ציון נגד דנבר, ההיט נגד הקליפס ויאניס ב-22:00 ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ציון נגד דנבר, ההיט נגד הקליפס ויאניס ב-22:00 ביום שישי הגדול! / דור בלוך

שארלוט הורנטס (30-15) – מילווקי באקס (6-39) 22:00:

אם פרנסי הכדורסל האירופי היו בעלי מיומנות ניהולית מינימלית כלשהי, היו קבוצות כדוסל משמעותיות בשני המרכזים הכלכיים של אירופה – לונדון ופריז, ואל תספרו לי סיפורים על העדפה תרבותית, מתוך 10 מליון איש שגרים בכל אחד מהמטרופולינים האלה היה אפשר למצוא 100,000 אוהדים כדי לפרנס קהילת כדורסל.

למה אני מטריד אותכם עם מחשבותיי על העילבון של ניהול הכדורסל האירופאי (בניגוד לכדורסל עצמו אגב, שהוא בשנים האחרונות מענג)?

כי הלילה ה-NBA מגיעה לפריז, כאשר שארלוט ומילווקי יפגשו באקרופוליס ארנה בעיר האורות.

שתי הקבוצות יגיעו עם רצף הפוך, הבאקס עם 7 נצחונות רצופים בעוד ההורנטס שחוזרים לגודלם הטבעי כקבוצת טנקינג מובהקת אחרי פתיחה סבירה סופרים כבר 7 הפסדים רצופים.

שתי הקבוצות נפגשו פעם אחת העונה במשחק שהיה גרבג' טיים של שלושה רבעים ובסופו הבאקס ניצחו ב-41 הפרש כשיאניס מסתפק ב-20 דקות וקולע 26 נקודות.

קשה לצפות לתרחיש שונה הלילה.

הימור: מילווקי ב-20

דטרויט פיסטונס (28-17) – ממפיס גריזליס (24-20) 2:00:

3 נצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, נותנים לדטרויט את הרצף הטוב ביותר שלה בעונה עלובה למדי של אחת הקבוצות התקועות בליגה. דטרויט שהימרה על שחקן אחד שפצוע תמידית ושחקן אחד שנראה כלא מתאים לכדורסל של היום תצטרך לחפש את הדרך לאתחל את דרכה. אם זה לא מספיק רג'י ג'קסון, לוק קנארד וברוס בראון החמיצו משחקים בעת האחרונה.

ולמרות זאת דטרויט נראתה לא רע לאחרונה הרבה הודות לדריק רוז, שכבר לא יחזור להיות הסופרסטאר שהוא היה אבל כל עוד הוא בריא הוא מצליח לספק כדורסל יעיל עבור הפיסטונס.

מנגד דווקא ממפיס, אחת מהקבוצות שקיבלו הכי הרבה פרגון בליגה בחודשים האחרונים ספגה שני הפסדים רצופים לאחרונה מול ניו אורלינס ובבוסטון. שתי נקודות בלטו בהפסד לבוסטון – הראשון הקשיים ההגנתיים של ממפיס והשני החולשה של ג'ה מוראנט שקלע רק 2 נקודות ב-24 דקות.

דומה שקבוצה שמתבססת בסופו של דבר בעיקר על צעירים – ג'רן ג'קסון וג'ה מוראנט – שיובילו אותה במישור ההתקפי צריכה לצפות גם ערבים כאלה, הלילה הם יקוו לקבל יותר מהצמד הצעיר שלה שקולעים 17.5 כל אחד למשחק העונה, כדי להמשיך את מירוץ הפלייאוף של הגריזליס כי המערב הולך ונהיה צמוד וצפוף יותר במאבק על המקום ה-8.

הימור: ממפיס ב-8

אורלנדו מג'יק (24-21) – בוסטון סלטיקס (14-29) 2:00:

למרות מגפת פציעות שהושיבה את שני הסנטרים שלה – קאנטר ווויליאמס, ולפרקים גם את בראון (בספק להיום), טייטום (בספק) וקמבה ווקר (ישחק), בוסטון הצליחה לצאת מהסלאמפ ולהשיג שני נצחונות רצופים ומרשימים על הלייקרס והגריזליס.

במזרח כל משחק קובע כאשר המרחק בין מקום 2 ל-6 הוא 3 משחקים בלבד ויכול להיות ההבדל בין סדרת סיבוב ראשון עם יתרון ביתיות מול אורלנדו ומפגש מול מילווקי רק בגמר המזרח, למפגש עם טורונטו עם מיאמי ללא יתרון ביתיות בסיבוב הראשון.

אם בוסטון צריכה כל משחק, הרי שהמקרה של אורלנדו נראה כפשוט יותר, היא לא תסיים מעל מקום 7, ודומה שכל השאלה היא האם היא תסיים במקום הזה בו היא ממוקמת כרגע, או במקום ה-8 עליו היא נאבקת עם ברוקלין. דטרויט, שיקאגו, וושינגטון ושארלוט נראות כל כך חלשות שקשה לראות אותן מאיימות על מקום בפלייאוף.

אולי לכן המג'יק סובלים מנפילת מתח מסוימת כשהם מפסידים 3 מארבעת המשחקים האחרונים כולל הפסד משפיל במיוחד לגולדן סטייט.

זהו יהיה המפגש הראשון מתוך ארבעה שיערכו בין הקבוצות עד סיום העונה, מה שהופך אותה לסדרה שתשפיע רבות על המיקום של שתי הקבוצות עד סיום העונה.

הימור: בוסטון ב-8

ניו יורק ניקס (23-12) – טורונטו רפטורס (14-30) 2:30:

אולי הגיע הזמן לשאול האם הרפטורס יכולים לאיים על המזרח גם העונה?

הקנדים סופרים כבר חמישה נצחונות רצופים כולל נצחון גדול על פילי, וכשאתה שואל את עצמך איזה קבוצה פייבוריטית מולם בצורה ברורה בסדרה במזרח, קשה למצוא אחת כזאת מעבר למילווקי.

מדהים מה שאליפות יכולה לעשות לשחקנים. לפתע פתאום פסקאל סיאקאם וקייל לאורי הם סופרסטארים, וואן וליט, פאוול ואנונובי הם שחקנים של דאבל פיגרס בכל ערב, רול פליירס לגיטימיים בקבוצה עם שאיפות. כשמוסיפים לכך גם את איבקה והוליס ג'פרסון, ואת מארק גאסול שפתח את העונה לאט ובהחלט עשוי לתפוס מקום משמעותי יותר בפלייאוף מקבלים קבוצה שיש לה גם הרבה פוטנציאל וגם הרבה נכסים, ותסמכו על מסאי יוז'רי שיידע לעשות את המהלך הנכון לקראת הדד ליין כדי לתת לקבוצה שלו את האדג'.

הניקס לעומת זאת עלובים כמו שרק הניקס יודעים להיות, כשהם בונים קבוצה שלא עושה שום שכל מבחינת כדורסל ובהתאם מפסידים 8 מעשרת המשחקים האחרונים, אין שום סיבה לחשוב שהערב יהיה שונה.

הימור: הרפטורס ב-12

שיקאגו בולס (29-17) – סקרמנטו קינגס (29-15) 3:00:

שתי קבוצות שהיו בתחתית לאורך זמן, בחרו גבוה בדראפט, אספו נכסים צעירים, והיו אמורות להיות בדרך למעלה בשלב הזה, יפגשו הלילה בשיקאגו, אבל נראה שהתכניות שלהן לא ממש מתממשות במציאות.

במוזרות של העונה הזאת במזרח, שיקאגו נראית קטסטרופה, לא מתחברת בשום צורה, סופגת יותר ממה שהיא קולעת, הצעירים שלה לא ממצים את הפוטנציאל שלהם, ובכל זאת הםך נמצאים 2 משחקים בלבד ממקום בפלייאוף.

בצד השני סקרמנטו שבהחלט הגיעה לעונה הזאת עם ציפיות פלייאוף פתחה איום ונורא, התאוששה מעט, ואז חיסלה לעצמה את העונה עם 6 הפסדים רצופים שמעוררים שאלות גדולות לגבי הרעיון שמאחורי הקבוצה הזאת.

הימור: שיקאגו ב-5

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (19-26) – אטלנטה הוקס (34-11) 3:00:

אוקלהומה חטפה הרבה שיט על מהלכים שעשתה מאז שאספה את הרביעיה אולי המוכשרת ביותר בהיסטוריה של הליגה לקבוצה אחת, ואז פירקה אותה, אבל קשה שלא להתרשם מהיכולת שלה להמשיך להיות תחרותית לאורך כל כך הרבה זמן.

השנה החתיכה האחרונה מהרביעיה ההיא עזבה, אבל היא לא עזבה בחינם, בתמורה לווסטברוק אוקלהומה קיבלה את כריס פול, ובניגוד למחשבה שאוקלהומה תנסה להיפטר ממנו כדי לבנות מחדש, הת'אנדר שומרים אותו ונהנים מהמנהיגות המוכחת שלו בדרך לעוד עונת פליאוף באוקלהומה סיטי.

מי שקורה את הפריוויו הזה באופן קבוע כבר יודע שאחד השחקנים האהובים עליי בליגה הוא שיי גילג'ס אלכסנדר, וכשלשניים האלה מוסיפים את סטיבן אדאמס אוקלהומה היא קבוצה שכל קבוצה אחרת פשוט שונאת לשחק נגדה.

בצד השני אטלנטה עושה עוד סיבוב טנקינג ותחכה לשיא העונה שלה – הדראפט. למרות זאת באופן דיי מקהים ההוקס ניצחו את הקליפרס, ללא טריי יאנג הפצוע שנמצא בספק גם למשחק הלילה, תרשו לי להמר שמדובר על הבלחה חד פעמית ולא על מקרה ביזארי במיוחד של תיאוריית יואינג.

הימור: אוקלהומה ב-20

מיניסוטה טימברוולבס (29-15) – יוסטון רוקטס (16-27) 3:00:

הרוקטס יצאו מרצף הפסדים דיי מזעזע עם נצחון ביתי מרשים על דנבר כשהם ממשיכים לשמור על חוסר יציבות יציבה, תכונה לא מפתיעה לקבוצה עם שילוב אקספלוסיבי כמו ראסל ווסטברוק וג'יימס הארדן.

מה שגילינו ברצף הזה הוא שהרוקטס לא רק נהנים מהתקפה נהדרת שקולעת 118 נקודות לערב, אלא שהיא תלויה בה לחלוטין. ברצף ההפסדים שלה יוסטון קלעה 110, 107, 107 ו-111 ואילו בנצחון על דנבר היא קלעה 121.

מאפיין נוסף של התקופה הוא זינוק במספרים של ראסל ווסטברוק שקולע בחודש האחרון 30 נקודות עם 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, האם יש לכך קשר ליכולת הלא טובה על הפרקט? אשאיר לכם לחשוב על זה בעצמכם.

אז איזו יוסטון תגיע למשחק הלילה נגד מיניסוטה?

למזלם הם יפגשו את אחת הקבוצות הלא בריאות והחלשות בליגה, הוולבס סופרים כבר 7 הפסדים רצופים, אחרי שבחודש שעבר היו להם 11 כאלה ברציפות, וליוסטון תהיה הזדמנות גדולה להתחיל רצף לכיוון השני.

הימור: יוסטון ב-12

ניו אורלינס ציונ'ס (28-17) – דנבר נאגטס (14-30) 3:00:

ציוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

אז אחרי ההתלהבות הראשונית מהמשחק הראשון של הרוקי, צריך להגיד את האמת – ציון נראה לא חד ולא נייד, התקשה להוביל כדור, ולמעשה נאסר עליו לרוץ או לקפוץ גבוה מדי, בוודאי ובוודאי להטביע.

that being said, וויליאמסון הוא הפרוספקט הכי מלהיב בליגה מאז לברון, וזה התחדד מאוד בהפסד לספרס. למה? כי הוא מפלצת פיזית לא נתפסת, כי נראה שהפלקינס מטפלים בו נכון ולכן ניתן להניח שהוא יחזור לשחק ב-100% יכולת פיזית, ולא פחות חשוב – כי הוא קולע שלשות.

תחשבו על שאקיל של תחילת הקריירה, על יאניס, על לברון של תחילת הקריירה. כל ה-3 לא קלעו מחוץ לקשת, מה שנותן דרך לעצור אותם. במקרה של שאק זה לא שינה כי הכדורסל היה שונה וכי הוא היה כזה כח לא עציר מתחת לסל, ובגלל שללייקרס של פיל היו דרכים אינטיליגנטיות להכניס לו כדור. אצל יאניס זה עובד רק כשהוא מוקף בקלעים שמחייבים את הקבוצה השניה למתוח את ההגנה, ולברון נעצר בצורה אפקטיבית על ידי דאלאס של נוביצקי והספרס בגלל המוגבלות הזאת שהלכה ונעלמה כשהקריירה שלו התארכה.

ומסביב לציון יש כרגע לא מעט כישרון כשהפוטנציאל של הפלקינס הוא פשוט מלהיב, וכעת עם חזרתו של וויליאמסון הם מתחילים את המסע לחזור אל הפלייאוף, ולצורך זה פגרת האולסטאר אמורה לשרת את הפלקינס.

הלילה הם יפגשו את דנבר שנאבקת על מיקום גבוה בצמרת המערב, ונאלצת להתמודד עם פציעות של שורת שחקנים משלימים שפגעו בה מאוד ועלו לה, אם תשאלו אותי, בהפסדים ליוסטון ואינדיאנה. ג'אמל מארי, מילסאפ, האריס, פורטר ופלאמלי נעדרו מהמשחק מול יוסטון מה שפגע בהם בעיקר במאבקי הריבאונד. נצטרך לחכות קרוב יותר למשחק כדי לדעת כמה מהם ישחקו הערב, אבל גם כך נראה שהגיע הרגע לנצחון ראשון של וויליאמסון בליגה.

הימור: פלקינס ב-12

מיאמי היט (13-31) – לוס אנג'לס קליפרס (14-31) 3:00:

אם המשחקים האחרונים של שתי הקבוצות הם אינדיקציה, אז צפוי לנו משחק צמוד ומרתק בין שתיים מהקבוצות הטובות של העונה במיאמי.

הקליפרס עם פתיחה פושרת דווקא היו ברצף טוב לפני שנעצרו עם הפסד הזוי למדי לאטלנטה נטולת טריי יאנג. ההפסד הזה מקבל פרספקטיבה מעט אחרת כאשר מסתכלים על מאז הבית מול מאז החוץ של הקליפרס. מתוך 14 הפסדים של הקליפרס 10 הושגו בחוץ. האם זאת חולשה מובנית של הקליפרס האלה, שעלולה גם לפגוע בהם בהמשך העונה ובפלייאוף, או שבמסגרת מדיניות ניהול העומסים האגרסיבית של הקליפס, משחקי החוץ הם פחות חשובים? נצטרך לחכות ולראות.

מיאמי נצחה 4 מתוך 5 המשחקים האחרונים שלה, כולם ב-7 נקודות או פחות, ושניים מהם, מול וושינגטון וסקרמנטו הלכו להארכה, מה שמסתדר היטב עם הקשיחוות והאופי הנחוש של הקבוצה הזאת שנראית כאילו נבנתה בצלמו ודמותו של הכוכב שלה – ג'ימי באטלר.

אם מאז החוץ של הקליפרס הוא לא מהמרשימים הרי שמאזן הבית של ההיט הוא המרשים מכולם – 1-20, עם הפסד בודד – ללוס אנג'לס לייקרס.

האם הקליפרס יכולים לעשות הלילה את מה שהלייקרס עשו? השאלה הזאת רק מתעצמת לאור העובדה שכריס פול ופטריק בברלי החשובים מאוד נמצאים בספק למשחק הלילה.

הימור: מיאמי ב-5

סן אנטוניו ספרס (23-20) – פיניקס סאנס (26-18) 3:30:

הספרס כבר סופרים 3 נצחונות רצופים בעונה ביזארית שבה ההגנה שלה ממשיכה להיות מזעזעת (118 מפיניקס, 117 מניו אורלינס), ההתקפה שלה לא קונבנציונלית אבל היא ממשיכה להיות בתמונה של העליה לפלייאוף.

פיניקס לעומת זאת ממשיכה לאמלל את אוהדיה. אחרי רצף טוב של נצחונות על קבוצות מזרחיות היא ספגה שני הפסדים רצופים ואם המשחק מול הספרס עוד היה צמוד וההפסד מכובד, מול אינדיאנה ההתקפה של הסאנס כבר התפרקה וקלעה 87 בלבד.

המשחק הקודם בין השתיים היה מרתק כשהספרס מצליחים לאבד יתרון של 20 נקודות ליכולת מצוינת של דווין בוקר ועוד משחק יעיל ואיכותי של איטון, אבל היעדר הספסל של הסאנס פגע בהם, וערב קליעה נהדר של ברין פורבס עם 8 מ-11 מחוץ לקשת ודריק וייט מהספסל עם 4 מ-5 אפשרו לספרס להשיג בסופו של דבר את הנצחון.

אפשר לקוות הלילה לעוד דרמה גדולה, אבל בטקסס זה אמור להיות של הספרס.

הימור: סן אנטוניו ב-5

גולדן סטייט ווריורס (38-10) – אינדיאנה פייסרס (16-29) 5:30:

הספרס יכולים להיות מרוצים ממסע משחקי החוץ שלהם במערב עם 2 נצחונות מ-3 משחקים, והלילה הם ירצו לשים עליו את החותמת עם נצחון על אחת הקבוצות החלשות בליגה.

הווריורס סופרים 9 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים שלהם, ובעיקר מתרגלים לחוויה החדשה של להיות קבוצה מפסידה, דבר שסטיב קאר לא חווה כמאמן ולהמתין לעונה הבאה בה הפצועים אמורים לחזור, והווריורס אמורים לחזור להיות אימת המערב.

הימור: הפייסרס ב-15

לפוסט הזה יש 110 תגובות

  1. תודה רבה דור יופי של פריוויו! יש הערב פוטניצאל להפתעות ולמשחקים טובים מאוד.
    .
    מצטער על הקטנוניות- כריס פול כבר לא משחק בקליפרס אז אני מניח שהתכוונת פול גורג

  2. תודה רבה דור, אחלה לילה.
    .
    אנחנו אמורים לנצח הלילה, אבל פיניקס לא תפסיד לנצח, ואנחנו מקפידים לבעוט בדלי מפעם לפעם, אז אני צופה הפסד מתסכל.
    .
    ממש נחמד המשחקים האלה באירופה, רק חבל שזה שרלוט בצד השני. ננסה לצפות.

  3. אחלה סיקור,
    זאיון אחרי משחק מהפנט לדעתי יתן הופעה אנושית ויגרד את ה10 נקודות, ניו אורלינס לדעתי הרחק מאחור במירוץ הקשה לפליאוף במערב והסיכויים שלהם (במיוחד לאור ההפסד לספרס) שואפים ל-0, הם פשוט יתנו עונה מהנה ויעשו הכנות לעונה הבאה.

    הקליפרס בבעייה, יש כבר מירמור בקבוצה על ג'ורג וקוואי, שחקני המשנה נטחנים, הרבה הפסדים הזויים, במידה וזה ימשך הם יגיעו לסיבוב שני ללא בייתיות מול יוטה או דנבר, במידה ויוטה ובמיוחד דנבר בקו הבריאות, אני בכלל לא בטוח שקוואי לא יוצא לחופשה מוקדמת מהצפוי.

    פיניקס מעט מאכזבת, יש להם אחלה חמישיה והם היו צריכים להיות עמוק במאבק הפליאוף בצידה החיובי של הטבלה, כרגע נראה שגם הם יהיו קבוצת לוטרי.

  4. סירת בננה גדולה שבשמיים, תנו לי כוח לשרוד את ההתגלות הציונית הזו. בבקשה, קצת פחות עין לציון צופיה, קצת פחות הומיה, וקצת יותר בלבב פנימה.
    אני על סף להתחיל להודות לכל תגובה שלא מזכירה את זאיון. אבל אז אמאס מהר מאוד על כולם, יתחילו להרגיש כמו שאני מרגיש כרגע, כולם יתחילו לדבר על זאיון, יוסיפו חתימות "שסבור שיש לדבר על זאיון", ואשיג את המטרה ההפוכה בדיוק. וגם ישנאו אותי. אז לא משנה.
    מהצד השני, יוקיץ'. הכוכב הכי בלתי נראה בליגה. מדהים איך שהוא מחזיק את דנבר הפצועה השנה, בלי לפספס משחק. איזה כוכב יותר מתאים למשחק האולסטאר ממכונת ההיילייט המהדסת?

  5. והיום בחדשות פוטבול גרוע, אבל אולי זה יזלוג גם לכדורסל:
    ראשי ניו אורלינס סיינטס, שהם אותם בעלים והנהלה, מואשמים בניסיון להסתיר פשעים של הדוקסיות הקתולית המקומית, בעיקר פדופיליה, כשכתובת המייל הרשמית של המועדון משמשת כראיות המרכזיות.
    https://apnews.com/8a88d4d188c04751d9731a49081d5d3c

  6. JT לט ישחק הלילה וגם לא קנטאר. הסלטיקס קצרים. רק מקווה שלא יהיו עוד פציעות ושהשניים יחזרו למשחק מול מיאמי.

  7. ככל שאני צופה ביאניס, אני יותר ויותר משתכנע שהוא השחקן שהרוויח יותר מכולם ממהפכת השלשות.
    התהליך הזה שגרם לכל הסנטרים המאסיבים להיפלט מהליגה הפכה את החיים של יאניס לכל כך פשוטים.
    הצבע נהפך לפרוץ והוא מרגיש כמו שאק.. לא מפתיע שדווקא מול מארק גאסול ואמביד הוא הכי מתקשה..

  8. בסוף הרבע השלישי יאניס היה על 6 מ12, את המשחק הוא גמר עם 13 מ19. רבע אחרון הוא עשה את כל הנק' מתחת לסל, מינוס חצי מרחק אחת יפה. מקווה שאמביד רואה קלטות שלו. לא שהם אותו השחקן, אבל שילמד ממנו איך להשיג את הלחם והחמאה, כמו שאומרים בטורקית

  9. יוקיץ' 12 בתצוגה התקפית נהדרת בצבע עד כה. הכי קרע אותי דבר שהתרחש בתוך הראש שלי עצמי-
    יוקיץ' זורק לסל מיד אחרי ריבאונד התקפה
    השדרן אומר: "הוא מיהר עם הזריקה"
    אני: זאת הפעם היחידה שהוא מיהר במשהו….

  10. שיר הלילה
    אינטרפטציות על רבי יהודה הלוי זצ"ל
    ציון, הלא תשאלי לשלום אסירייך,
    דורשי שלומך והם יתר עדרייך?
    מים ומזרח ומצפון ותימן שלום
    רחוק וקרוב שאי מכל עברייך.
    ושלום אסיר תקוה נותן דמעיו כטל חרמון
    ונכסף לרידתם על הררייך!

    לבכות ענותך אני תנים, ועת אחלום
    שיבת שבותך – אני כינור לשירייך.

    ציון, הלא תשאלי לשלום אסירייך,
    דורשי שלומך והם יתר עדרייך?
    אשרי מחכה ויגיע ויראה עלות
    אורך ויבקעו עליו שחרייך –
    לראות בטובת בחירייך ולעלוז בשימחתך
    בשובך אלי קידמת נעורייך!

    לבכות ענותך אני תנים, ועת אחלום
    שיבת שבותך – אני כינור לשירייך.

    1. רעש וצלצולים
      הסגה הזו של להביא אותו ללייקרס וכל הטררם של מג'יק ג'ונסון מספר 2 נראים היום כמו בדיחה מטורפת…
      העיקר יש לו נעליים חחחחח. בדיחה עצובה.
      אהי בטוח שגם לברון תופס ראש ושואל איפה טעיתי?

  11. לא מבין את ניו אורלינס
    ציון ממש השווה להם את המשחק ובפסק הזמן מורידים אותו. כמובן שדנוור חוזרת לעניינים…

  12. סטיבנס קרוב מאד לשבור את מספר הנצחונות של KC באן בי איי (308) רק שהוא יעשה את זה ב 7 שנות אימון לעומת גונס שעשה זאת ב 5 עם בירד מקהייל ופאריש. מספר ההפסדים של סטיבנס גדול יותר כמובן אבל אסור לשכוח שרוב ההפסדים הגיעו בעונות הראשונות שלו כשקיבל קבוצה דיי חלשה.

  13. ראס עם 25 8 ו7 ויש פה הייטרים שלא חושבים שמגיע לו חמישיית עונה 3
    הייטרס גונה הייט. ראס עם זריקה 1 מה3 ב4 המשחקים האחרונים. הטור של רועי הגיע אליו באיחור?

    1. די להיות הייטר למי מגיע להיות חמישיית עונה 3 במקומו?
      הארדן לוקה
      קמבה מיצל

      מי הגארדים בחמישיית עונה 3 שמגיע להם? סוויט לו וראס
      תן לי שמות חלופיים…בבקשה רק אל תגיד ברוגדון או מורי חחח

      1. אני מעריך שעד סוף העונה ראסל ווסטברוק בחמשיית העונה הראשונה עם לוקה.
        הארדן וקמבה ווקר בחמשייה השנייה.

        1. לא יקרה מכמה סיבות

          1. סטט -לא מתקרב לסטט של לוקה והארדן
          2. מאזן קבוצתי- הוא צריך להישאר עם הסטט הזה ויוסטון צריכה לסיים טופ 2 במערב- לא יקרה
          3. הוא כרגע מס 2 בקבוצה שלו, זה לא שווה ערך למס 1
          4. את קמבה הוא יכול לעבור אם הרוקטס יסיימו עם מאזן טוב יותר מבוסטון- לא יקרה

          לכן חמישיות 1 ו2 סיכוי קלוש. אבל חמישייה 3? הוא שם בלי תחרות אהה שכחתי יש לו תחרות עי כוכבי הופס.. ברוגדון סימונס…וההיטרים הגדולים שלו יכניסו את cp3 שממש משפר את אוק 😂😂

          1. סכים איתך אם העונה נגמרת היום.
            אבל הטרנד הוא שראסל נותן מספרים של חמשייה ראשונה בחודש האחרון והארדן לא, עד סוף העונה ראסל יכול לעבור את הארדן בקלות עד סוף העונה….

            1. או אתה לא מכיר את הארדן….

    1. חחח ראס תמיד עשה פלייאוף גם שהיה לבד. עושה כמו גדול. כי במקום ה40 מיליון של הארדן היה לו שחקנים אחרים. ראס הוא באנקר בפלייאוף אין דבר כזה שהוא לא שם גם עם נגרים ראה 2016.

        1. אני בהיי בימים האחרונים. הארדן ניסה להרוס גם היום עם 3 מ13 ו0מ6. מישהו עצר אותו כנראה חחח. ראס הוא נגר בן נגרים לא לשכוח 😎
          המחשבונים של מורי וגיא תכף מתפוצצים 60 אחוז מהשדה 😂😂

  14. כמה נק' למחשבה:

    1. זאיון עם פלוס 16. בול עם מינוס 18. שניהם עלו בחמישייה.
    2. 17 – 11 באיבודי כדור לרעת הפליקנס. קבוצה מבולבלת ולא מאורגנת. אחריות בלעדית של מאמן.
    3. הנאגטס עם 20 מ-20 מהעונשין. אומר הרבה על קבוצה. (יוקיץ' עם 8 מ-8. זאיון, לעומת זאת, עם 1 מ-4 מהקו. חומר למחשבה עתידית)
    4. הנאגטס זרקו 106 (!!!) פעמים מהשדה. הפליקנס, במשחק ביתי, זרקו רק 82 פעמים. כשיש לך 24 הזדמנויות יותר מאשר ליריבה – אתה בדרך כלל תנצח.

    ועוד נקודה אחת בלי מספר: העובדה שמייבשים את זאיון על הספסלים ברגעים החשובים של המשחק 'כדי לשמור עליו' מצטיירת אולי טוב בתקשורת אבל בינינו – טמטום לא נורמלי.

    1. אף אחד לא מייבש את ציון. הוא על מגבלת דק וכנראה על צמצום מגע פיזי שמתחזק בקלאץ. תן לו לחמם שרירים בשקט. ציון מתחיל לשחק מהעונה הבאה. לעונה הזאת אין ערך באמת למעט חזרה לכושר וחימום הדרגתי

        1. קשקשן כי רשמת משפט בלי להסביר אותו.
          בכל אופן, לי זה אומר שרוז מנפק מספרים יפים במשחקים לא חשובים, בעונה לא חשובה, בקבוצה מיותרת.
          צר לי כי אני אוהב את השחקן.

  15. הנה דוק ריברס לוקח מהר פסק זמן לפני שהמשחק בורח לו.
    לוו וויליאמס מחארב את המשחק של הקליפרס הלילה…

    1. בוקר, בוקר בןקר בוקר בוקר
      בוקר בוקר בוקר בוקר באאאא
      בוקר בא לעבודה….
      אנחנו נכבוש את קפריסין

    1. מצחיקה אותי הבאקי הזו, מזרזת את השחקנים לעוד טיימאאוט מהיר. לא יצא מזה כלום גם עם תבוא שלשה מהירה. אבל הם יורדים לאט וברור שהם לא מאמינים שיש איזה שהוא צאנס…

  16. למה העונש של גולדן אינדי המשחק היחיד שנותר לראות… אפילו אי אפשר כבר לחזור לישון…
    טוב נו נהנה מדר דריי..

    קטגוריה להמלצות של רועי. אם נפלתם לסופש והילדה העירה אתכם למוצץ מוקדם והיה לכם גם פיפי הצצתם בבוקס… ראיתם כמה דק במשחקים מעניינים ואז שהכל נגמר ואינכם יכולים לישון אז זה המשחק המומלץ…

  17. משחק שמסמל את העברת המושכות בין גיימס הארדן לראסל ווסטברוק ביוסטון.
    מי שראה את המשחק ראה שהארדן מפחד לזרוק, ופשוט מחפש את ראסל.
    ראסל נראה כמו הכוכב המוביל והשחקן הבכיר של הרוקטס

      1. לצערי הרב ציפיתי ביותר מידי דק. למרבה ההפתעה העיניים ראו את מה שהראה בדיוק הסטט ששם אפילו לא ראו את ההגנה המחרידה שלו….
        לפחות חצי שני הוא ניפח יפה בגארבג 😂😂😂

        1. אז כאמור, לא צפית. רבע שלישי, לגרין היה חלק מרכזי בהפיכת פיגור דו ספרתי לפער של פוזשין בודד. ה-"ניפח יפה בגארבג" לא באמת קשור למה שהתרחש על הפרקט.

    1. קוואי לא חמישיית עונה ראשונה יאניס הארדן לברון לוקה ודיוויס לפניו, הוא לא יכול לשחק חצי עונה, הוא השחקן הטוב בעולם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט