מעורב הופס ליום ששי: קבלת פנים מדהימה ממש לראסל ווסטברוק ב-OKC!!! / שקד יעקובי

TRUSTWORTHY. 1, אתה אוהד קבוצה המורצת ע"י דבילים מטומטמים!

כשראיתי את תמונת "אצבע הטבעת" של ג'ואל אמביד בנקע של 120 מעלות ידעתי שזאת פציעה רצינית.

מה עשה הטריינר של הקבוצה? החזיר את האצבע למקומה.

ומה קרה אחרי כן?

הוא חזר לשחק.

מה הודיעו עכשיו? קרע ברצועה אחת (לפחות) במפרק ה-MCP (אם תסתכלו על כף היד, המפרקים המכופפים את כף היד כשאתה מכווץ את היד כמו באגרוף ) באצבע הטבעת.

מיד ציינתי שזאת שגיאה גדולה להחזירו למשחק במקום לחבוש את כף ידו ולהכניסה לקרח.

"עתה מנתחי כף יד מחליטים מה לעשות איתו"' – הגיעה ההודעה מעיר אחוות האחים.

מה לעשות איתו? מה עושים כשגומי נקרע? אין ברירה אלא לקשור אותו. אותו דבר עם 'רצועה' (LIGAMENT): היא לא יכולה ל'התחבר' מעצמה. היא לא סיבי שריר קרועים המוחלפים ע"י הגוף היוצר חדשים. האפשרות היחידה היא ניתוח.

כתבתי מיד אחרי שהוא חזר לשחק ששהוא יחמיץ חודש? עכשיו אני מתקן ל-"לפחות חודש".

2. סטיב קאר מודיע שסטפן קרי כנראה חוזר לשחק בחודש מרץ

הווריורס הפכה מקבוצת-על שהיתה סופר טים אמיתית הגוברת על כל אחרת בקלות, לקבוצת תחתית עלובה בהיבהוב עין אחד.

המחשבה היתה שאין טעם להחזיר את סטפן קרי וקליי תומפסון לפני העונה הבאה. טבכן, התכניות לגבי סטפן השתנו לחלוטין: הוא עכשיו אמור לחזור בתחילת מרץ, כפי שאמר מאמנו סטיב קר ל-https://www.nbcbayarea.com/news/sports/warriors-kerr-excellent-chance-steph-curry-returns-in-march/2212848/. "כל הסיכויים שנראה אותו כבר בתחילת מרץ".

-ומה בקשר לקליי ת'ומפסון (שקרע את רצועת ה-ACL)?

"הוא כנראה לא ישחק לפני העונה הבאה".

-למה שסטף יחזור אם הקבוצה היט 30-9 ללא כל סיכוי לעשות את הפלייאוף?

את סטף מעניין רק דבר אחד: לחזור לשחק, והוא כבר הודיע לנו ש"כמה שיותר מוקדם זה יותר יותר טוב!"

3. ראסל עבור סימונס? ג'לן רוז חושב שזה טרייד טוב לשתי הקבוצות

4. הסנטרים מתחילים ליפול. אחד אחרי השני!

תוך שבוע נפלו גיבורים.

1)ג'ואל אמביד

2)אנטוני דייויס

3)קריסטפס פרוז'ינגיס (כאבי ברך. הטיפול: זריקות אל תוכה. אני לא רופא אבל אני כמעט בטוח שאלה זריקות סטרואידים להקטנת נפיחויות. אם לא סטרואידים, אז זריקות PRP). הוא כמובן יחמיץ את משחק הערב נגד הלייקרס.

5. הצעה למינסוטה וולבס: עשו טרייד על קרל אנטוני-טאונס, והתחילו מחדש!

היו חמחשבות על יצירתה של קבוצה גדולה. מסתבר שמינסוטה לא הולכת לשום מקום. יש לה EQUITY רציני עם טאונס. שיתנו אותו עבור 3 שחקנים צעירים טובים מאד, ולהתחיל לשחק סמול-בול!

6. צ'ארלס בארקלי תורם מיליון ל-'BLACK COLLEGE'

כבר מזמן לא כתבתי דבר שגרם לכמה גולשים לכנותי גזען. אני לא גזען ואני לא כותב דבר על שחורים שלא ניבחן וניבדק. בקשר ל-BLACK COLLEGE – ככה מכונים הקולג'ים הקטנים (בד"כ קטנים, מלבד האווארד – לא הארארד, האוורד מוושינגטון הבירה) שמבחינה מסורתית הם בית לסטודנטים שחורים.

אחד מהם הוא MILES COLLEGE, מכללה קטנה ב-FAIRFIELD, אלבאמה (בארקלי עצמו שיחק עבור אאובורן הגדולה) שנשיאה היא בובי נייט. לא ההוא מאוניברסיטת אינדיאנה, אלא נקבה שחורה.

"נשיא מכללה ממין נקבה באלבמה זה דבר גדול. לכן תרומתי", הוא אמר.

הוא כבר תרם כמה מיליונים לכמה מכללות שחורות, ביניהן אלבמה A&M, קלארק יוניברסיטי (מכללה שחורה באטלנטה) ומורהאוז קולג' מאטלנטה.

7. קיירי אירוינג חוזר לשחק בשבוע הבא

אחרי שישב באזרחי בחודשיים האחרונים בגין ניתוח כתף, קיירי אירוינג החל להתאמן לפני שבועיים, ועתה משתתף ב-5 על 5 ב-FULL CONTACT.

"אני מוכן" הוא אמר (https://hoopshype.com/categ)

8. ריצ'רדסון הגיע ממיאמי להפוך לאיש של הסיקסרס!

9. קבלת פנים מדהימה ומלאת אהבה לראסל ווסטברוק ב-OKC!!!

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 87 תגובות

  1. אין וויכוח שהצוות הרפואי של פילי הוא גרוע.
    במקרה הזה הם לקחו אותו לחדר ההלבשה עשו צילום וראו שאין שבר , אי אפשר לראות קרע ברצועה ברנטגן, צריך MRI
    ואי אפשר על על פציעה לגמור לשחקנים את המשחק, במקרה הזה הפציעה הייתה קשה אבל היו הרבב מקרים כולל קמבה היום שהחזירו את האצבע למקום ולא היה נזק נוסף

  2. תודה פרופסור
    תמיד תענוג לקרוא
    איזו קבלת פנים נהדרת לראס האהוב.
    מגיע לו על השנים שתרם למערכת וטוב שיודעים להעריך.

  3. תודה דוק.
    קרי חוזר תוקע את הווריורס ואת הלוטרי שלהם. כמו שרון רשם מעלי זה יכול להיות ניסוי מעניין סוף סוף בינו ובין ראסל (לדעתי ינסו בכל הכוח למצוא טרייד על ראסל – ממה שראיתי אותו השנה הוא לא ממש מצליח להיטמע בשיטה של קר ומשחק המון המון פיק&רול כאשר תנועה ללא כדור הוא ממעט לעשות וזה משהו מאסט לשיטה)
    .
    כפאן בוי של יאנג אני אניח את זה כאן: https://www.wsbtv.com/news/local/atlanta-hawks-star-cancels-more-than-1-million-medical-debt-city/K5VH6TTMPZB43MUWV6AGPD7CSQ/
    כשזה מצטרף למה שאני רואה אותו במשחקים מנסה לעודד גם את מי שמשחק חרבנה (שזה כולם בערך) ובתוספת הדברים שאמר על ג'רמי לין אני חושב שהוא באמת בנאדם מיוחד ושחקן מיוחד.

      1. הוא כבר נכשל בו אתה מתכוון. אין מועד ב. תבוא בעוד חמש שנים אולי תוכל לגשת עוד הפעם לבחינה

    1. השארתי את זה בשבילך פה אתמול.
      מעשה טוב, שאפילו קיבל שאוט אאוט מברני סנדרס, שלצערי מה שהכי מיוחד בו זה שבניגוד לכל כך הרבה תרומות, הוא לא סתם הוציא כסף מכיס אחד כדי להכניס אותו לכיס השני שלו (היי, האיש הכי עשיר בעולם). הכסף באמת הלך כדי לעזור וקידם שיח על נושא חשוב.

      1. אה לא ראיתי. תודה על המחשבה עלי.
        אני פשוט מת עליו. יש לו חלקים מעצבנים זה נכון (כמו לעשות שקט לאוהדי היריבה אחרי סלים או הריקודים כמו סטף) אבל הוא הולך ומתגלה כאחלה בנאדם וגם כסוג של מנהיג מול "הצעירים" בקבוצה (הוא בן 21..)

            1. מצטער, לא. אתמול הייתי שקוע עד מעל הראש בזוטות (עבודה וכיוצא בזה), ולא היה לי את הזמן להתעסק במה שבאמת חשוב.

            2. אז אם יש לך זמן, לך תראה את סוף המשחק של ההוקס מול יוסטון (6:30 מהסיום בערך) עד אז יאנג לדעתי על משהו כמו 56% אפקטיבי ו14/16 מהעונשין. הוא אכן התחיל להשתולל אבל שהעיניים שלך ישפטו אם היו אופציות טובות יותר.

            3. אני מבין את הפואנטה שלך.
              אני חושב שבטווח הארוך יאנג יהיה חייב ללמוד איך לכלכל את בחירת הזריקות שלו, גם כאשר הקבוצה שלצדו מתקשה.
              שלא יהיה ספק –
              מעט הביקורת שהפניתי כלפיו, היא לא מהזן ה-"ווסטברוקי". היא מהזן של הביקורת שבזמנו כתבתי על מיצ'ל (הוא אחר כך בראיון אמר בעצמו שהוא חייב להוריד את נפח הזריקות שלו, ושזו אחריותו לשתף יותר את חבריו). ביקורת על שחקן צעיר, שזו רק עונתו ה-2 בליגה, שצריך ללמוד מתי מפסיקים לזרוק זריקות קשות, גם אם התחושה היא שאין ברירה.
              זה תהליך שכל מנהלי המשחק שהם גם סקוררים גדולים, היו צריכים לעבור.

            4. אני מבין את החשיבה אבל לא מסכים עם ההשוואה. כי בסוף זו גם שאלה של הקשר. מיצ'ל שיחק ומשחק עם ווטרנים שמוכיחים עד כמה הקבוצתיות שם היא הכלי המרכזי. יש לצידו קלעים מוכחים – השנה שבוודאי וגם שנה שעברה הם היו קבוצת שלשות טובה יחסית (חולקים את המקומות ה10-12 בליגה עם אורלנדו ויוסטון) אטלנטה היא קבוצת השלשות הגרועה בליגה, ובלי הזריקות של יאנג היא פשוט נוראית – כולל שלשות ממצבים נוחים (פינתיות, מרחק משומר וכו') כאשר גם האחוז האפקטיבי הסביר יחסית, נובע לא מעט מכך שיאנג מוסר המון אבל המון מסירות ללובים. – הוא חייב לשם כך גם לזרוק לא מעט כי זה מה שמושך את השומר. אני חושב שאסכים איתך אם יהיו בקבוצה השנה או שנה הבאה כמה שחקנים שהם יותר יעילים (אמן ואן פליט יחתום ושיביאו את טרנר איכשהו בטרייד)
              .
              אני בניגוד לידידי שמעון רואה את הפוטנציאל של הצעירים – כולל רדיש שיש סימן שאלה ענק על הקליעה שלו, אבל אני חושב שאם זה הלם של רוקי אז הוא בחירה מעולה כי יש לו כלים התקפיים מצויינים.

            5. אין לי בכלל ויכוח עם מה שאתה כותב, אני כן חושב שיש שאלה של מינונים. זה, עבור כל שחקן שאי פעם הגיע לליגה, זה קודם כל פונקציה של ניסיון.

            6. חגי פוטנציאל למה? רדיש זה לא רק קליעה אין לבן אדם כלום לא הגנה לא כדרור ואיקיו הכי נמוך בליגה כנראה טובים למה הם בדיוק? זה לא חומר שיתפתח לאלופה או קונטנדרית לא רדיש לא הוארטר.
              קולינס גם יש לו ים בעיות במיוחד בהגנה.
              אני מסכים איתך רק לגבי האנטר שעוד כמה שנים יכול להיות גימי באטלר בתקרה שלו.

              תגובת מנחם: הורטר אחד מקלעי ב-3 הטובים ביותר

            7. שמעון אני יעבור אחד אחד מהקל לקשה
              הורטר – לדעתי הוא לא שחקן חמישייה בקבוצה טובה – אלא שחקן ספסל סטייל מקדרמוט
              קולינס – אין לי מושג על מה אתה מדבר. הוא והאנטר אלו העוגנים ההגנתיים שלהם השנה – זה שפירס משום מה עושה איתו נסיונות כסנטר שמועדים לכשלון זה לא אחריותו. הוא עם 2 חסימות ו0.9 חטיפות השנה ואם נתפתה למדד של ON/OFF אז מהשחקנים הקבועים הוא השחקן עם הדירוג הכי טוב הגנתית.
              האנטר – שאלה טובה מה הגג שלו. אני יודע שאני נוטה לווישפול אבל הגג שלו לדעתי הוא קוואי. תלוי כמה הקליעה שלו תהיה יציבה מהשלוש ומהמיד ריינג'. הגנתית הוא כבר שחקן הגנתי מצוין לא רק יחסית לרוקי.
              רדיש – אני פשוט לא מסכים. רדיש נראה כמו מי שהתנגש אחושרמוטה בקיר הרוקי. יכול להיות שבאמת אין לו את זה, אבל אם הקליעה שלו היא עניין של זמן, אז יש לו הנדלינג מעולה בכלל ולגובה שלו בפרט, ויש לו יכולת הגנתיות טובות שהוא עוד צריך להתאים לרמה של הגדולים אבל הוא יודע לסגור שטחים ויש לו ידיים זריזות (כמעט חטיפה למשחק). היכולת שלו להגיע לסל היא מעולה והיורו-סטפ שהוא עושה צריך לעבור התאמה לNBA ויכול להיות כלי מצוין. בקיצור אני חושב שלפני שהוא שנתיים בליגה או לפחות עד סוף העונה הזו מוקדם מדי לשפוט אותו.

            1. מדהים כמה אתה חד כאשר מדובר בשחקנים שאתה לא מחבב. אז הוא קלע 1/15 מהשלוש – למה זה מדד למשהו? היו מסתכלים על ממוצע כללי ושם הבחור על 37.5%. הרבה יותר טוב מאהוב לבך שגם לו מותר לזרוק כמה שבא לו מהשלוש. או בכלל.

            2. לחגי – הורטר שחקן מצויין ואחד מקלעי ה-3 הטו8בים בליגה

        1. הטראש טוק של יאנג לא מעצבן זה כיףףףףף זה מהנה זה מצחיק כנל של לוקה באטלר אמביד וראס ולא כל יתר הפוליטקלי קורט האחרים בליגה. זה כולה משחק ילדים אז מותר ורצוי להתנהג כמו ילדים. יאנג טראש טוקר רציני גם לוקה אגב כל הזמן מחייך ליריבים בפנים ועושה עם הכתפיים זה כיף זה מכניס עניין למשחק

          1. אני שונא את זה. מעדיף את הרצינות של קוואי הרבה יותר. יוקיץ' הוא דוגמה מצוינת איך מחצינים ומתנהגים כמו ילדים בצורה נעימה.

            1. קאווי זה עיני עגל סטייל טימי שעמום למוות

            2. אם לטראש טוק של יאנג מתלוות 42 נקודות אז אין לי בעייה עם זה

        1. ג'ף בזוס, כמובן.
          תרם לאחרונה סכום גבוה לצדקה (שהוא עדיין אחוז פצפון מהונו העצום) ורובו המוחלט ישאר בבעלותו.

    1. צחוק צחוק.יש הרבה קבוצות פלייאוף שצריכות אחד כמו טריסטן.המרכזית שבהן היא בוסטון.זו נדמה לי שנה אחרונה בחוזה שלו.אולי יצליח להשיג ביי אאוט בפברואר

      1. וואי הוא פשוט נוראי. פעם ממש חיבבתי אותו אני לא יודע אם פשוט לא ראיתי או שהוא פשוט הפך לכזאת פולניה.

        1. מכיר בסרטים כשבחור טוב מתגלה כרע ופתאום משום מקום הוא מתחיל ללטף חתולים, לנגוס בתפוחי עץ ומתנהג בפלמבוינטיות משום מקום? קאפקייק.

      1. איזה מן עולם זה שאנשים מעיזים להרים מילה מול אנשים שטובים יותר מהם בכדורסל? למעשה אפילו קוראים להם "פחים"?

  4. אני חושב שקרי קודם כל רוצה לשחק. זה מה שהוא אוהב לעשות, זה המקצוע שלו, כמו שאני אוהב לטפל באנשים ככה הוא אוהב לשחק. עד כדי כך פשוט. מקווה מאוד זה באמת ככה ולא מתוך איזשהו חישוב אסטרטגי.
    חוץ מזה שזה המקצוע שלו, הוא מקבל על זה טונות של דולרים וכל הקהל מחכה לו…

    1. מהלך מהנה ביותר והתגובה גם כן.
      היה יפה לשמוע אותו בסוף המשחק מחמיא לווסטברוק ולהארדן (גם אם זה מהפה לחוץ במקרה של הארדן).

    1. עזוב שי
      כנס לדיומא של אתמול כשראיתי את הקטע חשבתי עליך.
      אייל ברקוביץ מגדיר מחדש את הארס האשכנזי.
      הסרטון בתגובה לזיו מפנמה.

      1. לא במדי פילי שם הוא יהיה כנראה עוד משלים. יותר מידי כוכבים סביבו ואני לא רואה את ברט בראון מקדם אותו על חשבונם. לעומת זאת בהוקס….
        האנטר וטייבול משלימים בול את יאנג בהגנה. התקפה נלמד אותם תוך כמה שנים 🙂

    1. כנראה שבתור המנג'ר תצטרך לחשוב מחוץ לקופסה ולעשות כמה מעשים נלוזים שיחצו את הקווים האדומים האישיים שלך. אין להם מה להציע עליו – אולי את הבחירה של שנה הבאה

  5. אחלה מעורב, ואידיוט מי שאישר לאמביד לחזור למשחק (ואולי זה רק תירוץ לניהול עומסים? ככה אף אחד לא יכול להגיד כלום כשהוא יושב בחוץ 🙂 )

  6. גולש כרגע דרך המובייל והטבלה למטה (בעיצוב חדש יפה) לא מעודכנת. לדוגמא אוקייסי עם מאזן 22-16 בעוד שבטבלה הם מופיעים 18-16.
    .
    ציפור תסלח לי אבל אני לא יכול לסבול שמתעקשים לכתוב מאזנים בעברית מימין לשמאל. זה נוגד לי כל הגיון מתמטי, מספרים ומאזנים נכתבים משמאל לימין, זו קונבציה עולמית וכך זה נכתב בכל אתר בעולם, העין רגילה לכך, להתעקש כאן על כתיבת מאזנים מימין לשמאל בגלל שהאתר בעברית זה החלטה מוטעית לדעתי.

  7. ניסני איזה שטחים לעזאזל רדיש בדיוק סגר? הבן אדם מסננת בהגנה הן אישית והן קבוצתית הוא לא מסוגל לשמור קונוס.
    האיי קיו שלו הנמוך בליגה הדבר הכי קל זה להוציא ממנו עבירה. הוא טמבל גמור. איזה הנדלינג יש לו? אני לא ראיתי שום דבר כזה.
    אני לוקח את סוזמן עליו. התקרה שלו זה דיון וויטרס ואלוהים ישמור עם תקרה כזאת.
    אגב דובי מה הניקס רוצים על קווין נוקס? הוארטר ורדיש נשמע טוב?

    הורטר אני איתך הוא בין מקדרמונט לקורבר.
    האנטר התקרה שלו לדעתי זה באטלר/גורג.
    רדיש תקרה וויטרס ומטה עד היפלטות מהליגה
    דווקא הגודווין הזה מראה ניצוצותצריך לקבל יותר דקות.

            1. הכוונה, שוב…

  8. לגבי קולינס חגי-זה לא סופי עדיין אבל מתחילה לחלחל לי ההרגשה שהוא לא בנוי להיות מס 2 של קונטנדרית אבל אני צריך לראות את תחילת העונה הבאה לאישור סופי

    1. מהצעירים מי כן יכול להיות מספר 2? טייטום יכול (התאכזבת ממנו לאחרונה)? מיצ'ל? בוקר? מארי?
      .
      באופן כללי ולגבי רדיש אתה חייב להפסיק לשפוט אחרי חצי שנייה. ככה בדיוק מתאכזבים בקלות או מגלים הפתעות מטורפות שהיו לך מול העיניים כל הזמן. בניגוד לדיון וויטרס הוא נמצא דקה וחצי בליגה ולדעתי יש לו פוטנציאל להיות אחלה שומר ולדעתי עשה יופי של עבודה על הארדן בדקות שהוא שמר עליו כמיטב יכולתו, ובכלל מזיז את הגוף טוב כשומר אישי אבל עדיין לא מבין איך לשמור על צעד וחצי כמו שצריך ועושים עליו הרבה סלים ככה. אז מה?
      אז כן הוא עושה עבירות מטופשות וגם גרם אולי להפסד מול עם אחד האיבודים ההזויים שראיתי כאשר הוא נתקל בהורטר . תחזיר את התכריכים למקום, הוא פה כדי להישאר. תשפוט אותו כשיגיע אולסטאר 2021. זה יהיה זמן טוב להבין האם הוא פלופ או פוטנציאל שזקוק לזמן.
      .
      תראה את לונזו ואת פולץ – נכון כוכבים הם לא אבל הם שחקנים לגטימיים בליגה וממש לא צריך לקבור אותם.

        1. כמו שכבר אמרתי לך בזמנו – נראה לי שאם זה תלוי בך 60% מהליגה לא ראויים לשחק בה בכלל. אתה מבין שהם רק בשנה השלישית שלהם – במיוחד פולץ יכול להפוך עוד לאולסטאר.
          אתה שוכח שיש שחקנים שצריכים זמן. גם הארדן האהוב עליך לא נהיה הארדן בלילה אחד. דורנט אחרי 30 משחקי ליגה עמד על 44% אפקטיבי. הארדן אחרי 40 משחקים על 46% אפקטיבי. סבלנות חביבי.

  9. פילי לא נותנים את טייבול כל עוד סימונס בקבוצה .
    הוא שחקן מושלם בשביל סימונס.
    לא צריך את הכדור בידיים, קולע מצוין שלשות בקטצ' אנד שוט ושחקן הגנה מצוין כמובן

כתיבת תגובה

סגירת תפריט