חם מהתנור – קיירי אירווינג בחוץ עד סוף העונה

קיירי אירווינג שעבר העונה לברוקלין נטס ולא שיחק מאז ה 1.2 יעבור ניתוח לטיפול בכאבים בכתפו וייעדר עת תום העונה כפי שמדווח מארק סטיין מהניו יורק טיימס. הכאבים החלו במשחק מול הפליקנס ב4.11 וקיירי נאלץ להפסיד חלק נכבד מהעונה כתוצאה מהם. הוא ניסה לחזור למגרשים אבל הזריקות למניעת כאבים לא עשו את העבודה.

בכך הנטס רואים את העונה הראשונה של הצמד הנוצץ שלהם – דוראנט ואירווינג יורדת לטמיון לאחר שדוראנט כבר הודיע כבר כמה פעמים שהוא לא ישוב למגרשים העונה בעקבו הפציעה באכילס שלו. אירווינג מסיים את העונה עם 29 משחקים בלבד כשהוא קולע 27.4 נקודות למשחק ב-54.6% אפקטיבי לצד 6.4 אסיסטים ו5.4 ריבאונדים. הנטס מצידם הסתדרו עד עכשיו לא רע בלעדיו ועומדים על מאזן 16-17 ללא קיירי.

*

מארווין באגלי הפוורורד הצעיר של הסקרמנטו קינגס ייעדר מהמגרשים עוד שלושה שבועות לפחות. באגלי שהיה הבחירה ה-2 בדראפט של שנה שעברה החמיץ 20 משחקים בעונת הרוקי ושיחק רק 13 העונה עקב סדרה של פציעות. בקינגס חוששים שהוא עול להחמיץ את שארית העונה.

*

כוכבה של הפורטלנד טרייל בלייזרסדמיאן לילארד יחמיץ עוד 3-4 משחקים בעקבות הפציעה במפשעה אותה ספג ממש לפני פגרת האולסטאר. זו אבדה לא פשוטה לבלייזרס שמנסים לשפר עמדות המירוץ לפלייאוף. לילארד שנמצא בעונת שיא בקריירה רושם 29.5 נקודות למשחק ב55.6% אפקטיבי יחד עם 7.9 אסיסטים.

*

קארל-אנתני טאונס, הסנטר של מינסוטה טימברוולבס סובל מפציעה בידו שתשבית אותו עד למועד לא ברור. הוולבס איבדו מעשית תקווה לפלייאוף למרות עונה מצוינת של טאונס שתורם 26.5 נקודות למשחק ב-60% אפקטיבי לצד 10.8 ריבאונדים.

*

דראגן בנדר אקס מכבי תל אביב שהיה הבחירה הרביעית בדראפט 2016 חתם על חוזה של עשרה ימים בגולדן סטייט ווריורס. בנדר שהתחיל את העונה על הספסל של מילווקי ונחתך בתום חלון ההעברות על מנת לפנות מקום למארווין וויליאמס .הוא שיחק בשבעה משחקים העונה בלבד.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. חבל שאירווינג לא ישחק העונה, אבל יחסית הגיוני – עדיף לנטס גם ככה לשמור אותו לעונה הבאה. הם יעשו את הפלייאוף השנה, אבל קשה לי לראות אותם מנצחים יותר ממשחק אחד בסיבוב הראשון. קבוצה נחמדה ולא הרבה מעבר בלעדיו.

  2. תודה עידו
    .
    באגלי נראה כרגע כמו בכיה לדורות כשהיה לקינגס את האפשרות לקחת את לוקה או את יאנג.
    .
    הווריורס נראית יותר כמו מעון לחוסים כרגע.

  3. חבל על קיירי. שלא תבינו לא נכון, קיוויתי בכל מאודי שיכשל אבל שיעשה זאת על המגרש ועם בריאות מלאה.

    נקודה למחשבה. מעניין לראות מה קורה שם בברוקלין. היה שם פרוייקט תחייה מחדש לא פחות ממדהים בשנה שעברה. הם בחרו לעשות קאש-אין על ראסל + כל הדינמיקה שהתפתחה שם, והכל בשביל כוכבי כאן ועכשיו פצועים בגוף (ובראש), והכל בגלל טיעון ׳התקרה הנמוכה׳. לדעתי זה היה הימור גרוע (וטיעון גרוע), וכן, ברור לי שנדע בוודאות רק כשדוראנט יחזור.

    אם אני שון מרקס, אני עושה בתחילת העונה הבאה שני טריידים – אחד על דוראנט ואחד על קיירי – ומביא ים של בחירות דראפט גבוהות במקום. מחזיר את הקבוצה לידיים של דנווידי אלן לוורט והאריס ונהנה מהחיים במקומות 3-5 במזרח עד שאחת הבחירות תבשיל לכוכב שימשוך את המועדון בעתיד. ברור לי שדוראנט יכול להיות נכס אדיר אבל הוא יעשה פרצופים בלי קיירי והוא בכלל מתברר כקצת דוש. והוא גם יהיה השנה בן 32. בקיץ יהיה לו ערך שוק אדיר – זה הזמן למכור.

          1. אני יודע למי נתנה הנבואה ואני לא מכחיש שאני כזה – אבל לטעמי דוראנט בגילו חוזר מפציעה + קיירי שאצלו בחצר גם דשא לא צומח = חוסר הצלחה.

            1. עם ביג 3 שכולל את דינווידי השמיים הם הגבול 😉

            2. 🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט