בדרך לשום מקום (פריוויו לעונת 2013/14, פילדלפיה 76')/רועי ויינברג

פילדלפיה 76’

 

אולם: וולס פארגו סנטר, 20,328 מושבים

 

בעונה האחרונה :48-34, המקום התשיעי במזרח

 

מאמן: ברט בראון (מ-2007 עוזר מאמן בסן אנטוניו)

 

שחקנים שהגיעו: מייקל קרטר וויליאמס, נרלנס נואל (לא כולם נבחרו על ידי פילדלפיה, אבל הגיעו מהדראפט), ג’יימס אנדרסו וטים אולברכטן, (שחקנים חופשי, מיוסטון), רויס וויט (טרייד, מהרוקטס),טוני רוטן (טרייד מהגריזליס).

 

שחקנים שעזבו: אנדרו ביינום (לקליבלנד), ג’רו הולידיי (טרייד לפליקנס),ג’סטין הולידיי (מחפש קבוצה),צ’ארלס ג’נקינס ורויאל אייבי גם מחפשים קבוצות, דורל רייט, שחתם בטרייל בלייזרס.

חמישייה ראשונה: מייקל קרטר וויליאמס, אוון טרנר, ת’דאוס יאנג, נרלנס נואל, ספנסר האווס

חמישה שנייה: טוני רוטן, ג’ייסון ריצ’רדסון, ג’יימס אנדרסון, לאבוי אלן, טים אולברכט 

גם בסגל: דריוס מוריס, ארנט מוטייר, רויס וויט, ארנט מולטייר, קוואמי בראון

הסיקסרס, מודל 2013/14, לא הולך לשום מקום. הסיקסרס ויתרו על השחקן המרכזי שלהם, אבל הוסיפו פרוספקטים מעניינים בתור פאוור פורוורד ופוינט גארד. נואל וקרטר וויליאמס מרכיבים יחד עם טרנר ויאנג צוות צעיר ומבטיח, שיכול להגיע להישגים לא רעים בעתיד.

 

נרלנס נואל, פאוור פורוורד, סיקסרס
נרלנס נואל, אחת התקוות הגדולות לעתיד של הסיקסרס.
צילום: ג'ונה סטיינמאייר, howlintwolf.com

מילת המפתח היא העתיד. הסיקסרס של ההווה נראים כאילו הם מכוונים ללוטרי, ומרכיבים חמישייה טובה, אבל בלי פרנצ’ייז פלייר משמעותי. הקבוצה אנמית, אבל לא גרועה מספיק בשביל הבחירות הראשונות (טופ 5) בדראפט.   אשתקד פילי סיימה במקום הכי גרוע שיש, המקום התשיעי (במקומות הנמוכים יש לך סיכוי להבנות מחדש). הדריכה במקום של המועדון ממשיכה, שהליגה מזנקת למעלה.

למרות זאת, ישנה אופציה שהמועדון מכוון להחתמת שחקן חופשי מבטיח בקיץ 2014, שבו הרבה חוזים בולטים, כולל לא מעט מקיץ 2010, יסתיימו. אבל כרגע המועדון במצב חלש, ואפילו לא חלש דיו כדי להגיע  ללוטרי.

תחזית אופטימית: הסיקסרס מקרטעת כל הדרך ללוטרי. 

תחזית פסימית: הסיקסרס מנצחת את הטובות ממנה, אבל לא את הרעות ממנה, ומסיימת במקום השמיני או התשיעי, בדרך לבחירה ה-14 או ה-15 בדראפט.

תחזית ריאלית: הסיקסרס של השנה ברמה של מקום 10-12. זה המקום שהם יסיימו בו, וזה אמור להספיק להם לבחירת דראפט בין ה-10 הראשונות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. כאוהד מושבע של הסיקסרס, זאת הולכת להיות אחת העונות הגרועות של המועדון!! אני לא מסכים איתך בזה שהם לא יזכו באחד משלושת הבחירות הראשונות של דראפט 2014, השאיפה של הגנרל מנגר החדש שהגיע מיוסטון הוא לקבל את הבחירה הראשונה בדראפט (הלוואי!!!) בשביל לבחור בוויגיינס המבטיח, שמספר אתרי MOCK DRAFT אף השוו אותו ללה ברון ג'ימס וקובי בראיינט!
    נרלנס נואל הולך להפוך לחיית הגנה מפלצתית בליגה, אחרי שהשיג ממוצע של מעל 4 חסימות למשחק במכללות, יש לזכור שהוא פצוע ויחזור לשחק רק לקראת ינואר 2014.
    בעניין אוון טרנר, הבחירה השניה בדראפט 2010, הבטחה שלא כל כך מומשה למרו שפינו לו את העמדה כשהעביר את איגודאלה לפני שנה לדנבר במסגרת הטרייד שהביא את ביינום. אני מקוו שטרנר יקבל קצת אומץ השנה ויראה טיפה ממה שהוא יודע, ויהפוך למנהיג של הקבוצה הצעירה הזאת שכל העתיד לפניה!

  2. הדבר הטוב הוא המאמן ברט בראון. קשה לראות מה קרה לקבוצה עם העבר המפואר שלה. אבל אני מסכים שזו קבוצה לעתיד, אבל היא זקוקה לפחות לשנתיים-שלוש כדי לחזור להשמיע קול במזרח.
    גם הפיליס בבייסבול על הפנים (21 משחקים מאחור…), והאיגלס התחילו רע בפוטבול, ורק קבוצת הוקי הקרח היא עדיין קבוצה די חזקה. בפילדלפיה ישנם הרבה אנשים לא מאושרים.
    גם במכללות לא קרה שום דבר טוב לווילנובה, טמפל, או סנט ג'וזף כבר שנים על גבי שנים, ועיר "אחוות האחים" אינה מלאה אחווה יותר.

  3. אני ממש לא מסכים עם הסקירה והמסקנות.

    מבחינתי ברור מאד לאן פילדלפיה הולכת, וזה לא לשום מקום אלא ללוטרי הגבוה והם עושים את זה בכוונה תחילה.

    לדעתי יש להם פוטנציאל להיות הקבוצה הכי גרועה בליגה העונה, ובכל מקרה לא יותר מ 13 במזרח (שגם זה יהיה מבחיני הפתעה מסויימת).

    לדעתי זו הקבוצה הגרועה במזרח,ואולי בליגה אם הכל ילך לפי התכנית…

    לנואל ייקח לפחות שנתיים להתפתח – הוא גם פצוע, וגם צריך להעלות המון משקל – שזה שילוב לא אידיאלי בלשון המעטה.

    בקיץ הבא לסיקסרס תהיה לא רק את בחירת הלוטרי שלהם, אלא גם של ההורנטס (מוגנת 1-3 מה שלא אמור להשפיע כי הם לא יהיו כאלה גרועים), מצב החוזים שלהם מצויין (לרות שאני בטוח שהם לא יקפצו להחתים שחקנים רק בגלל שהם יכולים אלא ינקטו בגישה הסבלנית כמו קליבלנד, ובסך הכל יש כאן פוטנציאל לבניה מחדש מאד מהירה – 2 בחירות לוטרי (ואחת גבוהה מאד) בדראפט החזק של העונה הבאה, בתוספת ל נואל וקרטר וויליאמס, והמון גמישות בתקרת השכר.

    לדעתי טרנר נמצא במבחן עד למועד ההעברות, ואז הסיקסרס יחליטו אם הם מתכוונים לתת לו חוזה חדש בקיץ הבא, או שהם מעדיפים להטריד אותו כבר עכשיו לקבוצה שכן תהיה מעוניינת לתת לו חוזה חדש – כנראה קונטנדרית – תמורת איזו בחירת סיבוב ראשון מוגנת.

    ובגלל שהאופציה האחרונה כוללת גם עוד כמה הפסדים – אני חושב שהיא הסבירה יותר…

    בקיצור – מבחינתי – קבוצת תחתית של התחתית, אבל כיוון בהחלט יש, ועם קצת מזל – גם עתיד ורוד.
    (לא לשכוח שנכון לעכשיו מאמינים שבדראפט הבא יש לפחות 7 שחקנים שאמורים להיות פרנצ'ייז פליירס).

  4. לפי גיסון גונס אחד מכתבי הבית של הקינגס.
    הקינגס וקאזינס הסכימו על ארבע שנים 62 מיליון ללא אופציה בגמר הארבע.

    גבןלי אבל סביר לדעתי.

    לפחות לא מקס דיל ל5 שנים כו שהוא רצה

  5. כרגע הם הקבוצה הכי גרועה בליגה, ובכוונה.
    אני מהמר שהם לא ילחצו יותר מדי על נואל לחזור מהפציעה. כל מה שצריך זה למסור אותו לידי הצוות שטיפל בעונה שעברה בביינום.

    אוון טרנר הוא לא כוכב. הוא בקושי שחקן. הם לא יעבירו אותו אלא אם כן דני איינג' יציע להם בתמורה את רונדו. אם מישהו צוחק עכשיו, חכו ותראו.

  6. הניקס פיטרו את גלן גרונוולד.
    אם מישהו יכול להסביר לי מי זה לעזאזל סטיב מילס ולמה הוא הGM החדש שלנו, אשוש ואשמח.

    1. סטיב מילס עבד 16 שנה באנ.בי.איי בתור סגן הנשיא לאירועים מיוחדים (אול-סטאר וכו') וסגן הנשיא לפיתוח הליגה מבחינת כדורסל ושחקניה. הוא הפך לנשיא עסקי הספורט של החברה מדיסון סקוור גארדן, בעלת האולם והניקס (הניקס-יחד עם ג'יימס דולאן) , ב-2003, ותכנן אסטרטגיות עסקיות לניקס, הליברטי (וו.אנ.בי.אי) והריינג'רס מהאנ.אייץ'.אל. כל פעילויות הספורט של החברה היו תחת תחום שיפוטו.

      ב-2009 הוא עזב את MSG בשביל לעבוד עם מג'יק ג'ונסון בחברת הספורט ובידור שלו, וחזר ב-2013.

      הערת שוליים- מ-2006 עד 2008 אייזיאה תומאס אימן את הניקס, כאשר היו תחת שיפוטו של מילס.

  7. רובי. אוון טרנר כן כוכב, וצריך להיות כזה! הוא שחקן מצויין ברמות הגבוהות ביותר, הוא רק צריך בטחון עצמי, והשמים הם הגבול בשבילו!

  8. פילדלפיה יכלה להתמודד על מקום בפיינל פור של היורו ליג
    קרטר ווילאמאס ,מסקרן מאוד האם הברנש יצליח או יעלם תוך שנתיים
    יש לו הזדמנות נפלאה לנסות לפרוץ
    החמישייה הראשונה חלשה והספסל ברמה ירודה
    לא מגיע לעיר כמו פילי קבוצה כה גרועה

  9. אני גרתי בעיר מדיה שהיא פרבר של פילדלפיה בשנות הזוהר שלה, כשפילדלפיה התחרתה עם ניו יורק ובוסטון על התואר "העיר הספורטיבית ביותר במדינה". כואב הלב לאן היא התדרדרה.

  10. אל יאוש סימה.

    הם עשו צעד אמיץ, אבל אני מבטיח שתוך שנתיים זה ישתלם בגדול, וכבר בקיץ הבא התחושות שלך לגבי הקבוצה ישתנו ב 180 מעלות.

  11. סקירה נחמדה, שתי הערות, א. נראה כאילו סיווגת את נואל בתור 4, הוא 5. ב. לא ברור על סמך מה כתבת שיש להם קבוצה לא רעה, הם לטעמי הקבוצה הגרועה בליגה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט