שבת בבסיס – אז מה היה לנו שם? / יוני לב ארי

ה-10 בפברואר 2020, היום בעוד חודש. הפיצ'רים והקאצ'רים של הניו יורק מטס והסן דייגו פאדרס נפגשים לאימון ראשון. זהו ללא ספק רגע השיא של כל חובב בייסבול, שלא במהלך העונה. חודשי הפגרה עוברים עלינו לאט לאט, והרצון לראות איזה Fastball או Changeup, מתגבר על כל דבר אחר בחיים.

קול מוצג בניו יורק (צילום: CBSSports.com>Shanna McCarriston)

אז עכשיו, חודשיים בתוך הפגרה וחודש לפני תחילת האימונים, הגיע הזמן להעיף מבט בסגלי הקבוצות. דבר אחד שבולט לעין לפני הכל – להבדיל משנים קודמות, העניינים התקדמו הפעם מהר מאוד. אם בשנתיים האחרונות השחקנים המרכזיים בשוק החופשי לא חתמו על חוזים לפני ינואר, הפעם כבר בנובמבר הפאזל החל להסתדר.

היהלום שבדרך לכתר – גאריט קול

אין ספק שההחתמה של פגרת 2019/20 שייכת לניו יורק יאנקיז. קבוצת הכוכבים מהברונקס מורכבת משחקני התקפה מעולים, ופיצ'רים טובים. דבר אחד היה חסר שם – אייס. קול היה הפיצ'ר הכי טוב בליגה בשנתיים האחרונות, ובתשע השנים הבאות הוא יעשה זאת ביאנקי סטדיום, עכשיו רק נותר לראות כמה אליפויות יצאו לברונקס בומברס מכל המיליונים האלה.

ובמקום השני – קלובר (צילום: lineuplab.com)

פרס ניחומים – קורי קלובר

בזמן / בגלל ששוק השחקנים החופשיים געש, טריידים גדולים לא נרשמו ברחבי הליגה. שמות כמו פרנסיסקו לינדור ומוקי בטס עדיין לא עברו דירה, ובשלב זה הטרייד המשמעותי ביותר שראינו שייך לקליבלנד ולטקסס.

הריינג'רס עברו במהלך הפגרה לבית חדש, והיו חייבים להביא שמות כדי לקשט את האצטדיון החדש כמו שצריך. היו דיבורים על אנתוני רנדון, גיבור האליפות האחרונה, אך שחקן הבסיס השלישי נחת בסופו של דבר ב-LA. קלובר הוא פרס ניחומים לא רע: זכה פעמיים בסיי יאנג, ERA קריירה של 3.16, ולמרות עונה חלשה צפוי לחזור לעמו בטקסס.

הנשיונלס חוגגים. ומייד מתחילים לעבוד (צילום: lavidabaseball.com)

עומס בשדרות וושינגטון

במשרדי האלופה היוצאת, הוושינגטון נשיונלס, עבדו קשה במהלך הפגרה הנוכחית. רנדון אמנם עזב, אבל היה קשה לצפות שכל כוכבי האליפות יישארו. סטיבן שטרסבורג, כנראה החתיכה החשובה ביותר באוקטובר האחרון, האריך חוזה, כמו גם אדסטרובל קאבררה, האווי קנדריק ודניאל האדסון.

בגזרת החיזוק, הוחתמו וויל האריס, סטרלין קאסטרו ואריק ת'אמס, ובכך נסגר פחות או יותר סגל האלופה לעונה החדשה.

שתיקת הקאביס

בזמן שקבוצות התרוצצו ממקום למקום לחזק כל עמדה אפשרית, בשיקגו קאבס בעיקר עבדו על סדרות שהורידו בנטפליקס במהלך העונה, ולא הספיקו לראות. שום מהלך משמעותי לא נרשם בגזרת הקאביס, כשגם פיטסבורג וקולורדו נמנעו מהחתמות מעניינות. אולי הן פשוט טובות מספיק?

מה יהיה? אוהדי הקאבס מבואסים מהתרדמת (צילום: fromthefieldradio.com)

שותים תה בבוסטון

גם במסצ'וסטס שקט. הרד סוקס רואים את היאנקיז והבלו ג'ייז מתחזקים, הרייז מטמפה ביי כבר מזמן טובים, אך בינתיים אין הרבה תנועה בפנוויי פארק. הגרביים החתימו את מרטין פרס (פיצ'ר חביב מהטווינס) וחוסה פראסה (אינפילדר מהרדס), ואת אדניס באטיסטה מהאינדיאנס, אבל זה לא מופיע אפילו בעמוד השני של הבוסטון גלוב.

לאס וגאס בטורונטו

הבלו ג'ייז בנו קבוצה צעירה מלאת כישרון, עם שמות כמו ולדימיר גוררו ג'וניור וקרייג ביג'יו, שני שחקני דור שני נפלאים. אך היה צורך בחיזוק בפיצ'ינג. בטורונטו הוחלט ללכת על יון ג'ין רו מהדודג'רס.

מחליף בלו ב-בלו . ריו (צילןם: True Blue L.A.)

הפיצ'ר בן ה-32 יוצא מעונת שיא, עם ERA של 2.32 ומאזן 5:14, אך הבעיה העיקרית שלו לאורך כל הקריירה היתה להישאר בריא. אם האייס הדרום קוריאני יצליח להימנע מפציעות, זו יכולה להיות החתמה סופר מעניינת.

כסף קטן חוסך זמן

תשאל כל אוהד ניו יורק מטס – והוא יגיד לך, כל עוד פרד ווילפון פה, כסף לא יושקע. אז אף אחד שם לא ציפה לראות את גאריט קול או אנתוני רנדון, וכנראה שזו הסיבה שאפשר להיות מרוצים בקווינס. המטס התחזקו בארבעה שחקנים טובים, לא מעולים אבל בהחלט טובים.

דלן בטנסס הגיע מהצד השני של ה-East River לחזק את הבולפן, ריק פורסלו ומייקל וואצ'ה עיבו את הרוטציה, וג'ק מאריסניק ייתן שקט בסנטר פילד. בהחלט חיזוק ראוי לקבוצה עם אייס כמו ג'ייקוב דגראם.

שחה את ה-East River. בטנסס (צילום: metsmerizedonline.com)

פילדלפיה, עם הרבה אחוזי שומן

הפיליס לא ראו פלייאוף בשמונה העונות האחרונות. די נמאס להם להוציא את כל משחקי הקופסה מהארון כבר באוקטובר, מה עושים? קודם כל מנג'ר – ג'ו ג'ירארדי זו החתמה יותר מראויה. דידי גרגורייס, חבר של ג'ירארדי מניו יורק, הגיע לחזק את עמדת השורט סטופ, וזאק ווילר מעבה את הרוטציה. זה יספיק? חודשים יגידו.

הנמרים של 2020

גם בדטרויט לא זוכרים כיצד מרגישה הצלחה. בהנהלת הטייגרס החליטו ללכת על חוזים לעונה אחת בלבד, כשג'ונתן סקופ (שורט סטופ), סי.ג'יי קרון (בסיס ראשון) ואוסטין רומיין (קאצ'ר) יבלו ב-קרומריקה פארק במהלך 2020.

בא לשכונה נמר חדש. סקופ (צילום: The Baltimore Wire)

LA לא

השחקן הכי טוב בעשור האחרון, מייק טראוט, משחק די לבדו באיינג'לס כבר יותר מדי שנים. רנדון הוא חיזוק מרשים, אין ספק, אך קשה להאמין שבלי אייס אמיתי המלאכים יכולים להגיע רחוק. מצד שני, הדודג'רס, שהושפלו בסיבוב הראשון של הפלייאוף, איבדו את ריו לטורונטו ולא באמת התחזקו, קשה לראות אותם עוברים את אריות האמריקן ליג…

גריאטרית ג'

שוק השחקנים החופשיים עדיין עמוס בשחקנים טובים, אך רובם עברו את השיא, ומסתובבים סביב גילאי 34-37. שמות כמו פליקס הרננדס (בן 34), ג'קובי אלסברי (36), ראיין זימרמן (35) ובן זורביסט (39) בהחלט יכולים גם בשלב הזה של הקריירה לשפר קבוצות. ג'וש דונלדסון ומרסל אוזונה הם שני השחקנים המשמעותיים ביותר שנותרו ללא קבוצה.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 3 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט