נצחונות קלים ללייקרס ולבאקס, הקליפרס מנצחת וברוקלין מפתיעה את מיאמי ביום שישי הגדול! / דור בלוך

נצחונות קלים ללייקרס ולבאקס, הקליפרס מנצחת וברוקלין מפתיעה את מיאמי ביום שישי הגדול! / דור בלוך

וושינגטון וויזארדס (25-13) 111 – אטלנטה הוקס (31-8) 101:

אטלנטה הצליחה לשמור על המשחק צמוד למרות פתיחה חזקה של וושינגטון ואף נטלה יתרון של 5 6 דקות לסיום הרבע הרביעי, אבל וושינגטון לחצה על הגז בסיום בעיקר בהגנה כשההוקס מצליחים לקלוע רק 8 נקודות ב-6 וחצי דקות ובצד השני מקריי לקח אחריות בהתקפה והכריע את המשחק שגם לא היה צמוד בסיומו. 18 איבודים של אטלנטה לצד אחוזים גרועים מחוץ לקשת עלו לאטלנטה במשחק חוץ שהיה בר ניצחון מבחינתה, לא מחזה שכיח בעונה הזאת של ההוקס.

ניו יורק ניקס (29-10) 111 – ניו אורלינס פלקינס (25-14) 123:

יאנג בערב חלש סיים עם 19 נקודות 6 איבודים ו-0 מ-7 מחוץ לקשת, הוארטר הוסיף 16 וקולינס סיים עם 15, בצד השני מקריי היה נפלא עם 29 באחוזים נהדרים ובראון הוסיף 18 מהספסל לוויזארדס נטולי וול וביל.

ערב הגנתי איום ונורא של הניקס שאפשרו 56% מהשדה לפלקינס, מה שחיפה על 20 איבודי כדור של ניו אורלינס המפוזרת, לצד ערב קליעה גרוע של הניקס שקלעו רק 18.5% מחוץ לקשת, הפך משחק שהיה צמוד במחצית הראשונה לגרבג' טיים דיי ארוך.

כל החמישיה של הניקס קלעה בספרות כפולות בהובלת טז' גיסון עם 19 במאה אחוז מהשדה, אבל הניקס לא הצליחו לקבל כמעט כלום מהספסל שלהם, וכאמור ההגנה שלהם הייתה מזעזעת. בצד השני אינגרם שוב הוביל עם 28 אבל כשמסתכלים על מספרי הפלוס מינוס רואים שהספסל של הפלקינס הוא שהכריע את המשחק הזה, בהובלת הייז עם 18 נקודות למנצחים.

ברוקלין נטס (20-17) 117 – מיאמי היט (11-27) 113:

משחק מצוין והפתעה בברוקלין שעוצרת רצף של 7 הפסדים רצופים וגוברת על ההיט במשחק צמוד. הפתיחה הייתה של ההיט שקפצו ליתרון דו ספרתי אבל הנטס מחקו אותו לחלוטין ברבע שלישי חזק והתפתח משחק צמוד ברבע הרביעי. 5 דקות לסיום באטלר העלה ליתרון 9 את ההיט וברוקלין נראתה על סף שבירה, אבל שלשה של דינווידי החזירה את הנטס לעניינים.

לוורט הוסיף שלשה נוספת וזה כבר 3 הפרש, ופרינס הוריד לנקודה. שלשה נוספת של לוורט 1:09 לסיום העלתה את הנטס ליתרון וההיט התקשו מאוד לעשות נקודות, הנטס שמרו על קור הרוח מהקו ולקחו את ה-W, הודות בין היתר לשליטה בריבאונד, נתון מפתיע במשחק מול ההיט.

באטלר סיים עם 33 נקודות ו-9 ריבאונדים, אבל התקשה בהגנה, אדביו הוסיף 22 ודרגיץ' תרם 17 מהספסל. בצד השני דינווידי עם 26 הוביל את הנטס לנצחון, קורוץ' הוסיף 19 ופרינס קלע 17.

ממפיס גריזליס (22-17) 134 – סן אנטוניו ספרס (21-16) 121:

הספרס ממשיכים לתסכל את אוהדיהם במשחק שבו גם אם הם התקרבו ברבע הרביעי, ממפיס הובילה החל מסוף הרבע הראשון לכל אורכו, ושוב צריך לדבר על ההגנה המזעזעת של הספרס שנכנעה לחלוטין בקרב מתחת לסלים ואפשרה לקבוצה כמו ממפיס לקלוע 134 נקודות, ככה לא נלחמים על מקום בפלייאוף.

דרוזן היה ענק זה לא צחוק עם 36 נקודות 9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים וחבל שמשחק כזה שלו יורד לטמיון. אולדרידג' ופורבס הוסיפו 21 כל אחד למפסידים שסבלו מערב קליעה נוראי של וייט וווקר.

בצד השני ג'קסון עם 24, מוראנט וברוקס עם 22 כ"א וולנצ'יונס עם 21 חגגו על ההגנה האומללה של הספרס.

שיקאגו בולס (26-13) 105 – אינדיאנה פייסרס (15-24) 116:

הפייסרס בתקופה לא פשוטה אבל כנראה ששיקאגו היא בדיוק היריבה שהם היו צריכים, אז זאק לווין כרגיל ממלא את הבוקס סקור אבל שיקאגו כרגיל בצד המפסיד ומשהו שם צריך להשתנות כי הם מבזבזים שנים ארוכות ודיי הרבה כשרון צעיר כדי לנסות לחזור לרלבנטיות וזה כרגע לא נראה אפילו קרוב. אינדיאנה עוד התקרבה עד 4 בדקות הסיום אבל 5 נקודות של הולידיי סגרו עניין בערב שבו אינדיאנה שלטה בריבאונד וקלעה ב-57% מהשדה.

לווין כאמור בערב מטורף של 8 מ-13 מחוץ לקשת ל-43 נקודות, וייט הוסיף 23 מהספסל. מיילס טרנר הוביל את הפייסרס עם 27 ו-14 ריבאונדים במשחק קליני, הולידיי הוסיף 19 מהספסל וכאמור היה נהדר במאני טיים, טי ג'יי וורן סיים עם 17 ומקדרמוט הוסיף 16 משלו.

פיניקס סאנס (23-15) 98 – אורלנדו מג'יק(21-18) 94:

נצחון טוב לסאנס שמנסים להיכנס לעונה הזאת כשהם מקבלים בחזרה את הפצועים המרובים שלהם. פיניקס קפצה ליתרון ברבע השני כשהצליחה לעשות קווץ' הגנתי מסויים, אך המג'יק עשו אותו דבר ברבע השלישי כשעצרו את פיניקס על 19. ברבע הרביעי שתי הקבוצות התקשו בהתקפה והתפתח משחק צמוד.

59 שניות לסיום שלשה של ווצ'ביץ' העלתה את אורלנדו ל-4 יתרון והיה נראה שהם יחזרו עם ה-W, אבל אחרי פסק זמן של הסאנס רצף של שלשה של בוקר, חטיפה שלו ושלשה נוספת העבירו את היתרון צד. ווץ' איבד כדור נוסף רוביו הלך לקו וקלע 1 מ-2, פורנייה החטיא את השלשה ויותר למג'יק לא היה מה להציע במשחק הזה.

פורנייה סיים עם 28 נקודות, ווץ' ורוס הוסיפו 18 כל אחד. בצד השני בוקר סיים עם 24, ערב שקט במונחיו אבל כאמור הוא היה שם בשביל קבוצתו בקלאץ'. אוברה הוסיף 22 ואיטון תרם 13 מהספסל ב-30 דקות וגם 9 ריבאונדים ו-3 חסימות.

יוטה ג'אז (12-26) 109 – שארלוט הורנטס (26-15) 92:

הג'אז ממשיכים עם המומנטום הנהדר שלהם, ומפרקים את שארלוט שלא הייתה במשחק הזה ליותר משלוש דקות. הרבע הראשון הסתיים 13-29 וזה לא נראה תחרותי יותר בהמשך כשהג'אז רק מאפשרים להורנטס טו סמולר את ההשפלה מעט בדקות האחרונות.

רוזייר סיים עם 23 והרננגומז הוסיף 15 מהספסל עבור ההורנטס שלא הצליחו לקבל תרומה יציבה ומשמעותית מאף שחקן בערב חלש מאוד של גרהאם, ברידג'ס וושינגטון.

בצד השני הגרבג' טיים הארוך אפשר לחלק את הדקות ואת הנקודות בצורה שוויונית וכך קלרקסון קלע 20, ניאנג וגובר עם 15 ובוגדנוביץ' עם 16 הובילו את הג'אז לנצחון קליל.

דאלאס מאבריקס (15-23) 114 – לוס אנג'לס לייקרס (7-31) 129:

הרבע הראשון סיפר את המשחק כולו כאשר דאלאס אומנם מצליחה לקלוע 27 אבל לברון ג'יימס פשוט מתעלל בה והלייקרס עם קוזמה בחמישיה במקום דיוויס הפצוע קולעת לא פחות מ-45 נקודות ושוברת את רוחה של דאלאס שכבר לא באמת ניסתה לחזור למשחק.

לוקה סיים עם 25 נקודות 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים אבל גם 6 איבודים ב-32 דקות. הרדוואי הוסיף 22 וקארי עלה מהספסל ל-16.

בצד השני לברון סיים עם 35 ו-16 ריבאונדים ב-32 דקות בלבד, קוזמה הוסיף 26 משלו ללייקרס שחילקו דקות בנדיבות למחליפים, מה שאפשר לדווייט הווארד את השורה הסטטיסטית הלא סבירה הבאה – 10 נקודות ו-5 עבירות ב-10 דקות.

סקרמנטו קינגס (24-15) 106 – מילווקי באקס (6-34) 127:

הפריק קיבל מנוחה על המגרש כשקלע 13 ב-9 זריקות בלבד מהשדה והוסיף 10 ריבאונדים, מה שאפשר לבלדסואו ומידלטון להשתלט על המושכות ולהוביל את הבאקס לנצחון חוץ נוסף כשהם ממשיכים להיראות נהדר ומשייטים לעבר המקום הראשון במזרח ואולי בליגה כולה.

כבר ברבע הראשון הם קלעו 34 ועצרו את הקינגס על 18. המארחים עוד צמקו לפער חד ספרתי ברבע השני אבל 37 נקודות של מילווקי ברבע השלישי לא הותירו ספק לאיזה כיוון המשחק הזה הולך.

19 של פוקס ובארנס ו-16 של הילד לא הספיקו כדי לקרב את סקרמנטו למשחק תחרותי מול הבאקס, עבורם מידלטון עם 27 ובלדסואו עם 24 הובילו כאמור, כאשר דיוינצ'נזו הוסיף 18 מהספסל.

לוס אנג'לס קליפרס (12-27) 109 – גולדן סטייט ווריורס (31-9) 100:

הקליפרס התקשו יותר מהצפוי ולקראת סוף הרבע השלישי גולדן סטייט הובילה ב-10, אבל הקליפרס עלו לרבע הרביעי עם ריצת 2-14 שהעלתה אותם ליתרון אותו הם כבר לא ישמטו עד הסיום, כשהם מנצלים ערב קליעה חלש של הווריורס עם 20.5% מחוץ לקשת מה שלא אפשר להם להישאר עם הקליפרס בדקות האחרונות.

רובינסון וספלמן הובילו את הווריורס החלשים מאוד עם 17 נקודות, כאשר בצד השני קוואי עם משחק נפלא של 36 נקודות ו-9 ריבאונדים, כאשר לו וויליאמס מסייע לו מהספסל עם 21 נקודות.

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. תודה רבה דור.
    .
    רשמתי את זה כבר: הקליפרס משחקים באש. הם לא היו רחוקים מלהפסיד היום, וזילזול בעונה הסדירה עם בקרת השיוט שלהם, יכול לעלות להם ביוקר בדמות מפגשים רצחניים לכל אורך הפלייאוף (נגיד אם זה כמו במצב הנוכחי אז יוסטון בסיבוב הראשון והלייקרס בשני. סיוט)

    1. אפילו אצלי שאני לא ידוע בתור אחד שלוקח את העונה הסדירה ברצינות התחילו לעלות תהיות לגבי הקליפרס.
      יש להם עוד זמן להוסיף שחקן שניים בביי אאוט או בטרייד קטן אבל בהחלט לא נראים טוב וגורמים לי לחשוב מה היה קורה אם קוואי לא היה דורש את פול גורג והם היו נשארים עם גילגיוס אלכסנדר וגאלינרי

    2. תתחיל להילחץ כשהם יהיו שאננים מול הלייקרס ומילווקי. בינתיים נראה שהם כן יודעים מתי לשחק חזק ומתי לשייט

      1. הפואנטה היא שיהיה להם פלייאוף עם המון קרבות – גם אם ייצלחו את המערב זה מתיש לבוא אחרי סדרות כאלו.
        מזכיר לך שהם הפסידו פעמיים ליוסטון וניצחו אותם על הנקודה ושהם חטפו תבוסה ממלווקי (הפסידו להם פעמיים אבל בפעם הראשונה קוואי וגורג לא שיחקו)

  2. פורזינגיס השחקן החשוב בדאלאס.הוא לא יותר טוב מלוקה אבל פשוט אין לו מחליף בניגוד לתקופה שלוקה נפצע אז לדאלאס יש עוד 3 פוינט גארדים טובים בסגל(ברונסון דלון רייט ובראה)

  3. ממליץ בחום להתחיל למי שלא יצא מדי פעם לצפות בממפיס, אחת הקבוצות הכיפיות בליגה. מה שנקרא קבוצת
    League pass לפנתיאון

  4. ממפיס יותר ממדהימים. הצמד מורנט וג׳קסון זה שלד צעיר שעשוי מהדבר האמיתי, אם תשאלו אותי, מבחינת כל כל כך הרבה תכונות.
    הם עוד ידברו חזק מאוד!

  5. כמה דברים בלייקרס:
    משחק חוץ בדאלאס בלי דייויס, לפני חודש היה מתכון להפסד ב 20 הפרש, היום, נראים טוב אפילו בלי דייויס, גם בהתקפה (עם קוזמה) ואיכשהוא גם בהגנה
    החמישיה בלי לברון ודייויס עמדה בסדר גמור מול דאלאס (רונדו ופופ או קארוסו עלו מהספסל)
    החמישיה הנמוכה בלי דייויס ובלי סנטר (לברון עם קוזמה, דאדלי ושני גארדים) לגיטימית והסתדרה מול דאלאס

  6. לגבי הקליפרס, הם בתקופה לא טובה, אחרי ההפסד, כמעט היה עוד הפסד לניקס, ועכשיו מול גולדן שקולעת 20% לשלוש ובלי ראסל – משחק צמוד (כלומר מול ברקס, ספלמן ובאומן, גרין קלע 8)

  7. תודה דור

    קצת מצחיק להגיד על שחקן שזורק 5-6 פעמים שהיה לו ערב קליעה נוראי..
    מי שמפריע לי בספרס זה דווקא בריאן פורבס.
    למרות שדווקא היום הוא קלע בסדר, לא סתם ה-+/- שלו הוא הכי נמוך בקבוצה (להוציא את דז'ונטה שבאמת היה מזעזע היום). פורבס לא מספיק אתלטי או גבוה או חכם כדי להתמודד עם שום שחקן בהגנה, הוא חור תמידי בקבוצה שבה משחקים מומחי הגנה שעולים מהספסל בדמות דז'ונטה, וויט וווקר, שכל אחד מהם צעיר יותר, אתלטי יותר, מוכשר יותר והעונה גם קולעים יותר טוב.
    .
    פורבס נמצא על המגרש כי הוא משחק טוב ללא כדור, וכי פופ כנראה מאמין בו. זה לא יהיה הוגן לתלות את כל הצרות של הקבוצה בבריאן פורבס, אבל זאת תהיה התחלה לא רעה להושיב אותו ליד בלינלי בקצה של הספסל

      1. האינסטינקט אומר דירק וויט,
        אבל לא מצאתי את הנתונים על החמישיות האפשריות כמו שהבאת
        ביומן האחרון, אז בוא תגיד אתה האם השילוב של וויט במקום פורבס מעלה את ההישגים או לא?
        .
        וויט משחק נהדר ליד מיילס, ויחד עם פולטל מהווה את שלד ההגנה של החמישייה השנייה, אז כן,
        זה יפגע בספסל, אז מה? שישחק יותר דקות, שווקר ישחק יותר דקות. שפורבס ישחק פחות.
        מה אתה אומר על וויט ומיילס במקום דז'ונטה ופורבס?

      2. טוב מצאתי את הנתונים,
        חמישייה כמו שהצעתי לא שיחקה מספיק יחד.
        אבל כשיורדים לעומק הנתונים ההבדלים בין וויט ופורבס עם שחקני החמישייה לא מאוד שונים,
        לעומת זאת הנתונים עם שחקני הספסל של וויט הרבה יותר טובים.
        .
        הפתרון הטוב יותר לשאלתך הוא כנראה מילס, אבל שוב מילס ווויט במקום פורבס ודז'ונטה?
        .
        אנקדוטה אחת נוספת, יש 6 חמישיות ששיחקו מעל 50 דקות ביחד העונה.
        3 בלי פורבס ו-3 עם פורבס. שלושות החמישיות עם הנט רייטינג הטוב יותר לא כוללות את פורבס וכן כוללות את וויט.
        שתי החמישיות היחידות עם נט רייטינג שלילי כוללות את שניהם יחד

כתיבת תגובה

סגירת תפריט