הקינגס בל.א, פילדלפיה מתארחת בוויסקונסין והרוקטס עולים ליוטה ביום שבת פנטסטי / עידו רבינוביץ'

הקינגס בל.א, פילדלפיה מתארחת בוויסקונסין והרוקטס עולים ליוטה ביום שבת פנטסטי / עידו רבינוביץ'

מומלצי ליג פאס:

לוס אנג'לס קליפרס (18-37) – סקרמנטו קינגס (33-22), 22:30:

הקינגס יקוו להפתיע את הקליפרס בפעם השנייה העונה עם ניצחון נוסף על החבורה מלוס אנג'לס בביקורם השני ב"סטייפלס סנטר" העונה למפגש עם המהדקים.

כצפוי, הקליפרס נוהגים לפתוח עם כוח אש חזק ישר מיריית הפתיחה. ב-33 מתוך 55 המשחקים ששיחקו העונה, הם הובילו בירידה לחדרי ההלבשה, וניצחו 28 מהמשחקים האלו. הבעיה שלהם מתחילה כאשר הם לא פותחים חזק כרגיל. ב-22 המשחקים הנוספים בהם התוצאה הייתה שיוויון או שהיריבה הובילה במחצית, הקליפרס הפסידו 13 פעמים וניצחו 9 בלבד, המספר הכי נמוך בקטגוריה הזו מבין קבוצות הטופ 4 במערב.

במפגש הקודם בין הקבוצות, הקינגס זעזעו את כולם כאשר צלפו 22 מתוך 44 הזריקות שלהם במחצית הראשונה, כולל 15 מ-25 מחוץ לקשת (שיא פרנצ'ייז של המלכים למחצית אחת). המלכים ירדו לחדרי ההלבשה ביתרון 64:47 ולא הסתכלו לאחור עד לניצחון בתוצאה 124:103.

הקינגס רחוקים 5.5 משחקים מהפלייאוף, פער גדול אך לא בלתי אפשרי. הם ניצחו 4 מתוך ששת המשחקים האחרונים שלהם, כולל שתי ניצחונות על קבוצות במאבק ישיר על המקום השמיני בפלייאוף המערבי (סן אנטוניו, ממפיס). כמובן שהקבוצה של לוק וולטון חייבת לעשות את המשחקים שלהם מעניין, כפי שעשו ביום החזרה מחופשת האולסטאר במפגשם נגד ממפיס. הם הובילו ביותר מ-10 נקודות מספר דו ספרתי של פעמים אבל ממפיס חזרו כל פעם, בשלהי הרבע הרביעי הגריזליז הורידו את ההפרש ל-4 בלבד, 108:104. לאחר משחקים מעולים מהאריסון בארנס (32 נקודות, 7 שלשות) ודי'ארון פוקס (26 נקודות, 4 אסיסטים) זה היה דווקא קורי ג'וזף החליט שנמאס לו מהמשחק הצמוד, הוא קבר שלשה ענקית ומשם ממפיס כבר לא התקרבו ליותר מ-4, ההפרש שנקבע בבאזר הסופי. סקרמנטו הצליחה להתגבר על החור שהשאירו הביגמנים הפצועים שלה (רישון הולמס, מארווין באגלי, אלכס לן) בכדי לנצח את המשחק הקריטי הזה.

בשונה מכל העונה, הקינגס כרגע בכושר טוב יותר מהקליפרס. החבורה של דוק ריברס הפסידה את שני המשחקים האחרונים שלה טרם פגרת האולסטאר (הפעם השנייה בלבד העונה שהם מפסידים פעמיים ברצף) ושניים מהשחקנים החשובים ביותר של הקבוצה לא ישחקו הלילה (פול ג'ורג', פטריק בברלי). יחד עם זאת, הקליפרס האלה לא יתנו לעצמם להסתחרר לרצף של שלושה הפסדים, הם ניצחו 15 מתוך 17 המשחקים בהם שיחקו לאחר הפסד, היחס הטוב בליגה.

במשחקם האחרון לפני כשבוע וחצי, הם היו בדרך לניצחון עם יתרון 124:123 בדקה האחרונה של ההארכה הראשונה. ג'ייסון טייטום, שנשמר על ידי שחקן וחצי בכל פוזשן, הוכיח שהוא בדרך להיות מכונה התקפית ברמה היסטורית כאשר סיים את המשחק עם 39 נקודות והנהיג את הסלטיקס לניצחון 141:133 בסיום ההארכה השנייה.

הימור: הקינגס משחקים טוב יותר לאחרונה, אבל יש כאן נוסחה מאוד פשוטה: קבוצה כמו הקליפרס לא תפסיד שלוש פעמים ברציפות, קל וחומר שלא מול האוהדים הביתיים שלהם. 11 הפרש לקליפרס.

מילווקי באקס (8-47) – פילדלפיה 76' (21-35), 3:30:

המשחק המרתק ביותר של הלילה מציג קדימון לסדרת סיבובו שני אפשרית כאשר מוליכת המזרח תארח את הסיקסרס ב-"פייסרב פורום" שבוויסקונסין.

זהו המשחק השלישי בין שתי הקבוצות העונה, כל אחת לקחה משחק במגרשה הביתי, פילדלפיה ניצחה בחג המולד, מילווקי מוקדם יותר החודש.

במפגש האחרון בין שתי הענקיות האלו, המשחק התחיל צמוד ביותר ונשאר כך לאורך כל המחצית הראשונה, שהסתיימה ביתרון פוזשן לטובתה של מילווקי. דווקא הסיקסרס היו אלה שפתחו את המחצית השנייה טוב יותר ועלו ליתרון מול האוהדים המודאגים של האיילים, אולם הבאקס שמו 14 נקודות על הלוח ללא מענה מיריבתם ולא הסתכלו לאחור מאז בדרך לניצחון 112:101 בהנהגת ה-MVP המכהן, אניס אנטטקונמפו, שקלע 36 נקודות והוסיף 20 כדורים חוזרים.

הבאקס ניצחו שישה מתוך שבעת המשחקים האחרונים שלהם, כאשר כל הניצחונות שלהם מגיעים בספרות כפולות, כולל הפירוק של הדטרויט פיסטונס בחמישי האחרון בתוצאה 126:106.

רכבת ההרים של הסיקסרס כנראה כבר לא תעצור העונה, וכעת החבורה של ברט בראון נמצאת בצמרת של המתקן. לאחר ארבעה הפסדים רצופים, הם ניצחו את ארבעת המשחקים האחרונים שלהם והתקרבו למרחק של חצי משחק בלבד ממיאמי במקום הרביעי. לפניי יומיים הנטס גררו אותם להארכה, שם שחקני פילי, בעיקר אלק ברקס, התעלו על עצמם בכדי לנצח את המשחק ב-8 הפרש לאחר שהרשו רק נקודה אחת ב-5 הדקות של תוספת הזמן.

פילי מגיע למשחק עם סגל כמעט מלא, כאשר היחיד שבספק הוא בן סימונס בשל פציעה בגב, אך הדיווחים אופטימיים לגבי יכולתו להשתתף. גם הבאקס מגיעים יחסית בריאים, השחקן היחיד שישב בצד אצלם יהיה הוטרן קייל קורבר.

הימור: אני מקווה ומצפה למשחק צמוד, שבסופו הקבוצה הביתית תצא עם ידה על העליונה. 3 הפרש למילווקי בסיום.

יוטה ג'אז (19-36) – יוסטון רוקטס (20-35), 4:00:

המשחק האחרון של ליל שבת מספק מפגש מרתק וחשוב כאחד כאשר הרוקטס מגיעים ליוטה למאצ'אפ שיכול לקבוע סדרי עולם לפני הפלייאוף.

הג'אז והרוקטס תופסים את המקומות הרביעי והחמישי בהתאמה, הג'אז מובילים על הרוקטס בפער של משחק. זהו המפגש האחרון בין שתיהן העונה ומה שיכריע את שובר השיוויון, שכן כל קבוצה ניצחה אחד משני המפגשים הקודמים, כל אחת בבית של השנייה באופן מפתיע.

לאחר הפסד במשחקם הראשון בעונה, יוטה נקמה בטילים ב"טויוטה סנטר" בעזרת השלשה המטורפת של בויאן בוגדנוביץ' על הבאזר שהשאירה את רבבות הצופים בהלם מוחלט.

לפני שסן אנטוניו קלקלו להם את החגיגה, מתלמדיו של קווין סניידר רכבו על גל של 4 ניצחונות עוקבים, שלושה מהם על קבוצות פלייאוף (מיאמי, יוסטון בחוץ, דאלאס בחוץ) ואחד על טוענת לפלייאוף (פורטלנד).

גם הרוקטס נמצאים במומנטום חיובי לאחרונה, כולל ניצחון אדיר על הווריורס ב-30 הפרש. אלו אולי לא אותם הלוחמים הדומיננטיים של השנים האחרונות, אבל הנקמה הזו בטח הרגישה מתוקה בכל מקרה.

יוטה בריאה מתמיד ואף שחקן אפילו לא בספק למשחק. אצל היריבה, מצבם של אריק גורדון וברונו קבוקלו עדיין לוט בערפל.

הימור: לא בלב שלם, אהמר על יוטה, קבוצה שכמעט בלתי אפשרי להכניע מול כל המורמונים שלה. 2 הפרש לג'אז בסיום.

שאר המשחקים:

שארלוט הורנטס (36-19) – ברוקלין נטס (29-25), 2:00:

לנצח משחקים עם הסגל של ההורנטס זו לא משימה קלה, אמנם ג'יימס בורגו הצליח לסחוט שלושה ברצף, פעם ראשונה שזה קורה מאז דצמבר, ויקווה להמשיך את הכושר הטוב כאשר הנטס מגיעים למשחק חוץ בצפון קרוליינה.

הצרעות לקחו את המפגש הקודם בין הקבוצות שהתקיים בחודש האחרון של השנה שעברה בתוצאה 113:108 מול אוהדי הרשתות ב-"בארקלייס סנטר". דבונטה גראהם שם 40 נקודות על הסקור-בורד, שיא קריירה לצלף הצעיר שניצח בדו קרב מול הגארד הכישרוני שמנגד, ספנסר דינווידי, ש-24 הנקודות שלא לא הספיקו.

באופן מפתיע, מאז 2015 הנטס לא הצליחו לקחת סדרה מול ההורנטס, הלילה זו ההזדמנות שלהם לעשות כן, מה שגם יהיה הניצחון השמיני שלה בשנים עשר המשחקים האחרונים וסייע בפתיחת פער על אורלנדו שבמקום השמיני.

הימור: ההורנטס מפתיעים ביכולתם, אבל הנטס רעבים יותר לניצחון הזה. 7 הפרש לאורחים מניו יורק בסיום.

אטלנטה הוקס (41-16) – דאלאס מאבריקס (22-34), 2:30:

לאחר שנבצר מאיתנו לחזות בקרב של יאנג מול דונצ'יץ' במפגש הקודם בין הקבוצות בשל פציעה של הסלובני, הלילה אף אחד לא יעצור את הדו קרב הפנטסטי הזה בין שניים מהצעירים המוכשרים של הליגה לאחר טיסתם של המאבריקס מזרחה ל-"פיליפס ארנה" בג'ורג'יה.

שני הסטארים בהתהוות נתנו משחקים אדירים בפעם האחרונה שהם דרכו על הפרקט: לוקה דונצ'יץ' פלירטט עם טריפל-דאבל (33 נקודות, 10 כדורים חוזרים, 8 אסיסטים) בדרך לניצחון על אורלנדו. טריי יאנג מנגד טיפל בקבוצה השנייה מפלורידה עם 50 נקודות ותצוגת קלאץ' אדירה בניצחון של אטלנטה על מיאמי ביום חמישי.

דיאנדרה במברי, קלינט קאפלה, דיאנדרה האנטר וסקאל לאביסייר צפויים להיעדר הלילה אצל המאחרים, דוויט פאוול היחיד שחסר אצל האורחים.

הימור: לוקה יוכיח פעם נוספת שהמאבריקס ניצחו באותו טרייד היסטורי וילמד את טריי יאנג דבר או שניים. 14 הפרש דאלאס.

מיאמי היט (20-35) – קליבלנד קאבלירס (40-15), 3:00:

למראית עין, משחק יחסית משמים בין שלל המשחקים העצומים הלילה. אמנם, החשיבות של המשחק הזה תגיע דווקא בהפסקת המחצית כאשר חולצה מספר 3 האגדית של דוויין וייד תעלה לתקרת ה"אמריקן איירליינס ארנה" בטקס הפרשת הגופייה של השחקן הכי חשוב בתולדות הפרנצ'ייז ואחד מאנשים החשובים והמוערכים ביותר בקהילה של העיר מיאמי בכלל.

תהיו בטוחים שספולסטרה ינחה את שחקניו לתת עוד יותר ממה שהם כבר נותנים על בסיס יום יומי כדי לגרום לפלאש גאווה ביום הגדול שלו, ועל הדרך לשמור על יתרון הביתיות והמקום הרביעי עם ניצחון על הקאבלירס, עוד תחנה בקריירה הארוכה של וייד.

שניים משחקני המפתח של המשחק בצד של המארחת הם שניים ששיחקו באותו קולג' כמו וייד: ג'ימי באטלר וג'יי קרואדר. על באטלר אין יותר מדי מה להרחיב, הוא הכוכב הגדול שהגיע בקיץ ומי שינסה להתשלט בבוא הפלייאוף ולהוביל את ההיט עמוק במאבקי האליפות. הפיסה המפתיעה בסיםור הוא דווקא ג'יי קרואדר. הפורוורד הותיק הגיע מממפיס בעסקה על אנדרה איגודלה ושבר את רף הציפיות של כולם. הוא קולע 17 נקודות, קוטף 6.5 ריבואנדים וחוטף 1.5 פעמים בממוצע למשחק מאז שהגיע לסאות' ביץ'.

הקאבלירס לא אמורים להוות משוכה גבוהה מדי בשביל ההיט, אולם הם ניצחו את שני המשחקים האחרונים שלהם (וושינגטון, אטלנטה) כאשר ההיט ידועים בנפילות מרגיזות מול נמושות הליגה.

הימור: זה חייב להיות של מיאמי, ובהפרש מכובד. 17 למארחים בסיום.

שיקגו בולס (37-19) – פיניקס סאנס (34-22), 3:00:

הצופים וגם הקבוצות משתוקקים לניצוצות משנות ה-90', בתקופה שמפגש בין שתי הקבוצות הללו יגרור קול תרועה עוצמתי.

זהו המשחק הראשון בין המתמודדות הללו העונה, כאשר הבולס טאטאו את השמשות בעונה שעברה בשני מפגשיהם. השוורים עדיין לא ניצחו בחודש פברואר והם גוררים רצף שלישי של 7 הפסדים רצופים. הסאנס לא במצב טוב בהרבה כיוון שזהו הלילה השני שלהם בבק-טו-בק בעקבות הפסדם אמש לראפטורס.

הימור: ניחוש כי הרוח של גדולת הבולס בעבר תנחה אותם לניצחון הלילה. 5 הפרש שיקגו.

לפוסט הזה יש 181 תגובות

  1. קליפרס קינגס לא מעניין אני עף לישון מוקדם כדי להתייצב ב4 לחצי השני לוקה טריי. האנטר זה חסרון גדול לוקה בכלל יחגוג עכשיו אבל אני צופה חגיגה גדולה יותר של טריי ונצחון של ההוקס ב2 הפרש. גם יאנג וגם לוקה יקלעו מעל 40.
    בכלל רדיש הטיפש הולך לשמור על לוקה זה יהיה כואב יש מצב לשיא קריירה של הדונציק מול הטמבל הזה. אני מקווה שלויד פירס שמע על דאבל טים כי ריק קרלייל בטוח שמע על זה וטריי יקבל דאבל טים כל התקפה…
    וכמובן המשחק המרכזי של הערב באקס פילי. לצערי אני עם הבאקס ב3 הפרש.
    יוסטון ינצחו בצמודה את יוטה.

            1. יותר מעניין בהרבה

            2. הדו קרב בין יאנג ללוקה

    1. Jimmy Butler (personal) will not play on Saturday against the Cavs.
      He was not with the team for a Dwyane Wade event on Friday night due to personal reasons, but the Heat did not put him on the 1:30 injury report. Hopefully, everything is OK with Butler and he can return to action for next week. With him out, Derrick Jones Jr. should start while it'll be a team effort with Kendrick Nunn, Duncan Robinson, Goran Dragic and Solomon Hill seeing more time.

    1. הוא חתיכת שחקן
      זה משהוא מטורף
      כשבוא צריך הוא מרים תרמה והוא רמה אחת מעל כולם
      אני לא אתפלא אם הוא יקח אליפות גם השנה

  2. זיו, מה אתה אומר על החילוף בחמישייה של בוגדנוביץ' על חשבונו של הילד?
    קראתי איפשהו שהילד "מאיים" בטרייד אם הוא לא יקבל את המקום בחזרה, או לחילופין זאת "הרצת מניה של בוגדנוביץ'"?

    1. זה ניסיון להשאיר את בוגדנוביץ וגם הילד יותר טוב מהספסל.
      אני באופן אישי חושב שצריך לתת לבוגדן ללכת ושהוא אוברייטד ולא שווה כסף גדול בעיקר כי הוא לא יציב ומאד פציע.
      אני חושב שבזמור שחקן יותר טוב.
      הייתי שמח עם יחתימו את כולם ויקבלו בחירת סבוב ראשון עבור סיין אנד טרייד של בוגדן.
      בגלל הקשר הסרבי קשה להאמין בוגדן יוחתם.

      1. אני גם חושב שהילד שחקן שישי אידיאלי. הבעיה זה החוזה הגדול שלו. לא משלמים למישהו חוזה כזה כדי שיעלה מהספסל (אלא אם אתה ג'ינובילי, והילד רחוק מזה).
        במצב שאתה מתאר הקינגס נכנסים להתחייבויות כספיות מאוד גבוהות וסותמים לעצמם את ה"גמישות" בסגל. נראה כאילו הם מצפים לשיפור של השחקנים הקיימים, שיעשו את הקפיצה שתרים אותם.

        1. עשו טעויות
          שלא האריכו אוטומטית לגיילס ועוד הרבה שטויות
          כמו כן הפציעות פשוט גמרו על הקבוצה השנה
          אני חושב שבטרייד דדליין שחקו אותה בזמור הרבה יותר טוב מארזה
          וגם הטרייד על דדמון מוצא חן בעיניי

          1. גיילס לטעמי לא יגיע למה שציפו ממנו בקולג'/תיכונים, הוא עבר פתיעות קשות מדי והוא הפסיד יותר מדי זמן בגלל זה כדי לפתח את עצמו.
            כרגע הוא סוג של גבוה נייד שיכול להוריד כדור לרצפה ולקלוע בסמול-בול.
            לא הייתי בונה עליו, ובטח לא נותן לו כסף גדול. לא מאמין ששווי השוק שלו גבוה ואולי הקינגס יצליחו להשאיר אותו בזול לכמה שנים טובות.

    1. מאד תלוי… אבל לקינגס יש את אחד הלוחות היותר קלים יחסית עד סוף העונה
      23 הכי קשה או משהו כזה
      יש להם 5 משחקים מול הקבוצות הכי חלשות העונה
      2 מול הווריורס
      2 מול הקאבס ואחד מול הטימברוולס

      1. הקינגס שמונה ארבע בשתיים עשרה המשחקים האחרונים, כאשר שמונה מול קבוצות פלייאוף וארבעה מתוכם, מילוקיי לייקרס ופעמיים הקליפרס.
        משהו טוב קורב וראשון הולמס המצוין צפוי לחזור בקרוב

  3. כל הכבוד לסקרמנטו, חבל שלא כל יום קליפרס – זה כבר ניצחון שני מולם.
    ההפסדים האחרונים של יוטה דנבר והקליפרס כרגע פתחו את הדלת ליוסטון – ניצחון שלהם על יוטה הלילה ומקומות 2-5 במערב יהיו פתוחים לגמרי (אפילו יותר ממה שהם כבר עכשיו)
    מהצד השני – קיוותי שיוטה ינצחו אתמול בכדי שההפסד שכנראה יגיע הלילה יהיה פחות משמעותי, ההפסד לספרס כרגע הפך את המשחק הזה ללא פחות מחובת ניצחון (מעבר לחשיבות הברורה של המשחק, מדובר בנוסף בשובר השיוויון בין שתי הקבוצות מה שמסתמן שעומד להיות קריטי לקראת הישורת האחרונה של העונה הסדירה).

    1. מסכים לגמרי, רק לצערי לא מדובר רק ביאנג זה כבר מגפה בליגה.
      נדיר לראות בימינו שחקן שעושים עליו עבירה מחוץ לקשת והוא לא עושה איזה ניסיון פלופ לשלוש.

        1. האמת? ממש לא..
          זה יהיה בדיוק המשחק ה3 שאני רואה יוסטון העונה וחוץ מהשלשה של בוגי משחק קודם, בחיי שסבלתי מכל רגע.
          אה.. ויש לי פה דלי, השקית בקושי תספיק לי לרבע הראשון…

  4. יןפי.
    גובר צריך לסיים היום עם 25 נק' לפחות ולסחוט עבירות עד המוות.
    אין ליוסטון תשובה אליו בפיק&רול עם אינגלס.

  5. איפה לוקה המניאק? מה זה טריי מנגר ככה פעם שנייה מול המאבס מה אין לוקה אין אתגר טריי ? ההוקס בושה להפסיד למאבס בבית בק טו בק בלי לוקה ופורזי זה באמת חרפה.

    קווין פאקן הוארטר עם 1 מ10 מהשדה ו3 נק וטריי מביך עם 12 נק. קבוצה בלי טיפת כבוד להירמס פעמיים עי המאבס בלי לוקה ופורזי זה בעיית מאמן בעיקר.

    פילי נראים נורא עניין של זמן עד שיהיה בלואו אאוט. ערב רע לכוחותינו .
    נראה שהמשחק היחיד שילך צמוד יניה יוסטון יוטה יאללה לפחות נצחון של יוסטון

  6. איך זה סייד אאוט והארדן יוצא להליכה ומקבל זריקות?
    השופטחם בליגה הזאת פשוט לא מאוזנים וזה משגע אותי.
    הם חייבים להתחיל לשרוק אחיד – זה פאקינג פוזשנים אחד אחרי השני!

  7. טריי פשוט לא יכול להיעלם ולזלזל במשחקים כאלו כמו ההפסדים מול הקאבס…
    פילי נראים כאילו גם ישחקו עד מחר מול הבאקס הם לא ינצחו התקפה עומדת מידי

      1. הוא כל משחק מקבל דאבל טים כל העונה אין התקפה שהוא לא מקבל דאבל טים.
        קיבל דאבל וטריפל טים הרבה יותר אכזרי מפילי וטורנטו כל משחק….אין קשר הוא אפטתי. אם לוקה היה הוא היה במוד אחר…

  8. בכללי סניידר שוב מנסה הרכב מעניין עם החמישייה השנייה – קלרקסון, קונלי, ניאנג, אוניל ומורגן – הרכב סמול בול תוצרת בית עם 3 שחקנים שקולעים במעל ל40% משלוש.
    בנתיים זה עובד.

  9. בודן מאמן מעולה, מאמן אמיתי לקונטיינדרית. מזהה מגמה ולא סומך על השחקנים שלו שימצאו את הדרך לתקן בעצמם.
    התקפות לא טובות ושניסלים דיי פנויים לפילי שמצמצמים ל 6 והוא קופץ. ככה עוצרים מומנטום. בהתקפה הבאה מילווקי יעשו סל מתרגיל ואחרי כן יתנו הכל בהגנה. זה אימון נכון זו תגובה בזמן.

  10. איזה שיפוט ביתי איום ונורא במילווקי
    יאניס יכול לעשות היילייט וידאו לקריירה של כמות הצעדים שהוא עשה היום ולא קיבל שריקות.
    מצד שני אמביד עושה את זה פעמיים ומקבל שריקות על צעדים ועבירת תוקף.

    בשביל יש משחק, תנו את הנצחון לבאקס ואל תבזבזו לנו את הזמן

    1. לא רואה כי אני אצל יוטה אבל מבין אותך לגמרי.
      השיפוט העונה פשוט לא אחיד, זה משגע אותי לגמרי.
      אין לי בעייה שישרקו בצורה זו או אחרת כל עוד זה עיקבי לשתי הקבוצות.

    1. הוא דווקא לא רע בכלל בכמה משחקים האחרונים, אישית אני עדיין מאמין בו – זה שחקן שמכל בחינה מתאים ליוטה בול, הוא רק היה צריך זמן הסתגלות (שלצערי היה ארוך מידי, אבל יכול להיות שווה את זה).

  11. ההוקס הצליחו לחלץ נצחון נגד נכי המאבס 😂😂 טריי ניגב רבע אחרון וקולינס ניגב במשחק ובסל האחרון. בכלל לך תבין מאמנים קרלייל כל המשחק עשה דאבל טים ובמהלך האחרון לא עשה על טריי…

    1. ועוד השדרנים של יוטה מאוד אובייקטיבים.
      מהיחידים בליגה שמשדרים מה שהם רואים, לא מה שהם רוצים לראות.

      1. בקבוצה אחרת הוא עוד היה יכול להצדיק את החוזה שלו (בעיקר כי הוא חוזה יורד), העניין הוא שהוא ממש לא מתאים לסיקסרס.

  12. קבוצה אחת מאומנת היטב ויודעת מה היא עושה בהגנה ובהתקפה.

    הקבוצה השנייה היא עדר ללא רועה , אין לה מושג מה היא עושה בהגנה או בהתקפה

      1. אני לא אמרתי להשאיר אותו , אמרתי שהוא גרוע אבל אין סיכוי שיפטרו אותו ואני לא רואה מחליף נורמלי.
        גם עכשיו אין שום מחליף נורמלי באמצע העונה אהל הוא איבד את הקבוצה, אף אחד לא מקשיב לו ואין לו מושג מה הוא עושה

  13. זה כל כך סמלי שדקה אחרי שלכלכתי על קובי ווייט, הוא נותן את משחקו הכי טוב העונה (30 ומשהו נק' עם אחוזים פסיכיים מהשלוש). אבל מול אייטון ביכולת כמו שהציג הלילה, קובי ווייט טוב ככל שיהיה, זה פשוט לא מספיק.

    1. אייטון מתפתח יפה העונה בהתחשב בכמות המשחקים הגבוהה שהחמיץ.
      אישית אני עדיין חושב שהסאנס עשו רק חצי טעות שבחרו אותו במקום דונציץ (להבדיל אלפי הבדלות, אבל משהו בסגנון של יוסטון והאקים לעומת שיקגו וג'ורדן).

        1. אני מאמין שהיה לוקח יותר זמן, אבל חד משמעית כן.
          הוא טוב מידי בשביל להתעלם ממנו, עם כל הכבוד לבוקר.
          חוץ מזה – בוקר ליד לוקה? דווקא לי זה נשמע כמו שילוב פסיכי.

          1. זה שילוב פסיכי היום. אבל כרוקי אף אחד לא היה נותן ללוקה לנהל את ההצגה שבוקר שם על חוזה מקס. אם אייטון היה מגיע לקבוצה בלי בוקר ולקבוצה ריקה כמו לוקה ויאנג הוא היה שחקן של 25 ו15 לפחות כבר בעונת הרוקי.
            לא אמרתי שהיו מתעלמים ממנו פשוט לא היה נותנים לו לנהל את ההצגה והיו נוצרים שם חיכוכים. הסאנס בחרו בסדר גמור אייטון עוד יהיה מפלצת אם ימסרו לו מספיק. ויותר מזה הוא יהיה רים פרוטקטור.
            נוצרו חיכוכים עם טמבלים כמו דניס סמית ובארנס ש90 אחוז ממאמני הליגה לא היו מעיפים אותם והיו מנסים לסדר את זה…
            זה לא שאני מאשים את בוקר זה פשוט הטבע יש כבר כוכב בקבוצה אף אחד לא יתן לרוקי טוב ככל שיהיה את המקום שלו מטעמי שמרנות בליגה סניוריטי ומיליון דברים.. כמו אדי גונס וקובי הרוקי..
            נגיד עכשיו אתה חושב אם יבוא כוכב אחר רוקי להוקס או למאבס מישהו יתן להם לקחת ללוקה או יאנג או ציון את מקומם??? גם מייקל גורדון לא היה מקבל לידיו את ניהול השואו. לכן בוחרים כוכב אחר שלא מתנגש בעמדה או קרוב אליה עם אותו הכוכב.
            אייטון יקח לו זמן אבל הוא ינגב והוא עוד לא מקבל מספיק כדורים או כבוד מהשופטים שורקים נגדו הרבה שריקות אוויר לזרג המסכן.

      1. א. אני מסכים. לוקה שחקן טוב יותר לא רק מאייטון, הוא שחקן טוב יותר מרוב מוחלט של השחקנים בליגה (כולל מרבית הנבחרים לאולסטאר האחרון).
        ב. אני עדיין מבין למה בחרו באייטון. אצל לוקה הייתה השאלה (שהתבררה כמשעשעת…) על איך תתורגם היכולת שלו ב-NBA. אייטון הציג נתונים פיזיים פסיכיים, נתונים שהשנה הוא מביא לידי ביטוי.
        ג. אני באמת מאמין שבעוד שנה או שנתיים, לא תהיה שיחה על "הסנטר הטוב בליגה" בלי אייטון כחלק מהותי בדיון. מי שצופה בו השנה לא יכול שלא לראות איזו קפיצה אדירה הוא עשה בהגנה. בשנה שעברה הוא היה שחקן הגנה רע בתחילת העונה, כאשר הוא סיים אותה כ-"בינוני". השנה הוא שחקן הגנה טוב, ולפעמים אפילו "מצוין". הלילה, לדוגמה, הוא היה אדיר (ואני לא מדבר על ההגנה על ה-"גבוהים" של שיקגו. אלא על העזרה בהגנה על שחקני החוץ. לא היה שחקן הלילה שסיים את המשחק עם קילומטראז גבוה יותר מאייטון)

        1. א. אישית ראיתי את לוקה באירופה אז ידעתי שהוא יהיה טוב, אבל כזה טוב?
          אני לא חושב שאפילו לוקה בעצמו האמין שהוא יהיה כזה טוב..
          ב+ג. לגמרי, אייטון היה (לטעמי גם בדיעבד) בחירה טובה של פיניקס, בעיקר כי הוא גם ענה להם על חוסר רציני בקבוצה.
          אני נותן לו עוד שנתיים עד שהוא הופך לסנטר טופ 3 בליגה ביחד עם אמביד ויוקיץ.

    2. ברור שלא ואין שום סיבה שאייטון לא יהיה שחקן של 25+ 15+ כל משחק האיש מפלצת בלתי עצירה, הוא צריך לעלות כל משחק ל20-22 זריקות, מאשר 15.

  14. גוברט זה חתיכת נמושה.

    לתת לסנטר כמוהו חוזה מקסימום שהוא נשמר מתחת לסל ע"י אוסטין ריברס שהוא בספק גדול שחקן nba לגיטימי ולא לדרוש את הכדור ולהטביע את ריברס יחד איתו זו פשוט שערורייה.

    לא איכפת לי כמה הוא טוב בהגנה,6 שנים בליגה,ועדיין יש לו משחק התקפה עלוב יותר משל דיאנדרה ג'ורדן.

  15. מה אתם רציניים איתי? מה ווסטברוק בוכה בחיאת?
    קיבל מכה ממרפק, מה לעזאזאל עושים על זה ריוויו בכלל?!?!

  16. כוכבי פילי

    ביג אל הורפורד חוזה מקס 1 מ7 מהשדה
    טוביאס חוזה מקס האריס 3 מ10 מהשדה
    גואל מקס אמביד 5 מ18 מהשדה
    גושת תחליף גימי 4מ10 מהשדה

    לפחות הסידרה היחידה שתהיה מעניינת בסיב ה1 יהיה מיאמי פילי שילך כנראה ל7 משחקים…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט