מעורב הופס ליום חמישי: זאיון חוזר ביום ד' הבא למשחק נגד הספארס / שקד יעקובי

1.אם מציון תצא תורה, הכל יתחיל ביום רביעי ה-22 לינואר נגד הספארס.

זה מה שסגן הנשיא והאחראי על פעולות הכדורסל של הפליקנס דוויד גריפין הודיע היום.

"זה היה תהליך מסובך ולא קל", הוא אמר. "במשך תהליך הריהביליטציה למדנו הרבה על הבנאדם והשחקן ואנחנו יודעים עליו יותר מאשר הוא יודע על עצמו".

רגע, אני חייב לעצור כאן. מה קורה כאן? מצאו פתרון לסרטן? גילו חיים סופר-אינטיליגנטים על כוכב המרחף אי-שם, מיליארד ו-58 שנות אור מאיתנו, והייצורים החיים של הם בעלי 6 ראשים, כל אחד לתפקיד אחר?

ביג דיל. הזאיון הזה נפצע, וזקוק היה לתקופת שיקום כמו כל אחד אחר. אבל על זה כותבים היום בספורטס אילוסטרייטד, בטיים מגזין, ובהופס. אפשר לחשוב שהמשיח מגיע.

אז הוא מגיע. גם הרבי מלובביץ' חזר ובינתיים כלום לא קרה.

2. ד"ר רזי, למה אתם מחכים שם בבוסטון סלטיקס? (ובעוד 4 ימים הלייקרס!)

כמה עוד פעמים עלי לכתוב כאן שהממוטה הזאת, בראד סטיבנס, חייב ללכת? הסלטיקס חייבת להיפטר ממנו ולהביא מאמן חי. כיצד הקהל החם הזה של הסלטיקס לא מתחיל מהפכה אמיתית הוא דבר שאני לא מסוגל להבין.

בסיום המשחק כל מה שהיה לבראד סטיבנס לומר זה:

: Brad Stevens: “Derrick Rose was tremendous tonight. I thought he was the best player on the court.”

מה? באמת? ועוד במשחק ביתי שלך? אז אם דרק רוז כל כך טוב, למה שלא תשנה משהו בשמירה האישית והקבוצתית להקשות על הזקן הפצוע הזה לקבור אותך במגרשך?

3. ג'יאניס לאן? (גיאניס הרבה יותר חכם מהקרדיט שנותנים לו)

ג'יאניס אנטטוקונמפו הוא שחקן הרבה יותר אינטיליגנטי מאשר חושבים. מה שפוגע בו היא האנגלית הדי בסיסית שלו, מבטאו המוזר (אתה לא מצפה משחור לדבר אנגלית במבטא של יקה), וקול הזמיר שלו. משחקן בגובה 2.10, שרירי כמוהו, אתה לא מצפה לדבר בסגנון 'טנור'.

אז כמובן שאחרי נצחון הבאקס על הניקס 128-102 עתונאי ניו יורק התקיפו אותו מכל הצדדים. האם הוא ילבש את מדי הניקס אחרי שהם יצליחו להביא את מסרי יוג'ירי כנשיאם ומנהל כל פעילויות הכדורסל שם? (לחלום הרי מותר). הרי ג'יאניס יודע שניו יורק היא מרכז העולם, ושישנם בה יותר יוונים מכל עיר יוונית אחרת מלבד אתונה.

כמובן שהכל קרה אחרי 'ההתלחשות המסויימת' בין סטף קרי לג'יאניס שכולם הסבירו כהזמנה לשחק בווריורס, ושסטף הכחיש באומרו שכל מה שעשה היה להזמין את ג'יאניס להיות חבר קבוצתו במשחק הוידיאו 'פלייר-אנקון בטלפילד' (https://twitter.com/YahooSports/status/1215355678388150272?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1215355678388150272&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.talkbasket.net%2F63928-chris-haynes-revealed-what-steph-curry-said-to-giannis-antetokounmpo

אבל ג'יאניס מגיב, "לא…המשחק שלי הוא 'NBA2K".

זה מזכיר לכולם את שנתו האחרונה של קווין דוראנט בווריורס כשהוא בדרך להיות שחקן חופשי בקיץ, והתיאוריות לאן הוא הולך לשחק – או נשאר במפרץ? – מילאו את כל עמודי הכדורסל.

מה ההבדל הגדול בין שני הסיפורים?

על דוראנט התחילו לדבר מיד עם תחילת העונה של השנה שעברה בעוד שסיפורו של ג'יאניס שקט כדממה. איש לא מדבר עליו כי ג'יאניס לא מוציא מילה לכאן או לכאן. אי אפשר להוציא ממנו הגה. כל מה שיש לו לומר זה שכולו מרוכז בעונה זו, ובמאמץ להביא אליפות שנייה למילווקי באקס (הראשונה היתה בפרה הסטוריה עם לו אלסינדור (קרים עבדול ג'אבר) ואוסקאר 'ביג O' רוברטסון).

ג'יאניס יודע שמחכים לו 247 מיליון ל-5 שנים אם הוא נשאר במילווקי. היתה עבודת מחקר בבית הספר לעסקים של אוניברסיטת הרווארד שסיכם את המצב כך: אם הבאקס זוכים באליפות, ג'יאניטס נשאר. אם הם לא זוכים – הוא עוזב. המחקר היה מה שנקרא בשפה האקדמאית 'מחקר הסטורי' המתבסס יותר על עובדות מהעבר, וראיונות עם אנשים בהווה, דעות מומחים, שחקני קבוצה ושחקנים יריבים, מאשר על מספרים או 'הוכחות'. ג'יאניס טוען שלפי תוצאות המחקר ברור לו שהוא לא צוטט כהלכה https://theathletic.com/1321423/2019/10/24/giannis-antetokounmpo-refutes-quotes-attributed-to-him-in-harvard-case-study/.

הסיפור הוא פשוט: היום הבאקס היא הקבוצה הטובה ביותר ב-NBA גם ברקורד (6-36) וגם ב-NET RATING של 12.1, שאם יחזיק מעמד יהיה הטוב מכולם, כולל שיקגו של ג'ורדן מ-1996-7 עם נט רייטינג של 11.8. הבאקס עטפו את ג'יאניס עם שחקנים שהם מצויינים עבורו, בשעה שהם עצמם מוציאים מספיק מעצמם כדי לספק את תיאבונם. כריס מידלטון הוא הדוגמא הטובה ביותר.

הכל שקט בבאקס. אתה בקושי יודע שהם בליגה בשעה שהם אוכלים את כולם. והכל בשעה שג'יאניס שומר את מחשבותיו לעצמו. ייתכן מאד שחוץ ממנו איש לא יודע מה עובר בראשו, ואולי הוא עצמו לא יודע. יש זצן. למה למהר?

בינתיים הכל דופק כשעון בבאקס גם מבחינה אישית לג'יאניס וגם מבחינה קבוצתית. יש להם שיטת משחק שמתאימה לג'יאניס בצורה הטובה ביותר, ולא נראה שישנם שם ראשים דפוקים. כולם יודעים שג'יאניס הוא האיש, אבל לא כמקרה לברון – אנשים לא פוחדים ממנו. הוא אחד מהחברה. הוא מחייך. הוא לא מחפש שום דבר אישי. פשוט משחק ונותן לצ'יפים ליפול היכן שייפלו.

אין טעם לנסות לנבא דבר שאין כל הוכחות לכאן או לכאן לאמת או לבטל אותו. אני הולך לפי הגיון פשוט: אם ישנה אליפות, הוא נשאר במילווקי להתחיל בדיינסטי. אם הבאקס מפסידים הכל פתוח, כשעובדה אחת ברורה לחלוטין: אם הוא נשאר במילווקי הוא יעשה כמה עשרות מיליונים יותר מאשר בכל קבוצה אחרת, ובינתיים לא שמעתי דבר אחד שלילי על היותו שחקן באקס.

ומי שחושב שמילווקי היא עיר נדכאים, אין לו מושג על העיר הפורחת הזאת על גדות האגם היפהפה.

4. ג'ה מוראנט הגיע. הנה הוא מטרשש (מילה חדשה בלקסיקון שלי) את ג'יימס הארדן אחרי שלשה שלו

אני לא יודע…בתמונה הזאת הוא נראה לא יותר מעארס מצוי. אבל הוא מה זה כוכב, ונכון להיום 'רוקי העונה' בהליכה!

הילד הזה לא פוחד מאף אחד: אחרי השלשה שלו הוא צועק לעבר הארדן שלא טרח לשמור צפוף על מוראנט -ומי שישב לא רחוק משם שמע בברור – "הגיע הזמן שתגלו למאת'ר פאקר מי אני!"

הוא, מוראנט קלע 26 ב-10 מ-11.

אחרי כמה דקות הוא עובר את הארדן כאילו היה נציב מלח וזורק 'לוב' פשוט וצורח "צריכים מגינים טובים יותר לשמור עלי". זה מה שמייקל ג'ורדן אמר פעם.

"כדי לשמור עלי צריך מגינים טובים יותר!"

(כל הכבוד. אפילו שימון יאשר משפטי מחץ כאלה)

הארדן לא שוכח דברים כאלה. צפו ל-50+ נק' ממנו במשחק הבא נגד הפליקנס.

5. לא רק זה. עתה משווים את ג'ה לאלן אייברסון: בגוף, בסוג המשחק, ובאופי של 'JUNK YARD DOG'

6. קים קרדישיאן צורחת 'בו…ז' לטריסטן ת'ומפסון, החבר לשעבר של אחותה במשחק נגד הלייקרס!

7. לא יכולתי לוותר על הכנסת הטריפל דאבל מטמטם החושים של SGA שקרה בהיעדרי מבלי להכניסו כאייטם מיוחד בהופס. כוכב-על בהתהוות!

8. קיירי אירוינג היה הערב 29- נגד פילדלפיה!

9. החמישייה של טורונטו הערב ב-OKC: איבקה 15, סיאקם 21, אנונובי 21, גאסול 15, לאורי 17 (ומהספסל פאול 23, דייויס 12)

10. ראו, הוזהרתם: אולדיפו עומד לחזור והפייסרס תהיה קבוצת-על קשה ביותר לפיצוח!

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 90 תגובות

  1. 1. סביב זאיון יש באמת הייפ מטורף, לפחות סוף סוף נוכל לראות עד כמה הוא באמת מוצדק!
    3. אני לא חושב שכרגע אפילו יאניס בעצמו יודע מה הוא יעשה בקיץ הבא. אולי כן, אולי לא אבל בכל מקרה יש עוד כל כך הרבה זמן, וכל כך הרבה דסרים יכולים לקרות ככה שזה קצת מוקדם מידי להתחיל לשער.
    4. ג'ה מוראנט בדרך להיות שחקן ענק וממפיס (שלדעתי לא יעשו פלייאוף העונה) קבוצה צעירה ומעולה שעוד תדבר חזק בשנים הבאות.
    10. אין שחקן שאני יותר מחכה לו מאולאדיפו. אנשים קצת שחכו כמה טוב הוא היה לפני הפציעה, אבל מדובר באולסטאר ושחקן עם יכולות קלאץ' מרשימות.
    השילוב שלו עם ברוגדון יכול ליצור את הקו הגארדים ההגנתי הטוב בליגה כשגם הפוטנציאל ההתקפי שלהם מרשים מאוד.
    יכולים להפוך לסוס שחור רציני מאוד במזרח, שלא לדבר על הפוטנציאל שלהם לעונה הבאה.
    .
    תודה מנחם, אין כמו מעורב שלך לפתוח את הבוקר!

        1. מה אתה מצפה שיעשה? יש לו ג'יאם מוצלח יחסית, בסוף העונה נגמר לדאנטוני החוזה וכנראה הוא יוחלף, ואת הסגל יהיה קשה לשפר יותר מדי

  2. מעולה מנחם, תודה רבה.
    .
    יש לי תיאוריה שאומרת ששחקנים זרים פחות רגישים למידת הארטקטיביות של מיקום המועדון.
    .
    שחקן אמריקאי גדל עם תפיסה שיש מקומות נחשבים יותר ופחות, ובדרך כלל גם תהיה לו העדפה, או העדפה שלא, לחזור לאזור בו גדל.
    .
    בשביל שחקנים זרים ההבדלים פחות משמעותיים, כי כל הערים נראות להם גדולות, רמת החיים בכל מקרה יותר גבוהה מבבית, ואין להם איזו נטיה לאזור כזה או אחר.
    .
    ככל שהתיאוריה הזו נכונה בכלל, ובנוגע ליאניס בפרט, היא מעלה את הסיכוי שישאר במילווקי.
    .
    לדעתי זה משהו שמנהלים ממיקומים פחות אטרקטיביים צריכים לקחת בחשבון כשהם בוחרים גבוה בדראפט ולשקול להעדיף שחקן זר, כשכל שאר הנתונים שווים.

        1. לא יודע אחי יביאו את הפיצרים של הסיליקיון ואלי השקעות יאכטות והחיים הטובים מה יש בויסקונסין חוץ מאיילים ושלג?
          האמת יאניס נראה אדם צנוע עוד אין לו גורמטים במיליון דולר

  3. 1. יאניס לא ישאר במילווקי. בשנייה שהוא לא מאשר את זה ואומר אני נשאר תם הטקס. זה מלקחי שנים קודמות.
    תכלס אין לו גם מה להישאר שם זה לא שהקבוצה צעירה ויש כוכבים באופק. כסף הוא יעשה בכל מקום. אם כבר רק חולשת המזרח זה היתרון היחיד.
    אליפות אולי תשאיר אותו אבל לא תהחה שום אליפות.
    לניקס הוא יגיע רק בחלום.
    2. גה זה אייברסון כבר אמרתי לפני יותר מחודש פה נדמה לי או פרנסיס הוא דומה לו מאד אותם מובס. טראש טוק חזק על הארדן וכמו שאמרת מנחם יש לי הרגשה משחק הבא הארדן בא להראות לילד מה זה.
    3. אין מה לפטר את סטיבנס כרגע. צריך לראות מה בוסטון יעשו בפלייאוף. תכלס כמו שהמזרח נראה כרגע אם בוסטון לא תיקח אותו זה כשלון. היא יותר איכותית מהבאקס על הנייר. בפילי יש את בראון הכסיל. והם על הנייר טובים מהרפאס אינדי וההיט. אם הוא עושה פחות מגמר מזרח בהחלט צריך לפטר אותו. הקטע שהליגה מפוצצת במאמנים כסילים את מי תביא במקומו?
    אני מוכן לקחת את סטיבנס לפילי עכשיו איפה חותמים?

      1. הייליטס של הארדן? הצחקת אותי. מה בדיוק? דחיפת מרפק למגן, סטפ בק וזריקת רגליים לכיוון המגן ואחר כך קליעת עונשין?

  4. בראד סטיבנס אחד המאמנים הכי טובים בליגה. זה שהוא לא צועק על הקווים או חוטף טכניות לא אומר שהוא לא מאמן טוב. בוסטון טובה יותר בזכותו. מה שיותר מדאיג זה הכושר הרע של קמבה בכמה המשחקים האחרונים

    1. ׳מדאיג׳ זו מילה גדולה. לכולם יש נפילות ועליות במשך העונה ובסך הכל הקליטה של קמבה בבוסטון היא לא פחות ממדהימה.

    2. וזה מאנשים עם ניסיון באימון?
      תודה על הפרשנות. ובסגנון שימון הגדול, אתה רוצה? קח אותו על ספולס.
      הולך?

      1. לא ידעתי שצריך 150 משחקי ליגה בשביל להגיב פה. לא לוקח אותו על ספולסטרה כי לדעתי כרגע ספולסטרה אחד משלושת המאמנים הכי טובים בליגה עם קר וניק נרס, אבל סטיבנס לא רחוק מהם. לוקח אותו כמעט לכל קבוצה אחרת

        1. אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה, זה עדיין לא עושה אותך מומחה באימון. סטיבנס עשה יופי בשנותיו הראשונות בליגה אבל הוא לא מספיק טוב לקונטיינדרית בגלל סיבות שנטחנו פה לעייפה עשרות פעמים. מדהים שאתם ממשיכים לא לראות את החצי השני במגרש….
          אתם מסרבים להתמודד עם עובדות. אני לא מסכים עם מנחם שסטיבנס אחד הגרועים באן בי איי אבל כן מסכים שעל המגרש הוא לא מספיק טוב. הוא צריך להשתנות עם ערימת הכשרונות שיש לו ביד או שיעוף לקבוצה שנמצאת בתחילת הדרך.
          עכשיו המאני טיים והוא צריך לקחת אותם לגמר המזרח ואולי גם לגמר. אמרתי שצריך שיגמור שנה בסלטיקס. לגבי שנה הבאה אלוהים גדול, נחיה ונראה.

  5. לגבי יאניס והקהיליה היוונית בניו יורק. היוונים התייחסו אליו באופן מחפיר כל חייו ונתנו לו אזרחות רק כשהוא עזב להיבחר בדראפט. לא יודע כמה חמימים הרגשות שלו לגבי המדינה הזאת.

    לגבי סטיבנס. לא יודע מה אתה רוצה ממנו מנחם (אגב, יש מאמן שאתה אוהב? אתה די קוטל את כולם…). הוא עושה עבודה נהדרת כבר די הרבה שנים בבוסטון: מעמיד הגנות נהדרות ומוציא באופן תדיר הרבה יותר ממה שמצפים מהקבוצות שלו (השנה הקודמת היתה יוצאת דופן שממש לא מעידה על הכלל). מאמנים ש׳מראים רגש׳ יש מספיק ורובם לא ממש הראו שהם שווים את המשכורת שלהם.

    1. העבודה מאחורי הקלעים זה לא הכל….
      אברי, מאמן צריך לעבוד קשה על הקוים.
      מה עם הטיים לורד הגיבור שלך? עם כזו הסטוריה, יש מצב שהוא לא ישאר בסלטיקס וגם באן בי איי עוד הרבה זמן.

      1. שורה תחתונה סטיבנס מביא תוצאות שעולות בהרבה על הציפיות. זה המבחן היחידי בשבילי. אם הוא מתפרע כמו שייע פינגנבויים על הקווים זה ממש לא משנה לי. אפשר אבל להתפשר – נחתים את שייע כעוזר מאמן?

        הטיים לורד פצוע, אין הרבה מה לעשות שם. הוא יחזור אחרי האול-סטאר. קצת מוקדם להעריך את העתיד שלו בליגה – הבוסריות שלו צועקת והראש קצת מסובב אבל הוא כבר עכשיו שווה דקות של מחליף לגיטימי, שזה בגדול מה שקיווינו לקבל ממנו בבחירה ה27. אם נקבל תשואה דומה משלושת הרוקיז שלנו (ז״א דקות של מחליף לגיטימי) אז דיינו, כי כרגע שלושתם קצת מפשלים.

          1. מי שעוקב אחרי בוסטון יודע. החל מהשנה ההיא עם פאקינג אוון טרנר שהיינו אמורים לעשות טנקינג והגענו לפלייאוף, דרך השנה בה חבורת ילדים כמעט לקחה את גמר המערב, ועד השנה הזאת, בה היינו אמורים להראות כמו שרלוט מחוזקת, בלי הורפורד וקיירי, והינה אנחנו נראים נפלא. חוץ משנה שעברה, כל שנה, כמו שעון, בוסטון היא אובר-אצ׳יברית.

            1. + מלא.
              הסלטיקס היא קבוצה שנמצאת גבוה מאוד ביחס של פוטנציאל – מיצוי (דוגמה הפוכה – פילי/ מיני) וזה הרבה מאוד על סטיבנס שמוציא מכל סגל שלו 200%. מאמן נהדר.

            2. אברי אתה מזלזל בבוסטון נכון סטיבנס העלה אותם מהתחתית גם ברט בראון אז מה? עכשיו הוא צריך להראות שיש לו את הלבל הבא וזה נראה בפלייאוף השנה. ייתכן שהוא הגיע לגבול שלו.
              השנה אתם ממש לא מעבר לציפיות אלא די בציפיות ומטה.
              המטרה בבוסטון היא טבעת או שאתה מחפש לחיצות ידיים ומחמאות בגיים 7 בסיבוב ה2?

            3. להיראות כמו שארלוט? קמבה היוורד טייטום ובראון זה שארלוט? באמת? אז למה בבראקט של תחילת העונה אתם 3 ושארלוט 15?

              מי שהבין עניין ידע שקיירי והורפורד הם כלום. הורפורד זה לא שחקן שובר שיוויון בגילו. וקיירי?…..

            4. Lol חגי. הסלטיקס מעבר למיצוי פוטנציאל? וואט??? ממפיס ממצים פוטנציאל מעבר שארלוט מצצים פוטנציאל מעבר אבל בוסטון??
              יש להם ביג 4 שאין ל80 אחוז מהליגה חחח הפכתם אותם לשארלוט

            5. ממש לא מזלזל בבוסטון. יש להם קבוצה מאומנת מאוד :-).

              אתה אומר שיש להם ׳ביג 4׳ – וזה בדיוק העניין, בתחילת העונה אף אחד לא קרא להם ׳ביג 4׳. זה מה שנקרא, מעל ומעבר לציפיות.

              אתה מתעלם מהאפשרות שהמאמן תרם משהו לזה שהם עכשיו ׳ביג 4׳. רק לפני תחילת העונה הזאת היו רבים שהחשיבו את הייוורד כשחקן גמור, ואת טייטום -ובמיוחד את ג׳יילן – כפוטנציאל לא מנוצל שדורך במקום כבר שנתיים. אתה גם מתעלם מהעובדה ששחקנים ממקסמים את היכולות שלהם תחת סטיבנס – מי החזיק בכלל משחקנים כמו ביינס או מוריס לפני שהם הגיעו לסלטיקס? או איזייה? יודע מה? אפילו הורפורד נתן אצלנו את הכדורסל הכי גדול בקריירה שלו.

            6. עוד הפעם אברי רושם הרבה יותר טוב ממה שאני יכול על מנת להסביר את הפואנטה.
              .
              שמעון זה בין מצחיק למרגיז היכולת שלך להגיד כל כך הרבה דברים סותרים בו זמנית (סימונס פח אבל אתה מוכן לטרייד רק על סטף קרי בערך – תודה רבה באמת)
              תחליט טייטום הוא כוכב או אכזבה? קמבה? הוא לא "אולסטאר מזרחי" whatever that means. בראון? שחקן של פחות מ70% מהעונשין פתאום נהיה כוכב? לא זוכר בוודאות אבל לא אתה זה שדיברת על היוורד כגופה? פתאום הם ביג 4 – כי סטיבנס יצר שיטה שמאפשרת להם למצות את היכולת שלהם אתה משום מה מסרב לראות את זה.

            7. באמת מצחיקה ההשוואה הזו לשארלוט.
              טייטום ובראון היו בחירות מאד גבוהות בדראפט והיה ברור שהם בדרך הנכונה להיות כוכבים גדולים בליגה ולא משנה מי יאמן אותם. קמבה והייווארד הגיעו כאולסטארים. לכן זו רביעייה…
              זו קבוצה חזקה מאד, קונטיינדרית חד וחלק השאלה היא האם סטיבנס יעשה את הקפיצה שלו כמו ה J טים?
              אני חושב שהשנה זה הזמן שלו לגדול או שימצא מקום עם צעירים חדשים.

        1. מתי אמרתי שהוא צריך להתפרע כמו שיייה? הוא לא צריך לצרוח ולבכות….
          הוא כן צריך להראות אסרטיביות כלפי חלק מהשחקנים כשהם זורקים רגל ובטח שכלפי שופטים שמקפחים אותו.
          הוא מתנהג כמו ילד כפות, אז מכפכפים אותו. הוא לקח הערב פסקי זמן שלא ממש הביאו את השינוי שהוא רצה. בחירת פסקי הזמן שלו לא ממש טובה. מקווה שבפליאוף הוא יהיה הרבה יותר פעיל (ובלי שייע בפעם הבאה. תהיה קונקרטי ותביא דוגמאות אמיתיות של מה שאמרתי ולא חנטריש, תאמין לי שהכי גרוע במדע זה אנשים שמכניסים דברים לא נכונים בפי כשהם כביכול מצטטים אותי השרלטנים)

  6. וואלה אתם חורקים כולכם….
    איזה קטע נפלא נתן פה הפרופסור, ולא אני לא מלקק לו סמלי.
    מי עוד היה ממציא לנו כזה משפט לפנתיאון? "רגע, אני חייב לעצור כאן. מה קורה כאן? מצאו פתרון לסרטן? גילו חיים סופר-אינטיליגנטים על כוכב המרחף אי-שם, מיליארד ו-58 שנות אור מאיתנו, והייצורים החיים של הם בעלי 6 ראשים, כל אחד לתפקיד אחר?"
    מנחם, אל תפסיק, תמשיך להיות יצירתי כל כך ויותר….

  7. עכשיו אני רורה הלאה ורואה שגם אותי הכנסת לפוסט….
    איזה בושות עושה לי הלפטופ הרובוט סטיבנס שאפילו הפרופסור יורד עלי…
    למה לא יורד לו האסימון שמאמן צריך להיות אקטיבי? לי אין פתרון, עייפתי ממנו. אליפות לבוסטון תגיע רק במזל כי מאמן חייב לחיות את המשחק לא רק באימונים אלאגם במגרש. הסלטיקס מספיק טובים אבל צריך מנהיג גם על הקווים, ו-א-י-ן
    🙁

      1. זה מה שאמרתי? תקרא טוב….
        אבל אני מסכים שהוא צריך להיות הרבה יותר אקטיבי כי זה מביא תוצאות בספורט…

          1. מאמן טוב צריך להגיב בזמן לא רק לעשות עבודת אימון טובה באולם האימונים.
            זה וויכוח סרק כי אף אחד מאיתנו לא ישכנע את השני.
            הבנת? חבל על הזמן…

            1. כן רק שבשבילך להגיב בזמן זה הזמן שאתה חושב שנכון – אחרי כל סל של היריבה…
              אני לא מנסה לשכנע אותך אתה מגיע עם עובדות מהבית.

            1. עזוב זה עניין קליני
              או שהוא יודע או שהוא לא יודע או שהוא בהכחשה…
              זו לא בושה עידו.

            2. עידו, תיצמד לסטטיסטיקה, העובדות שם לא משקרות….

            3. מה בדיוק העובדות רזי? מה שאתה מחליט?

            4. העובדות הן שהסלטיקס פותחים כל משחק שהם בדפיציט ואז צריכים להתאמץ הרבה יותר. מסכים? אתה מאשים את השחקנים?
              העובדה היא שסטיבנס נער כפות שכשהוא אומר לשופט THAT'S BULLSJIT הוא חוטף טכנית כי השופט לא מעריך אותו בכלל. כשדאנטוני או דוק אומרים את זה לשופטים מליון פעם הם אולי נכנסים אתו לוויכוח אבל הוא לא מקבל טכנית שעולה לקבוצתו בנקודות.
              הבנת? לא הכל בדפים ובפתקים של סטיבנס
              ובהגזמה, ריבונו של עולם, מה הוא מסתכל בפתקים בזמן שהקבוצה משחקת העיניים שלו בפתק כשהוא חייב להיות מרוכז במה שהילדים שלו עושים. לתת הערות תוך כדי המהלך, לך לפה לך לשם יאניס פנוי, אבריימלה מתחת לסל חופשי.
              לא יעזור, יש לי יותר שעות סלטיקס מאשר לך. מסכים? אתה רואה כל משחק באן בי איי? אם כן, איך יש לך זמן לעבוד?
              תכף תכף אני מסביר לך, מניח שאתה רואה תקצירים של כל/רוב המשחקים אבל זה לא אותו הדבר כמו לראות משחק של שעתיים נטו בלי הפרסומות אבל עם פסקי זמן וריפליי סנטר ומצלמות שמתמקדות במאמן ובמה שהוא עושה אחרת (ל-ד-ע-ת-י) היית מבין על מה אני ומנחם מדברים.
              אימון זה ג'וייסי זה תערובת, לא הכל בהכנה, צריך לדעת להגיב בשטח וסטיבנס צריך לגדול אם הוא רוצה להביא תוצאה עם 4 הגדולים של הסלטיקס. השנה זה הזמן לגדול מבחינתו.
              עידו אני יודע שזה קשה, זו דעתי ואולי גם הדעה של מנחם. יש לנו הגיון קצת שונה משלך. מותר?

            5. הגיון שונה זה בסדר לחשוב שהוא עובדה קצת פחות.
              אתה חושב שמאמן לא יכול להצליח בלי הדברים האלה אני לא. לחשוב שזה עובדה תהיה טעות גם מצידי וגם מצידך.

            6. אוקיי

  8. את השתיקה של יאניס אני מאד מעריך. סייג לחכמה שתיקה.
    אמרתי בעבר ואחזור, מי שלא רואה מה הולך מאחורי הקלעים במילווקי לא מבין, יאניס חותם שם ל 5 שנים על 200 מליון כי טוב לו שם מאד ויש לו צאנס לקחת אליפויות. עוד 5 שנים אלוהים גדול, אולי יגיע לניקס. כרגע אין מצב.

  9. יאללה בואו נעשה את מבחן הנייר של בוסטון "שארלוט" סלטיקס מול הבאקס.

    יאניס> קמבה
    מידלטון=היוורד
    בלדסו<בראון מתיוס<טייטום היל<סמארט לופז>תייס

    אז איך לעזאזל אברי וחגי בוסטון זה שארלוט??? איך בוסטון הרבה מעבר לציפיות??
    סטיבנס במקרה הטוב כרגע עומד בציפיות

    1. כי בתחילת העונה לא היית אומר שהייוורד שווה למידלטון, או שבראון יותר טוב מבלדסו – וזו בדיוק המשמעות של מעל הציפיות.
      חוצמיזה כדורסל זה לא חשבון והמשוואות האלו די מיותרות ולא מעידות על כלום. הבאקס הרבה יותר עמוקים מהסלטיקס, יש להם כוכב על בקבוצה וכימיה מדהימה.

      1. נו באמת אברי אם מאמן לא מצליח להוציא יותר מסגל הכי טוב על הנייר יש בעיה.
        אתם על הנייר מבחינת סגל שני רק לפילי. סה אומר שהמאמנים של 2 הקבוצות מוציאים פחות ובודנהולצר מוציא יותר מהסגל שלו. מה זה סגל עמוק פט קוננטון דונטה די ויצנזו יותר טובים מסמארט וכו?
        הם נראים לך עמוקים כי המאמן שם מפיק המון מהסגל אם כבר הבאקס אובר אציברים.
        לקרוא לבובטון אובר אציברים זה מצחיק.

      2. גורדן הייווארד הוא אולסטאר אברי חביבי. זה שחקן שנתן השנה הצגה אחת עם מעל ל 35 נקודות כמדומני, עם הרבה אסיסטים וריבאונדים, חטיפות בלוקים. הוא החבילה מינוס ביטחון עצמי. זו הבעיה שלו כי יש לו הכל ויותר גדול ממידלטון…

  10. אברי מי זה אף אחד? כל גולשי הופס שמו את בוסטון 3 בבראקט וגם בתחזיות באתרים אחרים. אתם עומדים בציפיות לא מעבר. ומרקוס מוריס היה מצויין גם לפני בוסטון. וביינס נותן אותה תפוקה השנה בסאנס אפילו יותר. היחיד שהוציא יותר זה איזייה וזה כי היה בריא והיה טוב גם לפני בוסטון ידע לשים נק. אתה נותן קרדיט מאד מוגזם לסטיבנס

  11. חגי היוורד היה יותר כוכב לפני סטיבנס ממה שהיה אצל סטיבמס אי פעם אז על מה אתה לעזאזל מדבר? עבר פציעה והשתקם מה סה קשור לסטיבנס?
    מה קשור שיפור העומשין של בראון לסטיבנס? איזה מקום שמת את בוסטון? אתם מצחיקים אותי אשערה עשיתם מבוסטון שארלוט עכשיו אני מבין למה אתם קוראים לאיינג גאון כי אתם חושבים שהוא עושה קסמים עם שארלוט. הבנתי עכשיו זה מסתדר לי.

  12. עוד שקר פה זה סימונס תמורת קרי חח. כבר הטרדתי את סימונס על וויט וסטורנסקי ובראון עם ציקו להזכירך ועל אוברה גם עם גיא.
    מה לעשות שאני לא רואה איך דיאנגלו משדרג אותי בפילי על פני סימונס אולי קשה לאוהדי הלוחמים לקבל את זה.
    אם הייתי צריך להתחיל קבוצה מ0 ברור שאני לוקח דיאנגלו על סימונס בתור המס 1 שלי

    1. צודק, לא הצעת את סימונס על קרי. הצעת את סימונס וטוביאס על קרי.
      לאדם הממוצע עם עין בלתי מזורגגת זו נראית כמו התחלה של הצעה, ביום שקרי יבקש ציבורית לעזוב את גולדן סטייט. לאדם שמכיר אותך מדובר בקרי תמורת פחון מעץ וחוזה מנופח סטטיסטית.

  13. פחח היוורד ניפח סטט ביוטה לא ראה פלייאוף מסתמך על שלושה כוכבים אחרים כמו גרין
    פחח קמבה … שלושה כוכבים אחרים כמו גרין
    פחח בראון יודע קצת לקלוע מהשלוש ולשמור. כוכב עאלק מסתמך על שלושה כוכבים אחרים כמו גרין
    פחח טייטום מזכיר את קובי עאלק. בקושי מזכיר את אינגראם. מסתמך על שלושה כוכבים אחרים כמו.. כמו דריימוד גרין
    שמעון ככה עושים את זה?

  14. נפלא מנחם.
    יאניס לא הולך לשומקום, לא משנה מה יקרה.
    הוא איש של קבוצה אחת – והקבוצה הזו היא מילווקי.
    מוראנט – וואו מה שהוא עשה להארדן! מתבייש להגיד שלא ראיתי משחק אחד שלו השנה. רק עכשיו יורד לי האסימון שממפיס באמת בדרך לפלייאוף ושהם קבוצה מהנה כנראה.
    אייברסון היה מת להיות עם ראיית משחק כמו של ג'ה! ג'ה נראה שחקן הרבה יותר שלם ממנו.
    קיירי – תוקע את הקבוצה בשני הצדדים. חתיכת לקרדה.
    טורונטו – נרס המאמן הטוב בליגה. מדהים מה שהוא מוציא מהם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט