חם מהתנור: ג'ייסון קיד הושעה ל-2 המשחקים הראשונים של העונה/רועי ויינברג

קיד
ג'ייסון קיד. יעדר מ-2 המשחקים הראשונים של העונה.

ה-NBA השעתה את ג'ייסון קיד מאימון 2 המשחקים הראשונים של העונה, עקב כך שנתפס נוהג בשכרות, ביולי האחרון. קיד יפספס את משחק הפתיחה של הנטס, ב-30.10, בקליבלנד, ואת המשחק של הקבוצה ב-1.10, בברוקלין, נגד מיאמי. קיד זוכה להיות המאמן הראשון העונה שהושעה, ועוד לפני שהעונה התחילה. זאת לא התחלה מצויינת לקריירת האימון שלו, בלשון המעטה. קיד אמר שהוא יודע שזה הולך לבוא, שהוא צריך להיות אחראי והוא מקבל את ההשעיה. לא ידוע מי הולך להיות המאמן הראשי בהעדרו של קיד, אבל רוב הסיכויים הם שזה יהיה עוזרו הבכיר, לורנס פרנק, שאימן בדטרויט בעונה האחרונה (ו-5 שנים את הנטס). בכורת האימון של קיד תהיה ב-3 בנובמבר, נגד אורלנדו.


וינס קרטר בן ה-36 אמר שהוא לא שוקל פרישה כרגע, ושהוא חושב שנשארו לו עוד כמה שנות כדורסל. וינסנסטי יפתח את העונה עם המאבריקס.


בעלי גולדן סטייט, ג'ו לייקוב, אמר שקבוצתו הייתה מאוד קרובה להחתים את דוויט הווארד, מה שכידוע לא יצא לפועל.


משחקי קדם העונה שיש היום:

אוקלהומה סיטי ת'אנדר נגד פנרחבצ'ה אולקר, 15:55, ספורט 5+לייב

אינדיאנה פייסרס נגד שיקגו בולס, 02:00, NBATV

ניו אורלינס פלייקינס נגד יוסטון רוקטס, 03:00, NBATV

גולדן סטייט ווריורס נגד לוס אנג'לס לייקרס, 04:00, NBATV


טורונטו ראפטורס תארח את משחק האול-סטאר של 2016, בפעם הראשונה שהוא יצא מגבולות ארצות הברית. מושל אונטריו (פרובינציה בקנדה), נתן למייפל ליף ספורט ובידור חצי מיליון דולר, כדי שיסייעו להבטיח קיום האול-סטאר בעיר (שלא יועתק לעיר אחרת). מייפל ליף ספורט ובידור הם בעלי הראפטורס. כמובן שהמהלך צפוי להכניס לטורונטו הרבה כסף, עקב תיירות, כרטיסים ובאזז שיתעוררו סביב העיר באותו סוף שבוע, ויש דיווחים שאומרים שזה יכול להגיע עד לסכום של מאה מיליון דולר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. קיד גם היה המאמן הראשון אי פעם לקבל עבירה טכנית בליגת הקיץ. אולי הוא אוהב לעשות דברים בפעם הראשונה. או שהוא סתם אידיוט

    1. אולסטאר 2014 יהיה בניו אורלינס, בפעם השנייה (היה גם ב-2008, מיד אחרי הוריקן קטרינה). יש באולם המקומי (ניו אורלינס ארינה) 17,188 מקומות.

      1. אני לא בטוח, אבל השופט ששם אותו בכלא ל-24 שעות היה בטוח, והכמה מיליונים שקיבלה הופ=[סיפו לבטחוני. האחרים? כולנו מכים את נשותינו בסתר. הזקנה שלי חוטפת בישבן עם שוט כל פעם שהקפה לא חם מספיק, ועם סרגל על האצבעות אם המרק לא רותח. אבל היא אוהבת אותי מדי מכדי להתלונן אז היא סובלת בשקט! (אם רק אגע בה בקצה הציפורן, I AM A GONER…)

  2. נשמע כמו חרא של בנאדם..מכה את אישתו,נתפס נוהג בשכרות..מצטער על הביטוי אבל אין דרך לעדן את זה .
    רק חסר שהיה הורג מישהו כי הבנתי שהוא נתקע בעמוד אז כנראה שזה לא היה רחוק.

    1. מסכים איתך, לא נראה שיש מצב למשהו באמצע בפרויקט הזה- זו או הצלחה מסחררת, או התרסקות. עם יותר סיכוי לכיוון השני.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט