מעורב הופס ליום שני: HALF-TIME SHOW סקסי ונפלא של הסופרבול / האם הארדן בסלאמפ? / מנחם לס

1.קיירי אירוינג נפצע בברכו נגד הויזרדס ואולי תוצאת ה-MRI כבר ידועה!

Kyrie Irving knee

לפעמים מתחשק לך לצעוק "די כבר. די עם הפציעות האלה!". קיירי אירוינג – אחרי התחלת משחק נפלאה נגד וושינגטון ויזרדס – הסתבק עם בראדלי ביל ב-TIE-UP ונשאר שוכב על הפארקט.

שחקנים מנוסים כקיירי יודעים מתי להתרומם בכוחות עצמם או להישאר שכובים על הפארקט עד שתגיע עזרה רפואית ואבחנה רפואית.

השניים נילחמו על כדור ברבע הרביעי ובראדלי נראה מתנגש עם אחורית הברך הימנית של קיירי, שנראתה מתעקמת לכיוון הלא נכון. (https://support.twitter.com/articles/20175256)

הוא הצליח לצלוע בכבדות לעבר הספסל משם נילקח לחדר ההלבשה. הנטס הגדירו את פציעתו כ-"נקע לברך השמאלית".

אם זה לא יותר גרוע מסתם 'נקע', הוא יהיה באזרחי לפחות חודש ימים.

**********

עכשיו נודע שמאומה לא נקרע או נימתח מעל ומעבר, ושבוע-שבועיים של מנוחה יחזירו אותו AS GOOD AS EVER (אני מאמין שהוא לא ישחק עד אחרי האול-סטאר ב-14 לפברואר)

2. ג'ייסון הייז: "כל ה-NBA יכולים למצוץ לי את הזין" (וואי-וואי איך הדם עולה לקרחת של אדם סילבר)

לרוקי הזה מהפליקנס ישנם ביצים גדולות. הוא לא הוזמן ל-RISING STARS CHALLENG והוא לא אהב זאת. אז תנו מבט בפני התינוק הזה וקראו מה הוא אמר:

This is all I’m going to say on the subject … because all y’all are saying ‘bro, you should have made it.’ Yeah I should have bro, but I didn’t. It is what it is. The NBA’s a bunch of bulls—. The NBA can really suck my d— for all I care. I hope you all see this video, by the way, and fine me. S—‘s just crazy. I work in a political league that’s all about politics, and it is what it is,” Hayes said.

הילד הזה בן ה-19 שניבחר 6 בדראפט וקולע 8.5 נק' למשחק חשב שמה שאראה לכם עכשיו ב-NBA לא ייראו? ושאדם סילבר לא יחטוף שלשול וחרארה על המקום? ושהוא לא יכניס לילד קנס באבי-אביו?

תנו מבט ותחליטו אתם:

3. ילד טיפש. הוא מיהר להתנצל ל-NBA, אבל מאוחר מדי. חכו כשהקנס יגיע!

4. דריק רוז הפך לסחורה חמה שכולם רוצים. אבל 'הסחורה החמה' רוצה להישאר בבית, בדטרויט!

דריק רוז רצה שכולם יידעו ש-"I AM VERY HAPPY WHERE I AM". אם אתם לא מאמינים שהוא אמר זאת לכו ל-https://twitter.com/Vincent_Ellis56/status /1223617604520218624 לוודא..

Speaking with reporters on Saturday, the Detroit Pistons guard said that he wants to remain with the team despite his recent inclusion in trade rumors.

מה הבעייה? כשמדברים ככה למעשה המובן של מה שאומרים הוא "אני סובל כאן נורא. קבוצה חלשה ואין לי עם מי לשחק. בוא מישהו. אנא, וקח אותי מכאן!"

לא מאמינים לי?

אז הקשיבו לרוז טוב-טוב:

It’s up to the front office,” said Rose, per Vince Ellis of the Detroit Free Press. [My agent] Arn [Tellem] gave me his word that if something were to happen, he will text or call, but I told him that I want to stay here, but it’s not up to me. You already know how that goes.”

"זה לא תלוי בי…" , "אתם יודעים כיצד זה הולך…". זו הודעה ברורה: "אני מוכן ללכת"!

רוז קולע העונה 18.9 עם קרייר-היי של 49.9% דיוק, ו-5.9 אסיסטים. הוא על חוזה לעונה זו, ו-7.7 מיליון לעונה הבאה.

יהיו מספיק קופצים. חכו עד ל-6 בפברואר.

5. ה-HALF-TIME SHOW של הסופרבול היה אחד הדברים הסקסיים הנפלאים שראיתי, ובטוח ה-HALF-TIME SHOW מס' 1 בכל הזמנים בפוטבול, ויאניס ידע להעריך את ה-SHOW כמוני!@

6. הנה ההצגה של חצי משחק הסופרבול עם שקירה ו-J.L שכמוה לא ראיתי אף פעם!!!

7. מה קרה למזוקן? האם הוא בסלאמפ?

הנה העובדה הקרה: ב-12 המשחקים האחרונים הממוצע של ג'יימס הארדן ירד מ-35.7 נק' למשחק שהיה עד אז, ל-27.6 נק' למשחק, מאז. זוהי ירידה משמעותית ביותר למשחק. בתריסר המשחקים האחרונים הוא קולע 35% מהפרקט, ו-25% מהטריי. אלה אחוזים שכל גארד פותח ב-NBA – או בליגה העליונה בארץ – היה מתבייש בהם!

זוהי ירידה משמעתית. אבל האם זה SLUMP?

תגיד לי, רותם, איזה סלאמפ? לא ראית שאתמול הוא קלע 40 נגד הפליקנס ב-50% דיוק?

תאמינו לי שראיתי. זה היה ממש לפני שריקת הפתיחה לסופרבול. מה עוד יש לי לעשות בחיים מלבד לשבת מול הטיווי, לפצח פיסטוקים מאיראן (אין. אין פיסטוק טעים כמו פיסטוק פרסי. מקום שני? פיסטוק טורקי. איך אני יודע? חנות – MARKET – פרסי ליד הבניין. כל שאר הפיסטוקים, כולל 'פיצוחי חדרה' הם ליגה ב'), ולכתוב מעורבב?. 40 נק' במשחק? זה לא מספיק עבורי להחליט שהסלאמפ עבר.

אז הנה השאלות:

1)האם זה SLUMP?

2 ) מה זה SLUMP? כיצד מגדירים אותו?

3) אז אם זה סלאמפ,האם זה SLUMP אישי או משהו מכוון בשיטת המשחק של יוסטון שהחליטה להעביר חלק מהעומס לכיוונו של ראסל?

4) ועכשיו השאלה הנוספת: אולי זה הכל בגלל השיפור המשמעותי בקליעה ובמשחק של ווסטברוק כשבכמה וכמה משחקים הוא – ולא הארדן – היה הקלע מספר 1 בקבוצה?

ארבע שאלות הדורשות תשובות.

אז קודם בקשר לסלאמפ. מה זה סלאמפ ומתי ירידה בכושר מוגדרת כסלאמפ?

רגע, דוק. 'סלאמפ'? מה זה סלאמפ? על מה אתה מדבר בכלל?

סלאמפ הוא מושג שנוצר בבייסבול כשחובט החובט בממוצע גבוה (נניח 300.) לפתע ניכנס לכמה שבועות בהם הוא לא פוגע. במילון הנקרא SPORT LINGO ('שפת הספורט') סלאמפ מוגדר כך:

What Is A Slump In Basketball?

. In basketball, slumps are described for shooters who are not regularly their jump shots or scoring in general. Shooting slumps are fairly common in the sport and there can be many different factors that can lead to this, such as shooting technique, injury or fatigue. However, most times that baskets are simply just not going in, so players are encouraged to just keep shooting until they find their rhythm once more.

תודה. ההגדרה באמת 'עוזרת' לנו מאד!

אז ברור שירידה בכושר המשחק ובקליעה המוגדרת כ'סלאמפ' הוא עניין סובייקטיבי.

הרי רק הערב הוא קלע 40 ב-50% דיוק, אז מה רע בזה?

אז קומראדים, אני עומד (יושב) כאן אובד עצות. חושב וחושב על השאלות ששאלתי את עצמי ולא מוצא תשובה. אני מסתכל, מחפש, ולא רואה את האור.

אולי הישועה תבוא מהגולשים של האתר.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 56 תגובות

  1. תודה מנחם.
    .
    כל הצעירים האלה שחושבים שכל העולם בכיס שלהם מעצבנים אותי. גקסון הייז לא עשה שום דבר משמעותי עדיין, למה מיהו שיבחר למשחק הכשרונות?! מה הוא עשה כדי לשחק שם?!
    אם כילד הייתי מרים קצת את האף על אחרים ההורים שלי היו מורידים לי את הראש! איך ילד כזה יוצא נגד ארגון כל כך גדול ומדבר בחוסר כבוד כלפי הליגה בה הוא משחק. (אם הוא רוצה שיעבור לשחק בכל רחבי העולם אבל לא בnba)
    בכלל כל התלונות האלו על משחק האולסטאר כבר נמאסו, החל בצעירים הייז וקובי וויט שלא נבחרו (לדעתי בצדק) למשחק הכשרונות, וכלה בביל שלא נבחר לאול סטאר. זה לא סיבה לבכות ולפגוע בליגה, ואם שנה הבאה הם רוצים להיכנס שיוכיחו את עצמם

    1. בדיוק ככה. הכי התעצבני מהפוסטמה שסחבה 10 גרם חשיש מהודו דרך רוסיה רק כדאי לחסוך כמה שקלים. אני מהבושה הייתי סותם ת'פה אומר להורים שהסלולרי שלי בלי קליטה עד 2027.
      מה עשתה זאתי, התבכיינה להורים, תצילו אותי , תביאו את ראש הממשלה. בסוף הביאו. ואני מתערב שאפילו קבלה בחזרה את העשר גרם שלה או שווה ערך בוודקה. היום לצעירים אין בושה!!

      1. מטומטמת אבל ילדה שרק התחילה את החיים שלה, נראה אותך יושב בכלא הרוסי שבוע ולא בוכה לאימא שתבוא להציל אותי, מה יפה באוסטרלים שהם אמיצים רק במקלדת.

        1. +100 על כל מה שכתבת.
          מה שמצחיק שצלמו את הרכב המשפחתי שלהם עם סטיקר של כחול לבן.
          נהנתניהו הטריח את עצמו בשבילה והיא עושה לו נא באוזן?……

          1. אותי מה שמעצבן זה מהסיפור הזה זה הצביעות. בכלא בישראל יושבים מאות אולי אלפי אנשים שנתפסו על סמים קלים באותה הכמות, אני לא רואה פה חנינות מחולקות לאותם אנשים.

            1. 1. אי אפשר להשוות את הכלא הרוסי לישראלי.
              2. אותם אלפי אנשים שנתפסו על סמים קלים בארץ, כמה זמן הם בפנים?
              המשפחה פעלה בשקט עד גזר הדין. אם היתה נשפטת לחצי שנה, סביר להניח שלא אני ולא אתה היינו שומעים מהמקרה.

            2. כל מה שאתה אומר נכון אבל עדיין הצביעות זועקת לשמיים

            3. יש בזה משהו
              עד כמה אנחנו בטוחים שזה לא הושתל אצלה למטרות רווח פוליטיות?
              לא אומר שזה מה שקרה אבל צריך להיות זהיר.

            4. איפה הצבעיות, בכלא הישראלי אף אחד לא יושב לשווה שנים על 7 וחצי גרם, גם לא אצלנו פה באמריקה זה לא סחר.

            5. יש לי הרבה מה להגיד על סיפור נעמה יששכר רק ש-95% מזה בכלל קשור לאברה מנגיסטו ויוסף מג'דוב.

            6. ברוך מספיק שישבו חודש בכלא כדי שזה יהיה צבוע מבחינתי. לא נעמה ולא אף אחד צריך לשבת בכלא על אחזקה של צמח, שום צמח.

          1. היא עשתה טעות אין בזה שום ספק , אבל היא נשפטה באופן לא צודק בעל פן פוליטי , צעירים אחרים שנתפסו על אותה כמות ברוסיה שוחררו אחרי קנס, היא חטפה את העונש שלה

            1. גלם לי נראה ככה. לא הגיוני כל הסיפור וזה שישבה שם חודשים על גראס.
              פוטיומיקין אוהב להיות האלפה דוג ונהנה שנתניהו מעדכן אותו.
              רווח פוליטי של שניהם.

      2. כן, בטח, היית יושב בכלא הרוסי 7 שנים ,העיקר שלא יהיו בושות, נו באמת.
        היא לא גיבור, היא עשתה שטות, וכאן זה מסתיים.

    2. האולסטאר זה תואר כבוד לשחקן, שחקנים בכו מאז ומתמיד התמרמו, בטח כשראו נגר כמו גרין נבחר לאולסטאר ובטח שיש חלוקה למחוזות מזרח מערב.

  2. אמנם אתמול הארדן מראה את תחילתו של סוף הסלאמפ, אך היה סלאמפ גדול מאוד. המזוקן מסתמך מאוד על זריקות מאוד קשות כמו הסטפבאק וברגע שהן לא נכנסות הוא בעל כלים התקפיים מאוד מגוונים, אך הוא לא מנצל אותם וממשיך ללכת לזריקות הקשות שהוא אוהב.

  3. יש לי בעבודה מקרה קל של בוסטון של השנה שעברה. אולי אלמד קצת מג'קסון הייז איך להתנהל. נשמע כמו חלום של כל מועסק. מבטיח לחזור לעדכן, אם אוכל.

    1. מעדכן:
      הבוסים אהבו את היוזמה. כפרס אקבל בשבוע הבא את המשמרות הכי גרועות ואזכה להגיד להם תודה שלא פוטרתי.

  4. כמה מילים על ג'יימס הארדן והקבוצה שלו. שבתי לפני כמה ימים משהות של חודש בארה"ב וצרכתי משחקי NBA בכמויות. צפיתי לפחות ב 7 משחקים של הארדן והרוקטס. לדעתי הקבוצה לא עוברת סיבוב ראשון בפלייאוף. זו הקבוצה הכי פחות מאומנת ב NBA. לד'אנתוני אין שיטה ואין דרך. כול המשחק מבוסס על בידודים של הארדן והשתללויות של ווסטברוק.יתר שחקני החמישיה עומדים בצד ומסתכלים. אביא דוגמא. באחד המשחקים חטף ווסטברוק 2 עבירות תוך דקה בפתיחת הרבע השלישי שהביאו את סך העבירות שלו ל 4. במקום להוציא אותו להירגע ולשמור אותו לשלבים המכריעים של המשחק, נתן ד'אנתוני לווסטברוק להמשיך להשתולל וכמובן שהעבירה החמישית (טכנית) הגיע אחרי 2 דקות. ולגבי הארדן, למרות יכולת פנומנלית בהתקפה, הוא חור גדול בהגנה.

  5. יוצאים בימים האחרונים מלא סיפורים של שחקנים על קובי, ואני חייב להודות – מת על כולם.
    בין אם מדובר רק בהשערה של ג'פרסון שקובי כתב את נאום היכל התהילה שלו בגיל תשע, לו וויליאמס מספר שאחרי הפסד מביך קובי פונה לקבוצה ואומר להם שמעכשיו רק הוא נוגע בכדור בהתקפה עד שילמדו לשחק (ישן, אבל הוקפץ לאחרונה) וגם כשאומרים שאחרי שהפסיד לג'ורדן של וושינגטון שאמר לו שהוא לעולם לא יהיה כמוהו, קובי הלך ולא דיבר עם אף אחד בקבוצה שלו שלושה שבועות עד שחזר לוושינגטון להוריד עליהם 55 נקודות.
    אנחנו ממש על סף להתחיל לספר שקובי ראה את הוריו נרצחים בסמטה מחוץ לסטייפלס סנטר כשהיה ילד, ומאז הוא מקדיש את חייו והפך את גופו לכלי הלחימה הקטלני ביקום כדי להילחם בפשע. עם כדורסל.

  6. תודה רבה מנחם
    איזה משחק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    תענוג לא האמנתי שקנזס תנצח
    כישראלי עייף הלכתי לישון ב 1.30 בדיוק !!!!
    בבוקר ניתקתי את המדיה שלחתי את הילדים התארגנתי באיטיות וראיתי שידור חוזר בלי לדעת תוצאה ב 20-10 זה היה נראה גמור ודווקא אז תחושה חזקה התבררה כנכונה.
    אדיר עכשיו נותר שמכבי תיקח פיינל פור שברצלונה את ליגת האלופות ,ישראל תביא 5 מדליות כולל 3 מזהב ומסי יביא גביע עולם לארגנטינה .
    מדהים ומרגש מהגדולים ביותר הקיימים .

  7. השואו של המחצית בסופרבול היה תת רמה תרבותית, והמחשבה מה המסר שהוא מעביר לחבר'ה צעירים בכל העולם מעציבה.
    יש מספיק מוזיקאים מדהימים בעולם שיכולים לתת שואו אדיר בלי שהמסר המקכזי יהיה מין.
    לא מתחסד, לא נאיבי, אבל כן אבא, כן בן אדם, וכן מישהו שנמאס לו לראות את המין האנושי מתדרדר ושזה מקבל לגטימציה מאנשים אהובים ומוערכים כמו חלק גדול מהמגיבים.

      1. נכון אבל צריך לשים גבול מסויים לאיפה יצר המין צריך להיות. בספורט הוא לא שייך.
        ואני חושב גם בכדורסל שמעודדות לא באמת יוצרות ילדים חדשים לכל הצופים עם הריקודים והסקסיות שהן מנסות להפיץ, זה גועלי ולא שייך, במיוחד כשיש ילדים קטנים שצופים ונמצאים באולם.

    1. ה-NFL היה מת שאחד/ת מכוכבי המוזיקה הצעירים היו מסכימים להופיע אצלם, אבל מאז תחילת סאגת קאפרניק ובמיוחד בשנתיים האחרונות אין מצב שזמרים שאשכרה עוד מוכרים אלבומים כמו טיילור סוויפט, אריאנה גראנדה, דרייק, אד שירן וכ'ו יסכימו להופיע בסופרבול.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט