אירועי דיומא – 16.02.2020

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 24 :

19:00 נס ציונה – רעננה, 5 לייב : שתי הקבוצות שמתחת לקו האדום נפגשות כאשר נס ציונה האחרונה תארח את זו שמעליה, כאשר רק נקודה מפרידה ביניהן. נס ציונה מגיעה אחרי הפסד 3-0 לב"ש שהיה הפסדה ה-6 ברציפות בליגה ואילו רעננה מגיעה אחרי הפסד 2-1 לנתניה שהיה הפסדה השני ברציפות בליגה והמשחק החמישי ברציפות שלה בליגה ללא ניצחון. הימור – אני יחסית מחזיק מרעננה כקבוצה טובה וקצת חבל לי שהם מכרו את קייס גאנם, כי זה שחקן שיכול לעשות עבורם את ההבדל במשחקי ההישרדות, אבל זה כנראה אומר גם שהם חיפשו לעשות כסף ופחות להישאר בליגה, אך הם פוגשים את נס ציונה החלשה שלא כבש גול בכל אחד מששת משחקיה האחרונים, והגול האחרון שהיא כבשה היה ב-6/1, בהחלט מאזן עלוב. ואני מאמין שנראה כאן תיקו מאופס.

20:15 מכבי תל אביב – ק"ש, ספורט 4 : מכבי תל אביב ראשונה, ואחרי שחיפה ניצחה אתמול הפער ירד ל-3 נקודות, והיא פוגשת את ק"ש שבמקום ה-12 עם 3 נקודות פער מהקו האדום. מכבי תל אביב מגיעה אחרי 1-1 מול הפועל חיפה ואילו ק"ש אחרי הפסד 2-0 להפועל תל אביב. הימור – מכבי תל אביב תטייל בדרך ל-3 נקודות נוספות.

פרמייר ליג – מחזור 26 :

18:30 ארסנל – ניוקאסל, ספורט 1 : ארסנל שבמקום ה-11 תארח את ניוקאסל שנמצאת מקום אחד מתחתיה ועם אותו מספר נקודות כאשר ארסנל יודעת שרק ניצחון ישאיר לה עוד סיכוי להילחם על כרטיס למפעל אירופאי. הימור – תיקו.

בונדסליגה – מחזור 22 :

16:30 קלן – באיירן מינכן, ספורט 2 : באיירן ירדה למקום ה-2 אחרי שלייפציג ניצחה אתמול ואילו קלן במקום ה-14 בליגה עם 2 משחקים חסרים כרגע, כך שמצבה לא כל כך רע כמו מקומה בטבלה שיכול להשתפר. באיירן מגיעה אחרי תיקו 0-0 מול לייפציג ואילו קלן אחרי 4-0 בליגה עם פרייבורג. הימור – באיירן מינכן תחזור לנצח וגם תחזור לפסגה.

סרייה א' – מחזור 24 :

16:00 יובנטוס – ברשיה, 2 ONE : יובנטוס שבמקום ה-2 תארח את ברשיה שבמקום ה-19, כאשר יובה מגיעה אחרי הפסד מפתיע 2-1 לורונה ואילו ברשיה אחרי 1-1 מול אודינזה. יובנטוס חייבת לנצח כדי לחזור ולאיים על אינטר שנמצאת כרגע בפסגה, כי היא יודעת שבמקרה שהיא תנצח היום ואינטר לא אז המקום הראשון חוזר להיות שלה, ואילו ברשיה חייבת להתחיל לאסוף נקודות לפני שיהיה מאוחר מידיי. הימור – יובנטוס חוזרת למקום הראשון, לפחות באופן זמני.

*שווה צפייה* 21:45 לאציו – אינטר, 2 ONE : לאציו שבמקום ה-3 תארח את אינטר הראשונה כאשר רק נקודה מפרידה ביניהן. אינטר מגיעה אחרי 4-2 על מילאן בדרבי המילאנזי ואילו לאציו אחרי ניצחון בליגה 1-0 על פארמה. הימור – לאציו בכושר נפלא ומשחקת כדורגל טוב, ואילו אינטר משחקת כדורגל שלעיתים לא נראה כמו קבוצת צמרת באיטליה, כמו שראינו בדרבי בשבוע שעבר כאשר במחצית הראשונה היא לא שיחקה כלל ואילו בשניה הייתה מעולה והבקיעה ארבעה שערים, וזה מאוד תלוי איזו אינטר נראה מחר, אך אני חושב שיהיה לנו קשה מאוד לנצח באולימפיקו ואהמר על ניצחון ביתי של לאציו, עם תקווה לראות ניצחון מוחץ של אינטר.

לה ליגה – מחזור 24 :

22:00 ריאל מדריד – סלטה ויגו, ONE : ריאל שבמקום הראשון תארח את ויגו שבמקום ה-18 . ברצלונה ניצחה אתמול והצליחה להשוות את מספר הנקודות שלה לזה של ריאל, אך הבלאנקוס ישחקו היום והם יודעים שכל נקודה תרחיק אותם מבארסה והם מגיעים אחרי ניצחון 4-1 בליגה על אוססונה ואילו ויגו הצליחה להפתיע במחזור האחרון את סביליה עם ניצחון 2-1. הימור – ריאל מדריד תנצח.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות וויילס – הגמר

15:00, 21:00: קיירן ווילסון-שון מרפי (יורוספורט 2)

אתמול ראינו שני משחקים איכותיים ודרמטיים בחצי הגמר. הראשון הפגיש את רוני אוסליבן וקיירן ווילסון. הרוקט כדרכו פתח טוב, והלוחם ווילסון כדרכו שמר על מרחק ביטחון. השניים החליפו מהלומות עד שרוקט רוני עלה ל-5:4, מרחק פריים אחד מעלייה לגמר. אלא שכאן הלוחם עשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב, שזה לחזור מפיגור, לכפות פריים מכריע, וגם לזכות בו. המשחק השני, בין שון מרפי ליאן בינגטאו, היה בעל מהלך עניינים דומה למדי. יאן פתח את המשחק מצויין עם שני פריימים, מרפי עלה ליתרון עם סדרת פריימים משלו. הסיני הצעיר השיב ברצף פריימים שהעלו אותו למרחק פריים אחד מזכייה, אלא שכאן הקוסם כפה פריים מכריע, וזכה בו לאחר סנצ'ורי ברייק מרשים.

משחק הגמר היום, בפורמט הטוב מ-17, יפגיש את קיירן ווילסון ושון מרפי, לוחם מול קוסם. שני השחקנים הם ללא ספק הראויים ביותר להגיע לכאן. מרפי מציג בטורניר את אותו סנוקר התקפי ובוטח שהביא לו הישגים רבים לאורך הקריירה, ביניהם את תואר אליפות העולם, כשבדרך הוא עבר את אלוף העולם, ג'אד טראמפ. גם ווילסון שממול עבר בדרך כמה מהיריבים הקשים ביותר שיש, כניל רוברטסון ורוני אוסליבן, והוא אף הספיק להפיק ברייק מקסימום בדרך (בסיבוב הראשון מול ג'קסון פייג'). אלא שבתקופה האחרונה הוא הראה את התכונה המאפיינת אותו ביותר, וזיכתה אותו בתואר הלוחם, שזו חסינות מנטלית מהסוג שמתי מעט זכו לה בענף במהלך ההיסטוריה. מבחינה זו, הוא כנראה המתמודד הקשה ביותר שניתן להעלות על הדעת. ייתכן שרק קוסם יוכל להכריע אותו.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור קולומביה 2.1 – קטע 6 ואחרון

קטע 5 היה השלישי במירוץ עם סיום שטוח, ובדיוק כמו שני קודמיו, זו הייתה חגיגה של חואן סבסיאן מולאנו. המאיץ הקולומביאני מקבוצת האמירויות היה שוב זה שחצה את הקו ראשון, כשהוא עושה זאת תוך כדי עקיפה של בן ארצו אלבארו הודג. ממש לפני הקו. יונתן רסטרפו השלים את הפודיום הכל קולומביאני. הקטע לא שינה את תמונת ההובלה במירוץ, וסרחיו היגיטה עדיין מוביל בו, כשהוא מקדים את שני בני קבוצתו, קאיסדו ומרטינז ב-10 שניות, ואחריהם ברנאל (50+), קאראפאז (56+), מונטניה (1:10+), רייס (1:28+), מניון (1:30+), הנאו וארו (1:31+)..

קטע 6 הוא קטע המלך של המירוץ, זה שיחתום אותו וגם יקבע מי ינצח בכולו. זהו קטע גבעי עם קטע טיפוס קשה בדרגה 1 בסיומו. כמו בכל הקטעים במירוץ עד כה, גם כאן צפוייה לנו חגיגה קולומביאנית, והשאלה תהיה של מי. לשלושת המובילים הצעירים של EF, היגיטה, קאיסדו ומרטינז, יש יתרון זמנים במירוץ, בזכות קטע הנג"ש הקבוצתי בתחילתו, יתרון אותו הם יכולים לנצל היטב על מנת לזכות במירוץ. מי שצפוי להוות את האופוזיציה העיקרית כאן הוא זוכה הטור, איגן ברנאל, וגם לז'וליאן אלאפיליפ יהיה כנראה מה לומר בעניין. יהיה מרתק. שידור ב-19:00 בלינק הזה.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 29 תגובות

    1. דוקטור
      אתמול בשבת "בלי הכדורגל"
      לייפציג שמה שליישייה מנשנגלבך רביעייה
      ברצלונה ניצחה 1-2 את חטאפה השלישית
      אטאלנטה ניצחה 1-2 את רומא בקרב על ליגת האלופות באיטליה
      ליברפול לא נראתה טוב אך ניצחה 17 ברצף בנוריץ.
      פ.ס.ז בהרכב מחליפים פיגרה 3-0 באמיין הפכה
      ל 4-3 רק בכדי לספוג בזמן פציעות ולסיים ב 4-4
      עוד דרמה התרחשה בברלין בין אוניון ללברקוזן במצב של 1-1 כבשה לברקוזן דקה 83 אך חטפה דקה 87 ובכל זאת ניצחה 4 דק בזמן פציעות .
      בקיצור הלוואי עלינו ככה בכל שבת בלי כדורגל 😏

  1. פארו תודה רבה !.

    ניר תודה רבה התייחסת לכל המשחקים החשובים .
    הייתי מציין גם באנגליה את משחקה של וילה מול טוטנהאם ב16.00
    מכיוון שהמשחק משמעותי לשתי הקבוצות וילה נקודה מעל הקו האדום טוטנהאם 4 מתחת למקום הרביעי המוליך לאלופות.

    כנ"ל בספרד במפגש (13.00 ) בין סביליה לאספניול סביליה יכולה לחזור למקום 4 אם תנצח אך להידרדר למקום 8 אם תפסיד בעוד אספניול אחרונה אך 3 נק בלבד מהקו האדום .

    קרב תחתית משובח (יחסית לתחתית ) יהיה באיטליה 16.00 בין סמפדוריה לפיורנטינה .סמפדוריה המדורגת 17 עם 23 נקודות והיא נקודה מעל גנואה והקו האדום .פיורנטינה מדורגת 14 עם 25 נקודות משמע סמפדוריה תעקוף אותה אם תנצח .

    בהמשך למשחקה של מינכן בקלן אולי כדאי לציין את הטבלה הצמודה שכרגע נראית כך
    1. לייפציג 45
    2. מינכן 43 ( ומשחק חסר היום בקלן).
    3. דורטמונד 42
    4 מנשנגלבך 42 (משחק חסר).
    5. לברקוזן 40 .
    תודה לכולם.

    1. באיירן ניצחה 4:1 וחזרה למקום הראשון.
      אצל הבווארים סרג' חוזר לכושר ועושה את זה כיאה למחליף של ריברי ורובן.
      זה חתיכת יהלום הילד הזה וכל נגיעה בכדור דליקטס אמיתי. אם היה קצת יותר בפוקוס היה גומר עם שלישייה.
      השני שהבקיע זה גול נוסח רובן או מודריץ. תענוג צרוף לראות איך הוא רץ ומשחרר טיל תוך כדי ריצה. טיל שעושה מסלול קשתי מסביב לבלם ומגיע לפינה. כמה שחקנים בעולם יכולים להשחיל גול כזה בתנועה על סף הרחבה?

  2. עוד היום
    סל מחזור 19 מהליגה שלנו
    19.00 נהריה -אילת
    המארחת שביעית עם 10-8 מול אילת העשירית עם 11-7
    כמובן שנהריה מאוכזבת גמר הגביע תקווה להמשיך ביכולת הנהדרת מול אילת במשחק קריטי לפליאוף העליון
    גם אילת בתקופה טובה ולהזכיר היא הנחילה למכבי ת"א הפסד בכורה בליגה.
    בסיבוב הקודם נהריה ניצחה באילת 63-61

    19.10 ב"ש -גליל
    המארחת עם 12-6 מדורגת 11 האורחת תשיעית עם 11-7 הקבוצות צריכות להיות מודאגות משני הניצחונות הרצופים של אשדוד והמפסידה כאן תרגיש את האש בתחתית בוודאי אם זו תהיה ב"ש
    שכבר צוברת 3 הפסדים ברצף והובסה בגלבוע 100-73 בסיבוב הקודם.
    גם הגליל עם 2 הפסדים ברצף לא רוצה כדור שלג.

    19.20 ירושלים -נס ציונה
    ירושלים חגגה הרבה השבוע כשזכתה בגביע היא מדורגת שנייה בליגה עם 4-13
    אך צריכה לזכור שהיא נוצחה ב 3/4 משחקיה האחרונים בליגה כולל שני הפסדים רצופים ברוממה ובבית מול הפועל תל אביב
    נס ציונה לעומתה מאוכזבת מאד עם ההפסד בחצי הגמר בגביע לנהריה הקבוצה בתקופה רעה מאד שישית בליגה עם 10-8
    אך הודחה גם מאירופה וסופרת 3 הפסדי ליגה רצופים ו3 הפסדים בכל המסגרות
    בסיבוב הראשון ירושלים ניצחה במושבה 93-81

    21.05 מכבי תל אביב נגד ראשון
    מכבי מוליכת הטבלה עם 1-17 נחה באירופה לאחר צמד ניצחונות גדול .
    אך זוכרת שהפסידה באילת לפני שבועיים .
    ראשון מצידה הודחה בחצי גמר הגביע לירושלים והיא שלישית עם 6-12
    בסיבוב הקודם מכבי ניצחה בראשון 81-66

  3. היום הגמרים השונים של הגביעים בכדורסל האירופאי
    נתייחס לכל גמר בתגובה נפרדת כאן נציין שבישראל ירושלים ניצחה בגמר כצפוי את נהריה במשחק נהדר
    בליטא קובנה זכתה כצפוי וקרואטיה זאדר ניצחה את צבונה 76-89 וזכתה בגביע ראשון מאז 2007 .

  4. נדמה לי שהיום ייערך גמר גביע צרפת בין דיזון לכנראה וילארבן (אנסה לעדכן מאוחר יותר )
    כמו"כ צריך להתקיים היום גמר גביע סלובניה קבוצה אחת שתהיה כאן היא שילוב קרואטי סלובני בו תופיע ציביטדה לובליאנה
    ייתכן שבעוד ליגות קטנות כמו פולין ,צ'כיה ועוד ישוחקו גמרים היום אני אתייחס לליגות הגדולות לפי שעות הגמר

  5. גמר גביע טורקיה יחל בשעה 16.00 בין פנרבח'צה לדרושאפקה
    הגמר הצפוי היה בין אנדולו לפנרבחצ'ה אך דרושאפקה הדיחה את מוליכת היורוליג כבר ברבע הגמר כאשר ניצחה אותה
    71-81 זאק אוגוסט קלע אז 21 לארקין מצד שני קלע רק 6 באנדולו וגם נפצע (ייעדר עשרה ימים )
    באותו השלב פנרבחצה הביסה את בונייט 70-100

    בחצי הגמר דרושאפקה התגברה על גלא 71-85 (גלא הדיחה ברבע את טופש 81-98)
    בחצי השני גברה פנרבחצ'ה על טלקום 81-83 עם דרמת ענק שכללה חסימה של וסלי בסוף (טלקום הדיחה את קריאשאקה ברבע עם 56-62 )

    פנרבחצה מדורגת שלישית בליגה עם 4-15 דרושאפקה רק שישית עם 7-12
    נפגשו בליגה ב 24/11 ופנרבחצה ניצחה 75-83 .

    בפנרבחצה אנו מכירים את השמות שכוללים את דה קולו וסלי ווילימאס בדרושאפקה השמות הבולטים הם של ג'רוד ג'ונס ,ג'וני המילטון וסינאן גולר .

  6. ב 17.00 גמר הגביע היווני בין אאק לפורמיתאס .
    ברבע הגמר הדיחה אאק את רותימנו 61-71
    פורמיתאס הדיחה את האלופה פאו עם 79-81

    בחצי הגמר היא ניצחה את פיריסטרי 61-67 (מרבאוקפילידיס בלט עם 26 נק' דאנטרה קיין במשחק הבכורה בקבוצה קלע 6 )
    בעוד אאק גברה 71-89 על קבוצת ליגה שנייה .
    אאק מדורגת שנייה בליגה עם 4-13 בעוד פורמיתאס אחריה עם 6-12

    בליגה ניצחה אאק 68-73 ביום 30/11/19
    לאאק 11 גמרים כולל 4 גביעים
    והיא כמובן מחזיקת הגביע המכהנת
    באאק בולטים כמובן הוותיקים ניקוס זיסיס ,מריו צלמרס ,לנגפורד ,סטפן ינקוביץ מרכוס סולטר וכן קנדריק ריי
    בפורמיתאס בולטים מרבוקאולידיס ,ג'יימס בל וצייס פילר .

  7. ב 19.00 גמר גביע איטליה בין ונציה לבירנדיזי
    זה היה סוף השבוע של ונציה שתנסה להשלים היום את המלאכה לאחר שניצחה ברבע הגמר את וירטוס של תיאודוסיץ בהארכה 81-82 .
    סטפנו טונט הוביל עם 16 אוסטיין דיי הוסיף 15 כולל סל הניצחון וג'רמי צ'אפל עם 14 .
    (תיאודוסיץ ,מרקוביץ ויימס עם 15 כ"א בוירטוס )

    בחצי הגמר גברה ונציה את מילאנו האלופה 63-67 מיטשל וואט אקס נס ציונה כיכב עם 16 נק + 10 ר' והתגבר על 15 של רודריגס ו 14 של סקולה. (מילאנו העיפה ברבע את קארמונה 64-86)

    בצד השני :
    בירינדיזי גברה ברבע הגמר על ססארי 86-91
    מיודענו האזרח הישראלי אדריאן בנקס קלע 37 נק קטף 8 ומידד 41 ושבר את שיא הנקודות למשחק רבע גמר גביע איטליה לפי האמור (קצת מוזר לי במפעל ששיחק בו בעבר אוסקר שמידט הגדול בנקס אגב שיחק בארץ בנתניה ,גלבוע גליל והפועל תל אביב והיה כאן מלך הסלים לשנת 2012 והשחקן השישי לשנת 2018 )
    בחצי הגמר בירינדיזי גברה על פורטיטידו בולוניה 53-78 יותר נכון קראה את הקבוצה שהדיחה ברבע הגמר את ברשיה
    73-76.

    לפי מיטב הבנתי הקבוצות לא זכו בעברם בגביע אך ברינדיזי הגיעה לגמר אשתקד אז נוצחה 83-74 בידי קארמונה.
    ברינדיזי חמישית בליגה עם מאזן 8-13 ונציה שמינית עם 10-11

    נפגשו השנה בחצי גמר הסופר קאפ האיטלקי וונציה ניצחה 73-78 (הפסידה בגמר לססארי בהארכה)
    נפגשו בליגה ב 03/11 ובירינדיזי ניצחה בביתה 71-75
    בבירנדיזי מככבים אדריאן בנקס ,דומניק סוטון ,ג'ון בראון ,דריוס תומפסון וקלווין מרטין .
    בונציה מככבים האקסים שלנו גודאלוק ,וואט וכן אוסטיין דיי ,ג'רמי צ'אפל ויאדמר ,מצולה ודי ניקואלו

  8. ב 19.30 גמר הגביע הספרדי בין מאלגה המארחת לריאל מדריד
    ריאל הפייבוריטית התגברה ברבע הגמר על בילבאו 83-93 יול הוביל עם 19 וקאמפסו עם 13 +9 אס'
    בחצי הגמר רמסה ריאל את ולנסיה שהדיחה את ברצלונה ברבע (78-82 ) 68-91
    קמפצו נתן הצגה עם 15 נק' +9 אס +5 ר' ולא פחות מ 6 חטיפות.
    ראנדולף הוביל עם 16 נק' וקארול הוסיף 12.

    בצד השני מאלגה מארחת הטורניר עברה ברבע הגמר את סארגוסה עם 86-90
    בחצי הגמר רמסה את אנדורה (שפינתה לה את הדרך עם 85-87 על טנריפה החזקה ברבע ) 59-92

    ריאל מדורגת שנייה בטבלה עם 5-16 מאלגה שמינית עם 10-11
    נפגשו בליגה ב 10/11 במדריד וריאל ניצחה 71-82
    ייפגשו אגב במשחק הבא בליגה ביום 1/3 במאלגה.

    את כוכבי ריאל כולם מכירים (קמפצו ,יול פרננדס ,רנדולף ,קארול, טבארס ,תומפיקנס ,דק ואחרים )
    במאלגה משחקים בין היתר תומפסון דיאון ,סאנצס ואדמס.

    ההיסטוריה מראה שלריאל 27 גביעים ומאלגה גביע אחד
    ריאל שיחקה לאחרונה בגמר אשתקד ונוצחה 94-93 על ידי ברצלונה וזכתה לאחרונה בגביע 2017 לאחר 95-97 על ולנסיה
    מאלגה זכתה בגביע היחידי שלה ב 2005 שהיה גם הגמר האחרון שלה
    נפגשו רק פעם בודדת בגמר ב 2005 דווקא מאלגה ניצחה 76-80 האם ההיסטוריה תחזור ?

  9. 21.30 גמר הגביע הגרמני בין אלבה לאלדנבורג.
    אלבה הגיעה לגמר לאחר 81-92 על וירצבורג בשמינית (28/9/19 )
    על מיטלוישטר 77-82 ברבע (15/12)
    ועל במברג בחצי 66-82 ( 12/1)

    אלדנבורג עברה את מירלאנס 75-86 בשמינית (29/9 )
    את בון ברבע 81-88 (15/12)
    ואת אולם 76-84 בחצי ( 12/1 )

    אלבה מדורגת שלישית בליגה עם 4-13 אולדנבורג חמישית עם 6-12
    נפגשו בברלין ב 23/11 ואלבה ניצחה 77-90
    נפגשו לפני שבועיים בליגה ואולדנבורג ניצחה 88-93
    באולדנבורג משחק הוותיק מאד ריקי פולדינג בן ה 37 אקס מהארץ
    באלבה משחקים בין היתר סיקמה וסיווה

    1. לאלבה 9 גביעים אחרון ב 2016 ראשון 97 ככה שבפחות מ 20 שנה זכו כמעט ב 50 אחוז מסך הגביעים
      אלדנבורג זכו בגביע בודד בשנת 2015

  10. ניר, פאקו ואהרון, תודה רבה ושבוע טוב.
    כפי שלבטח כולם כבר יודעים, ארמנד דופלנטיס שיפר בסנטימטר נוסף את שיאו העולמי הטרי בקפיצה במוט. השבדי-אמריקאי בן ה-20 קפץ ל-6.18 בתחרות שנערכה באולם בעיר הסקוטית גלאזגו.

      1. נכון, ראיתי שנכתב על כך באמת בדיומא של אתמול על ידי אלעד.
        משהו יותר אקטואלי, אם כך, הוא שיאו העולמי מהיום (ראשון) של ג'ושוע צ'פטגיי מאוגנדה (אלוף העולם ב-10,000) במרחק של חמישה ק"מ בכביש. התחרויות למרחק זה (שהכרה בשיא עולם רשמי בו החלה רק ב-2017) אינן נפוצות, יחסית למרחקים הגדולים יותר, אך התוצאה של הרץ האוגנדי בן ה-23 ראויה מאוד לציון.

        קבע 12:51 במונאקו והפך לאדם הראשון שיורד מ-13 דקות במרחק זה בכביש. נמתין לקיץ ונראה האם שיאיו הותיקים למדי של קנניסה בקלה בשתי הריצות הארוכות על המסלול, יעמדו בסכנת שבירה.

  11. טוב ערב ספורט מרתק עבר על כוחתינו
    בכדורסל שוחקו היום הגמרים השונים ביבשת
    בגמר הספרדי ריאל מדריד רמסה את מאלגה 68-95 וזכתה שוב בגביע
    קארול הוביל עם 20 אך המצטיין היה קמפצאנו הענק עם 13 נק +13 אס טברס הוסיף 12
    במאלגה בלט רק בריזואלה עם 22 נק.
    הנתון שהכריע יותר מכל היה השלשות
    ריאל 17/30 עם 57 אחוז מדהימים (מעל 68 אחוז אפקטיבי )
    בעוד מאלגה קלעה 4/20 שהם 20 אחוזים חלשים (30 אחוזים אפקטיבים )
    ריאל ניצחה 12-51 מחוץ לקשת וגם אם נתאים זאת לכמות הזריקות זה יוצא 18-51 שזה מגלם למעשה פחות או יותר את ההפרש הכללי .

    באיטליה ונציה השלימה את הסנסציה כאשר זכתה לראשונה בתולדותיה בגביע לאחר 67-73 בגמר על ברינדיזי
    שהפסידה בפעם השנייה ברציפות בגמר .
    ונציה הייתה גם הראשונה שלוקחת את הגביע מהמקום השמיני והאחרון .
    לאחר שהדיחה בשלבים הקודמים את המוליכה וירטוס (תיאודוסיץ) ומילאנו האלופה (מסינה).

    האקסים שלנו בלטו שם
    מישל וואט אקס נס ציונה קלע 17 ואוסטין דיי אקס ירושלים הוסיף 13 .
    בצד השני בלט אדריאן בנקס בעל האזרחות הישראלית אקס נתניה ,גלבוע והפועל תל אביב שצלף 27 שלא הספיקו.

    בטורקיה : פנרבחצ'ה זכתה בגביע לאחר 71-74 על דראושפקה המפתיעה שהדיחה את אנדולו ברבע.
    במצב של 71-72 נשלח סלוקאס לקו קלע בקור רוח פעמיים ודרושאפקה הספיקה להחטיא שלשה.
    חולקת הנקודות הייתה נהדרת כאשר דה קולו ,דטומה וסלוקאס קלעו 15 כ"א קלניציץ הוסיף 12 ווסלי 10 .
    בצד השני בלט ג'ונתן המילטון עם 20 נק' +10 ר' אלכס קולסון תרם 13.

    בגמר הגביע היווני זכתה בשנית א.א.ק אתונה שניצחה את פרומיתאס 57-61
    גם כאן אקס שלנו קנדריק ריי ממכבי הוביל את המנצחת עם 16 נק' 9 מהם ברבע האחרון
    זיסיס קיבל את האם וי פי עם 11 נק +5 אס.

    בגמר הצרפתי זכתה דיזון שהפתיעה את וילארבן 69-77 בגמר

    בגמר הגרמני אלבה מביסה את אולדנבורג 67-89

  12. בכדורגל העולמי היה ערב מרתק מאד
    באיטליה
    במשחק המרכזי לאציו מחקה פיגור 1-0 במחצית לניצחון גדול על אינטר 1-2 וחלפה על פניה למקום השני
    לפיסגה שבה יובה שגברה בביתה 0-2 על ברשיה
    פיורנטינה הביסה בקרב תחתית בסמפדוריה 5-1
    נאפולי התאוששה עם 1-0 בקליארי

    הטבלה יובה ראשונה עם 57 לאציו שנייה עם 56 ואינטר שלישית עם 54
    אטאלנטה התבססה במקום הרביעי ביתרון 6 על רומא .
    בטבלת מלך השערים אימבוולה עם 26 (כבש היום בפנדל) לפני רונאלדו 20 (לא שיחק) ולוקקו 17 (לא כבש)
    לואיס אלברטו מלאציו מוליך את טבלת הבישולים עם 11 שני אלחרנדו גומס מאטאלנטה עם 10

    בספרד.
    ריאל מדריד חטפה 5 דקות לסיום וסיימה עם 2-2 בבית עם סלטה
    גם אספניול כפתה 2-2 בסביליה אך היא זו שחטפה דקה 80.
    הטבלה ריאל מוליכה עם 53 נקודה לפני ברצלונה .
    במאבק על ליגת האלופות שלישית חטאפה 42 רביעית אתלטיקו 40 לפני סביליה 40 שישית ויאריאל 38 לפני ולנסיה 38
    שמינית סוסיאדד עם 37 ומשחק חסר שנדחה היום באייבר.
    במחזור הבא ברצלונה תארח את אייבר (שבת 17.00 ) ריאל תצא ללבנטה (מוצ"ש 22.00 ) ויהיה זה מחזור קרבות ישירים בין ששת הנאבקות על ליגת האלופות כאשר סוסיאדד תארח את ולנסיה (מוצ"ש 19.30 ) חטאפה את סביליה (ראשון 19.30 ) ואתלטיקו את ויאריאל (ראשון 22.00 ) .
    בטבלת מלך השערים מסי בבצורת עדיין מוביל עם 14 מכיוון שגם בנזמה השני בבצורת עם 13 וסוארס השלישי פצוע עם 11.
    בטבלת הבישולים מסי מוביל בבטחה עם 12 בישולים 5 יותר מהיתר.

    באנגליה במשחק מרתק מון כבש בתוספת הזמן ובמשחק דרמטי הוביל את טוטנהאם ל 3-2 בוילה ארסנל הביסה את ניוקאסל 0-4 במחזור מפוצל שעוד לא נגמר
    טוטהנהאם הורידה את הפער לנקודה בלבד מול צ'לסי שתשחק מחר מול יונייטד.
    השתיים ייפגשו במשחק המרכזי במחזור הקרוב בשבת הבאה (הקרובה גביע) 14.30 לסטר תפגוש בסיטי וארסנל את אברטון .

    בטבלת מלך השערים עדיין מוליך ורדי עם 17 שני אגוארו 16 איגינס ואוסמיינד עם 15 סלאח ורושפורד עם 14 כ"א
    דה בריינה מוביל את הבישולים עם 15 לפני אורלנד עם 10

    בגרמניה : מינכן שבה לפיסגה לאחר 4-1 קליל בקלן
    הטבלה לאחר 22 מחזורים
    1 מינכן 46 2 לייפציג 45 3 דורטמונד 42 4 מנשגלבך 42 (ומשחק חסר) 5 לברקוזן 40 שאלקה השישית איבדה נקודות במיינץ עם 0-0 והיא עם 36 נקודות ואיבדה קשר של ממש עם הצמרת.

    במחזור הבא.
    במשחק המרכזי תצא לייפציג לשאלקה.
    לבנדובסקי שכבש היום עם 23 שערים לפני וורנר עם 20
    מולר ממינכן מוביל את הבשלנים עם 14 לפני סאנצו עם 13 שגם כבש 13 שם מדורג שלישי

    בצרפת מארסיי מנצלת בליל 2-1 ראן לא מנצלת זאת ומפסידה בריימס 1-0
    בהולנד איאקס מביסה 0-3 ומגדילה את הפער בפסגה מאלקמר

  13. בספורט המקומי
    מכבי תל אביב חיכתה 75 דק עד שכבשה ובסוף ניצחה 0-3 את ק"ש
    נס ציונה נחלצה מהמקום האחרון לאחר שהביסה 0-3 את רעננה שירדה לשם.
    בצמרת מכבי תל אביב חזרה לפער 6 על מכבי חיפה
    בתחתית
    11 כפ"ס 23
    12 ק"ש 19
    13 נס ציונה 18
    14 רעננה 16
    מחר ביתר הפועל תל אביב ושם נעריך את מצב המאבק על הפליאוף
    בטבלת מלך השערים רקוביציה עם 16 לפני שהר ויונתן כהן עם 11 כ"א

    בסל המקומי
    אילת ניצחה בנהריה 89-84 בגלל עייפות גדולה בנהריה ברבע האחרון התוצאה הייתה 34-21 לאילת.
    גליל ניצחה בב"ש 85-81 וסיבכה אותה בתחתית
    ירושלים מחזיקת הגביע הביסה את נס ציונה המתפרקת 71-102
    ומכבי תל אביב ניצחה את ראשון 64-75

    הטבלה
    מכבי 1-18 לפני ירושלים 4-14 וראשון 7-12 חולון 8-11
    מרכז הטבלה צמוד 5 חיפה 10-10 6 נהריה 7 גליל 8 נס ציונה 9 אילת עם 11-8 כל אחת
    10 הפועל תל אביב 12-7 11 ב"ש 13-6 ואחרונה אשדוד עם 15-4
    במוצ"ש הבא ירושלים תארח את חולון במשחק השלמה ממחזור 7
    אח"כ קרב תחתית אדיר בין ב"ש לאשדוד

  14. מחר ביתר ירושלים תארח את הפועל תל אביב במשחק השלמה מהמחזור ה 24
    הירושלמים רק 2 הפרש מעל ב"שהרביעית ירצו להתבסס במקום השלישי ולצמצם את הפער מחיפה למרחק סביר של 6 נק'.
    הפועל תל אביב מצידה נקודה מהמקום השישי ו 2 מהחמישי וחייבת נקודות לחזור לשישיה הראשונה (תיקו לא יספיק כרגע בגלל מאזן שערים נחות )

    באנגליה 22.00 מחזור 26 צ'לסי תארח את יונייטד המארחת רביעית 6נקודות יותר מהאורחת התשיעית שאולי מגיעה למשחק להיות או לחדול על ליגת האלופות

    באיטליה מילאן תארח את טורינו מילאן נרבקת על הגעה לאירופאית וטורינו על הישרדות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט