1.האם מונטרל הראל מספיק כדי להיות הביג-מן של הקליפרס לאליפות?
ג'ונתן טרג'ק שואל את השאלה הזאת היום ב-THE RINGER. כמעט הכנסתי את הכותרת כדיון להיום בערב אבל אז חשבתי שמי שמעוניין להביע דעתו בנידון, גם כאן ישנה אפשרות ב'תגובות'.
לכל אחד ישנה את דעתו בנידון. דעתי היא שהאלופה השנה תבוא מאחת מהבאות: הבאקס, הסיקסרס, והסלטיקס מהמזרח (אפילו שנכון להיום מיאמי וטורונטו הן אחרי הבאקס) והלייקרס, הנאגטס או הג'אז מהמערב.
לקליפרס ישנו סכוי צדדי. היא מדברת ומתנהגת סמול בול מתחילת העונה. הווריורס היתה הקבוצה הראשונה ב'כדורסל החדש' המודרני לנצח עם סנטר שגובהו היה 1.97 (דריימונד גרין) והוא היה בעיקר שחקן הגנה. הקליפרס מנסה לעשות זאת העונה עם מונטרז הראל שגובהו 2.00 מ' אבל הוא שחקן אחר לחלוטין מגרין: הצטיינותו היא כתוקף יותר אפילו מאשר כמגן.
השאלה עם גרין היא כמובן אם הוא היה יוצא מין הכלל – ANOMALY – או שהווריורס היתה כה טובה שכל סנטר המשחק ב-NBA היה זוכה עם הקבוצה של לפני שנתיים.
הווריורס של אז היתה טובה הרבה יותר מהקליפרס, וטובה יותר מכל קבוצה אחרת העונה. השאלה היא עתה אם הראל טוב מספיק להיות הסנטר של אלופה. הוא לא עולה בחמישייה. הקליפרס עולים עם Ivica Zubac 'לבדוק את השטח', וכשהעניינים הופכים רציניים הם קוראים להראל.
להראל מוטת זרועות של שחקן בגובה 4'7 (2.24 מ'), אבל מוטות ידיים לא מספיקות לשמור על יצורים כג'ואל אמביד, ניקולה ג'וקיץ', קרל-אנטוני טאונס, או ניקולה ווצ'ביץ'.
הצורה היחידה שהוא יכול לתרום כמוהם – או אולי יותר? – היא בהתקפה. הוא קלעי טוב יותר מכל המוזכרים עם ה-57.8% דיוק שלו.
הראל לא הראה מה הוא יכול לעשות בלואיוויל (או ריק פיטינו לא ידע איזה אוצר יש לו?). אבל כבר בעונה שעברה, ובמיוחד בחצי הראשון של עונה זו, הוא צף מעל כולם כאתלט הטוב ביותר, והייתי אומר שהוא גם שחקן הכדורסל הטוב מכל הגבוהים המוזכרים בכישוריו: בכדרור, במסירה, בטיימינג, בניתור. הדבר היחיד שאין לו זאת זריקה מה-3. ראיתם את ה-FLOATER שלו? וואללה שאתה רואה את טוני פרקר ה-X-ספארס כשהוא מבצע את הפלוטר שלו.
הוא לא מכריח דבר ומשחקו הטבעי ביותר מכל הסנטרים.
הבעייה שתהיה לו? אם שחקנים כג'ואל אמביד או ג'וקיץ' יתחילו לשחק תחת הסל עם גבם לסל. אבל המילה "אם" היא המילה הקובעת כאן. הסנטרים הללו משחקים בפרימטר ולא תחת הסל. הם לא יודעים לשחק עם גבם לסל. הבעייה היתה יכולה להיות גדולה מדי נגד פטריק יואינג או מוזס מלון וכל הסנטרים של העבר שהגיעו תחת הסל, תקעו בו אוהל, ולא זזו ממנו.
'במשחק החדש', יעני, אין להראל יותר מדי מה לדאוג. מה שהוא מפסיד בגלל חוסר גובהו הוא מרוויח בהתקפה ובהיותו 'שחקן כדורסל'. עם קוואי לינארד, ג'ורג' פול, ולו ויליאמס, הוא הופך לשחקן הרביעי עם 20 נק' למשחק, ובעיית ההגנה של הקליפרס הוא לא הראל אלא לו ויליאמס.
הראל לא חייב לנצח נגד הסנטרים היריבים בהגנה. הוא צריך לנצח אותם בהתקפה יותר משהוא מפסיד – מעט – בהגנה.
אבל אגיד לכם מה: הראל מתאים יותר להיות סנטר לקבוצה אלופה מאשר לקליפרס ישנו סכוי להיות אלופה!
2. דלונטה ווסט חולה. פיזית ומנטלית. הוא זקוק לעזרה מקצועית!
מי שלא האמין שזה יכול להיות דלונטה ווסט, שחקנה לשעבר של הקאבס, אז בסרטון – הטאטו על כתפו/זרועו – אישר שזה הוא.
אין כלל שאלה שדלונטה ווסט איבד את דעתו. הדרגה של איבוד הדעת היא עניין לפסיכיאטרים לקבוע.
הסרטון הראשון מראה אותו ומה שקרה לו על הייוויי 210, הכביש של פרבר וושינגטון, העיר בה נולד וגדל.
בסרטון אתה רואה את ראשו של דלונטה נחבט על כביש האספלט בשעה שאנשים ממשיכים בנסיעתם ואפילו לא נעצרים לראות מה קרה. באזור שם זה קרה אתה לא נעצר. אתה לא מביט ימינה או שמאלה. פשוט ממשיך בשלך ונעלם כמה שיותר מהר.
Apparently Delonte West was seen getting beat up in the street this Morning. I went to school with him and it’s crazy to see just how his life has gone downhill since the NBA. pic.twitter.com/chm6Sbu9h6
— Measha⚡️ (@N90sKindOfWorld) January 20, 2020
קשה להאמין מה קרה – ובאיזו מהירות – לשחקן ששיחק 8 שנים ב-NBA, ולעתים ברמה גבוהה.
הנה הוא, הומלס, על רחוב בוושינגטון, ואלה שלא האמינו שזה יכול להיות הוא – הטאטו בשכמו וזרועו הם ההוכחה!
האדם שצילם את הסרטון ניגש אליו ושאל אם הוא זקוק לעזרה. הוא הגיב "אני לא צריך את העזרה המזויינת שלך"
דלונטה, בן 36 היום, שיחק את משחקו האחרון בעונת 2011-12. הוא שיחק זמן מה בליגת "D" ובסין.
מאז הוא נעלם, ונראה רק פה ושם כהומלס. לפני שנתיים הוא נתגלה ב'מקדולנד' כשהוא מבולבל לחלוטין, ממש במצב של HALLUCINATION.
דלונטה הוא חולה הסובל מ- bipolar disorder . מאמנו מהמכללה פיל מרטלי, וחבר קבוצתו לשעבר (ושחקן ה-NBA) ג'מיר נלסון מנסים לארגן עזרה עבורו (https://larrybrownsports.com/basketball/jameer-nelson-phil-martelli-statements-. כdelonte-west/534376#comment-4764875438
עם כל הכבוד לג'מיר, ואולי כמה שחקני NBA אחרים שהבטיחו לעזור, העזרה הכספית לא תעזור. הוא זקוק לטיפול ארוך ימים במוסד סגור.
כמובן שהיה הסיפור עם מין יחסים עם אמו של לברון. דבר לא הוזכר בקשר לכך ב-24 השעות האחרונות.
3. דני גרין מצהיר שהלייקרס היא "AMERICA'S TEAM"
כל ילד בארה"ב יודע ש-'הקבוצה של אמריקה' היא הדאלאס קאובויס בפוטבול. זה התחיל לפני איזה 35 שנה כשאיכשהו הדאלאס קאובויס החליפה את הניו יורק יאנקיס כ-'AMERICA'S TEAM'.
זה כמובן לא דבר רשמי, אבל מראה – איכשהו – על פופולריות, הסכמה, ו'אמריקאי' כמו ג'ינס והמבורגר. דני גרין אמר זאת אחרי הנצחון על יוסטון רוקטס בשבת. הוא אמר, "זוזי הצידה, דאלאס קאובויס. ישנה קבוצה חדשה שהיא 'הקבוצה של אמריקה'. לאן שאנחנו באים, לאן שאנחנו זזים, היכן שאנחנו מופיעים, כולם מקבלים אותנו באהבה ובהערצה כאילו אנחנו ROCK BAND המפורסם בעולם". הוא אמר זאת לטניה גנגולי מהלוס אנג'לס טיימס (https://www.latimes.com/sports/lakers/story/2020-01-18/lakers-dominate-in-the- second-half-to-beat-rockets) כשהוא מוסיף: "יש לנו את השחקן הטוב בעולם לברון ג'יימס, ובכל מקום אנחנו הופכים למאורע".
טוב. אחרי ההשפלה אמש לסלטיקס, הייתי אומר שהם קרובים יותר להיות הקבוצה של תימן.
4. מסתבר ש'האדם' שזרק קליפת תפוז על ברוני ג'יימס הוא ילד בן 10 שהיום התנצל בפניו בסרטון שובר הלב הזה!
5. ג'יילן בראון על הדאנק מעל לברון: "לא אשקר. אחד מרגעי הגדולים בכדורסל!"
Jaylen Brown got LeBron pic.twitter.com/HkIjDgtBYk
— Max Carlin (@maxacarlin) January 21, 2020
דברים כאלה נשארים לעד. ג'יילן בראון יודע שלברון עמד בדד תחת הסל לחסום אותו, וג'יילן דינקק עליו. לברון יחיה עם הזכרון הזה עד יום מותו.
אתם חושבים שאני סתם מקשקש?
אז הנה: היה שחקן אחד שרץ מול השומר היחיד שנשאר מולו. השומר היה מייקל ג'ורדן. אני לא יודע כמה מכם יודעים זאת ויהיה נחמד אם תכתבו ב'תגובות' אם אתם מאלה שזוכרים את הדאנק של ג'ון סטארקס מהניקס על אלוהים.
מייקל לא שכח ולא ישכח את הדינקוק הזה, והוא ניסה להסביר מה קרה כמה פעמים בצורות שונות, אבל הוא לא ישנה את העובדה שג'ון סטארקס דינקק עליו, ובכך 'השיל' ממנו את גבריותו.
אתמול ג'יילן בראון דינקק על לברון, ולקח ממנו את גבריותו. עובדה זאת תישאר חקוקה לעולם. אל תגחכו. ב-NBA זה עולם ומלואו כל הסיפורים האלה על מי דינקק על מי.
גיא רוזן
22 ינו 2020 05:21:04אני זוכר (היטב) את KJ עם אחד מהדאנקים הגדולים בתולדות המשחק.
.
https://www.youtube.com/watch?v=ifx_gRF-ouU
.
בפלייאוף, מול היריבה המושבעת יוסטון, על אחד מגדולי שחקני ההגנה שהמשחק ידע, אקים אלאג'ואן. מה הדאנק הזה עשה? הוסיף עוד טיפה לסיפור שהוא קווין ג'ונסון.
מאקים, דרך אגב, זה לא "השיל" כלום. הוא היה ה-MVP של אותה עונה. הוא היה "שחקן ההגנה של העונה" בפעם השנייה ברציפות, באותה עונה.
כאמור, לא רק שהדאנק הזה לא "השיל" מאקים מאומה, אלאג'ואן גם סיים את אותו פלייאוף עם אליפות ראשונה בתולדות הקבוצה (הוביל את יוסטון לאליפות נוספת שנה אחר כך), כאשר הוא מוסיף לרשימת תאריו האישיים באותה עונה גם "פיינלס MVP".
.
הפואנטה?
דאנק, מרשים ככל שיהיה, יזכר כדאנק מרשים. שחקנים שמנסים לשמור (שוב אלאג'ואן דוגמה מצוינת. אחד החוסמים הגדולים בתולדות המשחק), יחתפו כאלו על הראש, ורבה יותר מפעם אחת. זה טבעו של המשחק. הם גם יוסיפו לרזומה כמה וכמה גגות "שיחפו" על אותם דאנקים "שצברו".
.
תודה, מנחם.
אשך טמיר המקורי
22 ינו 2020 07:12:22רק שלברון מעולם לא מנסה לחסום דאנקים בדיוק בגלל הסיבה הזו.
הוא תמיד מוותר ונמנע מהסיטואציה.
לכן זה מקרה מיוחד ש'תפסו אותו' בסיכוי של אחד למיליון (להבדיל מכל הסנטרים שניסו לחסום כל דבר ולפעמים חטפו בגלל זה).
מה שלברון מרשה לעצמו לעשות זה הצ'ייס דאון בלוק שבו ניתן רק לצאת גדול.
וכן, אני זוכר את החסימה על העציץ מהספרס.
מקרה אחד-שניים בקריירה לא מעידים על הכלל.
גיא רוזן
22 ינו 2020 07:23:54לברון לא היה, ולא יהיה, אלאג'ואן. אף אחד הוא לא אלאג'ואן.
עכשיו נשאל את זה אחרת –
כמה שחקנים בעמדה של לברון אתה זוכר עם הגנה כמו זו שאתה מתאר?
אשך טמיר המקורי
22 ינו 2020 08:11:49אולג'ואן לא לבד. יש הרבה סנטרים שהתגאו בתפקידם כחוסמי-כל ולפעמים חטפו – מהדור הנוכחי עולים לי גובר וג'ארט אלן.
זה בהחלט לא דבר שגארדים עושים (למרות שתמיד יהיה איזה משוגע שינסה).
אבל פורוורדים גדולים שאוהבים את הצ'אלנג' תמיד היו ויהיו.
לברון לא מאלה.
הוא לא רוצה את הסיכון של להיות בצד הלא נכון של הפוסטר וזה ניכר במשחקו לאורך הקריירה.
הוא תמיד העדיף לוותר לסל קל במצבים האלה.
yoash_son_of_tulila
22 ינו 2020 09:40:02צודק לגמרי.
Dor
22 ינו 2020 10:21:39הדאנק של KJ מדהים אבל האקים נמצא מתחת לטבעת שהגבילה אותו בחסימה ואם היה עומד לפני הטבעת זה היה נגמר בחסימה וב KJ מרוח על הרצפה. בדאנק של ג׳יילן לברון בא לעזרה אבל עם התנופה של ג׳יילן זה כבר לא משנה. אם ג׳יילן רואה את זה התור היילייט אז חכם הוא לא
עגל
22 ינו 2020 13:16:30צודק.
וסליחה, אבל מה שמנחם כתב זה שטויות. השיל את גבריות שלו עלק, מה אנחנו השכנים ממדינות ערב שרוצחים על רקע כבוד המשפחה?
פוט דה בול אין דה בסקט ורוץ מהר להגנה. זה הכל.
הקוריוז
22 ינו 2020 20:21:52לדאנק יש משמעות אדירה בשכונה ובכדורסל. מנחם צודק זה משול להשלת גבריות באותו רגע אחרי זה זה עובר.
עגל
22 ינו 2020 21:04:22שמעון אנחנו יודעים שאתה ומנחם חושבים מה . . .
.
.
.
(משהו שמתחרז עם יין 🙂 )
צ'יקו
22 ינו 2020 06:42:02תודה מנחם.
מסכים עם גיא בנוגע לכך שדאנק און יור פייס הוא הוכחה שמנסים להגן ולא בורחים מלחסום ואולי לקבל פוסטר.
.
בהמשך לדיון שהתנהל אמש על טריי יאנג והלהטוטים הלילה היה מקרה של חוסר כבוד:
https://youtu.be/fMD9XUbFqSc
ככה אנחנו רוצים שהליגה תראה?
הקוריוז
22 ינו 2020 06:57:46כן ככה רוצים. מי שלא יכול לשאת את החום שלא יתקרב למטבח. זה משחק של גברים. השפלה היא חלק מהמשחק נתן גג שאגה וטראש טוק מה הבעיה עם זה?
ברוך רובין
22 ינו 2020 07:20:06אני חולה על זה המכות זה מיותר אבל הטראש טוק ההשפלה המבטים זה דבר שחשוב שיהיה לליגה הליגה נהייתה מונוטונית ורובוטים אני מעדיף לצפות בצבע מתייבש מאשר לראות את קוואי לברון או יאניס מדברים אני מתגעגע לדם הרע להשפלות למבטים, זה חשוב לליגה כמו אוויר לנשימה , וחבל שסילבר הרגיש הזה מנסה להפוך את כולם לרובוטים חסרי אישיות
עידו גילרי
22 ינו 2020 07:23:08אז כמה חבל שג'ימי באטלר ויתר על התחרות ויצא לפרישה במיאמי עם הבחורות על החוף.
ברוך רובין
22 ינו 2020 09:43:59אוי בן סימונס יפתח שלושות, הטרייד של פול היה מוצלח …
ברוך רובין
22 ינו 2020 09:44:33דריימונד גרין MVP, המנגרים והמאמנים בליגה יודעים מה הם עושים…
עידו גילרי
22 ינו 2020 10:17:48טראש טוק טראש טוק, אני בניגוד אליך את הדברים האלה לא טענתי ולא טוען…
ברוך רובין
22 ינו 2020 10:19:33עידו הכל כתוב שחור על גבי לבן, כולנו טעינו וטועים אני לא מתבייש בזה פשוט
עידו גילרי
22 ינו 2020 10:21:00ראה טיפה למטה…
עידו גילרי
22 ינו 2020 10:21:40אם כבר אנחנו כאן אז בוא סוף סוף תודה שבאטלר לא עבר למיאמי בשביל המסיבות ….
עד עכשיו לא הסכמת.
ברוך רובין
22 ינו 2020 10:15:43אין כמו טראש טוק ידידותי, עולם בלעדיו היה עצוב בנאלי ומשעמם.
עידו גילרי
22 ינו 2020 10:20:34דברים שכן אמרתי:
לך אין מושג בכדורסל או בניהול קבוצה יותר מהמאמנים והמנג'רים בליגה
הייתי נותן לדריי מקס בסאנס בסיטואציה החוזית שהיייתה (Cדיעבד באמת החלטה גרועה – איזה מזל שאני לא GM…).
אהה כן – גם אמרתי שבאטלר עבר למיאמי משיקולי כסף וכדורסל לא בגלל מסיבות ובחורות.
ברוך רובין
22 ינו 2020 10:39:34וראית מה המנגרים בNBA עושים אתה לא חושב שהייתה עושה עבודה יותר טובה מהמנגר של הניקס לדוגמה? מתקבלים לעמדה הזאת לא לפי כישורים אלא לפי קשרים. כולנו טועים כן טעיתי בקשר לבאטלר חשבתי שהוא עבר בגלל המסיבות מיאמי נראית נפלא השנה והוא נראה שנותן את כל כולו לקבוצה, אבל זה רק העונה הראשונה. דריימונד גרין זה היה רשום על הלוח שהוא חוזה נוראי, זה היה צפוי כמו הטרייד ששלח את רונדו לדאלאס וראינו מה היה שווה שם .
עידו גילרי
22 ינו 2020 10:41:00יופי, עכשיו אני יכל להפסיק להזכיר את זה כל הזמן.
חגי "התותח" ניסני
22 ינו 2020 10:48:22אני לא יודע אם לחוזה מקס אבל גרין בהוקס על חוזה גבוה היה יכול לשדרג את הקבוצה פלאים
ברוך רובין
22 ינו 2020 10:52:08גרין גמור גופה אתה רוצה להכניס להם עוד נגר להרכב, בחיים לא נוגע בו והוא לא ישנה את ההגנה של ההוקס (שחייבת לפחות מגן פרימטר אדיר אחד לייצב אותה ). מי ייגע בו, ומה תעשה עם קולינס? זה ברור שהוא לא סנטר (מחסלים אותו בקלות בצבע). גרין זה אחד החוזים הנוראיים בליגה שהולך להתדרדר כל שנה , הייתי בהחלט רוצה לראות שחקן כמו ברוגדון בהוקס (גם אם הפציעות הוא היה שווה את ההימור)
ברוך רובין
22 ינו 2020 10:56:13כשאני חושב על זה יותר ברוגדון יכל להיות גאוני להוקס, צלף שלא צריך את הכדור ביד בשביל להיות אפקטיבי ואחוזים שלו יתיישרו ברגע שיהיה בכושר (כמו שראינו במילווקי), מגן נפלא ושחקן שיכול לשמש כמוביל כדור (יחס אסיסטים איבודים נפלא העונה) רק יהיה עמיד.
חגי "התותח" ניסני
22 ינו 2020 11:20:32ברוגדון בריא זה מקס קל בכל קבוצה. אבל כנראה לא סתם שהבאקס וויתרו עליו תראה כמה משחקים הוא מחמיץ.
.
אז אני מבין שגרין גם מגן פח ומנהל משחק נוראי. סבבה ברוך
ברוך רובין
22 ינו 2020 11:55:37אל תכניס לי מילים לפה, לא דיברתי על הניהול משחק שלו יש דברים שהוא טוב, הוא מגן פח בטח בהגנה אישית אחד על אחד הוא מאוד חלש (הוא מגן קבוצתי טוב ודי אוברייטד, הפווארדים זה לא מה שהיו ב2016), הוא נגר עם אפס קליעה,שנמצא בירידה בכושר כבר 4 שנים, בן 30 עם חוזה נוראי ל4 שנים
Avri
22 ינו 2020 12:32:42ברוך, מה אתה רוצה מהמנהלים של הניקס (מילס ופרי). לא אומר שהם מוצלחים במיוחד אבל בסך הכל ניקו שם חוזי עבר גרועים (הרדאווי), העמיסו חוזים קצרים לשנה, נתנו חוזה אחד ארוך לשחקן שמגיע לו (רנדל), בחרו את השחקן הכי טוב שיכלו בדראפט, והולכים – במפורש – לטנקינג. הטעות היחידה היתה שנתנו את פורזינגיס בזול, אבל זה היה הימור שיכל באותה מידה גם להצליח.
ברוך רובין
22 ינו 2020 17:21:16הקבורה של הצעירים, עומס בעמדת הפווארדים רנדל זה מנפח סטטיסטיקות קלאסי וחוזה נוראי אל מה אתה מדבר, דווקא במקרה של הפרימדונה הלטבית הם צדקו כמו במקרה של לין שלא מוצא את מקומו בליגה. היו חייבים להטריד את הלטבי האוברייטד שהיה פרימדונה עוד לפני שקרע זוג נעליים, דאלאס חטפה אותה חזק עם הרכרוכי הזה שמפחד להיכנס לצבע ומנסה להיות גארד בגובה 3״7
Smiley
22 ינו 2020 08:38:25לא. המשחק לאצריך להגיע למכות – חד משמעית לא!
אבל להביע רגשות, לצעוק, לדפוק על החזה, אפילו מבט אחרי דאנק וחסימה, אין סיבה שלא. סטרן שינה את החוקים ככה שהעניק טכנית על כל מבט לא במקום אחרי דאנק וכד', בעיקר בגלל מאורעות הפאלאס
Ljos
22 ינו 2020 11:18:05סטרן, יצירת היררכיות ונטרול השחורות של הליגה בהתאם לחוקי ההיצע וביקוש כדי להפוך אותה למעצמה, מאמר שלי שיעלה בקרוב באתר מידה. במחקרי אדבר על…
צ'יקו
22 ינו 2020 11:50:44תחת השם LJOS?
Ljos
22 ינו 2020 12:45:28אה… לא באמת.
המשגיח
22 ינו 2020 07:49:44תודה דוק, מעורב מעולה.
האם הארל מספיק טוב? בשביל הקליפרס בהחלט כן.
ברור שיכול להיות להם מאוד קשה בפלייאוף אם ייתקלו בלייקרס או דנבר, ואפילו מול יוטה עם גובר
ווסט – מבאס לקרוא, אבל חייבים להודות שזה לא מפתיע במיוחד.
דוקטור רזי הופמן
22 ינו 2020 08:30:46נפלא פרופסור
Berch
22 ינו 2020 08:40:53אחלה מעורב על הבוקר
🙂
דובי
22 ינו 2020 08:55:14אני אוהב את החלוקה בין זובאק והראל בעמדה 5 של הקליפרס. אחד נותן הגנה וגוף על הסנטר היריב בפתיחת המשחק ופה ושם במהלכו, והשני מחזיק עם לו וויליאמס את החלק ההתקפי של המחליפים.
בקבוצה כל כך רחבה ומגוונת כמו הקליפרס, להסתכל שחקן מול שחקן קצת מפספס את הייחוד שלהם העונה.
אשך טמיר המקורי
22 ינו 2020 09:25:35מסכים לחלוטין
עידן
22 ינו 2020 10:51:35+2
הקוריוז
22 ינו 2020 09:20:07ברור שהארל מספיק טוב ומושלם לקליפרס כל עוד דיוויס ואמביד לא עומדים בתור הוא שווה מקס לקליפרס ל5 שנים. מנחם הקליפרס ינגבו את כל מי שציינת בפלייאוף. אתה נותן חשיבות יותר מידינגדולה למשחקי האימון של העונה הסדירה
אשך טמיר המקורי
22 ינו 2020 09:28:23לדעתי רק יוטה תיתן להם פייט. כמו שחשבתי לפני העונה. עם כל הכבוד לעונה הרגילה המצוינת של הלייקרס.
רותם אלרן
22 ינו 2020 09:28:53תודה רבה מנחם, מעורב מעולה. מסכים עם גיא וצ'יקו בנושא הדאנקים, שחקני הגנה מעולים חוטפים יחסית הרבה בעיקר כי הם מנסים להגן על הטבעת (לדוגמא ארון ביינס – מגן טבעת נהדר שחוטף דאנק על הראש פעם בכמה זמן, אבל זה לא מוריד מהאיכות שלו כמגן). אני מעדיף שחקנים כאלה על פני כאלה שפשוט זזים מהדרך ואפילו לא מנסים.
אהרון שדה
22 ינו 2020 09:46:48היי מנחם איך אפשר לשכוח את הדאנק של סטארקס רק תזכיר שבגלל ההטבעה ההיא מייקל נהיה מפלצת וקלע מכל מקום במגרש מהרגע של ההשפלה של סטארקס מייקל קלע כל כדור .
כאשר סטארקס קלע שלשה מייקל מייד החזיר לו צד שני .
הוא סיים את אותו משחק עם כמדומני 55 נק .
(שיקגו יצאו אז מ פיגור 2-0 ל 2-4 בדרך לגמר הליגה כמדומני 93 והחוויה שלי מכל הסיפור הזה שבו הייתי בישיבה התיכונית שאוהד שרוף של הניקס שהגיע מאמריקה התערב איתי בתחילת הסידרה אני אומר לו….2-4 שיקגו כאשר התוצאה הייתה 2-0 ניקס הוא שאל אותי מה אני אומר התעקשתי 2-4,שיקגו …)
yoash_son_of_tulila
22 ינו 2020 09:48:28מנחם, אתה לא חייב להיות כזה נון קונפורמיסט ובאופן תמידי לבטל את סיכוייה של אחת המועמדות הבולטות אם לא הבולטת מהן או לחילופין להעלות קבוצה כמו יוטה שברור שתכשל כהרגלה בפליאוף.
בכל אופן, אני חושב שהקליפרס ינסו להביא עוד גבוה, רק הפעם הוא יהיה גם גבוה וגם נייד.
אבל בלי קשר, אני חושב שקבוצות צריכות להתכונן לקליפרס ולא רק ההפך. מהאליפות הראשונה ועד היום, סדרות הוכרעו על קליעה. קבוצה שקלעה טוב הגיע רחוק ובד"כ לקחה אליפות, (גולדן סטייט, קליפרס, יוסטון לאורך השנים), לעומת קבוצות שכשלו בקליעה (יוסטון במשחק 7 הידוע לשמצה,, יאניס והבאקס בשנה שעברה מול טורונטו).
אני לא יודע אם מדובר במחסור בגבוהים, או שאין כזה מחסור בכלל, או שבכלל המשחק השתנה וחפירות בצבע הן ברירת מחדל כשההתקפה נתקעת.
מי שראה את המשחקים בין הקליפרס ללייקרס, יכל לראות שבמקביל לשליטה המוחלטת של הלייקרס בצבע, על כל חילוף של מגי\הווארד על אחד הגבוהים, הם קיבלו בראש שלשה או מיד ריינג' מאוד אפקטיבי.
דבר נוסף שאף אחד בשום מדיה לא מתיחס אליו הוא אפשרות לנסות את ג'ורג' על דייויס, שזו נראת האפשרות ההגיונית אחרי\לפני הראל. הבדל הגובה בינהם זניח אם בכלל. לא זכינו ככ לראות את זה מאחר וג'ורג' נעדר מהמשחק הראשון ולא בטוח שריברס ירצה להראות את היכולת הזו כבר עכשיו.
yoash_son_of_tulila
22 ינו 2020 09:49:25"על כל חילוף של מגי\הווארד על אחד הגארדים"\פורוורדים"
הקוריוז
22 ינו 2020 13:48:12הקליפרס ישחקו לגמרי אחרת בהגנה בפלייאוף. 40 דק של קאווי גורג הארל בברלי באינטנסיביות בונקר וסגירת צבע לחץ על לברון על כל המגרש כל הסידרה יער ידיים שיפריעו לכדרור של דוויס לעבר הצבע. ולך תסמוך שרונדו ובראדלי יתקעו שלשות לבד.
כמו שאמרת קבוצות אחרות יצטרכו להתכונן לקליפרס ולא להיפך
ברוך רובין
22 ינו 2020 17:25:58יואש זה חלום רטוב של לייקרס שכואב ישמור על דיוויס הפרש הגובה והמוות ידיים הוא עצום והרבה יותר מזניח, מוטת הידיים של דיוויס היא 2.27 מ של גורג 2.11, ויש הבדל ביניהם לא מבוטל של 15 קילו, גורג לא יכול להגן על דיוויס ביעילות
עידן
22 ינו 2020 10:33:46דרג 1(מועמדות לאליפות)-לייקרס קליפרס באקס
דרג 1 וחצי(חצי מועמדת)-76ers
דרג 2(לא מועמדות לאליפות)-ג’אז נאגטס רוקטס מאבריקס תאנדר סלטיקס היט ראפטורס פייסרס
דרג 3-ספרס טריילבלייזרס(גם בגלל הפציעות) גריזליס סאנס פליקנס קינגס נטס מג’יק
דרג 4- טימברוולבס בולס הורנטס וויזארדס פיסטונס ניקס הוקס קאבלירס
דרג 5-גולדן סטייט ווריירס
שחר אלוני
22 ינו 2020 13:34:18מסכים 98%, רק להוריד את פילי לדרג 2, הם לא מועמדים, ולא יעברו יותר מסדרה אחת קשה בפלייאוף
דרג 4-5 ביחד מראים את ההבדל הגדול בין המערב למזרח
הקוריוז
22 ינו 2020 13:40:59פילי לא תנצח את גאז ויוסטון בסידרה. מול דנבר זה 50 50. פילי דרג 3.
עידן
22 ינו 2020 10:42:48אנחנו קצת אחרי אמצע העונה וזה הזמן לעדכן את טבלת המערב הרצויה.בשנים קודמות עשיתי את זה כדי לקבל את הבראקט הרצוי לווריירס בפלייאוף.השנה כדי לקבל את הבראקט הפחות טוב ללייקרס
1-לייקרס
2-קליפרס
3-ג’אז
4-דנבר
5-רוקטס
6-אוקלהומה
7-דאלאס(גם בגלל הפציעה מסיימת עונה של פאוול)
8-סן אנטוניו(אם פופ יפרוש בסוף העונה אז לפחות שיעשה את זה מול לברון)
שחר אלוני
22 ינו 2020 13:32:15זה בראקט סטנדרטי ללייקרס, והם יגיעו לסדרת אליפות מול הקליפרס עם שתי סדרות די זריזות.
הקליפרס יתקלו בדאלאס ובג'אז, והם בלי עושה משחק ובלי סנטר שיתמודד עם גובר והגבוהים של הלייקרס
אגב, לא בטוח שדאלאס עושים פלייאוף
הקוריוז
22 ינו 2020 13:39:54הרוקטס לייקרס סידרה שאני מת שתקרה. אני מאמין שילך ל7 משחקים ו50 50 לגמרי. צד שני קליפרס יוטה אני רוצה.
Zvika Bar-Lev
22 ינו 2020 11:24:04סטודמאייר חתם עד סוף העונה במכבי תל-אביב. יש לו אזרחות ישראלית אז הוא נחשב כישראלי, לא כזר.
Ljos
22 ינו 2020 11:28:12קרה אי פעם שבעלים של קבוצה שיחק בקבוצה יריבה? מישהו זוכר את שמעון מזרחי מכדרר עבור גבת-יגור, או את דולאן זורק אייר בול במדי הנטס?
הקוריוז
22 ינו 2020 13:37:38חחחח ענק
אור
22 ינו 2020 13:51:26מצטרף למסורת ה"ישראלית" הענפה של מכבי
הקוריוז
22 ינו 2020 11:29:33גרין פח מי רוצה אותו להוקס? לא תודה. את מונטרזל אני לוקח במקס להוקס.
ברוך רובין
22 ינו 2020 11:56:49הראל יושב בדיוק על המשבצת של קולינס אין להוקס מה לעשות איתו,גרין זה זבל אורגני
הקוריוז
22 ינו 2020 13:37:22קולינס מתחיל להתאמן קצת על שלשות אז יתאמן יותר והוא לא מפריע להארל גם ככה. ההוקס חייבים סנטר כמו הארל עם ההגנה שלו בצבע. כמחליף גם בארטנס ומו וגנר החתמה טובה להוקס.
bobby
22 ינו 2020 12:02:08מנחם, קודם כל חשוב לציין שב-2015 לבוגוט היה חלק לא פחות חשוב משל גרין עבור הווריורס. אפילו דייויד לי, שרוב אותה עונה יובש על הספסל, נתן כמה דקות קריטיות בסדרת הגמר.
ב-2017 ו-2018 גרין אכן היה הגבוה העיקרי, אבל כמו שציינת לא הייתה ממש תחרות לאיכות של כלל הקבוצה ההיא.
מה גם שחשוב לתת קרדיט ללוני ובל שנתנו מדיי פעם כמה דקות טובות בתור סנטרים קלאסיים.
שחר אלוני
22 ינו 2020 13:35:55הראל וזובאץ יתקשו מול הקו הקדמי של הלייקרס (במה שמסתמן כסדרת האליפות), וחסר להם (וקצת גם ללייקרס) מנהל משחק
הבאקס פייבוריטים במזרח
סוס שחור: יוטה (בעיקר מול הקליפרס) ואולי דנבר/סלטיקס
הקוריוז
22 ינו 2020 13:44:35לקליפרס לא חסר שום מנהל משחק. סוויט לו הוא מנהל משחק יותר טוב מ80 אחוז ממנהלי המשחק בליגה.
הארל לא יתקשה מול דיוויס כי הצבע יהיה שם אטום על ידי יער ידיים של קאווי גורג ובברלי. הלייקרס יצטרכו לתקוע הרבה שלשות מולם בשביל לנצח וזה לא יקרה. הקליפרס תהיה קבוצה אחרת לגמרי בפלייאוף עם מנטליות אחרת אה ויש סייבורג.
מה שנכון שזו תהיה סדרת האליפות
Ljos
22 ינו 2020 13:51:33באיזשהו מקום מטרידים אותי כל הדיווחים האלו על הבן של לברון. ילד של כוכב או לא, עדיין מדובר בילד שרשתות הענק האלו מנסות לעשות על גבו כסף.
ולא רק כסף עכשיו. סוף סוף הן מתכננות קדימה, חושבות על רייטינג עתידי, והן עושות בדיוק מה שעשו בעבר. מוצאות שחקן אחד מבטיח ומתעלקות עליו עד סוף הקריירה. כל מה שנמצא קצת מחוץ לטווח שלהם, לא קיים. מונופול דיווחי.
The Pro
22 ינו 2020 17:25:14הראל הוא הסנטר האולטימטיבי בליגה המודרנית.
אמנם לא קולע שלשות אבל שומר ברמה הכי גבוהה ויכול להיות גם פאקטור בהתקפה.
–
אני חושב שגם הלייקרס היו מסכימים להחליף אותו במגי והווארד למרות שהאחרון בעוונה טובה.
2.
עצוב מאוד ומזכיר את הסיפור של הכדורגלן ראובן עובד.
מראה לכולם שהתהילה והכסף זה לא הכל.
מנחם לס
22 ינו 2020 18:26:11תודה אמיתית לכל המגיבים