סיקור משחקי רביעי / גיא רוזן

דטרויט פיסטונס (19 – 34) 116 – פיניקס סאנס (20 – 31) 108

סיכום המשחק במילה אחת: איכס (אם אתה אוהד סאנס מתוסכל, כמוני…). במשחק הלילה דטרויט הוכיחו שבכדורסל, לפעמים אלו הדברים הקטנים שמנצחים את המשחק. דטרויט קלעו פחות טוב מהשדה הלילה (48% לדטרויט, 54% לסאנס), הם קלעו פחות טוב מטווח השלוש (12 שלשות ב-42% לדטרויט, 12 שלשות ב-46% לסאנס), והם קלעו פחות טוב מהעונשין (12 נק' מהעונשין ב-75% לדטרויט. 12 נק' מהעונשין ב-80% לסאנס). ועדיין, אלו דטרויט שסיימו את המשחק עם ידם על העליונה. איך הם עשו את זה? בעזרת 2 הכוכבים המושמצים שלהם. דראמונד היה האחראי הישיר לניצחון בקרב על הריבאונד – דטרויט סיימו את הלילה עם 14 ריבאונדים בהתקפה, הסאנס רק עם 7 (דראמונד סיים את הלילה עם 7 רב' בהתקפה). רג'י ג'קסון היה אחראי לניהול המשחק, ולעובדה שדטרויט ידעו מצד אחד לשמור היטב על הכדור, ומצד שני לגרום ולנצל את האיבודים של הסאנס – דטרויט סיימו את הלילה עם 6 איבודים בלבד, בעוד שהסאנס איבדו את הכדור 15 פעמים (רג'י ג'קסון סיים את הלילה עם 9 אסיסטים ו-2 איבודים). הפועל היוצא של הנתונים הנ"ל הוא שלדטרויט היו הלילה 95 ניסיונות מהשדה, ולסאנס רק 77. עם כזה פער, זה הפך ללא משנה שהסאנס סיימו את הלילה עדיפים בגזרת האחוזים. המשחק התנהל בשליטה יחסית של דטרויט, כאשר הם מובילים ברוב שלבי המשחק, אבל מובילים בהפרשים זעומים. 4 דקות לסיום, ההפרש היה עדיין זעום, נקודה אחת בלבד, אבל סיומת חזקה בהובלת דראמונד וג'קסון השאירה את הניצחון במגרש הביתי. דראמונד (31 נק', 19 רב'), רג' ג'קסון (25 נק', 9 אס'), וכריסטיאן ווד (21 נק', 8 רב'), היו השחקנים הבולטים בשורות דטרויט. אוברה (30 נק'), אייטון (26 נק', 12 רב'), ובוקר (22 נק', 7 אס'), היו הקלעים הבולטים בשורות הסאנס.

(אוהד סאנס. ככל הנראה ממחוז חיפה)

בוסטון סלטיקס (35 – 15) 116 – אורלנדו מג'יק (22 – 29) 100

בניגוד למה שהתוצאה מרמזת, במשך רוב שלבי המשחק זה היה משחק צמוד. עד לדקות הסיום, לא הייתה קבוצה שהובילה במשחק בפער דו ספרתי, כאשר אורלנדו שהובילו בלא מעט דקות במהלך הרבע השלישי, נמצאים בפיגור בן 5 נק' בלבד, 5 דקות לסיום. 5 הדקות האחרונות? כולן הסלטיקס. ריצה של 15 – 4 בהובלתו של הייוורד, וויליאמס, וטייטום, סגרה את הגולל על המשחק. טייטום (33 נק', 8 רב', 5 אס'), הייוורד (23 נק', 7 רב', 7 אס'), לצד תרומה יפה של גראנט וויליאמס מהספסל (13 נק', לא מעט מהן במאני טיים), הובילו את הסלטיקס. פורניר (26 נק'), וגורדון (23 נק', 10 רב'), היו קלעי אורלנדו הבולטים הלילה.

ברוקלין נטס (23 – 27) 129 – גולדן סטייט ווריורס (12 – 40) 88

סיכום המשחק ב-3 מילים: במעמד צד אחד. זה מהמקרים בהם ההפרש בסיום מספר את מלוא הסיפור. גולדן סטייט לא הובילו אפילו פעם אחת במשחק. הם מצאו את עצמם בפיגור דו ספרתי כבר בדקה ה-5 למשחק, הם מצאו את עצמם בפיגור של 20+ נק' במהלך כל המחצית השנייה. אאוץ'. לאברט (23 נק', 8 אס'), והאריס (17 נק', 9 רב'), היו קלעי הנטס הבולטים בלילה בו 13 שחקני נטס שיחקו 9+ דקות, ואף שחקן לא חצה את רף 27 הדקות. ראסל (17 נק', 0 מ-8 מהשלוש) היה הקלע "הבולט" בשורות גולדן סטייט.

במעמד צד אחד

טורונטו ראפטורס (37 – 14) 119 – אידיאנה פייסרס (31 – 20) 118

איזה משחק אדיר! והראפטורס, במילה אחת – ווינרים! משחק משוגע התנהל לו הלילה בטורונטו. המשחק נפתח כאשר התחושה היא במהלך הרבע הראשון שזה יהיה מסוג משחקי ה-"ניצחון קל לקבוצה הביתית", כאשר טורונטו עולים במהלך הרבע הראשון כבר ליתרון של 11 נקודות. אבל כאמור, זה היה משחק משוגע. הפייסרס ממש לא וויתרו על המשחק, וברבע שני אדיר שלהם (43 -18 לפייסרס ברבע השני) לא זאת בלבד שמחקו את הפיגור, הם גם עלו ליתרון דו ספרתי משלהם. בפתיחת המחצית השנייה נראה היה שהמומנטום ממשיך עם הפייסרס, כאשר אלו כבר עולים ליתרון בן 18 נק' בתחילת הרבע. גמור? ממש לא. משחק מטורף, כבר כתבתי? כבר במהלך אותו רבע שלישי, הראפטור מוחקים כמעט את כל הפיגור בן 18 הנקודות עד לפער של 2 נקודות בלבד. ברבע האחרון נראה היה שהמומנטום שלוב מחליף כיוון, הפעם אלו הפייסרס ששוב עולים ליתרון דו ספרתי. 2 דקות ו-30 שניות לסיום, 2 קליעות עונשין מוצלחות של ג'סטין הולידיי קובעות 118 – 108 לפיסרס. המשחק נראה ומרגיש גמור. אבל כאמור, מטורף. בליץ של הראפטורס ב-2.5 דקות בהנהגתם של לאורי (שלשת קלאצ' ענקית דקה וחצי לסיום), סיאקם (הגנה + סלי קלאצ') ואיבאקה (שלשת הניצחון), שמים את החותמת "מטורף" על משחק נהדר, ומשאירים את הניצחון במגרש הביתי, ואת רצף הניצחונות של הראפטורס בחיים (מס' 12). לאורי (32 נק', 10 אס', 8 רב'), איבאקה (30 נק', 7 רב'), וסיאקם (25 נק', 9 רב') הובילו את טורונטו הלילה. ברוגדון (24 נק', 6 אס') והולידיי (22 נק') היו קלעי הפייסרס הבולטים במשחק.

מינסוטה טימברוולבס (15 – 35) 120 – אטלנטה הוקס (14 – 38) 127

זה מוזר לכתוב על משחק שנגמר ב-7 הפרש "במעמד צד אחד". אבל זה בדיוק מה שהיה. גם אם המשחק היה נמשך עוד 48 דקות, מינסוטה לא היו מצליחים לנצח. הלילה, במשחק בית, מול ההוקס, הם לא הובילו אפילו פעם אחת. מרבית דקות המשחק התנהלו כאשר אטלנטה ביתרון דו ספרתי, כאשר במהלך הרבע השלישי ובתחילת הרבע האחרון, ההפרש צמח לפער של 21 נקודות. יאנג (38 נק', 11 אס'), וקולינס (27 נק', 12 רב'), בלטו בשורות ההוקס. וויגינס (25 נק') וג'וש אוקוגי (23 נק') היו קלעי מינסוטה הבולטים.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (31 – 20) 109 – קליבלנד קאבלירס (13 – 39) 103

סימן לאופי אצל קבוצות פליאוף זה שגם כאשר הם מסריחים, הם מצליחים לנצח. הלילה הת'אנדר לא "הריחו" במיטבם, כאשר בדקות הסיום הם מוצאים עצמם בפיגור נק' מול הקאבס, אחת הקבוצות הגרועות בליגה, במשחק ביתי. למזלם של הת'אנדר, שרודר היה שם בדקות הסיום (6 נקודות בדקה וחצי האחרונות) בשביל להבטיח את הניצחון. שרודר (30 נק', 6 אס') וגאלינרי (23 נק', 10 רב') בלטו הלילה בשורות הת'אנדר. סקסטון (23 נק') ולאב (20 נק') היו קלעי הקאבס הבולטים במשחק.

מימין: אוהדת ת'אנדר. משמאל: דונובן

דאלאס מבריקס (31 – 20) 107 – ממפיס גריזליס (26 – 25) 121

בהיעדרו של לוקה דונצ'יץ', לדלאלס היה מפסיק דלק במיכל בשביל להיות יריבה שקולה לחברה הצעירים מממפיס, למשך מחצית אחת בלבד. ברבע הראשון אלו היו דאלאס בהובלתו שם פורזינגיס שהובילו בהפרשים קטנים, ברבע השני אלו היו ממפיס שהובילו בהפרשים קטנים. ברבע השלישי, למן הרגע שהספסלים נכנסו, הייתה רק קבוצה אחת על הפרקט, כאשר ממפיס תוך דקות ספורות (4 דקות בלבד) הופכת שיווין במשחק, ליתרון בלתי מחיק בן 21 נק'. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד. מוראנט (21 נק'), ג'קסון וג'ונס (19 נק' כל אחד), ובעיקר ברנדון קלארק שהוביל את "חוליית הספסל" במהלך הריצה של ממפיס ברבע השלישי (18 נק') בלטו בשורות ממפיס. פורזינגיס (32 נק', 12 רב') הצטיין בשורות המבריקס.

יוטה ג'אז (32 – 18) 95 – דנבר נאגטס (36 – 16) 98

הפסד נוסף ברצף ההפסדים של יוטה, הפסד משמעותי, הפעם ליריבה ישירה במאבק על מיקום גבוה ככל האפשר בצמרת המערב. ההפסד כואב במיוחד, לאור העובדה שיוטה שלטה במשחק במשך מרבית דקות המשחק, כאשר ברבע השלישי הם כבר ביתרון בן 15 נק'. ליוטה היו הזדמנויות לעלות ליתרון, או להשוות, בדקת הסיום, אבל זה פשוט לא היה הלילה שלהם בצד ההתקפי (2 החטאות של בוגדנוביץ, אחת של קונלי, בדקה האחרונה). מי שממשיך להראות שהוא שחקן למשחקים גדולים היה יוקיץ' שקלע את הסל שנתן את היתרון סופית לנאגטס, דקה לסיום. יוקיץ' סיים לילה מצוין עם טריפל דאבל מרשים של 30 נק', 21 רב', ו-10 אסיסטים. לצדו בלט מורי, עם 31 נק' משלו. את קלעי הג'אז הובילו קונלי (21 נק', 8 רב', 5 אס'), ומיצ'ל (18 נק'. רק 8 מ-24 מהשדה).

בקרוב (?)

לוס אנג'לס קליפרס (36 – 15) 128 – מיאמי היט (34 – 16) 111

ריצה של 21 – 4 לטובת הקליפרס ברבע השלישי, הפכו יתרון בן 6 נק' עליו עמלו ההיט במשך כל המחצית הראשונה, ליתרון דו ספרתי של הקליפרס, יתרון עליו לא הצליחו ההיט לאיים עד לסיומו של המשחק. מי שהוביל את אותה ריצה של הקליפרס, והיה המצטיין של הקבוצה במשחק הלילה, היה פול ג'ורג' שנתן את אחד ממשחקיו השלמים יותר השנה, כאשר לצד 23 הנקודות שלו (5 מ-7 מהשלוש) הוא מוסיף גם 10 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. שאמט (23 נק', 6 מ-13 מהשלוש), בלט לצדו של ג'ורג' במלאכת הקליעה, וקאוויי (14 נק', 7 רב', 9 אס') תרם במלאכת ניהול המשחק. 25 נק' ו-9 רב' של ג'ונס ג'וניור, לצד 22 נק', 11 רב', ו-6 אס' של אדאביו, לא הספיקו להיט הלילה.

לפוסט הזה יש 70 תגובות

  1. מיאמי שיחקה לאורך המשחק עם 8 שחקנים כשהאחרון בהם היה גייב וינסנט (שקלע 9 אך החטיא זריקות חשובות ). לא יודע אם השאר פצועים או מועברים בטריידים כעת אבל העומק של הקליפרס היה נקודת מפתח בניצחון.
    אגב, מה מצבו של באטלר?
    .
    תודה גיא!! אחלה של סיקור במהירות שיא

  2. תודה על הסיקור המצויין.
    לאורך השנים האחרונות, בלי קשר לקוואי, טורונטו היא קבוצה בעילית של המזרח. מעניין לראות את זה
    🙂

  3. ראיתי את דנבר נגד יוטה (ואת הרבע האחרון של טורונטו נגד אינדי). ה-TD של יוקיץ' מדהים, לא "מרשים". למעשה בגללו החלטתי לצפות במשחק הזה וקיבלתי תמורה ענקית לכסף. מבחינתי הוא סנטר העונה. אין כמו ענקים שיודעים למסור.

    1. +מליון
      ואני לא יודע איפה להתחיל לתאר את המשחק שלו.
      משחק חכם מאד שחלק גדול ממנו בכלל לא בסטטיסטיקה, אם זה חסימה, התגלגלות פנימה, מסירה החוצה למי שמוסר לשחקן חופשי לקליעה או כניסה פנימה. כשהגאון על המגרש הוא מנהל את העניינים ועושה את זה מאד אלגנטי

  4. תודה גיא.
    אוק' סיטי אהובתי כבר במקום 6, לצערי – הטרגדיה בדרך – יסיימו מקום 5 והקרקס הטקסני במקום 4
    אוי אוי אוי – מחכה לי סדרת סיבוב ראשון של בכי, נהי ודמעות.
    שימו לב לקרחות ביציעים בצ'ספיק ארנה, אחד האולמות הביתיים וה'מכורים' ביותר בליגה. ואני מדבר על שיא הקלאץ', דקה לסיום, משחק צמוד.
    תמשיכו לספר לעצמכם סיפורים (הקהל הצעיר רואה ברשת, הרייטינג זה בלוף, טורונטו מקנדה, בלה בלה בלה) – המוצר השתנה, הקהל המסורתי עוזב, ימים יגידו לגבי הקהל 'החדש' (זה שאוהב שמעבירים לשחקניםבין הרגליים. הערב גם גלינרי הצטרף לרשימה).

    1. ,תמשיך לספר לעצמך סיפורים (טוב נו יש לך אינטואיציה). ה"קרחות" מקדימה (שאגב ממש לא גדולות ובהתחשב בזה שמדובר בקאבס לא משהו להתרגש ממנו). לא קשורות לקהל הצעיר או המסורתי הם קשורות כמו ביוסטון לארגונים שקונים כרטיסים כדי לחלק לאורחים/לקוחות/ חברים. המחירים של הכרטיסים האלה לצערנו הם בשמים ולכן הם בהישג ידם של הארגונים ופחות באלו של הקהל המסורתי העלאק נוטש.

      1. סבבה. רק בבקשה אל תשלול על הסף את האפשרות שאתה הוא זה שמספר לעצמך סיפורים (זה ארגונים, זה אינטרנט, זה קנדה…)

        1. לא יודע, אני מאמין לסיפורים של שניכם, האמת לסתירה בינהם היא איפשהו באמצע, או באיזה מאמר עתידי עשר שנים מעכשיו של גולש הופס צעיר

  5. יוקיץ' אמלל את גובר הלילה ונמצא בכושר שיא אחרי הנמנמת של תחילת העונה. השחקן שהכי כיף לראות בליגה (ויש תחרות לא קטנה).

  6. רק לי הGIF של בתאנדר-קליבלנד מפריע להתרכז ? היה לי ממש קשה לקרוא איתו שהוא למטה 🙁

    חוץ מזה סיקור מעולה כרגיל גיא, טורנטו נראים הרבה יותר טוב ממה שציפתי

  7. מצד ּאחד היה מרשים לראות מה שעשו קליפרס למיאמי ברבע השלישי, מצד שני ברור שהיה פה אימפקט גדול ליציאה של בטלר (מקווה שאין נזק רציני).
    ויוקיץ זה משהו משהו. תענוג. ודימו לב באיזה כושר חזר מורי. דנבר מתקתקת ככה איתו.

  8. תודה על הסיקור. באיזה שלב יתחילו לספור את הראפטורס ברצינות גם העונה??? אגב איבקה בסוג של עונת שיא התקפית מבחינתו , לא מדברים עליו כל כך מאחורי לאורי,
    ואן ליט ,סיאקם ושות' אבל הוא סופר יעיל .
    https://www.basketball-reference.com/players/i/ibakase01.html
    שאלת תם- מה המאזן של הקליפרס כאשר ג'ורג' וקאווי משחקים יחד???

        1. זה לא רק הם זה כל הביג 4 וכולם שם חשובים מאד. בפלייאוף הם יתאמצו יותר, יהיו מוכנים יותר לקטנות, אני לא מקנא ביריבות שלהם, גיהנום הגנתי הן יחוו. נוט הלטי מגעגע נח ושם 27 נק לערב חח שהוא יכנס למוד פלייאוף חבל"ז. הפחד היחיד זה מג'ורג'י שהוא מחרבן פלייאוף סדרתי מאז 2013 אבל אם קאווי הצליח לקחת אליפות עם לאורי ג'ורג' קטן עליו.

          1. לא נשכח ולא נסלח לג'ורג'י בוי על משחק 6 ההוא ביוטה. עשה שם אולדיפו-אברינס חבל על הזמן.
            לגבי נוטהלטי – הוא רוצח מידריינג' ברמה של מייקל וקובי. מגיע הקלאץ' – הוא מגיע למקומות שלו ולא מחטיא. המידריינג' מביא אליפויות. תשאל את קיידי ולברון (אצלו זה חדירות), גם סטף לא מחטיא את הפלואוטרים מהמידריינג', כנ"ל פארקר, טימי ומאנו, פירס וגארנט. מידריינג' רולס

            1. מצחיק שאתם מאשימים את גורג ווסטברוק אצלכם כמו טפלון, ווסטברוק הוא האשם העיקרי בהפסדים, יש סדרת פלייאוף שווסטברוק היה בה טוב?

  9. תודה רבה על הסיקור גיא.
    בתור ה"ג'וקר", מצטרף לאלו שציינו לפניי שהטריםל דאדל של יוקיץ' הוא לא רק מרשים, אלא מדהים. יש שיגידו היסטורי.
    השחקן העשירי בהיסטוריה לרשום טריפל דאבל של לפחות 30-20-10. הסיבה שזה כל כך נדיר היא שמי שמוריד 20 ריבאונד הוא בדרך כלל ענק גמלוני עם אסיסט בעונה. עד שבא יוקיץ'…
    ועוד מול הסנטר ההגנתי הכי טוב בליגה, כמעט בלי חילופים, עם 7 שחקנים ברוטציה.
    דנסר שלי מרחק טרייד אחד טוב (מישהו רוצה את האריס? מילסאפ?) מלהפוך לקונטנדרים אמיתיים.

    1. רק שאחד מהם עשה את זה עם חסימות….
      בכל מקרה אתה פחות מתרשם כשאתה מגלה מי שני השחקנים האחרונים לעשות זאת.

    2. הטרייד משנה המשחק היחיד עבור דנבר יהיה בקיץ. וקוראים לו בראדלי ביל. מורי+ביל+יוקיץ זה כבר חומר לאליפות. אני לא רואה שחקן אחר בליגה שמגיע לדנבר על דעת עצמו או בטרייד שאיתו הם הופכים עם סיכוי ממשי לטבעת למעט ביל.
      מה יצטרכו לתת עליו? מייקל פורטר בלי ספק והרבה הרבה בחירות דראפט מאוחרות לשנים 24-26 ועוד כמה משלימי חוזה.

        1. על בראדלי ביל? נו בריינר. ואם לא יטרידו שימשיכו להתבוסס סיב 2 ולהיות פורטלנד בהצלחה.
          פורטר לא יגיע בכלל לרמה של ביל וגם אם כן יקח עוד מלא זמן ואם אתה חושב שיש זמן…אז הליגה כ"כ דינמית. גם בפילי חשבו שיש זמן לפרוסס ראית מה קרה רק הלכו אחורה. עכשיו זה הזמן של דנבר
          אגב יש פה אנשים לא יודעים כמה טוב ואיזה כוכב בראדלי ביל. הדעה עליו שהוא ישחק בקבוצה נורמלית תשתנה לחלוטין ויחשיבו אותו פה לסופרסטאר. הוא כמו פול גורג ובאטלר רק יותר צעיר ויותר סקורר ובדנבר גם יהיה לו זמן לעשות הגנה.
          הייתי לוקח עכשיו את בראדלי ביל על סימונס בעיניים עצומות

      1. מתי בראדלי ביל מסיים חוזה?
        מניח שזה ישפיע משמעותית על המחיר.
        לא בטוח שזה השחקן שדנבר צריכה. אני הייתי מעדיף אולסטאר בעמדה 4 עם קליעה ויכולת חסימה, במקום מילסאפ שכבר שנתיים תוקע לנו את תקרת השכר. שחקן כמו איבקה היה מצוין, אבל כרגע לא על הפרק. גם פורזינגיס היה מצוין אבל לא רלוונטי.
        הצעות מישהו?

        1. עוד 4 שנים. חתום ונעול להרבה זמן.

          פורזי ליד יוקיץ היה בדיחה יחד. ואין היום 4 אולסטאר בליגה חוץ מאחד שמשחק במילווקי והוא לא יגיע לדנבר. תהיה ריאלי בחייאת.

          1. תכלס פורזי ליד יוקיץ ממש לא בדיחה, אחד מנהל משחק השני רוצה לסיים בקאצ אנד שוט, ואם אתה מתכוון לצד ההגנתי אז פה כבר כנראה איבדת אותי כי אתה חולה בשנאת פוריזינגיס חמורה ומתעלם מהיכולת ההגנתית שלו כחלק ממה שגיא קורא לו ״נרטיב נרטיב נרטיב״.

            1. בסדר. יהיו לנו הרבה פלייאופים לחזות בקומדיה. אני דווקא אוהב את הלטבי, הוא מצחיק אותי וחושב שיש לו פוטנציאלים גדול אבל לעולם לא יגשימו כי סופט בייבי סופט

        2. אגב אתה יכול אותה חבילה על קא"ט שיכול לתפקד כ 4 ולהפגיז מבחוץ אבל הגנה שלו ושל הגוקר יהיה קומדיה.
          אני אומר לך בראדלי ביל היעד היחיד האמיתי והכדאי לדנבר. הוא שחקן מפלצת צעיר וחתום על חוזה טוב. יוריד המון עומס מניקולה יודע לעשות ים סלים ומגן עם פוטנציאל אדיר תחת מלון. משנה לחלוטין את מאזן הכוחות.
          אין עוד שום שחקן בליגה ריאלית שיגיע אליכם ויגרום לכם להסתכל באדום של העיניים של הסייבורג.
          בראדלי ביל בכל הכוח, בעיקר כל מה שלא יוקיץ ומורי זמין עליו.

          1. אם הם יכולים להביא את ביל בקיץ זה באמת יכולה להיות החתיכה החסרה, אבל מייקל פורטר לא בטוח שלא שווה להמר עליו ולשמור עליו אם זה הוא כלול במחיר, הייתי מנסה חבילה אחרת עם מילסאפ וההוא שמרוב שהוא חושך כבר שככחתי את שמו גארי האריס,

      2. הצעתי ל-LJOS את פורטר והאריס על ביל, לא הסכים. מאמין בהאריס ולא מוכן לוותר על הפוטנציאל של פורטר. אולי גם ביזלי היה בסיפור והוא רצה לשמור את האופציה עליו, בסוף נתנו אותו בשביל כלום.
        מסכים איתך שביל הופך את לקונטדרית על אמת, עכשיו זה פיקציה.
        בכל מקרה הוא האריך חוזה בקיץ ולכן לא יכול לעבור בטרייד עכשיו.

  10. תודה.
    1. ווילי קולי סטיין מהמאבס הוא חרפה למשחק הכדורסל ושרשרת מהלכים איומה שלו שבשיאה עבירה לשלשה שנקלעה הובילה לריצת 24-3 של הדריזליז ברבע השלישי. לקרלייל הקפוא מניות רבות בהפסד בעצמו.
    2. לא ציינת שפורזינגס דימם מהאף והושבת ברבע השלישי כמעטלכל אורך הבריחה של הגריזליז.
    3. ניקולה יוקיץ' נמצא בכושר הטוב בחייו וזה מתבטא לא רק בשורה הסטטיסטית הנהדרת אלא גם בשפת הגוף וחדוות המשחק שלו.
    4. יוטה ג'אז לא נראית כמו קבוצה שבנוייה מנטלית לעבור יותר מסדרת פלייאוף אחת השנה וגם זה בספק.
    5. קשה שלא להינות מדנבר. על אף מצבת פצועים מכובדת הם משחקים כדורסל שובה עין ומבחינתי הם ומילווקי (על אף הקרטועים לאחרונה) מיצבו עצמן כשתי הקבוצות השלמות ביותר עם ההבנה שהקליפרס הדוחים לא יעשו חיים קלים לאף קבוצה העונה. (למה 'דוחים'? לא יודע, זאת ההרגשה שלי)

    1. אז להגיד חרפה למשחק הכדורסל זה יותר טוב מלקרוא לשחקן פח?
      קרלייל העיף אותו די מהר לספסל אבל העיקר להאשים את המאמן.

      1. כן.
        כמו שרשמתי אמש – קולי סטיין היה מסכים איתי.
        חוץ מזה, אם השדרים האמריקאיים הנחמדים יתר על המידה של המאבס מסכימים איתי אז כנראה יש אמת בדברים.
        ועוד משהו עידו. נדיר שאני כותב על מישהו חרפה או משהו שלילי בכלל. יש אחרים שעבורם זה עניין שבשגרה.
        חוץ מזה יש לך נטייה לסתור אותי מהר מדי.
        מובן שקרלייל העיף אותו לספסל מהר – היו לו שני איבודים, עבירה לשלשה שנקלעה, עבירה נוספת חסר אחריות, והוא היה אחראי ישיר לבריחה של האורחת. אז אל תקשקש לי עם היהירות הטיפוסית שלך שמתקדת בנקודה אחת מהחמש שכתבתי ותנסי להיות אובייקטיבי ונעים יותר.

            1. חחחחחחחחחחחחחחחחח
              זיו אין מה לעשות, אל תיקח ללב, לקח לי הרבה זמן עד שנפל לי האסימון לגבי עידו המיוחד שלנו.

            2. נפל האסימון לגבי מה בדיוק?

            3. ערב טוב קרמר ושופשבוע נעים.
              אומרים מה ששנוא עליך לא תעשה לחברך אז תרשה לי לא לשתף אותך בתיאוריה שלי כמי שהיה מורה ונתקל בכל מיני סוגים של תלמידים.
              בוא נגיד שהעניין פה הוא אובייקטיבי ועידו לא נותן את היחס הזה מתוך רשעות, ככה הוא וזהו. גם לי לקח זמן עד שנפל האסימון ומנחם גם מקבל אותו עם כל מה שיש בו לחיוב ולשלילה.

            4. היחס הזה רזי? איזה יחס? זה שמעמת אותך עם הדברים שאתה כותב? שלא מקבל את הדברים שלך כעובדות? וואלה אני תיכף כותב מכתב התנצלות רשמי ומעלה לאתר.

            5. עידו בוקר טוב
              אותך אני לא מנסה לשכנע בכלום ולא רוצה ממך שום התנצלות.
              זה כולה רק ספורט חביבי, זה לא החיים….
              אתה לוקח את זה ברצינות המיוחדת שלך ואנשים פה נפגעים בלי שום סיבה אבל אני כבר מבין אותך ורק משמש שמן סיכה איפה שאתה מתפרץ.
              בסדר?

          1. עידו צודק, זיו מחזיק את המקל משני צדדיו, מצד אחד מדבר על שפה ומצד שני מגדף ומקלל, מצד אחד מדבר על שוויון ומצד שני אומר שנשים לא יכולות לשפוט (עצוב כל כך ), והדבר הגרוע ביותר נעלב ומורד לפסים אישיים

            1. בוקר טוב ברוך. התעוררת?
              מתי קיללתי וגידפתי לאחרונה?
              אל תסלף את דבריי חביבי.
              נשים יכולות לשפוט ולעשות כל דבר שהן בוחרות לעשות. הלהתי לגבי רמת השיפוט שלהן. מותר לי?
              'פסים אישיים'? על מה אתה מדבר?
              לא מכיר את עידו אישי ולא אותך.
              כותב מה שאני חושב על כדורסל ועושה זאת בצורה מכובדת, תמיד, כולל כתבות שפרסמתי פה בעבר שאתה מוזמן לקרוא בעיון.
              אתה ושימון צמד חמד מיוחד במינו ואין לי בעיה עם השטויות שאתם פולטים – אלא אם זה גובל בשנאה או שפה שלפחות לדעתי לא מתאימה, במיוחד לא לילדים שקוראים כאן וביניבם, מי יודע, אולי גם ילדיי.
              אז ברוך, לפני שאתה בוחר לכתוב מילים שאינן מתארות את המציאות ('מגדף ומקלל'?? מתי? איפה?) תעצור ותחשוב רגע.

            2. וכמו שכתבתי לך כבר בעבר ברוך, שיחה של 5 דק' על קפה הייתה מבהירה את הדברים במקום הקשקשת הכתובה כאן

            3. ברוך, אני מאד מחבב אותך וברור שגם את שימון אבל באמת לפעמים השפה יורדת קצת יותר מדיי למטה. מסכים?
              לא היית רוצה שהבת שלך תיכנס להופס ותקרא שטרה יאנג אונס….
              אבל חוץ מזה הוא מצחיק אז אני מחליק אבל יש אנשים שזה צורם להם וזה לגמרי מובן.

  11. תודה גיא על סיקור מושקע.
    יוקיץ' מדהים, איך בחור כזה גמלוני יכול לעשות את מה שהוא עושה. הוא פשוט גאון וחבל שהוא מתבזבז בתחום אתלטי, הוא היה צריך להיות מדען.

  12. אני לא יודשע כיצד אתה מספיק הכל. בלילה כזה זאת לא בושה לבקש עזרה. ובכ"ז השתלטת על הכל בצורה אובייקטיבית ומשעשעת. זה לא פשוט לאיש משפחה הכמוך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט