צ'אלמרס, דוויין ווייד הזקן והפצוע,  לברון הנפלא, אדוניס האסלם הפחות מבינוני בין הפאור פורוורדים בליגה, וכריס בוש הסנטר הבורח מאזור הצבע ומפציץ שלשות כאילו היה שוטינג גארד. אם ספואלטרה הולך "נמוך", אז זה צ'אלמרס, דוויין, שיין בטייה, לברון, ובוש. חמישייה ליורוליג שתנצח את ה-NBA!

לכן השנאה והקנאה הגדולה של הוצאת "יש" מ-"אין".

קחו את משחק האימון נגד הויזרדס. מי לא דיבר על "ההתקדמות" הנפלאה שהם עשו? על העלייה המטאורית של ג'ון וול וברדלי בל שיעשו צרות צרורות למיאמי. דיברו עליהם, על שיקגו, הנטס, הניקס, והפייסרס שיחד יש להן 24 'אול-סטארים'.

כריס בוש – מכל האנשים – בא ועשה סוף לדיבורים השטותיים הללו עם נצחון ב-28 נק' הפרש כשהוא בעצמו קולע 18 ב-7 מ-9 מהשדה.

 

 

קומראדים יקרים, אתם לא השונאים היחידים: בשנה שעברה דוק ריברס – לפני הפלייאוף – אמר יחד עם פול פירס: "אנחנו שונאים את ההיט. פשוט שונאים אותם יותר מכל קבוצה אחרת בליגה!". למה אף קבוצה אחרת לא אומרת זאת על אף קבוצה אחרת? למה 'הפלח' אמר שהוא "שמח לשחק בגמר נגד ההיט כי אין קבוצה אחרת שהתענוג יהיה גדול כמו התענוג לנצח את ההיט AND TO SHUT THEIR MOUTHS"? הרי היום שחקנים עוברים מקבוצה לקבוצה כמו במשחק כסאות מוסיקליים. הפרי אג'נסי הפך לשם המשחק. לשחקנים שונים ישנם אותם סוכנים.

אז מה יש להיט?

להיט יש היום "OLD TIME BASKETBALL!". שחקנים שהם כבר כמה שנים ביחד; שחקנים שהם החברים הטובים ביותר; שחקנים השטים לדוג ביחד עם הקפטן אדוניס האסלם שברגע שעולים לסירה הוא מודיע: "על הפארקט לברון הוא הקפטן. כאן אני הבוס. אז מתחילים בניקוי. כל אחד לוקח RAG, מרטיב אותו, ומתחיל לקרצף!". הם מרגישים כמשפחה, לא כמו הנטס שהשחקנים בקושי יודעים את השמות. אפילו בקבוצה כמו הת'אנדר, או ממפיס, או הקליפרס – אין את הקירבה והחברות שישנה בהיט. הספארס הם האומות המאוחדות. תעשה  מסיבה עם ארגנטינאי, צרפתי, רוסי,  ולך תדע מאין השאר באים, והאחראי על הגריל הוא איזה פלח מקרואטיה. ההיט?  הם מזכירים בכל דבר את הסלטיקס הישנה של שנות ה-80, או את הלייקרס של שנות ה-80, כשכולם היו לא רק שחקנים, אלא גם חברים. שום קליקים; שום קנאה. רואים זאת הכי טוב במשחק של דוויין, לברון, ובוש, כשהסטטיסטיקה האישית מעניינת אותם כמו סערת הרוח האחרונה ברבת עמון.

הערה: אני יודע שבתוך תוכיכם אינכם ממש שונאים אותי. קצת רוצים שאשבור רגל, אבל זה יותר טוב מהזקנה שרוצה שאשבור את הראש! אתם בוודאי אפילו מחבבים את הזקן הפרוע והפסיכי הזה. הבנזונה שיודע מה הוא אומר, ואם הוא קובע שההיט מנצחים גם העונה, זה בדיוק מה שיהיה, ואתם – מהנדסים, תלמידים, רופאים, נפחים, מתכנתים, וכמה חקלאים – לא יכולים לעשות דבר בנידון.

(אבל בינינו, כמובן שאני יודע שההיט ניצחו רק במזל גדול בעונה שעברה, והעונה אהיה יותר עדין, ולא אדרך יותר על אצבעות רגלי אוהדי שאר הקבוצות המפגרות בליגה!)

השורה האחרונה: רחמנות על שונאי ההיט. אבל ישנה לי הבטחה ונחמה:  זה לא יימשך ללא הפסק אחרי סוף העשור הזה!

 

 

 

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 41 תגובות

  1. תיקון קל- הוויזארדס ניצחו את ההיט ב-18 כשבראדליייי ביייייל מפציץ 29 נק. שוב, משחק אימון ולא אומר כלום, אבל בכל זאת

  2. על החתום- דר /פרופסור/ דוקטורנט מנחם לס אוהד ניקס/שארלוט /אטלנטה / מיאמי ועוד כמה קבוצות בדרך

  3. על מה אתה מדבר מנחם, להיט יש עוד דרך ארוכה עד שיגיעו לרבע מהרמת שנאה שהספרס מקבלים לאורך השנים. בחיים של לא ראיתי רמת שנאה כזאת לקבוצה כמו שהסן אנטוניו ספרס מקבלים.

    אתה יודע מה, בעצם כן ראיתי אבל בענף אחר. הניו אינגלנד פטריוטס.

    1. זה ידוע שאוהדי הספרס הם חבורת הפרנואידים הכי מוזרה בארה"ב.
      א. זה אחד הארגונים הכי מוערכים מכל ענפי הספורט המובילים.
      ב. הם לא ממש מעניינים אף אחד והביקורת עליהם הייתה בתקופתו של ברוס לי בואן שרוצץ גולגלגות בהוראת פופ ממציא השאק אטאק והאנטי כדורסל.
      כרגע הם דווקא ממש חביבים והכי רחוקים משנואים שאפשר.

      1. אני מכיר אנשים שמקבלים תחושת הקאה רק מלראות את הפרקט שלהם. השנה הם כביכול הצליחו להתחבב טיפה ע"י הקהל הרחב שלא אוהד אותם אבל היה להם אינטרס ברור: הם רצו בכישלונה של ההיט ושל לברון. אבל בינינו זה צביעות, כי בשורה התחתונה אף אחד לא סובל אותם …

        ואם היית עורך סקר אני מאמין ש90% היו מעדיפים לראות קבוצה אחרת מייצגת את המערב ולא אותם.

          1. כן, אבל אני לא מדבר על סקר בין גולשי האתר, אני מדבר על על סקר באופן כללי. כי כאן זה ידוע שמרבית הגולשים אוהדים את הקבוצה הסגולה מלוס אנג'לס והיו רוצים לראות אותה בגמר אשתקד.

            אני למשל מאד רציתי לראות את ממפיס, אבל לצערי הם ניקרעו לגזרים בגמר האזורי.

  4. צפרירים הם רוחות בוקר (הרוח הנעימה הזו שמנשבת כשיוצאים לעבודה).
    מתוך ויקיפדיה:
    הפועל צפרירים חולון, קבוצת כדורגל ישראלית, אשר משחקת בליגה ב'. הקבוצה הוקמה ב-1985 כתוצאה מאיחוד של 2 קבוצות: הפועל חולון, ששיחקה בליגה הארצית, וצפרירים חולון, שייצגה את שכונת תל גיבורים בחולון, ושיחקה בליגה א'.
    מקור השם צפרירים הוא בכינויה המקורי של הקבוצה – "צברירים" – לציון העובדה שכאשר שיחקה הקבוצה בליגה הלאומית – הליגה הראשונה דאז – הייתה הראשונה בליגה שכל שחקניה היו צברים.

    1. תודה MG! כשכתבתי בזמנו בעתון ושאלתי מה זה, מתוך עשרות אלפי קוראים איש לא ידע. אבל אז לא היה ויקיפדיה

  5. פשוט מאוד מל – זה בגלל היוהרה (ארוגנטיות) שלהם. וויד הוא אחד השחקנים הכי יהירים שיש, שיין באטייה הפך מצווארון כחול שמוכן ללכלך את הידיים למלך הפלופים של הנבא (אולי שני אחרי הארדן) ולברון – זה בגלל שהוא השחקן הכי טוב בליגה…

  6. מנחם שמרתי את המאמר הזה
    במהלך הפלייאופ אביא קטעים ממנו בכל הפסד של מיאמי
    מובילי קבוצות כמו שהגיעו למיאמי בשיא כישרונם, לא הייתה קבוצה כזאת
    ולכן כעסנו.
    דרך אגב, במהלך המשחקים לפיליפיני לא היו תשובות, מה שמראה על חוסר יכולתו בזמן אמת, לעומת זאת בין המשחקים היה שיפור גדול במיאמי, מה שמראה על יכולת גבוהה של צוות המאמנים/יועצים.
    שיפור בין המשחקים, טעויות קטנות של הפלאח ופעולות יחיד מוצלחות זה מה שהביא למיאמי את הנצחון ולא המאמן.

  7. יש עוד סיבה קטנה… היהודים היו תמיד האנדרדוג, ובגלל זה הם בד"כ יהיו בעד האנדרדוג.
    בגלל זה לא הייתי בעד הלייקרס בימיהם הגדולים,
    לא בעד אלוהים כאשר הוא שלט בליגה
    ולא בעד מיאמי ולברון בעל הכישרון.
    תמיד הייתי בעד האנדרדוגים, ואני בכלל אוהד פילדלפיה (אבא שלי הביא לי ג'קט שלהם מארה"ב כשהייתי ילד ושם זה התחיל)

    צפרירים זה השם של חברת האיטום שנתנה חסות לקבוצת הכדורגל. אפילו השתמשתי בשירותיהם פעם.

    ימים יפים העברתי בפנמה סיטי ביץ' 🙂 מעניין אם ה"לה-וילה" עדיין קיים… היה המועדון הכי גדול בעולם פעם, עם בריכה בפנים (לתחרויות Wet T-shirt) וחוף ים פרטי בחוץ….

  8. כל הכבוד על התמונה פרופסור
    יש למעודדת מטען חורג של 450 סי סי כמו שמומי אוהב

    מומי חולה על הלייקרס , חולה על פרופסור מנחם
    את מיאמי לא ממש שונא , את בוסטון מתעב ונגעל ממנה
    איכס על בוסטון

    ביזלי יפסיק עם המריחואנה יעבור לקוק אם לא ישמרו לו על הנחיריים , זה ידוע שכל מיאמי על לבן

  9. לי אפילו אין כוח להגיב,כל פעם שלמנחם בא לעורר פרובוקציה אז הוא מעלה או מאמר נגד הלייקרס או מאמר על מיאמי

  10. תודה דוק! אני נלחם כארי במשך שלוש השנים האחרונות עם גדודים של אוהדי ספארס ולייקרס ואוק.סיטי שמאיימים לכלותני, ושונאי לברון שאפילו מאיימים להכותני גופנית, אבל אינני נרתע. אני מפיץ את זה לילידים הנבערים והקנאים הללו, ותודה על הרוח הגבית. ואגב, צפרירים זה גם קרני אור של בוקר, מ"צפרא". וזה גם שד הבוקר…

  11. אני לא יודע,אני הייתי בטוח שאני(אהוד ממפיס)לא סובל את מיאמי ואז ראיתי את שתי הסדרות האחרונות והתחלתי לחבב את מיאמי ואת סגנון המשחק המעניין שלה כרגע ממש לא אכפת לי שהם יקחו טבעת שלישית.
    אני חושב שבכל קבוצה צריך למצוא נקודת אור כלשהי(אולי חוץ מפיניקס)
    ומי ייתן שתהיה עונה מוצלחת

  12. דבר אחד בטוח: מיאמי הכי חתיכים (דוויין, בטייה, צ'אלמרס, גרג אודן, ביזלי עם העיניים הכחולות שלו. למות עליו!)

  13. בואו נעשה משחק "מנחם צודק מנחם טועה ".

    מנחם צודק:

    1. מיאמי קבוצה יותר מגובשת מכל האחרות והשחקנים משחקים אחד בשביל השני. כל אחד יודע את מקומו והם ממקסמים את היכולות שלהם בצורה הזו.

    מנחם טועה:

    1. שנאו את מיאמי עוד לפני שלברון זכה בטבעת. בגלל החיבור הלא טבעי של 3 סופרסטארים שכביכול חיסלו את התחרותיות בליגה. בוסטון הנחיתו בטריידים את ריי אלן וגארנט והם בטח לא היו בשיא הקריירה שלהם כמו חבורת וויד-לברון-בוש .

    2. שונאים כל קבוצה מצליחה. המון שונאים את הלייקרס, הם פשוט לא מצליחים אז זה פחות בא לידי ביטוי אבל תאמין לי שברגע שהלייקרס יחזרו לנצח ולאיים על הטבעת האתר יהיה מפוצץ שונאים.
    גם את הספרס שונאים, מעריכים אך שונאים.
    ואם אוקלהומה ישלטו בליגה כמו שמיאמי שולטים ישנאו גם אותה.
    מה הפלא.

    3.אף אחד לא שונא את מיאמי בגלל ספולסטרה (?!?!?!???! ) הוא חמוד מדי, מקסימום לא העריכו אותו נכון בהתחלה אבל פה זה נגמר.

    4. אודן שחקן גמור, 20 דק' הוא יוכל לשחק רק בפלייסטיישן.

    5. לברון פשוט שחקן מעצבן, כן יש כאלה אנשים ולברון הוא אחד מהם.
    כל הזמן מייל ובוכה. שיגיד תודה שריי אלן הציל לו את הזכרון ההסטורי ממנו. הוא לא היה מתאושש מעוד מפלה.

    1. People don't remember that Miami were down 4 or 5 with 20 seconds to play, and Lebron with a huge three made it a one possession game. Only then Allen scored his three

      That was in response to your 5th point

      1. אני לא רוצה לפגוע אבל איך זה בדיוק סותר את מה שכתבתי?
        שיקלע גם 200 נקודות לפני השלשה.

        אני לא "יורד" על לברון . אני מתאר עובדה. ריי אלן קלע את השלשה.

        האפקט שלה הוא הגדול ביותר בקריירה של לברון.

        1. זהו, שהזיכרון ההיסטורי שלך (ושל אחרים) מוטה מאוד נגד לברון. הוא החזיר כמעט לבדו את מיאמי (וגם קליבלנד) לחיים כל כך הרבה פעמים, ובנקודות משמעותיות בסדרות, שזה מגוחך לחשוב ש"הצילו" אותו. הוא הציל הרבה אחרים, כשהוא מהווה סוס אדיר שכולם רוכבים עליו

          1. ינון אתה לא מרוכז, אני זוכר טוב מאוד את כל הסלים של לברון ואת כל היכולות שלו על המגרש במאני טיים. אתה כנראה באת מוכן לוויכוח אחר. אני דברתי על דבר אחד בלבד- השלשה של ריי אלן והמשמעות שלה. הוא לא מציל אף אחד ,שיין בטייה יהיה אותו דבר עם או בלי לברון. וייזכר אותו דבר, אצל לברון זה שונה. פעם כתבתי נגד היכולות של לברון ??? תהיה קצת רציני וקונקרטי בתגובות .

  14. אחרי המשחק של לברון בבוסטון בשנה הקודמת אי אפשר שלא להגיד עליו שהוא יודע להתעלות ברגעים הנכונים. ומאז הוא עוד השתפר כפי שראינו שנה שעברה…

  15. לא מבין מה המטרה של מיץ הביבים הזה. כמה נמוך אפשר לרדת כדי למשוך תגובות. זקנתך מביישת את נעוריך. השבח לאל דה באזר מתחזק מיום ליום. כשתתחיל הליגה נעבור לשם. האתר כאן טוב לעונת המלפפונים.

  16. אני לא יודע למה אני שונא את ההיט ,אין לי כלום נגד לברון,שנראה כמו בחור חיובי מאוד וכמובן מספר 1 בעולם בהפרש ענק, ואת ווייד אני מחבב,ואני מת עליך דוק,עוד מימי "הליגה של העולם" והתיאורים הנפלאים ב"מעריב". מה שכן,אם התחזית שלך לגבי אודן החנטריש תתממש(ואני מאמין שהיא אכן תתממש),רמת התיעוב שלי תעלה מאוד,ואאחל להם פשיטת רגל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט