אירועי דיומא – 25.01.2020

היום – משחקי הגביע האנגלי, משחק צמרת בגרמניה בין באיירן מינכן לשאלקה, וגם ולנסיה שתארח את ברצלונה.

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 20 :

15:00 הפועל כפר סבא – הפועל תל אביב, ספורט 4 : כ"ס במקום ה-12 עם 2 נקודות מעל הקו האדום ואילו הפועל תל אביב נמצאת בעיצומו של מסע אל עבר הפליאוף העליון והיא כבר במקום ה-5 עם 2 נקודות יתרון על פני בני יהודה שבמקום ה-7 המוליך אל הפליאוף התחתון. כ"ס מגיעה אחרי ביתי 1-0 לבני יהודה ואילו הפועל תל אביב מגיעה אחרי ניצחון ליגה רביעי רצוף עם 3-1 על הפועל רעננה. אם היינו מסתכלים על הכושר הנוכחי ב-6 משחקי הליגה האחרונים, הפועל תל אביב הייתה מדורגת במקום ה-4, מה שמראה על הכושר הנהדר שלהם, ולכן אני מניח שהם ינצחו היום את כ"ס ויתקדמו עוד יותר אל עבר הפליאוף העליון.

17:30 קריית שמונה – הפועל באר שבע, ספורט 4 : קריית שמונה במקום ה-11, עם 2 נקודות מעל הקו האדום, שם נמצאת נס ציונה ואילו באר שבע עדיין לא מספיק יציבה מבחינת תוצאות, אבל מבחינת מיקום היא במקום ה-4 עם 8 נקודות הפרש מבני יהודה שבמקום ה-7, אשר מוליך לפליאוף התחתון, וסביר להניח שאנו נראה אותה בפליאוף העליון כמעט בוודאות. ק"ש מגיעה אחרי הפסד ליגה שני ברציפות, הפעם 1-0 לאשדוד, ואילו ב"ש מגיעה אחרי ניצחון 1-0 בליגה על הפועל חיפה. הימור – ב"ש בבית אמורה לנצח למרות כל הבעיות שיש לה.

18:30 הפועל חיפה – הפועל רעננה, 5 לייב : מפגש תחתית מאוד מעניין, ונכון שהוא לא תחתית קלאסי ותכף אסביר מדוע אבל זה מפגש שכל תוצאה בו אפשרית. הפועל רעננה במקום האחרון עם 3 נקודות הפרש מחוף מבטחים ואילו הפועל חיפה בכלל לא נמצאת בתחתית והיא במקום ה-8 עם נקודה אחת הפרש מכניסה לפליאוף העליון, אז מדוע אמרתי שזה משחק תחתית לוהט? כי הפועל חיפה נמצאת בכושר גרוע מאוד בחודשיים האחרונים ואני לא אתפלא אם היא תפסיד כאן ותסתבך בסופו של דבר בתחתית. הפועל חיפה מגיעה אחרי הפסד 1-0 לב"ש, ובששת המשחקים האחרונים של חיפה היא ניצחה משחק אחד והפסידה 5, מה שמראה לכם על כושרה הנוכחי, ואילו רעננה מגיעה גם היא אחרי הפסד 3-1 להפועל תל אביב. הימור – אני אלך על הפתעה קטנה ועל ניצחון של הקבוצה מהשרון(רעננה).

19:50 מכבי תל אביב – אשדוד, ספורט 4 : מכבי תל אביב במקום הראשון עם 4 נקודות פער ממכבי חיפה שדולקת אחריה ואילו אשדוד, אשר עשתה שינוי מהותי השבוע בעמדת המאמן כאשר פיטרה את רוני אוואט ומינתה במקומו את המאמן המפוטר של קפריסין – רן בן שמעון, אשר לא הצליח באי השכן, ובא לנסות את מזלו אצל הדרומיים של ג'קי בן זקן שנמצאים במקום ה-10 עם 6 נקודות הפרש מהקו האדום. מכבי ניצחה במחזור האחרון 3-0 את חדרה ואילו אשדוד ניצחה 1-0 את ק"ש במחזור האחרון. הימור – משחק בכורה לרן בן שמעון וגם הפסד בכורה .

לה ליגה – מחזור 21 :

*שווה צפייה* 17:00 ולנסיה – ברצלונה, ONE : משחק מאוד מעניין בין שתי קבוצות נהדרות כאשר ולנסיה שבמקום ה-7 תארח את המוליכה, הלא היא ברצלונה, כאשר חשוב להזכיר שרק לפני חודש ולנסיה אירחה את ריאל מדריד, והיא הוליכה עד הדקה האחרונה, ואז הגיע קארים בנזמה שהשווה בהתקפה האחרונה של המשחק, לכן אני לא צופה חיים קלים לחניכים של קיקה סטיין. ולנסיה הפסידה במפתיע במחזור האחרון 4-1 למאיורקה, ואילו ברצלונה ניצחו 1-0- את גרנאדה. חשוב לציין שבאמצע השבוע שתי הקבוצות שיחקו בגביע המלך וגם ניצחו, כאשר אצל ברצלונה היו קצת תלונות על יכולת המשחק של מספר שחקנים ועל העובדה שרק בתוספת הזמן הם הצליחו לנצח, לכן יהיה מעניין לראות אותם היום במגרש קשה מאוד כמו המסטאייה. הימור – תיקו .

בונדסליגה – מחזור 19 :

16:30 פרנקפורט – לייפציג, ספורט 3 : לייפציג במקום הראשון תצא למשחק חוץ לא קל מול פרנקפורט שנמצאת רק במקום ה-11 העונה, אחרי העונה הנהדרת שהיא חוותה בעונה הקודמת. פרנקפורט ניצחה במחזור הקודם 2-1 בחוץ את הופניים, ואילו לייפציג ניצחה 3-1 את אוניון ברלין. הימור – לייפציג תמשיך לנצח ולצבור עוד 3 נקודות.

*שווה צפייה* 19:30 באיירן מינכן – שאלקה, ספורט 3 : משחק צמרת בבונדסליגה יחזור לנו את משחקי היום בליגה הגרמנית כאשר באיירן שבמקום ה-3 תארח את שאלקה שבמקום ה-5, כאשר רק 3 נקודות מפרידות ביניהן . באיירן ניצחה במחזור האחרון 4-0 את הרטה ברלין בחוץ ואילו שאלקה ניצחה 2-0 את גלאדבך שהייתה במקום ה-2 בטבלה בזמנו. הימור – משחק מאוד קשה לבאיירן, ואני חושב שהם לא יצליחו לנצח באליאנץ ארינה את שאלקה שעושה עונה נהדרת, ואני אהמר על תיקו.

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות אוסטרליה הפתוחה – המשך הסיבוב השלישי

שתיים מהמועמדות לתואר הודחו אתמול (שישי) מהטורניר. האלופה היוצאת, נאומי אוסאקה, הפסידה בשתי מערכות לקורי גאוף הנהדרת בת ה-15. סרינה וויליאמס נוצחה במשחק צמוד על ידי קיאנג וואנג הסינית. קארולין ווזניאצקי הפסידה, במה שייתכן היה משחקה האחרון כמקצוענית, לאונאס ג'אבור התוניסאית. המדורגת ראשונה בעולם, אשלי בארטי ועמיתתה לעשיריה הראשונה, פטרה קביטובה, ניצחו במשחקיהן ועלו לשמינית הגמר.

לאחר נצחונו על פיליפ קראיינוביץ', נשאל רוג'ר פדרר על יריבו הבא, ג'ון מילמן האוסטרלי. המדורג שלישי בעולם ציין שמדובר ביריב מאוד קשה, שנאבק על כל כדור ובעל כושר גופני מעולה. זוכה 20 הסלאמים ידע על מה הוא מדבר. שני השחקנים נאבקו ביניהם במשך כארבע שעות והמשחק הוכרע בשובר השוויון של המערכה החמישית, כשיליד באזל בן ה-38.5 זכה בשש נקודות רצופות וחזר מפיגור של 4-8 לניצחון בתוצאה 10-8. מדורג בכיר שמצא את עצמו מחוץ לטורניר הוא סטפנוס ציציפאס היווני. המדורג שישי בעולם, שהגיע לפני שנה לחצי הגמר במלבורן, הפסיד בשלוש מערכות למילוש ראוניץ' הקנדי. האחרון הגיע בעבר פעמיים לשלב חצי הגמר בטורניר ובשנים האחרונות נאבק בפציעות, שגרמו לירידה בכושרו וכתוצאה מכך גם לצניחתו בדירוג. אתמול הוא עשה שימוש בכלי נשקו היעיל ביותר, חבטת פתיחה עוצמתית שנכנסה באחוזים גבוהים, שציציפאס לא יכל לה. יריבו של ראוניץ' בשמינית הגמר יהיה מארין צ'יליץ', סגן אלוף הטורניר לפני שנתיים. הקרואטי הגבוה ניצח בחמש מערכות את רוברטו באוטיסטה אגוט המצוין, ובכך גמל לספרדי על הפסדו מולו בתוצאה דומה בשמינית גמר הטורניר לפני שנה. המדורג מס' 2 בעולם ואלוף הטורניר שבע פעמים, נובאק דג'וקוביץ', עלה אף הוא לשמינית הגמר לאחר ניצחון בשלוש מערכות על יושישיטו נישיוקה היפני.

גברים

רפאל נדאל (ספרד) – פאבלו קארניו בוסטה (ספרד) דניאיל מדבדייב (רוסיה) – אלכסיי פופירין (אוסטרליה) דומיניק תים (אוסטריה) – טיילור פריץ (ארה"ב) אלכסנדר זברב (גרמניה) – פרננדו ורדאסקו (ספרד) גאל מונפיס (צרפת) – ארנסט גולביס (לטביה) ניק קיריוס (אוסטרליה) – קארן חצ'אנוב (רוסיה) דויד גופן (בלגיה) – אנדריי רובליוב (רוסיה) סטניסלאס וואוורינקה (שוויץ) – ג'ון איזנר (ארה"ב)

נשים

קארולינה פלישקובה (צ'כיה)-אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (רוסיה) סימונה האלפ (רומניה) – יוליה פוטינצבה (קזחסטן) אלינה סביטולינה (אוקראינה) – גרביניה מוגורוזה (ספרד) אנג'ליק קרבר (גרמניה) – קמילה ג'ורג'י (איטליה) אנט קטנטאבט (אסטוניה) – בלינדה בנצ'יץ' (שוויץ) קיקי ברטנס (הולנד) – זרינה דיאס (קזחסטן) אליז מרטנס (בלגיה) – קאתרין בליז (ארה"ב) דונה וקיץ' (קרואטיה) – איגה סביאטק (פולין)

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור דאון אנדר – קטע 5

קטע 4 של המירוץ היה קטע עם סיום מישורי, שהסתיים במיאוץ סיום. קיילב יואן, אותו ראינו כבר זוכה בקטע 2 בעל הסיום המשופע, הראה את כוחו גם בסיום המישורי, כשעקף בעוצמה את סם בנט בדרך לניצחון. יאספר פיליפסן השלים את הפודיום. בן ארצו של יואן, ריצ'י פורט, ממשיך להוביל במירוץ לפני אימפי (3+), פאוור (8+), ייטס (11+), ג'ורג' בנט (14+), אוליסי, גשקה, דניס ו-ואן בארלה (15+). 

קטע 5 הוא עוד קטע עם סיום מישורי, עם חשודים מיידיים לניצחון כבנט, יואן, ויוויאני, פיליפסן, ניצולו וגרייפל. בטיפוסים שלפני הסיום, אול אראונדרים כאימפי, מקארתי או האאס, ינסו אולי להיפטר מהמאיצים הטהורים על מנת לזכות בניצחון. ניתן לצפות בקטע בשעות הבוקר כאן.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

      1. תודה על ההצעה אבל אני רגיל לראות 2 עד 4 משחקים במקביל וזה קטן על מנחם שלפעמים רואה יותר מזה על המסך המפוצל שלו….

        1. מגניב האליאנץ' ארינה בלילה עם התאורה האצומה מסביב, נראה כמו עוגת תות מהממת…
          0:2 לבאיירן, גולים רוברט ותומס. שחקרן מצטיין רוברט. שימשיכו ככה.

            1. כן
              סוכר לכל השבוע
              🙂

            2. וגם מכבי נצחו שם.
              הגול של אצילי אחד הגולים היפים השנה.
              בעיטה בזווית לקורה ופנימה. 2 סנטימטר והכדור היה ניתז החוצה.

            3. הייתה לך שבת מושלמת דוק.

  1. יום שני 22.00 1/16 הגביע האנגלי
    בורנמות -ארסנל
    המארחת 18 בליגה הבכירה ארסנל עשירית
    נפגשו בליגה ביום ה 6/10/19 במסגרת המחזור השמיני וארסנל ניצחה בביתה 0-1
    נפגשו גם ב 26/12/19 במסגרת המחזור ה19 ואז הסתיים המשחק ב 1-1
    בשלב הקודם בורנמות הביסה בביתה את לוטון 0-4
    בעוד ארסנל גברה 0-1 על לידס בביתה.

    ארסנל היא המועדון המעוטר ביותר במסגרת הגביע האנגלי עם לא פחות מ 20 הופעות ו 13 זכיות .
    זכייה אחרונה ב 2017 לאחר 1-2 על צ'לסי (שהיה גם הגמר האחרון )
    זכייה ראשונה 1930 לאחר 0-2 על הארדספילד
    גמר ראשון 1927 והפסד 1-0 לקארדיף.

    לעומתה ברונמות ללא גמרים בגביע האנגלי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט